Τον περασμένο Νοέμβριο, με το που εξελέγη ο Τραμπ, ο δικός μας πρωθυπουργός έκανε μια θεαματική κωλοτούμπα, δηλώνοντας με πάθος πως αντιτίθεται στην “woke” ατζέντα και ότι δεν θα επιτρέψει ποτέ την κυριαρχία της στην Ελλάδα. Μετά, ψέλλισε και κάτι για την «τυραννία των μειοψηφιών», που καταπνίγουν οποιαδήποτε άλλη άποψη. Αν τολμήσεις να αμφισβητήσεις την άποψή τους, σε χαρακτηρίζουν αμέσως φασίστα, υποστηρικτή της πατριαρχίας, ή ό,τι άλλο τους κατέβει στο κεφάλι.
Και αυτό, ήταν μόνο η αρχή.
Μετά από διάφορες πολιτικές «ακροβασίες», φτάσαμε και στα Τέμπη. Το πρώτο συλλαλητήριο τον βρήκε σχεδόν απροετοίμαστο, αλλά λίγο μετά, μετά από συνεχείς συσκέψεις με επικοινωνιολόγους και τους πιστούς του, αντί να αναλάβει τις ευθύνες του, πέρασε στην αντεπίθεση. Έστειλε τα «τσομπανόσκυλα» υπουργούς του να κάνουν λόγο στα τηλεοπτικά πάνελ, να συκοφαντήσουν και να χαρακτηρίσουν ψεκασμένους όσους διαμαρτύρονταν, και να βαφτίσουν ως οπαδούς της Ζωζώς όσους συμμετείχαν στο επόμενο συλλαλητήριο στις 28 Φεβρουαρίου.
Το αποτέλεσμα; Όπως όλοι είδαμε, περισσότεροι άνθρωποι κατέβηκαν στους δρόμους απ’ ό,τι σε οποιοδήποτε άλλο συλλαλητήριο μετά την μεταπολίτευση. Και μάλιστα, άκουσα πάλι το σύνθημα «Μητσοτάκη κάθαρμα», το οποίο είχα να το ακούσω από το 1965!
Και πώς αντέδρασε; Αντί να καταλάβει το μήνυμα, έκανε μια ακόμα κωλοτούμπα. Μίλησε για το δημοκρατικό δικαίωμα στη διαμαρτυρία, για τα δίκαια αιτήματα του λαού, για το ηχηρό μήνυμα κατά της διαπλοκής, και άλλες τέτοιες φανφάρες. Αλλά στην πραγματικότητα, έδειξε ότι η τσίπα λείπει από το DNA του.
Ευτυχώς για αυτόν, με εντολή του, οι υπουργοί του εξαφανίστηκαν από τα κανάλια για μερικές μέρες, και κάπου στα υπόγεια του Μαξίμου, εξακολουθούν να βγάζουν αφρούς.
Και για τα Τέμπη; Ο «άριστος» μας είπε πως μέχρι το 2027 θα έχουμε έναν ασφαλή και σύγχρονο σιδηρόδρομο. Άκου να δεις! Δηλαδή, σήμερα που ο κόσμος καθημερινά ταξιδεύει με αυτά τα επικίνδυνα τρένα, δεν είναι ασφαλή; Μήπως δεν ήταν ασφαλή και πριν δύο χρόνια, όταν ο «λαμπρός» γόνος από τις Σέρρες μας έλεγε ότι πρέπει να ντρεπόμαστε που μιλάμε για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων;
Λίγες μέρες μετά, ο ίδιος περπατούσε ανάμεσα στα συντρίμμια, με το βλέμμα του γεμάτο απορία, αναζητώντας κρυψώνα.
Αλλά τι να περιμένεις από έναν πολιτικάντη που, μετά το τραγικό συμβάν, επανήλθε και έβαλε πάλι υποψηφιότητα; Και φυσικά, εκλέχτηκε και πανηγύρισε, με τη βοήθεια των χιλιάδων μετακλητών και διορισμένων του.
Και τι κάνει τώρα ο Κυριάκος, ο περίφημος statesman, που κάποιοι τον συγκρίνουν ακόμα και με τον Ελευθέριο Βενιζέλο; Ετοιμάζεται να προχωρήσει σε «βαθιές τομές» και «αναγκαίες μεταρρυθμίσεις». Δηλαδή, μετά από 6 χρόνια, τι ακριβώς έκανε, εκτός από το να αγοράσει περισσότερα ακίνητα; Ποιες είναι αυτές οι τομές;
Θα μειώσει την εγκληματικότητα; Θα σταματήσει να νομιμοποιεί πρόσφυγες από χώρες χωρίς πόλεμο; Θα μειώσει την ακρίβεια; Θα καταπολεμήσει την ατιμωρησία, όπως όταν ο δολοφόνος αφέθηκε ελεύθερος από τον εισαγγελέα; Θα βάλει επιτέλους τάξη στην οικονομία που μοιάζει πιο χρεοκοπημένη από ποτέ; Θα κάνει κάτι για τη δημόσια υγεία;
Μάλλον, όχι. Μόνο υποσχέσεις για την αξιολόγηση στο δημόσιο και την άρση της μονιμότητας. Ωστόσο, αυτά τα μέτρα φαίνεται να είναι απλά για τα «ψηφαλάκια», χωρίς ουσιαστική λύση για τα προβλήματα του λαού.
Όσο για το ζήτημα του ΟΣΕ, ακούγεται πως ίσως ακυρώσει την ιδιωτικοποίησή του και καταγγείλει τη σύμβαση με την Hellenic Train. Κάτι σαν την κρατικοποίηση της Ολυμπιακής από τον Καραμανλή, αν θυμάστε. Και φυσικά, οι φανατικοί νεοφιλελεύθεροι αντιδρούν, χωρίς να καταλαβαίνουν ότι η Hellenic Train είναι κρατική εταιρεία, απλά ιταλική. Αν το κάνει όμως αυτό ο Κυριάκος, ίσως να βρουν σειρά και άλλες ξένες εταιρείες που έχουν επενδύσει στην Ελλάδα.
Θα μου πείτε, αυτά τα λέει ο Κουτσούμπας, είναι δυνατόν να τα λέει κι ο Κυριάκος; Γιατί όχι; Εδώ ο μπαμπάς του έκανε πολιτική κολεγιά με το ΚΚΕ του (Καπετάν Γιώτη) Φλωράκη για να μπει στο Μαξίμου, θα κολλήσει στον φιρφιρίκο Κουτσούμπα; Μέχρι και αντάρτικα τον έχω ικανό να τραγουδάει προκειμένου να συνεχιστεί η μασαμπούκα…
Δημήτρης Σωτηρίου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου