«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2022

ΠΕΡΙ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΜΗΣ

 

Το πρόσφατο (Οκτώβριος 2022) ειδικό τεύχος του γαλλικού περιοδικού Sciences Humaines (Ανθρωπιστικές Επιστήμες) με τίτλο «Qu’ est-ce que L’ AMOUR» είναι αφιερωμένο στη διερεύνηση του «τι είναι η Αγάπη», αποδίδοντάς την τελικά, παρά την πολυμορφία των εκφάνσεών της, στην ανθρώπινη επιθυμία για θετική αναγνώριση από τους άλλους. Έτσι ένιωσα επιτέλους ότι  κάποιοι με αγαπούν, αν κρίνω από την συχνότητα με την οποία με σταματούν, κατά τους συνήθεις περιπάτους μου πέριξ της Ακροπόλεως, άγνωστοι άνθρωποι, νέοι και ώριμοι, που μου εκφράζουν την συμπάθειά τους. Όντως περίεργο για έναν άνθρωπο σαν κι εμένα που το συντηρητικό πολιτικό κατεστημένο τον εντάσσει στους «ακραίους», ενώ το αριστερό ιερατείο τον αποκαλεί, λίγο-πολύ ανοιχτά, «φασίστα»!

Και οι δύο χαρακτηρισμοί είναι καταχρηστικοί, και οφείλονται στον εκνευρισμό που διακατέχει τον πολιτικό αχταρμά φιλελεύθερων και αριστερών μοχλών της εξουσίας, που προσπαθεί έτσι με κενούς, άνευ ουσιαστικού περιεχομένου χαρακτηρισμούς, να επικαλύψει ή να συγκαλύψει την αδυναμία αντιμετώπισης παρακμιακών κοινωνικών φαινομένων, υβρίζοντας, με αφοριστικούς όρους, όλους εκείνους που υψώνουν τη φωνή της σκληρής λογικής για το τι πρέπει γενέσθαι.

Παράδειγμα εν προκειμένω ο τρόπος αντιμετώπισης των παιδόφιλων και των βιαστών. Συζητήσεις επί συζητήσεων, το χαμόγελο του παιδιού, ο χημικός ευνουχισμός, και λοιπά πράσινα άλογα σε κόκκινα λιβάδια. Η αντιμετώπισή τους όμως είναι απλή, αν θέλαμε να ακολουθήσουμε τον πραγματιστή Πλάτωνα (και καθόλου ιδεαλιστή όπως κάποιοι προσπαθούν να τον παρουσιάσουν συκοφαντώντας τον). Τέτοιους ανθρώπους οφείλουμε να τους εξαλείφουμε οριστικά από τον κοινωνικό ιστό. Το μόνο που είναι συζητήσιμο είναι η μέθοδος αφανισμού τους. Το εάν δηλαδή θα προκριθεί ο τυφεκισμός, η αγχόνη, η ηλεκτρική καρέκλα, η φαρμακεία, ή ο δημόσιος λιθοβολισμός τους ή και η εμβάπτισή τους σε πισίνα με θειϊκό οξύ. Η αντίδραση του κατεστημένου, πολιτικού και μιντιακού, που με τον τρόπο του έχει πολλαπλά συμβάλλει στην επικράτηση της χαλαρότητας ηθών και θεσμών, είναι: «τέτοιες απόψεις είναι φασισμός»!

 Η απάντηση μου είναι: αν αυτός είναι ο φασισμός, μια χαρά είναι ο φασισμός. Φυσικά φασισμός είναι κάτι το εντελώς διαφορετικό, ένα συγκεκριμένο εθνοκοινωνικό σύστημα με φιλεργατική αντίληψη που αναπτύχθηκε ιστορικά σε συγκεκριμένα κοινωνικά και εθνικά περιβάλλοντα, όπως άλλωστε και ο κομμουνισμός, ο οποίος, λόγω της στενής του πολιτικής συγγένειας με τον φασισμό, τον αντιμάχεται λυσσαλέα, καθότι και τα δύο αυτά κοινωνικά συστήματα απευθύνονται στην ίδια κατά βάση πολιτική ψυχολογική δεξαμενή από την οποία αντλούν τους οπαδούς τους.

Τώρα, τούτων λεχθέντων περί παιδόφιλων, παιδεραστών και βιαστών, ας μου επιτραπεί και μία ακόμη πραγματιστική παρατήρηση, σε αντίθεση με μιαν άκριτη, και συχνά επαναλαμβανόμενη ως θέσφατο, αντίληψη περί των παιδιών. Τα παιδιά δεν είναι συλλήβδην αγγελούδια, όπως θα θέλαμε να ήταν. Είναι όντα που γεννιούνται με εγχαραγμένα κυτταρικά όλα τα ζωώδη ένστικτα των ανθρώπων, ιδιότητες που πόρρω απέχουν από αυτές των αγγέλων, οι οποίοι μάλιστα στερούνται και φύλου! Ο William Golding (Nobel 1983), διαπρεπής παιδαγωγός ο ίδιος, τα έχει, όλα αυτά, με ενάργεια εκθέσει στο κορυφαίο του αριστούργημα «Ο Άρχοντας των Μυγών» (Lord of the Flies).

Είναι η παιδεία και η συνακόλουθη μόρφωση που εξανθρωπίζουν σταδιακά το παιδί και το εντάσσουν στους κανόνες μιας εύρυθμης κοινωνίας, μια επίπονη και χρονικά μακρά διαδικασία εκπολιτισμού, στην οποία θα πρέπει να μετέχουν ενεργά τόσο το οικογενειακό του περιβάλλον όσο και το σχολείο στο οποίο φοιτά. Αντ’ αυτών σήμερα αντιμετωπίζουμε συχνά φαινόμενα σχολικών συμμοριών και – ευτυχώς –  λιγότερο συχνά φαινόμενα μαστροπείας γονέων. Τα πρώτα θα μπορούσαν να αντιμετωπισθούν με την άμεση αποστολή των νεαρών συμμοριτών στις τάξεις του στρατού, όπου, μετά την κατάλληλη κατήχηση στην πειθαρχία και τον σωστό κοινωνικό και εθνικό προσανατολισμό, θα μετατρέπονταν σε φρουρούς του έθνους, φρουρούς των οποίων πάντοτε «έχομεν χρείαν». Τα δεύτερα με αφανισμό των μαστροπών γονέων.

Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν ζοφερά κοινωνικά φαινόμενα τα οποία δεν μπορούν να αντιμετωπισθούν απλά με το να σπάμε αυγά. Απαιτείται να σπάσουμε κεφάλια. Πριν όλοι αυτοί οι εκφραστές της ποταπής κακοήθειας και της διαστροφικής παρακμής σπάσουνε τα δικά μας.


Χρίστος Γούδης



29 σχόλια:

  1. O ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΜΕ ΜΕΣΑ ΜΑΣ. ΠΤΩΣΗ ΗΘΙΚΗΣ [ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ ΣΤΟΝ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟ ΤΟΜΕΑ]. ΩΧΑΔΕΡΦΙΣΜΟΣ, ΦΟΒΟΣ, ΗΤΤΟΠΑΘΕΙΑ, ΚΑΙ ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΓΝΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΟ ΕΧΘΡΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΠΟΥ ΟΙ ΣΑΤΑΝΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΕΞΥΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙ-ΚΟΜΜΑΤΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΖΕΣ.
    ΚΑΙ ΟΙ ΛΑΟΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟ-ΕΞΩΝΤΩΣΗ ΤΟΥΣ.
    ΚΑΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΙΔΗΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ:
    Τέλος ο ΟΡΚΟΣ του ΙΠΠΟΚΡΑΤΗ;;; Δείτε γιατρούς να ορκίζονται ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ – Βίντεο
    lumi-news.gr/telos-o-orkos-tou-ippokrati-deite-giatrous-na-orkizontai-diaforetika-vid/?
    fbclid=IwAR2yL2EpbE5Dvluz4RjWNP5joCY_w3OQK1RGctrxB8qtuXSKkyOYOK4vJcw

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν θέμα χρόνου να συμβεί αυτό φίλε Δημήτρη. Και άργησε. Ειδικά τώρα που μπήκαμε στην εποχή της επίσπευσης της παγκόσμιας δικτατορίας, μέσω της υγείας δήθεν, το προχώρησαν.
      Είπα ότι άργησε, διότι ήδη εδώ και πολλές δεκαετίες δεν ακολουθείται καμία ιπποκράτεια ιατρική από το παγκόσμιο ιατροφαρμακευτικό κατεστημένο. Μόνο η ομοιοπαθητική πια, είναι η ιατρική που εξακολουθεί να βασίζεται στον Ιπποκράτη.

      Διαγραφή


  2. ΜΕ ΤΟ ΑΊΜΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΏΝ?????
    ΒΊΝΤΕΟ
    .
    https://www.makeleio.gr/εξωφυλλο/ΛΑΡΑ-ΛΟΓΚΑΝ-ΟΙ-ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ-ΕΛΙΤ-ΔΕΙΠΝΟ/

    ΑΓΓΕΛΙΚΉ-ΑΧΑΡΝΑΙ 🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ, ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ Η ΛΟΓΚΑΝ ΣΠΑΕΙ ΚΟΚΚΑΛΑ. ΑΛΛΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ; ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΟΥ ΧΙΟΥ..... ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΕΙ, ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΛΕΜΕ.
      ΠΡΩΤΗ ΜΑΤΙΑ, ΣΤΟ ΜΠΟΥΣΤΟ ΤΗΣ ΛΟΓΚΑΝ. ΑΝΕΡΑΣΤΟΙ;;;
      ΤΟΥΣ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ, ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΚΟΙΤΑΖΟΥΝ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΣΟΥ.
      ΞΕΠΕΣΜΟΣ !

      ΔΗΜΗΤΡΗΣ

      Διαγραφή
    2. ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ,ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.......

      ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ , ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ.........
      ΑΠΛΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ....


      ΑΓΓΕΛΙΚΉ-ΑΧΑΡΝΑΙ 🌹

      Διαγραφή
  3. ΔΕΝ ΕΒΑΛΑ ΣΩΣΤΑ ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ
    https://lumi-news.gr/telos-o-orkos-tou-ippokrati-deite-giatrous-na-orkizontai-diaforetika-vid/?fbclid=IwAR2yL2EpbE5Dvluz4RjWNP5joCY_w3OQK1RGctrxB8qtuXSKkyOYOK4vJcw

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο δεδηλωμένος μασόνος, χρυσαυγίτης και νεοχρυσαυγίτης χρίστος γούδης είναι ο τελευταίος, ο οποίος δικαιούται να μάς κουνάει το δάκτυλο, κάνοντας παραδόσεις περί αγάπης!!!!, θανατώσεων και παιδείας. Έχοντας αρπάξει καρέκλα λόγω σπρωξίματος των αδελφάτων σε ένα σάπιο εκπαιδευτικό σύστημα, που παράγει κυρίως μινόρες για το οργιάζον brain drain, έρχεται να μάς διαφωτίσει ως δήθεν οργίλος και περί “φασισμού” και θανατώσεων, σαν να απευθύνεται σε ουρακοτάγκους. Οι ομοφυλόφιλες ορδές των SA τού Ernst Röhm, οι παιδοβιαστές / παιδοθυσιαστές των SS τού Heinrich Himmler στο κολαστήριο μαύρης μαγείας Wewelsburg, η κουνίστρα ηρωινάκιας Josef Göbbels και όλο το χιτλερικό ξερατό μπορεί να αποτελούν πρότυπα γι αυτόν, που έχει γουδόχερο στον εγκέφαλο, σε καμμία περίπτωση όμως δεν μπορεί αυτό να γίνεται ανεκτό από εχέφρονες και έντιμους ανθρώπους. Οι φασίστες μονίμως εκμεταλλεύονται την δικαιολογημένη κοινωνική οργή ενάντια σε νοσηρότατες καταστάσεις, μόνο και μόνο για να προβάλλουν τα αιμοσταγή ένστικτά τους και τον ανώμαλα διαταραγμένο ψυχισμό τους. Έτσι ο λεγάμενος με λίβελλους ενάντια στον νταβατζή παιδοεκμαυλιστή τής διπλανής πόρτας, απαιτεί το αίμα του, ΑΠΟΣΙΩΠΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΥΠΕΥΘΥΝΟ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΝΤΟΛΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥ, ΟΙ ΗΘΙΚΟΙ ΑΥΤΟΥΡΓΟΙ, Η ΔΙΑΒΡΩΜΕΝΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΦΙΟΖΙΚΟ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΚΟ ΧΤΙΚΙΟ, ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΣΚΟΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΟΧΗ ΤΩΝ ΕΠΩΝΥΜΩΝ ΠΑΙΔΟΒΙΑΣΤΩΝ, ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΜΑΥΡΑ ΑΔΕΡΦΑΤΑ, ΠΟΥ ΕΚΜΑΥΛΙΖΟΥΝ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΘΕΝ ΟΡΓΙΛΟ.
    Δεν είναι τυχαίο, ότι αυτός που πρότεινε πρώτος τον χημικό ευνουχισμό, είναι το μπουλντόγκ τού κούλη τσεκουράτος. Βάζοντας τα μελανοχείτονα δερμάτινα στο μπαούλο και κρύβοντας το τσεκούρι στην κωλότσεπη, νομίζει, ότι επειδή προσκύνησε με το άλλο σούργελο την συναγωγή και φορώντας γραβάτα, έγινε και “πολιτισμένος”. Τα κατακάθια που “κυβερνάνε” την χώρα, σκέπασαν με νύχια και με δόντια τον λιγδιάρη, που κυκλοφορεί χωρίς φίμωτρο, τούς εκτελεστές τής Δώρας Ζέμπερη, τούς κοκακολάδες βιαστές τής Γεωργίας Μπίκα, έχοντας αναλάβει την “προστασία” των ασυνόδευτων προσφυγόπουλων. Το παίζουν “σκληροί”, όπως το πρότυπό τους ευνούχος τζώρτζ μπους και ο πριαπιστής ντικ τσέινυ στο Αμπού Γκαρέιμπ, φωνάζοντας για αίμα, για να ξεσαλώσουν το φασιστικό εσωτερικό τους κουβάρι.
    Αναμφίβολα απαιτείται γερό τσάκισμα όλων των παιδοβιαστών. Όχι όμως μόνον των μικρών ψαριών, μόνον για να δημιουργούνται εντυπώσεις και να καλύπτονται οι βασικοί ένοχοι, αλλά ΠΡΩΤΙΣΤΑ ΤΩΝ ΥΨΗΛΑ ΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΗΘΙΚΩΝ ΕΝΟΧΩΝ ΚΑΙ ΗΘΙΚΩΝ ΑΥΤΟΥΡΓΩΝ ΚΑΙ ΟΣΩΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΙΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΣΥΓΚΑΛΗΨΗΣ, για τούς οποίους ο λεγάμενος δεν βγάζει άχνα. Κι αν επιθυμούν οι τσεκουράτοι να ευνουχίσουν, ας πάνε πρώτα για παραγωγή κρέατος στις στοές, που κινούν τα νήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΝ ΕΚΠΛΗΣΣΟΜΕΘΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ``ΤΣΕΚΟΥΡΑΤΟΥΣ'' ΑΓΑΠΗΤΕ ΔΙΟΝΥΣΗ. ΚΑΝΕΝΑ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΑΝ. Ο,ΤΙ ΠΡΕΣΒΕΥΕΙ ΤΟ ΝΕΟ, ΠΡΕΣΒΕΥΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΛΙΟ. ΤΟ ΧΡΩΜΑΤΑΚΙ ΑΛΛΑΞΕ. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΚ ΔΙΑΜΕΤΡΟΥ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΑΚΟΜΑ, ΟΛΑ ΣΤΟ ΔΗΘΕΝ... ΜΙΑ ΑΦΙΣΣΑ ΤΟΥ ΚΚΕ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ, ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΩΝ ΠΛΟΙΟΚΤΗΤΩΝ ΜΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΘΗΝΑΙ.
      ΛΕΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΤΑ ΚΑΤΑ ΣΕΙΡΑΝ ΕΠΙΠΕΔΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΙΝΟΥΝΤΑΝ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΦΗΓΗΜΑ ΤΟΥ ΙΟΥ ΤΩΝ ΚΟΡΟΙΔΩΝ. ΜΕ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΔΥΜΟΥΣ ΠΥΡΓΟΥΣ.
      ΓΙΟΚΑΣ.... ΕΓ-ΚΛ[Η]ΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ.... ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗ .... ΜΕΙΩΣΗ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ.
      https://3.bp.blogspot.com/-X1BESiHqOLc/T1-kYUSSJ5I/AAAAAAAABJc/GXVCVJuf6Nk/s640/p%20rd-XA_Ian1987&Ioul1991.jpg

      ΔΗΜΗΤΡΗΣ

      Διαγραφή
  5. Και για τού λόγου το αληθές, ξέχασα να αναφέρω το άλλο χαμίνι στα γλυκά νερά, πού πήρε με άνωθεν εντολή όλη την ευθύνη επάνω του, για να καλυφθούν τα κυκλώματα, που επέβαλαν στην δολοφονημένη γυναίκα να κάνει εκτρώσεις και εκμαύλιζαν τελετουργικά το μωρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει.. δεν κουνάει το δάκτυλο σε εμάς, αλλά στο σύστημα. Κι όσο για θέματα παιδείας έχει δικαίωμα να μιλάει· κοτζάμ καθηγητής αστροφυσικής είναι, και μάλιστα από τους καλούς που έχουμε· κι όταν έδινε συνεντεύξεις πάνω σε θέματα αστροφυσικής και αστρονομίας..ήταν πιο λαλίστατος από τους ομολόγους του -του συστήματος- στο εξωτερικό. (να βάλω μέσα και τα παπαγαλάκια Ελλάδος, Νανόπουλο, Γραμματικάκη, Δανέζη, Θεοδοσίου κ.ά.)

      Διαγραφή
    2. Mποτίλια είσαι φάουλ!

      Έχεις το κακό χούι, να ρίχνεις όλο σου το δηλητήριο, πανω σε όποιον θεωρείς ιδεολογικό αντίπαλο.
      Ο Γούδης (και ο κάθε Γούδης) δικαιούται να έχει όποια ιδεολογία και κοσμοθέαση γουστάρει (όπως κι εσύ).
      Διαφωνείς;

      Ο κάθε άνθρωπος κρίνεται από τα λεγόμενα και τα πεπραγμένα του.
      Η απόδοση συλλογικής ευθύνης είναι ναζιστικό εφεύρημα, το οποίο εσύ εφαρμόζεις κατά γράμμα.
      Εν τοιαύτη περιπτώσει, αναλαμβάνεις κι εσύ την ευθύνη για τα πεπραγμένα των Μαρξ, Λένιν, Μάο και Ζαχαριάδη; και όλου του ΕΚΚΕ;
      Πες το κι έχω κι εγώ μεγάλο κατεβατό να σου γράψω, με το ανάλογο δηλητήριο.

      Αυτό, που κάνεις, έχει όνομα και λέγεται Δολοφονία Χαρακτήρων.


      ---------------------

      Κι επειδή φοβάμαι ότι, με την ασπρόμαυρη λογική σου, θα ερμηνεύσεις το σχόλο μου ως δήλωση ιδεολογικής σύμπλευσης με τον Γούδη, θα επαναλάβω αυτό που επανειλημμένως έχω γράψει:

      Για μένα, οι ιδεολογίες είναι οι ζουρλομανδίες της σκέψης.
      Προτιμώ να έχω το μυαλό μου αμολυτό κι αδέσποτο.
      Χωρίς φράχτες, ταμπού κι απαγορεύσεις.
      Χωρίς χρωματιστά γυαλιά και προειλημμένες αποφάσεις.



      μνκ

      Διαγραφή
    3. @ μνκ
      Ισχυρίζεσαι, ότι "ο Γούδης δικαιούται να έχει όποια ιδεολογία και κοσμοθέαση γουστάρει". Φυσικά και δεν διαφωνώ. Πλην όμως, όποιος συμμετέχει στον δημόσιο διάλογο, υπόκειται μοιραία στην κριτική, τού όποιου επιθυμεί να τοποθετείται ή να αντιπαρατίθεται. Οπότε διατηρώ και εγώ το δικαίωμα, να έχω απόψεις, οι οποίες μπορεί να σού αρέσουν, ή να μην σού αρέσουν και να τις διατυπώνω δημόσια, πάντοτε ανοικτός στην κριτική, που μπορεί να δεχθώ, καθότι αυτά πάνε πακέτο.
      Πλην όμως, στην κριτική είναι ωφέλημο και δεοντολογικά ορθό, να διατυπώνονται συγκεκριμένες και τεκμηριωμένες απόψεις, τις οποίες δεν μπόρεσα να διακρίνω στο σχόλιό σου, πέραν των χαρακτηρισμών και τής εμπάθειας.
      Επειδή μού θέτεις ένα ερώτημα, ευχαρίστως σού απαντάω:
      Όσο αφορά το ΕΚΚΕ, μια οργάνωση που ιδρύθηκε και αναπτύχθηκε αρχικά στο Βερολίνο στις αρχές τής δεκαετίας τού '70, αυτό ξεκίνησε να παίρνει την κάτω βόλτα από το 1973 σε αυτή την πόλη, όταν εμφανίστηκα με τον Ηλία Κ., εκμηδενίζοντας σχεδόν την τότε εκτεταμένη επιρροή του, μέχρι το 1977. Οπότε ορθώς μάς χαρακτήρισαν ως νεκροθάφτες τής επιρροής τού ΕΚΚΕ στο Βερολίνο. Αναφέρεσαι στο πρόσωπό μου, αγνοώντας την προσωπική μου ιστορία, την οποία ουδέποτε πρόβαλα δημόσια, διότι το πρώτο που κατανόησα, είναι ότι ένας αγωνιστής δεν αρμόζει ποτέ να αναφέρεται στην δράση του. Τουναντίον, εγώ αναφερόμενος στον γούδη, διαθέτω καλή γνώση τής δημόσιας εκφοράς του, διότι παρακολουθώ τα δεδομένα που αφορούν την μασονία με μεγάλη προσοχή τα τελευταία 36 χρόνια.
      Φυσικά και δεν ερμηνεύω καθόλου το σχόλιό σου, ως δήλωση ιδεολογικής σύμπλευσης με τον Γούδη. Γνωριζόμαστε στο διαδικτυακό γίγνεσθαι αρκετά καλά από το 2008 και συχνά έχω εκφράσει την εκτίμησή μου σε αρκετές απόψεις, που έχεις καταθέσει. Ταυτοχρόνως, έχω σαφή γνώση και κάποιων απόψεών σου, προς τις οποίες κάποιες φορές διαφώνησα έντονα. Ακριβώς, επειδή είμαι σε θέση να κάνω διαφοροποιήσεις και μην λειτουργώ με την λογική τού μαύρου άσπρου. Θα ήμουν αλητήριος, εάν είχα το θράσος, να σε ταυτίσω με ένα μασόνο, όπως ο γούδης. Βασικά σε θεωρώ εκ των πραγμάτων - και αυτό αποτελεί δικαίωμά μου, όπως εσύ ισχυρίστηκες - ένα καλό σύμμαχο. Πλην όμως, διαφωνώ ριζικά με κάποιες απόψεις σου. Οι άνθρωποι είμαστε σύνθετες οντότητες και φρονώ, ότι κάθε σόφρων πορεία δέον να στηρίζεται και σε συμβιβασμούς, ιδιαίτερα, όταν αυτή στοχεύει στην προώθηση στόχων, όπως συμβαίνει στην περίπτωσή μου. Πάντοτε, στα πλαίσια ενός λεγόμενου "μπλοκ των δυνάμεων τής αλλαγής" είναι σκόπιμο να συνυπάρξουν και διαφορετικές απόψεις, στο βαθμό που κρίνει κάποιος, ότι υφίσταται κοινός εχθρός. Προσωπικά δεν είμαι τόσο αφελής, ώστε να επιχειρήσω να στοχοποιήσω τις αντιλήψεις σου. Τουναντίον, ανέκαθεν έχεις την κριτική μου συμπάθεια, οπως εξ άλλου και όλοι αυτοί που συμπαθώ, άλλά σε κάποια ζητήματα διαφωνώ μαζί τους, διότι δεν αναζητώ στην δημόσια παρέμβασή μου φωτοαντίγραφα τού εαυτού μου.
      Τις απόψεις μου περί Μαρξ, Λένιν, Μάο και λοιπών έχω καταθέσει διεξοδικά στο διαδίκτυο, τις οποίες μονίμως εξελισω και προσαρμόζω περαιτέρω, μέσω μελέτης, πρακτικών παρεμβάσεων και εσωτερικής επίγνωσης, ενώ στην δική σου περίπτωση έχω διαβάσει μόνον αφορισμούς. Εάν επιθυμείς να καταθέσεις τις απόψεις σου αναλυτικά περί αυτών, θα το θεωρούσα ευχής έργον, διότι χαίρομαι, όταν προσκρούω σε τεκμηριωμένες απόψεις, χωρίς να φοβάμαι, αλλά επιδιώκοντας την κριτική αντιπαράθεση. Το τελευταίο που με φοβίζει, είναι να μού αποκαλυφθούν λάθη και αδυναμίες μου, με σοβαρό όμως τρόπο, διότι αυτό μπορεί να με βοηθήσει εν δυνάμει να βελτιωθώ. Δεν οικοδομώ δημόσιο προφίλ, διότι δεν επιχειρώ σταδιοδρομία σε κάποιον οργανισμό. Στόχος μου είναι να προωθώ απόψεις, κυρίως όταν αυτές ανατρέπουν τα ισχύοντα κοινωνικά μυθεύματα. Δεν αντιμάχομαι, αυτούς που θεωρώ ιδεολογικούς αντιπάλους, όπως ισχυρίζεσαι, διότι αυτοί είναι πάρα πολλοί και δεν χαραμίζω τον χρόνο μου, για να αντιπαρατεθώ σε έκαστον εξ αυτών. Όμως χτυπάω ανελέητα, αυτούς που κρίνω, ότι προωθούν άκρως επικίνδυνες απόψεις με άνωθεν εντολή. Αυτό με δίδαξε η μυθολογία. Ο Ηρακλής βάπτισε τα βέλη του στο δηλητήριο τής ύδρας, για να εξοντώσει τις στυμφαλίδες όρνιθες.

      Συνεχίζεται...

      Διαγραφή
    4. Συνέχεια προηγούμενου...

      Σαφέστατα, όταν κάποιος ταυτίζεται με κάποια ιδεολογία, χωρίς να εκφράζει συγκεκριμένη διαφοροποίηση προς κάποια στοιχεία της με συγκεκριμένο, σαφή και τεκμηριωμένο τρόπο, φέρει συνειδητά ή ασυνείδητα (καθότι οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν σε έκταση και βάθος το περιεχόμενο τής ιδεολογίας με την οποίαν ταυτίζονται) πλήρη συνυπευθυνότητα των απόψεων που άμεσα ή έμμεσα προβάλει σε κοινωνικά πλαίσια. Αυτό ισχύει εξίσου και χωρίς εκπτώσεις και για τα ιστορικά πεπραγμένα, που έλαβαν χώρα με βάση αυτήν την ιδεολογία, όπως και για τα πεπραγμένα όσων την εκπόνησαν και ηγήθησαν αυτής. Σαφώς αναγνωρίζω πλήρως όλες τις ευθύνες που υπέχω ένεκα όλων των επιλογών μου, που θεωρώ ότι έπραξα με πλήρη συνείδηση και συναίσθηση των συνεπειών τους. Επί πλέον αναγνωρίζω πλήρως τις ευθύνες μου, όχι μόνον για όσα έχω πράξει, αλλά και για όσα αμέλησα να πράξω, ενώ όφειλα να έχω κινητοποιηθεί σχετικά. Στην περίπτωση τής ιδεολογίας τού μαρξισμού - λενινισμού οι ευθύνες μου είναι ιδιαίτερα αυξημένες, διότι υπήρξα από την πρώτη ημέρα τής οργανωμένης ένταξής μου σε αντίστοιχους φορείς ένθερμος και επιμελής μελετητής αυτής τής θεωρίας, με αποτέλεσμα σύντομα να γίνω άριστος γνώστης τού περιεχομένου της και να προβώ στην πορεία σε αρτιότατα θεωρητικά καταρτησμένο ανώτατο καθοδηγητικό στέλεχος, με επιρροή πολύ πέραν τού Βερολίνου. Μέσω αυτής τής συμβολής κατόρθωσα ταυτοχρόνως να καταστώ και άρτιος γνώστης τού χαφιεδισμού και τής ολιγορίας, που κυριάρχησε στα ανώτατα διοικητικά κλιμάκια αυτού τού χώρου καθώς και των αντιλαϊκών σχεδίων, που τμήμα τής κορυφής προωθούσε. Έτσι, ως ικανότατο στέλεχος, διαφοροποιούμενος κατ' αρχήν σε εσωτερικά πλαίσια, ράπισα αγρίως τα ηγετικά κλιμάκια, με αποτέλεσμα να το φυσάνε ακόμη αρκετοί και να μην κρυώνει. Υπήρξε φάση, που τίναξα κυριολεκτικά στον αέρα ένα ανώτατο καθοδηγητικό όργανο, με αποτέλεσμα να φοβούνται οι λεγάμενοι την παρουσία μου και να ματαιώσουν την σύγκλησή του επί ένα χρόνο, δεχόμενος βεβαίως και κάποιες αντίστοιχες "απειλές" για την σωματική μου ακεραιότητα. Αντίστοιχες εμπειρίες είχα στην συνέχεια ως ζηλωτής μέλος της εκκλησιαστικής κοινότητος των ΓΟΧ. διεκπεραιώντας με ισχυρή ανάπτυξη πρωτοβουλιών την προώθηση τής Ιεραποστολής στην Γερμανία και στην Ελβετία. Απομονώθηκα εντέχνως και ανακόπηκα πλήρως. Πλην όμως, επειδή οι προθέσεις μου υπήρξαν ανέκαθεν ανιδιοτελείς, με αποκλειστικό γνώμονα την προώθηση των υποθέσεων τού λαού και με ζήλο, εκέρδισα την αγάπη και τον σεβασμό πληθώρας εργατικών οικογενειών, οι οποίοι παραμένουν έρμαιο των μασονικών κυκλωμάτων, που οργώνουν στα μαρξιστικά παραμάγαζα και την εκκλησία. Στην συνέχεια δραστηριοποιήθηκα από το 1989 στα πλαίσια τού μεταναστευτικού και τού πατριωτικού κινήματος, ιδρύοντας το ίδιο έτος την Επιτροπή Εθνικών Θεμάτων στο Βερολίνο, που περιθοριοποίησε και ανέτρεψε τις δραστηριότητες τής "Επιτροπής Τουρκοελληνικής Φιλίας". Κατά το έτος 2005 με ανέδειξαν οι μετανάστες πρόεδρο τής Ελληνικής Κοινότητας στο Βερολίνο, βάσει ενός ριζοσπαστικού προγράμματος τής προώθησης τής Ελληνικής Γλώσσας, των ελλαδικών αγροτικών προϊόντων στην Γερμανική αγορά και τού κινήματος ανάπτυξης τού Φιλελληνισμού. Συγκρουόμενος κατά μέτωπον με δυο καρτέλ ναρκωτικών, που κυριαρχούσαν στα στέκια τής νεολαίας στο Βερολίνο, αναγκάστηκα στο τέλος να οπλοφορώ με δυο κοντόσπαθα σαμουράι, αφού ξηγήθηκα αλμυρό φιστίκι και στούς γερμανούς μπάτσους, που επιχείρησαν να καλύψουν κάποια ρυπαρά κυκλώματα. Ως απαύγασμα αυτής τής διαδικασίας, συμπεριελήφθη το όνομα μου, ταυτοχρόνως με αυτό τής τότε προέδρου τής Ελλαδικής βουλής κυρίας Ψαρούδα Μπενάκη στο Χρυσό Βιβλίο τού τότε ομοσπονδιακού κρατιδίου τού Βερολίνου, ως επίσημος προσκεκλημένος τού τότε τοπικού πρωθυπουργού Walter Momper.

      Συνεχίζεται...

      Διαγραφή
    5. Συνέχεια προηγούμενου...

      Αναφέρω αυτά τα ολίγα, για να ισχυριστώ, ότι αισθάνομαι αρκετά άνετα στο τομάρι μου, έχοντας βιώσει στο παρελθόν πολλαπλές επικυρώσεις των δραστηριοτήτων μου, τις οποίες διόλου επεδίωξα και σε τελευταία ανάλυση διόλου με απασχολούν, διότι θεωρώ ότι έπραξα μόνον αυτό που θεωρώ αυτονόητο. Διάγω μακάριος και ευτυχής μέσα στο 10,22 τετραγωνικών μέτρων δωμάτιο μου, συντροφιά με τα βιβλία μου, τις κιθάρες μου και το καβαλέτο μου, χωρίς να με απασχολεί η έξωθεν μαρτυρία.
      Παραμένω αμετανόητα στραβόξυλο και κακός και ο μόνος που φοβάμαι είναι ο κακός εαυτός μου, που είναι και ο μόνος αντίπαλός μου. Αποφεύγω να αναφερθώ και σε αρκετά άλλα, που τα θεωρώ λεπτομέρειες.
      Μια όμως και το ανέφερες, θα προσθέσω και το ακόλουθο. Κατά τα έτη 1973, 1974 και 1975, ενώ τα ελληνόπουλα εβρίσκοντο στο έλεος τής αγραμματοσύνης, αυτοί που έκαναν αγώνα για την ίδρυση Ελληνικών σχολείων στο Βερολίνο, ήσαν μόνον κάποιοι αριστεροί, ενώ οι δεξιοί συναγελίζοντο σε γιορτές υπέρ τής χούντας. Αυτοί κράταγαν με συνέπεια τις απεργίες πείνας, ενώ αρκετοί γονείς που συμμετείχαν, έφευγαν κρυφά τα βράδια για να φάνε λουκάνικα.
      Καλώς ή κακώς, αγαπητή μου κυρία, άλλη ήταν η αριστερά και η δεξιά το 1970 και άλλη η αριστερά και η δεξιά τού 2000, γεγονός, που μόλλον δυσκολεύεσαι να διαγνώσεις.
      Δεν αμφιβάλω καθόλου για τα απεχθή εγκλήματα τής αριστεράς. Γνωρίζω από δικές σου αναφορές, ότι οι προπάτορές σου εδεινοπάθησαν από αυτά αδίκως, χωρίς να ευθύνονται. Εάν επιθυμείς να γράψεις περί αυτών, όσο διεξοδικά επιθυμείς και εγώ είμαι μαζί σου. Θα σού ζητήσω όμως συγγνώμη, διότι εγώ δεν προτιθεμαι να αναφερθώ στα εγκλήματα τής δεξιάς, διότι τότε πρέπει να γεμίσω τόμους και εγκυκλοπαίδειες.
      Θα παραμείνω λοιπόν αναλέητα δηλητηριώδης και ότι άλλο επιθυμείς να μού αποδίδεις, διότι πίσω από τα εγκλήματα, τόσο τής αριστεράς, όσο και τής δεξιάς, κρύβεται ως υποκινητής καταστάσεων η μασονική λέπρα, στην οποία ανήκει και ο χρίστος γούδης (συν αρκετοί άλλοι μπατριώτες).
      Έτσι μάλλον ο γούδης θα διατηρήσει την κοσμοθέασή του, όπως δικαιούται να γουστάρει και εγώ την δική μου, έστω κι αν πλείστοι όσοι μου αρνούνται αυτό το δικαίωμα. Ξεκαθαρίζοντας, ότι, πάντοτε σύμφωνα με τις εκτιμήσεις μου (και ευτυχώς όχι μόνον) αυτές δεν ταυτίζονται, αλλά απέχουν έτη φωτός η μια από την άλλη.
      Αυτό όμως δεν ισχύει για την δική σου κοσμοθέαση, την οποία εν πολλοίς εκτιμώ. Πάντοτε όμως διατηρώντας το δικαίωμα τής αντιπαράθεσης σε κάποια σημεία, που κρίνω ότι δεν με εκφράζουν, χωρίς όμως να σε κακίζω, σεβόμενος την ιστορία και τις εμπειρίες σου, με πλήρη κατανόηση για όλες τις αδικίες που υπέστεις. Όλοι οι άνθρωποι φέρουμε τραυματικές εμπειρίες και έχουμε συχνά αδικηθεί. Λυπάμαι γι αυτό και σού ζητάω συγγνώμη, εάν κάπου σε αδίκησα.

      Διαγραφή
    6. Αγαπητέ Μποτίλια

      1) Ευχαριστω για την ήπια απάντηση και που δεν με πέρασες κι εμένα γενεές δεκατέσσαρες.

      2) Γράφεις ότι δεν είδες στην κριτική μου "συγκεκριμένες και τεκμηριωμένες απόψεις, όπως είναι ωφέλημο και δεοντολογικά ορθό, πέραν των χαρακτηρισμών και τής εμπάθειας".
      Μα δεν σου κάνω καμμία κριτική, ώστε να χρειάζονται "τεκμηριωμένες απόψεις". Απλώς σε εγκαλώ για την τάση σου να κάνεις προσωπικές επιθέσεις, σε όσους δεν είναι του γούστου σου. Είναι εμπάθεια, το να σε εγκαλώ για εμπάθεια;

      3) Ευχαριστώ για την τιμή που μας κάνεις, να μας καταστήσεις κοινωνούς της προσωπικής σου ιστορίας.
      Όμως, εγώ δεν σου απέδωσα ευθύνες για τις πράξεις των συγκεκριμένων ιστορικών προσώπων, ούτε ζήτησα απολογία για τις κατά καιρούς πολιτικές σου επιλογές και δράσεις. Αντιθέτως, τα περί Λένιν κλπ χρησιμοποιήθηκαν ως ακραίο αντιπαράδειγμα, σχετικά με την απόδοση συλλογικής ευθύνης. Νομίζω ότι είσαι αρκετά ευφυής, ώστε να το αντιλαμβάνεσαι.

      4) Νομίζεις πως όλοι οι μικρομασώνοι γνωρίζουν την ιστορία, τα πεπραγμένα και τους στόχους της μασωνίας και είναι συνειδητά συνυπεύθυνοι; Τότε, να αρπάζουμε απ' τα μούτρα τον κάθε πασόκο, νεοδημοκράτη, κουκουέ, συριζαίο, βασιλικό, χουντικό κλπ. που τολμάει να εκφέρει άποψη για το ό,τιδήποτε και -με οργίλο ύφος- να του αποδίδουμε ευθύνη για όλες τις ματσαράγκες αυτών που υποστηρίζει. Η τέλεια συνταγή για εμφύλιο.
      Ενώ, το "ωφέλημο και δεοντολογικά ορθό" θα ήταν, να αντιπαρατεθούμε στα λεγόμενά του με "συγκεκριμένες και τεκμηριωμένες απόψεις", χωρίς να τον απαξιώνουμε ως πρόσωπο.
      (Δεν λέω τίποτε για τους χρυσαυγήτες, διότι αυτοί έχουν ανακηρυχθεί ως νόμιμοι στόχοι κι επιδοτούνται με το κεφάλι, όπως κάποτε οι λύκοι και οι αλεπούδες. Με "δημοκρατικές" διαδικασίες, πάντα.)

      5) Οι προπάτορές μου δεν δεινοπάθησαν από τα "εγκλήματα της αριστεράς", αλλά από τον Λένιν αυτοπροσώπως. Από τον Μουσολίνι και τον Χίτλερ . Από τον Αλή-πασα, τον Κιουταχή και τον Ομέρ Βριώνη επίσης...
      Όμως, δεν ενθυμούμαι να κατέγραψα ποτέ δημοσίως τις περιπέτειες της οικογενείας μου. Μήπως με μπερδεύεις με άλλη;

      Δεν θεωρώ ότι έχω υποστεί "αδικίες", ούτε ποτέ έχω δηλώσει κάτι τέτοιο.
      Για ό,τιδήποτε δυσάρεστο μου έχει συμβεί, επιρρίπτω την ευθύνη αποκλειστικά στον εαυτό μου.

      6) Ευχαριστώ για την συμπάθεια. Είναι αμφίδρομη.



      μνκ



      Διαγραφή
  6. ΝΑ ΒΑΛΩ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙΤΑΝΙΚΟ…ΜΕ ΠΙΑΝΕΙ ΝΑΥΤΙΑ…
    ΝΑ ΒΑΛΩ ΑΝΕΜΟΔΑΡΜΕΝΑ ΥΨΗ…ΜΕ ΠΙΑΝΕΙ ΙΛΛΙΓΓΟΣ..
    ΤΣΟΝΤΟΥΛΑ…Α ΠΑ ΠΑ ΠΑ ΕΧΩ ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟ...

    ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ΒΟΥΝΑ…ΚΑΙ ΤΑ ΒΟΥΝΑ ΜΩΡΗ ΛΥΣΣΑΡΑ...

    ΑΓΑΠΗ ΤΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΣΗΜΕΡΑ…ΣΚΟΥΠΑ…

    ΥΓ. -1 Ο ΑΝΩΘΕΝ ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΕΝΟΣ ΣΟΥΡΔΟΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΡΙΑ ΛΕΠΤΑ…ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΑΞΕΙ…

    ΥΓ.-2 ΜΑΡΙΑ ΠΙΑΣΕ ΔΥΟ ΜΠΑΤΟΝΕΤΕΣ...ΓΙΑΤΙ ΓΙΑΝΝΗ...ΘΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΡΟΧΕΙΡΟ RAPID ΤΕΣΤ...ΧΑ ΧΑ
    ΚΩΣΤΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ Η ΩΡΑ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΤΟ ΡΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΕΔΕΙΧΝΕ ΛΑΘΟΣ ΩΡΑ ΚΑΙ ΒΑΡΙΟΥΜΟΝ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΩ...60 ΜΕΡΕΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΑ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΑΔΕΡΦΙΑ...
    ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δείτε κι αυτό.

    https://www.weforum.org/videos/21336-europe-has-approved-insects-for-human-food-uplink

    ΑΓΓΕΛΙΚΉ-ΑΧΑΡΝΑΙ 🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΕΛΞΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΗ ΠΙΟ ΙΣΧΥΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΔΕΝ ΑΠΑΛΛΑΣΕΣΑΙ ΟΥΤΕ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ...

    ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΡΥΨΗ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥΣ...ΜΕΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΙ ΝΟΥΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ...

    ΕΞΥΠΝΑ ΜΥΑΛΑ...ΕΥΑΙΣΘΗΤΕΣ ΨΥΧΕΣ ...ΑΓΝΕΣ ΚΑΡΔΙΕΣ...ΣΥΝΘΕΤΟΥΝ ΟΜΟΡΦΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ...

    ΓΙΑ ΔΥΟ ΛΟΓΟΥΣ ΑΛΛΑΖΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ...Η ΕΠΕΙΔΗ ΑΝΟΙΞΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ... Η ΕΠΕΙΔΗ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ...

    ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΜΟΛΥΒΙ ΠΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙΣ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΣ...ΤΟΤΕ ΓΙΝΕ Η ΓΟΜΑ ΠΟΥ ΣΒΗΝΕΙ ΤΗΝ ΘΛΙΨΗ ΤΟΥΣ...


    ΥΓ.-1 ΦΟΡΑΤΕ ΜΑΣΚΕΣ ΟΛΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΧΑΝΕΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΟΥ ΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ...

    ΥΓ.-2 ΝΑ ΖΕΙΣ...ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ...ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ...


    ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να σε χαίρεται η μάνα σου
    ΠΑΛΙΚΆΡΙ μου..
    Να σε χαιρόμαστε κι εμείς.....

    https://apagoreuetai-group.blogspot.com/2022/10/xv-o-o-m-o.html?m=1

    ΑΓΓΕΛΙΚΉ-ΑΧΑΡΝΑΙ 🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει νά 'ναι περσινό πάντως το βίντεο..

      Καλημέρα Αγγελικούλα μου!

      Διαγραφή
  10. Αγαπητέ Κώστα,
    άλλο η αστροφυσική και άλλο οι ισχυρισμοί τού μασόνου γούδη περί "συχνά φαινόμενα μαστροπείας γονέων", που επιχειρούν να επιρρίψουν το κύριο βάρος στην μάνα, για να συγκαλυφθούν οι επώνυμοι παιδοβιαστές, αναπαράγοντας το εξουσιαστικό αφήγημα. Συγνώμη, αλλά εξακολουθώ να επιμένω, ότι δεν θα πάρω. Αποψή μου και ο καθείς ας κρίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Διονύση,
      έχεις δίκιο. Αν και υπάρχουν περιπτώσεις μαστροπείας γονέων, στην υπόθεση Μίχου, το όλο σύστημα προσπαθεί αυτό που είπες.

      Διαγραφή
  11. Αγαπητέ Κώστα,
    σε ευχαριστώ για την κατανόηση, που διατυπώνεις. Όμως σχετικά με την όλη προβληματική υπέρχει ένα θέμα. Για ποιον λόγο διακήρυξε ο Σωκράτης "ουδείς εκών κακός", ότι δηλαδή κανείς δεν είναι εκούσια κακός. Είχε σαν στόχο να αποενοχοποιήσει τον μαστρωπό γονέα, ή τον μαστρωπό τής διπλανής πόρτας; Δεν νομίζω. Στόχος τού Σωκράτους ήταν να καταδείξει, ότι η κακία αναπαράγεται στην βάση θεσμών και μηχανισμών, άνωθεν επιβαλόμενων, που εγκαθιστούν διαφθορά και συνενοχή στην ευρύτερη κοινωνία, καλλιεργώντας την κατάπτωση των ηθών, την διαπλοκή και την ανέχεια των φουκαράδων, με στόχο την εξαγορά τους και την ώθηση τους στην κατάπτωση ηθών. Στην μάνα και τον παιδομαστρωπό αναφέρθηκαν όλα τα μαζικά μέσα (και ο γούδης) οπότε δεν θεωρώ εν τέλει αναγκαίο να αναφέρομαι και εγώ. Στόχος μου είναι να αποκαλύπτω θεσμούς και μηχανισμούς. Ευτυχώς όμως, εάν διαβάσει κάποιος τα πολλά σχόλια, που γίνονται στις καθημερινές ειδησεογραφικές αναρτήσεις, μπορεί άνετα να διαπιστώσει, ότι η απόπειρα συγκάλυψης των θεσμών δεν πέρασε στην συντριπτική πλεοψηφία. Κατά συνέπεια, γνωρίζουν πλέον και οι πέτρες, ότι το εξουσιαστικό αφήγημα είναι ψευδές. Άρα εγώ δεν έχω την παραμικρή ανάγκη, για να βγω, πασχίζοντας για αποκατάσταση, αυτού, που ήδη κατανόησε η μεγάλη πλειοψηφία, με αποτέλεσμα να γίνομαι αντικείμενο διαπληκτισμού με τον ένα και με τον άλλον, δαπανώντας χρόνο, που θα μπορούσα να διοχετεύσω περισσότερο παραγωγικά. Γι αυτό και άργησα να σχολιάσω αρκετά μετά την δημοσίευση τής ανάρτησής σου. Και ειλικρινά, δεν είχα καμία διάθεση, να μπω στην βάσανο να γράψω τα κατεβατά, που έγραψα, για να αποδεικνύω στον καθένα τα αυτονόητα. Όσοι αρέσκονται να εθελοτυφλούν, ας το κάνουν και δεν αντιλαμβάνομαι τον ρόλο μου να γίνομαι τιμητής τού καθενός. Όμως τελικά έκρινα, ότι θα ήταν λάθος να αφήσω να δονείται μεταίωρη μια τέτοια ανάρτηση, σε μια σελίδα ενός φίλου, ενώπιον τής οποίας υποκλείνομαι. Και μπήκα στον πειρασμό, να υποχρεωθώ να αναφέρω στοιχεία για το προσωπό μου, που δεν έχω αναφέρει ποτέ μέχρι σήμερα στα δεκαπέντε χρόνια, που συμμετέχω στο διαδίκτυο, καθότι κάποιοι, που θεωρούν, ότι θίγονται οι απόψεις τους, αντιδρούν χωρίς επιχειρήματα, με τελείως ανάρμοστο τρόπο, εφαρμόζοντες προσβολές και γινόμενοι αγενείς σε προσωπικό επίπεδο, χωρίς να τούς έχω προκακαλέσει στο ελάχιστο.
    Λυπάμαι, αλλά την επόμενη φορά, που θα γίνει τέτοιου είδους ανάρτηση, δεν πρόκειται να παρέμβω. Πρέπει να λάβουμε υπ' όψει μας, ότι αρκετοί άνθρωποι, που συμμετέχουν εδώ, διαθέτουν πολύ σοβαρό κριτήριο, αλλά δεν είναι ο καθένας διατεθειμένος να χαλάει την ζαχαρένια του, για να αποκαταστήσει τα στοιχειώδη. Και επειδή έχει τύχει και στο παρελθόν να στεχωρήσω με σχόλιά μου εδώ, κάποιους ανθρώπους, που εκτιμώ ιδιαίτερα και να αναγκαστώ να ζητήσω συγγνώμη, για πράγματα, που δεν είχα την παραμικρή κακή πρόθεση, σε φάση που οι άνθρωποι πιέζονται από χίλιες δυο μεριές, ενώ δεν έχω καμία ανάγκη, να αυξάνω την αδρεναλίνη τους. Λυπάμαι, αλλά κάποιο σχόλιο που έγινε εδώ υποβιβάζει πολύ το επίπεδο τής σελίδας. Εγώ, όπως ίσως διαπίστωσες, είμαι παντός καιρού και μπορώ άνετα να υπερασπίσω και τις απόψεις μου και το πρόσωπό μου. Όμως δεν επιδιώκω να γίνομαι αφορμή για κοκορομαχίες. Άρα, έναντι σε τέτοιου είδους αναρτήσεις, μελλοντικά θα σιωπήσω. Όμως, έχε υπόψει σου, ότι, ότι ανεβάζεις, ανέβηκε. Φυσικά, κανένας δεν μπορεί να είναι τέλειος σε όλες τις επιλογές του. Και εγώ θα πορευτώ στο εξής με αυτήν την διαπίστωση, με πλήρη εκτίμηση, αγάπη και ευγνωμοσύνη προς το πρόσωπό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά φίλε Διονύση, κι οσο για το σχολιο που ρίχνει το επίπεδο, ξερω ποιο εννοείς, αλλά τί να γινει, κάποια παιδια μας μερικες φορές ειναι χοντροκομμένα -οπως κι εγω ξεφεύγω- αλλά ειναι καλά παιδιά κι ευαίσθητα κατα βαθος' δεν θελω να τα στενοχωρήσω.🙂
      ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

      Διαγραφή
  12. @ mnk
    Και κάτι ακόμη, αγαπητή μου κυρία. Εγώ κατανόησα τα εγκλήματα τού μαρξισμού, γι αυτό σταμάτησα από το 1978 να τον προβάλω. Σε αντίθεση όμως ο καθηγητάρας, που γνωρίζει επίσης πολύ καλά τα εγκλήματα τού φασισμού, εξακολουθεί να τον προβάλει. Γι αυτό είναι συνειδητά απαίσχυντος και θα δώσω μάχη, για να απομακρυνθεί τέτοιου είδους προπαγάνδα και οι φορείς της από τα σχολεία. Ο κάθε δάσκαλος μπορεί να έχει όποια ιδεολογία "γουστάρει", για να χρησιμοποιήσω την φρασεολογία σου, στο σπίτι του. Ο απροκάλυπτος φασισμός όμως στην εκπαίδευση δεν έχει θέση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ Μποτίλια

      Αγαπητέ κύριε!

      Απροκάλυπτος φασισμός είναι:
      Η δίωξη των αντιφρονούντων.

      Απροκάλυπτος φασισμός είναι:
      Το να μην αρκείσαι στην ελεύθερη έκφραση των απόψεών σου, αλλά να επιδιώκεις να τις επιβάλεις σε όλους, ως την μόνη αποδεκτή αλήθεια.

      Απροκάλυπτος φασισμός είναι:
      Το να επικαλείσαι την αδήριτο ανάγκη φίμωσης των αλλοδόξων.

      Απροκάλυπτος φασισμός είναι:
      Το να επιπλήττεις έναν μπλόγκερ, επειδή ανέβασε το τάδε άρθρο, του δείνα ιδεολογικώς "κατάπτυστου" προσώπου -κατά την γνώμη σου. Λες κι έπρεπε να σου πάρει την άδεια και την "από τα πάνω" γραμμή.
      (αυτό μου θυμίζει μια άλλη "αγαπητή κυρία", εκ Ραφήνας ορμώμενη, που του έκανε τις ίδιες παρατηρήσεις προ καιρού, θεωρώντας εαυτήν ως την απόλυτο προσωπική του ινστρουχτώρισσα)

      Φιλάκια

      μνκ




      Υ.Γ. Τελικά, η προς τους φίλους υπερβολική ευγένεια και συμβιβαστικότητα του Κώστα, ευκόλως παρεξηγείται ως παθητικότητα, ενδοτικοτητα, ακόμα και υποτακτικότητα. Να το προσέξει αυτό.

      Διαγραφή
  13. https://ellhnesxristianoi.blogspot.com/2016/06/blog-post_25.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή