«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Τρίτη 23 Ιουνίου 2020

Πώς τολμάς και μιλάς για τα δικαιώματα των ανθρώπων, όταν δεν τους δίνεις το δικαίωμα να προστατεύουν τον εαυτό τους; ΟΠΛΟΚΑΤΟΧΗ … ΝΑΙ ή ΟΧΙ; (Δοθείσας αφορμής)

του Ιωάννη Πέτρου

Σχόλιο Πόπης Σουφλή: Άραγε στις μέρες που μας έχουν επιφυλάξει οι … κυβερνώντες, ορατοί και αόρατοι, πόσος κόσμος θα χάσει τη ζωή του, επειδή δεν θα έχει ένα… όπλο να υπερασπίσει τον εαυτό του και την οικογένειά του;;; Και να σκεφθεί κανείς, πως… η πλειοψηφία των λαθροεισβολέων, ΕΧΟΥΝ ΒΑΡΥ ΟΠΛΙΣΜΟ.

 


Ανέκαθεν οι ελληνικές κυβερνήσεις τίθονταν κατά τις οπλοκατοχής. Την άποψη δε αυτή, στήριζε και στηρίζει μια μεγάλη μερίδα πολιτών προτάσσοντας ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ επιχείρημα. Το περισπούδαστο … «Δηλαδή να γίνουμε Far West; Να σκοτωθούμε μεταξύ μας;»
Βέβαια δεν ξέρω αν με το «Far West» εννοούν χώρες σαν την Ελβετία ή την Αυστρία, αλλά και μόνο η Κρήτη, αρκεί για να απαντήσει. Η Κρήτη στην οποία κατά παράδοση υπάρχουν αρκετά όπλα ανά σπίτι, και όμως δεν συμβαίνει τίποτα περισσότερο, απ΄ ότι σε οποιαδήποτε άλλη περιοχή της Ελλάδας (όπου φυσικά οι καραμπίνες είναι νόμιμες)



Από την άλλη, είναι πολλοί (και μεταξύ αυτών κι΄εγώ) αυτοί που υπεραμύνονται του δικαιώματος της οπλοκατοχής (φυσικά ΥΠΟ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ), για ατομική / οικογενειακή προστασία … και απέναντι στο ΕΝΑ επιχείρημα, αντιπαραθέτω ένα μέρος αντίθετων γραπτών ή εικονομηνυμάτων, που είχα δημοσιεύσει σε σχετικό άρθρο μου κατά το παρελθόν και παρακαλώ να τα σκεφτείτε ένα ένα προσεκτικά …

– Το δικαίωμά μου να προστατεύσω την οικογένειά μου, την ζωή μου και το σπίτι μου, είναι πολύ ισχυρότερο από τον φόβο σου για το όπλο μου



– Πως τολμάς και μιλάς για τα δικαιώματα των ανθρώπων, όταν δεν τους δίνεις το δικαίωμα να προστατεύουν τον εαυτό τους;
– Το να έχω όπλο, είναι μία πράξη αγάπης. Δείχνει ότι αγαπάω τη ζωή μου, την οικογένειά μου και τους φίλους μου
– Οι κακοποιοί προτιμούν τα άοπλα ΄θύματα και οι δικτάτορες τους άοπλους πολίτες (σχετική η τελευταία εικόνα)
– Το όπλο είναι σαν την ζώνη ασφαλείας. Εάν δεν το έχεις όταν το χρειαστείς, την έχεις άσχημα
– ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ ΟΠΛΟ;;; Γιατί είναι ΔΙΚΗ ΜΟΥ ευθύνη να προστατεύσω τον εαυτό μου και την οικογένειά μου … και γιατί αρνούμαι να είμαι θύμα!

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΣΕ ΜΟΡΦΗ QUIZ

– QUIZ 1 (προτελευταία εικόνα)



ΥΠΟΘΕΣΗ: Χειμώνας, 20:00. Η κόρη σου τελείωσε κάποια δουλειά της και επιστρέφει στο σπίτι. Σε δρόμο χωρίς κίνηση, στο σημείο που φαίνεται στην εικόνα, πρόκειται να δεχθεί επίθεση βιασμού (απ΄ αυτές που για ευνόητους λόγους δεν κοινοποιούνται).
ΕΡΩΤΗΣΗ: Τι από τα παρακάτω θα ήθελες να έχει επάνω της;
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ: α. Προφυλακτικό β. Τηλέφωνο γ. Όπλο

– QUIZ 2

ΥΠΟΘΕΣΗ: Βρίσκεσαι μόνη σου στο σπίτι (ή με το ανήλικο παιδί σου) και σε κάποια στιγμή αντιλαμβάνεσαι ότι κάποιος/οι εισβάλλον σ΄αυτό.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Ποια από τις παρακάτω θα ήταν η αντίδρασή σου;
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ: α. Πέφτεις στο κρεβάτι και κάνεις την κοιμισμένη
/ β. Καλείς το «100», δίνεις τα στοιχεία σου, εξηγείς την κατάσταση, και περιμένεις ελπίζοντας
/ γ. Βγάζεις το όπλο σου και απειλείς (ή πυροβολείς) τον εισβολέα και μετά ειδοποιείς την Αστυνομία και τον δικηγόρο σου

Τέλος, επειδή έχουμε κάποιες λανθασμένες εντυπώσεις περί ΗΠΑ …
– Το Chicago που είναι υπ΄αριθ. 1 περιοχή των ΗΠΑ στην απαγόρευση όπλων («gun control»), κατέχει και την πρώτη θέση στις ανθρωποκτονίες και στην βία συμμοριών
– Σύμφωνα με την ιστοσελίδα «nebraskafirearms.org» το Κέντρο Έρευνας για την Πρόληψη του Εγκλήματος (CPRC) δημοσίευσε έκθεση σύμφωνα με την οποία, το 92% των «μακελειών» από τον Ιανουάριο του 2009 μέχρι τον Ιούλιο του 2014 πραγματοποιήθηκε σε περιοχές που η οπλοκατοχή ήταν απαγορευμένη
– Σύμφωνα με την «Huffingtonpost», κάθε έτος στις ΗΠΑ καταγράφονται 2.500.000 περιστατικά όπου πολίτες έκαναν επιτυχή χρήση του όπλου τους και αμύνθηκαν με επιτυχία, είτε με νόμιμη χρήση του όπλου κατά παραβατών, είτε με ΑΠΛΗ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΟΠΛΟΥ (92% των περιπτώσεων!!!!) προς αποτροπή εγκληματικής ενέργειας.
Η Πανεπιστημιακή έρευνα που το απέδειξε, έφτασε μέχρι τις επιτροπές του Κογκρέσου



ΣΧΟΛΙΟ Ι.Π
 
Με το μαχαίρι μπορείς να σκοτώσεις ή να χειρουργήσεις … και το όπλο δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα εργαλείο σαν το μαχαίρι και το τσεκούρι. Είναι κακό ή καλό, ανάλογα με αυτόν που το χρησιμοποιεί …
Aν μη τι άλλο, τα θύματα των τροχαίων είναι ασύγκριτα περισσότερα από τα θύματα των όπλων. Μήπως θα πρέπει να σκεφτούμε και την απαγόρευση των αυτοκινήτων; Μήπως δεν θα πρέπει να έχουμε ούτε αυτοκίνητο επειδή ίσως κάποιοι οδηγήσουν μεθυσμένοι;
 
Σε κάθε περίπτωση, οφείλω να διευκρινίσω ότι μιλώντας για οπλοκατοχή υπονοείται αυτονόητα η ύπαρξη νόμιμης άδειας, η έκδοση της οποίας προϋποθέτει έλεγχο ποινικού μητρώου, ψυχιατρική εξέταση, καθώς και γνωμάτευση ικανότητας / καταλληλότητας μετά από σχετική εκπαίδευση / εξέταση σε «σχολές όπλων» από ειδικούς.


Αττικά Νέα


7 σχόλια:

  1. "Πρεπει να εχετε οπλα, διοτι καποια Κυβερνηση μπορει να κανη κατι που δεν θα σας αρεσει". Βενιαμιν Φραγκλινος

    Υποσχεση Τραμπ στους Αμερικανους. Κανεις δεν θα πειραξη το Αρθρο 2 του συνταγματος.

    /sthttps://.comtwitter/NRAatus/1274858592626245635

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΟΙΚΙΑ ΣΟΥ ΑΠΡΟΣΚΛΗΤΟΣ , ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΙ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΣΚΟΠΟ. ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΦΕ, ΦΑΓΗΤΟ ΚΑΙ ΚΟΥΒΕΝΤΟΥΛΑ.
    ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΣΕ ΚΛΕΨΕΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΧΤΥΠΗΣΕΙ, ΝΑ ΣΕ ΒΑΣΑΝΙΣΕΙ, ΝΑ ΣΕ ΒΙΑΣΕΙ, ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΙ ΠΙΣΩ ΤΟΥ ΜΑΡΤΥΡΕΣ, ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΣΕ ΠΟΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΝΗΚΕΙ ΤΟ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΑΠΟΒΡΑΣΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΕΙΣ ΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ΝΑ ΕΙΣΒΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑ ΣΟΥ.
    ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΟΠΛΟ.
    ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΠΛΟΚΑΤΟΧΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΠΛΟΧΡΗΣΙΑΣ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΦΕΡΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ.
    ΗΛΙΑΣ.+++

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΥ-ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ23 Ιουνίου, 2020 22:56

    ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΡΙΑ ΜΟΥ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΟΠΛΟΦΟΡΙΑΣ, ΟΠΛΟΚΑΤΟΧΗΣ ΚΑΙ ΟΠΛΟΧΡΗΣΙΑΣ.
    ΚΑΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΕΤΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΣΟΥΦΛΗ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΠΑΝΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΡΗΧΑ-ΡΗΧΑ, (by the book) ΣΕ ΕΝΑ ΤΟΜΕΑ ΠΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΛΙΜΝΗ ΜΕ ΤΑ ΠΙΡΑΝΧΑΣ, ΤΟΥΣ ΚΑΡΧΑΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΖΟΜΠΙ ΜΑΖΙ.
    ΚΑΙ ΕΞΗΓΟΥΜΑΙ:
    ΕΙΜΑΙ ΠΡΩΗΝ ΣΚΟΠΕΥΤΗΣ ΚΑΙ ΟΠΛΟΦΟΡΟΣ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΕΠΑΙΡΝΑ ΜΕΡΟΣ ΣΕ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡ'ΌΛΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΠΕΡΙΟΧΗ (ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ) ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΕΥΑ ΜΕ ΛΗΣΤΕΙΕΣ, ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΔΕΙΑ ΟΠΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΤΡΩΓΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ "ΆΚΥΡΟ.
    ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΟΜΩΣ, ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΠΟΙΟΣ,"ΘΕΣ ΑΔΕΙΑ; ΣΤΑΞΤΑ ΤΑ ΜΠΕΖΑΧΤΑ".
    ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΚΙ'ΕΓΏ ΚΑΙ ΠΟΣΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΙ ΒΓΑΛΑΜΕ ΑΔΕΙΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ.
    ΚΑΝΤΕ ΚΥΡΙΕ ΠΕΤΡΟΥ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑ ΣΟΥΦΛΗ, ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΟΠΛΩΝ ΚΑΙ ΕΚΡΗΚΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΘΕΤΕ ΝΕΑ, "ΛΙΟΝΤΆΡΙΑ.
    ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΡΦΙΑ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΠΥΡΑΥΛΟΥ, ΠΟΣΟΙ Τ'ΑΡΠΑΖΟΥΝ.
    ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ, ΑΔΕΙΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΑ, ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΝΗΛΙΚΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΘΑΡΟ ΜΗΤΡΩΟ, ΑΛΛΑ ΕΛΑ ΠΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΤΑ "ΣΤΑΞΕΙΣ" ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΔΕΙΑ, ΑΚΟΜΑ ΚΙ'ΑΝ ΒΓΑΛΟΥΝΕ ΜΑΛΛΙΑ ΟΙ ΒΡΑΧΟΙ.
    ΕΓΩ ΕΒΓΑΛΑ ΓΙΑΤΙ "ΛΑΔΩΣΑ" ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΜΕ ΛΗΣΤΕΨΑΝΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΩΛΟΓΥΦΤΟΙ, ΕΤΡΕΞΑ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΜΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΩ.
    ΒΕΒΑΙΑ ΜΟΛΙΣ ΜΕ ΕΙΔΑΝΕ ΜΕ ΠΙΣΤΟΛΙ ΜΕ 30άρα ΓΕΜΙΣΤΗΡΑ, 3 ΑΜΑΞΙΑ ΜΕ ΚΩΛΟΓΥΦΤΟΥΣ ΓΙΝΑΝΕ ΚΕΝΤΕΡΗΔΕΣ.ΤΟΣΟ ΑΝΤΡΕΣ.
    ΜΟΛΙΣ ΠΕΡΑΣΑΝΕ ΟΜΩΣ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΝΑΝΕΩΣΩ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ, ΜΟΥ ΖΗΤΑΓΑΝΕ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥΣ, ΤΟΣΟ ΑΚΡΙΒΑ ΜΙΛΑΜΕ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑ ΔΕΝ ΤΑ ΔΙΝΩ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΟΨΑΝΕ.
    ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΕΚΑΝΑ;
    ΠΗΡΑ ΤΟ ΠΙΣΤΟΛΙ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΓΩΝΙΑΚΟ ΛΕΙΑΝΤΗΡΑ, ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΟΠΛΟ ΚΟΜΜΑΤΙΑ, ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΤΟΥ ΟΠΛΟΥ, ΑΝΕΓΓΙΧΤΑ.
    ΤΟ ΟΠΛΟ ΤΟ ΕΔΩΣΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΕΙΔΑΝΕ ΚΟΜΜΑΤΙΑ, ΜΕ ΡΩΤΗΣΑΝ ΓΙΑΤΙ. ΚΑΙ'ΓΩ ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΗΣΑ,"ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΙΔΩ ΟΠΛΑ, Ή ΕΓΩ Ή ΚΑΝΕΝΑΣ".
    ΟΙ "ΜΑΓΚΕΣ" ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΚΑΝΑΝΕ;
    ΜΑΖΕΥΑΝΕ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΩΝ ΣΚΟΠΕΥΤΩΝ, ΚΑΝΑΝΕ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΜΟΙΡΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΡΝΑΝΕ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΟΙ.
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΑΜΩΣΥΣΤΗΜΑ ΤΩΝ ΟΠΛΩΝ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ.
    ΟΤΙ ΣΑΣ ΕΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ ΜΕ ΤΑ ΟΠΛΑ.
    ΒΛΑΜΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ, ΗΛΊΘΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.
    Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΠΛΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΤΟΥΣ ΒΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ "ΤΑ ΑΔΕΙΑ ΟΠΛΑ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ".
    ΑΔΕΙΟ ΟΠΛΟ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΝΕΙ, ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΞΟΡΚΙΣΤΗ.
    ΜΑΘΗΣΗ, ΘΕΛΗΣΗ, ΑΝΤΙΛΗΨΗ, ΕΝΣΤΙΚΤΟ.

    ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΥΤΕ "ΕΛΑΤΉΡΙΟ, ΕΝΩ ΤΑ ΛΑΘΡΟΟΡΚ, ΤΑ ΠΑΝΤΑ.

    ΒΡΕΙΤΕ ΟΠΛΑ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΤΑΝΟΜΑ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ "ΧΡΕΩΜΈΝΑ.

    ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΊΤΕ ΓΙΑ ΑΓΩΝΑ ΕΝΟΠΛΟ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αδελφε ΕΥ, αυτη η γριουλα των 88 ετων δεν ΑΝΤΕΞΕ αλλο, πηρε το 38αρι Σμιθ&Γουεσον της μανας της.... δεν μεταφραζω αλλο για να μη στο χαλασω. Απολαυσε το.

    https://truepundit.com/nashville-liquor-store-owner-88-explains-why-she-shot-alleged-shoplifter-im-fed-up/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥ-ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ24 Ιουνίου, 2020 14:03

      ΧΑΧΑΧΑΧΑ, ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ Ahoy, ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΔΑΣΚΑΛΕ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ 38άρι, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΟΝΤΟΚΑΝΟ, ΕΙΔΕΣ Η ΓΙΑΓΙΑ "ΕΡΓΑΛΕΙΟ";
      ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ!!!!
      Ή ΑΜΕΡΙΚΗ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΤΑΞΙΤΕΣ ΣΙΩΝΟΤΑΛΜΟΥΔΙΣΤΕΣ.
      ΕΥΓΕ ΤΟΥΣ!!!!!
      ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΟΠΛΑ, ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΜΑΣ ΘΑ ΔΟΥΜΕ.

      ΣΟΥ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΑΥΤΟ......

      https://youtu.be/vgYmMZTaFN8

      ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ "ΠΑΠΠΟΥ", ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΟΠΛΟ ever.

      Διαγραφή
  5. Σ' ευχαριστω ΑΔΕΛΦΕ. Να γιατι πιστευω Ο ΝΟΤΟΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.

    και τωρα ανεβαινουμε

    https://www.youtube.com/watch?v=5OKdbc0DYpM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αντε κι' αλλο ενα

    https://www.youtube.com/watch?v=GztxvlQglSc

    ΑπάντησηΔιαγραφή