Μάθημα (ανάλυση) by Αυτόλυκος
Υποβόσκων εμφύλιος πόλεμος
Εδώ ό Αριστερός γραφιάς μάς προτρέπει νά ξεχάσουμε τά «κατορθώματα» τού Μπουτάρη, γιατί αναδείχθηκε κάτι μεγαλύτερο ή κάτι πού ξαναθυμήθηκε ό ίδιος καί όχι όλοι εμείς.
Είναι ο υποβόσκων εμφύλιος πόλεμος που είναι θέμα χρόνου να ξεσπάσει και να τινάξει τη χώρα στον αέρα. Είτε γιατί η οικονομική κρίση εξάπτει τα πάθη, είτε γιατί η απαιδευσιά, η έλλειψη σεβασμού στους θεσμούς έφτασε στο απροχώρητο. Είτε πάλι επειδή απλά έτσι είμαστε ως λαός και το είχαμε λησμονήσει. Είτε τέλος γιατί δεν υπάρχει πλέον αστική τάξη για να συγκρατήσει το χάος.
Η γνωστή κινδυνολογία. Από πότε "υποβόσκει"; Από πού προκύπτει ότι "είναι θέμα χρόνου"; Δέν μάς τό λέει. Η κρίση ελαττώνει τήν μαχητικότητα, καταρρακώνει τό ηθικό, αλλά δέν οδηγεί σέ εμφυλίους. Η "απαιδευσιά" δέν αποτελεί αιτία εμφυλίων πολέμων. Όλα αυτά είναι μιά κάπως άγαρμπη εισαγωγή γι' αυτό πού πραγματικά τόν «καίει». Κι' αυτό δέν είναι άλλο από τήν "έλλειψη σεβασμού στους θεσμούς". Τήν υπακοή στούς θεσμούς, άν προτιμάτε. Προσπαθεί λοιπόν νά ταυτίσει τήν έννοια τής λαϊκής εξέγερσης μέ αυτήν τού εμφυλίου πολέμου. Όσο γιά τήν έλλειψη αστικής τάξης, μιάς καί δηλώνει Αριστερός Ψάλτης καί όχι Δεξιός, νά τού θυμίσω ότι στή
σοσιαλιστική ορολογία ο όρος "αστική τάξη" ταυτίζεται συνήθως με τον όρο μπουρζουαζία, υποδηλώνοντας την άρχουσα τάξη μίας καπιταλιστικής κοινωνίας.
Φυσικά καί υπάρχει αστική - άρχουσα τάξη. Γι' αυτό υπάρχει καί λαϊκή τάξη, πού κατ' αυτόν αποτελεί τό "χάος" πού πρέπει νά συγκρατηθεί.
Όλα μαζί δίνουν την εικόνα της χώρας που βλέπουμε καθημερινά. Από τον «άντρα», τον Ελληναρά που δέρνει τη γυναίκα του και τα παιδιά του, μέχρι τον κάφρο στο δρόμο που απειλεί να σε σκοτώσει γιατί μιλάει στο κινητό τηλέφωνο ενώ οδηγεί. Και μόλις του κάνεις παρατήρηση σε βρίζει ή απειλεί να σε πλακώσει στις γροθιές.
Προφανώς οί περιπτώσεις πού αναφέρει, καί πού δέν αφορούν τό 100% τού λαού, αλλά έτσι θέλει νά τό κάνει νά φαίνεται, είναι κι αυτές αιτίες εμφυλίου πολέμου!
Άν πάλι δέν είναι, γιατί τίς αναφέρει;
Άραγε εκείνος ο «πατριώτης» με το 5-6 ετών παιδί στην αγκαλιά του τι σκεφτόταν; Ότι ο γηραιός Μπουτάρης τον προσέβαλε; Κι αν είναι έτσι πώς πάει με το παιδί στην αγκαλιά και τον βρίζει; Μαθήματα συμπεριφοράς στην κόρη του; Ή μήπως δεν είναι μόνον αυτός; Μήπως καθημερινά τέτοιοι γονείς γίνονται όρνεα, βρίζουν μέσα στο σπίτι, δέρνουν, συμπεριφέρονται σαν αγρίμια;
Αγοραίος λαϊκισμός καί συλλογική ευθύνη. Αντιμετωπίζεται μέ τόν ίδιο τρόπο. Π.χ: Άν τό παιδί ήταν 6 μηνών δέν θά καταλάβαινε, άρα δέν θά πείραζε. Σωστά;
Άν ο Μπουτάρης δέν ήταν "γηραιός" δέν θά υπήρχε πρόβλημα. Έτσι; Κι' άν θέλει τόσο πολύ νά τό πάμε μέ τά άν καί μέ τά μήπως, μήπως κι ό ίδιος καθημερινά γίνεται όρνεο, βρίζει μέσα στό σπίτι, δέρνει, ή συμπεριφέρεται σάν αγρίμι;
Ο 17χρονος που συνελήφθη τι ιστορία γνώριζε; Ποια παιδεία είχε προλάβει να πάρει ώστε να έχει και άποψη; Ο δε άλλος που πήγε αμέσως μετά κι έκανε και μια κλοπή για να βγάλει τα προς το ζην τι ήταν; Κοινός ποινικός που πήρε εντολή για να δείρει;
Σωστά! Όποιος δέν γνωρίζει ιστορία δέν έχει δικαίωμα νά έχει άποψη. Τό ότι η ανύπαρκτη αστική τάξη, πού εκφράζεται μέσα από υπαρκτή κυβέρνηση καί θεσμούς, ετοιμάζεται νά δώσει δικαίωμα ψήφου στό λαό από 17 ετών, άρα καί στά λαϊκά στρώματα πού αποτελούν τό χάος πού πρέπει νά συγκρατηθεί, δέν τό λαμβάνει πλέον υπ' όψιν. Ή μήπως θεωρεί ότι όποιος έχει δικαίωμα ψήφου έχει δικαίωμα άποψης κι άς μήν ξέρει ιστορία;
Και καλά οι φυσικοί αυτουργοί, έχουν και το άλλοθι της συναισθηματικής φόρτισης ως παρόντες στα επεισόδια. Όλοι οι άλλοι Ελληναράδες που κάνουν κριτική από του καναπέως και μέσα στα social media; Όλοι αυτοί που από την ασφάλεια του υπολογιστή τους αποθεώνουν τη βία, κάνουν αναλύσεις εκ του προχείρου και δικάζουν και καταδικάζουν κατά το δοκούν; Αλλά είναι έτοιμοι να φάνε το σανό που θα τους ρίξει ο Αλέξης και ο Κυριάκος;
Τώρα "ο «πατριώτης» με το 5-6 ετών παιδί στην αγκαλιά" , άν καί φυσικός αυτουργός, έχει "το άλλοθι της συναισθηματικής φόρτισης". Προηγουμένως ήταν τό όρνεο πού βρίζει, δέρνει καί συμπεριφέρεται σάν αγρίμι!
Ζούμε το θέατρο του παραλόγου. Η άποψη στην Ελλάδα έχει ποινικοποιηθεί. Λες, σκέφτεσαι, πιστεύεις ή πράττεις κάτι που δεν αρέσει σε άλλους, κινδυνεύεις να λιντσαριστείς. Είτε είσαι ακροδεξιός, είτε δεξιός, είτε κεντρώος, είτε αριστερός. Όλοι τον ίδιο κίνδυνο έχουμε σε έναν γενικευμένο εμφύλιο πόλεμο όπου μάθαμε να αγαπάμε το μίσος.
Στήν προηγούμενη παράγραφο κατηγορεί όσους κάνουν κριτική, σέ αυτήν λέει ότι η άποψη έχει ποινικοποιηθεί. ASYLUM!
Μπορεί η χώρα αυτή να κάνει delete; Να ξεκινήσει από την αρχή; Μπορεί να σταματήσει να αποκαλεί τον έναν προδότη, τον άλλον γερμανοτσολιά, τον τρίτο ακροδεξιό και τον τέταρτο μπαχαλάκια; Μπορεί να βάλει τάξη στα του οίκου της, να γίνει μια κανονική χώρα όπου οι πολίτες θα σέβονται τους θεσμούς, θα υπηρετούν τις αξίες και κυρίως θα υποκλίνονται στην πατρίδα; Μπορούμε όλοι μας να είμαστε πάνω απ’ όλα Έλληνες ώστε να αγαπήσουμε και την Ελλάδα;
Αν δεν μπορούμε απλά θα γίνουμε θεατές μιας σαπίλας που θα συνεχίσει να καταστρέφει και τίποτε δεν θα μπορεί να την σταματήσει. Κάποιοι πιστεύουν πως όλα αυτά είναι υπερβολικά. Δεν είναι. Κάποια στιγμή η πατρίδα μας θα είναι ένα κουφάρι, χωρίς μέλλον κι εμείς θα κλαίμε για την κατάντια της.
Η χώρα από μόνη της δέν κάνει τίποτα. Οί κυβερνήσεις κάνουν. Οί προδότες θά παραμείνουν προδότες στήν ιστορία, όπως καί οί ήρωες θά παραμείνουν ήρωες.
Δέν πρόκειται νά γίνουν εκπτώσεις ούτε καί συμψηφισμοί. Δέν θά βάλουμε στήν ίδια πλάστιγγα έναν Λεωνίδα μέ 300 εφιάλτες.
Σχόλιο Διόδοτου: Ο αγαπητός Αυτόλυκος βάζει κάτω ένα από τα πολλά -κατ'εμάς "γλειψιματικά"- άρθρα που κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο αυτές τις ημέρες, σχετικά με τον προπηλακισμό Μπουτάρη. Άρθρα με προβιά λαϊκής λογικής, δήθεν απαξιωτικά καρικατούρων τύπου Αλέξη-Κούλη, παραπλανητικά, π.χ. διαδίδουν ψευδείς ειδήσεις (όπως στην περίπτωση του γονέα με το παιδί στην αγκαλιά, που είπαν ότι ταυτοποιήθηκε, για να κάμψουν αντιστάσεις, μιας και αποτελεί εμβληματική εικόνα της λαϊκής οργής). Το άρθρο που ακολουθεί, κάνει μια σειρά διαφόρων τέτοιων ατοπημάτων, όπως το να χαρακτηρίζει ως αγκιτάτορες, χρήστες των social
media. Ο φίλος Αυτόλυκος...φράση παρά φράση..το "τακτοποιεί" δεόντως... 🙂
(Σημείωση: Το πρωτότυπο άρθρο βρίσκεται στο antinews.gr. H ανάλυση του Αυτόλυκου είναι με πορτοκαλί γράμματα)
Υποβόσκων εμφύλιος πόλεμος
Του Αριστερού Ψάλτη
To τι είναι ο Μπουτάρης, τι έχει πει, τι έκανε κι αν προκάλεσε για να του επιτεθούν, το έχουμε εξαντλήσει. Δεν υπάρχει λόγος να ασχολούμαστε με αυτό καθ’ αυτό το γεγονός όσο με το άλλο, το μείζον που αναδείχθηκε ή το ξαναθυμηθήκαμε με αφορμή τον ξυλοδαρμό του δημάρχου.
Εδώ ό Αριστερός γραφιάς μάς προτρέπει νά ξεχάσουμε τά «κατορθώματα» τού Μπουτάρη, γιατί αναδείχθηκε κάτι μεγαλύτερο ή κάτι πού ξαναθυμήθηκε ό ίδιος καί όχι όλοι εμείς.
Είναι ο υποβόσκων εμφύλιος πόλεμος που είναι θέμα χρόνου να ξεσπάσει και να τινάξει τη χώρα στον αέρα. Είτε γιατί η οικονομική κρίση εξάπτει τα πάθη, είτε γιατί η απαιδευσιά, η έλλειψη σεβασμού στους θεσμούς έφτασε στο απροχώρητο. Είτε πάλι επειδή απλά έτσι είμαστε ως λαός και το είχαμε λησμονήσει. Είτε τέλος γιατί δεν υπάρχει πλέον αστική τάξη για να συγκρατήσει το χάος.
Η γνωστή κινδυνολογία. Από πότε "υποβόσκει"; Από πού προκύπτει ότι "είναι θέμα χρόνου"; Δέν μάς τό λέει. Η κρίση ελαττώνει τήν μαχητικότητα, καταρρακώνει τό ηθικό, αλλά δέν οδηγεί σέ εμφυλίους. Η "απαιδευσιά" δέν αποτελεί αιτία εμφυλίων πολέμων. Όλα αυτά είναι μιά κάπως άγαρμπη εισαγωγή γι' αυτό πού πραγματικά τόν «καίει». Κι' αυτό δέν είναι άλλο από τήν "έλλειψη σεβασμού στους θεσμούς". Τήν υπακοή στούς θεσμούς, άν προτιμάτε. Προσπαθεί λοιπόν νά ταυτίσει τήν έννοια τής λαϊκής εξέγερσης μέ αυτήν τού εμφυλίου πολέμου. Όσο γιά τήν έλλειψη αστικής τάξης, μιάς καί δηλώνει Αριστερός Ψάλτης καί όχι Δεξιός, νά τού θυμίσω ότι στή
σοσιαλιστική ορολογία ο όρος "αστική τάξη" ταυτίζεται συνήθως με τον όρο μπουρζουαζία, υποδηλώνοντας την άρχουσα τάξη μίας καπιταλιστικής κοινωνίας.
Φυσικά καί υπάρχει αστική - άρχουσα τάξη. Γι' αυτό υπάρχει καί λαϊκή τάξη, πού κατ' αυτόν αποτελεί τό "χάος" πού πρέπει νά συγκρατηθεί.
Όλα μαζί δίνουν την εικόνα της χώρας που βλέπουμε καθημερινά. Από τον «άντρα», τον Ελληναρά που δέρνει τη γυναίκα του και τα παιδιά του, μέχρι τον κάφρο στο δρόμο που απειλεί να σε σκοτώσει γιατί μιλάει στο κινητό τηλέφωνο ενώ οδηγεί. Και μόλις του κάνεις παρατήρηση σε βρίζει ή απειλεί να σε πλακώσει στις γροθιές.
Προφανώς οί περιπτώσεις πού αναφέρει, καί πού δέν αφορούν τό 100% τού λαού, αλλά έτσι θέλει νά τό κάνει νά φαίνεται, είναι κι αυτές αιτίες εμφυλίου πολέμου!
Άν πάλι δέν είναι, γιατί τίς αναφέρει;
Άραγε εκείνος ο «πατριώτης» με το 5-6 ετών παιδί στην αγκαλιά του τι σκεφτόταν; Ότι ο γηραιός Μπουτάρης τον προσέβαλε; Κι αν είναι έτσι πώς πάει με το παιδί στην αγκαλιά και τον βρίζει; Μαθήματα συμπεριφοράς στην κόρη του; Ή μήπως δεν είναι μόνον αυτός; Μήπως καθημερινά τέτοιοι γονείς γίνονται όρνεα, βρίζουν μέσα στο σπίτι, δέρνουν, συμπεριφέρονται σαν αγρίμια;
Αγοραίος λαϊκισμός καί συλλογική ευθύνη. Αντιμετωπίζεται μέ τόν ίδιο τρόπο. Π.χ: Άν τό παιδί ήταν 6 μηνών δέν θά καταλάβαινε, άρα δέν θά πείραζε. Σωστά;
Άν ο Μπουτάρης δέν ήταν "γηραιός" δέν θά υπήρχε πρόβλημα. Έτσι; Κι' άν θέλει τόσο πολύ νά τό πάμε μέ τά άν καί μέ τά μήπως, μήπως κι ό ίδιος καθημερινά γίνεται όρνεο, βρίζει μέσα στό σπίτι, δέρνει, ή συμπεριφέρεται σάν αγρίμι;
Ο 17χρονος που συνελήφθη τι ιστορία γνώριζε; Ποια παιδεία είχε προλάβει να πάρει ώστε να έχει και άποψη; Ο δε άλλος που πήγε αμέσως μετά κι έκανε και μια κλοπή για να βγάλει τα προς το ζην τι ήταν; Κοινός ποινικός που πήρε εντολή για να δείρει;
Σωστά! Όποιος δέν γνωρίζει ιστορία δέν έχει δικαίωμα νά έχει άποψη. Τό ότι η ανύπαρκτη αστική τάξη, πού εκφράζεται μέσα από υπαρκτή κυβέρνηση καί θεσμούς, ετοιμάζεται νά δώσει δικαίωμα ψήφου στό λαό από 17 ετών, άρα καί στά λαϊκά στρώματα πού αποτελούν τό χάος πού πρέπει νά συγκρατηθεί, δέν τό λαμβάνει πλέον υπ' όψιν. Ή μήπως θεωρεί ότι όποιος έχει δικαίωμα ψήφου έχει δικαίωμα άποψης κι άς μήν ξέρει ιστορία;
Και καλά οι φυσικοί αυτουργοί, έχουν και το άλλοθι της συναισθηματικής φόρτισης ως παρόντες στα επεισόδια. Όλοι οι άλλοι Ελληναράδες που κάνουν κριτική από του καναπέως και μέσα στα social media; Όλοι αυτοί που από την ασφάλεια του υπολογιστή τους αποθεώνουν τη βία, κάνουν αναλύσεις εκ του προχείρου και δικάζουν και καταδικάζουν κατά το δοκούν; Αλλά είναι έτοιμοι να φάνε το σανό που θα τους ρίξει ο Αλέξης και ο Κυριάκος;
Τώρα "ο «πατριώτης» με το 5-6 ετών παιδί στην αγκαλιά" , άν καί φυσικός αυτουργός, έχει "το άλλοθι της συναισθηματικής φόρτισης". Προηγουμένως ήταν τό όρνεο πού βρίζει, δέρνει καί συμπεριφέρεται σάν αγρίμι!
Ζούμε το θέατρο του παραλόγου. Η άποψη στην Ελλάδα έχει ποινικοποιηθεί. Λες, σκέφτεσαι, πιστεύεις ή πράττεις κάτι που δεν αρέσει σε άλλους, κινδυνεύεις να λιντσαριστείς. Είτε είσαι ακροδεξιός, είτε δεξιός, είτε κεντρώος, είτε αριστερός. Όλοι τον ίδιο κίνδυνο έχουμε σε έναν γενικευμένο εμφύλιο πόλεμο όπου μάθαμε να αγαπάμε το μίσος.
Στήν προηγούμενη παράγραφο κατηγορεί όσους κάνουν κριτική, σέ αυτήν λέει ότι η άποψη έχει ποινικοποιηθεί. ASYLUM!
Μπορεί η χώρα αυτή να κάνει delete; Να ξεκινήσει από την αρχή; Μπορεί να σταματήσει να αποκαλεί τον έναν προδότη, τον άλλον γερμανοτσολιά, τον τρίτο ακροδεξιό και τον τέταρτο μπαχαλάκια; Μπορεί να βάλει τάξη στα του οίκου της, να γίνει μια κανονική χώρα όπου οι πολίτες θα σέβονται τους θεσμούς, θα υπηρετούν τις αξίες και κυρίως θα υποκλίνονται στην πατρίδα; Μπορούμε όλοι μας να είμαστε πάνω απ’ όλα Έλληνες ώστε να αγαπήσουμε και την Ελλάδα;
Αν δεν μπορούμε απλά θα γίνουμε θεατές μιας σαπίλας που θα συνεχίσει να καταστρέφει και τίποτε δεν θα μπορεί να την σταματήσει. Κάποιοι πιστεύουν πως όλα αυτά είναι υπερβολικά. Δεν είναι. Κάποια στιγμή η πατρίδα μας θα είναι ένα κουφάρι, χωρίς μέλλον κι εμείς θα κλαίμε για την κατάντια της.
Η χώρα από μόνη της δέν κάνει τίποτα. Οί κυβερνήσεις κάνουν. Οί προδότες θά παραμείνουν προδότες στήν ιστορία, όπως καί οί ήρωες θά παραμείνουν ήρωες.
Δέν πρόκειται νά γίνουν εκπτώσεις ούτε καί συμψηφισμοί. Δέν θά βάλουμε στήν ίδια πλάστιγγα έναν Λεωνίδα μέ 300 εφιάλτες.
Εγώ ένα έχω να (ξανα)πω: Προμηθευτήτε μπόλικο ποπ-κορν. Κι ο πασα-τέμπος είναι ακόμα καλλίτερος. Στο τέλος κάνεις και φτου! τα τσόφλια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΉγγικεν γαρ!
Καλημέρα στο Μαράκι μας!
ΔιαγραφήΕκτός από φτου τα τσόφλια, δεν παχαίνει κιόλας ο πασατέμπος, όπως το ποπκορν. Το τερπνόν μετά του ωφελίμου..🙂
Αντικαρκινικός, αιμοκαθαρτικός, κατά της υπερτροφίας του προστάτη και της ανδρικής στειρότητος, Ω-3, βιταμίνη Ε, ψευδάργυρος, σελήνιο....
ΔιαγραφήΚατεκυρώθη!
Ενημερωμενη πληρως μπραβο σου,
Διαγραφήχαιρομαι για τις γνωσεις σου.
Να εισαι παντα καλα.
Εμ, τι να κάνουμε; Σχολειά δεν υπάρχουν, γιατροί δεν υπάρχουν... Αυτομορφωνόμαστε και αυτοθεραπευόμαστε. Το κατά δύναμιν.
Διαγραφή