«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Παρασκευή 27 Ιουλίου 2018

Έρχονται οι Ρώσοι

(Σύγχρονον, Ψυχροπολεμικόν, Πολιτικοκατασκοπευτικόν  Ψυχόδραμα)  
του Γ. Σιώζου



25/2/2018 
ΑλεξανδρούποληΜητροπολιτικός Ναός Αγ. Νικολάου.
 

Εορτή για την Αναστύλωση των Ιερών Εικόνων.
Κυριακή της Ορθοδοξίας.
Ίσως η σημαντικότερη εορτή μετά το Πάσχα και τα Χριστούγεννα, για την ημετέρα Εκκλησία.
Η Αλεξανδρούπολη ντυμένη με τα καλά της.


Η μπάντα του Δήμου στη Θέση της, ενώ το στρατιωτικό άγημα, έτοιμο να αποδώσει Τιμές.

Κυρίαρχο το χρώμα της Πορφύρας, με τους χρυσοκέντητους Δικέφαλους Αετούς.

Όλη η ατμόσφαιρα αποπνέει, Βυζαντινή Μεγαλοπρέπεια.

Πλήθη πιστών έχουν συρρεύσει στο εσωτερικό του Ναού, αλλά και στον πέριξ αυτού χώρο.

Έντονη η κίνηση στο Αεροδρόμιο της Πόλεως.


Κυρίως των πτήσεων, που προέρχονται από την Θεσσαλονίκη.

Πολυπληθής η παρουσία Αγιορειτών μοναχών, όπως επίσης και πολιτών, ενδεδυμένων με τις παραδοσιακές στολές των Μακεδονομάχων.

Από την πτήση Αθηνών - Αλεξανδρουπόλεως, αποβιβάζεται εκ του αερο-σκάφους και ο Νίκος Φίλης.

Έχει επιφορτιστεί να εκπροσωπήσει την Κυβέρνηση «Πρώτη φορά Αριστε-ρά», στην Ιερά Πανήγυρη της Ακριτικής Πόλεως.

Σοφή επιλογή και του ΣΥΡΙΖΑ και του Φίλη.

Ο Εικονοκλάστης πρώην υπουργός, θα παρευρεθεί σε Θεία Λειτουργία, φανατικών εικονολατρών.

Ευκαιρία να αρθούν οι παρεξηγήσεις του παρελθόντος, και να αναπτυ-χθούν οι Ιστορικοί και Θρησκευτικοί Συμβιβασμοί, του παρόντος και του μέλ-λοντος.

Στον κο Φίλη είναι οικείοι οι χώροι των Εκκλησιών.

Είναι γνωστή η αγάπη του, για το Βυζαντινό Μέλος.

Κατά την διάρκεια μάλιστα της πτήσεως, σιγοέψελνε το απολυτίκιον της Ιεράς Ημέρας της Ορθοδοξίας, σε ήχο β΄.

«Την άχραντον εικόνα που προσκυνούμεν αγαθέ, Αιτούμενοι συγχώρεσιν κτλ κτλ».
Απολυτίκιον που θα ψάλλει και κατά την διάρκεια της Θείας ακολουθίας. Φυσικά από το Αριστερό Ψαλτήρι.

Ο Νίκος Φίλης εξέρχεται του Αεροδρομίου και εντός συντόμου χρονικού διαστήματος, αφικνείται πλησίον του Ναού.

Οι στεντόρειες φωνές του πλήθους, που άδουν το άσμα «Μακεδονία Ξα-κουστή», του τρυπούν τα τύμπανα. Από ένα περίπτερο που έχει στηθεί στην δε-ξιά άκρη του δρόμου, πνιγμένο στην γαλανόλευκη και τους Βυζαντινούς Θυ-ρεούς, της «Ελληνικής Λύσης» του κου Βελόπουλου, του προσφέρουν ιαματικές Αγιορείτικες αλοιφές, καθώς και το βιβλίο με τις Προφητείες για το Ξανθό Γένος του Γέροντα-Αγίου πλέον-Παΐσιου.

Αμέσως τον κυριαρχεί η αίσθηση ότι εισέρχεται σε ναρκοπέδιο, ενώ η κνίσα που αναδύεται από παρακείμενη καντίνα που παρασκευάζει «Βρώμικο», καθιστούν τις στιγμές εφιαλτικές.

Άμα τη αφίξη του Ν. Φίλη στον αύλιο χώρο του Ναού και στον διάδρομο που οδηγεί στο εσωτερικό του, η Μπάντα παιανίζει το εμβατήριο της επιθεωρή-σεως, ενώ το στρατιωτικό άγημα αποδίδει Τιμές.

Μιλιταρισμός σκέφτεται.

Ας όψεται ο Ελληνικός Λαός που δεν μας έδωσε αυτοδυναμία και έχουμε την ανάγκη του Στρατόκαυλου Καμμένου!!!

Η ανάκρουση του Εθνικού Ύμνου τον αναγκάζει να σταθεί σε στάση προ-σοχής και βλέποντας το πλήθος, αναλογίζεται τις βαθιές ρίζες του «Εθνικισμού».

Η «Αριστερή επαναστατική του συνείδηση εξεγείρεται».

Ως «Πολίτης του κόσμου» νοσταλγεί το Άρωμα της Πολυπολιτισμικότητας των Πλατειών Ομονοίας, Βάθυ, Βικτωρίας.

Ποιούμενος όμως την ανάγκη φιλοτιμία, εισέρχεται εντός του Ναού.

Ανταλλάσσει ασπασμούς με τον χοροστατούντα Μητροπολίτη και χειρα-ψίες - που αντιλαμβάνεται ότι είναι ψυχρές - με τις αρχές της πόλεως.

Με έκπληξη διαπιστώνει την παρουσία του Ρώσου Πρέσβη, του Ηγουμέ-νου της Ρωσικής Μονής του Αγίου Όρους Γέροντα Ησύχιου, αλλά και πολλών ισχυρών οικονομικών παραγόντων της Β. Ελλάδος.

Με την άκρη του αυτιού του, μεταξύ των λέξεων Ντά, Χαρασώ, Σπασίμπα, συλλαμβάνει και την λέξη Ραμπότα, που δεν μπορεί να ερμηνεύσει.

Παίρνει τη θέση του στο Αριστερό Ψαλτήρι, παρατηρώντας το εσωτερικό της εκκλησίας.

Διαπιστώνει με την πρώτη ματιά την έντονη παρουσία Μοναχών του Αγ. Όρους, καθώς και Ποντίων με τις παραδοσιακές τους ενδυμασίες, ένθεν και έν-θεν του διαδρόμου που οδηγεί στην Ωραία Πύλη.

Στρέφοντας το βλέμμα του προς τον Ρώσο Πρέσβη και το Ρώσο Ηγούμενο, τον εντυπωσιάζει το παράστημα του Ηγουμένου.

Παράστημα Βογιάρου, φιγούρα βγαλμένη από ταινία του Αϊζεστάιν.

Η μία έκπληξη όμως διαδέχεται την άλλη.

Παρούσα στο Ναό και η Ελένη Αυλωνίτου.

Τί να θέλει άραγε αυτή εδώ αναρωτιέται.

Μάλιστα εκείνη τη στιγμή, ο Ρώσος Ηγούμενος της ρίχνει ματιές γεμάτες νόημα, χαϊδεύοντας ταυτόχρονα τα γένια του και αυτή του χαμογελά, με φιλα-ρέσκεια.

Επιτέλους, αρχίζει η Θεία Λειτουργία.

Ο Ν. Φίλης εντυπωσιάζει το Χριστεπώνυμον πλήρωμα, ψάλλοντας το Α-πολυτίκιον της Αναστύλωσης των Εικόνων, σε ήχο Β΄.

Ακολουθεί όμως το μαρτύριο της «Σταγόνας».

Ανέρχεται του Άμβωνος ο Ιεροκήρυξ της Μητροπόλεως.

Αναφέρεται στην σπουδαιότητα της Εορτής, συνεχίζοντας ακάθεκτος, α-ναφερόμενος στο Μακεδονικό.

Κάποια στιγμή τα βλέμματά τους διασταυρώνονται, αλλά η ψυχραιμία κυριαρχεί στους δύο άνδρες.

Και έρχεται η στιγμή της Θείας μεταλήψεως.

Τρεις Ιερείς εξέρχονται του Ιερού, κρατώντας τα Άγια Δισκοπότηρα.

Οι πιστοί σχηματίζουν ουρές, συνοθούνται, ποδοπατούνται, προκειμένου να κοινωνήσουν.

Αγιορείτες μοναχοί, μεταφέρουν διαρκώς πανέρια με αντίδωρα στις εξό-δους του Ναού.

Ο Ν. Φίλης βλέπει εντυπωσιασμένος την έντονη επιθυμία των πιστών να λάβουν την Θεία Μετάληψη.

Αφού την λάβουν, διαπιστώνει ότι καταλαμβάνονται από μεγάλη ευφορί-α.

Οι Ιερείς και οι Μοναχοί δεν προλαβαίνουν να γεμίζουν τα Άγια Δισκοπό-τηρα, ενώ τα πανέρια με τα αντίδωρα, αδειάζουν με εκπληκτική ταχύτητα.

Ο Ν. Φίλης με το Αετήσιο βλέμμα του παρατηρεί, ότι όσοι έχουν κοινω-νήσει ξαναμπαίνουν στην ουρά και αυτό επαναλαμβάνεται πολλάκις.

Γενική ευθυμία επικρατεί, που εξελίσσεται σε Τσακίρ-Κέφι.

Θαρρείς από στιγμή σε στιγμή, οι Ιερείς & οι Μοναχοί, θα πετάξουν τα Ευαγγέλια και μαζί με τους πιστούς, θα αρχίσουν τσιφτετέλια.

Ο Ν. Φίλης, προβληματίζεται έντονα.

Κάτι αλήθεια συμβαίνει εδώ, κάτι μυστηριακό.

Με ένα νεύμα καλεί τον παριστάμενο Αστυνομικό Διευθυντή και μιλώ-ντας του χαμηλόφωνα, τον διατάσσει να βάλει τρεις αστυνομικούς με πολιτικά, να κοινωνήσουν.

Στη συνέχεια με το αργό και επιβλητικό βάδισμά του, κατευθύνεται προς την έξοδο του Ναού.

Πριν την έξοδο, δεν μπορεί να αντισταθεί στον πειρασμό και παίρνει με τρόπο, μια χούφτα αντίδωρα.

Ενώ περιμένει τα αποτελέσματα της έρευνας που έχει διατάξει, με μια αστραπιαία κίνηση φέρνει τα αντίδωρα στο στόμα του.

Μια σύσπαση έντονης απορίας, σχηματίζεται στο πρόσωπό του.

Δεινός γευσιγνώστης αμέσως αντιλαμβάνεται ότι τα αντίδωρα είναι από χαβιάρι, συσκευασμένα σε σχήμα κύβων.

Δεν αργούν να έρθουν και οι άνδρες της Ασφάλειας, μεταφέροντάς του τα μαντάτα.

Το μεσαίο Δισκοπότηρο περιέχει σκέτη Βότκα, το δεξιό Βότκα με πορτο-κάλι, και το αριστερό Βότκα με λεμόνι.

Αμέσως το μυαλό του, δουλεύει πυρετωδώς.

Μακεδονικό, Ρώσος Πρέσβης, Ρώσος Ηγούμενος, Ισχυροί οικονομικοί παράγοντες, Αγιορείτες Μοναχοί, Πόντιοι, Χαβιάρι, Βότκα & Κυρίως ημέρα της Ορθοδοξίας.

Έντονοι οι συμβολισμοί, προφανείς οι στόχοι.

Επιταχύνοντας το βήμα του, ψάχνει εναγωνίως για ένα ΤΑΧΙ.

Το βρίσκει και κατευθύνεται προς το Αεροδρόμιο.

Εκεί τον πληροφορούν, ότι πτήση για την Αθήνα, έχει μόνον αργά το βράδυ.

Αναλογιζόμενος την κρισιμότητα των στιγμών, βγάζει από μιά τσέπη του γιλέκου εκστρατείας - αυτό με τις πολλές τσέπες, που ποτέ δεν αποχωρίζεται - το κινητό τηλέφωνο, πληκτρολογώντας τον αριθμό, του σπιτιού του Τσίπρα.

Το τηλέφωνο καλεί επίμονα, ενώ ρυάκια ιδρώτα αυλακώνουν το μέτωπο και τις παρειές, του Ν. Φίλη.

Επιτέλους το τηλέφωνο το σηκώνει η Περιστέρα - Νεοελληνικά Μπέτυ - σκασμένη στο κλάμα.

Ακόμη κλαίς για το δημοψήφισμα, την ρωτάει εκνευρισμένος.

Όχι Νίκο μου, του απαντάει εκείνη.

Μου έκοψε η μαγιονέζα και σήμερα έχουμε υψηλούς προσκεκλημένους.

Δως μου τον Αλέξη, την διακόπτει απότομα.

Ο Αλέξης είναι απασχολημένος, του παραδίδει μαθήματα εξωτερικής πο-λιτικής ο Σύντροφος Πάιατ και εγώ με τον Αλέκο, τον Φλαμπουράρη καλέ, ψη-νόμαστε στην κουζίνα.

Ακόμη καλύτερα που είναι εκεί ο σ. Πάιατ, γιατί το ζήτημα δεν αφορά μόνον την ασφάλεια της χώρας, αλλά και την ασφάλεια του Δυτικού Κόσμου.

Σε λίγο το τηλέφωνο το σηκώνει ο σ. Πάιατ, πληροφορώντας το Ν. Φίλη ότι έχει στην συνακρόαση και τον Αλέξη.

Χρησιμοποιώντας την συνθηματική γλώσσα του κόκκινου συναγερμού, τους αφηγείται τα γεγονότα.

Σκηνές από τα συμβάντα στην Πλατεία Μεϊντάν του Κιέβου ανασύρονται στην μνήμη του Πρέσβη, ενώ ένα αχνό χαμόγελο διαγράφεται στα χείλη του.

Τέλος τους δηλώνει την αδυναμία του να ταξιδεύσει εγκαίρως στην Αθή-να.

Μη σε νοιάζει θα το ρυθμίσω εγώ, του απαντάει ο Πρέσβης.

Ραντεβού στις 5μ.μ., στου Μαξίμου και κλείνει το τηλέφωνο.

Εντός τετάρτου της ώρας, ένα ελικόπτερο Απάτσι προσγειώνεται στην Πί-στα του Αεροδρομίου και ο Ν. Φίλης επιβιβάζεται.

Στην Αθήνα τα τηλέφωνα έχουν πάρει φωτιά.

Τους δρόμους διασχίζουν με μεγάλη ταχύτητα με τους φάρους αναμμέ-νους και της σειρήνες να στριγγλίζουν, υπουργικά αυτοκίνητα και αυτοκίνητα αστυνομικής συνοδείας.

Ατμόσφαιρα φίλμ Νουάρ, κυριαρχεί στην Πόλη.

Ο Ν. Φίλης «εισβάλλει» καταταλαιπωρημένος στο Μέγαρο Μαξίμου, ενώ οι καθ’ ύλην αρμόδιοι έχουν πάρει ήδη τις θέσεις τους, στο Οβάλ γραφείο.

Στην κεφαλή του τραπεζιού ο σ. Πάιατ.

Δεξιά του ο Αλέξης, αριστερά ο Σταθμάρχης της CIA στην Ελλάδα.

Για λόγους εθνικής ασφαλείας δεν αποκαλύπτουμε το όνομά του.

Άλλωστε ο Κουφοντίνας παίρνει άδειες.

Φημολογείται πως η «κάλυψή» του δηλαδή η επίσημη ιδιότητά του στην Πρεσβεία, είναι: σύμβουλος επί Θεμάτων Ρατσισμού, Ξενοφοβίας, Ομοφοβίας και Σεξισμού.

Δίπλα του, ο αρχιπράκτορας της Ελληνικής ΕΥΠ, με το κωδικό όνομα «Γκράτσια Κοσκώτα».

Δίπλα από τον Αλέξη ο σ. Γ. Δραγασάκης και πιο κει, ο υπουργός Εξωτε-ρικών κος Κοτζιάς.

Η αφήγησή του Ν. Φίλη αυξάνει την ένταση, που ζωγραφίζεται στα πρό-σωπα των παρευρισκομένων.

Στο άκουσμα του ονόματος του Ρώσου Ηγούμενου Γέροντα Ησύχιου, ο σ. Σταθμάρχης ανοίγει με γρήγορες κινήσεις τον δερμάτινο χαρτοφύλακά του, δί-νοντάς του μερικές φωτογραφίες.

Με έκπληξη αυτός αντικρίζει τον «Γέροντα» με στολή συνταγματάρχου του Ρώσικου στρατού.

Ναι αυτός είναι, αναφωνεί!!

Ο σ. Σταθμάρχης, απευθυνόμενος στην ομήγυρη τους πληροφορεί, ότι πρόκειται για τον Συνταγματάρχη της Κ.G.B., Σεργκέι Μουρντάρωφ.

Τους αναφέρει τις λέξεις που ανταλλάσσονταν μεταξύ του Πρέσβη, του «Γέροντα» και των ισχυρών οικονομικών, ρωτώντας τί σημαίνει η λέξη Ραμπότα.

Είναι αυτό που λέμε «Μπίζνες» Νίκο μου, του απαντάει ο σ. Πάιατ, α-νταλλάσσοντας ματιές γεμάτες σημασία με το Γ. Δραγασάκη.

Και τι σημαίνει η παρουσία της Ε. Αυλωνίτου, ρωτάει απορημένος ο Ν. Φίλης.

Τον λόγο παίρνει ο αρχιπράκτορας της ΕΥΠ «Γκράτσια Κοσκώτα».

Νομίζω, πώς για την παρουσία της δεν πρέπει να ανησυχούμε.

Η υπηρεσία μας έχει διαπιστώσει, ότι από την υπερβολική έκθεση στα Μ.Μ.Ε., διακατέχεται από το σύνδρομο «Θώδη».

Όπου εντοπίσει τηλεοπτικό συνεργείο, το ακολουθεί.

Έτσι, βρέθηκε και στην Αλεξανδρούπολη.

Η γενική θυμηδία, συμβάλει στην αποφόρτιση της έντασης.

Τον λόγο παίρνει ο σ. Κοτζιάς.

Παίζοντας νευρικά με το πλατύγυρο καουμπόικο καπέλο του που έχει εναποθέσει στο οβάλ γραφείο, απεφάνθη Σιβυλλικά: Η υπόθεση κάπου στάζει και αμέσως διορθώνοντας, κάπου μπάζει.

Ο Αλέξης πότε κοιτάζοντας τον σ. Πάιατ και πότε τον σ. Δραγασάκη, τόνι-σε πως το ζήτημα είναι εξαιρετικά σοβαρό, χρήζει περαιτέρω ερευνών και βε-βαίως πρέπει να παρθούν μέτρα, κλείνοντας τη σύσκεψη.

Κόκκινος συναγερμός σήμανε αμέσως.

Στις μυστικές υπηρεσίες, στις Ένοπλες δυνάμεις, στα σώματα Ασφαλείας και στις οργανώσεις του ΣΥΡΙΖΑ.

Σωρεία πληροφοριών συγκεντρώνονταν καθημερινά.

Σε αίθουσες Μητροπόλεων της Β. Ελλάδας που οργανώνονται συσσίτια αλληλεγγύης, δέσποζαν εικόνες του Πατριάρχη Μόσχας, καταναλώνονταν μεγά-λες ποσότητες Χαβιαριού και Βότκας, και σε ορισμένες εξ αυτών είχαν αναρτη-θεί ανακοινώσεις, όπως : Προσεχώς Ρωσίδες.

Κατά τις ώρες του μεσονυκτίου, σε ερημικό όρμο του Αγ. Όρους προσέγ-γισαν Ρώσικα υποβρύχια μεταφέροντας Βότκα, Χαβιάρι, κασόνια με ρούβλια, μικροφωνικές εγκαταστάσεις, βυζαντινές σημαίες, και πανώ, με συνθήματα κα-τά της Συμφωνίας των Πρεσπών.

Την παραμονή των συγκεντρώσεων για το Μακεδονικό, σε Θες/νίκη και Αθήνα, στα ανταλλακτήρια συναλλάγματος, παρατηρήθη σημαντική κίνηση, μετατροπής Ρουβλιών σε Ευρώ.

Τα υπόλοιπα αγαπητοί αναγνώστες, στις ανακοινώσεις του Υπουργείου Εξωτερικών, στα Μέτρα υπεράσπισης της Εθνικής κυριαρχίας και στις ανακοι-νώσεις του κου Τζανακόπουλου.

Το παρόν κείμενο, είναι αδύνατον να τους ανταγωνιστεί.


πηγή 

3 σχόλια:

  1. Το ότι είμαστε σε αντίθετα στρατόπεδα αγαπητέ είναι πασιφανές. Κι άλλωστε το έχω πει πολλές φορές στους αναγνώστες μου: "Σας είπε κανείς ότι είμαι δημοκρατικός;". Μάλλον ένας σύγχρονος Ιππίας είμαι στις απόψεις μου, νεοβογιαρικός ίσως, κατά πώς λες, λίγο Τζον Λοκ, φιλο-τσιφλικο-αμερικανο-νότιος, κλπ..
    Αλλά και κάποιους από τους αρθρογράφους του Ρεσάλτο δεν θα τους έβαζα αν δεν ανήκαν, όπως οι φίλοι μου Αριστείδης και Μποτίλιας, στην κατηγορία των αφυπνισμένων απ' την ανάποδη, όπως συνέβη στον κύριο εδώ: https://diodotos-k-t.blogspot.com/2018/07/blog-post_26.html

    Γι αυτό λοιπόν, το θεωρώ χρέος μου, και σε εσένα -και αν φυσικά δεν είσαι σε διατεταγμένη υπηρεσία- να πω: ΞΎΠΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΞΎΠΝΑ,
    γιατί από τη φύση του το "περισσότερο κράτος" γίνεται πιο δικτατορικό και άδικο, αν -όπως συμβαίνει αυτή τη στιγμή- εργαλειοποιείται από μια ευρύτερη δικτατορική κρατεύουσα μηχανή όπως είναι η αντιλευκή παγκοσμιοποίηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. In the meantime, trying to prevent a war through empathy might be a good path to take.

    Πράγμα που ούτως ή άλλως θα γίνει όταν οι πρώτοι σφαγμένοι από τα ανεγκέφαλα ισλαμοστίφη θα είναι αριστεροί που ζουν στην ουτοπία της αλληλεγγύης και ότι όλοι οι άνθρωποι είναι καλοί κατά βάθος και ότι οι νεοεισερχόμενοι δεν θα πειράξουν αυτούς που τους ευεργετούν και τους προσκαλούν στις γειτονιές τους.

    Θα ήταν εφικτό (κι όχι ουτοπικό) αν επρόκειτο για ανθρώπους (οι νεοεισερχόμενοι), αυτοί όμως είναι αιμοσταγή ισλαμοκρόνια υβρίδια με σκοπό την εξάπλωση και τον πολλαπλασιασμό και την επικράτηση. Έχουν βασικές (υποτυπώδεις) συνάψεις ώστε αν δεν κρατάει μια μεγάλη ταμπέλα που θα γράφει Antiracismfascism (ΚΕΕΡΦΑ) κάποιος με ξυρισμένο κεφάλι, του κόβουν το λαιμό σε χρόνο dt θεωρώντας τον χρυσαυγίτη.

    Προβλέπεται κατά 70% (για να χρησιμοποιήσω ποσοστά κι εγώ, όπως το αμερικάνικο άρθρο) συνένωση Ελλήνων και όχι εμφύλιος, πάνω στον κίνδυνο αυτό. Κίνδυνος ο οποίος είναι και ο μεγαλύτερος αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα και ας όψεται ο Έρντι που τα έκανε σκατά, στέλνοντας πιο πολλά ισλαμοσκατά προς τα εδώ, από όσα εντέλονταν από τα χαζαρικά αφεντικά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή