«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Παρασκευή 23 Μαρτίου 2018

Η ΕΛΛΑΣ ΣΕ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ!!!


ΠΕΡΙΗΓΗΘΕΊΤΕ  ΓΙΑ  ΟΛΕΣ  ΤΙΣ  ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ  ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ  ΣΕ  ΔΙΕΘΝΗ  ΚΑΙ  ΚΥΡΙΩΣ  ΣΤΑ  ΕΘΝΙΚΑ  ΜΑΣ  ΘΕΜΑΤΑ,  ΑΠΟ  ΤΟ  ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ  ΕΣΧΑΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΑΝΑΣΧΕΣΕΩΣ.



14 σχόλια:

  1. καλό ιστολόγιο πολύ αυθόρμητος ο Διηνέκης, κακό για την εποχή μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι Α Κ Ρ Ι Β Ω Σ σημαίνει αυτό που έγραψες ρε παλληκαρόπουλο; Για κάν' το μου «πενηνταράκια», αν θες...

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα Διηνέκη και Χρόνια Πολλά!

      Κι εγώ αναρωτήθηκα τί ακριβώς να εννοεί ο ανώνυμος. Ανάρτησα το σχόλιο για να το δεις και να μας ξαναγράψει κάτι.
      "Κακός για την εποχή μας ο αυθορμητισμός" εννοεί;..τί ακριβώς;

      Διαγραφή
  2. Τεστ,χαχα, σημαίνει αυτό ακριβώς που έγραψες , ότι τα παίρνεις εύκολα στο κρανίο, κακό πολύ, καρτερία και ευψυχία, σύνεση, γίνεσθε ουν φρόνιμοι ως οι όφεις και ακέραιοι ως αι περιστεραί , ειρήνη υμίν,σου το κανα δίλεπτα κι ελπίζω να σε φώτισα, φιλικά πάντα πατριωτάρα (το σχόλιο ΔΕΝ είναι ειρωνικό_

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ, θα σού το 'κανα «μονόλεπτα», αλλά δεν θέλω να χαλάσω το πνεύμα τής ημέρας...
      Δεν μ' αρέσει πάντως το ειρωνικό «υφάκι» σου ανώνυμε.

      Διαγραφή
  3. με υγεία και ευλογία αύριο, αγαπητοί Κώστα και Διηνέκη σε όλους βέβαια που αγαπούν Χριστό και Ελλάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Διηνέκη,
    έκανα κάποιες μικροαλλαγές στο ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ώστε να είναι πιο κατανοητό. Ρίξτου μια ματιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To διάβασα. Θα σού συνιστούσα να αποφεύγης εκφράσεις Κεραμμυδά. Αρκετό κακό έκανε αυτός ο άνθρωπος.

      Διαγραφή
    2. Ποιες είναι αυτές ακριβώς;
      Γιατί θεωρώ πως δικής μου συλλήψεως είναι ό,τι ονομασίες και εκφράσεις γράφω. Ελληνοκεντρικούς όρους δικής μου εμπνεύσεως έγραφα επίσης σε συνδρομητικά ελληνοκεντρικά περιοδικάκια, στους σχολιασμούς, από το 1994, πολύ πριν αγοράσω και τα πρώτα βιβλία Κεραμμυδά κ.ά. παρόμοιων. Να μην σου πω πως είμαι τέτοιος τύπος από την Α'Γυμνασίου κιόλας. Και είμαι πια 54.
      Κοίτα να δεις...αυτά προϋπάρχουν μέσα στην αρχαία ελληνική ψυχή. Απλά κάποιοι τα εκμεταλλεύτηκαν κιόλας. Κι όχι ότι είχαν το μεταφυσικό υπόβαθρο για να τα εμπνευστούν μόνοι τους. Γνώσεις από στοές στις οποίες είτε ήταν μέσα, είτε δεν ήταν αλλά είχαν πληροφοριοδότες, μετέφεραν στα βιβλία.
      Εγώ δε, δεν εκφράζομαι πρώτη φορά έτσι, στο ιστολόγιο. Στην τριλογία των Κρονίων τα ίδια λέω. Στο μανιφέστο της αρχικής μου σελίδας πάλι τα ίδια. Στα Κατοχικά (από το ξεκίνημά τους), στα Αττικά Νέα, στον Εργ, έτσι γράφω συνήθως πολύ πριν εμφανιστούν ο Γιάννης-Κοζάνη, Νεμεσίκος κ.ά..
      That's me, και μου ήρθε κάπως βαρύ να μου λες πως εγώ παπαγαλίζω ονομασίες μασωνοφερέφωνων. Εκείνοι είναι που σφετερίστηκαν πηγαία σκεπτικά ατόμων που είχαν μέσα τους την ελληνική ψυχή.

