«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Τρίτη 21 Νοεμβρίου 2017

Σχολιασμός περί της πληθυσμιακής αλλοίωσης λόγω μεταναστών, στην γερμανική και στην ελληνική κοινωνία

από τον Διονύση Κλαδά (“Μποτίλια στο Πέλαγος”)

«..Στην Γερμανία, από στατιστικής πλευράς είναι γεγονός, ότι αναφορικά με τις νεαρές ηλικίες σύντομα θα ξεπεράσουν οι ξένοι αριθμητικά τούς γηγενείς. Η συντριπτική τους πλειοψηφία όμως δεν έχει πρόσβαση ούτε στην εκπαίδευση, ούτε στην ειδίκευση. Η μεγάλη πλειοψηφία συντηρείται από τα κοινωνικά επιδόματα, ενώ όσοι απασχολούνται κινούνται κυρίως στον χώρο τής ευτελούς εστιάσεως και το λιανεμπόριο, κυρίως τσιγάρων και ψιλικών. Κατά συνέπεια είναι προφανές, ότι όλοι οι ουσιαστικοί τομείς παραμένουν στα χέρια τών γηγενών...»

«..το πρόβλημα τής Ελλάδος δεν προέρχεται κυριώς από τούς λαθρομετανάστες ή άλλους ξένους που διαμένουν στην χώρα, παρά την οικτρά εικόνα πού παρουσιάζει το πληθυσμιακό πρόβλημα. Το πρόβλημα τις Ελλάδος προέρχεται κυρίως από την νεοταξική υποδούλωση. Με κύριο αχθοφόρο τούς εγχώριους ανθέλληνες, τούς ψευτοέλληνες, τούς ημιέλληνες και ως κάποιον βαθμό τούς Έλληνες...»


Έχοντας ζήσει, αλλά και ζυμωθεί άγαρμπα στην Γερμανία επί σειρά 44 ετών, θέλω να εκτιμώ, ότι τις καταστάσεις στην Γερμανία τις γνωρίζω καλά, οριζοντίως καθέτως και διαγωνίως. 

Εκτιμώ, ότι η Γερμανία δεν κινδυνεύει στο ελάχιστο από ισλαμοποίηση, παρόλο ότι αυτήν την προωθούν με νύχια και με δόντια τόσο όλες οι γερμανικές κυβερνήσεις, όσο και οι νεοταξίτες, για τούς εξής λόγους:

1. Οι Γερμανοί είναι βαθύτατα σοβινιστικός λαός. Αυτό ισχύει ακόμη και γι’ αυτούς, πού θεωρούν ότι έχουν ξεπεράσει τις φυλετικές αντιλήψεις. Όπως χαρακτηριστικά μού είπε κάποιος συνάδελφος, «εγώ κάνω ότι μπορώ για να υποστηρίξω και να προωθήσω τούς ξένους, παρόλο ότι αυτοί είναι κατώτεροι».
Εάν δεν ζυμωθεί κάποιος με τούς Γερμανούς, δεν μπορεί να γνωρίζει την ψυχοσύνθεσή τους. Αυτό δεν σημαίνει, ότι είναι κακοί άνθρωποι. Απλά, αυτή είναι η νοοτροπία τους. Σε αρκετά σημεία είναι ορθή, σε άλλα είναι εσφαλμένη.


2. Όλοι οι ξένοι στην Γερμανία ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΚΑΠΟΙΑ ΛΌΜΠΙ – είναι γκετοποιημένοι. Απόσχουν στην ουσία τής Γερμανικής κοινωνίας και όποτε παρεμβαίνουν μέσα σε αυτήν, το πράττουν σε φολκλορική βάση, ή ως συνασπισμένες εθνικές γκρούπες. Άρα η πρακτική τους εμβέλεια δεν αμφισβητεί εκ των πραγμάτων την γερμανική πρωτοκαθεδρία.


3. Οι Γερμανοί διαθέτουν ανέκαθεν ισχυρό θεωρητικό δυναμικό. Οι παρέες και οι συμφύσεις, που έχουν αντινεοταξικό προσανατολισμό, αποτελούνται από ανθρώπους συνήθως με ισχυρή θεωρητική κατάρτιση και μόνιμη τάση για ενημέρωση. Ο όρος «εθνικός» είναι στα γερμανικά «νατσιονάλ». Άρα περιέχει το «νάτσι». Από την δεκαετία τού ’20 έχει καθιερωθεί ο όρος «ντόιτς νατσιονάλ», που αποτελεί για σημαντικό αριθμό τίτλο τιμής, πέραν τής όποιας πολιτικής, ως εθνικός αυτοπροσδιορισμός.


4. Παρά τα όποια ανακλαστικά αυτοάμυνας, οι Γερμανοί υπήρξαν ανέκαθεν ο αφελής τής παρέας, δεδομένου ότι ο γερμανικός εθνικισμός υπήρξε επί ιστορικής βάσεως φρούδος και ξενοκίνητος. Τα νήματα κινούσαν από τα μετόπισθεν ακριβώς αυτοί που νόμιζαν, ότι αμφισβητούσαν οι Γερμανοί εθνικιστές.


Η μεγάλη εθνική καθίζηση στην Γερμανία έχει συντελεσθεί εδώ και δεκαετίες με την λεγόμενη «επαναδιαπαιδαγώγηση» («Umerziehung») την οποίαν επέβαλαν οι αγγλοσάξονες και οι σιωνιστές στους Γερμανούς μετά την ήττα τους στον 2ο παγκόσμιο. Τότε γέμισαν οι έδρες ανθρωπιστικών σπουδών στα πανεπιστήμια και η αρχισυνταξίες των εντύπων από εγκάθετα πρακτόρια, τα οποία έπλαθαν με έντεχνο τρόπο τον μύθο τού «απαίσιου Γερμανού» («hässlicher Deutscher»). Αυτό επέφερε ως αποτέλεσμα να αποκτήσουν οι Γερμανοί στην συντριπτική πλειοψηφία τους το σύμπλεγμα τού «ιστορικώς ενόχου» ένεκα τού εθνικοσοσιαλισμού, χωρίς όμως να περιορίσουν τις σοβινιστικές αντιλήψεις τους. Η τραγέλαφος, που προέκυψε από το εν λόγω αμάλγαμα ιδεοληψιών, εκτιμώ ότι ταλαιπωρεί άσχημα τον γερμανικό λαό και δεν διαβλέπω να ξεφεύγει εύκολα από την συγκεκριμένη σύγχυση, η οποία ως ενδημική είναι πολύ πιο επικίνδυνη για τούς Γερμανούς, από ότι η αυξανόμενη παρουσία ισλαμιστών. 
Δεν μπορούμε να παραβλέψουμε, ότι η γερμανική κοινωνία παραμένει ακόμη, όσο αφορά την εξωτερική της επίφαση, δομημένη και η γκετοποίηση που αυξάνεται συνεχώς πληθυσμιακά, μανατζάρεται ακόμη σε πλαίσια δήθεν κοσμιότητος. Οι οργανωμένες προκλήσεις αποτελούν μεμονωμένες περιπτώσεις και διογκώνονται σκοπίμως για λόγους προπαγάνδας από τα μαζικά μέσα. Πέραν αυτού υφίστανται μια σειρά κίνδυνοι, στους οποίους αποδίδω ανάλογο απειλή με την ισλαμοποίηση, οι οποίοι περνάνε στα ψηλά γράμματα, όπως η μαζική είσοδος ρομά, τούς οποίους φαίνεται να προαλείφει το καθεστώς ως μέλλουσα μεσαία τάξη τής Γερμανίας.

Από στατιστικής πλευράς είναι γεγονός, ότι αναφορικά με τις νεαρές ηλικίες σύντομα θα ξεπεράσουν οι ξένοι αριθμητικά τούς γηγενείς. Η συντριπτική τους πλειοψηφία όμως δεν έχει πρόσβαση ούτε στην εκπαίδευση, ούτε στην ειδίκευση. Η μεγάλη πλειοψηφία συντηρείται από τα κοινωνικά επιδόματα, ενώ όσοι απασχολούνται κινούνται κυρίως στον χώρο τής ευτελούς εστιάσεως και το λιανεμπόριο, κυρίως τσιγάρων και ψιλικών. Κατά συνέπεια είναι προφανές, ότι όλοι οι ουσιαστικοί τομείς παραμένουν στα χέρια των γηγενών.


Όσο και να αλλοιωθεί πληθυσμιακά μια χώρα, οι γηγενείς δεν μπορεί παρά να αποτελέσουν στην χείριστη των περιπτώσεων, την πολυπληθέστερη εθνοτική μειονότητα. Όπως έχει καταδείξει η κατάσταση εδώ και αιώνες σε πολυεθνικές κοινωνίες, όπως πχ. στις ΗΠΑ, αυτοί που κουμαντάρουν τον υπόλοιπο πληθυσμιακό συρφετό, παραμένουν κάποια αυστηρά οργανωμένα λόμπυ μειονοτήτων, όπως οι λευκοί προτεστάντες αγγλοσαξονικής προελεύσεως και οι σιωνιστές. Τούς υπόλοιπους τούς χειρίζονται κατά βούληση. επιμερίζοντάς τους καθήκοντα και βρωμοδουλιές συμφώνως προς τα δικά τους συμφέροντα. Είτε πρόκειται για Ιταλούς μαφιόζους, είτε για ελλαδίτες που δουλεύουν στην ΝΑSΑ. 

Όταν πήγα το 1986 στο Παρίσι, η πλειοψηφία ήταν ξένοι. Στην Μονμάρτη έψαχνα μήπως και συναντήσω κάποιον γηγενή Γάλλο. Κατά συνέπεια το πρόβλημα τής εθνικής κυριαρχίας, υπεροχής και κουμάντου σε μια κοινωνία με υπεράριθμο παρουσία αλλοδαπών είναι παλιό. Και δεν καθορίζεται εν τέλει από αριθμητικά κριτήρια. 

Και στην αρχαία Αθήνα οι γηγενείς πολίτες ήσαν ολιγάριθμοι σε σύγκριση με τούς δούλους. Και από όσο γνωρίζω τότε δεν διέγνωσε κάποιος συγκεκριμένο κίνδυνο ή μειονεκτήματα από το πλήθος των δούλων, οι οποίοι εξασφάλιζαν την ευημερία των δουλοκτητών. Κατά συνέπεια αλλού βρίσκεται το πρόβλημα, από το εκρηκτικό μείγμα που έχει επιβάλει η νεοταξική πληθυσμιακή αλλοίωση και ο προγραμματισμένος κατακλυσμός τού ελλαδικού χώρου με ξένους. 

                                                           >>>>>><<<<<<


Εκτιμώ ότι το πρόβλημα τής Ελλάδος δεν προέρχεται κυρίως από τούς λαθρομετανάστες ή άλλους ξένους που διαμένουν στην χώρα, παρά την οικτρά εικόνα πού παρουσιάζει το πληθυσμιακό πρόβλημα. Το πρόβλημα τις Ελλάδος προέρχεται κυρίως από την νεοταξική υποδούλωση. Με κύριο αχθοφόρο τούς εγχώριους ανθέλληνες, τούς ψευτοέλληνες, τούς ημιέλληνες και ως κάποιον βαθμό τούς Έλληνες.

Εάν ήμουν κυβερνήτης τής Ελλάδος θα θέσπιζα προς επίλυση των προβλημάτων τα κάτωθι:


– Έξοδο από ΕΕ. και ΝΑΤΟ
– Αμυντική συμμαχία με την Ρωσία
– Εθνικοποίηση πάντων των πλουτοπαραγωγικών πηγών
– Εθνικοποίηση των τραπεζών
– Επαναφορά τελωνειακών δασμών κατά περίπτωση
– Καθιέρωση ελεγκτικών μηχανισμών για όλους τούς θεσμούς με βάση την κλήρωση και για χρονικά περιορισμένη θητεία
– Κατάργηση όλων των διοικητικών προνομίων
– Καθιέρωση υπηκοότητoς δύο ταχυτήτων (όχι όμως ιθαγενείας). Με διαχωρισμό παλαιού τύπου και νέου τύπου ιθαγένειας. Με διαφορετικά δικαιώματα και υποχρεώσεις.
– Καθιέρωση λειτουργικής συνεργασίας των υπηρεσιών ασφαλείας Ελλάδος και Ρωσίας με στόχο την πάταξη τού τζιχάντ και τής τρομοκρατίας.
– Κάθε εισερχόμενος παρανόμως στη χώρα μη έχων ελλαδική υπηκοότητα καλείται η να αποκτήσει εντός 24 ωρών την νέα υπηκοότητα, ή να εγκαταλείψει την χώρα.
– Οι κάτοχοι νέας υπηκοότητος μεταφέρονται σε στρατόπεδα εργασίας σε συγκεκριμένες περιοχές, όπου τούς εξασφαλίζεται αξιοπρεπής διαβίωση και αμοιβή. Η εργασία είναι υποχρεωτική. Γάμος μεταξύ ατόμων παλαιάς και νέας υπηκοότητος μεταφέρει αυτομάτως τούς εγγάμους στην νέα υπηκοότητα.

– Υποχρεωτική δωδεκαετής εκπαίδευσις. Αποκλειστική κύρια γλώσσα στην εκπαίδευση τα Ελληνικά. Υποχρεωτική διδασκαλία των αρχαίων Ελληνικών, τής κλασσικής και συγχρόνου φιλοσοφίας, τής Ελληνικής μουσικής και των μαθηματικών. Η εκμάθηση ξένων γλωσσών παρέχεται σε πλαίσια πλήρους ελευθέρας επιλογής κατά το 10% των ωρών διδασκαλίας. Οι νέοι πολίτες δύνανται να έχουν πρόσβαση στην επαγγελματική εκπαίδευση εντός των στρατοπέδων εργασίας.
– Δυνατότητα επιστροφής των μεταναστευσάντων κατόχων παλαιάς υπηκοότητος για απασχόληση στα στρατόπεδα εργασίας, ως διοικητικά στελέχη με μισθό τριπλάσιο τού δημοσίου υπαλλήλου.
– Παροχή τού εκλογικού δικαιώματος σε κατόχους τής νέας υπηκοότητος μετά από πάροδο 50 ετών.
– Απαγόρευση των μυστικών εταιριών, των τελετουργικών βαναυσοτήτων, τής τελετουργικής ομοφυλοφιλίας, τής παιδοφιλίας, τής αιμοποσίας και των θανατώσεων / ανθρωποθυσιών.
– Καθιέρωση θανατικής ποινής
– Καθιέρωση ελευθέρας επιλογής στον σεξουαλικό προσανατολισμό, αυστηρώς επί προσωπικής ή ιδιωτικής βάσεως και σε πλαίσια σεβασμού τής δημοσίας αιδούς. Απαγόρευσις τής πορνείας και τού εμπορίου ναρκωτικών ουσιών.
– Καθιέρωση ελευθέρας επιλογής στο θρήσκευμα, αυστηρώς σε μεταφυσική βάση και πέραν κοινωνικών αξιώσεων εναντίον τού κώδικος χρηστών ηθών.
– Κωδικοποίηση των χρηστών ηθών. Απαγόρευση τού συνασπίζεσθαι, συναθρoίζεσθαι και προπαγανδίζειν εις βάρος τού κώδικος,
– Κατοχύρωση τής ελευθεροτυπίας και τού δικαιώματος στην ελεύθερη έκφραση
– Αναγωγή τού δικαιώματος στην εργασία, στην στέγαση και στην διατροφή σε ανθρώπινο δικαίωμα. 

6 σχόλια:

  1. Η αναλυση του Κου.Κλαδα για τα Ευρωπαικα πραγματα εμπεριστατωμενη και ακριβης. Εκεινο το οποιο γινεται ενφανες ειναι το γεγονος οτι ο Διεθνης Τραπεζιτης εχει ανεβασει ταχυτητες για την απεθνοποιηση της Ευρωπης και την διαγραφη της λευκης φυλης. Αυτο αιτιολογειται, κατα την γνωμη μου, απο το γεγονος οτι ο Διεθνης Τραπεζιτης υπεστη οδυνηρη ηττα στι ΗΠΑ. Λιγα λογια λοιπον γι^ αυτο.
    Οι πρωτοι αμερικανοι Βεν. Φραγκλινος, Τζεφερσον, Τζακσον ειδανε μια μοναδικη ευκαιρεια να ιδρυσουν ενα νεο κρατος μακρυα απο την τυρανια του City. Δεν τους βγηκε αρχικα πλην ομως οι πολιτειες του Νοτου συνεχιζαν να χτιζουν ενα κρατος στη βαση του αρχικου οραματος του Τζεφερσον. Οταν ηρθε η στιγμη να ανδρωθει και να γινει απειλη για τον Νεουορκεζο Τραπεζιτη του εξαπελυσαν ενα ανευ προηγουμενου πολεμο. Ηττηθη και επρεπε να υποστη μια ανευ προηγουμενου εξαθλιωση. Ο γνωστος τροβαδουρος το νοτου Tenesee Ernie Ford περιγραφει ως εξης το αγος του νοτου.
    You dig sixteen tons
    what do you get
    another day is gone
    deeper in debt
    St. Peter don^t you call me
    ^cause I can^t go
    I owe my SOUL
    to the company store
    Aυtο το ασμα ηταν εθνικος υμνος τις δεκαετιες το 50 και 60.Αυτοι οι ανθρωποι λοιπον αντιστεκομενοι πανω απο εναν αιωνα βρηκαν την ευκαιρια να στειλουν το Διεθνη Τραπεζιτη στο προσωπο της Clinton στον αγυριστο. Μαζευωντας τα μπογαλακια του απο την Νεα Υορκη πρεπει να παει στην Ευρωπη
    δεν εχει αλλου. Αυτο ομως προυποθετει πληρη και απολυτη υποταγη της ωστε νσ χασει καθε πολιτιστικο και εθνολογικο γνωρισμα. Εξ ου και η επιταχυνση στην αφιξη αφροασιατων, γκαζια στα gay pride, κλπ.
    Οσον αφορα τα μετρα για την Ελλαδα που προτεινει ο Κος. Κλαδας αμην και ποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απολύτως σωστός!
      "..έχει προηγούμενα μαζί τους η Ευρώπη" που λέει κι η Ελένη.
      Κι όσο για την "ελληνική ψυχή" του αμερικανικού νότου...θα συμφωνήσω μαζί σου:
      "Καντε μια βολτα απο τις Καρολινες μεχρι το Τεξας να δειτε ποσες πολεις υπαρχουν με το ονομα Athens(ΑΘΗΝΑΙ)"🙂

      Διαγραφή
  2. Αγαπητέ Κώστα,
    σε ευχαριστώ θερμά για την προβολή τών σχολίων.
    Το ερώτημα που έθεσες, κάθε άλλο παρά παρακάμπτω. Θα απαντηθεί αμέσως, μόλις γνωρίζω σχετικώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οκ φίλε Διονύση,
      περιμένω...περιμένουμε πολλοί...με αγωνία 🙂

      Διαγραφή
  3. ΕΝΗΜΕΡΩΣΙΣ
    Στίς 28/11/2017 συζητήθηκεν η από 20/12/2016 αίτησίς μας μετά από παραπομπή από τό ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΙΚΕΙΟΝ ΑΘΗΝΩΝ, στό ΣτΕ, κί αφορά τήν άρνησιν – παράλειψιν της Διοικήσεως νά μάς επιτρέψη νά εισέλθωμε στόν Κοινόχρηστο Χώρο Πρασίνου καί νά λειτουργηθούμε στόν Ιερόν Ναόν μας ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ – ΠΑΝΑΓΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΤΡΙΑ επί της Ιεράς Οδού αρ. 114.
    Εκκρεμούν ακόμη:
    1. Η αίτησις ακυρώσεως κατά της αδείας του τεμένους του ισλάμ στό Ε’ Τμήμα του ΣτΕ, καθώς καί η αίτησις ακυρώσεως ενώπιον του ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΕΦΕΤΕΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ κατά τής οικοδομικής αδείας του τεμένους του ισλάμ.
    2. Αίτησις ακυρώσεως κατά τής συγκροτήσεως του ΔΣ του ανωτέρω τεμένους ενώπιον του ΣτΕ.
    3. Σειρά μηνύσεων κατά της αρχαιολογικής υπηρεσίας Αθηνών, κατά των υπευθύνων του ΥΠΕΚΑ καί του Δήμου Αθηναίων.

    Ο αγώνας συνεχίζεται!

    Στον ανωτέρω Ναόν βεβαιώνει και το ίδιο το ΑΤ ότι προσερχώμεθα ανελλιπώς από 13/11/2016 ἐως και την 29/11/2017 προκειμένου να τελέσωμε τα θρησκευτικά μας καθήκοντα έξωθεν της ερμητικά κλειστής θύρας του κοινοχρήστου χώρου πρασίνου εμποδιζόμενοι από την Πολιτεία να τελέσωμε τα ορθόδοξα θρησκευτικά μας καθήκοντα με ιερέα τόν π. Κλεομένη. Και θα συνεχίσωμε να προσερχώμεθα και να έχωμε ΔΗΜΟΣΙΑ ΛΑΤΡΕΙΑ.

    Παρακαλούμε να έχωμε όλοι ΠΙΣΤΙ στον ΘΕΟ μας και να είμεθα ευσεβείς και προσεκτικοί στις εκφράσεις μας.

    Ο αγώνας συνεχίζεται!

    ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΝ ΓΡΑΦΕΙΟΝ
    ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Κ. ΠΑΝΤΕΛΙΔΟΥ – ΓΕΩΡΓΙΟΥ Ι. ΧΟΡΤΑΤΟΥ – ΛΑΜΠΡΟΥ Π. ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η ύβρις αυτή την οποία πράττουν είναι τόσο μεγάλη που δεν μπορεί να φανταστεί κανείς. Η Νέμεσις και η Τίσις θα είναι τέτοιας εκτάσεως που δεν θα έχει ξαναδεί ο κόσμος κάτι τέτοιο.
    Τεμένη, σατανο-ιερά, σιχ, ηλιθίους δωδεκαθεϊστάς με χλαμύδας και ένα κάρο βλακείες έχουν επιτρέψει και εμάς μας απαγορεύουν σιγά σιγά τα αυτονόητά μας.
    Η τιμωρία τους θα σημαδέψει το τέλος μιας εποχής 2000 και κάτι ετών. και ο νοών νοείτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή