«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2020

Έτσι αποχώρησαν σήμερα τα ΜΑΤ απο τη Χίο (βίντεο)




6 σχόλια:

  1. ΕΥ-ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ27 Φεβρουαρίου, 2020 20:37

    Λίγα τούς κάνανε οί νησιώτες.Πουρναρίσια ρόπαλα καί καραμπινιές μέχρι πού τό καράβι νά έκλεινε τίς μπουκαπόρτες.Μάθημα γιά όλους,ή οργανωμένη αντίσταση,φέρνει θετικά αποτελέσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ Μ@@ΝΟΠΑΝΑ, ΓΑΜΩ ΤΟΥΣ ΤΑΦΟΥΣ ΣΑΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΥ ,ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΒΓΗΚΕ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ .
    ΤΟΥΣ ΤΑΙΖΕΙ .
    ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΙΕΡΑΤΕΙΑ .
    ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΝΕ ; ΣΕ ΜΕΝΑ ; ΣΕ ΣΕΝΑ ; ΣΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ; ΣΤΟΝ ΕΡΓΟΔΟΤΗ ;ΣΤΗΝ ΒΑΣΟΥΛΑ ;
    ΣΤΗΝ ΠΕΛΑΣΓΙΚΗ ; ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΙΟΠΗ ; ΣΤΟΝ ΑΠΛΟ ΙΕΡΕΑ ;
    ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΑΡΑΜΑΣΧΑΛΑ ΟΠΟΙΟΝ ΒΛΑΚΑ ΒΡΟΥΝΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ .
    ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΤΙ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΙΤΑΛΙΑ ,Η ΙΣΠΑΝΙΑ ,ΚΟΡΕΑ ΙΣΩΣ ,ΣΙΓΟΥΡΑ ΙΤΑΛΙΑ ,ΟΠΟΥ ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΕΒΓΑΛΑΝ ΚΡΑΝΗ ΚΑΙ ΑΣΠΙΔΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΘΕΣΑΝ .
    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΦΡΑΓΚΟΛΕΒΑΝΤΙΝΟΥΣ.
    ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΥ .ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΟΛΑ ΦΤΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ .
    ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΓΙΝΗ .
    ΕΔΩ ....ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΗ ΝΑ ΜΑΘΗ .....ΘΑ ΑΠΟΒΑΛΛΕΤΑΙ.....
    Ε, ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ ;
    ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΚΕΦΘΟΥΝ .
    ΝΙΚΗ ΤΩΝ ΧΑΖΑΡΟ ΜΑΦΙΟΖΩΝ ΑΥΤΟ .
    ΟΙ ΜΟΝΑΧΟΙ ΤΑ ΛΕΝΕ ΚΟΜΨΑ ,ΕΓΩ ,ΧΥΜΑ ΚΑΙ ΤΣΟΥΒΑΛΑΤΑ ,ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΓΛΥΤΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΗΛΑΔΗΣ !
    ΚΑΠΟΤΕ ,ΑΝΩΤΑΤΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΦΧΨ ΚΑΙ Ω ΠΑΛΙΑΣ ΨΕΥΤΟ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ ,ΠΟΥ ΛΕΩ ΕΓΩ ,ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΙ '
    ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΟΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ .
    ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΞΩ '
    Ε ! ΚΥΤΤΑ ΜΕ ! ΕΧΩ ΜΠΡΑΤΣΑ ,ΕΧΩ ΦΤΕΡΑ ΕΧΩ ΜΥΕΣ !.
    ΟΧΙ ,ΜΟΥ ΛΕΕΙ.
    ΞΑΝΑΛΕΩ" ΩΡΑΙΑ ΘΑ ΠΑΡΩΤΙΣ ΜΠΙΣΤΟΛΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΛΕΒΩ ΟΤΙ ΒΡΩ ,ΤΡΑΠΕΖΕΣ ,ΠΛΟΥΣΙΟΥΣ .
    ΟΧΙ ,ΜΟΥ ΛΕΕΙ .
    Α! ΓΙΑ ΚΑΤΣΕ ΤΟΥ ΛΕΩ ! ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΣ (ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΖΑ ) ;
    ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ,ΟΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ;
    ΝΑΙ ,ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ .
    ΚΑΙ ΓΕΛΑΣΑΜΕ .
    ΟΛΟΙ ΘΑ ΘΕΛΗΣΟΥΝ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ .ΤΩΡΑ ...ΠΩΣ ΘΑ ΜΑΘΑΙΝΗ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ...ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΡΕ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ !ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΗΣ ,ΕΧΟΥΝ ΑΡΧΙΣΗ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ .
    ΝΗΣΙΩΤΕΣ ,ΚΑΡΑΒΟΚΥΡΗΔΕΣ ,ΚΑΠΕΤΑΝΑΙΟΙ ,ΧΩΡΟΦΥΛΑΚΟΙ ,ΜΑΝΑΒΗΔΕΣ ,ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΑΝΣ ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ ....
    ΚΑΙ ΤΟ ΑΣΧΗΜΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΖΟΡΙΚΟΙ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΡΕ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ !
    ΕΞΑΙΡΕΤΟΙ ,ΑΡΙΣΤΟΙ ,ΕΚΛΑΜΠΡΩΤΑΤΟΙ ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΧΑΡΙΖΟΥΝ ΚΑΣΤΑΝΟ !
    ΣΤΡΩΣΕ ΚΩΛΟ ΕΥ ,ΕΛΑ ΝΑ ΚΑΤΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΘΡΑΝΙΟ ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΤΑΣ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΗΝ ΓΟΜΟΛΑΣΤΙΧΑ ,ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΙΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΣΑΜΕ ΤΗΝ ΒΑΡΚΑ ΠΑΤΡΙΩΤΗ !
    ΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!
    ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥ-ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ27 Φεβρουαρίου, 2020 23:33

      Νά σού πετάξω την γομολάστιχα;άσε αδερφέ τήν θέλω την ζωή μου,σέ έναν μήνα σχεδόν, έχω αγώνα.Δέν θέλω νά πάω χωρίς σαγόνι ή πόδια.Καί μία,άλλη μιά φορά τά λές σταράτα.Αυτοί στό πνευματικό πεδίο,τούς πολεμιστές,στις ψυχές τούς κοιτάνε.Τί λέει ή προφητεία;"Ό Θεός σκανδαλωδώς θά φυλάει τούς δικούς Του".

      Διαγραφή
    2. Έτσι ακριβώς φίλε μου ΕΥ!
      "Ό Θεός σκανδαλωδώς θά φυλάει τούς δικούς Του". Το πιστεύω ακράδαντα, σαν να το γνώριζα από πάντα.

      Διαγραφή
  4. Ναι ,ναααιιι ,ναι ,ναι ,ναι.
    Το δείχνει .
    Όποιος έχει μάτια στον εγκέφαλο ...βλέπει.
    ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή