«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Σάββατο 20 Μαΐου 2023

Τα σκυλιά... ξέρουν (όσα οι ψηφοφόροι δεν μπορούν να δουν). Πολλά έχουν δει τα μάτια τους μα αυτό τους φέρνει τρόμο!


 

 





 

5 σχόλια:

  1. Σ Ο Υ Π Ε Ρ !!!!!
    ΤΑ ΧΩΝΕΙ ΚΑΛΑ ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΚΟΡΙΤΣΙ!!!
    https://odysseiatv.blogspot.com/2023/05/blog-post_643.html#more

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι λε ρε φίλε!!! Μόλις μου έλυσες μια απορία...γι΄αυτό ο Λάκης Κοκκωνάκης μου αρχίζει ξαφνικά να κάνει τεράστια άλματα στον αέρα και να γαβγίζει με μανία όταν παίζει στα γιουτούμπια το δημοφιλές λαϊκό άσμα Τακημήτσο Γ@μιέσαι....Κοίτα να δεις που τον κράζει με φανατισμό και ο Λάκης!!! Κι εγώ η άσχετη απορούσα, γιατί μόνο όταν ακούει τη λέξη "βόλτα" ενθουσιάζεται και εκτελεί τέτοια αξιοθαύμαστα νούμερα τσίρκου...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ετεροχρονισμένη απάντηση στο άρθρο του αγαπητού Εργοδότη, περί εκλογών και "ψαγμένων":
    Αχ Εργοδότα μου καλέ, μ’ έβαλες σε μπελάδες
    μπροστά στην κάλπη αν σταθώ θα πέσουν οι σοφάδες
    το παραβάν θα γκρεμιστεί και το στυλό θα σπάσει
    και το δεξί το χέρι μου θα μαυρομελανιάσει.
    Τι το’ θελες στο άρθρο σου για εκλογές να γράψεις
    κι εμένα τη βαριόοιρη να με κοψοχολιάσεις;
    Δε μου ‘φτανε το σύστριγγλο κόντρα στην αποχή
    δε μου ‘φτανε το κούνημα του Ζώη του Μπεχλή
    δε μου ‘φτανε που έψαχνα μάταια κάποιο κόμμα
    να λέει τα αυτονόητα και να υπερασπίζεται το άγιο τούτο χώμα.
    Το δασκαλάκο το Νατσιό σκέφτηκα να ψηφίσω
    μα όταν το έψαξα καλά είπα: καλύτερα ας ψοφήσω.
    Είδα κι άλλους φιλόδοξους, τζιμάνια μπατριώτες
    που στ’ αχαμνά τους κρύβουνε πολύχρωμες κυλόττες.
    Κι εγώ, μεθαύριο το πρωί θα πρέπει να ψηφίσω
    να ‘μαι πολίτις συνετή, τους φαύλους να μαυρίσω
    όπως φρονούσαν οι παλαιοί κι αρχαίοι μας προγόνοι
    που ο Αριστοφάνης έκραζε, βλέποντας την Αθήνα να ματώνει.
    Γαμώ τη δημοκρατία τους και τα φερέφωνά της
    τους βολευτές, τους αρχηγούς και τ’ αποκόμματά της.
    Στάχτη και μπούλμπερη ας γενεί, του βόθρου η δυσωδία
    θε να τους πνίξει όλους μαζί στη σάπια δημοκρατία.
    Λέω να κάτσω σπίτι μου, να φτιάξω και ντολμάδες
    κι αντί για ψήφο, απ’ το άχτι μου, να γράφω μαντινάδες.






    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουάου!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Δυνατόοοοοο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Ψηφίζω ντολμάδες!
      Μετά μουσικής και ασμάτων!!

      μνκ

      Διαγραφή