«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2019

ΔΕΙΤΕ ΤΊ ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΟ ΕΚΑΝΑΝ ΤΑ ΒΡΩΜΟ-ΚΟΜΜΟΎΝΙΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΗΘΟΠΟΙΩΝ!

ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ ΕΡΤ

Δεν κουράστηκαν να δολοφονούν την Ελένη Παπαδάκη;

 του Σάκη Μουμτζή

 

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Εθνικού θεάτρου κ.Δ.Λιγνάδης έδωσε στην ισόγειο αίθουσα του θεάτρου REX το όνομα της ηθοποιού Ελένης Παπαδάκη.

Ποια ήταν η Ελένη Παπαδάκη είναι γνωστό. Ποιοι και πότε την δολοφόνησαν επίσης είναι γνωστό.

Εκείνο που δεν είναι ευρέως γνωστό είναι πως, κατά την συνήθη πρακτική των κομμουνιστικών κομμάτων της σταλινικής περιόδου, πριν εξοντωθεί βιολογικά ένας «ταξικός εχθρός», έπρεπε να εξοντωθεί ηθικά.

Και τον ρόλο αυτόν στην συγκεκριμένη περίπτωση της Ελένης Παπαδάκη τον είχαν αναλάβει τότε, τον Οκτώβριο του 1944 οι ηθοποιοί οι προσκείμενοι στο ΚΚΕ.

Το περίφημο Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών που, 75 χρόνια μετά, εντελώς ξεδιάντροπα, ζητεί την ανάκληση της απόφασης του κ.Λιγνάδη.

Βέβαια, δεν μπορούσε να κάνει κι αλλιώς το Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών, καθώς το ΚΚΕ, που ως γνωστόν ελέγχει το ΣΕΗ, εξέδωσε οργισμένη ανακοίνωση κατά του κ.Λιγνάδη και της κυβέρνησης.

Αλήθεια, τι πονά το ΚΚΕ;

Είναι ιστορικό γεγονός πως ο τότε γραμματέας του Κόμματος, ο Ν.Ζαχαριάδης είχε καταδικάσει στην 12η Ολομέλεια της ΚΕ του ΚΚΕ ( Ιούνιος 1945) την δολοφονία, από την Πολιτοφυλακή, της διάσημης τραγωδού. Όπως επίσης καταδίκασε και τις δολοφονίες των καθηγητών του Πολυτεχνείου. Θεώρησε πως έβλαψαν την εικόνα του Κόμματος.

Συνεπώς, το θέμα θεωρείται ιστορικά πως έχει κλείσει για την Αριστερά, από τότε. Ήταν μια δολοφονία που καταδικάστηκε και από το Κόμμα.

Γιατί λοιπόν αντιδρά τόσο έντονα εν έτει 2019; Τι προσπαθεί να προστατέψει; Μήπως αντιλαμβάνεται πως με τέτοιες συμβολικές κινήσεις αποκαθηλώνεται σιγά-σιγά η ιδεολογική ηγεμονία της Αριστεράς στον χώρο της Ιστορίας;

Μήπως, έτσι, αμφισβητείται το προνόμιο του να έχει μόνον αυτό μαρτυρολόγιο;

Η Ελένη Παπαδάκη ήταν μια ηθοποιός η κλάση της οποίας αναγνωριζόταν από εχθρούς και φίλους. Και μέσα στο καλλιτεχνικό κύκλο οι εχθροί της ήταν πολλοί και ισχυροί. Διάσημες ηθοποιοί που την μισούσαν και ασημαντότητες που την φθονούσαν.

Σήμερα, ένας άνθρωπος του θεάτρου, έπραξε το αυτονόητο. Αυτό μάλιστα που καθυστέρησε να γίνει επί πολλές δεκαετίες.
Τίμησε την μεγάλη τραγωδό στον δικό της χώρο και είναι άξιος συγχαρητηρίων.

Όσον αφορά το ΚΚΕ και τις συνδικαλιστικές παραφυάδες του, ας αντιληφθούν πως δίνουν μια μάταιη μάχη οπισθοφυλακών. Δεν ζούμε πλέον στην δεκαετία του 80, όταν τα σωματεία τεχνικών που ήλεγχε το ΚΚΕ ματαίωναν τα γυρίσματα της ταινίας «Ελένη» του Γκατζογιάννη και οι ερυθροτραμπούκοι, λίγο αργότερα, εμπόδιζαν την προβολή της ταινίας στους κινηματογράφους.

Οι καιροί άλλαξαν.
Μια φορά δολοφόνησαν την Ελένη Παπαδάκη. Σήμερα να σωπάσουν. Ας μην επιχειρήσουν να την ξαναδολοφονήσουν.


Σχόλιο  kartson:

Ο Μάνος Ελευθερίου το 2006 έγραψε το μυθιστόρημα η γυναίκα 
που πέθανε δύο φορές βασισμένο στη ζωή της Παπαδάκη. 
Ενώ το Εθνικό Θέατρο ανέβασε την παράσταση Για την Ελένη το 2016. 
Ο Πολύβιος Μαρσάν έγραψε την βιογραφία της 
Ελένη Παπαδάκη 
Μια φωτεινή θεατρική πορεία με απροσδόκητο τέλος.

  

πηγή

13 σχόλια:

  1. Κυττα αριστερά ,κυτταω δεξιά ,κυτταω από δω ,κυτταω από κει.Ο κόσμος ακούει κκ και φριττει."τι είπε ο Μαρξ ;"παπαριές ,είπε ,πως να δουλεύετε τους χαχολους ανά τον πλανήτη.Και από πίσω τα ερπετά.Στα επόμενα χρόνια ,μόνο τον εαυτό τους θα κοροϊδεύουν οι κεκεβρεδες.Λιγο αργότερα ,το κτίριο του ΜΙΣΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ,θα γινη ένα ωραίο πάρκο.Γιατι ;απλά....δεν θα υπάρχουν τα ερπετά και οι Δράκοι να σπρώχνουν λεφτά.ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά όλα αυτά αλλά και η μαντάμ δεν πήγαινε πίσω. Την ώρα το σύνολο του λαού λιμοκτονούσε αυτή έπερνε αυξησούλες. Μου θυμίζει ολίγον τι Σύριζα η κατάσταση. Κανονικά όλοι εκεί στα θέατρα θέλανε εκτέλεση. Την ώρα που άλλοι βρίσκονταν στα βουνά και δίναν το αίμα τους για την πατρίδα. Δεξιούληδες και Αριστερούληδες κάνανε απεργίες (σε κατεχόμενη χώρα!!!) και παίρνανε αυξησούλες για να μην έχουν θεματάκια με τον πληθωρισμό. Και ο προπάππους μου πέθανε σαν μαλάκας για σκατά σαν κ'αυτά. Κανένα έλεος σε δεξιά και αριστερά σκατά. Θα κριθούμε όλοι με τα ίδια μέτρα. Τι πάει να πεί ηθοποιός, τραπεζίτης, αχθοφόρος και μπετατζής. Την πάρτη τους κοιτάγανε τα λαμόγια και ο λαός πάλι μόνος του έβγαλε το φίδι απ'την τρύπα. Δεν θα λυπηθούμε κανένα ξόδι και δή τα βολεμένα, δεν πα'να έχουν τον Κωνσταντίνο σε φωτογραφία, 50 εικόνες παραμάσχαλα και 32 σημαίες στον ... τους. Οι πράξεις μιλάνε και βασικά φωνάζουν. Μην λυπάστε τους προδότες! Εθνοκεντρική σκέψη, μην δίνετε πάτημα σε κανέναν και πουθενα.

      Διαγραφή
    2. λίμνη θα το κάνουμε είναι σε χείμαρρο κατι τέτοιο γιατί είχαν πλημμυρίσει κάποτε και πήγαν ειδικά συνεργεία να αποκαταστήσουν τις ζημιές στα κουκουέδικα βιβλία μη τυχόν και χάσει η ανθρωποτητα τους σωτήρες της ρε αντε ουστ, πορωμένοι ως το κόκκαλο αλλά ούτε ένας από όσους γνώρισα δεν έχει μπει στο κτίριο τους ούτε ένας κι ας δούλεψε κι ας δουλεύει γι αυτούς αταξικές κοινωνίες όπου ο καθένας θα γ οποιον κι οτι θέλει επίσημα πιστεύω από φανατικο κκε εδώ και 40 χρόνια, καταστάσεις χειρότερες των ζώων δηλαδή, ούτε στο ζωικό βασίλειο βλέπεις τέτοια αίσχη όχι στο βασιλικό πλάσμα του Θεού, το λιοντάρι έρχεται η εποχή του διαλέγει την λιονταρίνα κάνει παιδιά, εδώ μιλάμε για αφηνιασμένο λιοντάρι που οποια λιονταρίνα βλέπει ακόμα και ντουβάρι θα το πηδάει τρελοκομείο σκέτο

      Διαγραφή
    3. έτσι θα είναι η αταξική τέλεια κοινωνία του κομουνισμού χωρίς σχέσεις χωρίς γάμους θαυμαστός καινούριος κόσμος και 1984 σενάριο , σε τί δεξαμενές σκέψεις τους εκπαιδεύουν όλους και λένε τα ίδια πράγματα και παρουσιάζουν κοινωνίες όμοιες του αντιχρίστου άραγε;; για την ταμπακέρα τα εγκλήματα του κομουνισμού ούτε λόγος φυσικά πώς είναι δυνατόν να τους πιστεύουν κάποιοι άνθρωποι, πωςςςςς;;;;;

      Διαγραφή
  2. Νομίζω ότι και ο Θεοτοκάς αυτήν υπονοεί στο έργο του Ασθενείς και Οδοιπόροι που είναι από τις καλύτερες ελληνικές σειρές με την Καριοφυλλιά Καραμπέτη και όλους τους ηθοποιούς να δίνουν ρεσιτάλ ερμηνείας, να το δείτε η Καριοφυλιά τον παίζει τον ρόλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  3. Διεισδύσανε ΠΑΝΤΟΥ για αυτό και ελέγχουν την κατάσταση..βγάζοντας όλα τα Απωθημένα-Συμπλέγματα-Ιδεολογικές Αγκυλώσεις τους τόσα χρόνια μετά...τα γεγονότα..υπήρξε ΜΕΓΑΛΗ ΖΗΛΟΦΘΟΝΙΑ για την Ελένη Παπαδάκη επειδή ήταν ΑΝΩΤΕΡΗ τους ως Ηθοποιός-Καλλιτεχνικά-Κοινωνικά=ήταν σε μια καλύτερη μοίρα εν σύγκρισή με Ανθρώπους που λοιμοκτονούσαν εκείνη την περίοδο.Βεβαιότατα το μεγαλύτερο "Μειονεκτημά της" ήταν ότι ΔΕΝ είχε ενταχθεί στο ΕΑΜ-ΕΛΑΣ Καλλιτεχνών όπως πολλοί Συναδελφοί της πολύ γνωστοί π.χ Μίμης Φωτόπουλος,Αιμίλιος Βεάκης,Χρήστος Τσαγανέας=ο βεβαιώς-ο βεβαίως στο Χτυποκάρδια στο Θρανίο με Βουγιουκλάκη/Παπαμιχαήλ,Δ.Παπαγιανόπουλο κτλ. για αυτό την "κατηγόρησαν" δήθεν ως "Αντιδραστικιά=δεξιά δηλαδή σύμφωνα με την ορολογία της εποχής"..οπότε δεν ήθελε και πολύ για να την "στείλουν".. υπάρχει και το γνωστό Βιβλίο Εκδόσεις Καστανιώτη.

    https://www.politeianet.gr/books/9789600331622-marsan-polubios-kastaniotis-eleni-papadaki-139527


    http://redskywarning.blogspot.com/2019/09/gramsci-alinsky.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα μάτια της εκφραστικότατα και κυρίως πονεμένα λες και ήξερε τί την περίμενε...

      Διαγραφή
    2. δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι τις ίδιες αντοχές και κάποιοι άνθρωποι θεωρούσαν ότι παίζοντας θέατρο εδειχναν στους Γερμανούς ότι δεν μασάν, και κάποιοι πίστευαν ότι έτσι εμψυχώνουν τους Ελληνες, κάποιοι υποχρεώνονταν να παίξουν κατοχή είχαμε κάποιοι ίσως και να γλίτωναν ανθρώπους από το εκτελεστικό απόσπασμα συναναστρεφόμενοι τους Γερμαναράδες, στο έργο ασθενείς και οδοιπόροι του Θεοτοκά το λαμόγιο επέστρεψε από το εξωτερικό και έγινε μεγάλος και τρανός μετά την κατοχή, ήταν ένας προδότης στρατιωτικός που είχε μεγάλη μνησικακία, έφυγε και ήρθε κι έγινε οικονομική δύναμη μετά κάπως έτσι έγιναν τα πράγματα, οι αγωνιστές που πάλευαν στα βουνά για να ελευθερώσουν την πατρίδα έφυγαν όσοι έζησαν ρωσίες και πολωνίες και τσεχοσλαβακίες με πρόσωπα σακατεμένα απ τις σφαίρες έπρεπε να γράψουν βιβλία να αφήσουν παρακαταθήκη να τα ξεφτελίσουν τα σκουλήκια με τα ρόλεξ

      Διαγραφή
  4. @ Ανωνυμον 17.52

    Αν με τη λεξη "μανταμ" εννοεις την ΠΑΠΑΔΑΚΗ τοτε δεν εχεις ιδεα τι σημαινει Ελλην/Ελληνιδα, Ελλαδα, Ελληνισμος.

    Για την κατοχη στα εχουν πει ολα στραβα στο πανεπιστημιο της ΚΝΕ. Κανεις λαος δεν εβγαλε το φιδι απο την τρυπα, αντιθετα το ανθελληνικο ΕΑΜ ερριξε το λαο στη τρυπα με τα φιδια.

    Κομμουνιστης και πατριωτης, το αλλο με τον Τοτο το ξερεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. η Ελένη Παπαδάκη ήταν Φαινόμενο Ηθοποιού-Καλλιτέχνιδας η ποιότητά της ήταν ΑΝΩΤΕΡΗ όσο και αν ηχεί περίεργο ή πρωτάκουστο απο Εμβληματικές Ηθοποιούς της εποχής της όπως π.χ η Μαρίκα Κοτοπούλη-ξέρετε στον Χώρο του θεάματος-Τέχνης-Καλλιτεχνών-Τραγουδοποιών η Αλήθεια ΔΕΝ είναι ότι ΟΛΟΙ είναι ένα παρεάκι όμορφο με Στοργή-Αγάπη-Προδέρμ....ίσα-ίσα το Αντίστροφο Προβλήματα στις Προσωπικές τους Σχέσεις-Αντιπαραθέσεις-Έντονος Ανταγωνισμός-Ζηλοφθονία-Έριδες-για να μην πω και μίσος...για την Επιτυχία του/της άλλου-άλλης μαζί βέβαια με τις τυχόν ερωτικές περιπέτειες που έπαιρνε τον/την εραστή-ερωμένη του-της άλλης...Οπότε ΔΕΝ είναι η Αυλή των θαυμάτων στην οποία όλα πάνε περίφημα...την Φθονήσανε-την Ζηλευάνε επειδή ΔΕΝ μπορούσαν να την φτάσουν σε συνδυασμό με το γεγονός ότι ήταν σε μια άλλη "Κοινωνική Κατάσταση"..καλύτερη απο τον Μέσο Έλληνα της Εποχής+δεν είχε ενταχθεί στο ΕΑΜ-ΕΛΑΣ...=αυτά απο μόνα τους ήταν ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΘΑΝΑΤΙΚΗΣ ΠΟΙΝΗΣ...ύστερα ήρθε η ΟΠΛΑ=Ομάδα Πολιτοφυλακής Λαϊκών Αγωνιστών και με ένα σύντομο "Στρατοδικείο"...στημένη δίκη παρωδία της απέδωσε την κατηγορία...εκτελέστηκε στην ΟΥΛΕΝ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ...απο τους λεβέντες της ΟΠΛΑ..Δυστυχώς το Βιβλίο του Πολύβιου Μαρσέν απο τις Εκδόσεις Καστανιώτη έχει εξαντληθεί-δεν γνωρίζω αν υπάρχει δυνατότητα να το παραγγείλεις ή αν υπάρχει άλλο αντίστοιχο-ψάξτε το όσοι ενδιαφέρεστε γιατί κάποια στιγμή αφού πρώτα μάθουμε τις λεπτομέρειες θα πρέπει να Γυριστεί είτε Ταινία ή Θεατρικό έργο(όπως η ΕΛΕΝΗ του Νίκου Γκατζογιάννη)Όσο για το ΕΑΜ οι απλοί Έλληνες που εντάχθηκαν σε αυτό εξ'αρχής στο μεγαλύτερο ποσοστό τους ήταν ΜΗ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ και πήγαν εκεί για να υπερασπιστούν την Πατρίδα και ΟΧΙ για τα Ιδεώδη του Κομμουνισμού..η Πλειοψηφία ΔΕΝ τα γνώριζε αυτά τα πράγματα-μόνο οι 2 στους 10 ήταν μυημένοι άρα ήξεραν τον μετέπειτα σκοπό καθώς επίσης και τα Κομματικά Στελέχη..πολλοί αποχώρησαν και πριν την απελευθέρωση τον Οκτώβριο του 1944-άλλοι πάλι που ΔΕΝ ήταν Κομματόσκυλα-Στελέχη ...ταλαιπωρήθηκαν...διότι το κίνητρό τους ήταν η Προάσπιση του Ιδεώδους που λέγεται ΕΛΛΑΔΑ και ΟΧΙ Κομμουνισμός...άλλοι γοητεύτηκαν απο την τότε "νέα ιδέα"..και ακολούθησαν...τα υπόλοιπα είναι καταγεγραμμένα απο την Ιστορία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. http://panusis.blogspot.com/2019/10/100.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όταν θα μάθετε κάποιοι να είστε πιο ευγενικοί και να μην μιλάτε προσβλητικά προς αξιότιμους (με λογαριασμό google) μόνιμους αναγνώστες μου..
    τότε θα αναρτηθούν τα σχόλιά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο θανατος της ΠΑΠΑΔΑΚΗ ηταν κατι πολυ μεγαλυτερο απο μια δολοφονια. Ηταν το συμβολικο χτυπημα κατα του υψηλου αρχαιολινικου ιδεωδους. Επρεπε να φυγουν τα εμποδια απο τη μεση για να φτασουμε εδω.

    https://twitter.com/_QBurra_/status/1186735380243988480

    κι' εδω ηταν το τερμα. Η βρωμα και η λετσαρια του Χολυγουντ γκρεμιζεται. Η Νεα Ταξη του σκοτους και του ερεβους φευγει. Η Νεα Ταξη του ΦΩΤΟΣ ερχεται.Η ΕΛΛΑΔΑ θα ειναι και παλι το φως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή