«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Τετάρτη 18 Ιουλίου 2018

Ανθυπολοχαγός Natasha

του Λευτέρη Πανούση


Όχι κυρία μου.
Η Ρωσίδα Θεά που μένει στο ρετιρεδάκι του 6ου ορόφου, δεν δουλεύει στριπτιτζού στα κωλάδικα, όπως φανταζόμουνα μέχρι χτες.
Αντιθέτως, είναι ανθυπολοχαγός του Ρωσικού στρατού, με μυστική αποστολή να χρηματίζει πατριώτες, για να διαδηλώνουν κατά της κυβέρνησης!
Ανθυπολοχαγός Natasha...



Δεν ξέρεις ρε παιδί μου, πως να πρωτοκοιτάξεις. 
Από πάνω προς τα κάτω ή από κάτω προς τα πάνω;
Αχ αυτοί οι Ρώσοι πράκτορες...
Μέχρι και το βρακί μπορούν να σου βγάλουν [κυριολεκτικώς και οικειοθελώς]

 
Μάλιστα! Μας το διαβεβαίωσε και η κυβέρνηση, δια στόματος  Ζαχαριάδη.
Μια μεραρχία Natashes κυκλοφορούν ανάμεσα μας, με τις τσαντούλες γιομάτες εβρόπουλα.
Κι όπου μυριστούν κανέναν κωλοφασίστα ή ακροδεξιό ή εθνικιστή ή λιγούρι, τον πλευρίζουν και του τάζουν τον ουρανό με τ' άστρα...
Αρκεί φυσικά να συμμετέχει στις διαδηλώσεις κατά της συμφωνίας των Πρεσπών.

Και που είστε; ΄Έρχεται και η Αλβανία! 

Προσωπικώς αδέρφια μου, αν είναι για μια ολονυχτία με τη Natasha του 6ου ορόφου, είμαι έτοιμος να πάω να διαδηλώσω ακόμα και στην Αυστραλία....
Και τα έξοδα δικά μου, άμα λάχει να 'ουμ...



Δεν φαντάζομαι τώρα να σας πρότεινε να σας χρηματίσει μια τέτοια Ρωσίδα πράκτορας
και σεις να παριστάνατε τον συριζαίο;
Εκτός και αν, ως συριζαίος τελος παντων, έχετε ιδιαίτερα γούστα....
Αλλά μην νομίζετε;
Να δείτε που ο Πούτιν θα έχει σκορπίσει πράκτορες και στα gay prides, να πιάσει τις ανωμαλιάρες...
Ανθυπολοχαγός Λιλής, παραδείγματος χάριν...
Μπρρρρρρρρ.....


Α ρε και να με έβαζε στο στόχαστρο η Natasha...
Και να σκεφτείς ότι δύο φορές κατέβηκε έναν όροφο και μου χτύπησε την πόρτα. Τη μια για να με ρωτήσει αν μου περίσσευε κανα κρεμμυδάκι, να βάνει στους κεφτέδες και την άλλη για να μου ζητήσει ολίγη ζάχαρη.
Που να το φανταζόμουνα ρε γαμώτο ότι στην πραγματικότητα ήθελε να με ψαρέψει αν ήμουν πρόθυμος να πάω στη συγκέντρωση για τη μεταπώληση της Μακεδονία μας.

Τώρα όμως ξέρω. Και θα είμαι έτοιμος ανα πάσαν στιγμήν. Ήδη έχω κοτσάρει την Ελληνική σημαία στο μπαλκόνι και μια αφίσσα στην εξώθυρα μου, με τον Κοτζιά να παριστάνει τον καουμπόη στους Ψαράδες.
Ο καουμπόη του Πισοδερίου...

Δεν έχω παρά να περιμένω τις Ρωσίδες πρακτόρισσες, όπως τις περιμένανε κάποτε στο ΚΚΕ, να τους φέρουν τα ρούβλια...


 Και στα μετόπισθεν, καλά πάμε...

Το κακό είναι ότι μέχρι τώρα προσπαθούσα ο ηλίθιος να μαζέψω καμιά 500 εβρόπουλα, για να  προτείνω στην πανέμορφη Ρωσίδα γειτόνισσα μου, να μου χαρίσει μια νύχτα.
Που να το φανταστώ ότι θα μπορούσα να κλείσω συμφωνία για ολόκληρη εβδομάδα, αν της υποσχόμουνα ότι θα γιαουρτώσω τον Κοτζιά...

Το τερπνόν μετά του ωφελίμου...

 Περιμένοντας τον Τσίπρα...

Και στο μεταξύ έμαθα για τον βρώμικο ρόλο που παίζει η Natasha, από την  Αφροξυλάνθη, την κουτσομπόλα της πολυκατοικίας.
- Σου 'χω μεγάλα νέα, αγόρι μου... Η Ρωσίδα που χαλβαδιάζεις, από πάνω σου, δεν είναι στριπτιτζού, όπως νόμιζες - βλάκα... 
- Σώπα...
- Σιγά μην σωπάσω... Βούκινο θα την κάνω τη φασίστω... Ακούς εκεί να μας παραμυθιάζει ότι τάχα μου είναι πουτάνα κι αυτή να δουλεύει για τους ακροδεξιούς. Ρε θα στην κάνω εγώ αυτή, δυο δεκάρες...
- Τη Natasha?
- Ναι βρε ηλίθιε.... Τη Ρωσίδα σας. Που δεν έχει μείνει αρσενικό στην πολυκατοικία, να μην του τρέχουν τα σάλια, με δαύτη την κωλοχρυσαυγίτισσα... Πράκτορας του Πούτιν είναι η χιτλερικιά κόμπρα. Το είπε και η κυβέρνηση!
- Είπε η κυβέρνηση ότι η Natasha είναι πράκτορας;
- Αμή... Πληρώνει τον κοσμάκη για να τρέχουνε στις συγκεντρώσεις και να φωνάζουνε προδότες εμάς, την αριστερά. Έτσι μου ρχεται να πάω να υπογράψω στην εφημερίδα των συντακτών υπερ της συμφωνιας των Πρεσπών, να τις μάθω εγώ τις βρωμομπάμπουσκες. Αλλά βλέπεις δεν είμαι διανοούμενη, να με βάλουν στη λίστα...
- Γιατί αυτοί που υπεγραψαν είναι;
- Σκασμός εσύ, λιγούρι... Και μην σε δω να πας σε αντικυβερνητικη συγκεντρωση... τριπλα θα σου τα χρεωσω τα κοινοχρηστα. Όλους ρε, θα σας παρακολουθω απο δω και μπρος..  Όλους... Κι αυτά τα ρατσιστικά που ξέρατε στα φεησμπουκια, οτι ταχα μου ο Μεγαλεξαντρος ήταν Ελληνας κι ότι ο προπάππους του Mbape κυνηγούσε ρινόκερους στη σαβάνα, κομμένα... Δεν μας φτάνατε όλοι εσείς τα φασισταριά, μας πλάκωσαν και οι Ρωσίδες, μην χέσω τα κρεμλίνα τους... Α, και να μην ξεχάσω... Ποια πήγε κι άπλωσε τα ρούχα στη ταράτσα; Ε;     


Όχι δεν βάφονται για να βγάνουν το μεροκάματο, τη νύχτα...
Βάφονται για τη μεγάλη συγκέντρωση στη Θεσσαλονίκη, τη μέρα της διεθνούς έκθεσης,
όπου θα πάει κι ο Τσίπρας...
Κανονίστε, αδέρφια...
Θα είναι κι αυτές εκεί...
Κι από όσα λέει η συντρόφισα Αφροξυλάνθη, το δίνουν πλουσιοπάροχα!
Το επιβεβαιώνει και η κυβερνηση...


πηγή

2 σχόλια:

  1. Την καλησπερα μου στους εκλεκτους φιλους και φιλες του βλογ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα αγαπητέ Λευτέρη!
      Χαρά μας πάντα οι επισκέψεις σου, όπως και οι πιπεράτες δημιουργίες σου..

      Διαγραφή