«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2026

ΩΣΤΕ ΓΙ ΑΥΤΟ ........................................



γράφει η Νέλλη Ψαρρού 

 

Υπάρχει ένα πρόσφατο δημοσίευμα της εφημερίδας Εστία του Μανώλη Κοττάκη, το οποίο δεν έχει διαψευστεί από κανέναν, ούτε από τα γνωστά τρολ της Ομάδας Ηλιθειας - ούτε όμως και από το Σύλλογο Συγγενών Θυμάτων των Τεμπών. 

Ανάμεσα στ' άλλα το δημοσίευμα λέει τα εξής:

"Η κυρία Καρυστιανού ήταν από την αρχή μειοψηφία στους συγγενείς των θυμάτων. 

Δεν την ακολούθησαν πολλοί. 

Πέντε - δεκα.

Οι περισσότεροι έκαναν χρήση των ευεργετημάτων που θεσμοθέτησε η Κυβέρνηση με απόφαση του Υπουργείου Οικονομίας στις 10 Μαρτίου του 2023, αποδέχτηκαν την ειδική τιμητική σύνταξη, διέγραψαν τα χρέη τους και τις οφειλές τους σε εφορίες, ασφαλιστικά ταμεία και τράπεζες (έως και 1,5 εκατομμύριο ευρώ σε χρέος σε τράπεζα διαγράφει για κάποιον) και πήγαν παρακάτω τις ζωές τους. 
Δικαίωμα τους ασφαλώς”.

Και με αφορμή τα παραπάνω μου γεννιούνται κάποια ερωτήματα:

1) Ποιος ήταν  αυτός ο συγγενής;

2) Από ποτέ και με ποιον τρόπο μπορεί μία κυβέρνηση να διαγράφει χρέη πολιτών σε ιδιωτικά χρηματοπιστωτικα ιδρύματα;

3) Το καθεστώς έχει πολλά πλοκάμια. 
Μήπως παίζουμε το παιχνίδι του, όταν διασπαζόμαστε για άλλη μια φορά σε Καρυστιανομαχους και Καρυστιανολατρες;

4) Μήπως η Καρυστιανού είναι η μοναδική ελπίδα να πέσει αυτή η διεφθαρμένη κυβέρνηση και σταδιακά ολόκληρο το φαύλο μεταπολιτευτικό πολιτικό σύστημα;

5) Μήπως πολλοί (και όταν λέω πολλοί εννοώ απ'  όλα τα πολιτικά κόμματα που βρίσκονται αυτη τη στιγμή εντός Βουλής αλλά και εκτός αυτής),  ΔΕΝ επιθυμούν να συμβεί αυτή η ριζική πολιτική αλλαγή;

Μήπως τους βολεύει να είναι σε μόνιμη θέση αντιπολιτευσης με μπόλικη γκρίνια αλλά ταυτόχρονα και τα ευρώ να πέφτουν straight-through;

6) Πόσοι από εσάς ξέρετε ότι η παρούσα κυβέρνηση, επικαλούμενη την έκτακτη ανάγκη του κορωνοϊου και μόνο μέσα στα 2.5 χρόνια που αυτή διαρκεσε, έδωσε 9 δισεκατομμυρια ευρω σε απευθείας αναθέσεις; 

Ο μονος που ανέδειξε αυτό το κολοσσιαιο ζήτημα ήταν ο Πολακης και ο ...Πολακης, πριν 3 χρόνια 

Γιατί κανενα από τα υπόλοιπα κόμματα που ήταν τότε στη Βουλή και κανένα αντιπολιτευόμενο  ΜΜΕ , δεν έκανε σημαία αυτό το απίστευτο σκάνδαλο που σε άλλες εποχές θα είχε ρίξει την κυβέρνηση μέσα σε ένα μήνα;

Μήπως υπολογίσιμο μέρος αυτών των χρημάτων κατέληξαν και σε εναντιες τσέπες;
Και για να τελειώνουμε.
Μετα την εξέγερση του Δεκεμβρίου του '08,  ένα πολύ μεγάλο ποσοστό της εξωκοινοβουλευτικης Αριστεράς είχε σαν σύνθημα το Anything but ND, το οποίο σύνθημα όντως επαληθεύτηκε στις πρόωρες εκλογές που διεξήχθησαν περίπου ένα χρόνο αργότερα. 

Έχω πει ήδη από την πρώτη τετραετία του ακαταλληλοτερου το ίδιο πράγμα, Anything but ND και το εννοώ. Απλά η Αντιπολίτευση είναι τόσο πολύ διασπασμενη που ο μόνος τρόπος για να συμβεί αυτό είναι να υπάρξει ένας εκλογικός συνασπισμός διαφορετικων κομμάτων, κάτι που ήδη έχει συμβεί σε διάφορες χώρες της Ευρώπης, πχ στην Αυστρία πριν 6 χρόνια. 

Ο μοναδικός τρόπος που βλέπω να μπορεί να γίνει κάτι παρόμοιο και στα καθ' ημας , είναι να πάρει η Καρυστιανού ένα ποσοστό τουλάχιστον 20% και να συνεργαστεί με αλλα 3-4 κόμματα. 
Ιδού η Ρόδος, Ιδού και το πηδημα. 
Ειδάλλως ας κάτσουμε να μας πηδαει ο Μιζοτακης, οι φραπέδες και οι φεραρηδες για άλλα 50 χρόνια...


ΠΗΓΗ: https://www.facebook.com/share/p/1Cep9NFBfc/
 Ανάρτηση από:geromorias.blogspot.com


Διόδοτος

το είδαμε

στο Έσχατη Γραμμή Ανασχέσεως με τίτλο "Κάποιοι ξεφτιλισμένοι, πούλησαν και τις ψυχές των παιδιών τους..."

και στο Ίχνος



42 σχόλια:

  1. Ας μην έρθουν πάλι διάφοροι να μάς πουν για τον "ναρκισσισμό" της Καρυστιανού, ότι φωτογραφήθηκε με την μάνα του Φύσσα, ότι δεν έχει πάρει θέση για τα εμβόλια και άλλα.. μπλα μπλα μπλα..
    Τα ξέρουμε και αυτά, τα έχουμε εμπεδώσει. Για το θέμα αυτής της ανάρτησης έχουν να μάς πουν κάτι..; Μήπως γι αυτό ο Σύλλογος Γονέων ήθελε να την ξεφορτωθεί από πρόεδρο..; Μήπως έτσι εξηγούνται και πολλά άλλα, που αποδεικνύουν ότι η Καρυστιανού είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ τρόμος για το σάπιο πολιτικό μας σύστημα και ιδιαιτέρως για το βδέλυγμα Κούλη..;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ 100 % Φίλε Κώστα. Τους έχει πιάσει ΤΡΟΜΟΣ ότι θα χάσουν τα κεκτημένα τους. Είναι ΟΛΟΙ τους συνένοχοι για την ΚΑΤΑΝΤΙΑ της ΠΑΤΡΙΔΟΣ μας. Μας εμπαίζει μέχρι και ο ... Ράμα και τον αφήνουν !!!!!

      Το ότι και η "αντιπολίτευση" (σε εισαγωγικά, γιατί ΟΛΟΙ τους είναι κυβέρνηση)
      είναι στα "σκοινιά", σημαίνει ότι κάτι ΚΑΛΟ για εμάς και κακό για αυτούς κάνει η ΚΥΡΙΑ Καρυστιανού. Το κυριότερο είναι ότι ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ θα ξεφύγουμε από την λογική δεξιά, αριστερά, κέντρο κλπ. Είμαστε ΟΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ και από ό,τι φαίνεται ήρθε (ή μακάρι να ήρθε) η ώρα να ξεμπερδεύουμε με όλους "αυτούς". Η Καρυστιανού ΞΥΠΝΑ βαθιά κοιμησμένα αισθήματα των Ελλήνων. Για αυτό ακριβώς το λόγο την ΤΡΕΜΟΥΝ.

      Προσωπικά, αν και όσοι με γνωρίζετε ξέρετε ότι ΔΕΝ ψηφίζω, αν η Καρυστιανού κάνει κόμμα, ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ, με την προϋπόθεση ότι το κόμμα δεν θα έχει στις τάξεις του κάποιον ήδη πολιτικό. Να περιμένετε μαεστρική αντινόηση και αποδόμηση στο πρόσωπό της. "Αυτοί" είναι ικανοί μέχρι και να επαναφέρουν τον βασιλιά, μόνο και μόνο για να ΜΗΝ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ. Διαίρει και βασίλευε μια ζωή !!

      Τέλος, όσο αφορά τους άλλους Γονείς, ΚΑΝΕΙΣ από εμάς δεν έχει το δικαίωμα να κρίνει το αν δικαίως ή όχι πήραν χρήματα. ΔΕΝ θα ήθελα με τίποτε να είμαι στη θέση τους. ΔΕΝ ΚΡΙΝΩ κανέναν. Ο καθ' ένας μας κρίνεται όταν γίνεται το ... "ταμείο", στην μεγάλη μετάβαση.

      Έρρωσθε

      Διός Κούρος

      ΥΓ Φανταστείτε να γίνει η Καρυστιανού ΠΘ, να βάλει υπουργό άμυνας κάποιον Στρατηγό ΧΩΡΙΣ βαρίδια και στην πρώτη "στραβή", είτε δήλωση είτε ενέργεια από οποιονδήποτε γείτονα, να αρχίσει να τους τρίζει τα δόντια. ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ.

      Διαγραφή
    2. Τρόμος....;;; .... Σύγκρυο !!! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

      Διαγραφή
    3. θα δουμε φιλε κωστα και διος κουρε .Θα δειξει .ΠΟΟΟΟΛΛΛΟΟΟΙΙΙΙ μπηκαν στην βουλη με τις καλυτερες διαθεσεις και εγιναν σκατα και αποσκατα .Εγω προσωπικα δεν πιστευω πλεον σε κανεναν μεσα στην βουλη , ασε ποθ θα φερουν και τον βλακα τον ντεγκρες για αντιπαλο βαρος ..Αν φοβοταν το συστημα οπως λετε (και καλα κανετε γιατι ετσι δειχνει εως τωρα )δεν θα την εδειχναν που θε να .Ομως η διαφημιση γινεται και εν τω μεταξυ γινονται και οι απαραιτητες συναντησεις .Οπως και να εχει ΟΛΟΙ ευχομαστε να αλλαξει το συστημα προς το καλυτερο (εδω ερχεται η ερωτηση πιο ειναι τελικα το καλυτερο ?)Αλλα η προσωπικη αποψη μου , με ηρεμια , ειναι οτι δεν θα αλλαξει ετσι ενα συστημα που υπαρχει εδω και 1500 -2000 (τουλαχιστον χρονια ) ενω εμεις κοιταμε το 1% απο αυτο και αγχωνομαστε /Αυτο το συστημα δεν θα αλλαξει με την χαροκαμενη μανα (μακαρι αλλα δεν το πιστευω).Ο λογος ειναι οτι εαν μπεις στην πολιτικη εισαι ετοιμος για καυγαδες ανεντιμους , ανηθικοτητα, εισαι μια μαριονετα και αποφασιζουν αλλοι και εαν δεν τ κανεις ετσι τοτε πεθαινεις (ειτε σαν προσωπικοτητα , χαρακτηρας ειτε κυριολεκτικα )απλα .Η καρυστιανου δεν ειναι ετοιμη για αυτο .Λυπαμαι που το χαλαω .Αποψη μου ειναι .καλη συνεχεια

      Διαγραφή
    4. Φίλε Pananas,

      εμένα προσωπικά δεν μού χαλάς τίποτα. Το εξήγησα και στην Ευρυδίκη πιο κάτω.
      Και σε επικείμενες εκλογές θα ψηφίσω το κόμμα που ψήφισα το 2023.
      Από τα πολύ προβαλλόμενα πρόσωπα έχει καεί η γούνα μου. Το 2012 δάκρυζα και εγώ όταν μιλούσε ο Καμμένος στη Βο(υ)λή για Παναγιά και Κολοκοτρώνη, και δάκρυζε. Τα δικά του δάκρυα όμως.. μάλλον τα δημιουργούσε κάποιο κρεμμύδι που είχε στην τσέπη του. Με την πρώτη νίκη του Τσίπρα.. και μέχρι τους πρώτους τρεις μήνες (Ιαν - Μαρτ) αναρωτιόμασταν με τους φίλους μου μήπως είναι τελικά ένας ενσαρκωμένος κυβερνήτης του παρελθόντος που περιμέναμε. Μην υποτεθεί βέβαια ότι ποτέ ψήφισα αυτά τα δύο λαμόγια.. Είχα και τότε δικό μου κόμμα να ψηφίσω, την Κοινωνία του Καποδίστρια.

      Αυτό που μού αρέσει σε εσένα είναι που διατύπωσες το σκεπτικό σου πολιτισμένα και με σεβασμό απέναντι σε συνσχολιαστές σου που σκέφτονται να ψηφίσουν Καρυστιανού. Μακάρι να σε αντιγράψουν και άλλοι.
      Την εβδομάδα που πέρασε στενοχωρήθηκα πολύ, γιατί ένας πολύ αγαπητός σχολιαστής μού δήλωσε πως η φιλία μας θα συνεχιστεί αλλά δεν θα ξανασχολιάσει στο μπλογκ. Γιατί ενοχλήθηκε που ενώ ένας αντι-καρυστινιακός του μίλησε προσβλητικά.. εγώ δεν υποστήριξα τον φίλο μου όσο έπρεπε. Και είχε δίκιο, αν σκεφτείς ότι εγώ είμαι αυτός που τού είχε ζητήσει αρκετό καιρό πριν να έρχεται να σχολιάζει επειδή τον αγαπούν πολλοί. Ειδάλλως δεν θα σχολίαζε, γιατί τα παίρνει με άτομα (είτε απλώς εμπαθή είτε κρυφοπρακτοράκια) που έρχονται να εισάγουν εδώ αντινόηση για να μού την σπάσουν εμένα προσωπικά και να αμαυρώσουν το όλο πνεύμα του μπλογκ.

      Διαγραφή
    5. Τον αγαπητό αυτό σχολιαστή μας, τον ξανακαλώ να έρθει πίσω να σχολιάζει, γιατί θα μάς λείψει πολύ.

      Διαγραφή
  2. το συντεκνάρι18 Ιανουαρίου, 2026 11:55

    Το κατοχικό ελλαδοκράτος ανεβαίνει πίστα: παραδίδει έδαφος. Και ψάχνει να βρει έναν εξωκοινοβουλευτικό Ιωαννίδη να του φορτώσει το έγκλημα. Και μάλλον τον βρήκε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μην το πας μακρια, εδω στις προσφατες εκλογες δεν υπηρξε κοινη γραμμη για τους αμπολιαστους, ητοι 2εκ. ψηφοι, ουτε καν οι υγειονομικοι σε αναστολη δεν ειχαν.

    ΛΟΚΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η Μ.Κ. δεν έχει να κρύψει τίποτα αλλά ούτε να αποδείξει τίποτα .
    Είναι φωτεινός και δυναμικός άνθρωπος .Έχει στόχο και σκοπό να τελειώσει με το Βαθύ κράτος της χώρας μας αλλά όχι μόνη .Με στρατιώτες και συμμάχους από την βάση με πολίτες που βαρέθηκαν να είναι ιδιώτες .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όπως η ιστορία είναι γεμάτη με ηρωισμούς και προδοσίες έτσι ακριβώς είναι και η ζωή μας.Κάποιοι αποφάσισαν να λύσουν τα οικονομικά τους προβλήματα, είτε γιατί σκέφτηκαν ότι τα παιδιά τους δεν γυρίζουν πίσω, είτε γιατί κατάλαβαν ότι η δικαιοσύνη υπάρχει μόνο σαν λέξη.Η Καρυστιανού βγήκε μπροστά και ουσιαστικά είναι αυτή που έχει φάει όλη τη λάσπη και όλες τις επιθέσεις, όμως αν δεν ήταν εκείνη η υπόθεση θα είχε κλείσει πιο γρήγορα και ίσως να μην υπήρχαν τόσες πληροφορίες για τη δράση του συστήματος που μας κυβερνάει.Μπορεί να θεωρεί ότι από μια θέση εξουσίας θα υπάρξει δικαιοσύνη,ότι θα καταφέρει να αλλάξει το σάπιο σύστημα που μας έχει κάτσει στο σβέρκο εδώ και χρόνια αλλά αυτό δεν είναι και τόσο απλό.Για μένα είναι φιλόδοξη και πιστεύω οτι της αρέσει η δημοσιότητα, όμως το ίδιο έχει συμβεί στο παρελθόν και με τον Τσίπρα που νόμιζε ότι θα αλλάξει την Ελλάδα και είδαμε την κατάληξη που είχε.Το έγραψε και η Σούλα σε άλλη ανάρτηση ότι όλοι θέλουν να κυβερνήσουν γιατί μάλλον είμαστε το πείραμα σε όλους τους τομείς.Η ερώτηση εδώ είναι τι θα γίνει αν όλα πάνε στραβά και βρεθούμε στον αέρα? Έτσι κι αλλιώς για μένα η Ελλάδα μπαίνει σε τροχιά αλλαγής τα επόμενα χρόνια και αυτό μπορεί να αφορά όχι μόνο την κυβέρνηση αλλά και το πολίτευμα.Εδω θα είμαστε και θα δούμε, έτσι κι αλλιώς έχουμε επιβιώσει σαν λαός από πολύ χειρότερα και σε αντίθεση με αυτά που είπε ο κοκάκιας νούμερο δύο Έντι Ράμα, είμαστε οι κληρονόμοι του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη και για αυτό είμαστε διαφορετικοί με ότι συνεπάγεται αυτό.

    Ευρυδίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κασιδιάρης και Καρυστιανού είναι σίγουρο ότι τρομάζουν το σύστημα. Προσωπικά, δεν με ενδιαφέρει αν εφόσον μπουν στη Βουλή μάς απογοητεύσουν.. αλλά το χάος στο οποίο μπορεί να οδηγήσει η τωρινή τους παρουσία. Αυτό το χάος.. το "απρόβλεπτο" που τόσο επιζητεί ο Έλληνας που τού έχει πατηθεί το κεφάλι κάτω από την νομιμοφανή σαπίλα.

      Διαγραφή
  6. Κώστα έτσι είναι,την προηγούμενη Κυριακή κάηκε η επιχείρηση που δουλεύω στο Κορωπί.Αν δείτε την προηγούμενη Κυριακή φωτιά Κορωπί θα καταλάβετε.Έχουμε συρρικνωθεί σε μια αποθήκη τώρα προσπαθώντας να ανασυντάξουμε τις δυνάμεις μας.Αν δεν είναι αυτό οι Έλληνες τότε τι είναι?Η δύναμη να ξεκινάς από την αρχή και έχω να πω ότι έχουμε πιεστεί αλλά δεν έφυγε κανένας.

    Ευρυδίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για να δούμε,,,
    Από μηχανής Θεός;;
    Ή αποδιοπομπαίος τράγος;;


    Αυτό που βλέπω με τά μάτια μου στην Κύρια Μαρία είναι το ίχνος των δακρύων της που δεν προλαβαίνει να στεγνώσει.
    Ό Πόνος της κατάφερε και άνοιξε με την Χάρη Του Θεού μια θαυμάσια Πύλη.
    Ή Κυρία Μαρία είναι Γνήσια.
    Προσωπικά έχει την στήριξη μου και την προστασία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εκει στο μαυρο του ΤΟΙΧΟΥ ακριβως στο ΑΔΙΈΞΟΔΟ .. εκει ακριβως ΕΠΙΤΟΠΟΥ γινεται η ΥΠΕΡΒΑΣΗ , η μυστηριακη ΑΝΑΣΥΓΚΡΌΤΗΣΗ που συμβαινει ΕΝΔΟΝ.. Το γνωριζουμε σαφως ΟΛΟΙ οσοι εσπασαν την μουρη τους σε θεσμους κλπ

    Καποτε καποια προϊσταμένη αρχη μου ωφειλοντας κατι .. εγραψε το εξης ευτηχως γιατι οταν χυθη η καρδαρα με το γαλα .. καθωμαστε και το κλαιμε γοερα....

    Και με τα δυο μου χερια ΜΑΖΙ με Μ.Κ

    Μαρία εκφραζεις την καθαρια οψη του Ελληνα .. που σε γνωριζει απο την οψη του σπαθιου την τρομερη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μποτίλια στο Πέλαγος18 Ιανουαρίου, 2026 19:50

    Η Μαρία Καρυστινού είναι έξυπνος άνθρωπος και προωθεί την ίδρυση τού νέου φορέα με εύστοχα ζυγισμένα βήματα. Η αναφορά της για παραμερισμό τής παραδοσιακής κομματικής πολώσεως δεν είναι μόνον αυτονόητα ορθή και προικισμένη με έντονες συσπειρωτικές συνέπειες, αλλά στηρίζεται στις διεργασίες από το κίνημα βάσης, όπως αυτό διαμορφώθηκε κατά τα έτη 2010 = 2013. Πρόκειται για συγκεκριμένο χώρο στον οποίον είχαν ενταχθεί το Κίνημα Αγανακτισμένων (τής άνω και κάτω Πλατείας) και άλλες 12 εν συνόλω πρωτοβουλίες βάσης. Η πρώτη συσπείρωση έγινε αρχικά στα πλαίσια τής κίνησης "Σπίθα", που ηγείτο ο Μίκης Θεοδωράκης. Στα πλαίσια αυτής τής κίνησης έλαβαν χώρα διεργασίες εκπόνησης πολιτικού προγράμματος, στις οποίες οργανώθηκαν περισσότεροι τομείς εξειδίκευσης, των συντονισμό των οποίων είχαν αναλάβει ειδικά στελέχη, σχετιζόμενα με τον εκάστοτε τομέα ως ειδικοί. Σε αυτές τις συνεδριάσεις έφτασαν και αρχειοθετήθηκαν προτάσειες εκατοντάδες πολιτών. Όταν όμως ο Μανώλης Γλέζος πρότεινε στην Σπίθα, επειδή αυτή δεν ήταν κόμμα, να υποστηριχθεί στις επόμενες εκλογές ο Σύριζα, όλα τα στλέχη που συτντόνιζαν τις διαδικασίες εκπόνησης προγράμματος αποχώρησαν.
    Αυτά ίδρυσαν στην συνέχεια τούς Ανεξάρτητους Έλληνες, με επικεφαλείς στην διοργάνωση τής ζύμωσης για εκπόνηση προγράμματος τούς ικανότατους, έμπειρους σε κοινωνικές πρωτοβουλίες και έντιμους Μιχάλη Πατίκα και Κυριάκο Τόμπρα, που εκλέχθηκε και Γενικός Γραμματέας στο υπό ίδρυση κόμμα.
    Στα πλαίσια αυτής τής διαδικασίας διεξήχθησαν δώδεκα προσυνέδρια με προγραμματική θεματική, ανοικτά στις προτάσεις κάθε ενδιαφέρομένου πολίτη. Το τεράστιο ποσοστό αυτών των έγγραφων προτάσεων αρχειοθετήθηκε. Στο ιδρυτικό συνέδριο των Ανέλ διέγραψε ο πράκτορας Συγκαμμένος τον Κυριάκο Τόμπρα, οπότε όλα ενεργά στελέχη αποχώρησαν. Πλην όμως το αρχείο όλων προσυνδριακών ζυμώσεων εξαφανίστηκε και εικάζεται ότι βρίσκεται στην κατοχή τού Κυριάκου Τόμπρα.
    Κατά τις διεργασίες στο υπό σύσταση κόμμα τής Μαρίας Καρυστινού έχουν ενταχθεί ο Μιχάλης Πατίκας και ο Κυριάκος Τόμπρας. Επικεφαλής στην επεξεργασία προγράμματος είναι ο Τόμπρας, ο οποίος προφανώς εξακολουθεί να έχει στενές σχέσεις με σημαντικά οργανικά στελέχη τού προηγηθέντος κινήματος βάσης (συν το πολύτιμο προσυνδριακό αρχείο) και σε μια δικηγόρο.
    Η άνομολόγητη μεν, σοφή δε στρατηγική τής Καρυστινού να στηριχθεί σε σημαντικό στελεχικό δυναμικό και στην φιλοσοφία τού πρηγηθέντος κινήματος με στόχο την σύσταση ενός νέου κινήματος βάσης, αποδεικνύει αφ' ενός τις πραγματικές της προθέσεις για ενεργό ανάδειξη τής βάσης πέρα από κομματικού τύπου βροντόσαυρους, αλλά επίσης αποκαλύπτει, ότι αυτή δεν κινείται από συγκεχυμένες προαιρέσεις εκδήλωσης διαμαρτυρίας, αλλά διαθέτει χάρισμα στρατηγικής.

    Συνεχίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΩΣΤΑΣ-ΤΑΥΡΟΣ18 Ιανουαρίου, 2026 20:40

    Ένα άρθρο που αποδεικνύει ότι..
    με το που ανακοινώσει καρα-επίσημα ΚΟΜΜΑ η Καρυστιανού...
    Κούλης και Τσίπρας έχουν τελειώσει!

    https://www.bankingnews.gr/politiki/articles/850829/efialtis-to-tsounami-karystianoy-gia-mitsotaki-kai-tsipra-foul-epithesi-ti-thetoun-ektos-dimoskopiseon

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μποτίλια στο Πέλαγος18 Ιανουαρίου, 2026 20:42

    Η φυσική ιδιοσύσταση τής Μαρίας Καρυστινού επικαλύπτεται αρμονικά με τις πολιτικές της σκοπιμότητες. Έτσι, η δήλωσή της στην πρόσφατη συνέντευξη, ότι το δράμα που υπέστη, την οδήγησε σε έντονη στροφή προς την Πίστη και το Θεό, έρχεται να λειτουργήσει όχι μόνο σε ποιοτική βάση, δείχνοντας την αγνότητα τού χαρακτήρα της, αλλά ταυτοχρόνως λειτουργεί συσπειρωτικά προς το πολύ μεγάλο μέρος τής κοινωνίας, που διέπεται από εκκλησιαστική ταυτότητα.
    Από όσα έχουν διαφανεί μέχρι στιγμής, η Μαρία Καρυστινού διαθέτει έντονη επιρροή, δυνατό λόγο που διακρίνεται από τόλμη και παρρησία, καθώς και στρατηγικό χάρισμα. Πρόκειται για μια χαρισματική φυσιογνωμία, που ασκεί όχι μόνον αποδοχή, αλλά ισχυρή έλξη, σε τεράστιο αριθμό πολιτών. Διαθέτοντας ταυτοχρόνως στρατηγική σκέψη, ανατρέπει έμπρακτα την κριτική που υφίσταται, ότι δεν διαθέτει πολιτική πείρα. Όταν κάποιος μπορεί να δομεί επιλογές στρατηγικού χαρακτήρα, τότε στην εκπόνηση των τακτικών επιλογών μπορεί να συνδράμει το συμβούλιο, που συμπράττει με αυτό το πρόσωπο. Σε αυτή την βάση φρονώ, ότι ο υπό σύσταση φορέας δεν χρειάζεται για να προωθήσει επιτυχώς τιύς στόχους του κάποιον ήδη πολιτικό. Τουναντίον, στα πρόσωπα που έχουν συμμετάσχει σε κομματικούς φορείς, ακόμη και στην περίπτωση που αυτά δεν είναι διαβρωμένα και έχουν ειλικρινείς προθέσεις, έχει εισχωρήσει στην νοοτροπία τους η λογική ενός παρωχημένου κατεστημένου, το οποίον όπως πολύ ορθά εξήγγειλε η Μαρία Καρυστινού, δεν αρμόζει μόνον να παραμεριστεί, αλλά είναι αναγκαίον να καταρηγηθεί πλήρως και να ξεπεραστεί. Νέα πορεία σημαίνει τελείως νέα προτάγματα, πρακτικές και τρόπους λειτουργίας, πού να μην ενέχονται στο παρελθόν, αλλά να προσβλέπουν στο μέλλον.
    Οπωσδήποτε, ένα και μόνον πρόσωπο, δεν μπορεί από μόνον του να αλλάξει τα πάντα, ακόμη και στην περίπτωση που είναι ένας από τούς "πεφυλαγμένους", που προοιονίζουν οι Γραφές. Μια ιδιαζόντως όμως χαρισματική και σόφρων φυσιογνωμία μπορεί να αποτελέσει ΠΟΛΟ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ (INTEGRATIONS FIGUR) όπως στάθηκαν κάποιοι ηγέτες τεραστίου διαμετρήματος και βεληνεκούς στο παρελθόν.
    Όμως ένας πόλος ενσωμάτωσης καλείται να λειτουργήσει προς δυο κατευθύνσεις. Η πρώτη είναι η συγκρότηση ενός αποδοτικού επιτελείου. Πρόκειται για συγκεκριμένο αριθμό ανθρώπων με αξιόλογες ικανότητες, τούς οποίους η Μαρία Καρυστινού με την τεράστια έλξη, την ντε φάκτο τεράστια επιρροή της και την αναμφισβήτητη ευφυία της αναμφιβόλως θα κατορθώσει να οργανώσει.
    Η δεύτερη κατεύθυνση ειναι το κίνημα βάσης. Αξίζει όμως να τονισθεί, ΟΤΙ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΒΑΣΗΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΦΟΡΕΑ. Αναμφίβολα η οργανωτική του συγκρότηση είναι κεντρικής σημασίας. ΟΜΩΣ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΒΑΣΗΣ ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΑ. Η Μαρία Καρυστινού δεν είναι ικανή μόνον να έλκει και να πείθει, αλλά μπορεί και να συναρπάζει. Έτσι όλο το κοινωνικό πλέγμα των χιλιάδων καλοθελητών από τον χώρο τού μάχιμου διαδικτύου, των πνευματικών ανθρώπων, των ανθρώπων των γρασμμάτων και τής τέχνης, των έντιμων συνδικαλιστών, αλλά και αυτών που προσηλωμένοι με μια νερόσουπα έμαθαν και ενεργοποιούν το κομποσκίνι είναι ο μελλοντικός στρατός, ως κορμός τού κινήματος βάσης. Τεράστιος ο αριθμός αυτών που δεν επθιζητούν κυρίως εκπροσώπηση, αλλά ενεργοποίηση σε μια φρόνιμη και ρεαλιστική προοπτική. Μέγα το διακύβευμα και εξ ίσου η πρόκληση που προκύπτει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το προβλημα δεν ειναι η καρυστιανου αλλα τα κεντρα που καθοδηγουν ολο αυτο το κινημα βασης , γιατι οπως γνωριζω πολυ καλα το κινημα (λογου χαρη )των αγανακτισμενων ηταν πληρωτεο και καθοδηγουμενο , οπως και οποιο πανω και κατω πλατειας , πανεξυπνε και ευφραδη φιλε μποτιλια .Ολα τα λεφτα κατεληγαν στο US AID kai se μκο πλουρΑριστικα τσιρακια ειτε του σολινταριτι ειτε αλλου φορεα /οργανισμου .Η εμπειρια δειχνει οτι θα χρησιμοποιηθει καποιος χρησιμος ηλιθιος με ιδεολογικα ιδεωδη (καρυστιανου ) προσφιλης στον ΔΗΜΟ και θα φυγει με αθορυβα βηματακια ο αγραματος προδοτης τσιπρας και ο ανθελλην κλεφτης Κουλης και οοοολοι θα νομιζουν οτι κερδισαν κατι ( ενα παπαρι και συγνωμη γα το γαλλικο αλλα ετσι συμβαινει εδω κι ποοολα χρονια ) Καθε ενας που περασε κατεστρεψε , πουλησε , διελυσε και μετα εφυγε για να γινει διδακτωρ στο χαρβαρδ , να παει να διδαξει οικονομικα ( χαχαχαχαχαχαχαχαχα) να παει για γ.γ του ΟΗΕ η' του ΝΑΤΟ κλπκλπ και ο λαος (καημενος λαος ,απλοχερα καρδιακος , ξεχναει και συγχωρει γρηγορα οταν η βουλη αλλαξει συνθεση .)Δυστυχως καταλαβαινω οτι η εν λογω κινηση της κυρα μαριας θα αλλοιωσει και τον στοχο για την μνημη των τεμπων , οπως εκανε και η εξαγορα τω νυπολοιπων τους με την εφορια .Επισης αναμενω να βαλουν αλλον εναν αντιπαλο στην κυρα μαρια , γιατι ετσι λειτουργει η κοινωνικη μηχανικη .και παλι πολωση ενω σχεδον τωρα ΟΛΟΙ (αν οχι οι περισοτεροι και θα απειχαν απο οποιες εκλογες και ειναι εναντιων καθε πωλητικου ) τοτε η΄θα αναγκαζοταν το συστημα να δημιουργησει αλλον εναν γρηγοροπουλο για να φυγει και παλι ο προδοτης και να επαναανακατευθει η βουλη /τραπουλα ///και ο λαος να νομιζει οτι κατι εγινε υπερ του η' θα εμφανιζαν καποοιον προσφιλη στον λαο για να υπαρξει εκ νεου θεληση για το ψευτικο κολπο της ψηφου .Μιλαω ηρεμα και λεω ΜΟΝΟ την δικη μου αποψη οπως την εχω στο καρκαλι μου .ΣΚΟΠΟΣ ειναι να πανε σε εκλογες ΠΑΛΙ οσο μεγαλυτερο ποσοστο και ας προδοσουν παλι τον ελληνικο λαο .

      Διαγραφή
    2. Μποτίλια στο Πέλαγος19 Ιανουαρίου, 2026 22:25

      Φίλε Papanas δεν μάς είπες τι προτείνεις εσύ τελικά, ώστε να μιλάμε συγκεκριμένα.
      Στα όσα ανάφερα για την Μαρία Καρυστινού, δεν υπάρχει τοποθέτησή μου τι θα πράξω εγώ, επειδή έχουν προηγηθεί άλλες τοποθετήσεις.
      Αναφορικά με το κίνημα των Αγανακτισμένων, είναι περισσότερο από φυσικό, σε ένα κίνημα που αποτελεί συνοθύλευμα, στο οποίον συμμετέχει ο πάσα ένας, να υφίσταται αθρόα εισοδισμός χαφιέδων. Πλην όμως εγώ αβαφέρθηκα σε 11 επί πλέον πρωτοβουλίες βάσης (όπως Ένωση Ελλήνων και Κόμμα Ελληνισμού μεταξύ άλλων). Τον κορμό των στελεχών αυτής τής σύναξης αποκεφάλησε ο Συγκαμμένος, ακριβώς επειδή αυτοί δεν ήσαν συστημικοί. Για τα στελέχη Κυριάκος Τόμπρας, Μιχάλης Πατσίκας, Κώστας Τουρναβίτης, Κώστας Βούκας, Μηνάς Μαλακός, Όθων Ιακωβίδης και για τα στελέχη τού Κόμματος Ελληνσμού που είχε ιδρύσει ο Σωτήρης Σοφιανόπουλος, έχεις κάποια επιχειρήματα ή ενδείξεις, που να αμφισβητείται βάσει αυτών η εντιμότητα και η αγωνιστικότητά τους, ή κόβεις φόδρα με το μέτρο;
      Για να είναι μια πόλωση ελεγχόμενη, πρέπει να ελέγχονται και οι δυο πόλοι. Από πού συνέγεις ότι το υπό σύσταση κόμμα τής Καρυστινού είναι ελεγχόμενο; Ωραίες είναι οι εικασίες, αλλά για να έχουν ελάχιστη σοβαρότητα πρέπει να στηρίζονται και από κάποια επιχειρήματα.
      Καταθέτω άποψη όχι ως υποστηρικτής κάποιου κόμματος, αλλά ως παρατηρητής των πολιτικών ζυμώσεων.

      Διαγραφή
    3. Καλημερα φιλε και αναλυτη Μποτιλια /Σε ευχαριστω καταρχην για την δεκτικοτητα στην ανωριμη μου και συντομη (χωρις στοιχεια ) , πλην ομως καλοπροαιρετη αποψη μου να κανω τον δικηγορο του διαβολου , μιας και πολλακις εχουμε κανει απο τετοιου ειδους ''ξαφνικες'' εμφανισεις , σωτηρων και ελπιδοφορων , λαοφιλων σχηματων , οπως αυτα που αναφερεις .Επ ουδενι δεν αμφισβητω απαντας στο επιπεδο πολιτικων προσπαθειων που αναφερεις και παρασκηνιακα -ισως- και να παιζουν ενα αντιβαρο /ρολο στην καταστραμενη σκηνη αυτης της χωρας .Εδω ομως υπαρχει ενα μεγαλο ''αλλα'' το οποιο βιωματικα (τουλαχιστον τα τελευταια 100 χρονια [γιανα μην παμε πιο πισω και γραφουμε σεντονια ]) μας εχει ''καψει ''αρκετες φορες.Ποσες φορες πριν απο μια αλλαγη πολιτικου σκηνικου δεν εμφανιστηκαν ''μπατριωτες '', αλλα και ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ να μπουν στον στιβο της πολιτικης ?Ποσες φορες ατοι οι ιδιοι δεν ελεγαν σουπερ ομορφες φιλλεληνικες ιδεες και αποψεις ?Ποσες φορες ακουσαμε να εξυμνουν αξιες προσφιλεις και εφαμιλλες με το ποσοστο των Ελληνων που ποναμε τον τοπο μας ?Ποσες φορες αποφασισαμε να ακολουθησουμε καποιον απο αυτους , πιστευοντας οτι θα αλλαξουν κατι απο ενα συστημα το οποιο ειναι φτιαγμενο με αυτον τον τροπο (τοποθετηση στα ηνια ανθρωπων που ακολουθουν , εντολες αλλων κεντρων , και ανθελληνικων και προδοτικων)?Ποσες φορες ΟΛΟΙ αυτοι που στηριξαμε σε πορειες σε ξυλο στον δρομο , σε ανταρτικο στις πολεις μας , με την ψηφο μας , με την ενεργειακη μας αλλα και την προσωπικη μας στηριξη και προστασια , ΜΟΛΙΣ μπηκαν στην Βουλη αλλαξαν , τουμπεκιαστηκαν , εκαναν κωλοτουμπες αξιες χρυσου σε πρωταθλημα ενοργανης και στο τελος , για να βιδωθουν στην καρεκλα , πεταξαν και την ψυχη τους στα σκουπιδια .?Ενω οι υπολοιποι μας ειχαμε ΜΟΝΟ να ακουμε οτι ΕΜΕΙΣ τους ψηφισαμε και ας μην το καναμε ΕΑΝ δεν θελαμε .

      Διαγραφή
    4. Το πολτικο σκηνικο εδω και ποοοολλα χρονια εχει 2-3 -4 παιχτες φαιρεφωνα , καποιους ΜΕΤΑ παιχτες (δινουν εντολες σε κυσεα , κισ , ελιαμεπ , μκο , βιομηχανους , εφοπλιστες κλπκλπ) και απο εκει και περα οοοολοι οι αλλοι ειναι απλα δορυφοροι που απλα μπηκαν η ' προσπαθουν να μπουν στην βουλη .ΟΧΙ δεν ειμαι στην φαση αρνητικης στασης απεναντι σε καθε τι καινουριο , οπως ειναι το νεοσυστατο κομμα της κυρα μαριας , ουτε ημουν ποτε εναντια σε καθε καινουρια προσπαθεια που γινοταν ακομη και εαν μυριζαν λιιγο ασχημα .Ισα ισα που πολλακις βρεθηκα διπλα τους και με καθε λογικη , ελπιδα και πιστη να χαιρομαι που εμφανιζεται αλλος ενας στον πατο της πολτικης σκηνης της χωρας .Ελπιζωντας παντα οτι καπιοιος θα αλλαξει τα πραγματα , βηματακι βηματακι και θα ειμαι εκει .ΟΜΩΣ σχεδον παντα κατεληγαν ειτε να σιωπουν , ειτε να αγοραζονται , ειτε να ανακοινωνουν παυση καθε δραστηριοτητας , ειτε να λασπολογουνται τοσο πολυ που εν τελει , καταστρεφονταν .Τι να προτεινω (αναφεφεις )?Σε πποιον να ξαναπιστεψω ?Γιατι να ξαναπιστεψω σε καποιον ανθρωπο που ειναι ευτελης και με τοση πεινα που εχει πεσει , ειναι ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ να εξαγοραστει (ενας πλαστηρας υπηρξε , ΔΕΝ πιστευω οτι ηρθε αλλος ).Οχι δεν μπαινω σε αυτη τη διαδικασια και ολα τα ονοματα που αναφερεις , αλλα και τα κινηματα που αναφερεις (και αλλα υπαρχουν πιστευω και θα υπαρξουν )ειναι απλα το το στρωμενο χαλι και δεν φαινονται ουτε εχουν την δυναμη , επειδη το συστημα το συγκεκριμενο δεν αφηνει κανεναν να σηκωσει κεφαλι .ΠΟΣΟΙ απο αυτους που αναφερεις ειναι ΤΟΣΟ αξιοπιστοι ωστε μολις μπουν στην ΒΟΥΛΗ (τον υπερτατο βοθρο )δεν θα συνηθισουν τα σκατα ?Ποσοι θα μπουν με το κεφαλι και δεν θα σκυψουν σε ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ ΜΕΤΑ παιχτες , να αλλαξουν την ατζεντα τους ?Λυπαμαι αλλα δεν πιστευω οτι υπαρχει κανεις .Η βουλη/πολιτικη ειναι χωρος που αρρωσταινει και βρωμιζει ΟΠΟΙΟΝ μπει με διαφορους τροπους .(το εχουμε δει πολλες φορες ).Καταλαβαινω επισης τι εννοεις με τον ορο ''εικασιες'' αλλα δεν εχω να προτεινω κατι πλεον .Το χωραφι θελει φωτια , φρεζα και ξανα απο την αρχη (αλλα και σε αυτην την περιπτωση καθαρσης ειναι συνετο να αφησεις μερικα αγριοχορτα )ΜΕ ηρεμια απαντησα , με εικασιες και χωρις αποδειξεις .ΠΙστευω οτι αν ειναι η κυρα Μαρια να αλλαξει τα πραγματα , θα φανει λειαν συντομως , ΟΜΩΣ χρειαζονται πολλα χρηματα για νακατεβεις σε εκλογες σαν κομμα (της εμβελειας που διδεται )και αναρρωτιεμαι ποιος τα δινει ?Ποιος κερναει ?Με ποιο σκοπο ?Ειναι απλα ενας μοχλος για να το γλιτψσει ο κλουλης ?Οπως εγινε με ολους τους προηγουμενους (ακομη και με τον παπαδημα /?)Συμπαθα με φιλε ΜΠοτιλια αλλα εχω πανπολλες ερωτησεις και αποριες σχετικα με οοολο αυτο που δειχνει να επαναάμβανει ενα μοτιβο που εχουμε δει πολλακις.Οπως καποτε που εβγαιναν στον δρομο και φωναζουν ''ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΝΤΟΡΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ''χαχαχαχαχαχαχχαχα και την εβαλαν τα γιδια .καλημερα

      Διαγραφή
    5. Μποτίλια στο Πέλαγος20 Ιανουαρίου, 2026 23:31

      Καλέ μου φίλε Pananas,
      το ήθος σου από το διαδίκτυο είναι γνωστό, γι αυτό και συζητάμε. Είσαι ακούραστος αναζητητής και συμβάλλεις μονίμως στην διαφωτιστική ενημέρωση. Η συζήτηση είναι πάντοτε καλή και προβάλλοντας επιχειρήματα και αντεπιχειρήματα, δεν τίθενται αιχμές αμφισβήτησης, αλλά προσπαθύμε να ανιχνεύσουμε την ουσία των πραγμάτων. Και η διαφορά των απόψεων είναι το πιο φυσικό σε ένα καλόπιστο διαλογο. ΄Οταν διατυπώνουμε διαφωνία σε μια άποψη, αυτή αφορά την συγκεκριμένη άποψη και όχι αυτόν που τη εξέφρασε. Θεωρώ ότι, πολλοί άνθρωποι σε αυτήν την σελίδα τραβάμε την διεκυστίνδα από την ίδια μεριά, παρότι οι απόψεις μας (ευτυχώς) διαφέρουν πολύ.
      Όπως γράφεις, δεν διατίθεσαι μετά από επανειλημμένες απογοητεύσεις, να εμπιστευθείς κανένα. Όμως δεν μπορώ να ταυτιστώ με τον όρο "πιστεύοντας" που έγραψες, διότι τοποθετεί την πολιτική σε λάθος βάση. Ο όρος "πιστεύω" αφορά την μεταφυσική και το μη ορατό. Θεωρώ περισσότερο δόκιμο τον όρο "εμπιστεύομαι". Και σχετικά με αυτόν υπάρχει η τυφλή εμπιστοσύνη και η κριτική εμπιστοσύνη, η οποία ανοίγεται, ασκώντας όμως ταυτοχρόνως έλεγχο.
      Η γενίκευση την οποίαν κάνεις, δεν αφορά εν τέλει προσωπικές διαθέσεις καλοθελητών, αλλά την αποτελεσματικότητα των στρεβλών θεσμών και μηχανισμών, να καταβροχθίζουν και να αλλοτριώνουν ανθρώπους με αρχικά καλές προθέσεις. Οπότε συμπεραίνεις, ότι αυτοί οι θεσμοί είναι πλέον ώρομοι για πλήρη κατάργηση.
      Όσο αφορα την αποτελεσματικότητα και την δομή των θεσμών, θα συμφωνήσεω. Είναι σάπιοι και απαιτείται γκρέμισμα. Θα διαφωνήσω όμως αναφορικά με τις προθέσεις και τις διαθέσεις αυτών που μπήκαν με κόμματα στην βοϊδοβουλή. Κατά την εκτίμησή μου είναι όλοι αριβίστες. Η δεξιά ιδεολογία αναπτύσσει το εγώ στο έπακρο. Κια αν είναι κάτι που έμαθα να εκτιμώ, από την εποχή που ήμουν οργανικό στέλεχος σε ακροαριστερή οργάνωση πριν 45 χρόνια, είναι η προλεταριακή ταπεινότητα και καρτερία. Έχω ζυμωθεί με την εργατιά τής Γερμανίας και γνωρίζω την ψυχοσύνθεσή της. Η προσπάθεια απέτυχε και εκεί από τον αριβισμό των μικραστών, που ήσαν τα βασικά στελέχη, επειδή ήσαν δογματικά βλήματα, ξερόλες, έχοντας αντιστρατευθεί στον ζωντανό διάλογο, επαναλαμβάνοντας τσιτάτα χωρίς να έχουν μελετήσει σε βάθος και αναλώνοντας τα μέλη και τούς συμπορευόμενους σε επαναστατική γυμναστική.
      Εάν δεχθούμε, ότι δεν μπορούμε να εμπιστευθούμε σε κριτική βάση και αδιάλειπτο έλεγχο πλέον κανένα, τότε όφείλουμε να παραδεχθούμε, ότι οαντίπαλος έκανε πολύ καλή δουλειά, αποστερώντας μας κάθε είδους ελπίδα. Αυτή είναι εξάλλου και η στρατηγική του, την οποία ονομάζω "πολιτική αγκύλωση". Κανείς δεν μάς αφαιρεί μέλη τού σώματος, πλην όμως αυτά έχουν καταστεί παράλυτα.

      Συνεχίζεται...

      Διαγραφή
    6. Μποτίλια στο Πέλαγος20 Ιανουαρίου, 2026 23:55

      Καλέ μου φίλε Pananas,
      σχετικά με την άρνηση τής συμμετοχής σε κοινοβουλευτικές διαδικασίες από φορείς που οργανώνουν καθεστωτική ανατροπή, έχει γράψει ο Λένιν το βιβλιο "Αριστερισμός η Παιδική Αρρώστια τού Κομμουνισμού". Παρότι είμαι ενάντια στον Λενινισμό, θεωρώ ότι σε αυτό το βιβλίο επιχειρείται μια χρήσιμη ανάλυση αυτής τής προβληματικής. Χαρακτηριστικό είναι ότι με δωτό πραξικόμημα τού Οκτωβρίου τού 1917, οι Μπολσεβίκοι ανέτρεψαν την κυβέρνηση Κερέρσκυ με δυναμικά μέσα, παρότι εκπροσωπούντο στο κοινοβούλιο (δούμα) που είχε προκύψει μετά την εξέγερση τού Απριλίου.
      Προσωπικά δεν ψωηφίζω ποτέ, γι αυτό συχνά έχω εγκαλέσει για εκκίνηση κινηματικών διαδικασιών. Ειδικά εάν λάβουμε υπ' όψει την καλπονοθεία κατά την καταμέτρηση των ψήφων, που επιβάλλεται σε πλείστες χώρες, πρόκειται για το πιο χοντρό δούλεμα.
      Όταν όμως μεγάλος αριθμός ανθρώπων εκφράζει την άποψη, ότι δεν προτίθενται πια να υποστηρίξει κανένα, αυτό σημαίνει ότι βρισκόμαστε σε εποχή σύγχυσης. Άρα απαιτείται έντονη ζύμωση, ώστε να δομηθούν διέξοδοι. Γι αυτό παρεμβαίνω. Και επειδή το αδίκημα δεν είναι "στιγμιαίο", δεν μπορεί και οι λύσεις να δοθούν ακαριαία. Εδώ και52 χρόνια επιμένω και επιθυμώ να εξακολουθήσω αυτήν την προσπάθεια.
      Όπως έγραψε ο Μπρεχτ στο " Άκου Λοιπόν Φιλαράκο", "σαν δεν μπορείς αλλο να παλαίψεις θα πεθάνεις". Και δεν μιλάμε για φυσικό θάνατο, διότι έτσι κι αλλιώς μάς ξεκληρίζουν. Απλά θέλουμε να περπατάμε με το κεφάλι ψηλά.
      Το θέμα τής Μαρίας Καρυστινού είναι μεγάλο και δεν μπορεί να εξαντληθεί σε λίγα σχόλια, με λακωνικού τύπου απόρριψη, ή θριαμβικούς παιάνες. Είμαστε ψύχραιμοι, παρακολουθούμε στενά, είμαστε και αφελείς, αλλά δυστυχώς γι αυτούς δεν είμαστε οι αφελέστεροι των ανθρώπων. Το αγώι ξυπνάει τον αγωγιάτη, δεν τον αποκοιμίζει.

      Διαγραφή
    7. Καλημερα καταρχην .Η αποψη σου ειναι παραπανω απο σεβαστη και την εκτιμω , μιας και δικρινω απο τον γραπτο λογο οτι εχεις ενα γεματο σκληρο δισκο με πληροφοριες βιωματικες και μη .Δεν αντιλεγω σε οσα εγραψες και σε ευχαριστω που μπηκες στον κοπο να ανταπαντησεις , αν και πιστευω αλλα και εν (μ)πιστευο -μαι την κριση μου ως προς τον χαρακτηρα /σχολιαστη ''ΜΠΟΤΙΛΙΑ '', οτι η αναγκη σου να μεταλαμπαδευσεις ''σωστες '', ακεραιες και ενδελεχεις αποψεις , δεν θα σε αφηναν απαθη και θα απαντουσες εν τελει .
      Εδω ομως εχω κατι να αναφερω .Για εμενα δενυπηρξε ουτε υπαρχει ακροαριστερο , ακροδεξιο , κεντρωο , πανω κατω και οτι αλλο πολιτικα .Ειμαι της ακραδαντης πεποιθησεως οτι οι ακολουθοι αυτων των παραταξεων απλα διαιωνιζουν την ψευδαισθηση της πωλητικης επιλογης ταχα μου .(σχετικα με τα 45 χρονια σε ακροαριστερη παραταξη , αλλα κι στην ολιγομιλητη φραση περι ακροδεξιας παραταξεως )/Επ ουδενι δεν εχω αναισθητοποιηθει , λεγοντας οτι το συστημα απετυχε.ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΠΟΤΥΧΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΥΡΗΝΑ ΤΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΟΟΛΑ ΧΡΟΝΙΑ πολυ φοβαμαι οτι αυτη η καινουρια σοδεια ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ >ΟΥΤΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ////και παλι θεατες μαλλον θα μεινουμε οπως καθε φορα .

      Διαγραφή
    8. Οπως λεει και ο Κροποτκιν στην ''αναρχικη ηθικη ''(Ο νομος διαστρεβλωσε το περι διακιου αισθημα αντι να το προαγει.... ) και ουτε θελουμε να εμφανιστουμε ως ωφελιμιστες μιας και δεν σκεφτομαστε μοναχα την δικη μας παρτη ηθικου συμφεροντος αναιρωντας τα αισθηματα αλληλεγγυης προς ολοκληρη την φυλη . (για αυτο και δεν πιστευω επ ουδενι στις παραταξεις αλλα και ουτε στα ''ΚΟΜΜΑΤ(ι)Α '' ).Ενας αλλος τρελλαρας αλλα με σαφεις αποψεις ο Μιχαήλ Μπακούνιν έβλεπε όλα τα υπάρχοντα πολιτικά συστήματα, ειδικά την αντιπροσωπευτική κυβέρνηση, ως εγγενώς καταπιεστικά εργαλεία για την αστική εκμετάλλευση, υποστηρίζοντας την πλήρη καταστροφή τους μέσω βίαιης επανάστασης και αυθόρμητης λαϊκής εξέγερσης, οδηγώντας σε μια άκρατη, αποκεντρωμένη κοινωνία ελεύθερων, εθελοντικών ενώσεων ( αναρχικός φεντεραλισμός ) βασισμένη στη συλλογική ιδιοκτησία και την άμεση δημοκρατία, όχι στην κρατική εξουσία ή την κυριαρχία των ελίτ.Πίστευε ότι το καθολικό δικαίωμα ψήφου σε άνισες κοινωνίες ήταν μια απάτη, που εδραίωνε την καπιταλιστική εξουσία, και απέρριπτε τις μαρξιστικές ιδέες ενός μεταβατικού εργατικού κράτους ως απλώς μια άλλη μορφή τυραννίας..Επισης το 1513 ο Μακιαβέλι έλεγε πως «οι άνθρωποι αλλάζουν εύκολα τον ηγεμόνα τους, πιστεύοντας ότι θα καλυτερέψουν την κατάστασή τους» .Επισης το δεύτερο επιχείρημά του Μακιαβελι εδράζεται στη φύση και στην ηθική των ανθρώπων, την οποία περιγράφει γλαφυρά και σε άλλα εδάφια:
      ''Γιατί γενικά για τους ανθρώπους μπορούμε να πούμε τα ακόλουθα: είναι αχάριστοι, ασταθείς, ψεύτες και υποκριτές, αποφευγουν τους κινδύνους, είναι άπληστοι στο κέρδος και, όσο τους κάνεις καλό, είναι όλοι με το μέρος σου.'' Ειναι πολλα τα παραδειγματα οσο αφορα τον ωχαδελφισμο/σταρχιδισμο των περισοτερων οσο αφορα τους πολιτικους τους .Ειναι πιο ευχαριστο να γκρινιαζουν και για να εχει πιο πολυ ενδιαφερον απλα διαιρουνται και πολονωνται (αδικο εχω?).Το συστημα εχει αντιληφθει αυτην εσχατη φυση ΜΟΝΟ του ανθρωπινου ειδους (καθε ειδος που ζει σε κοινωνια εχει το συνολικο καλο και την επιβιωση και την αλληλεγγυη ως υψιστη αξια και χρεος κατι που δεν βρισκεται στο συνολο τουανθρωπινου ειδους και εκει ερχομαι να αναφερω οτι η ''δημο-κρατια'' , πολυκομματικα δεν ειναι η λυση , ειδικα εαν το μεγαλυτερο ποσοστο βρισκεται καταβεβλημενο και γαλουχημενο με ψεμματα , φοβο , ανεπαρκεια , σε υπνο ηθικης αλλα και συνεχες ματεριαλιστικο κυνηγι , προβαλομενο απο τα χαζοκουτια αλλα και με ολουθεν ερεθισματα μεσω της προβολης της διαστρεβλωσεως της περι δικαιου ηθκης σε κατι που αποσκοπει ΜΟΝΟ την ατομικη επιβιωση ).Απο την αλλη μερια Ο Ζήνων ο Κιτιεύς, ιδρυτής του Στωικισμού, περιέγραψε μια ουτοπία περίπου το 300 π.Χ.[25]: ένα είδος αναρχισμού βασισμένο στην κοινωνικοποίηση των ανθρώπων, όπου δεν θα υπήρχε η ανάγκη του κράτους.(αλλο παλι πολυ ενδιαφερον αναγνωσμα θεωρητικο παντα μιας και η μια τετοια εφαρμογη θα ηταν καταστροφικη για το ποσοστο που κερδιζει σε ''εκλογες'' αλλα και για τους περισοοτερους υπολοιπους )

      Διαγραφή
    9. ).Μπορω να βρω και εντελως σοσιαλιστες που λενε τα ιδια και εντελως δεξιους σκληροπυρηνικους να λενε παλι τα ιδια .Δυστυχως υπαρχουν πολλα παραδειγματα για το συστημα που ακολουθειται εδω και χιλαδες χρονια , αναφεροντας οτι εν τελει ειναι καταδικασμενη να αποτυχει η δημοκρατια , οταν εφαρμοζεται χωρις ηθικη και αλληλεγγυη .Δεν θα γραψω αλλα γιατι δεν το χρειαζομαστε νομιζω να φτασουμε στο σημειο να αντιπαραθετυμε μασημενα λογια αλλων , για να ξυπνησουμε και τους υπολοιπους ψαγμενους σχολιαστες ως προς την αναγκη που υπαρχει την σημερον ημεραν για κατι φρεσκο και καινουριο σε εναν πολιτικο χωρο που ηδη εχει προβληματα αποχετευσης και μυριζει ολουθεν .Ειμαι σιγουρος οτι οσο καλεσ αξιες και να εχυν οολοι η πολιτικη σκηνη θελει ενα restart και ξανα instalation του βασικου λειτουργικου software αλλα και αναβαθμιση του hardware .Ειμαι μισο αιωνα στον πλανητη και υποψιαζομαι οτι φιλε Μποτιλια εισαι τουλαχιστον μια 15ετια παραπανω σε αυτο το πεδιο ...οποτε ξερεις ΠΟΟΟΟΛΥ ΚΑΛΑ οτι οσο δεμενος ειναι ο ανθρωπος με τον λαβυρινθο , αλλο τοσο ειναι και ο λαβυρινθος με τον ανθρωπο και αυτο το συστημα οχι μονο δεν σε αφηνει να χαλαρωσεις (πεθανεις ηθικα ,αναισθητοποιηθεις η' οτι αλλο σταματωντας να προσπαθεις ) αλλα σε σπρωχνει να προχωρας αφηνοντας σου που και που να εχεις ενα οραμα του τυριου που σε περιμενει στο κεντρο του λαβυρινθου , επειδη οσο περπατας προσ τον θανατο σου , τοσο λειτουργει και αυτο το συστημα .ΕΝ τελει μηπως η λυση βρισκεται στο να σταματησουμε οπου και εαν βρισκομαστε και να αφησουμ το συστημα αυτο , που τρεφεται απο την αεναη μας κινηση , σκεψη , ερευνα , και οπως οτι αλλη δικαιολογια εχουμε για να προχωραμε , να πεθανει ?Ισως ετσι να εχουμε περισοτερες πιθανοτητες να δουμε μια πολιτεια του πλατωνα εξατομικισμενη αλλα με αξιες εφαμιλλες της φυσικης ισσοροπιας , και αλληλεγγυη που θα αρμοζε σε ενα μεγαλοπρεπες ειδος οπως ειναι το ανρωπινο γενος .Ελπιζω να μην κουρασα γιατι δεν συνηθιζω να γραφω σεντονια .Αλλα βγαζει ματι οτι τα αρχαια ιερατεια που τιμωρουσαν με ποινη θανατου οσους εβγαζαν την γνωση απο τους ναους , για να μενει το κοπαδι αδαες..Δεν εφυγαν ποτε ./Και ενα τοσο παλι συστημα δεν θα πεσει με υπομονη , εφοσον μεσω της συνεχης εφαρμογης καποιου modified παραθυρου Οβερτον στηριζεται για την υπαρξη του .καλημερα

      Διαγραφή
  12. Δυστυχισμένε μου λαέ,
    καλέ και ηγαπημένε,
    πάντοτ' ευκολοπίστευτε
    και πάντα προδομένε.

    ΑΓΓΕΛΙΚΉ-ΑΧΑΡΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. +10000000000000000000000000000000000000000

      Διαγραφή
    2. Αγαπητοί ΑΓΓΕΛΙΚΉ - ΑΧΑΡΝΑΙ, NORD, Pananas,

      Προσωπικά, Αφού δηλώσω πως συμφωνώ απόλυτα με το σύνολο των γραφομένων του Μποτίλια,

      Αποκηρύσσω μετά βδελυγμίας το δικαίωμά; σας, συνειδητά ή υποσυνείδητα,
      Να γρουσουζεύετε το μακρύ ταξείδι της Ελπίδας μέσα στην Απελπισία,
      Να αμφισβητείτε Την Νομοτέλεια του Δρόμου που χάνεται στο Φως, με την Ρωμιοσύνη να καμακώνει την Ν.Τ.Π. με το καμάκι του Ήλιου,
      Να αρνείστε Το Χρέος Παρηγοριάς στον άρρωστο μέχρι να βγει η Ψυχή του

      Και –μεγάθυμα– δεν απαιτώ να ζητήσετε Δημόσια Συγνώμη ει μη μόνον εκ μέρους σας Αυτοκριτικήν Μεταμέλεια καθώς Το σφάλλειν ανθρώπινον, το εμμένειν σατανικόν, το μετανοείν θείον.

      Φιλικά πάντα

      Α.Κ.

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ Α.Κ. ,

      δεν είστε απολύτως σαφής, αν κάνετε χιούμορ ή όχι. Παράλληλα, δεν διασαφηνίζετε και την θέση σας στο θέμα Καρυστιανού.
      Η φράση "Φιλικά πάντα" ευπρόσδεκτη, αλλά έχει καεί η γούνα μου τελευταία με παρεξηγήσεις μεταξύ σχολιαστών, οπότε εύχομαι να μην θυμώσει κάποιος από τους αναφερομένους -με το σχόλιό σας, και να το δεχτεί ως πλήρως καλοπροαίρετο.

      Διαγραφή
    4. Το έγραψα ευελπιστώντας πως ''φωνάζει'' ότι είναι ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗ ΠΛΑΚΟΥΛΑ καθώς όντας ''επώνυμος'' –Λίγο, πολύ γνωριζόμαστε όλοι εδώ, στον ''Διόδοτο''– θα ήτανε, αν μη τι άλλο, γελοίο να απευθυνθώ απαξιωτικά σε άλλους ''επώνυμους'' συσχολιαστές, ''ΔΗΛΩΝΟΝΤΑΣ'', εμμέσως μεν πλην σαφώς, Εγώ Ο Ανώτερος, Ο Δικαστής, επί της Έδρας, κι εκείνοι οι κατώτεροι, οι υπόδικοι, στο σκαμνί...
      Επίσης, η διασαφήνιση της θέσης μου στο θέμα Καρυστιανού θέλει πολύ κουβέντα – καλά νά' μαστε να τα λέμε.

      Α.Κ.

      Διαγραφή
    5. Φυσικα φιλε ΑΚ ηταν χιουμορ και σαν χιουμορ παρθηκε .καλημερα

      Διαγραφή
  13. Φούσκα είναι σαν του Κασσεράκη, που θα σκάσει με πάταγο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ενεργοποίηση Πεφυλαγμένου Πόλου Ενσωμάτωσης.

    Τά κέντρα είναι διακριτά και καθορισμένα χρονικά.

    Η πόλωση δημιουργεί αντιφάσεις , όμως τούτος ο κόσμος είναι διττός και η κίνηση της ροής των πραγμάτων είναι εξαρχής προκαθορισμένη.
    Ή υπόδειξη του Πόλου Ενσωμάτωσης αφορά την ιδέα που εντάσσεται πάνω στην φορέα της πραγμάτωσης που διεγείρει τά κίνητρα για την παγίδα της Δικαιοσύνης.

    Με λίγα λόγια θα γίνει της #0υτανας από επάνω μέχρι κάτω,,,
    Αμήν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "θα γίνει της #0υτανας"
      Το θεμα ειναι να προλαβουμε κι εμεις να ριξουμε καμια...

      ΛΟΚΙ

      Διαγραφή
    2. Φίλε Κώστα
      Το ερώτημα σου είναι λογικό,,,
      Ή Ενσωμάτωση στον Πόλο που εκφράζει την Ιδέα που περικλείει το θηλυκό στοιχείο αρμόζει στην δεξιά πλευρά, όπου και πάρθηκε τό περιβόητο οστό.

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ boy!
      Απευθυνόμουν βέβαια στον ΛΟΚΙ

      Διαγραφή