«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2018

ὓβρις→ἂτη→νέμεσις→τίσις

 

ὓβρις→ἂτη→νέμεσις→τίσις

  Οι αρχαίοι πίστευαν πως μια «ὕβρις» συνήθως προκαλούσε την επέμβαση των θεών, και κυρίως του Δία, που έστελνε στον υβριστή την «ἄτην», δηλαδή το θόλωμα, την τύφλωση του νου. Αυτή με τη σειρά της οδηγούσε τον υβριστή σε νέες ύβρεις, ώσπου να διαπράξει μια πολύ μεγάλη α-νοησία, να υποπέσει σε ένα πολύ σοβαρό σφάλμα, το οποίο προκαλούσε την «νέμεσιν», την οργή και εκδίκηση δηλαδή των θεών, που επέφερε την «τίσιν», δηλ. την τιμωρία και τη συντριβή/καταστροφή του.

 

 

ΑΡΤΕΜΗΣ - MASHUP SESSIONS 1 : ΣΑΪΤΑΝ ΑΣΚΕΡ / ΕΛΕΥΣΙΣ

 

Ἦρθα νά λειάνω στράτες, γιά τούς ἰδεολάτρες, νά ξαναθέσουν τά ὀνόματά τους στούς χάρτες. Ἦρθα ν' ἀνοίξω πόρτες γιά τούς ἡλιοπότες, μέ νότες, νά ἐλευθερώσω Προμηθεῖς δεσμῶτες. Ἦρθα ν' ἀνοίξω πύλες, πρός δυνάμεις φίλες, ἱερομνήμονες νά ἀνακτήσουν πάλι μνῆμες, οὐρανοβάμονες νά ξαναγγίξουν θεία ὕψη, νά ἀρθοῦν ἀπ' τήν πετρώδη γαῖα πού τούς εἶχαν ῥίψει. Ἦρθα ν' ἀφαιρέσω ἀπ' τόν κόσμο τό πένθιμο ροῦχο, νά πείσω κάθε δαδοῦχο, ν' ἀνάψει πάλι τή δάδα, νά φύγει μία ἰκμάδα φωτός μές στά σκοτάδια, ν' ἀτενίσουμε ἐκ νέου τήν οὐράνιον Ἑλλάδα! 

 

Ἦρθα νά ἀποκτείνω δράκοντες, νά διώξω μαύρους ἄρχοντες, νά κάνω νά ἠχήσουνε ξανά χάλκινες σάλπιγγες. Ἦρθα νά ξεδιπλώσω λάβαρα, νά ἀπωθήσω στίφη βάρβαρα, τήν πτώση ν' ἀνακόψω πρός τά Τάρταρα. Ἦρθα ν' ἀνάψω φρυκτωρίες σέ κάθε ὄρος, σῆμα ἀρχῆς νά στείλω ἀναγεννητικοῦ ἀγῶνος σέ ὅλους, Ἦρθα νά ξεριζώσω τούς τριβόλους ἀπ' τό μέρος, ποῦ πρόκειται νά πορευθεῖ τό νέο χρυσοῦν γένος. Ἦρθα νά ἐπανεύρω ἀπολεσθείσες κλεῖδες, παραπετάσματα νά ρίξω ὥστε νά εἰσέλθουν ἡλιακτίδες. Ἦρθα νά ψάλω ἐμβατήριους παιάνες, νά κρούσω ἀναστάσιμες καμπάνες. Ἦρθα ἐργάτης στή διάνοιξη τοῦ λαμπαδούχου δρόμου, εἶναι τό πλήρωμα τοῦ χρόνου, ὥστε τά ὄμματα τοῦ κόσμου, νά ἀρθοῦνε ἄνω, εἰ δυνατόν, νά μείνουν πάντα, στραμμένα ἔς ἀεί εἰς τήν οὐράνιον Ἑλλάδα!

 

 

 

35 σχόλια:

  1. Δεν διακατέχεται από πολύ «εγώ» ο λύκος Διηνέκη. Έχει απλώς πιο αναπτυγμένο το αίσθημα ελευθερίας. Ατυχής ο συνδυασμός με το Ολγάκι. Βέβαια δεν φταις εσύ, φταίει που δεν συμπαθείς ιδιαίτερα αυτό το ζώο. Αγαπημένο του Διός και πρότυπο οικογενειάρχη επίσης στον ζωικό κόσμο αποτελεί.
    Δεν βάζεις καμιά ύαινα καλύτερα;.. Πιο μέσα θά'σαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντωμεταξύ, αυτό στη φωτο με τα σκυλιά είναι κογιότ.

      Διαγραφή
    2. Μια χαρά λύκος είναι, που τού 'χει φύγη η... ούγια.
      Δεν έχει... κογιότ στην Ελλάδα.
      Η φωτογραφία, είναι από ελληνικό μαντρί.

      Διαγραφή
    3. Ok, παρασυρθηκα επειδη το google pictures χαρακτηρισε τη φωτο ως 'κογιοτ', αλλα κι επειδη μου φανηκε η μουσουδα πιο μυτερη απο των λυκων.

      Διαγραφή
  2. Με ύαινες, έχω ασχοληθεί παλαιότερα. Ούτε ύαινες έχει η Ελλάς πάντως. Εξ άλλου, αυτές, πάνε σε ψοφίμια. Άλλη περίπτωση.

    Αυτόν τον καιρό, ασχολούμαι με τους λύκους, που επιτίθενται σε άκακους αμνούς. Κατάλαβες;

    Άσε, κάτι ξέρω. Η καριόλα, θαύμαζε - κι εκείνη - τους λύκους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΝ ΑΡΘΡΟ, ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΝ ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!!!
    ΔΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων:

    "Στη Μικρά Ασία το 5/42 Σύνταγμα Ευζώνων αναδείχθηκε στην πιο επίλεκτη μονάδα του ελληνικού στρατού. Οι Τούρκοι το αποκαλούσαν σεϊτάν ασκέρ (τουρκ. seytanasker=ο στρατός του σατανά) εξαιτίας του πανικού που προκαλούσε με τα αιφνιδιαστικά χτυπήματά του. Τον συνταγματάρχη Νικόλαο Πλαστήρα (διοικητή του 5/42)αποκαλούσαν Καραπιπέρ (τουρκ. Karapiper=μαύρο πιπέρι)."

    http://www.outsis.gr/2013/01/26/pii-itan-to-askeri-tou-diavolou/

    Πράγματι, ο λύκος είναι απ' τα ζώα που δεν επιβιώνουν σε αιχμαλωσία. Όπως το αηδόνι και ο αετός.
    Και πράγματι, η κοινωνική οργάνωση στις αγέλες λύκων είναι υποδειγματική. Ανώτερη της ανθρώπινης.

    Στην δική σου φωτογραφία Κώστα, είναι αναντάμ-παπαντάμ λύκαρος. Πολύ πετυχημένη! Πάει αρχείο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thanks Μαρακι!
      Κι ευχαριστω που διασαφηνισες τον τιτλο του Αρτέμη. Ηταν παραληψη απο την πλευρα μου.

      Διαγραφή
    2. Η πρόταση τα λέει ολα

      Διαγραφή
  5. "Ανώτερη της ανθρώπινης."

    Κόψε κάτι ρε mnk. Oι λύκοι είναι τέρμα πυραμιδικοί. Σαν τους μασόνους. H υποταγή σε ιεραρχίες είναι και ο λόγος που φτάσαμε ως εδώ... να μας καταστρέφει τις ζωές μία σέκτα εβραίων σατανιστών. Διότι δίνει τη δυνατότητα σε λίγους να ελέγχουν τους πολλούς. Στα μεγαλιθικά μνημεία της απώτερης αρχαιότητας βλέπουμε δύο τάσεις: τις πυραμίδες και τους κυκλικούς σχηματισμούς. Aμφότερες διαχειρίζονται ενέργεια. Aλλά με τρόπο που αρμόζει σε διαφορετικές κουλτούρες που αντιστοιχούν σε διαφορετικές ηθικές προτιμήσεις: οι Κέλτες ξάδερφοί μας στο οικογενειακό δέντρο της αρείας φυλής, με τα κυκλικά μνημεία όπως το Stonehenge, ήταν άνθρωποι της ελευθερίας και αυτό που αποκαλείται "κουλτούρα χαμηλής απόστασης" στην κοινωνική ψυχολογία, δεν το είχαν σε τίποτα να κάνουν κριτική στους ηγέτες τους, κάτι που επιβιώνει μέχρι σήμερα. Oι Aιγύπτιοι, οι Aζτέκοι και Mάγια ήταν το άλλο άκρο, όπου ο αρχηγός ήταν σαν θεός και τελείως απρόσιτος. Eύφορο έδαφος για νάρκισσους και ψυχοπαθείς. Oι πυραμιδιστές ήταν και είναι μεν πιο αποτελεσματικοί στον πόλεμο. Aλλά απάνθρωποι στην ειρήνη, σκοταδιστές και αντι-άνθρωποι. Eίναι αναγκαίο κακό εν καιρώ πολέμου. Δεν είναι τίποτα ανώτερο ο πυραμιδισμός, είναι κατώτερο εξελικτικό στάδιο.

    Γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουπς! Γιώργο το έθεσες καλά το θέμα κι εσύ...
      Αυτά Είναι!!! Λιθαράκι λιθαράκι.. χτίζεται το πολυβολείο!
      🙂

      Διαγραφή
    2. Γιώργο, με συγκίνησες ! Εύγε ρε μάγκα !
      http://esxatianasxesi.blogspot.com/2018/12/blog-post_97.html

      Διαγραφή
    3. Βασικά πιστεύω, η mnk είπε τη φράση "Ανώτερη της ανθρώπινης", βασιζόμενη στη δική μου φράση "πρότυπο οικογενειάρχη" που είναι κάτι ακόμα πιο συγκεκριμένο από την "κοινωνική οργάνωση". και όντως.. ο λύκος (αρσενικό) ως οικογενειάρχης, και από τη φύση του, επιδεικνύει Α Π Α Ρ Α Β Α Τ Α ΑΥΤΑΠΑΡΝΗΣΗ και ΑΥΤΟΘΥΣΙΑ στην ανατροφή και προστασία ΚΑΙ των παιδιών ΚΑΙ της συζύγου. Στον άνθρωπο δεν συμβαίνει έτσι, σε ένα ποσοστό.. σίγουρα 30%.

      Διαγραφή
    4. Για τους λύκους ξέρω πολλά ακόμα. Το αγαπημένο μου ζώο είναι ο λευκός λύκος των Άλπεων.

      Διαγραφή
    5. Γιώργο, νομίζω πως τα μπερδεύεις λίγο τα πράγματα.

      1) Οι λύκοι είναι ζώα. Αγελαία ζώα. Για τα ελεύθερα ζώα, δεν υπάρχουν "περίοδοι ειρήνης". Ο πόλεμος για την επιβίωση της αγέλης, άρα και κάθε μέλους της, είναι 24/7/365.

      [Αλλά και οι "περίοδοι ειρήνης" των ανθρώπινων κοινωνιών είναι πλασματικές και φαντασιακές. "Περιόδους ειρήνης" μπορεί να απολαύση μιά κοινωνία, μόνον στον βαθμό που η ισχύ της τήν καθιστά επίφοβη στους επίδοξους εισβολείς και σφετεριστές. Όπως έλεγε κι ένα παληό στρατιωτικό ρητό, «αν θες ειρήνη, προετοιμάσου για πόλεμο», δηλαδή αν δεν είσαι ανά πάσα στιγμή ετοιμοπόλεμος, 24/7/365, σε πρώτη ευκαιρία θα σε φάνε λάχανο. Διότι υπάρχει ένα πράγμα που το λένε, «αντικρουόμενα συμφέροντα» κι ο ισχυρότερος επιβάλει το δικό του «δίκιο». Η Ιστορία είναι σαφέστατη και απόλυτη πάνω σ’ αυτό.

      Άρα είναι απαραίτητη η ύπαρξη μιάς τάξης που «θα προετοιμάζεται συνεχώς για πόλεμο», ώστε οι υπόλοιποι να απολαμβάνουν την εύθραυστη πολυτέλεια της «ειρήνης».

      Οι ρομαντικές ιστορίες περί ειρηνικής συνύπαρξης των λαών, έτσι απ’ την καλή τους την καρδιά, είναι ιστορίες «ανοιχτών συνόρων», «ανοιχτών κοινωνίων» και ανοιχτών ποδιών. Σαν τα μυοχαλαρωτικά που ρίχνουν στα ποτήρια των κοριτσιών στα μπαρ, για να τις βιάσουν με την ησυχία τους.

      Εδώ με την μάννα μας την ίδια δεν μπορούμε να συνυπάρξουμε ειρηνικά… με τον αδερφό μας, με τον γείτονα… Με τον εαυτό μας! … Άκου ειρήνη… Που την είδες; Αυτό το φρούτο δεν είναι του κόσμου τούτου, φυτρώνει σε άλλα περιβόλια.

      (Εκτός κι αλλάξει η ανθρώπινη φύση κάποια στιγμή, που χλωμό το κόβω.)]

      2) Η κοινωνική δομή των λύκων είναι όντως πυραμιδική, δημοκρατικά πυραμιδική όμως, Ναι, υπάρχει κι αυτό το σχέδιο, αν και δεν το λένε στην ΚΟΒΑ, ούτε στην Στοά.

      Κατ’ αρχάς, η ανάδειξη των αρχηγών γίνεται με απόλυτα διαφανείς, δημοκρατικές και αξιοκρατικές μεθόδους, με το σοφό σύστημα της φύσης που λέγεται φυσική επιλογή. Η εξουσία τους μπορεί να αμφισβητηθεί ανά πάσα στιγμή απ’ τον καθένα. Μόνο που αυτός ο καθένας, θα πρέπει και ν’ αποδείξη πως είναι πιο ικανός για το αξίωμα.

      Διότι η φύση ενδιαφέρεται για την επιβίωση των ειδών κι όχι για τα βίτσια και τις επιθυμίες των μελών, τα οποία καταλήγουν να είναι διασπαστικά και φθοροποιά για την ομάδα, αν αφεθούν ανεξέλεγκτα.

      [Παραλλήλισε π.χ. τα κοινά των Ελλήνων, ή τον κοινοτισμό των χωριών επί τουρκοκρατίας.
      -Ισχυρώτατη ιεραρχία μεν, διότι οι απόψεις είναι σαν τις κωλοτρυπίδες, όλοι έχουν κι από μία, δεν είναι όμως όλες ισάξιες και η κοινότητα το ξέρει αυτό.
      -Ιεραρχία στην υπηρεσία της κοινότητος, με κοινή μέριμνα για όλα τα μέλη της, διότι για να επιβιώση η κοινότητα πρέπει να επιβιώνουν τα μέλη της και για να επιβιώνουν τα μέλη, πρέπει να επιβιώση η κοινότητα.
      -Ανοιχτή πρόσβαση όλων των μελών στην ιεραρχία, η οποία υφίσταται μόνον εφ’ όσον γίνεται αποδεκτή από την κοινότητα, την οποία (ιεραρχία) η κοινότητα αποδέχεται, στον βαθμό που αυτή αποδεικνύεται πραγματικά επωφελής για την επιβίωση της κοινότητας.]

      Διαγραφή
    6. 3) Η ηγεσία των λύκων δεν λειτουργεί εις βάρος της αγέλης, προς καταπίεση κι εκμετάλλευση της, αλλά είναι ο φύλακας της αγέλης, ο πολέμαρχος, ο υπερασπιστής κι ο προμηθευτής της.

      -Όταν η αγέλη μετακινείται, μπροστά πηγαίνουν τα θηλυκά, με επικεφαλής τα ισχυρώτερα αυτών, δεξιά κι αριστερά τα μεσαίας τάξης αρσενικά, στο κέντρο τα λυκόπουλα, πίσω τα μικρής ισχύος αρσενικά, ύστερα τα πιό ισχυρά και τελευταίος σε κάποια απόσταση ο αρχηγός. Όχι επειδή είναι δειλός (χαχα), αλλά επειδή στην φύση οι επιθέσεις δεν γίνονται κατά πρόσωπο, αλλά εκ των όπισθεν.

      -Όταν η αγέλη επιτίθεται ή κυνηγάει, ο αρχηγός ορμάει πρώτος και βγάζει το φίδι απ’ την τρύπα. Οι άλλοι τον ακολουθούν, όχι με το περίστροφο στην πλάτη, αλλά διότι κρίνουν ότι αυτό εξυπηρετεί τα δικά τους συμφέροντα.

      -Όταν κουβαληθεί το φαΐ στην φωλιά, πρώτα τρώνε όοοολα τα λυκόπουλα και μετά ο αρχηγός.

      4) Ξέρω, ξέρω… Αυτοί οι κακοί οι λύκοι τρώνε τα καλά προβατάκια… (κι εγώ τα τρώω, άρα είμαι λύκος, πυραμιδικός και ναζί! Χαρ χαρ…)

      Και τα προβατάκια όμως έχουν το μπροστοκρίαρό τους.
      Κι όλα τα ζώα που ζούνε σε αγέλες, ήτοι οργανωμένες κοινότητες.
      Πωπω… η μαμά φύση είναι φασιστική!!!

      Διαγραφή
    7. 5) Πως συγκρίνεις αυτό το φιάσκο που ζούμε σήμερα που προσπαθεί να μας ξεκάνει όλους, με τις αγέλες και τους ηρωικούς αρχηγούς των λύκων, δεν το καταλαβαίνω. Πουθενά στις αγέλες θηλαστικών δεν θα βρεις παρόμοιο σύστημα με το σημερινό ανθρώπινο. Ίσως μόνον σε ορισμένα έντομα.

      Αν ψάχνεις για παραλληλισμό, ψάξε καλλίτερα στην Φάρμα των Ζώων, του Όργουελ.

      6) Εκτός απ’ την πυραμίδα και τον κύκλο, υπάρχουν κι άλλα σχήματα, π.χ. ο κώνος…

      Διαγραφή
    8. @ Κώστα, ο λύκος δεν είναι μόνον άψογος οικογενειάρχης. Προσεγγίζει -τηρουμένων των αναλογιών- το κατά Αριστοτέλη κοινωνικό ον, το οποίο βλέπει την ευόδωση τού προσωπικού του συμφέροντος, μέσα απ΄την ευόδωση του κοινού συμφέροντος της ομάδος. Ίσως το μόνα ανάλογα που μπορούμε να βρούμε στις ανθρώπινες κοινωνίες να είναι οι Σπαρτιάτες και οι Ινδιάνοι.

      Διαγραφή
    9. Tώρα που ξανακοιτάω τις φωτογραφίες του άρθρου, τι θυμήθηκα λες; Ακόμα και οι θεοί στον Όλυμπο είχαν αρχηγό!!! Άλλοι πυραμιδικοί, σκοταδιστές κι αυτοί...
      Κι εμείς στο σπίτι μας είχαμε πάτερ-φαμίλια που κουβάλαγε το ψωμί που τρώγαμε και δεν βγάζαμε και πολύ γλώσσα, διότι άμα μας στραβοκοίταζε μάς κοβόταν ο τσαμπουκάς (αντί να συναποφασίζουμε όλοι, κυκλικά και δημοκρατικά, μικροί-μεγάλοι, δικοί και ξένοι). Τι να πεις; φασιστο-οικογένεια...

      Διαγραφή
  6. ΕΥ-ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ19 Δεκεμβρίου, 2018 00:07

    ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΚΟΜΨΟ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΥΠΕΡΗΦΆΝΕΙΑ ΤΩΝ ΠΛΑΣΜΑΤΩΝ ΑΥΤΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΚΟΔΟΞΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.ΑΛΟΓΑ ΖΩΑ,ΝΑΙ,ΑΛΛΑ ΜΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΡΩΝΙΔΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΝ "ΑΝΩ ΘΡΩΣΚΩ" ΠΟΥ ΑΠΟΛΕΣΕ ΟΤΙ ΓΝΉΣΙΟ ΤΟΥ ΔΟΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΑΘΟ.Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΕΡΑΣΕ ΤΟ ΚΑΤΩΦΛΙ ΤΗΣ ΚΑΚΙΑΣ ΚΑΙ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΕ ΗΘΕΛΗΜΕΝΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΗΦΆΝΕΙΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΌΡΟΥ.ΔΙΚΑΙΟΣ ΠΛΕΟΝ Ό ΜΙΣΘΟΣ ΤΟΥ.ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Ό ΛΥΚΟΣ ΔΕΝ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΠΟΡΝΕΙΑ,ΟΥΤΕ ΜΟΙΧΕΊΑ,ΟΥΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΕΒΑΣΤΗΚΕ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ.ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΓΝΩΣΤΙΚΟΙ ΟΥΤΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΑ ΕΝΣΤΙΚΤΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ.ΜΑΘΑΜΕ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΑ ΜΟΝΟ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΝΟΙΩΘΟΥΜΕ.ΑΠΩΛΕΙΑ"ΕΥΓΕΝΕΙΑΣ";ΙΣΩΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μnk,
    τελικα εσυ ξερς περσοτερα πλί μ'
    Εγω απλα στο μεταφσικο θα τό'ριχνα.

    Πολλα Φιλακια
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ἐγὼ γὰρ οἶδα τοῦτο, ὅτι εἰσελεύσονται μετὰ τὴν ἄφιξίν μου λύκοι βαρεῖς εἰς ὑμᾶς μὴ φειδόμενοι τοῦ ποιμνίου·

    Περισσότερα, εδώ.

    Τώρα, το τι «τραγουδάτε» εσείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωρέ Διηνέκη... Θέλεις τώρα να σου διδάξω εγώ την αλφαβήτα;

      Η Εκκλησία του Χριστού είναι η ποίμνη του Χριστού και ο Χριστός είναι ο Ποιμένας ο καλός.
      Ε, ναι. Όταν οι λύκοι μπουκάρουν στις ποίμνες (=στάνες), πάνε για να τραφούν, δεν πάνε για να παίξουν τις κουμπάρες με τα προβατάκια. Ξεχνάς μου φαίνεται, πως ο Χριστός μιλούσε με παραβολές και παραδείγματα και "άνευ τούτων ουδέν έλεγε" ["παραβολή" εκ του παραβάλλω, δηλαδή παραλληλίζω]. Σε περιβάλλον τσοπαναραίων της Μέσης Ανατολής μίλαγε, για πρόβατα και συκιές έλεγε. Τι ήθελες να τους πει; για ελάφια και έλατα; (φυσικά, ο απόλυτος εχθρός του τσοπάνη είναι ο λύκος που του τρώει τα πρόβατα και τον αφήνει νηστικό)

      Εδώ ΔΕΝ μιλάμε για το σύμβολο-λύκος, αλλά για τους πραγματικούς λύκους-ζώα και για την οργάνωση που έχουν μέσα στην δική τους αγέλη, με τους ομοίους τους, όχι για το τι κάνουν στα κοπάδια των θηραμάτων τους. Εκεί απλώς εξασκούν το φυσικό τους δικαίωμα να τραφούν όπως όλα τα πλάσματα του Θεού. Άν διαφωνείς μ' αυτό, α) να γίνεις βέγκαν και β) τα παράπονά σου στον Θεό που τους έφτιαξε σαρκοφάγους και θηρευτές. (κάτι έχω ακούσει για "πάντα εν σοφία εποίησε"...)

      Ο Χριστός, το Πάσχα, αρνάκι έφαγε. Λύκος βαρύς κι αυτός;
      (Κάτι τέτοια λέει ο Παλαιός, που διάβασε ολίγον από Ρασσιά και ολίγον από Μάγγο κι έκοψε καλούμπα, αλλά το κοψίδι δεν το κόβει.)
      Μη σου πω τι κάνουν κι οι χριστιανοί το Πάσχα...


      Οι λύκοι θα σταματήσουν να τρώνε πρόβατα, όταν οι άνθρωποι γίνουν ήμεροι σαν το "εσφαγμένον αρνίον" και ξεφύγουμε όλοι μαζί απ' τον κόσμο της πτώσης και τότε "θα ζήση ο λύκος με τ' αρνί". Αλλού φαν-παρκ, δηλαδή.

      ((Το ότι θα 'ρχόταν η στιγμή να σου κάνω και κατήχηση... Μέγας είσαι Κύριε και θαυμαστά τα έργα σου!))

      Διαγραφή
    2. Tι "Ό,τι νά 'ναι...", ωρέ Διηνέκη; Για τους αιρετικούς λέει. Τι σχέση μπορούν να έχουν οι πραγματικοί λύκοι μ' αυτούς; Μεταφορικό είναι.

      Παίρνεις ένα πραγματικό ζώο, το κάνεις σύμβολο του κακού και μετά αποδίδεις στο ζώο τις ιδιότητες του συμβόλου που έχεις φτιάξει με το μυαλό σου. Καθαρή δεισιδαιμονία, δηλαδή. Σαν τις μαύρες γάτες του μεσαιωνικού καθολικισμού. Ξεκόλλα.

      Διαγραφή
  9. Ευχαριστώ Διηνέκη.

    Mnk αγαπητή, το ξέρεις πόσο θαυμαστής σου είμαι. Αλλά με παραξενεύει πως οι γνώσεις σου για τους λύκους διαφέρουν τόσο από τις δικές μου και τις ευρύτερα διαδεδομένες. Μπορεί να έχεις δίκιο και να είναι παρεξηγημένος ο λύκος... ή οι πηγές σου ίσως είναι από φιλόζωους και φυσιολάτρες, που δεν έχουν ποτέ δει ένα μαντρί πρόβατα να εξολοθρεύεται σε μια βραδυά που καμία αγέλη δεν μπορεί να φάει 100 πρόβατα, όλο το βιος ενός οικογενειάρχη να καταστρέφεται. Γι αυτό και έχουν τουφεκιστεί και φάει φόλα μέχρι εξαφάνισης οι λύκοι στην Ελλάδα και σε όλη σχεδόν την Ευρώπη μέχρι το 1980-90.

    Από τότε οικολόγοι των ΜΚΟ αμολάνε λύκους, μαζί με αρκούδες και δηλητηριώδη φίδια. Μην επιβιώσει κανείς άνθρωπος σε βουνό έτσι και αρχίσουν τα όργανα, δηλαδη το χάραγμα, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.

    Για τους λύκους εγώ ξέρω τα κυρίαρχα άτομα της αγέλης τρώνε πρώτα και τρώνε τα καλύτερα κομμάτια. Εκπαιδευτές σκύλων προτείνουν να μην αφήνετε τον σκύλο σας να περπατά μπροστά ακόμα και με το λουρί γιατί νομίζει πως είναι αφεντικό. Στη φύση, λένε, τα σκυλιά και οι συγγενείς τους το πρωί περπατούν ομαδικά με το κυρίαρχο πρώτο. Αλλά εσύ έχεις διαφορετική ιστορία με τον άλφα τελευταίο επειδή η επίθεση γίνεται από πίσω - κατά πόσο όμως μεταναστεύουν εκτός της περιοχής τους για να βρεθούν σε κίνδυνο από άλλες αγέλες λύκων δεν ξέρω. Συμβαίνει λίγο και στους ανθρώπους αυτό με το περπάτημα, αυτός που αισθάνεται ανώτερος ιεραρχικά τείνει να περπατά μπροστά. Υπάρχει και αυτός που αισθάνεται ανώτερος αλλά δεν το κάνει αυτό, και έχει δυο φορές τον σεβασμό μου.

    Σε κάθε περίπτωση, η φύση είναι κακός δάσκαλος, τα λιοντάρια σκοτώνουν τα λιονταράκια της γειτονικής αγέλης αφού διώξουν τα αρσενικά και σχεδόν αμέσως οι θηλυκές μανάδες πάνε και τους τρίβονται, τι να λέμε τώρα. Στα ντοκυμανταίρ μας δείχνουν γρήγορους θανάτους μη σοκαριστεί ο κόσμος. Στην πραγματικότητα που καταγράφεται από πολλά κινητά πια στα σαφάρι, το θύμα συχνά τρώγεται ζωντανό ξεκινώντας από την κοιλιά ή τον πρωκτό. Το ίδιο κάνει και ο λύκος. Το χειρουργείο της φύσης, χωρίς αναισθητικό:

    https://www.youtube.com/watch?v=YnXxXk9lGlg

    Σαν αυτό που βλέπετε γίνεται μέχρι ΚΑΙ στην κοντινή μας Πάρνηθα. Έχουν αμολήσει λύκους από χρόνια, όλοι το ξέρουν στα Δερβενοχώρια. Ο Πατροκοσμάς έλεγε για κάποιο βουνό κοντά στη Σιάτιστα "Ὦ εὐλογημένο βουνό, πόσες ψυχὲς γυναικόπαιδα θὰ σώσης ὅταν ἔλθουν τὰ χαλεπὰ χρόνια". Αλλά το σκέφτηκαν και άλλοι... Έχουν ανακηρύξει περιοχές Natura ακόμα και εκεί που υπάρχουν κατοικημένα χωριά και σιγά σιγά θα απαγορέψουν την ανθρώπινη παρουσία. Τράβα να επιβιώσεις χωρίς το χάραγμα ανάμεσα σε λύκους, αρκούδες, δηλητηριώδη φίδια και από πάνω επισκέψεις από επιθετικά ελικόπτερα να εξασκούνται στη σκοποβολή.

    > Ακόμα και οι θεοί στον Όλυμπο είχαν αρχηγό!!! Άλλοι πυραμιδικοί, σκοταδιστές κι αυτοί..."

    Αρχηγός ήταν ο Δίας και πατέρας τους, στο κέντρο ενός ιδεατού κύκλου αν θέλεις, όχι δυνάστης που να τους πατούσε στο σβέρκο. Ο σκοταδισμός που λέω έχει να κάνει με την απόκρυψη γνώσης προς ώφελος των ιερατείων ψηλά στην πυραμίδα.

    Γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργο, κρίνεις τα πάντα βάσει ιδιοτελών κριτηρίων; Δεν νομίζω. Εδώ γιατί το κάνεις;

      Ο λύκος είναι ανταγωνιστικό είδος ως προς τον άνθρωπο. Οι «ευρύτερα διαδεδομένες» γνώσεις σου, δεν είναι παρά η ορεσίβια εχθρότητα, το μίσος και προκατάληψη για τον επικίνδυνο ανταγωνιστή στον πόλεμο της επιβίωσης. Ο λύκος είναι ΖΩΟ και όπως όλα τα ζώα δεν έχει ελευθερία βουλήσεως, αλλά δρα σύμφωνα με τα ένστικτα που έχει κληρονομήσει. Θέλει να φάει, να ζήση και ν’ αναπαραχθή, τίποτ’ άλλο. Όπως όλοι.

      Στην φύση, όπου το κοπάδι των προβάτων θα ζούσε ελεύθερο, στην θέα των λύκων θα το έβαζε στα πόδια και οι λύκοι θα σκότωναν 2-3, τα πιο αδύναμα που θα έμεναν τελευταία στο φευγιό και μ’ αυτόν τον τρόπο, θα συνέβαλαν και στην διατήρηση της υγείας του κοπαδιού των προβάτων. Είπαμε, πάντα εν σοφία εποίησε. Ισορροπία.

      Στην σκηνή του κυνηγιού, οι κυνηγοί τρώνε μόνον τα εντόσθια και πίνουν το αίμα επί τόπου (καταλαβαίνεις πόσες θερμίδες έχουν ξοδέψει στην πολύωρη τρεχάλα μέχρι να καταφέρουν να πιάσουν θήραμα; είναι λυσσασμένοι της πείνας). Εκτός αυτού, τα εντόσθια και το αίμα, τα οποία είναι εξαιρετικά θρεπτικά, σούπερ τροφή για σκληρά εργαζόμενους κυνηγούς /δρομείς, αλλοιώνονται πολύ εύκολα. Εκεί, ναι, ο αρχηγός τρώει πρώτος και οι υπόλοιποι κατά σειράν ιεραρχίας. Το υπόλοιπο ζώο μεταφέρεται στη φωλιά για να φάνε τα προστατευόμενα μέλη.

      Έρχεται όμως ο άνθρωπος, που με την λιγάαακι ανώτερη ευφυΐα του έχει βρει κόλπα να χακάρει τα ένστικτά του, και γι’ αυτό νομίζει πως όλη η πλάση και τα πλάσματά της αποτελούν ιδιοκτησία του και τα μαντρώνει τα πρόβατα, για να τα έχει πρόχειρα να τα τρώει όποτε γουστάρει. Εκεί τα βρίσκει ο λύκος, αφύσικα εγκλωβισμένα, να τρέχουν γύρω-γύρω σαν τρελλά. Όταν τα πρόβατα πανικοβληθούν, επειδή δεν έχουν από πού να ξεφύγουν, εκκρίνονται στο σώμα τους τεράστιες ποσότητες ενδορφινών (ενδογενή οπιούχα). Μόλις πιει αυτό το οπιούχο αίμα ο λύκος, μαστουρώνει. Παθαίνει αμόκ και τα σκοτώνει το ένα μετά το άλλο για να τους πιει το αίμα. Μπορεί να το κάνει, επειδή ο τσοπάνης του έχει σερβίρει στο πιάτο.

      Δεν είναι ο λύκος αυτός που διετάραξε τις φυσικές ισορροπίες, αλλά ο άνθρωπος. Θεωρεί όμως πως μόνον αυτός έχει δικαίωμα στην τροφή και στην ύπαρξη.
      Εκεί να ψάξης τις απαρχές και τις βάσεις της καταδυναστευτικής πυραμίδας, στην χρησιμοθηρική σχέση του ανθρώπου με την πλάση που τον περιβάλλει, χωρίς αγάπη, χωρίς σεβασμό. Και χωρίς μυαλό.

      - «αυτός που αισθάνεται ανώτερος ιεραρχικά τείνει να περπατά μπροστά»
      Ναι, για να χαράζει την πορεία.
      Ο προστάτης όμως περπατάει τελευταίος, για να επιβλέπει το τσούρμο.

      - Τα αρσενικά λιοντάρια δεν είναι μέλη καμμιάς αγέλης, ζουν μοναχικά. Μικρές ομάδες σχηματίζουν τα θηλυκά, 4-5, όχι περισσότερες. 1-2 μένουν με τα παιδιά και οι άλλες βγαίνουν στο κυνήγι για το κρέας της ομάδας το επιούσιο. Τα αρσενικά σκοτώνουν τα λιονταράκια, επειδή είναι αιλουροειδή. Το ίδιο ακριβώς κάνουν και οι γάτοι.


      - Το να κρίνεις τα ζώα με τα ανθρώπινα ηθικά μέτρα, είναι επιεικώς ανόητο. Τα ζώα ΔΕΝ έχουν ελευθερία βουλήσεως, άρα δεν έχουν και ευθύνη. Είναι ντε φάκτο αθώα, πέραν του καλού και του κακού. Τα παράπονα στον Δημιουργό, να δούμε τι θα σου απαντήση.

      - Ο σκύλος δεν κατάγεται απ’ τον λύκο, αλλά απ’ το τσακάλι. Εκτός απ’ την φυλή των Σπιτς που είναι απόγονος λύκων.

      - Ναι, «το θύμα συχνά τρώγεται ζωντανό ξεκινώντας από την κοιλιά ή τον πρωκτό».
      Θα σου πρότεινα, να επισκεφθείς ένα σφαγείο ή ένα ορνιθοτροφείο.

      - Σχετκά με τις ΜΚΟ συμφωνώ.


      Οόοολα αυτά, βέβαια, δεν έχουν καμμία απολύτως σχέση με το θέμα που έθιξα εγώ, δηλαδή την κοινωνική οργάνωση των λύκων μέσα στην ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ αγέλη. Ούτε και για την «απόκρυψη γνώσης προς όφελος των ιερατείων ψηλά στην πυραμίδα» ξέρουν τίποτα οι φουκαράδες οι λύκοι. Απλώς θέλουν να ζήσουν κι αυτοί, όπως κάθε πλάσμα που περπατάει σ’ αυτή τη γη. Και κανένας φαταούλας που θέλει όλη την γη κι όλα τα προβατάκια για πάρτυ του, δεν δικαιούται να τους στερήσει αυτό το δικαίωμα.

      Και να μην ξεχνάμε: «μάχαιραν έδωκας, μάχαιραν θα λάβης».

      Διαγραφή
    2. MNK. Αρέσεις πολύ. Ειχα Πρόσφατα μια συζήτηση με μια φίλη μου η οποία έχει φάει σκαλωμα με τον λύκο και το παρομοιάζει με εμάς τους Έλληνες. Έλεγε κάτι παρόμοια σαν και τα δικά σου. Άλλωστε να μην ξεχνάμε πως λύκος σε αναγραμματισμό βγαίνει σκύλος και οι αρχαίοι δες Σωκράτη ορκιζονταν στον κυνα, "Μα τον κυνα" νομίζω λέγανε, λογικά σε συνάρτηση με τον αστερισμό του Κυνός υποθέτω.

      Διαγραφή
  10. Αμάν ωρέ κλεφτόπουλα
    και τσούπρες τουρκοφάγες,
    αφήστε τη διχόνοια,
    ξυπνάτε τους ραγιάδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που την είδες την διχόνοια, γλυκό μου αγοράκι; ;)
      Απλώς διαλεγόμεθα, ελληνικώ τω τρόπω. Δεν είμεθα φλεγματικοί Εγγλέζοι λόρδοι, ούτε αφασικοί βουδιστές. Έχουμε νεύρο στο λέγειν μας.

      Διαγραφή
    2. Στην στιχουργική, ΆΡΙΣΤΑ 10'.

      Διαγραφή
  11. Να σάς είπω διά μίαν Ύβριν, την οποίαν λίαν ολίγοι γνωρίζουν; Περάστε από εδώ ωρέ Κλεφτόπουλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Για τους λύκους αν δεχτούμε ότι δεν είναι καλοί ή κακοί, ότι ο πυραμιδισμός τους δεν είναι καλός ή κακός αλλά όλα τα κάνουν από ένστικτο, αυτόματα και μηχανικά... τότε οι λύκοι ΔΕΝ είναι ελεύθεροι αλλά τροχοί σε μία κολοσσιαία μηχανή. Δεν κάνουν για σύμβολο ελευθερίας.

    Σύμβολο ελευθερίας καλύτερα να αναζητηθεί σε συνειδητά όντα όπως οι άνθρωποι. Ούτε εμείς την έχουμε στο τσεπάκι μας τη συνειδητότητα. Μια φορά πήγα σε ένα μαγαζί να πάρω κάτι, κάποιο εργαλείο ή λάστιχο. Μέχρι να το φέρει ο υπάλληλος από την αποθήκη, έπιασα κουβέντα με τον ταμία. Κάτι μου θύμιζε το σκηνικό. Έφυγα και λίγο αργότερα, θυμήθηκα. Στο ίδιο μαγαζί είχα πάει πριν καμιά 20αριά χρόνια, και έκανα ακριβώς την ίδια συζήτηση με τον ταμία. :) Τι συνέβη; Κάποιο είδος είχαν βάλει σε περίοπτη θέση, και σχεδόν μηχανικά ανταποκρίθηκα και ρώτησα σχετικά. Καρμπόν όλα. Κατά τ' άλλα το παίζω αφυπνισμένος και ελεύθερος. Μηχανές αντανακλαστικών είμαστε όλοι, οι ίδιοι νόμοι που διέπουν τους πλανήτες και τα ηλεκτρόνια διέπουν κι εμάς. Αίτιο και αιτιατό. Μάτριξ. Η συνειδητότητα ή παίκτης σε αυτό το παιχνίδι παίρνει που και που τα ηνία, ίσως κάνει και την υπέρβαση μερικές φορές με πράξεις ηρωισμού. Αλλά κατά κανόνα πάμε με τον αυτόματο πιλότο. Αυτό μας καθιστά προβλέψιμους, και άρα χειραγωγήσιμους από αρνητικούς ανθρώπους με δίψα για έλεγχο.

    Όσο αφυπνίζεται ο άνθρωπος, παίρνει τον έλεγχο ο ανώτερος εαυτός και αυτές οι αρνητικές δυνάμεις παραμερίζονται. Στο διάολο κι ακόμα παραπέρα.

    Δεν έχω συγχωρήσει κανένα από αυτά τα λαμόγια οπότε δεν με παίρνει να κάνω υποδείξεις περί συγχώρησης. Κατά βάθος όμως το ξέρω, είναι προϋπόθεση η συγχώρεση για να πας μπροστά πνευματικά.

    Γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή