γράφει ο Δημήτρης Τριάντος
"..Το μείζον εθνικό θέμα της Ελλάδας δεν είναι τα Ελληνοτουρκικά, αλλά τα Ελληνο-Ελληνικά..."
«Μόνο
να γράφεις τ’ όνομά σου κι εκείνο το’ μαθες μισό». Η Ανεξάρτητη Αρχή
Διασφάλισης Ποιότητας στην Εκπαίδευση (ΑΔΙΠΠΔΕ) συνόψισε το συμπέρασμα:
«Μεγάλη μερίδα μαθητών κινδυνεύει να ολοκληρώσει τη σχολική εκπαίδευση
παραμένοντας λειτουργικώς αναλφάβητη». «Λειτουργικώς αναλφάβητος» θα
πει: δεν ξέρει να σκεφτεί, να κρίνει, να αξιολογεί, να συγκρίνει, ξέρει
μόνο να προσλαμβάνει εικόνες – ζει στον τεχνητό κόσμο των εντυπώσεων,
της τηλεόρασης, της διαφήμισης, των κομμάτων, παιδιά μερικώς ανάπηρα που
καλούνται να ψηφίσουν στα 17!.
Από το Δημοτικό κιόλας σχολείο οι μαθητές δεν βαθμολογούνται, προκειμένου «αμελείς, αδιάφοροι και φυγόπονοι να μην πληγωθούν συναισθηματικά». Για τον ίδιο λόγο ο μόχθος και η συνέπεια δεν επιβραβεύονται, η ισοπέδωση όλων προς τα κάτω στέρησε και στερεί στα Ελληνόπουλα τη χαρά της άμιλλας, τη γόνιμη πρόκληση της αριστείας. Λειτουργικώς αναλφάβητα τα παιδιά και κάθε χρόνο το υπουργείο ασχολείται αν οι ελλείψεις σε δασκάλους και καθηγητές είναι λιγότερες και οι χώροι διδασκαλίας επαρκέστεροι.
Τα ημιμαθή παιδιά μπαίνουν στο πανεπιστήμιο παραδίδοντας «λευκή κόλλα». Συνολικά, φέτος ο αριθμός των νέων φοιτητών που εισήχθησαν με βαθμολογία κάτω από την βάση υπολογίζονται σε περίπου 25.000, στο 42% των ΑΕΙ!. Ρεκόρ στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου όπου εισέρχεσαι με μόρια κάτω από την βάση στα 17 από τα 18 τμήματα του και στο Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο (?) στα 10 από τα 11 τμήματα του.
Εάν είχε εφαρμοστεί αυτό που ζητά κάθε σοβαρός άνθρωπος, αν δεν πιάνεις την βάση του 10 να μην περνάς, περίπου 25. 000 θέσεις στα ΑΕΙ θα είχαν μείνει κενές, όμως πως θα γέμιζαν «οι ρουσφετολογικές σχολές» που στηρίζουν ντόπια καφέ και σουβλατζίδικα? Πολιτικός αρχηγός ζήτησε με το 70% των δικηγόρων να φυτοζωεί να ιδρυθεί και τέταρτη Νομική σχολή!. Με επίδοση κάτω από την βάση γίνεσαι φιλόλογος, λογιστής, διαιτολόγος κ.α.
Υποψήφιοι μαθηματικοί μπήκαν στο Πανεπιστήμιο με …3 (στο Μαθηματικό Σάμου) και υποψήφιοι φυσικοί με…5 στο Φυσικό Καβάλας. Ο φοιτητής που μπήκε στο Μαθηματικό Σάμου με …3 για να μπορεί να παρακολουθήσει τις σπουδές του, θα πρέπει να ξεκινήσει τα Μαθηματικά από την Α΄ Λυκείου.
Αληθινά απολαυστική η διήγηση της πανεπιστημιακού Αγγέλας Καστρινάκη στο τμήμα Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης. Η καθηγήτρια ζήτησε στην εξεταστική του Ιουλίου να απαντήσουν οι πρωτοετείς φοιτητές στο εξής «Εντοπίστε την ειρωνεία στο παρακάτω απόσπασμα από τον “Μονόλογο ευαισθήτου” του Ροΐδη». Οι εξετάσεις έγιναν για πρώτη φορά ηλεκτρονικά και άρα οι φοιτητές ήταν «παρόντες» μέσω του υπολογιστή τους, γράφοντας σε διαδικτυακή πλατφόρμα.
Τα λειτουργικώς αναλφάβητα παιδιά είναι καλά προετοιμασμένα για τις προκλήσεις: πληκτρολόγησαν στο Ιντερνετ τον τίτλο του κειμένου, βρήκαν σε κάποιο site σχολιασμένο τον «Μονόλογο» και μετέφεραν στο γραπτό τους ό,τι διάβασαν στην ανάλυση. Έχοντας από καιρού ξεχάσει να σκέφτονται, διάβασαν μόνο τον τίτλο, δεν έκαναν ούτε καν τον κόπο να διαβάσουν το απόσπασμα, με αποτέλεσμα να μεταφέρουν από την έτοιμη ανάλυση που βρήκαν στο διαδίκτυο πράγματα που ο Ροΐδης τα λέει σε άλλα σημεία του κειμένου και όχι στο απόσπασμα που τους ζητήθηκε.
Η καθηγήτρια μηδένισε περίπου 100 γραπτά για να δεχθεί το εξής μήνυμα από εκπροσώπους των δημοκρατικά διαμαρτυρομένων μηδενισμένων “Θα σας παρακαλούσαμε να αξιολογήσετε και πάλι την απόφασή σας αυτή και να λάβετε υπόψη ότι πολλοί από εμάς όντως απάντησαν στις ερωτήσεις βασιζόμενοι σε πηγές του Διαδικτύου, διότι από εκεί έκαναν τη μελέτη τους και σε ορισμένες περιπτώσεις υπό την πίεση του χρόνου μπορεί (εσφαλμένα) να “παπαγάλισαν αυτά που τις προηγούμενες μέρες είχαν μελετήσει από τις πηγές αυτές”. Ερώτημα: γιατί δεν παπαγάλισαν το υλικό που είχα σκοτωθεί επί ένα εξάμηνο να τους ετοιμάσω εγώ η ίδια αφού το απόσπασμα το είχαν διδαχθεί; αναρωτιέται η έκπληκτη καθηγήτρια.
Άλλη καθηγήτρια Φιλοσοφικής Σχολής αναφέρει γραπτό όχι πρωτοετή αλλά επί πτυχίω φοιτητή με 50 ορθογραφικά και συντακτικά λάθη, αυτός ο νέος υποτίθεται θα μορφώσει τα παιδιά μας!
Ο ημιμαθής που ανοίγει σήμερα την πόρτα του Πανεπιστημίου με αντικλείδι μια λευκή κόλλα χαρτί είναι σχεδόν βέβαιο πως αύριο θα απαιτήσει να ανοίξει με τον ίδιο τρόπο και την πόρτα του δημοσίου και να είστε βέβαιοι ότι θα τα καταφέρει με αντάλλαγμα την ψήφο του
Τα ημιμαθή παιδιά είναι και ακομπλεξάριστα, κυκλοφορούν και σε τηλεπαιχνίδια. Ποιος ήταν ο πατέρας της Παναγίας? Ο θεός! – Τι είναι η περμανάντ? Γλυκό του Κουταλιού! Πως λένε στην Ελλάδα το πιστολάκι μαλλιών? Αξεσουάρ! Σε ποιο νησί αναφέρεται η Φραγκοσυριανή του Βαμβακάρη? Πάσο!
Πάσο κι δέος, δημοκρατικό δικαίωμα και κατάκτηση των 40 τελευταίων χρόνων (μετά το 1981) να περιφέρεις ακομπλεξάριστα την άγνοια σου διεκδικώντας μάλιστα και βραβεία όπου κερδίζει ο λιγότερο άσχετος « Δεν με νοιάζει τίποτε, δεν γνωρίζω τίποτα, είμαι ελεύθερος!
Στα 200 χρόνια ύπαρξης του ελληνικού κράτους, η μόρφωση μέσα από τα θρανία και τα αμφιθέατρα αποτέλεσε τον βασικό μηχανισμό κοινωνικής ανέλιξης, τα φτωχά ξυπόλυτα χωριατόπουλα ανά την επικράτεια συγκρότησαν την ελίτ της κοινωνίας μας (φωτο 1). Αν το δημόσιο σχολείο και πανεπιστήμιο δεν είναι ανταγωνιστικό, η ανέλιξη των πολλών είναι αυτή που περιορίζεται και όχι των λίγων και προνομιούχων που θα έλθουν να τους ανταγωνιστούν από τα καλά πανεπιστήμια του εξωτερικού. Το πλαίσιο του ανταγωνισμού δεν το ορίζουν οι κυβερνήσεις ή οι συνδικαλιστές, το έχει ορίσει ο πλανήτης και δεν μας ρώτησε!.
Το 2020, ο ανταγωνιστής των σημερινών παιδιών δεν είναι αυτός που κάθεται στο διπλανό θρανίο, στην διπλανή αίθουσα ή στο διπλανό χωριό αλλά αυτός στη Γλασκώβη, στη Σαγκάη, στο Μεξικό. Από την στιγμή που η κοινωνία της παγκοσμιοποίησης αποκλείεται να έλθει στο μπόι μας οφείλουμε να ψηλώσουμε εμείς στο δικό της !
«Μόνο να γράφεις τ’ όνομά σου κι εκείνο το’ μαθες μισό» – έτσι ξεκινά ο λαϊκός ύμνος για τον Στρατηγό Μακρυγιάννη, λες που δεν τον τιμούμε για το ήθος του και τους αγώνες του αλλά για την αγραμματοσύνη του. Το μείζον εθνικό θέμα της Ελλάδας δεν είναι τα Ελληνοτουρκικά, αλλά τα Ελληνο-Ελληνικά, η χρεοκοπία, η κατρακύλα της παιδείας και η πληθυσμιακή συρρίκνωση και δεν υπάρχει σοβαρός άνθρωπος στην Ελλάδα που να μην είναι απαισιόδοξος, οι μόνοι αισιόδοξοι αυτοί που ζητούν ψήφο!
facebook
Από το Δημοτικό κιόλας σχολείο οι μαθητές δεν βαθμολογούνται, προκειμένου «αμελείς, αδιάφοροι και φυγόπονοι να μην πληγωθούν συναισθηματικά». Για τον ίδιο λόγο ο μόχθος και η συνέπεια δεν επιβραβεύονται, η ισοπέδωση όλων προς τα κάτω στέρησε και στερεί στα Ελληνόπουλα τη χαρά της άμιλλας, τη γόνιμη πρόκληση της αριστείας. Λειτουργικώς αναλφάβητα τα παιδιά και κάθε χρόνο το υπουργείο ασχολείται αν οι ελλείψεις σε δασκάλους και καθηγητές είναι λιγότερες και οι χώροι διδασκαλίας επαρκέστεροι.
Τα ημιμαθή παιδιά μπαίνουν στο πανεπιστήμιο παραδίδοντας «λευκή κόλλα». Συνολικά, φέτος ο αριθμός των νέων φοιτητών που εισήχθησαν με βαθμολογία κάτω από την βάση υπολογίζονται σε περίπου 25.000, στο 42% των ΑΕΙ!. Ρεκόρ στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου όπου εισέρχεσαι με μόρια κάτω από την βάση στα 17 από τα 18 τμήματα του και στο Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο (?) στα 10 από τα 11 τμήματα του.
Εάν είχε εφαρμοστεί αυτό που ζητά κάθε σοβαρός άνθρωπος, αν δεν πιάνεις την βάση του 10 να μην περνάς, περίπου 25. 000 θέσεις στα ΑΕΙ θα είχαν μείνει κενές, όμως πως θα γέμιζαν «οι ρουσφετολογικές σχολές» που στηρίζουν ντόπια καφέ και σουβλατζίδικα? Πολιτικός αρχηγός ζήτησε με το 70% των δικηγόρων να φυτοζωεί να ιδρυθεί και τέταρτη Νομική σχολή!. Με επίδοση κάτω από την βάση γίνεσαι φιλόλογος, λογιστής, διαιτολόγος κ.α.
Υποψήφιοι μαθηματικοί μπήκαν στο Πανεπιστήμιο με …3 (στο Μαθηματικό Σάμου) και υποψήφιοι φυσικοί με…5 στο Φυσικό Καβάλας. Ο φοιτητής που μπήκε στο Μαθηματικό Σάμου με …3 για να μπορεί να παρακολουθήσει τις σπουδές του, θα πρέπει να ξεκινήσει τα Μαθηματικά από την Α΄ Λυκείου.
Αληθινά απολαυστική η διήγηση της πανεπιστημιακού Αγγέλας Καστρινάκη στο τμήμα Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης. Η καθηγήτρια ζήτησε στην εξεταστική του Ιουλίου να απαντήσουν οι πρωτοετείς φοιτητές στο εξής «Εντοπίστε την ειρωνεία στο παρακάτω απόσπασμα από τον “Μονόλογο ευαισθήτου” του Ροΐδη». Οι εξετάσεις έγιναν για πρώτη φορά ηλεκτρονικά και άρα οι φοιτητές ήταν «παρόντες» μέσω του υπολογιστή τους, γράφοντας σε διαδικτυακή πλατφόρμα.
Τα λειτουργικώς αναλφάβητα παιδιά είναι καλά προετοιμασμένα για τις προκλήσεις: πληκτρολόγησαν στο Ιντερνετ τον τίτλο του κειμένου, βρήκαν σε κάποιο site σχολιασμένο τον «Μονόλογο» και μετέφεραν στο γραπτό τους ό,τι διάβασαν στην ανάλυση. Έχοντας από καιρού ξεχάσει να σκέφτονται, διάβασαν μόνο τον τίτλο, δεν έκαναν ούτε καν τον κόπο να διαβάσουν το απόσπασμα, με αποτέλεσμα να μεταφέρουν από την έτοιμη ανάλυση που βρήκαν στο διαδίκτυο πράγματα που ο Ροΐδης τα λέει σε άλλα σημεία του κειμένου και όχι στο απόσπασμα που τους ζητήθηκε.
Η καθηγήτρια μηδένισε περίπου 100 γραπτά για να δεχθεί το εξής μήνυμα από εκπροσώπους των δημοκρατικά διαμαρτυρομένων μηδενισμένων “Θα σας παρακαλούσαμε να αξιολογήσετε και πάλι την απόφασή σας αυτή και να λάβετε υπόψη ότι πολλοί από εμάς όντως απάντησαν στις ερωτήσεις βασιζόμενοι σε πηγές του Διαδικτύου, διότι από εκεί έκαναν τη μελέτη τους και σε ορισμένες περιπτώσεις υπό την πίεση του χρόνου μπορεί (εσφαλμένα) να “παπαγάλισαν αυτά που τις προηγούμενες μέρες είχαν μελετήσει από τις πηγές αυτές”. Ερώτημα: γιατί δεν παπαγάλισαν το υλικό που είχα σκοτωθεί επί ένα εξάμηνο να τους ετοιμάσω εγώ η ίδια αφού το απόσπασμα το είχαν διδαχθεί; αναρωτιέται η έκπληκτη καθηγήτρια.
Άλλη καθηγήτρια Φιλοσοφικής Σχολής αναφέρει γραπτό όχι πρωτοετή αλλά επί πτυχίω φοιτητή με 50 ορθογραφικά και συντακτικά λάθη, αυτός ο νέος υποτίθεται θα μορφώσει τα παιδιά μας!
Ο ημιμαθής που ανοίγει σήμερα την πόρτα του Πανεπιστημίου με αντικλείδι μια λευκή κόλλα χαρτί είναι σχεδόν βέβαιο πως αύριο θα απαιτήσει να ανοίξει με τον ίδιο τρόπο και την πόρτα του δημοσίου και να είστε βέβαιοι ότι θα τα καταφέρει με αντάλλαγμα την ψήφο του
Τα ημιμαθή παιδιά είναι και ακομπλεξάριστα, κυκλοφορούν και σε τηλεπαιχνίδια. Ποιος ήταν ο πατέρας της Παναγίας? Ο θεός! – Τι είναι η περμανάντ? Γλυκό του Κουταλιού! Πως λένε στην Ελλάδα το πιστολάκι μαλλιών? Αξεσουάρ! Σε ποιο νησί αναφέρεται η Φραγκοσυριανή του Βαμβακάρη? Πάσο!
Πάσο κι δέος, δημοκρατικό δικαίωμα και κατάκτηση των 40 τελευταίων χρόνων (μετά το 1981) να περιφέρεις ακομπλεξάριστα την άγνοια σου διεκδικώντας μάλιστα και βραβεία όπου κερδίζει ο λιγότερο άσχετος « Δεν με νοιάζει τίποτε, δεν γνωρίζω τίποτα, είμαι ελεύθερος!
Στα 200 χρόνια ύπαρξης του ελληνικού κράτους, η μόρφωση μέσα από τα θρανία και τα αμφιθέατρα αποτέλεσε τον βασικό μηχανισμό κοινωνικής ανέλιξης, τα φτωχά ξυπόλυτα χωριατόπουλα ανά την επικράτεια συγκρότησαν την ελίτ της κοινωνίας μας (φωτο 1). Αν το δημόσιο σχολείο και πανεπιστήμιο δεν είναι ανταγωνιστικό, η ανέλιξη των πολλών είναι αυτή που περιορίζεται και όχι των λίγων και προνομιούχων που θα έλθουν να τους ανταγωνιστούν από τα καλά πανεπιστήμια του εξωτερικού. Το πλαίσιο του ανταγωνισμού δεν το ορίζουν οι κυβερνήσεις ή οι συνδικαλιστές, το έχει ορίσει ο πλανήτης και δεν μας ρώτησε!.
Το 2020, ο ανταγωνιστής των σημερινών παιδιών δεν είναι αυτός που κάθεται στο διπλανό θρανίο, στην διπλανή αίθουσα ή στο διπλανό χωριό αλλά αυτός στη Γλασκώβη, στη Σαγκάη, στο Μεξικό. Από την στιγμή που η κοινωνία της παγκοσμιοποίησης αποκλείεται να έλθει στο μπόι μας οφείλουμε να ψηλώσουμε εμείς στο δικό της !
«Μόνο να γράφεις τ’ όνομά σου κι εκείνο το’ μαθες μισό» – έτσι ξεκινά ο λαϊκός ύμνος για τον Στρατηγό Μακρυγιάννη, λες που δεν τον τιμούμε για το ήθος του και τους αγώνες του αλλά για την αγραμματοσύνη του. Το μείζον εθνικό θέμα της Ελλάδας δεν είναι τα Ελληνοτουρκικά, αλλά τα Ελληνο-Ελληνικά, η χρεοκοπία, η κατρακύλα της παιδείας και η πληθυσμιακή συρρίκνωση και δεν υπάρχει σοβαρός άνθρωπος στην Ελλάδα που να μην είναι απαισιόδοξος, οι μόνοι αισιόδοξοι αυτοί που ζητούν ψήφο!
αυτοί της φωτογραφίας μετέδωσαν στα παιδιά τα εγγόνια και τα δισέγγονα αυτά που έπρεπε;
ΑπάντησηΔιαγραφήαν ναι τότε δεν θα ζούσαμε την σημερινή κατάσταση
σκέψου το λίγο
Δεν μετέδωσαν αυτά που έπρεπε όντως, γιατί κοίταξέ τους ξανά.. Έχουν ακριβώς τις προδιαγραφές για να χτίσουν μια μεγάλη Ελλάδα. Μόλις το είδαν λοιπόν αυτό και οι οχτροί μας.. τους έριξαν τον πιο επικίνδυνο ιό των εθνών: ΚΌΜΜΑΤΑ.
Διαγραφήείναι δυνατόν;!!!
Διαγραφήκαι πλύση εγκεφάλου, βλέπε ελληνικές ταινίες η φτωχή που παίρνει τον εφοπλιστή
Διαγραφήο λαικός τραγουδιστής που γίνεται πλούσιος και διάσημος
πολλή παραμύθι φίλε μου έπεσε και πολύς παράς, δημοσιουπαλληλίκι, τεμπελιά κι όλα τα σχετικά
Οι ανθρωποι γεννιουνται χωρις γνωσεις δεν γεννιουνται ηλιθιοι.Ηλιθιοι γινονται απο την Εκπαιδευση!!!ελεγε ο Μπερναρντ Ρασσελ........Το παραπανω ταιριαζει απολυτα με την περιπτωση μας.Διαφαινεται οτι η χρονια,κρατικιστικη, μονοτονη,μανιοκαταθλιπτικη και καταναναγκαστικη πλυση εγκεφαλου σε ολα τα επιπεδα της εκπαιδευσης και του τυπου εχουν κανει το θαυμα τους.Κανενας πλεον δεν διακονει το αυτονοητο,το προφανες,το λογικο,το εθνοφελες.Κανενας δεν μπορει να δει το κοσμο οπως ειναι η εστω οπως περιπου ειναι.Γεμισαμε καθηγητες και διδακτορες και μεταπτυχιακα ολοι με μεταπτυχιακα!Γιουργιααααααα!!ΠΟΛΥΜΑΘΕΙΕΙΝ ΝΟΟΝ ΕΧΕΙΝ ΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕΙ!!!Ελεγε ο Ηρακλειτος πριν δυομιση χιλ χρονια!!Κανενας δεν διαθετει πλεον τα ματια του μωρου για να δει αυτοματα τον βασιλια ξεβρακωτο.Η 'παιδεια' κυριως των πανεπιστημιων, ο διαπλεκομενος καθεστωτικος τυπος και η οικονομικη ασφαλεια που εξασφαλιζει ιδιως η δεσποζουσα και εγκληματικη αργομισθια σε καθε κρατικη και μονοπωλιακη δομη ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ!!!!!....Ιδου λοιπον το προιον!!!Νεοελληνες που αδυνατουν να δουν τα αυτονοητα......
ΑπάντησηΔιαγραφή👍
Διαγραφήhttp://yiorgosthalassis.blogspot.com/2020/09/blog-post_77.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝ ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΜΕΝΟΥΝ ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΑ, ΦΤΑΙΝΕ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΚΡΑΤΙΚΟΙ ΑΝΕΥΘΥΝΟΥΠΕΥΘΥΝΟΙ, ΠΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΩΝ, ΑΦΗΣΑΝΕ ΤΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΑΡΟΥΡΑΙΟΥΣ, ΝΑ ΚΑΝΟΝΙΖΟΥΝΕ ΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΝΑΝΕ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ, ΔΥΣΒΑΣΤΑΧΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΜΑΘΕΙΣ ΚΑΙ ΦΟΡΤΩΣΑΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΜΥΑΛΑ, ΑΧΡΕΙΑΣΤΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ.
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΝΕ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΑΠΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΝ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ, ΤΙ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΝΑΝΕ ΠΡΙΝ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.
Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΓΙ Ε ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΤΗΣ ΕΛΙΤ, ΑΦΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΣΩΣΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΕΝΑΝ ΣΚΑΣΜΟ ΛΕΦΤΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΦΥΤΩΡΙΑ ΣΚΟΤΕΙΝΩΝ ΣΤΟΩΝ, Η ΚΑΤΑΚΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΘΡΟΝΩΝ.
ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ, ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ "ΔΩΡΕΑΝ" ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΑΠ'ΤΟ ΥΣΤΕΡΗΜΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ.
ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΜΕΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΣΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ, ΠΟΥ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΧΑΛΙ;
ΑΝΤΙ Η ΧΩΡΑ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΔΙΑΝΝΟΟΥΜΕΝΟΥΣ, ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ, ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΙ ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΣΕ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΠΤΥΧΙΩΝ-ΥΠΟΘΕΤΩΝ, ΑΦΟΥ ΜΕΤΑ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ "ΧΡΗΣΙΜΑ", ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ΒΑΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΩΛΟ ΤΟΥΣ.
ΕΧΘΕΣ ΚΩΣΤΑ, ΕΒΛΕΠΑ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ ΤΟΥ 1981, "Ο ΚΩΤΣΟΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑΤΟ" ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΠΟΣΟ ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ 2021.
ΠΑΣΧΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΛΛΟΝ ΓΙΑ ΤΙ, barista, ΠΟΡΤΙΕΡΗΣ, ΦΩΤΟΜΟΝΤΕΛΟ, ΚΟΜΜΩΤΗΣ;
Η ΓΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΠΡΑΓΜΑ, ΣΕ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΑΡΓΟΠΕΘΑΙΝΕΙ.
ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΤΟ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΣΟΥ, ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ, ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΕΙΝΑΙ ΘΑΝΑΣΙΜΟ ΑΜΑΡΤΗΜΑ.
ΑΓΑΠΗΤΕ ΕΥ,
Διαγραφή"ΚΑΙ ΔΙΗΓΩΝΤΑΣ ΤΑ ΝΑ ΚΛΑΙΣ" ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΥΣΤΥΧΩΣ.
ΓΙ ΑΥΤΟ..
"ΠΟΤΗΡΙ" ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΆΘΑΡΣΗ...
ο Μικυ Ρουρκ κρατά τιμητικά την εικόνα της Παναγίας, συνειδητοποιεί ότι βρίσκεται σε χώρα ορθόδοξη δια της λογικής, όπου και να στρέψεις το βλέμα σου βλέπεις προσκυνητάρια, εκκλησίες και παρεκκλήσια, έτσι τιμητικά έπρεπε ο πρωθυπουργός να κρατήσει τον Τίμιο Σταυρό προχθές και την εικόνα της Θεοτόκου της Παναγίας, ας το κάνει, ας βγουν να δώσουν τιμή στον Τίμιο Σταυρό, διοικούν μια χώρα με τεράστια ιστορία και εκκλησιαστική ιστορία, τί τους εμποδίζει αραγες;
ΑπάντησηΔιαγραφήθα το μοιράσω αύριο στην τάξη
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΠΕΡΙΠΟΥ 15 ΛΕΠΤΑ ΤΗΝ ΣΥΖΥΓΟ ΜΟΥ ΝΑ ΨΩΝΙΣΕΙ, ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ, ΗΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΠΕΡΙΠΟΥ 10 ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΖΕΜΕΝΑ ΗΛΙΚΙΑΣ 14 15 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΠΑΙΖΑΝΕ ΜΠΑΣΚΕΤ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΙ ΜΟΝΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑ ΣΤΟ ΕΝΑ ΤΕΤΑΡΤΟ ΑΝΑΜΟΝΗΣ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΗΤΑΝ: ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ, ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ, ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ, ΡΕ ΦΟΥΣΤΗ, ΡΕ ΦΟΥΣΤΗ, ΡΕ ΦΟΥΣΤΗ, ΟΝΟΜΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΗΤΑΝ ΑΒΑΠΤΙΣΤΑ.
@ΙΠΑ @ΙΠΕΣ @ΣΙΜΠΟΥΚΙ @ΑΜΗΣΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΩΡΑΙΑ ΚΟΣΜΗΤΙΚΑ ΕΠΙΘΕΤΑ ΠΟΥ ΣΥΝΟΔΕΥΟΤΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΧΕΙΡΟΝΟΜΙΕΣ.
ΔΙΠΛΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΛΟΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΕΝΑΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙ, ΠΑΙΔΙΑ ΠΩΣ ΕΚΦΡΑΖΕΣΤΕ ΕΤΣΙ; ΚΑΙ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΕΝΩ ΑΚΟΥΓΕ ΤΑ ΚΟΣΜΗΤΙΚΑ ΕΠΙΘΕΤΑ ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΑ, ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΑΤΑΡΑΧΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΑΘΗΜΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ.
ΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟ ΚΑΘΗΣΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ ΕΛΕΓΑΝ ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΙ.
ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΙΛΑΝΕ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΤΟΥΣ, ΔΕΝ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ ΑΛΛΙΩΣ.
ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΞΥΛΙΕΣ ΦΑΓΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΦΑΛΙΑΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΑΣ ΚΙ ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΞΕΝΟ ΣΠΙΤΙ, ΑΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΝΟΗΜΑ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΑΣ ΝΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ, ΔΕΝ ΤΟΛΜΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΣΗΚΩΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΜΑΣ.
Η ΠΙΟ ΘΛΙΒΕΡΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΕΟΡΤΕΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ.
ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΜΑΛΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΦΙΛΟΔΩΡΗΜΑ, ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΣΕΒΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ.
Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΕΙ ΞΕΦΥΓΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΜΕΤΡΟ, ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΛΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΕΣ.
ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙΣ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΚΙ ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΦΟΔΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΠΟ ΣΕΝΑ, ΤΟΤΕ ΝΑΙ ΕΧΕΙΣ ΠΕΤΥΧΕΙ ΤΟ ΣΤΟΧΟ ΣΟΥ ΣΑΝ ΠΑΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΜΑΝΑ,
ΑΛΛΑ ΕΧΕΙΣ ΠΕΤΥΧΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΙΩΝΙΣΗ ΕΝΟΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.
ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΠΙΠΤΕΙ ΛΟΓΟΣ, ΠΙΠΤΕΙ ΡΑΒΔΟΣ ΕΛΕΓΑΝ ΠΑΛΙΑ ΟΙ ΣΟΦΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΑΔΙΚΟ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΕΤΕΣ Η ΥΠΟΜΟΝΗ,
Η ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΚΑΙ Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΣΟΥ.
ΠΑΙΣ ΩΝ ΚΟΣΜΙΟΣ ΙΣΘΙ
ΗΒΩΝ ΕΓΚΡΑΤΗΣ
ΜΕΣΟΣ ΔΙΚΑΙΟΣ
ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΣ ΣΟΦΟΣ.
ΑΠΟ ΤΑ 144 ΠΑΡΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ.
ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΟΙ ΕΠΙΤΗΡΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΑΝΗΣΥΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΜΑΣ.
ΗΛΙΑΣ.+++
έχεις δει παιδιά να παίζουν ηλεκτρονικά;
Διαγραφήμιλάμε για δαιμονισμό
δεν φταίνε αυτά αλλά οι γονείς
αν τα μιλήσεις με το καλό έχουν χαρίσματα και ευγένεια, αλλά φρόντισαν κάποιοι γονείς να μεγαλώνουν δαιμονόπαιδα, ας λουστούν τις συνέπειες, την άλλη την είπε μια στο δρόμο, φόρα ζακετάκι και καλτσάκια στο βρέφος και απάντησε το ζώο ΄΄δεν έχει ανάγκη΄ζέστη έχει, κι έξω είχε αέρα και κρύο νύχτωνε
ανάξιες
''''το περα καθευδειν του δεοντος τοις τεθνηκοσι μαλλον ηπερ τοις ζωσιν αρμοζειν''''..= το να κοιμαται κανεις περισσοτερο απ οσο πρεπει ,αρμοζει πιο πολυ στους νεκρους παρα στους ζωντανους[Αισχυνης].... και η παιδεια μας δεκαετιες τωρα ηταν αγωγη εις υπνον πνευματικον,παρα σε πνευματικη αγρυπνια...ετσι και τα πιο πλουσια λογια ειναι φτωχα προς υποδηλωση της πενιας της....με δυο λογια η παιδεια ειναι μηχανισμος παροχης,κι οχι παραγωγης γνωσεων...υπαρχουν τοσοι ανθρωποι που ζουνε απο αυτη...Σουλα
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια την ανασυρση απο τα ιστορικα αρχεια και δημοσιευση της φωτογραφιας, υποκλινομαι ταπεινα. Ηταν η στιγμη κατα την οποια η Ελλαδα προσπαθησε να σταθη στα ποδια της μετα την μαρτυρικη δεκαετια 40-50. Δεν την αφησε ομως να παρη ανασα ο σιωνισμος, αφου με αντρο τις ΗΠΑ επεβαλε πολιτιστικη πορεια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαποια κομβικα ιστορικα στοιχεια των τελευταιων εξηντα ετων στις ΗΠΑ.
1. Καραργειται το Υπουργειο Υγειας, Παιδειας και Κοινωνικων Υπηρεσιων και η Παιδεια
περναει στις Διευθυνσεις των Πολιτειων.
2. Καταργουντε απο τα Δημοτικα Σχολεια της Αμερικης οι Μυθοι του Αισωπου (Aesop's Fables)
3. Αρχιζει ενας απηνης πολεμος κατα της Αρχαιας Ελληνικης Γραμματειας στα τμηματα
Κλασικων Σπουδων των Πανεπιστημιων, οπου οι εντολοδοχοι προπαγανδιστες καθηγητες δεν
σταματουν να διαδιδουν (σεμιναρια, παρουσιασεις, βιβλια) οτο ο Ομηρος, Αριστοτελης κλπ
δεν υπηρξαν ποτε, ειναι περαμυθια.
Οπως βλεπετε ο Μπουταρ Αγας στη προσπαθεια του να προωθηση τον βοθρογενη πολιτισμο του δεν ειχε μονο συμμαχους εκ Δυσμων, αλλα βρηκε και στρωμενο δρομο.
ο αγώνας για την ορθόδοξη Ελλάδα δεν γίνεται για να ξυπνήσουν οι άλλοι, δεν θα ξυπνήσουν, δεν θέλουν, θυμώνουν γιατί τους βγάζεις απ την ζωή που ζουν ή θέλουν να αυταπατώνται ότι ζουν, φθονούν γιατί εσύ αφυπνίστηκες
Διαγραφήο αγώνας γίνεται γιατί αποτελεί την ελάχιστη τιμή στον Θεάνθρωπο, στους μάρτυρες και τους αγίους Του που είναι συγγενείς μας, και στους προγόνους μας που είναι ήρωες, στην ιστορία μας, στα ιδανικά μας, γι αυτό αγωνιζόμαστε, όποιος θέλει ας έρθει, απορώ γιατί θυμώνετε που δεν ξυπνάνε, ΔΕΝ θέλουν να ξυπνήσουν, ποιός είναι ο στόχος του αγώνα σας; Να σταθείτε κάποτε μπροστά στον Κύριο και στους παππούδες σας, στους Αγίους και τους Μάρτυρες, στους ήρωες και τους πολεμιστές μας και να έχετε όσο το δυνατόν καθάριο βλέμμα
ξεκολλήστε
καθένας έχει την Ορθοδοξία και την Ελλάδα που θέλει εκείνος, εμείς θέλουμε την αυθεντική, πρόβλημα τους, ας μασκαρέψουν ότι θέλουν , δεν καταστρέφει καμιά γνησιότητα οποιοδήποτε μασκαραλίκι ή καταστροφή, δεν καταργείται η Ορθοδοξία, παράδειγμα η Ρωσία, δεν καταργείται η Ελλάδα, η ιστορία το αποδεικνύει
ας πάνε να κουρευτούν στον μπαρμπέρη
παίζετε το παιχνίδι τους, να σας αγανακτούν κι όταν αγανακτείς χάνεις ενέργεια και παθαίνεις κατάπτωση και απογοήτευση, αυτά είναι του διαβόλου
ποιός είναι ο στόχος σας;
χθες η Δούρου, σήμερα η Κεραμέως αύριο κάποια άλλη
Διαγραφήτο ζητούμενο
κρατάμε και διατηρούμε την αυθεντία
όπου αυθεντία = ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
αυτοί έρχονται και παρέρχονται, εμείς τί κάνουμε;
αν τα διατηρήσουμε και τα μεταλαμπαδεύσουμε όπου και όπως μπορούμε δεν μπορεί να κάνει κανείς τίποτα, μην πάσχετε απο μεγαλοιδεατισμούς, ο καθένας εργάζεται στον κύκλο του και δημόσια όπως εσείς , όποιος θέλει ας ακολουθήσει, ο Θεός έδωσε μυαλό και λογική σε όλους, αν κάποιοι πιστεύουν την τηλεόραση τί σκάτε; Αν τους πει η τηλεόραση να πηδήξουν στον γκρεμό και το κάνουν πρόβλημα τους, ενήλικες και λογικοί είναι, καθένας μας θα σταθεί ενώπιον του Θεού και εκεί είναι ξεκάθαρα όλα, κανείς δεν μπορεί να σου κάνει κάτι αν δεν το θέλεις εσύ ο ίδιος και αν δεν το θέλει ο Δημιουργός
ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΟ ΔΙΟΔΟΤΕ;
ΑπάντησηΔιαγραφή🤣
Διαγραφή“Μόλις το είδαν λοιπόν αυτό και οι οχτροί μας.. τους έριξαν τον πιο επικίνδυνο ιό των εθνών: ΚΌΜΜΑΤΑ.”
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς υποθέσουμε πως αυτά τα παιδιά (και οι μεγάλοι) θα έπρεπε να επιλέξουν , ανάμεσα σε πέντε κόμματα. Τα πέντε κόμματα θα είχαν για αρχηγούς
1) Τον Κώστα
2) Τον ΕΥ-ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ
3) Τον ΑΧΟΗ
4) Τον ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟ και
5) Τον ΗΛΙΑ
Τη γνωστή πεντάδα των αρίστων του Διοδοτου.
Ερωτώ.
Θα έφτανε ποτέ η Ελλάδα σε αυτήν την κατάντια εξαιτίας ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ;
Θα επέτρεπαν ποτέ τα πέντε αυτά κόμματα να καταντήσει η παιδεία σε αυτά τα χάλια;
Ουτε καν υποθέτω , είμαι βέβαιος πως η απάντηση και των πέντε είναι ,
ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΣΤΑΤΟ ΟΧΙ ΩΣ ΤΟΥ ΕΘΝΑΡΧΗ ΙΩΑΝΝΗ ΜΕΤΑΞΑ.
Επιμένετε λοιπόν πως φταίνε τα κόμματα;;;
Τον δάκτυλον επι τον τύπων των ήλων "ΚΑΝΕΙΣ" δεν θέλει να το βάλει.
Δεν είναι πως δεν γνωρίζει την αλήθεια. Είναι πως δεν θέλει!
ΔΕΞΙΑ ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΜΕ ΝΟΜΙΣΜΑ ΕΘΝΙΚΟΝ
Λέγοντας "κόμματα" 'ολοι κατάλαβαν πως εννοούσα τα γνωστά όλα τα πολύχρωμα από το 1974 και μετά, με τις κλαδικές τους, τα ρουσφέτια, τις εγγραφές, την αποκατάσταση σε πόστα, στρατό κλπ.. Και θεωρώ πως πλέον οι περισσότεροι γνωρίζουν ότι είναι αριστερά αποκυήματα.
ΔιαγραφήΣιγά που θα επέτρεπε ποτέ το σύστημα αυτό να υπάρξουν 5 κόμματα σαν αυτά που αναφέρατε.
Καλό Σαββατοκύριακο αγαπητέ Δεξιά Ελλάς!
Αρα δεν φταίνε τα κόμματα, αλλά κάτι άλλο.
ΔιαγραφήΤι είναι αυτό το άλλο;
Η ιδεολογία τους!!!
Ναι η όχι;
Για να φταίει κάτι σημαίνει πως αυτό υπάρχει, είναι υπαρκτό.
Επομένως υπάρχει ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ιδεολογία και ΔΕΝ είναι απλώς εφεύρεση της αστικής δημοκρατίας = Γαλλικής επανάστασης για να μας διχάζει!
Ας το παραδεχθούμε για να πάμε ένα βήμα μπροστά.
Υπάρχει η δεξιά κοσμοθεώρηση , η εθνικιστική και η ΑΝΤΙΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ αντεθνική αριστερά!
Αυτοί είναι οι ΔΥΟ ΒΑΣΙΚΟΙ κόσμοι που μάχονται.
Το φως και το σκοτάδι.
Το εμπρός και το πίσω. (Οι επονομαζόμενοι προοδευτικοί = οπισθοδρομικοί).
Το επάνω και το κάτω.
Για αυτό όποιον ακούω να λέει :
"Δεν υπάρχει δεξιά δεν υπάρχει αριστερά ...,
Οποιον ακούω να θέλει να σώσει το Ελληνικό έθνος μας , ΑΛΛΑ
να μην αναφέρεται ΕΥΘΑΡΣΩΣ στην Σωτηρία του δια μέσου της Πίστης του στον Τριαδικό Θεό μας , στον Θεάνθρωπο Ιησού Χριστό μας και Στην Υπεραγία μας Θεοτόκο,
αυτομάτως τον κατατάσσω στους ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ.
Πιόνια της ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗΣ ΠΑΓΚΟΣΟΜΙΑΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΑΙΝΙΚΗΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ!
Ο χρόνος θα δείξει...
Μόνο που αυτός μας τελείωσε...
ΔΕΞΙΑ ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΜΕ ΝΟΜΙΣΜΑ ΕΘΝΙΚΟΝ
Ελεγε ο Λένιν όταν κατάκτησε με την βοήθεια “των εχθρών” του, φιλελευθερο-καπιταλιστών, την Αυτοκρατορική Χριστιανική ορθόδοξη Ρωσία.
ΑπάντησηΔιαγραφή“ΔΙΝΟΥΜΕ ΠΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΝΩΣΕΙΣ”!
Τι σημαίνει αυτό; Μήπως αυτό που σήμερα εμείς ζούμε αφού ΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ των αριστερών λένιν τρότσκι στάλιν και λοιπών , ασπάστηκε η κομμουνιστική μεταπολίτευσις;
Γιατί ΚΑΝΕΙΣ δεν θέλει να το συνδυάσει με το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα της μεταπολίτευσης και ρίχνουμε την ευθύνη στους δημοσίους υπαλλήλους που και αυτοί ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΛΕΝΙΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΣΟΒΙΕΤΙΚΟ ΚΑΤΑΣΕΚΥΑΣΜΑ ΕΙΝΑΙ;;;
Υ.Γ.1
Ελεγαν οι αριστεροί μετά τον Β.Π.Π.
Πόσοι είναι απόφοιτοι πανεπιστημίου στην Ελλάδα; 10% (ΤΟ ΟΡΘΟΝ!)
Πόσο είναι στην Σοβιετική ένωση. 95%!!!
Λεφτά για την παιδεία και όχι για το ΝΑΤΟ…
Και νασου το πόπολο να τρέχει ξωπίσω τους…
Νόμιζαν πως εάν γίνουν όλοι επιστήμονες κρατικοί υπάλληλοι θα έκαναν την ζωή του Ωνάση. Μιλάμε για αϊκιου ραδικιού …
Αυτοί μας κυβερνούν!!!
Ακόμη και τώρα δεν έχουν καταλάβει οι αδαείς πως στο εξωτερικό αυτό που φαίνεται είναι το ποσοστό των πτυχιούχων. Το φαίνεσθε μετρά για τους προοδευτικούς δημοκράτες αριστερούς κομμουνιστές. Πόσο είναι το ποσοστό των πτυχιούχων στην Ελλάδα; 95%!
“Συγχαρητήρια” στους προοδευτικούς αντιφασίστες αντιχουντικούς αριστερούς που κυβερνούν!!!
Υ.Γ.2
Καμμία σημασία δεν έχει η βάση το 10 που θα επανέφερε η κομμουνιστική νουδου.
Ανετα θα μπορούσαν να βάζουν στις εξετάσεις, ερωτήματα του τύπου :
Τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια και όλοι να έπαιρναν 20 μιας και ακόμη και αυτοί που θα απαντούσαν ο σκύλος θα είχαν απαντήσει σωστά, εφόσον ο κομματόσκυλος πιθανόν να … ήξερε ξένες γλώσσες.
Καμία άκρη λοιπόν δεν βγαίνει με …τις βάσεις ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ !!!
ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΚΟΙΝΟ ΓΝΩΡΙΣΜΑ!
ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΣ.
ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΑΛΛΑ
Η ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ ...ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!
ΔΕΞΙΑ ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΜΕ ΝΟΜΙΣΜΑ ΕΘΝΙΚΟΝ