Σχόλιο Φωτεινής:
ΘΑ ΣΥΝΕΛΘΟΥΜΕ ΑΡΑΓΕ ΠΟΤΕ Σ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ;;;ΘΑ ΠΑΨΕΙ ΠΟΤΕ,Ο ΚΟΜΠΛΕΞΙΣΜΟΣ,Η ΜΙΖΕΡΙΑ,,Η ΑΚΡΙΣΙΑ,Ο ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ,ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ ΚΑΘΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗς ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΜΑΣ ΖΩΗΣ;;;;;;
Σχόλιο Κ-Τ:
Από την άλλη.. μην ξεχνάμε ότι:
Το παιχνίδι στήνεται από τους bookers (διεθνή γραφεία στοιχημάτων) τα οποία εφέτος έβγαζαν νικητή της τηλεψηφοφορίας, τόσο στον τελικό όσο και στον ημιτελικό που συμμετείχε, το Ισραήλ. Όπως και έγινε.
Το Ισραήλ "θριάμβευσε" παίρνοντας όλη την "κοινή γνώμη" μαζί του. Αυτός ήταν και ο στόχος, να φανεί η πλήρης αποδοχή του κοινού σε αυτά που διαπράττει το Ισραήλ. Όχι απαραίτητα η νίκη, γι αυτό και βγήκε δεύτερο, γιατί αν έβγαινε πρώτο θα γινόταν ένας γενικός χαμούλης.
Έτσι.. απλά και "αθόρυβα" στην δεύτερη θέση του τελικού και στην πρώτη θέση του ημιτελικού, απλά μόνο από το "televoting". Ένα τραγούδι που έχει μεν μια τραγουδίστρια με καλή φωνή (το ότι "σώθηκε κάτω από πτώματα στην επίθεση της Χαμάς" είναι για γέλια), αλλά δεν παύει να είναι μια πολύ μέτρια μπαλαντούλα που ΔΕΝ σού μένει στ' αυτιά.
Τελικά ψηφίζει ο κόσμος;
----------------------------------------------------------
ΡΕ ΤΙ "ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟ" ΜΙΣΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ!!!!.............
ενώ η Κλαυδία, με μια υπέροχη, ξεχωριστή, μοναδικής ταυτότητας συμμετοχή, ΚΑΙ την αισθητική του αντιδραστικότατου woke κάνει σμπαράλια ΚΑΙ τον γνήσιο ανθρωποκεντρισμό(δύο φύλα...) αποκαθιστά ΚΑΙ την αυθεντική ελληνικότητα αναδεικνύει ΚΑΙ το καυτό ζήτημα των Γενοκτονιών/Βίαιων Ξεριζωμών θέτει:
απαξιώνεται ενορχηστρωμένα από μια "προοδευτική" κουλτούρα που βρίσκει το όριό της, και εκεί αυτοκαταργείται, στην εθνικότητα.............
πέρυσι δεν διεξαγόταν Γενοκτονία;...
γιατί αποθεώθηκε το "εναλλακτικό-πειραματικό" μπουρδοκατασκεύασμα τα τα τα;...επειδή η "καλλιτέχνις" χασμουρήθηκε;(αλλά μετά ζήτησε συγγνώμη δια της μεθόδου των εξηγήσεων!!...,)..........
ή μήπως επειδή έθυσεν στο βωμό του Woke κάνοντας κολλητιλίκια με το δυστυχισμένο υβριδικό "ΤΟ";...........
πέρυσι γιατί δεν ξέσπασε σάλος εν Ελλάδι ενάντια "στο πλυντήριο":δεν σφάζονταν σωρηδόν παλαιστινιάκια;..........
και γιατί επιλεκτικά αυτό το ευρείας εμβέλειας πανηγυράκι;...το ποδόσφαιρο και το μπάσκετ δεν είναι "πλυντήρια";..........
όταν ΠΑΟ και ΟΣΦΠ παίζουν με Μακάμπι γιατί δεν είναι λαϊκό αίτημα η άρνηση συμμετοχής;...........
κοροιδευόμαστε μωρέ;...είδα εδώ στο fb , βαρύγδουπους κομμουνισταράδες να γιορτάζουν χουλιγκάνικα επιτυχίες του Ολυμπιακού του κυρίου Noor1 "είναι ο Καπιταλισμος, ηλίθιε!".....,μπα, σφάλλω, εκεί δεν είναι "πλυντήριο", είναι "σκάφη του λαού"!!...........
η ουσία βρίσκεται στο ότι η Κλαυδία εστίασε στο ελληνικό χρώμα χωρίς καμιά μουσειακή μονοχνωτίλα και νεκροφιλία...αυτό "πόνεσε"!.........
η συνείδηση Προσώπου κ Ρίζας ως παγκόσμιο μήνυμα, που ξεφτιλίζει την εγχώρια αριστερά του ΤΑΧΑ "διεθνισμού", πρώτα τη noborderική αριστερά και μετά όλη που δυσκολεύεται στον ζωτικής σημασίας απογαλακτισμό.............
πριν από την Αριστερά, κάτι σαν προπομπός, ήταν ο Λιάγκας που έβλεπε στην Κλαυδία μια "αποτυχημένη κακομοίρα", καλλιεργώντας μία χυδαία συνείδηση Ευρωθεάματος!.....η Κλαυδία καλλιτέχνιζε "αιρετικά", δεν έδειχνε κώλο, δεν αγκάλιαζε ό,τι "ΤΟ" περιφερόταν με λογότυπα Πολυεθνικών στο βρακάκι του........
τώρα η Αριστερά, "διακριτικά κ ευγενικά", πάει να μπαζώσει(παλιά μου τέχνη κόσκινο....) την Κλαυδία, τρέμοντας στην ανακάλυψη ενός ισχυρού εθνοκεντρικού ρεύματος ριζών με καλλιτεχνική πολιτικότητα και καθαρή επίγνωση των επαναλαμβανόμενων εγκλημάτων.............
και κάτι τελευταίο...γιατί οι προβολείς στο σιωνιστικό "χασάπικο" αποκλειστικά και όχι στην γαμ@@ένη Ουκρανία με το Τάγμα Αζόφ, την απαγορευμένη Αριστερά, και την πρόκληση μιας ανθρωποσφαγής;...γιατί αποδοχή της και όχι μποϊκοτάζ;...εδώ δεν είναι "πλυντήριο" η Γιουροβίζιον;...ή μήπως κάνοντας επιλεκτική "αγανάκτηση" εντείνουμε τη βία κατά του Πούτιν τον οποίο επισκέφθηκε ο όντως μακελάρης Νετανιάχου;.....
Κι όπως πάντα...
ΑπάντησηΔιαγραφήείμαι σίγουρος ότι κάποιοι σχολιαράδες ΔΕΝ θα διαβάσουν προσεκτικά ΟΛΗ την ανάρτηση (ούτε τί ακριβώς έγραψε η Φωτεινή, ούτε τί ακριβώς έγραψα εγώ, ούτε τί έγραψε ο Σταθόπουλος) και θα έρθουν να γράψουν μακακίες επί των μακακιών.
Και μία πρόσθετη σημείωση: Ο Σταθόπουλος παρότι είναι δηλωμένος αριστερός.. γράφει πιο πατριωταράδικα κι απ' τους δηλωμένους "πατριώτες".
Και παρόλο που η Κλαυδία, λόγω επαγγελματικής σοβαρότητος, είπε ένα "καλή επιτυχία στο ισραήλ",
ΑπάντησηΔιαγραφήπαρόλο που έγινε νοθεία υπέρ του Ισραήλ,
τα καθίκια αυτά, το Ισραήλ, βγήκαν και είπαν σήμερα ότι "δεν βγήκαν πρώτοι..γιατί οι Ευρωπαίοι είναι αντισημίτες".
Από
ΑπάντησηΔιαγραφήDonald Trump Greek Fan Club
στο Facebook,
τον Φεβρουάριο μετά τον ελληνικό τελικό :
H Πατριωτισσα ποντια Klavdia που κερδισε προχθες στην Ελλαδα για την Eurovision, στο απολυτο βυζαντινο ποντιακο υμνο για την Κωνσταντινουπολη.
Απλα συγκλονιστικη!
🎵Ν’ αηλί εμάς, να βάι εμάς
οι Τούρκ’ την Πόλ’ επέραν
Επέραν το βασιλοσκάμ’,
ελλάεν αφεντία
Μοιρολογούν τα εκκλησιάς
κλαίγ’νε τα μαναστήρι͜α
κι Αγιάννες ο Χρυσόστομον
κλαίει και δερνοκοπάται
Μη κλαις, μη κλαις, Αγιάννε μου,
και δερνοκοπισκάσαι
Η Ρωμανία επέρασεν,
η Ρωμανία επάρθεν
Η Ρωμανία επέρασεν,
ανθεί και φέρει κι άλλο!
Εδώ και χρόνια και παρά τον αρχικό σκοπό του διαγωνισμού, είναι πλέον πασιφανές ότι η Γιουροβίζιον ΔΕΝ είναι διαγωνισμός τραγουδιού. Μπορεί να ακούγονται τραγούδια, αλλά η διαδικασία ψηφοφορίας ΔΕΝ βασίζεται στη μουσική και το στίχο. Βασίζεται σε συμφέροντα, λές και τα συμφέροντα έπρεπε να παρεισφρήσουν σε ένα διαγωνισμό τραγουδιού !!! Άσε που όσο πιο παλιά δείς, τόσο πιο όμορφες μελωδίες ακούγονταν. Τώρα έχει γίνει όπως και η ... ΕΕ, ένα σίχαμα !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνεπώς, να κάνω μια ... χαζή ερώτηση ;
Γιατί συμμετέχουμε στη Γιουροβίζιον ;
Όσοα για τα τρία σχόλια του άρθρου, ΕΥΓΕ και στους τρείς, με αποκορύφωμα το σχόλιο της Φωτεινής.
@Κώστα. Η "αριστερά", η "δεξια" και το "κέντρο" έχουν ΑΠΟΔΗΜΗΣΕΙ. Οι καιροί έχουν αλλάξει.
Διός Κούρος
Για εμένα κι εσένα και τους περισσότερους Διοδοταίους, ναι.
ΔιαγραφήΡώτα όμως και τα πρόβατα..
ΤΙ ΆΛΛΟ ΘΑ ΕΛΕΓΕ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ;
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.pronews.gr/elliniki-politiki/nd/a-georgiadis-gia-eurovision-mpravo-ston-kosmo-pou-den-epireastike-apo-tin-propaganda-kai-stirikse-to-israil/
Της πιτσας του τον χαβα ο καθενας...
ΔιαγραφήΛΟΚΙ
XAXAXAXAXA
ΑπάντησηΔιαγραφήTA ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΙΟΥΧΑΡΙΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΣΤΙΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΓΙΟΥΡΟΒΙΖΙΟΝ:
https://x.com/i/status/1923111732681093582
https://x.com/SpainIsDiffere5/status/1923114078311948301
https://x.com/Europalestine1/status/1922335756577652987
Το σκοτάδι -όσο συμπαγές και κυρίαρχο προσπαθεί να φαίνρται- είναι διάτρητο στο φως. Μία μικρή σπίθα φωτός και το ερεβώδες παραπέτασμα γίνεται αποκαΐδια...Αυτό αποδείχτηκε για μια ακόμα φορά με τη συμμετοχή της Κλαυδίας σε αυτό το σιχαμένο - εδώ και χρόνια - πανηγύρι της ασχήμιας και της δύσοσμης παρακμής. Το σεμνό- και γεμάτο δώρα από τη Μούσα - κορίτσι από τον Πόντο τους ξέφυγε και ανεβαίνοντας στη βέβηλη αρένα, ακύρωσε με το τραγούδι και το ήθος της όλη τη μαύρη μαγεία των παρελθόντων κατασκευασμάτων του σκότους…..
ΑπάντησηΔιαγραφήΠριν από λίγα χρόνια, εργάστηκα σε δύο σχολεία στη γειτονιά της Κλαυδίας, στον Ασπρόπυργο. Σε εκείνη ιδιαίτερα την περιοχή μένουν φτωχοί Πόντιοι και οι γειτονιές τους μου θύμιζαν ταινίες του 60. ‘Άνθρωποι ταπεινοί και ανοιχτόκαρδοι, με μεγάλη αξιοπρέπεια, που αποπνέουν μια ενέργεια ξεχασμένη εδώ και αρκετό καιρό από τους κατοίκους του ελλαδιστάν……
Ας ελπίσουμε πως πίσω από αυτό το απρόσμενο γεγονός κρύβονται και άλλα εξίσου φωτεινά, λυτρωτικά και απελευθερωτικά από τη χλαπάτσα που μας πνίγει και απομυζά τους ζωογόνους χυμούς του Έθνους μας…..
Πολύ σωστά όσα γράφει ο κ.Σταθόπουλος
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ έντιμος αριστερός οφείλει πρωτίστως να ξεσκίζει τους ανέντιμους αριστερούς, το ίδιο οφείλει να πράξει και ο έντιμος δεξιός προς τους ανέντιμους δεξιούς, όποιος δεν έχει αυτήν την συμπεριφορά και δείχνει ανοχή προς τους ανέντιμους της υποτιθέμενης παράταξης του είναι πιο βρώμικος από τους ανέντιμους
Δυο λόγια για την υπέροχη Κλαυδία
Ελληνική φωνή, δωρική παρουσία στήσιμο ενδυμασία, μια Ελληνίδα καλλονή, ένα πρότυπο νέας γυναίκας.
Το τραγούδι «Αστερομάτα» είναι όπως πρέπει να είναι ένα τραγούδι που δημιουργήθηκε για να εκπροσωπήσει την Ελλάδα σε ένα διεθνή διαγωνισμό, να πατάει πάνω στην μακρόχρονη ελληνική μουσική κληρονομιά, στην παραδοσιακή δημώδη ποίηση, και να έχει μια σύγχρονη ενορχήστρωση ώστε να αποφευχθεί να παραπέμπει σε τουριστικό φολκλόρ. Τα παραπάνω στοιχεία συνθέτουν ένα σύνολο που αναδεικνύει την πραγματική Ελλάδα και την ταυτότητα του Έλληνα που δύσκολα μπορεί να επισκιαστεί από προωθούμενες υποκουλτούρες
Στα θετικά η αναφορά του τραγουδιού στην γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου από τους Τούρκους (προσθέτω εγώ με την ευγενική υποστήριξη των Γερμανών για να μην ξεχνιόμαστε)
Είναι ένα τραγούδι που ανήκει σε ένα σύνολο της σημερινής Ελληνικής μουσικής που είναι συνέχεια του μουσικού Ελληνικού πολιτισμού, που παρόλο που αυτό το είδος μουσικής το προτιμάει μεγάλο μέρος της κοινωνίας, οι ελληνόψυχοι, δεν απολαμβάνει της αρμόζουσας παρουσίασης από το συστημικό δίκτυο ενημέρωσης που έχει επιλέξει να μπουκώνει την κοινωνία και κυρίως την νεολαία με κακέκτυπα αντίγραφα της αμερικάνικης και ευρωπαϊκής ποπ υποκουλτούρας (βλέπε τραπ μισογυνισμός, λοατκι προπαγάνδα, παραμορφωμένες βίζιτες, αρσενικές πουτάνες), ευτυχώς η ελληνόψυχη νεολαία έχει κάνει την επιλογή της έχει απορρίψει τα σκουπίδια που τους σερβίρει το σύστημα και έχει αγκαλιάσει αυτό το είδος μουσικής στο οποίο εντάσσεται και το τραγούδι της Κλαυδίας
(όποιος την βρίσκει με γυφτοτράγουδα που μιλούν για λαμπο χιόνια και γκουτσι ελληνόψυχος δεν είναι, να μην ξεχάσει να βγάλει σελφι με τον Κουλή)
Όσον αφορά τον στημένο διαγωνισμό είναι ένα πολιτικό εργαλείο των σιωνοναζί για να προωθήσουν την υποκουλτούρα τους,
ας είναι, πολιτισμό δεν μπορούν να δημιουργήσουν οι ανήθικοι οι εγκληματίες
το μόνο που ξέρουν είναι να στήνουν παιχνίδια
ΗλίαςΦ
👍👍👍👍👍
ΔιαγραφήΜπράβο ωρέ Ελληνα τα είπες όλα!
ΔιαγραφήΔΠ
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ , ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΟΥΣ.
Διαγραφήhttps://sinomosiologos.blogspot.com/2025/05/blog-post_378.html
ΑΝΝΑ
Γεια σου Κωστάρα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω να παρατηρησω τα εξης:
Η Κλαυδια τραγουδησε στεκομενη πανω σε ενα βραχο που εμοιαζε με γνωστο ηφαιστειογενες νησι ενω γυρω της τα σκηνικα εδειχναν μια κολαση πυρος με πιδακες λαβας .
Μολις τελειωσε η Ευrovision στις 2.53 εγινε ΣΕΙΣΜΟΣ μεγεθους 4.3 ριχτερ με επικεντρο το Προκοπι Ευβοιας και εστιακο βαθος 14.4 χιλιομετρα.
Σχετικο προμηνυμα ΑLERT 2 ημερες πριν.
Συνδύασε το με το παπουτσι που παταει τον Παρθενωνα στην δηθεν διαφημιστικη καμπανια.
Στην Σοφη Αρχαια Ελληνικη Ετυμολογια ΑΣΤΕΡΟΜΑΤΑ ειναι η ΓΛΑΥΚΟΠΙΣ απως ηταν και η ΘΕΑ ΑΘΗΝΑ προστατιδα της Πολεως των Αθηνων τον ναο της οποιας παταγε το παπουτσι των επικυριαρχων με οχημα την αθλια εταιρια Adidas.
Aυτο που ειδες Ελληνα ηταν οχι ενα τραγουδι για τον Ποντο αλλα ενα ΠΑΓΙΔΕΥΜΕΝΟ και συντονισμενο με ισχυρη μαυρη ενεργεια.
Ενα μοιρολοι οχι για το παρελθον αλλα για το Μελλον το παρα πολυ κοντινο.
Στο τελος του μοιρολογιου η τραγουδιστρια αποκαλυπτεται με ενα λευκο φορεμα χιτωνα ακινητη .
Είθισται τις νεκρες ΠΑΡΘΕΝΕΣ κοπελες να τις κηδευουν με λευκο φορεμα οπως εμφανιστηκε η τραγουδιστρια στο τελος.
Αλλα και η ΘΕΑ ΑΘΗΝΑ ηταν ΠΑΡΘΕΝΟΣ τον ναο της οποιας ΠΑΡΘΕΝΩΝ προσβαλλε και εξευτελισε η " αθωα " διαφημιστικη καμπανια.
Κωνασταντίνε μου,
Διαγραφήτίποτα δεν αποκλείω από όσα υποψιάζεσαι. Και πάλι καλά που "το τερματίζεις" εσύ αυτή τη φορά, γιατί κουράστηκα να μού προσάπτουν εμένα "όλο μαυρίλα".
Νά 'σαι καλά boy!
Και να προσθέσω ότι τίποτα από αυτά που έγραψες δεν αφορούν την Κλαυδία. Η κοπέλα είναι καθαρή, και αθώα για να αντιληφθεί ότι η παραγωγή και η σκηνογραφία κάποιων υποτίθεται Ελλήνων.. θα μπορούσε να εντέλλεται από κάποιο σκοτεινό κέντρο.
Διαγραφή