«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2018

Έφαγε κι ο Κυριάκουλας φρίκη με τις καταλήψεις των σχολείων...



Κατά των καταλήψεων & ο Μητσοτάκης: «Ακραίοι εθνικιστές οι μαθητές»! – Απάντηση Ελληνόπουλων, ντύνουν με γαλανόλευκες τα σχολεία

Σχόλιο ΡΩΜΙΟΥ:  Δείτε επίσης και την ‘’άποψη’’ ΟΛΟΥ του ‘’συνταγματικού τόξου’’ για τις καταλήψεις των ελληνόπουλων που υπερασπίζονται την πατρίδα τους ΕΔΩ αλλά και τα βρώμικα κόλπα της μηντιακής προπαγάνδας ΕΔΩ, ΕΔΩ, ΕΔΩ αλλά και ΕΔΩ
Είναι όλοι στο κόλπο και εφαρμόζουν το σχέδιο διαμελισμού της Ελλάδος ''ΦΑΙΔΩΡΑ'' (ΕΔΩ) όπως έχουμε πει άπειρες φορές.

Κατά των μαθητικών καταλήψεων τάσσεται και o πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης, αποκαλώντας εμμέσως τους μαθητές «ακραίους αθνικιστές”. Ως πατριωτική απάντηση, οι Έλληνες μαθητές ντύνουν τα σχολεία με τις γαλανόλευκες, στέλνοντας μήνυμα κατά πάντων.

«Η Νέα Δημοκρατία ήταν, είναι και θα είναι πάντα απέναντι σε κάθε μορφής κατάληψη. Άλλοι έχτισαν πολιτικές καριέρες πάνω στις καταλήψεις», ήταν η ατάκα- «καρφί» του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης Κυριάκου Μητσοτάκη προς τον ΣΥΡΙΖΑ, με αφορμή τις καταλήψεις σχολείων για το Μακεδονικό.
Σημειώνεται, πως ο κ. Μητσοτάκης βρέθηκε σήμερα στις θρησκευτικές εκδηλώσεις εορτασμού του πολιούχου της Πάτρας, Άγιου Ανδρέα και όπως δήλωσε:
«Σήμερα, αυτήν την σπουδαία μέρα για την Ορθοδοξία γιορτάζει η Πάτρα και όλη η Δυτική Ελλάδα. Τιμούμε τη μνήμη του Αγίου Ανδρέα, μιας σημαντικής προσωπικότητας στην ιστορία της Ορθοδοξίας, θυμόμαστε πάντα αυτές τις άγιες μέρες ότι η ιστορία του Έθνους μας είναι απολύτως ταυτισμένη με την ιστορία της Ορθοδοξίας. Εύχομαι σε όλες και σε όλους χρόνια πολλά και καλά».


Εν συνεχεία, δήλωσε για τις καταλήψεις στα σχολεία σχετικά με τη συμφωνία για το Μακεδονικό, πως:
«Η Νέα Δημοκρατία ήταν, είναι και θα είναι πάντα απέναντι σε κάθε μορφής κατάληψη. Άλλοι έχτισαν πολιτικές καριέρες πάνω στις καταλήψεις. Θέλω με την ευκαιρία αυτή, να πω ότι καταλαβαίνω απόλυτα την αγανάκτηση όλων όσοι σήμερα επιλέγουν να βρεθούν απέναντι στην κακή συμφωνία των Πρεσπών την οποία υπέγραψε ο κ. Τσίπρας και ο κ. Καμμένος. Όμως, κλειστά σχολεία σημαίνει κλειστά μυαλά και δεν θα ήθελα σε καμία περίπτωση ο υγιής πατριωτισμός να γίνει προσάναμμα ενός στείρου και ακραίου εθνικισμού στα χέρια κάποιων επιτήδειων. Θα πρέπει όλοι μαζί να βρεθούμε απέναντι σε αυτούς οι οποίοι επιδιώκουν να ριζοσπαστικοποιήσουν τη νέα γενιά εξυπηρετώντας έτσι τις αλλότριες δικές τους κομματικές επιδιώξεις. Ο κάθε Έλληνας και το κάθε νέο παιδί έχει κάθε δικαίωμα να διαμαρτυρηθεί απέναντι σε αυτήν την κακή συμφωνία. Ας το κάνει, όμως, κρατώντας τα σχολεία ανοιχτά και σεβόμενος πάντα τους δημοκρατικούς θεσμούς της πατρίδας μας».

Παράλληλα, η ΔΑΚΕ Η ΔΑΚΕ ενστερνίζεται λεγόμενα του Παππά για τις πατριωτικές κινητοποιήσεις.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Η συνδικαλιστική παράταξη της ΔΑΚΕ Ε’ ΕΛΜΕ είναι διαχρονικά αντίθετη στην πρακτική των καταλήψεων, η οποία τείνει να καταστεί μία θλιβερή εθιμοτυπία στη νεοελληνική κοινωνία. Ποτέ καμία κατάληψη δεν πέτυχε να βελτιώσει την κατάσταση στην παιδεία, αντίθετα επέτρεψε να γίνουν βανδαλισμοί κτηρίων, τεράστιες ζημίες και να χαθούν πολλές και σημαντικές ώρες διδασκαλίας. Παραμένουμε συνεπείς στις θέσεις μας, την ίδια στιγμή που οι παρατάξεις της αριστεράς καταγγέλλουν με πάθος τις καταλήψεις των μαθητών με αφορμή τη συμφωνία των Πρεσπών για τη Μακεδονία, ενώ τόσα χρόνια πρωτοστατούσαν στις καταλήψεις, προσπαθώντας να οικειοποιηθούν τη θεματολογία και τους αμφισβητούμενους σκοπούς της.

Ωστόσο, οφείλουμε να επισημάνουμε ότι για πρώτη φορά παρατηρούμε το φαινόμενο, να διαμαρτύρονται οι μαθητές αυθόρμητα και δυναμικά γι’ ένα θέμα υψίστης εθνικής σημασίας κι όχι για ζήτημα, το οποίο να επιδέχεται αμφισβήτηση ή να είναι κωμικό. Δυστυχώς, τα τελευταία χρόνια ζούμε παράλογες καταστάσεις, καθώς η επικράτηση της αριστερής ορολογίας στον δημόσιο διάλογο, έχει ως αποτέλεσμα να μπαίνουν με τρομακτική ευκολία ταμπέλες του τύπου «εθνικιστής», «φασίστας», κ.α. σε όποιον εκφράζει πατριωτικές απόψεις. Συγχέουν τεχνηέντως τον πατριωτισμό με τον εθνικισμό-φασισμό. Αυτή τη φορά οι αριστερές παρατάξεις, σ’ ένα πρωτόγνωρο ρεσιτάλ παραλογισμού και παραληρηματικού μίσους, ξεπέρασαν τον ίδιο τους τον εαυτό. Έφτασαν στο σημείο, να χαρακτηρίζουν μ’ ευκολία δεκαπεντάχρονους μαθητές ως εθνικιστές και φασίστες. Με αυτή την ύπουλη και χυδαία τακτική τους αποφάσισαν ερήμην των μαθητών να χαρίσουν τους έφηβους στη χρυσή αυγή. Με άλλα λόγια, θεωρούν ότι όταν οι αγώνες και οι διεκδικήσεις έχουν αριστερό πρόσημο, εκπορεύονται από αγνά ιδεολογικά αισθήματα, ενώ όταν δε μπορούν να καπελώσουν τους όποιους αγώνες, τους απορρίπτουν συλλήβδην, χλευάζουν κι επιχειρούν να εκφοβίσουν τους συμμετέχοντες.

Εν τέλει, το πραγματικό πρόβλημα των αριστερών παρατάξεων της θολοκουλτούρας δεν είναι οι καταλήψεις των μαθητών αλλά ότι οι ίδιοι δεν ελέγχουν τη θεματολογία και τους όρους διεξαγωγής. Για πρώτη φορά στην ιστορική τους διαδρομή βρέθηκαν στη θέση του αμήχανου θεατή σ’ ένα έργο στο οποίο πρωταγωνιστούσαν χρόνια, γι’ αυτό κι αντιδρούν σπασμωδικά και δίχως ίχνος ψυχραιμίας. Στην παρακάτω φράση, την οποία αλιεύσαμε από το διαδίκτυο, αποτυπώνεται με τρόπο ευσύνοπτο κι εύγλωττο η επικρατούσα κατάσταση: «Όταν στις καταλήψεις βλέπεις σαρανταπεντάρηδες μουσάτους καραφλοκοτσίδες με ταγάρια να ηγούνται, τότε έχεις ένα αυθόρμητο προοδευτικό μαθητικό κίνημα. Όταν όμως βλέπεις μαθητούδια μ’ ελληνικές σημαίες, τότε έχεις υποκινούμενες διαμαρτυρίες σκοτεινών δυνάμεων».

Την ώρα που η αντιπαράθεση για τις καταλήψεις και τις αποχές στα σχολεία με φόντο το Μακεδονικό, βρίσκεται στο κατακόρυφο, η όξυνση του κλίματος φαίνεται να ρίχνει περισσότερο νερό στο μύλο του διχασμού.
Έτσι, κατά τις πρώτες πληροφορίες του onlarissa.gr, το μαθητικό κίνημα όχι απλά δεν εκτονώνεται αλλά εντείνει τις αντιδράσεις με καταλήψεις και αποχές.

Σύμφωνα με τα χθεσινά στοιχεία της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Θεσσαλίας, 11 σχολεία στο νομό Λάρισας βρίσκονταν σε κινητοποίηση. Σήμερα όμως φαίνεται πως κι άλλα σχολεία μπαίνουν στο “χορό” των καταλήψεων, όπως για παράδειγμα το 3ο Λύκειο, στο οποίο οι μαθητές προχώρησαν σε κατάληψη, “ντύνοντας” το σχολείο με γαλανόλευκες.

Δείτε φωτογραφία:

 


πηγή


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου