«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Δευτέρα 4 Μαΐου 2020

ΕΧΑΣΕ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ! ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣE OΛΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ: ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ 15 ΜΑΪΟΥ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ !!!






Από χθες Κυριακή στο facebook κυκλοφορεί η ανακοίνωση ότι στις 15 Mαϊου θα πραγματοποιηθεί συλλαλητήριο διαμαρτυρίας για τον κορωνοϊό, την τρομοκρατία, το 5G και τα εμβόλια.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που κατάφερε να αλιεύσει το MAKΕΛΕΙΟ, οι διοργανωτές, όπως υποστηρίζουν δεν έχουν καμία σχέση με κόμματα, είναι άγνωστοι μεταξύ τους και αποφάσισαν από κοινού να διαμαρτυρηθούν για όλα αυτά που ζούμε.

Σήμερα μάλιστα αναμένεται να πάρουν και την σχετική άδεια για την πραγματοποίηση της διαμαρτυρίας που θα γίνει ταυτόχρονα στις μεγάλες πόλεις της χώρας μας.

Oι διοργανωτές μιλούν για μια ειρηνική διαμαρτυρία όπου θα τηρηθούν οι αποστάσεις ασφαλείας και κάθε μέτρο για τον κορωνοϊό.




 makeleio.gr


22 σχόλια:

  1. Γιατι;εγινε ζωγράφος και έχασε τις νερομπογιές;;και τα πινέλα;;

    Ζωγραφίζοντας τοπία ,και ηλιοβασιλεματα;;

    Όντως..δεν ηξερα ότι είναι και ζωγράφος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και γιατί πάλι δεν ακούγεται τίποτα;;;
    Τα νύχια τους θα μυρίσουν όσοι θέλουν να συμμετέχουν;;
    Αυτά τα πράγματα κύριοι διοργανωτές, όποιοι και αν είστε θέλουν promotion!

    ΠΟΛΥ PROMOTION, όπως έγινε και στο Μακεδονικό!!
    Αν ο χρόνος είναι λίγος, ας πάει λίγο αργότερα...
    Αλλιώς θα γίνει πάλι "μια τρύπα στο νερό", όπως και προηγούμενες φορές, προς μεγάλη χαρά των καταστροφέων μας και ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ...
    ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ,είναι να επαναληφθεί το φιάσκο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δανάη μου,

      Σήμερα βγήκε η αφίσσα. Έχουμε ακόμα 10 ημέρες μπροστά μας. Θα γίνει σε αρκετές μεγάλες πόλεις της Ελλάδος.. ΕΧΕ ΠΙΣΤΗ.. ήδη κυκλοφοράει σε fb , twitter, viber.
      Ξέρω ποιος το ξεκίνησε, πρόκειται για πολύ καλό άνθρωπο, ΠΟΛΥ ΠΑΤΡΙΩΤΗ, αλλά άσε καλύτερα να παίζει το "ομάδα πολλών ακομμάτιστων Ελλήνων" που λέει και το Μακελειό.
      Περί διοργάνωσης δεν γνωρίζω ακόμα στοιχεία.

      Θα τα ξαναπούμε σύντομα.
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
    2. Κώστα μου σε τέτοιες κινήσεις, εφόσον ξεκινούν, θεωρώ ότι πρέπει να μετέχουμε μαζικά, χωρίς να ψαχνόμαστε...
      Αν υπάρχει κάτι "περίεργο" στους διοργανωτές, όπως αφέθηκε να εννοηθεί σε παλαιότερες περιπτώσεις, εξετάζεται στην ώρα του!
      ΟΧΙ ΤΩΡΑ!
      ΟΧΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ!
      ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΤΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΟΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΧΑΣΙΜΟ...
      Δυστυχώς σε αυτό το θέμα οι απόψεις διίστανται και ήταν ένας από τους λόγους που στο παρελθόν ενοχλήθηκα, διότι θεωρώ ότι η όποια "καχυποψία" σε τέτοιες στιγμές είναι ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ!
      Έχουμε χρόνο γι΄αυτά...
      Άρα προς το παρόν δεν με απασχολεί το "ποιος"
      Με απασχολεί όμως η υπονόμευση που θα μπορούσε να γίνει...
      Για ένα πράγμα κάνω έκκληση:
      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ ΟΣΟ ΜΠΡΕΙΤΕ...
      Αν είναι δυνατόν όχι μόνο με ηλεκτρονικά μέσα...
      Και ας ευχηθούμε αυτή τη φορά να υπαρχει επιτυχία

      Διαγραφή
  3. Λές να εμφανισθεί καμιά μπατριώτισα απ'το πουθενά και να σύρει τον χορό του Ζαλόγγου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θυμάμαι, για παράδειγμα, μια εγκεφαλική αιμορραγία. Το να έχεις Covid δεν σημαίνει απαραίτητα ότι πεθαίνεις από την Covid. Εμείς το καταγράφαμε σαν να πεθαίνεις από Covid, το βάζαμε δηλαδή μέσα στην κοινή δεξαμενή. Και νομίζω είμαστε σωστοί που το κάναμε αυτό.!

    Τάδε έφη Νεκροθάφτης ..

    Περί συλλαλητηρίων και λοιπών δράσεων ή αντιδράσεων που λειτουργούν από το 1999 ως βαλβίδα εκτόνωσης των Ελλήνων , με μόνο σκοπό το μη ξεσηκωμό αλλά και την αποδόμηση, τον αποπροσανατολισμό και την διαστρέβλωση εννοιών όπως Πατριώτης ή Εθνικιστής θα τα πούμε εν καιρώ..

    Προσοχή στα πρακτορια.. Στους ωψιμους μπατριωτες.. Σε υπαλλήλους υπουργείων προβοκάτορες.. Σε επίδοξους και επιδοξες , αρσενικές και θηλυκές πόρνες της "Βαβυλώνας" που καπηλεύονται καταστάσεις και ζήτημα που θίγουν βαθειά, πολύ βαθειά το συναίσθημα των Ελλήνων!

    Χωρίς "μολύβι" δεν γράφεται Ιστορία!

    Χαίρεται..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και στους σατανιστές που έχουν εξαπολύσει πίσω μας
      μην ξεχνιέστε
      στους σατανιστές
      ο ελληνικός λαός αν κρατούσε την πίστη δεν θα τον έπιανε τίποτα ούτε οι μαζικές τελετές μαύρης μαγείας που ασκούνται για να είναι υπνωτισμένος
      άρχισαν τα ζωντανά θαύματα και παρουσίες αγίων μήπως και αντιληφθεί η μάζα
      αν δεν το αντιληφθεί εντός ολίγου πάμε για αυτογενοκτονία όπως είπε ο Παίσιος, τότε σώστε τον κ@@ο σας και πρωτίστως την ψυχή σας !

      Διαγραφή
    2. Για Ανώνυμο 05 Μαΐου, 2020 08:03
      Υπάρχει πουθενά το "μολύβι", για να ακολουθήσουμε;;
      Γιατί προς το παρόν μόνο "καναπέδες" βλέπω και πολλές - πολλές "εξυπνάδες" και προφάσεις...
      Αφήστε λοιπόν τα κουλά και κάντε ότι μπορείτε!

      Διαγραφή
    3. 25η Μαρτίου 2021!!

      Ιερά Μονή Αγίας Λαύρας!!

      Χαίρομαι ιδιαίτερα για το αγωνιστικό σας φρόνημα κυρία Πολυχρονίου..

      Δεν θα έρθω σε αντιπαράθεση καλόν αγώνα..

      Καλή Λευτεριά Έλληνες..!

      Καλή Λευτεριά αδέλφια! !

      Ανώνυμος

      Διαγραφή
    4. Και να προσθέσω κάτι... Όταν ένα μέσον ενημέρωσης το οποιο αποτελειται απο ταχα μου Εθνικό σοσιαλιστές , παρουσιάζει στον ελληνικό λαό μια ξεχασμένη προφητεία από το 1999 που λέει επί λέξη : Μετά από 20 χρόνια θα βιώσει η Ελλάδα και όλη η ανθρωπότητα μια πανδημία.. 15 Μαΐου θα έρθει η λύτρωση.!

      Και αυτή την προφητεία την παρουσιάζει στις 3 Μαΐου , μια ημέρα δηλαδή πριν την άρση των μέτρων και το ίδιο μέσον ενημέρωσης πρώτο , πρώτο ακριβώς την επομένη στις 4 Μαΐου ανακοινώνει συλλαλητήριο στις 15 Μαΐου καλά είναι να κρατάμε μικρό καλάθι !!

      Όσοι ήλθαν και απηλθαν πάτησαν και κάπου !!

      Εις υγείαν

      Διαγραφή
    5. Λογικότατη η καχυποψία σας ως προς αυτά τα σημεία. Θα σάς απαντήσω όπως απάντησα και στην κα Πολυχρονίου πιο κάτω: δΔεν έχω απαντήσεις για την ώρα, να είστε όμως σίγουρος/η ότι έστω και 2-3 μέρες πριν από τις 15 Μαΐου, αν αντιληφθώ κάτι το διαπιστωμένα πολύ ύποπτο.. θα αποτρέψω τον κόσμο από την συμμετοχή.

      Διαγραφή
  5. γονείς πρέπει να πάτε
    εκτός που θα καλωδιώσουν τα παιδιά σας
    θα σας τα πεθάνουν με τα εμβόλια
    δεν αντιδράσατε στους διεστραμμένους νόμους των διεστραμμένων
    αντιδράστε τώρα γιατί αλλιώς τους τα παραδίδετε οι ίδιοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και μια απορία:
    Γιατί γίνεται Παρασκευή, δηλαδή μέρα εργάσιμη;
    Αυτό από μόνο του αποκλείει πολλούς...
    Ειδικότερα όσους είχαν σκοπό να μετακινηθούν από γύρω περιοχές...
    Και κάτι ακόμη ως καθαρά προσωπική άποψη...
    Νομίζω ότι στην δεδομένη στιγμή δεν πρέπει να απλωθεί το θέμα σε ζητήματα διφορούμενα όπως οι μάσκες... Μπορεί να αποδειχθεί "αδύναμος κρίκος"...
    Καλό θα είναι προς το παρόν να επικεντρωθούν στη λαθρομετανάτευση, που καίει πολύ κόσμο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λογικές οι απορίες σου Δανάη μου,

      δεν έχω απαντήσεις για την ώρα, να είσαι όμως σίγουρη ότι έστω και 2-3 μέρες πριν από τις 15 Μαΐου, αν αντιληφθώ κάτι το διαπιστωμένα πολύ ύποπτο.. θα αποτρέψω τον κόσμο από την συμμετοχή.

      Διαγραφή
  7. Με διαμαρτυριες δεν βγαινει τιποτα, οσοι κι αν μαζευτουν. Οταν ερθει η ωρα του εμβολιου ο καθενας θα ειναι μονος του, μετα ξεκινανε ολα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κατερίνα Χατζηθεοδώρου05 Μαΐου, 2020 23:04

    Κώστα το "συλλαλητήριο/α" αυτό έχει την οσμή στημένου. Διότι:
    α. Είναι πολύ μικρός ο χρόνος μεταξύ ανακοίνωσης και πραγματοποίησης.
    β. Παρα είναι "τυπολατρικό".
    γ. Με κάποιο πρόσχημα μιας τάχα προφητείας τοποθετείται σε ημέρα καθημερινή, άρα ημέρα "βιοπάλης".
    δ. Βάζει πάρα πολλά θέματα/αιτήματα, ενώ το αίτημα πρέπει να είναι ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ. και όλοι ξέρουμε ποιο. Αλλα αυτό το αίτημα , δυστυχώς, δεν ικανοποιείται με συλλαλλητήρια ή "συγκεντώσεις"!
    ε. Δε βγαίνει μια οργανωμένη , φυσικά υπεράνω κομμάτων, ομάδα με συγκροτημένο λόγο, αλλά ένας κάποιος, που περίπου δεν τον ξέρει κανείς και που εσύ δηλώνεις ότι είναι"καλός" άνθρωπος και Πατριώτης. Παίρνεις όρκο έναντι της Πατρίδας σου, ότι είναι έτσι που το λες; Κι αν αμφιβάλλεις (κι από όσα είπες παρακάτω έδειξες ότι αμφιβάλλεις) προβάλλοντας τις συγκεντρώσεις προσθέτεις μια ακόμα απογοήτευση στον ελληνικό λαό και μια ακόμα νίκη σε όσους τον θέλουν πεσμένο κάτω. Αν αποτύχουν οι συγκεντρώσεις (πράγμα που το θεωρώ σχεδόν βέβαιο), το σύστημα ακόμα μια φορά θα θριαμβολογήσει ότι "λίγοι γραφικοί έχουν αντίθετες θέσεις με αυτό"!
    Έχω την αίσθηση ότι οι συγκεντρώσεις "τελειώσανε" ως τρόπος αντίστασης. Δε βγαίνει τίποτα και πολύς κόσμος το έχει καταλάβει . Εδώ, 1,5 εκ. Έλληνες κινητοποιήθηκαν και "έσεισαν" Αθήνα και θεσ/νίκη και το σύστημα προχώρησε κανονικά την προδοσία της παράδοσης, Ιστορίας, γλώσσας, εθνότητας και εδαφών (τμήμα της ελληνικής ΑΟΖ) σε ένα εντελώς εχθρικό και εντελώς ξένο προς όλα αυτά κρατίδιο! Σε "τυχάρπαστες" συγκεντρώσεις θα "κολώσει";
    Πόσες φορές πρέπει να γίνει το ίδιο λάθος για να κατανοήσουμε οτι τα "συλλαλητήρια" όχι μόνον δεν είναι πια τρόπος αποτελεσματικής δράσης, αλλά είναι και πολύ επικίνδυνα όταν μετέχουν τρεις κι ο κούκος.

    Επειδή είσαι πολύ καλοπροαίρετος πατριώτης, δεν θα ήθελα να σε στενοχωρήσω. Φίλος ο Κώστας, αλλά φιλτάτη η Πατρίδα μας. Και συνεπώς σου λέω ότι αυτή η κίνηση μου "μυρίζει" προβοκάτσια εναντίον του πραγματικού αγώνα των Ελλήνων και με όποιους σοβαρούς φίλους μου το συζήτησα, το ίδιο μου είπαν.

    Πρόσεχε Κώστα, τώρα δεν είναι ώρα πια για άλλες "αποτυχίες". Αρκετές έχει υποστεί μέχρι τώρα ο ελληνικός λαός, τόσες που ψάχνει απεγνωσμένα να βρει ένα μπούσουλα για να βγει από τον "Μινωταυρικό λαβύρινθο" και δεν βρίσκει.
    Να είσαι σίγουρος ότι ηγέτης ή οι ηγέτες που θα βγάλουν την ΕΛΛΑΔΑ από το λαβύρινθο, δε θα δράσουν όπως ο κύριος που συγκαλεί αυτές τις "συγκεντρώσεις"
    Ακόμα κι αν μπορούσε να βγάλει 3 εκ.Έλληνες στις κεντρικές πλατείες, τι θα άλλαζε; Το βλέπεις για "δημοκρατικό" το σύστημα; Ή δεν το ξέρει ότι αυτή τη στιγμή έχει το 80% των Ελλήνων εναντίον του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου,

      Το πρόσωπο για το οποίο μίλησα στην αρχή, μάλλον δεν ισχύει (με πληροφόρησαν λάθος) εφόσον είδα να δηλώνει μια αρθρογράφος της Τρικλοποδιάς ότι γνώρισε τον 23χρονο που ξεκίνησε την ιστορία αυτή από το facebook, κι ότι αυτός ο πιτσιρικάς τελικά με τον κύκλο του προχωράει στην διοργάνωση. Τελικά μετά και από αυτό.. έχω κι εγώ πλέον τις αμφιβολίες μου για πολλά που αφορούν το θέμα. Κι έχεις δίκιο, μόνο που αρχικά θεώρησα υποχρέωσή μου να βάλω την αφίσσα αυτή. Αύριο μπορεί να κατηγορηθώ σε στυλ "δεν μάς ενημερώσατε για το συλλαλητήριο, γι αυτό δεν πέτυχε". Είναι δίκοπο μαχαίρι αυτά τα θέματα.

      Ναι, το ζητούμενο είναι ΕΝΑ: Η ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΜΑΣ. Δηλαδή ο ΙΣΛΑΜΟ-ΕΠΟΙΚΙΣΜΟΣ, που ΝΑΙ.. δεν αντιμετωπίζεται με μηνύσεις και συλλαλητήρια, αλλά ΤΕΛΙΚΑ.. μόνο ΜΕ ΟΠΛΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ ΑΝ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΕΣΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΣΦΑΞΟΥΝ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑΧ ΤΟΥΣ.

      Καλομελέτα κι όλα θα 'ρθούν..
      αν μη τί άλλο.. το 2020 και το 2021 δεν θα είναι βαρετά 🙂

      Διαγραφή
    2. Αγαπητοί φίλοι Κατερίνα και Κώστα...
      Κατ΄αρχάς συμφωνώ με την Κατερίνα, ότι πρέπει να υπάρχει ένα μοναδικό, σαφές και κοινά αποδεκτό αίτημα... Τα υπόλοιπα που αναφέρονται μπορεί να καταστήσουν την όλη κίνηση γραφική..
      Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω μαζί σας ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΗΜΕΙΟ...
      Το θέμα του λαθροεποικισμού, είναι από τα ελάχιστα, αν όχι το μοναδικό ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΏΣΕΙΣ, παράλληλα φυσικά και με άλλες δράσεις.
      Είναι άτοπη, η όποια σύγκρισή του με το Σκοπιανό γιατί υπάρχει η εξής ειδοποιός διαφορά:
      Στο Σκοπιανό, αρκούσαν οι υπογραφές "τρισήμυσι προδοτών και η έγκριση 151 συνενόχων. Μπορούσαν να κρατήσουν το λαό μακριά με τη βία και να κάνουν τη δουλίτσα τους, όπως και έκαναν...¨
      ΑΝΤΙΘΕΤΑ:ΣΤΟΝ ΛΑΘΡΟΕΠΟΙΚΙΣΜΌ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΝ, ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΕΣΤΩ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ... Και τούτο διότι πρέπει να διοχετεύσουν όλο αυτό το λεφούσι στην Ελληνική κοινωνία. Δεν μπορούν να συγκρατήσουν το λαό μακριά από το εγχείρημα, διότι αυτό συμβαίνει ΜΕΣΑ στο λαό...
      Δείτε τι έγινε στα νησιά, λίγο καιρό πριν...
      Όταν δεν τους βγαίνει ο σχεδιασμός, έρχονται σε δύσκολη θέση...
      Δείτε τη δομή των Σερρών όπου επειδή υπήρξε αντίδραση στις περιοχές με αρκετό πληθυσμό, ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΟΝ ΑΡΧΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ και αναγκάστηκαν να την μεταφέρουν σε χωριουδάκι των 150 κατοίκων...
      Παραπάνω αναφέρονται οι κινήσεις στη Σούδα...
      Για σκεφτείτε λοιπόν καθολική αντίδραση στυλ Σκοπιανού σε όλες τις περιοχές...
      Για σκεφτείτε να φανεί σύσσωμος ένας λαός αποφασισμένος ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ!
      Ακόμη και οι έχοντες σκοπό να νοικιάσουν καταλύματα θα το ξανασκεφτούν...
      Διότι θα υπολογίσουν ίσως "τα όπλα", ως επόμενη κίνηση...
      Αλλά:
      Απαραίτητες προϋπόθεσεις είναι:
      Να γίνει μελετημένη και σωστή Οργάνωση...
      Να εμπλακούν συλλογικότητες, οργανώσεις, σωματεία
      Να υπάρχει χρόνος γνωστοποίησης στον κόσμου, ο οποίος είναι ήδη ευαισθητοποιημένος, γιατί νοιώθει το πρόβλημα στο πετσί του.
      Να επιλεγεί κατάλληλη μέρα...
      Να υπάρξουν διευκολύνσεις μετακίνησης για τους πολλούς...

      Όσον αφορά στους/ ον υποκινητές/η του συγκεκριμένου της 15ης, θεωρώ πιθανότερη την εκδοχή μιας κίνησης "εν βρασμώ " και χωρίς σκέψη, παρά την εσκεμμένη προβοκάτσια... Αλλά και πάλι δεν μπορώ να γνωρίζω..

      ΕΠΙΜΕΝΩ ΩΣΤΟΣΟ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΚΙΝΗΣΗ, ΑΛΛΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΣΕΙΣΜΟ, ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ, ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΖΗΜΙΑ...

      ΥΓ. Τα "όπλα" που λέτε δεν τα βλέπω πουθενά, παρά μόνο στα πληκτρολόγια... Άρα;; καθόμαστε και μένουμε σε ..ευχολόγια;;

      Διαγραφή
    3. Κατερίνα Χατζηθεοδώρου06 Μαΐου, 2020 14:57

      Φίλη Δανάη και φίλε Κώστα, με χαρά διαπιστώνω ότι ο διάλογος μας ήταν δημιουργικότατος, γιατί προσέγγισαν οι θέσεις μας.
      Σήμερα το πρωί διάβασα την είδηση ότι κάτοικοι του Ν.Πέλλας, έβαλαν φωτιά στο ξενοδοχείο που επρόκειτο να φιλοξενήσει αλλοδαπούς.Το χάρηκα!
      Αυτό δείχνει ότι οι Έλληνες έχουν φθάσει στα όρια τους και δεν τους αρκούν οι "ειρηνικές" συγκεντρώσεις!
      Ωστόσο, συμφωνώ με τη Δανάη ότι μεγάλες συγκεντρώσεις και γενικά έντονες αντιδράσεις για το μεταναστευτικό φέρνουν ένα κάποιο αποτέλεσμα. Αλλά είναι εντελώς "σχετικό"(πλην Κρήτης-εκεί θα τα βρουν σε όλο το νησί σκούρα) του τύπου: παίρνω τη δομή από σένα που δείχνεις ότι έχεις τσαγανό και την πάω πιο πέρα, σε άλλους που είναι πιο ήσυχοι.

      Εδώ χρειαζόμαστε λύσεις/ενέργειες που να κόψουν το πρόβλημα με "Αλεξάνδρειο" σπαθί και καλώ όλους να στύψουμε το μυαλό και την ψυχή μας για να τις βρούμε!

      Διαγραφή
  9. "οι συγκεντρώσεις "τελειώσανε" ως τρόπος αντίστασης" ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ ΜΕ ΤΗΝ Κα Κατερίνα. ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ οι ειρηνικές συγκεντρώσεις δεν έχουν πλέον κανένα νόημα. Εμπρός στον δρόμο που άνοιξαν οι κάτοικοι της Άρνισσας στην Πέλλα κλπ Έλληνες που αγωνίζονται ως άλλοι ήρωες του 1821 ενάντια στην ισλαμοποίηση και βοσνιοποίηση της Ελλάδας μας.
    Εκτός αν οι συγκεντρώσεις αυτές φτάσουν στα επίπεδα των συλλαλητηρίων για την Μακεδονία μας. Δύο συν εκατομμύρια Έλληνες στους δρόμους. Ειδάλλως τζάμπα μαζευόμαστε και τρώμε χημικά. Το καλύτερο είναι να πάψουμε να εκτονώνουμε την οργή μας σε ειρηνικές διαδηλώσεις και να την κρατήσουμε μέσα μας μέχρι ... και έπειτα δεν είναι καλύτερα να μην ξέρει το κράτος- εχθρός φανερός πλέον- τι ποιεί ο αληθινός ΕΛΛΗΝ;;;;
    ΔΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή