«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Κυριακή 2 Μαρτίου 2025

Σύντομα: Το ευρωπαϊκό πορτοφόλι ψηφιακής ταυτότητας


 

Η ελίτ τρέχει ήδη πιλοτικά προγράμματα μεγάλης κλίμακας για το μέλλον που θέλει, και εμείς όχι. Δεν είναι διακριτικοί γι' αυτό. Δεν το κρύβουν.

Το σχέδιο είναι μια ενιαία κυβερνητική εφαρμογή που θα περιέχει τα ιατρικά σας αρχεία, τα αρχεία εργασίας, τα ταξιδιωτικά αρχεία, τα αρχεία εκπαίδευσης, τα αρχεία εμβολιασμών, τα φορολογικά αρχεία, τα οικονομικά αρχεία, καθώς και (ενδεχομένως) αντίγραφα της υπογραφής σας, των δακτυλικών αποτυπωμάτων, των σαρώσεων προσώπου, των δειγμάτων φωνής και του DNA.

Όλα αποθηκεύονται εύκολα στο τηλέφωνό σας... και μοιράζονται με τις κυβερνήσεις δεκαεννέα χωρών (συν την Ουκρανία) και περισσότερους από 140 άλλους δημόσιους και ιδιωτικούς εταίρους. Όλοι, από την Deutsche Bank μέχρι το ουκρανικό Υπουργείο Ψηφιακής Προόδου και τη Samsung Europe.

Θα χρησιμοποιείτε αυτή την εφαρμογή για να κάνετε πληρωμές, να υποβάλλετε αιτήσεις για δάνεια, να πληρώνετε τους φόρους σας, να παραλαμβάνετε τις συνταγές σας, να διασχίζετε διεθνή σύνορα, να ξεκινάτε επιχειρήσεις, να κλείνετε ραντεβού με γιατρούς, να κάνετε αιτήσεις για θέσεις εργασίας, ακόμη και να υπογράφετε ψηφιακές συμβάσεις online.

Οι επιχειρήσεις και οι κυβερνητικές υπηρεσίες θα έχουν πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα από το back-end για να διεξάγουν "αυτοματοποιημένους ελέγχους ιστορικού".

Η Γερμανική Ομοσπονδία Οργανώσεων Καταναλωτών (Verbraucherzentrale Bundesverband, VZBZ) εξέφρασε ανησυχίες ότι μια τέτοια εφαρμογή θα "εγκυμονούσε κινδύνους για την προστασία της ιδιωτικής ζωής και των δεδομένων", στις οποίες η μόνη απάντηση είναι "ναι, γι' αυτό είναι!".

Τίποτα από αυτά δεν είναι υποθετικό, παρεμπιπτόντως. Είναι δυνητικό.

Ένα μόνο από τα πιλοτικά προγράμματα "δημιουργίας πρωτοτύπων και δοκιμής περιπτώσεων χρήσης" για το πορτοφόλι της ευρωπαϊκής ψηφιακής ταυτότητας (EUDI), υπάρχουν άλλα τρία τουλάχιστον.

Αυτή είναι η τελευταία εξέλιξη σε μια ανάπτυξη που χρονολογείται από τη γέννηση του Covid και μετά, με το πορτοφόλι EUID να διαφημίζεται από το 2021.

Η προσοχή μου έπεσε πρόσφατα πάνω σε αυτό πριν από λίγες ημέρες, όταν έπεσα πάνω σε αυτό το άρθρο - Why Would You Need An "EU Wallet"? - από τον Anton Chashchin.

Ο Chashchin είναι προφανώς πρόεδρος του επενδυτικού ομίλου fintech N7, και το άρθρο του είναι αρκετά καλό παράδειγμα του είδους των πραγμάτων που μπορείτε να περιμένετε να δείτε ευρύτερα σε μεγαλύτερα mainstream μέσα όσο πλησιάζουμε στην πλήρη εφαρμογή του EUID. Μιλάει για το κόστος της απάτης και για το πώς τα συστήματα ψηφιακής ταυτοποίησης θα κάνουν τα πάντα πολύ πιο ασφαλή και πιο αποτελεσματικά, αλλά εκφράζει τη λύπη του για την "έλλειψη εναρμόνισης" μεταξύ των συνόρων και των συστημάτων.


Είναι συνηθισμένα πράγματα.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει επίσης το γεγονός ότι τα συστήματα ψηφιακής ταυτότητας σε εθνικό επίπεδο έλαβαν τεράστια ώθηση από την "πανδημία" του Covid :

    "στο Βέλγιο, η ταχεία υιοθέτηση του itsme, του ηλεκτρονικού συστήματος ταυτοποίησης το 2021-2022, τροφοδοτήθηκε από μια κυβερνητική εντολή που απαιτούσε ένα πάσο COVID-19 για τις επισκέψεις σε εστιατόρια. Η ψηφιακή ταυτότητα του itsme προσέφερε τον πιο βολικό τρόπο για να αποκτήσουν οι καταναλωτές το πάσο, διπλασιάζοντας τη βάση χρηστών από 3 εκατομμύρια σε 6 εκατομμύρια μέσα σε ένα χρόνο. Αυτό αποδεικνύει ότι η υιοθέτηση από τους καταναλωτές ακολουθεί όταν μια υπηρεσία είναι απαραίτητη και υποστηρίζεται από την εμπιστοσύνη της κυβέρνησης"


Έχει δίκιο. Η Covid ξεκίνησε το χορό της ψηφιακής ταυτότητας/εμβολιαστικού πάσου και έκτοτε έχει χάσει τη δυναμική της. Έτσι, ίσως αυτό που πραγματικά πρέπει να αναζητήσουμε είναι το επόμενο μεγάλο "Reason". Ένα "καταστροφικό καταλυτικό γεγονός", για να δανειστώ μια φράση.

Τι νομίζετε ότι έχουν σχεδιάσει για να κάνουν τους ανθρώπους να χρειαστούν ξαφνικά ένα πορτοφόλι ψηφιακής ταυτότητας;

Υποθέτω ότι θα το μάθουμε.

Σε άλλα νέα σχετικά με την ψηφιακή ταυτότητα, η Ιορδανία ανακοίνωσε ότι η ψηφιακή ταυτότητα θα εφαρμοστεί και θα απαιτείται για την ψηφοφορία στις επόμενες εκλογές.

Το Καμερούν εγκαινίασε το νέο του εθνικό σύστημα ταυτότητας μόλις πριν από λίγες ημέρες, το οποίο θα μπορούσε ενδεχομένως να γίνει πλήρως ψηφιακό στο εγγύς μέλλον.

Και ο Τόνι Μπλερ επέστρεψε στο αγαπημένο του χόμπι, υποστηρίζοντας ότι οι Βρετανοί θα ανταλλάξουν ευχαρίστως την ιδιωτικότητα με την αποτελεσματικότητα.

Αυτό συνεχίζεται και συνεχίζεται και συνεχίζεται.

Ελπίζω πραγματικά να μην υπάρχουν Αμερικανοί αναγνώστες που σκέφτονται ότι ο Ντόναλντ και ο Έλον θα σας γλιτώσουν από αυτό το χάος. Το Τμήμα Κυβερνητικής Αποτελεσματικότητας θα ασχοληθεί με την ψηφιακή ταυτότητα.

Εξάλλου, τι θα μπορούσε να είναι πιο "αποτελεσματικό" από μια ενιαία εφαρμογή που χρησιμοποιείται για τα πάντα; Δεν έχει ήδη πει ο Elon ότι θέλει το X να είναι η "εφαρμογή για τα πάντα";

Η μόνη διαφορά είναι ότι η αμερικανική έκδοση μπορεί να είναι μάλλον πιο ιδιωτική παρά δημόσια, αλλά υπάρχει πλέον πραγματική διαφορά;

 

Kit Knightly
off-guardian.org 
 
diodotos-k-t.blogspot.com 
 

 

1 σχόλιο:

  1. Οι "θαυματοποιοί" μάς προβάλλουν μια ρήξη μεταξύ ΗΠΑ και δυτικών Ευρωπαϊκών κρατών. Επίσης μια ρήξη μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας. Όμως είπαμε, την εναλαγή των άσπρων και μαύρων τετραγώνων στο πάτωμα των στοών εποπτεύει ο ίδιος "μεγάλος επόπτης" και "μεγάλος επιθεωρητής", ή ο "παντόπτης οφθαλμός", που μονίμως αλληθωρίζει προς το βόρβορο, ή ο "μεγάλος αρχιτέκτονας" των μπάζων. Γι αυτό άπαντες οι προηγούμενοι συμφωνούν στην επιβολή τής ψηφιακής δυστοπίας, ως κεντρικού άξονος τής προωθούμενης τεχνοφεουδαρχίας.
    Ο ΕργΔημΕργ ασκεί κριτική, ότι η μεγάλη πλειοψηφία των ανθρώπων, δεν μπορεί να δει πέρα από το μαύρο και το άσπρο, δεν μπορεί να αντιληφθεί την τεράστια ποικιλία των χρωμάτων, που μάς περιβάλλουν και μάς συγκροτούν.
    Ας σκεφτούμε όμως λίγο βαθύτερα, σχετικά με την αχρωματοψία ως ατομική και κοινωνική νόσο, που ορθώς στιγματίζει ο Εργοδότης. Εχθές, αναφέροντας το φαινόμενο αυτό σε ένα καλό μου φίλο, που είναι προικισμένος και ευρηματικός ζωγράφος, αυτός μού απήντησε ως ακολούθως και με εξέπληξε: "Μα αφού τόσο το μαύρο, όσο και το άσπρο, δεν είναι παρά μίξις των τριών βασικών χρωμάτων, τού κίτρινου, τού ερυθρού και τού κυανού, σε συγκεκριμένες αναλογίες, που ο χρωστήρας ένός έμπειρου ζωγράφου μπορεί εύκολα να αναπαράγει".
    Κατά συνέπεια, το άσπρο και το μαύρο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΤΕΛΗ ΧΡΩΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΙΣΟΤΕΡΟ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑ ΧΡΩΜΑΤΩΝ. Πρόκειται για εκείνη την συγκεκριμένη μίξη όλων των βασικών χρωμάτων, που αναγνωρίζουν όσοι προσπαθούν να διαθέτουν όραση πέραν τού φαινομενικού. Οι εωσφοριστές μάς υποβάλλουν μια πρόσληψη, ως αυταπάτη έναντι τού πραγματικού. Η δυαρχία τού πατώματος των στοών δεν υπέχει την μεταφυσικής ισχύος, που αυτοί προσπαθούν να θεσμίσουν. Ως ο Πλάτων αποκάλυψε, όλοι οι αριθμοί περιέχονται στην Μονάδα και το δυο δεν είναι παρά μια από τις εκφάνσεις της.
    "Ο βασιλιάς είναι γυμνός". Είναι καταδικασμένοι να αποτύχουν, δίοτι μόνον το φως υπάρχει. Το σκότος είναι η απουσία φωτός, που προσμένει, άλλοτε καρτερικά και άλλοτε με δυναμισμό, την κυριαρχία τού Φωτός, καθώς η αλληλουχία των χρωμάτων υφίσταται πανταχόθεν, ως βάσις τής εκφάνσεως τής Θείας Δημιουγίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή