«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2018

Αμοντάριστη η τελευταία συνέντευξη του Τζίμη Πανούση στο Reader.gr (βίντεο)


Κριτική και ατάκες πάνω σε όλα τα θέματα, εξομολογήσεις, γέλιο, ο "ακατανόμαστος" ονοματίζεται, πόσο κινδυνεύουμε από την αμορφωσιά του Τσίπρα...και έπεται η ρήσις " Ήρθε καιρός που οι έσχατοι έσονται πρώτοι, ήγγικεν γαρ η βασιλεία των ουραγών" 🙂



  

4 σχόλια:

  1. Τι ασχολείστε ακόμα με τον παπάρα. Μπολσεβίκος καθοδηγητής του λαού ήταν και αυτός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, αλλά δεν είχε και τα συστημικά χάλια των Νταλάρηδων και Τσακνίδων. Ήταν ροκ πιο αυθεντικό. Σε αντίθεση με άλλα τσουτσέκια που πολύ θα ζήλευαν την ταμπέλα του Αριστοφανικού... του Τζιμάκου του έβγαινε εντελώς φυσικά. Το ελληνικό dna δούλευε αβίαστα. Το ΚΚΕ το ξεφτίλιζε επίσης μονίμως από την δεκαετία του '80 γιατί ήξερε ότι ήταν μπερντές του καραγκιόζη κι όχι αριστεροί πραγματικοί. Το ίδιο και για την συμμορία του Τσίπρα. Πρόσεξε τί λέει στο βίντεο για το αριστερό παρελθόν της οικογένειας Πανούση. Τέτοιοι αριστεροί μάλλον ήταν πιο τίμια άτομα από τις δοσίλογες στους Ναζί οικογένειες που οι απόγονοί τους γίνονται ελληνικές κυβερνήσεις τα τελευταία 70 χρόνια.

      Διαγραφή
  2. http://www.protothema.gr/greece/article/752187/grafiti-gia-ton-tzimi-panousi-sto-kedro-tis-athinas/

    O εν λόγω Καλλιτέχνης Ανατρεπτικός-Παλαβός-Καινοτόμος ή όπως αλλιώς θέλει ο Καθένας ας τον ονομάσει ήταν Αναμφίβολα Πολυτάλαντος-Χαρισματικός-Πολύ Καλή Φωνή-Εγκεφαλική οξυδέρκεια κτλ. τα οποία όμως ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ως επι το πλείστον για να Ισοπεδώσει-Χλευάσει-Υποτιμήσει Αρχές&Αξίες&Ιδανικά όπως π.χ όταν είχε βγάλει τον περίφημο Δίσκο Δουλειές του Κεφαλιού/Της Πατρίδας μου η Σημαία που στην θέση του Σταυρού είχε βάλει το Σφυροδρέπανο...ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΛΟΥ..αλλά στην Ελλάδα της δήθεν ψευτοπροόδου-θολοκουλτούρας αυτά είναι "Λεπτομέρειες-Παραξενιές"..ή στα Μέσα της Δεκαετίας του '90 σε ένα απο τα Περίφημα Δρώμενα στην Θεσσαλονική είχε βγάλει μια εικόνα της Παναγίας η οποία στην θέση του Χριστού κρατούσε μια κότα ή ένα Αυγό αν θυμάμαι καλά...είχε γίνει Χαμός τότε...με αυτό...γενικότερα θα έλεγα ότι ΠΡΟΣΒΑΛΛΕ επι σειρά ετών Ήθη-Έθιμα-Αρχές&Αξίες.Νομίζω ότι έβγαζε μια ΕΜΠΑΘΕΙΑ και ΟΧΙ Σάτιρα με το ζήτημα της Θρησκείας-Εκκλησίας π.χ έλεγε ότι το Άγιο Φώς δεν Μεταφέρεται απο τα Ιεροσόλυμα-γιατί να πληρώνουμε τόσα χρήματα...ας ανάψουμε τις λαμπάδες με Αναπτήρα...αυτό είναι ΕΚΜΑΥΛΙΣΜΟΣ. Συμπαρέσυρε γενιές Νεοελλήνων στην "Σατιρά του"...Ισοπέδωσε-Βλασφημούσε κτλ. Εντυπώθηκαν στον Ψυχισμό-Νού των Νεοελλήνων Σκέψεις-Ιδέες-Λογισμοί που τα παλιότερα Χρόνια ΔΕΝ υπήρχαν...Πέρασε Πρότυπα Ζωής&Συμπεριφοράς Ψυχανώμαλα και ΟΧΙ αυτό ΔΕΝ είναι "Τέχνη"..και ΝΑΙ η Τέχνη έχει ΟΡΙΑ...Όσο για το αν ήταν Αριστοφανικός Ηθοποιός όπως λένε κάποιοι ίσως είχε κάποια στοιχεία ελέω Αθυροστομίας/Εγκεφαλική Οξυδέρκεια,όμως ο Τζιμάκος νομίζω ότι έβγαζε μια ιδιαίτερη Παθοψυχολογία επάνω στην Σκηνή-στους Στίχους των Τραγουδιών-Νοηματά τους...Ο Αριστοφάνης έμεινε στην Ιστορία επειδή στην Εποχή του Κατακεραύνωνε-στιγμάτιζε το Πολιτικό Κατεστημένο της,αλλά ΣΕΒΟΤΑΝ Πάντα Αρχές&Αξίες&Θεούς κτλ. κάτι που ΔΕΝ έκανε ο Εκλιπών..και για αυτό ΔΕΝ θα μείνει στην Ιστορία σαν "Νέος Αριστοφάνης ή έστω Αριστοφανικός"...Νομιμοποιήσε στην ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ του Νεοέλληνα την Βλασφημία σαν δήθεν "Σάτιρα-Αναφαίρετο δικαιώμα-Χωρίς Όρια κτλ." Πιστεύω απο ότι λένε και άλλου να Μετανόησε-εξομολογήθηκε-να βρήκε τον Θεό που πιθανολογώ ότι Αναζητούσε έστω με Στρεβλό τρόπο δια μέσου των θεαμάτων του για το Καλό της Ψυχής του.Καλό Ταξίδι Τζιμάκο...! Όσο για την πρόθεση να δοθεί Όνομα στην Περιοχή της Νέας Μάκρης ε αυτό παραπάει...στην Ελλάδα ανά τους Αιώνες έχουν περάσει δόξα τω θεό Μεγάλες Προσωπικότητες-Έτη Φωτός Μπροστά απο τον Συγκεκριμένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλύτερο σχόλιο που έχω διαβάσει για τον Πανούση.
      Σημασία όντως έχει η μετάνοια.

      Διαγραφή