«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Πέμπτη 18 Ιουνίου 2020

Δείτε ποιανού κείμενο έβαλαν στις Πανελλήνιες.. Καλό φρικάρισμα..



Σχόλιο Θάνου koukfamily: Δηλαδη από όσους τρομερούς και φοβερούς λογοτέχνες έχει η πατρίδα μας, αποφάσισαν οι νεοταξίτες σιχαμεροί τύποι του Υπουργείου Παιδείας να βάλουν αυτουνού; Και μετά καθόμαστε και λέμε για Παιδεία...; Αυτοί θέλουν να βγάλουν νεοταξικά πρόβατα... χωρις πίστη και φιλοπατρία... 
Σχόλιο Διόδοτου: Και όχι μόνο... Θέλουν να βγάλουν πουστράκια, γιουσουφάκια για τον Τούρκο κατακτητή.. 


Σχόλιο Πᾶνος ('Εθνέγερσις'): Κάθε λίγο μᾶς ἐπιβεβαιώνουν οἱ κυβερνῶντες, πὼς πρόκειται γιὰ τὴν μέγιστη ἀντίχριστη, ἀνώμαλη καὶ ἀνθελληνικὴ συμμορία ποὺ πέρασε καὶ κυβέρνησε τὴν πατρίδα μας ποτὲ.
Τὸ πιὸ λυπηρὸ δέ, εἶναι πὼς οὐδεμία ἀντίδρασις ἀπὸ τὸν λαό, πλὴν ἐλαχίστων ἐξαιρέσεων, ἀπόλυτη ἀποδοχὴ σὲ ὅλα... 

___________________________

Αυτήν την παιδεία θέλουν να πλασάρουν στη νέα γενιά...
Επελέγη κείμενο αναφοράς στις Πανελλαδικές Εξετάσεις από συγγραφέα που ένα από τα τελευταία του βιβλία έχει τίτλο «Γιατί πρόδωσα την πατρίδα μου»
Στα θέματα που «έπεσαν» στη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία με το νέο σύστημα, στην πρεμιέρα των Πανελλαδικών Εξετάσεων, συμπεριλαμβανόταν ένα κείμενο του συγγραφέα Θεόδωρου Γρηγοριάδη με τίτλο «Το γιατρικό της αμόλυντης λογοτεχνίας». Ποιος είναι αυτός σίγουρα αναρωτήθηκαν οι περισσότεροι…


Τα όσα αναφέρει ο Κώστας Καραΐσκος, Επικεφαλής της Παράταξης Πολιτών για τον Δήμο Κομοτηνής-Σπάρτακος είναι κατατοπιστικά:

Συγγραφέας ἀναφορᾶς γιά τίς πανελλαδικές!

Ὡς κείμενο στίς Πανελλαδικές Ἐξετάσεις Νεοελληνικῆς Λογοτεχνίας σήμερα ἐπελέγη (ἀπό τόν ἡμερήσιο Τῦπο) ἕνα τοῦ συγγραφέα Θεόδωρου Γρηγοριάδη περί ἀνάγνωσης τῆς λογοτεχνίας. Καλό, δέν λέω. Ἐπειδή ὅμως μπορεῖ νά μήν σκαμπάζετε ἀπό λογοτεχνία καί τό ὄνομα Θεόδωρος Γρηγοριάδης νά σᾶς εἶναι ἀνοίκειο, ρίξτε μιά ματιά στήν παρουσίαση ἀπό τό http://www.lifo.gr προηγούμενου βιβλίου του (“ὁ παλαιστής καί ὁ δερβίσης”):

«Ο Τζεμάλ, ο Διονύσης, ο Χρήστος, η Μιρέλλα, η Μόλυ. Ο ωραίος Τούρκος παλαιστής, με σφρίγος που ξεχειλίζει από ρώμη κι ερωτισμό, ένα κορμί που δεν είναι απλά ένα σκληροτράχηλο αντρικό σώμα αλλά και αντικείμενο πόθου, κουβαλώντας εκατοντάδες χρόνια πρωτογονισμού, πολεμικών τελετουργιών, αψεγάδιαστης αρρενωπότητας. Κόσμος πάει κι έρχεται κι από τις δύο πλευρές των συνόρων του Έβρου για χάρη του, το χαμογελαστό παιδί προσφέρει με τη μεγαλύτερη ευκολία και με αξιοσημείωτη απενοχοποίηση τον έρωτά του σε γυναίκες κι άντρες ισότιμα, πιο συχνά από επιλογή, κάποιες φορές από υπολογισμό – γίνεται για όλους η προσωποποίηση της χαράς της ζωής! Σε τέτοιο βαθμό, που σχεδόν αποσυντονίζει τους ήρωες της ιστορίας, οδηγώντας τους στην επαναδιαπραγμάτευση της ζωής τους και των στόχων τους. Ο καθηγητής Ιστορίας, που μέσα από αυτόν εξιδανικεύει την αγάπη του για τον οριενταλισμό και επαληθεύει την ενστικτώδη του εμμονή για την Ανατολή των προγόνων του, η απελευθερωμένη νεαρή φωτογράφος που ανακαλύπτει μια ζωώδη σεξουαλικότητα που δεν θυμίζει σε τίποτα τους προβληματικούς συνομήλικούς της Έλληνες, μια μεσήλικη γυναίκα που κολλάει δίπλα τους ψάχνοντας τα ίχνη του χαμένου της άντρα. Κι ο φέρελπις συγγραφέας Διονύσης, ένας σύγχρονος δερβίσης που αποφασίζει να τους μπλέξει όλους μαζί στην πρώτη του λογοτεχνική απόπειρα, ένα σύγχρονο μυθιστόρημα που ξεκινάει από τα λαϊκά πανηγύρια της Μακεδονίας, όπου πεχλιβάνηδες αλειμμένοι με λάδια παλεύουν μεταξύ τους, φτάνει στους τεκέδες της Αδριανούπολης και καταλήγει στην άχρωμη κι αντιερωτική Αθήνα. Και καθώς ξετυλίγει την ιστορία του, σκοντάφτει στον σουφισμό, σε μυστικά περάσματα, σε μητρομανείς κυρίες και σε υποθέσεις κατασκοπείας…»

(Βάλτε ὅσα θαυμαστικά θέλετε, δυστυχῶς … ἐμετικά δέν ὑπάρχουν)

Ὄχι, δέν εἶναι αὐτό τό τελευταῖο του βιβλίο, ἐκεῖνο ἐπιγράφεται “Γιατί πρόδωσα τήν πατρίδα μου” – ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ! 





 ethnegersis.blogspot.com
 

13 σχόλια:

  1. ΑΥΤΗΝΗΣ ΤΗΣ ΤΡΕΛΛΗΣ ΜΕ ΤΟ ΦΟΥΛΑΡΙ;;;!!....
    ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα πέση βρεμενη νταγιακα στον πουστρο κωλο τους , που θα τσυριζουν σαν τις ποντικινες.
    Αυτή η λουγκρα η κεραμεως δίνει την εντολή.
    Η τσουρομαδημενη.
    Σαβουρο ανώμαλοι .
    Γράφει η μαυρομυτα.
    ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν θα σχολιασω το κειμενο ουτε τον συγγραφεα,γιατι δεν ειμαι ειδικη ,αλλωστε μου ειναι παντελως αγνωστος....παντα δυστυχως,υπηρχαν ορνεα που τρεφονταν απο τις σαρκες της παιδειας μας...η παιδεια μας δεκαετιες τωρα ειναι αγωγη εις ΥΠΝΟΝ πνευματικον ,παρα σε πνευματικη αγρυπνια γιατι απ το ελληνικο σχολειο λειπει πρωτον η ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ,και δευτερον δυο ουσιωδη χαρακτηριστικα που ο Σολωμος προσδιοριζει με τους ορους,λογισμος και ονειρο....η παιδεια μας ειναι ακινητοποιημενη στο εδαφος,γιατι ειναι αφτερη...παιδαγωγω σημαινει δινω φτερα στο πνευμα και στην ψυχη των παιδιων..αρχη παιδειας οπως λεει ο ποιητης ειναι το να πεταμε εστω και με σπασμενα φτερα....[σαχτουρης]..εχουμε παιδεια που προωθει τον μηδενισμο και οχι τον ηρωισμο...γενικα της λειπει το ποιητικο,δηλ το δημιουργικο στοιχειο,λειπει και το πτητικο δηλ το ανυψωτικο, λειπει το ποιοτικο στοιχειο,λειπει τελος ο ρεαλισμος...γιατι ρεαλισμος δεν ειναι να ερπεις...ειναι οπως το ορισε ο Γκαιτε''''να πατας γερα με τα δυο σου ποδια στα συννεφα].......ΣΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι;;να γράψω
    Και τι;να πω..
    Για τον π0@©τη..
    Το κακό!!!

    Δώρο ένα Γατσιο!!!😂😂😂

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. https://1.bp.blogspot.com/-dCBBS7ZB7d4/Xt9BbZSY8OI/AAAAAAAAOZs/eU8YxxKUlwkMQBXSWAHmFJQxQmEU4ohAQCLcBGAsYHQ/s1600/1526481156416.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. https://1.bp.blogspot.com/-ZKUZcKZpqOQ/Xt8HrPc2kMI/AAAAAAAAOXc/gDRwsBaQF6QfCts-Hf9nIeudDPQKhm7LACLcBGAsYHQ/s1600/fashwave-vaporwave-glitch-art-europe-snake-hd-wallpaper-preview.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το πώς συνδύασαν έναν σκουπιδολόγο με τον Τσιρόπουλο του κειμένου 2 είναι απορίας άξιον. Προσωπικά πιστεύω πως αυτό αντικατοπτρίζει τις "αντιμαχόμενες δυνάμεις" στο παρασκήνιο της επιλογής των θεμάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάς μπερδέψατε..
      Ποιος είναι ο Τσιρόπουλος;
      Ποιο είναι το κείμενο 2;

      Διαγραφή
    2. Θα σας πω:
      Τα κείμενα των θεμάτων είναι 3. Πρώτο ήταν το κείμενο του Γρηγοριάδη, δεύτερο ένα του Τσιρόπουλου και τρίτο ένα ποίημα του Τίτου Πατρίκιου: https://www.oefe.gr/panellinies/2020/them_glo_gen_Neo_Sys_200615.pdf

      Από περιέργεια είχα ψάξει παλιότερα μόνη μου τον συγγραφέα στον οποίο αναφερθήκατε στην ανάρτηση, και είχα φυσικά φρίξει με τη βιβλιογραφία του. Το παραπάνω απόσπασμα δε, που έχετε παραθέσει, είναι ένα αίσχος... Η πρώτη μου εντύπωση από το Γρηγοριάδη είναι: ένας υπερφίαλος wannabe συγγραφέας και δήθεν άνθρωπος των γραμμάτων. Κλασική περίπτωση αριστερού κουλτουριάρη. (Και το λέω αυτό γιατί η "κουλτούρα" έχει γίνει προϊόν κατανάλωσης, πολιτιστικής φύσεως, και φυσικά δεν οδηγεί πουθενά, παρά μόνο σε ιδεολογίες-σκουπίδια). Ευτυχώς το κείμενο 1 των πανελλαδικών είναι "ακίνδυνο" (αν και δε λέει τίποτα φοβερά αξιόλογο) και φυσικά τα παιδιά μετά την εξέταση σιγά μη θυμούνται το συγγραφέα. Αλλά αυτό μάλλον σημαίνει ότι τέτοιους συγγραφείς διδάσκονται και στο σχολείο δυστυχώς.

      Τέλος πάντων, το θέμα είναι ότι μου έκανε πολλή εντύπωση, πώς γίνεται να επιλέγουν από τη μία το Γρηγοριάδη και από την άλλη τον Τσιρόπουλο, που από όσο λίγο γνωρίζω, πρέπει να ήταν αξιόλογος συγγραφέας. Από αυτόν έχω διαβάσει τα Δοκίμια Ευθύνης. Πιστεύω πως ίσως να υπάρχει μια διαμάχη στο παρασκήνιο της επιλογής των θεμάτων, μεταξύ των εκπαιδευτικών που έχουν ήθος και εκείνων που θέλουν να το παίξουν προοδευτικοί. Και έτσι καταλήγουμε σε τέτοιες αντιφατικές επιλογές. Αν αυτό ισχύει πάντως, είναι καλό, γιατί σημαίνει ότι υπάρχουν άνθρωποι που μάχονται για την υπεράσπιση της αλήθειας και των πραγματικών γραμμάτων.

      Αναρωτιέμαι πότε θα ελευθερωθούμε (πνευματικά) από το σκουπιδαριό που κάνει τόση ζημιά στους νέους αλλά και στους μεγαλύτερους...

      Διαγραφή
    3. Σάς ευχαριστούμε πολύ για τις πληροφορίες.
      Να είστε καλά,
      κι ευχόμαστε καλύτερη παιδεία σε μια ελεύθερη Ελλάδα στο εγγύς μέλλον.

      Διαγραφή
  8. Ειναι κουλουριαρηδες οι ανθρωποι....θελουν να τουρκεψουμε η τουλαχιστον να αφελληνισθουμε εντελως. Ειναι κομπλεξικοι με την ελληνικοτητα.
    Απο την αλλη και εμεις φταιμε με την συνωμοσιολογια που δεχομαστε και διακινουμε, και ετσι καταμπεδρεψαμε αγνες ψυχες (και το δικο σας ιστολογιο δνε παει πισω). Αν καταφερουμε να απαλλαγουμε απο τους συνωμοσιο-βλακολογους που κυριως απευθυνονται στον πατριωτικο χωρο, μονο τοτε θα πεισουμε και τους υπολοιπους. Αν συνεχισουμε να ειμαστε ψεκασμενοι (κυριολεκτικα και μεταφορικα) χασαμε το παιχνιδι (που δνε ειναι καθολου παιχνιδι). Να ψαχνουμε εκτος απο την Ιστορια και την επιστημη για να μην μας κοροιδευουν εκτος των αλλων με ηλιθιες συνωμοσιολογιες για να καλυψουν τις αληθινες βρωμιες τους (πχ αερο-ψεκασματα δηθεν απο αεροπλάνα που πετουν στα 10 χλμ υψος, που διαδιδουν, για να μην προσεχουμε τι κανουν οι βιομηχανιες των πολυεθνικων).Χααρπ και αηδιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή