«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Πέμπτη 16 Μαρτίου 2023

Ιράκ : Ανακαλύφθηκε ο τάφος του γίγαντα Γκιλγκαμές - Αρχαία τεχνολογία στο εσωτερικό - Οι ΗΠΑ έψαχναν Αστρική Πύλη..;

6 σχόλια:

  1. Διός Κούρος16 Μαρτίου, 2023 09:47

    Οι ηπαπαραίοι ψάχνουν (και ψάχναν πάντα) ό,τι έχει απομείνει απο τον προηγούμενο πολιτισμό, διότι πολύ απλά κατέχουν τη βιβλιογραφία που υποτίθεται οτι κάηκε στην Αλεξάνδρεια.

    Για αυτό και η Ελλάδα έχει αλλωθεί απο τέτοιους κλεφτοκοτάδες σε πολλά μέρη. Τα πιο χαρακτηριστικά είναι τα Αστερούσια Όρη (Τσούτσουρας) και η σπηλιά του Νταβέλη (που μόνο του Νταβέλη δεν είναι). Το τι "πράγμα" έχουν κλέψει απο εκεί δεν λέγεται και αν ποτέ ο Έλληνας το αντιλαμβανόταν όχι μόνο θα ξεσηκώνοταν, αλλά θα τους έπαιρνε ο δι@ολος τον πατέρα. Για αυτό μας έχουν κοιμησμένους μέσω της παιδείας. Για να μην μάθουμε το ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ.

    Δεν χρειάζεται όμως να ξέρουμε όλοι το ποιοί είμαστε. Το ξέρουν ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ. Το ξέρουν αυτοί που σιγά σιγά ΕΝΘΥΜΟΥΝΤΑΙ.

    Ημαρ Έστι

    Διός Κούρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ουσία είναι όχι μόνο στο ποιοί είμαστε αλλά περισσότερο στο τι κάνουμε,και δυστυχώς όπως λένε και οι βάρβαροι είμαστε φραπεδοπουστες.

      Διαγραφή
    2. Εγώ και η οικογένειά μου δεν είμαστε,Φραπεδοπουστες.

      ΈΤΣΙ ΣΟΥ ΕΊΠΑΝΕ.....ΝΑ ΛΕΣ.
      ΑΥΤΌ ΣΟΥ ΠΈΡΑΣΑΝ ΤΑ ΜΠΟΥΡ@ΕΛΟΚΑΝΑΛΑ..... ΕΙΔΙΚΆ ΑΠΌ ΤΟ 1990 ΚΑΙ ΜΕΤΆ.
      Πέτα την Τηλεόραση από το ΜΠΑΛΚΌΝΙ ......

      ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ

      Διαγραφή
  2. ΠΟΣΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΝΕ;;;;;;;

    Μια σφραγίδα από καρνελιάνικη πέτρα από τον τάφο "Griffin warrior" ηλικίας 3.500 ετών κοντά στο παλάτι της Μυκηναϊκής εποχής της Πύλου απεικονίζει μια εικόνα δύο μινωικών τζίνι, λιονταριών μυθολογικών πλασμάτων που κρατούν σκεύη σερβιρίσματος και ένα θυμιατό πάνω από έναν βωμό κάτω από ένα 16άκοντα αστέρι.

    https://twitter.com/ArysPan/status/1636101942911926273/photo/1
    ====
    Τον Μάιο του 2015, την πρώτη μέρα των ανανεωμένων ανασκαφών στο παλάτι, η ομάδα ανακάλυψε απροσδόκητα έναν μεγάλο, πέτρινο τάφο. Εκατοντάδες αντικείμενα βρέθηκαν μαζί με το σώμα ενός και μόνο αρσενικού, του «Griffin Warrior».

    http://www.griffinwarrior.org/griffin-warrior-tomb/
    ====
    Χρυσά κύπελλα ακουμπούσαν στο στήθος και το στομάχι του πολεμιστή και στο δεξί του πλευρό υπήρχαν εκατοντάδες χάντρες από καρνεόλιο(πέτρα του πάθους), αμέθυστο, κεχριμπάρι και χρυσές. Μια χρυσή αλυσίδα και ένα μενταγιόν, δεκάδες σφραγιδόλιθοι λαξευμένοι με περίπλοκα σχέδια και τέσσερα χρυσά δαχτυλίδια άστραφταν δίπλα του.

    http://www.griffinwarrior.org/wp-content/uploads/2019/05/Griffin-Warrior-Page-2.jpg

    Άρχοντας των Χρυσών Δαχτυλιδιών
    Πολλά από τα κτερίσματα κατασκευάζονταν στον Μινωικό κόσμο. Ανάμεσα στα χρυσά τεχνουργήματα υπήρχαν τέσσερα δαχτυλίδια σφραγίδων διακοσμημένα με μινωικές τελετουργικές σκηνές. Συζητήσαμε για την ανασκαφή του τάφου, περιγράψαμε τα δαχτυλίδια και εξετάσαμε τη σημασία της εικονογραφίας των δακτυλίων για τους Μυκηναίους που τα έθαψαν.
    http://www.griffinwarrior.org/wp-content/uploads/2019/05/Gold-Rings.jpg
    ====
    Ο Μάχης Αχάτης

    «Ο Αχάτης Μάχης της Πύλου, κατά την άποψή μας ένα κρητικό έργο της Υστερομινωικής Ι, μπορεί να είναι το καλύτερο δείγμα γλυπτικής τέχνης που έχει ανακαλυφθεί ακόμη σε μινωικό ή μυκηναϊκό πλαίσιο. Βρέθηκε το 2015 στον τάφο του λεγόμενου Griffin Warrior στην Πύλο. Η όψη του σφραγιδόλιθου φέρει μια αναπαράσταση μάχης που βασίζεται σε μια εικονογραφία σκηνών μάχης γνωστές από την ηπειρωτική χώρα και τη Νεοανακτορική Κρήτη της περιόδου Shaft-Grave. Το επίπεδο λεπτομέρειας στην αναπαράσταση όπλων και ενδυμάτων, όπως και η προσοχή που δίνεται στη φυσιογνωμία των ανθρώπινων σωμάτων, είναι χωρίς παράλληλο. Υποστηρίζουμε ότι η σκηνή είχε ιδιαίτερη σημασία για τον πολεμιστή και αυτούς που κανόνισαν τον ενταφιασμό του».

    http://www.griffinwarrior.org/wp-content/uploads/2019/05/Combat-Agate-1.png


    ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. https://www.ksipnistere.com/2023/03/%ce%b3%cf%85%ce%bd%ce%b1%ce%af%ce%ba%ce%b1-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%b1%ce%bd%ce%b1%ce%ba%ce%ac%ce%bb%cf%85%cf%88%ce%b1%ce%bd-%cf%83%ce%b5-%ce%ad%ce%bd%ce%b1-%cf%84%ce%ad%ce%bb%ce%b5%ce%b9%ce%bf-%ce%bc.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή