«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Δευτέρα 8 Ιουλίου 2019

Ανακοίνωση Γεωργίου Μεταξά



Συναγωνίστριες και συναγωνιστές,
Φίλες και φίλοι,
 
Όλο αυτό το διάστημα, δέχτηκα πολλές πιέσεις, κυρίως από συναγωνιστές και συνεργάτες, προκειμένου να σταματήσω την απεργία πείνας. Ειδικά το τελευταίο διάστημα, οι πιέσεις αυτές, εντάθηκαν από κάθε κατεύθυνση.
 
Γνωρίζοντας ότι μπροστά μας έχουμε πολύ μεγάλο αγώνα, πολύ δρόμο αλλά και πολλά να κάνουμε, με πόνο ψυχής σας ανακοινώνω ότι σήμερα λήγω αυτήν τη μορφή αγώνα.
 
Θα ήθελα, μέσα από την καρδιά μου, να ευχαριστήσω θερμά, όλες και όλους μου συμπαραστάθηκαν αυτό το διάστημα. Αλλά κι εκείνους που δε στάθηκαν δίπλα μου, τους ευχαριστώ που τουλάχιστον δεν μπόρεσαν να μου γίνουν εμπόδιο.
 
Διδάχτηκα πάρα πολλά αυτό το διάστημα. Κατ' αρχάς, αναγνώρισα κάποια όρια στον εαυτό μου που αγνοούσα. Δεύτερον, γνώρισα υπέροχες ψυχές, των οποίων την ύπαρξη μέχρι προ λίγων ημερών, αγνοούσα επίσης. Τρίτον, ήρθα σε επαφή με πατριωτικές ομάδες που μέχρι πριν λίγες ημέρες είτε δε γνώριζα, είτε είχα ακούσει ελάχιστα.
 
Μπορεί σε αυτήν τη φάση που βρισκόμαστε να μην μπαίνουμε σε διαδικασία ενότητος, πράγμα που θα ήταν το καλύτερο κατά τη γνώμη μου, βλέπω όμως την προθυμία για ένωση. Που σημαίνει ότι προς το παρόν θα συνεχίσουμε τους ξεχωριστούς αγώνες, αλλά είμαι σίγουρος ότι σύντομα θα ενωθούμε για το κοινό καλό.
 
 
Τέλος, θα ήθελα να ζητήσω ένα μεγάλο συγγνώμη απ' όσους στεναχώρησα με την πράξη μου αυτή. Κι ένα μεγάλο συγγνώμη απ' όσους πίκρανα είτε με τα λόγια μου, είτε με τα έργα μου αυτό το διάστημα. Ως άνθρωπος, πέφτω σε σφάλματα. Δε θα μου δώσω ελαφρυντικό για τίποτα.
 
Το μόνο που μπορώ να υποσχεθώ, είναι ότι είτε ως ΑΚΕΕ (Ανεξάρτητη Κυβέρνηση Ελεύθερης Ελλάδος), είτε ως «Λευκοί Λύκοι», η ομάδα μου κι εγώ, θα είμαστε εδώ να δίνουμε τον αγώνα από την πρώτη γραμμή πυρός, είτε μόνοι μας, είτε σε συνεργασία με τις άλλες πατριωτικές ομάδες, ως στρατιώτες στο ύψιστο πατριωτικό καθήκον!
«Αισχρόν έστι σιγάν της Ελλάδος πάσης αδικουμένης!» (Δημοσθένης)
 
 
 

3 σχόλια:

  1. Αντε ρε μαγκα ,ειπα και εγω ! δεν μπορει ,καπου θα το καταλαβη ,ενταξει ,αφου εισαι καλα ,ετοιμασου ,φαε πιε ,γιατι εχει συνεχεια ,πρωτα θα τους μουρλανουμε στο ντουφεκιδι της νοησεως ,βαραμε ολοι μαζι στα αυτια ,αυτια ; εχουν αυτια οι οφιδοι ;και ξανα εναλλαξ .Θα φαη μπαστουνο φτυαρο ο οφις στην κεφαλη ....θα γλωσσεψη την μπερδα του !ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η επιστροφη του Γιωργου!!

    https://twitter.com/staceydash/status/1148324105856389120

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν και είμαι βαρύ μέταλλο, νομίζω ότι ταιριάζει αυτό https://youtu.be/EUOnCVqP2ho
    Φιλικά Αρτέμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή