«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.
Με την ευκαιρία αυτής της μουσικής ανάρτησης, επιτρέψτε μου να παραθέσω ένα βίντεο το οποίο παρουσιάζει ένα θέμα που έχει συζητηθεί πολλάκις μεταξύ ανθρώπων που προσπαθούν να "αφυπνίσουν" τις μάζες, σχετικά με τον ΛΑΘΟΣ δρόμο της μουσικής βιομηχανίας και πολλών απο τους - λεγόμενους - καλλιτέχνες, ειδικά στην Αμερική, που όμως ΠΑΡΑΣΥΡΕΙ όλο τον πλανήτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορεί να τιτλοφορείται ως "While They Endorse Kamala Harris, This Was Happening (it all makes sense)", αλλά μιλά για ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ. Μάλλον δεν ήθελαν να "τσιγκλίσουν" τον αλγόριθμο του youtube και να τους ρίξει το βίντεο. Οπότε ούτε εγώ θα πω περισσότερα. Άλλωστε το βίντεο διαρκεί κάπου στα 19 λεπτά, στα οποία θα δείτε μια ουσιαστική παρουσίαση.
https://www.youtube.com/watch?v=TWGwz0eF_dg
Έχει τεθεί ήδη το θέμα σε συζητήσεις εδω στον Διόδοτο και αυτό το βίντεο είναι μια έξοχη και όσο το δυνατό ΟΥΔΕΤΕΡΗ παρουσίαση. Μην ξεχνάμε ότι μέσω της μουσικής μπορούν να ΠΑΡΑΣΥΡΟΥΝ ολόκληρες γενιές ανθρώπων.
Έρρωσθε
Διός Κούρος
ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΝΤΕΟ:
ΔιαγραφήΗ σύγχρονη μουσική βιομηχανία έχει από καιρό συνδεθεί με την προώθηση σκοτεινών, προκλητικών θεμάτων, συχνά καλυμμένων με το πρόσχημα της καλλιτεχνικής έκφρασης. Ένας αυξανόμενος αριθμός καλλιτεχνών, όπως ο Eminem με το τελευταίο του άλμπουμ The Death of Slim Shady, έχει επικριθεί για τη χρήση συμβόλων και αναφορών στον σατανισμό, με τίτλους κομματιών όπως "Lucifer", "Antichrist" και "Evil" που έρχονται ρητά αντιμέτωποι με τους οπαδούς με ενοχλητικές εικόνες και στίχους. Αυτή η προσέγγιση δεν είναι καινούργια, καθώς τα είδη της ροκ και του heavy metal έχουν κατηγορηθεί εδώ και καιρό για την ενσωμάτωση αποκρυφιστικών και δαιμονικών συμβολισμών, από πρώιμους καλλιτέχνες όπως ο Robert Johnson μέχρι συγκροτήματα όπως οι Black Sabbath και οι Iron Maiden. Αυτά τα προκλητικά θέματα έχουν συχνά προωθηθεί στην αγορά ως ακραία και επαναστατικά, παίζοντας με την αξία του σοκ για να προσελκύσουν την προσοχή και τις πωλήσεις. Ωστόσο, ορισμένοι καλλιτέχνες φαίνεται τώρα να ρίχνουν φως στις πιο σκοτεινές, πιο χειριστικές δυνάμεις πίσω από τις σκηνές - αναδεικνύοντας την επιχειρηματική πλευρά της μουσικής βιομηχανίας, όπου η επιτυχία και ο πλούτος συχνά συνδέονται με την υιοθέτηση αμφιλεγόμενων, μερικές φορές σατανιστικών, εικόνων. Καθώς αυτή η τάση έχει ενταθεί, οι επικριτές υποστηρίζουν ότι αυτά τα σύμβολα δεν είναι απλώς για να σοκάρουν, αλλά μπορεί να αποτελούν μέρος μιας μεγαλύτερης, ενορχηστρωμένης προσπάθειας για τη διακριτική επιρροή του κοινού.
Με την πάροδο των ετών, σύμβολα όπως το τρίγωνο των Illuminati και σκοτεινές εικόνες έχουν γίνει σχεδόν πανταχού παρόντα στην mainstream ποπ κουλτούρα, όπως φαίνεται στις εμφανίσεις καλλιτεχνών όπως η Beyoncé, η Miley Cyrus, η Lady Gaga και η Madonna. Ενώ πολλοί από αυτούς τους καλλιτέχνες ισχυρίζονται ότι χρησιμοποιούν απλώς τους συμβολισμούς για προσωπικούς ή καλλιτεχνικούς λόγους, άλλοι υποδηλώνουν ότι μπορεί να υπάρχει ένα βαθύτερο κόστος που εμπλέκεται στην επιτυχία τους - συγκεκριμένα, η ιδέα του να "πουλάει κανείς την ψυχή του" για τη φήμη και την επιρροή. Καθώς όλο και περισσότεροι καλλιτέχνες και σχολιαστές, συμπεριλαμβανομένων ράπερ όπως ο Ransom και ο Paul Kane, αρχίζουν να αποκαλύπτουν τη σκοτεινή πλευρά της βιομηχανίας, υπάρχει μια αυξανόμενη συνειδητοποίηση των τακτικών χειραγώγησης που χρησιμοποιούνται για να παρασύρουν καλλιτέχνες και θαυμαστές σε αυτόν τον κύκλο της φήμης, της περιουσίας και των σκοτεινών συμβολισμών.Ωστόσο, υπάρχουν επίσης ενδείξεις ότι το κοινό -ιδιαίτερα οι νεότερες γενιές- αρχίζει να απορρίπτει αυτή την αφήγηση, αναζητώντας πιο υγιές και αυθεντικό περιεχόμενο.