      Κι αυτά που σου έγραψα τώρα μόλις, είναι για να ενημερώσω κιάλλους που νομίζουν ότι εγώ και δυο τρεις πέντε γνωστοί προσφιλείς ομοϊδεάτες, τα τελευταία 6-7 έτη, αναμασάμε εψιλονική διάλεκτο. Λάθος! Απλά κρατούσαμε πάντα χαμηλό προφίλ.
      Και επίσης...δεν μοιάζει καθόλου η φρασεολογία μας αυτή με των εψιλονιστών. Μπορεί να "θυμίζει", αλλά όποιος είναι λεπτολόγος και παρατηρητικός και ψηλαφιστής των εννοιών, όπως επίσης στο πότε και πώς δίνονται οι έννοιες αυτές, θα δει πως δεν μοιάζουν καθόλου. Άλλο το "μοιάζω" και άλλο το "θυμίζω".

      Διαγραφή
    3. Επειδή γενικώς έχουμε προκατάληψη με κάποια πράγματα (στις περισσότερες των περιπτώσεων καλά κάνουμε και έχουμε), πρέπει να ερευνήσουμε καλύτερα, ή τουλάχιστον να ρωτήσουμε πριν βιαστούμε να φορέσουμε ταμπέλα στον λαιμό κάποιων ανθρώπων. Φέρ' ειπείν, κάποιοι γνωστοί μου λένε για τον ΕργΔημΕργ..."καλός πολύ καλός...αυτά τα αστρολογικά όμως..τί ρόλο βαράνε σε όλα αυτά; ..νεοεποχίτικα είναι;". Μα αγαπητοί μου, θα τους απαντούσα εγώ εκ μέρους του, "είστε σίγουροι ότι πρόκειται περί αστρολογικών όπως αυτά που κυκλοφορούν; Όχι φυσικά! Καμία απολύτως σχέση! Αρχαιοελληνική αστρονομία είναι αυτό με το οποίο καταπιάνεται στην ουσία. Σε συνδυασμό με γνώσεις γεωδαισίας και ενεργειακών κόμβων. Τί πιο φυσικό να τα παίζει και αυτά στα δάκτυλα, ένα άτομο φαινόμενο στην έρευνα, στη φυσική, στις ιστορικές και αρχαιολογικές γνώσεις, όπως ο Εργοδότης. Και μια αγνή πατριωτική ψυχή παράλληλα, ένας τίμιος οικογενειάρχης που βασανίζεται να τα βγάλει πέρα όπως όλοι μας, για εμένα φίλος και αδελφός πλέον, άτομο απολύτου εμπιστοσύνης.

      Διαγραφή
  5. Kι εμένα αγαπητέ Διηνέκη δεν μου αρέσει που είσαι ισχυρογνώμων και δεν ‘’κατανόησες’’ ότι το σχόλιο ΔΕΝ είναι ειρωνικό και επιμένεις, ο άνθρωπος οφείλει να έχει σύνεση και ταπείνωση (σύμφωνα με την ορθόδοξη θεολογία η αρετή) ειδικά όταν είναι ΄΄ανοιχτός ΄΄ στην δημόσια κριτική, δεν αρκεί η ευγένεια δυτικού τύπου, δεν σε κατακρίνω, σε κρίνω, κανείς δεν έχει την πρωτοκαθεδρία και την ιδιαίτερη ευφυία σε ότι αφορά την πατρίδα μας και τα ιερά και τα όσια μας, γι αυτό και δεν θα σε ξαναδιαβάσω κι εγώ κι οι φίλοι μου, άλλωστε μας χάλασε την διάθεση να βλέπουμε δημοσίως αναρτήσεις που εκθέτουν προσωπικά θέματα με άλλους μπλόγκερς, σ αυτήν την εξαιρετικά δύσκολη περίοδο που διανύουμε, η ομόνοια, η μεγαλοψυχία, η σύνεση, και η αυτοσυγκράτηση, είναι χρέος όλων, μετά το σχόλιο, ακολούθησε επίσης το σχόλιο μου με ευχές και ευλογίες, δεν είσαι υπεράνω όλων και δεν δέχεσαι κριτική ενώ επέλεξες να είσαι δημόσιο πρόσωπο, δυστυχώς μαζί με σένα παίρνει η μπάλα και τον Διόδοτο, αν και είναι εξαιρετικά ευγενής, να είστε καλά και οι δύο, αγαπητέ Διόδοτε ελπίζω να έχεις το σθένος να το βάλεις το σχόλιο, καλή συνέχεια μην απαντήσετε δεν θα ξαναμπούμε, ΔΟΞΑ ΚΑΙ ΤΙΜΗ ΣΤΟΝ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟ: ΖΗΤΩ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΛΛΑΣ!! ΜΕ ΕΥΧΕΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ , Ναταλία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σημερα ειναι Αγια Μερα. Μας θυμιζει πολλα και μας χαρασσει πορεια να γινουν πολλα περισσοτερα. ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.