«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2020

Σκάσε Μάκη μου

 γράφει ο Γιώργος Μεταξάς

Σχόλιο Διόδοτου: Ποιος είναι αυτός ο Μάκης..; Θα καταλάβετε αμέσως, στο πιπεράτο αυτό κειμενάκι, προσωπικό μήνυμα του φίλου μας Γιώργου Μεταξά, προς τον Μάκη και κάθε υποκριτή Μάκη του συστήματος της υποκρισίας.


 


Τι είπες Μάκη μου; 

Με θυμάσαι Μάκη μου; Να σου θυμίσω το τσεκούρι Μάκη μου; 

Να σου θυμίσω τη συζήτησή μας στα γραφεία της οδού Κολοκοτρώνη Μάκη μου; 

Να σου θυμίσω τη συνάντηση που είχες με το Μιχαλολιάκο για συνεργασία Μάκη μου; Να σου θυμίσω ποιοι διαφωνήσαμε όταν είπες να συνεργαστούμε (ως Ελληνικό Μέτωπο) με τη ΧΑ, Μάκη μου; Ο Νίκος ο Τζιόπας, ο  Γιάννης ο Γιαννάκενας, ο Γιάννης ο Παναγιωτακόπουλος, ο Χρήστος ο Χαρίτος κι εγώ, Μάκη μου. 

Κι εσύ τι έκανες Μάκη μου; Πήγες κι έκλεισες κρυφά ραντεβού με το Μιχαλολιάκο Μάκη μου. Κι όταν ο Μιχαλολιάκος σ' «έφτυσε» λέγοντάς σου ότι εμείς είμαστε πολύ... «light», τι έκανες Μάκη μου; Θυμάσαι; Πήγες και κανόνισες συνάντηση με Καρατζαφέρη, Σοφιανόπουλο και -για να πιέσεις καταστάσεις- Μιχαλολιάκο, Μάκη μου. Και πάλι σας «έφτυσε» ο Μιχαλολιάκος, Μάκη μου! Ευτυχώς που ο (συγχωρεμένος) Σοφιανόπουλος κατάλαβε τι κουμάσια είσαστε κι έφυγε ο άνθρωπος, Μάκη μου...
 

Και ΔΕ θα σου θυμίσω δημόσια την τελευταία μου ομιλία στο «President», γιατί θα σε κάνω περισσότερο ρεζίλι απ' ό,τι ήδη είσαι, Μάκη μου...
 

Αυτές τις δηλώσεις, μην τις κάνεις δημόσια Μάκη μου. Υπάρχουν κάποιοι σαν εμένα που σε ξέρουν κι απ' την καλή κι απ' την ανάποδη Μάκη μου. 7 χρόνια περάσαμε μαζί Μάκη μου. Από τα γραφεία της οδού Κολοκοτρώνη, περάσαμε μαζί το κατώφλι της Μακρυγιάννη Μάκη μου. 

Η διαφορά μας είναι ότι ΕΓΏ παρέμεινα Πατριώτης και Έλληνας Μάκη μου. 

ΕΣΎ έγινες ανθελληνικός κηφήνας και αμετανόητος ΠΡΟΔΌΤΗΣ Μάκη μου... 

ΒΓΆΛΕ ΤΟ ΣΚΑΣΜΟ ΕΠΊ ΤΈΛΟΥΣ! Μη γίνεσαι πιο γελοίος απ' όσο ΉΔΗ είσαι... Μάκη μου...
 

Και μια τελευταία συμβουλή: εκεί που έγλυφες, μη φτύνεις τώρα, γιατί θα το βρεις μπροστά σου... Μάκη μου...


https://www.youtube.com/watch?v=jVXj2IWeFjU


You're a hypocrite, never mean what you say, 

you better bit your lip, cuz your words never carry weight, 

And when you toss and turn in the middle of the night, 

God knows just what you think, You're a basket case, 

your plans are scattered always, never see face to face, 

the problem seems to get in your way, 

And when you toss and turn in the middle of the night, 

God knows just what you think...

 

 

5 σχόλια:

  1. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΕΛΛΗΝ ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΜΕΤΑΞΑ ΓΕΩΡΓΙΕ, ΔΩΣΕ ΠΟΝΟ ΔΩΣΕ ΑΛΗΘΕΙΕΣ.

    ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΓΕΩΡΓΙΕ ΜΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΙ, ΟΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ ΤΩΝ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ.

    ΤΑ ΜΑΓΑΖΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΜΑΓΑΖΑ ΤΟΥΣ, ΤΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΑ ΤΟΥΡΚΟΣΙΩΝΙΣΤΙΚΑ ΜΜΕ,
    ΟΙ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΟΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΙ ΣΤΡΑΤΟΙ, ΟΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΙ ΣΤΡΑΤΟΙ ΑΝΤΙΦΑ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ΑΝΑΡΧΟΑΠΛΥΤΟΙ, ΧΑΦΙΕΔΕΣ, ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ, ΚΑΤΑΔΟΤΕΣ, ΚΑΤΑΚΑΘΙΑ, ΑΠΟΒΡΑΣΜΑΤΑ, ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ Μ.Κ.Ο.
    ΚΑΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΛΥΧΡΩΜΟ ΚΑΙ ΣΑΠΙΟ ΠΟΛΥΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΑΔΕΛΦΑΤΟ,
    ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΛΟΥΚΕΤΟ.

    ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΡΕ ΛΙΓΟΥΡΙΑ ΤΩΡΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΒΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ;
    ΘΑ ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΑΙΤΕΙΑ ΤΩΝ 2 ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ ΣΑΣ;
    ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΠΤΩΧΕΥΣΑΤΕ.

    ΤΕΛΕΙΩΣΑΝΕ ΟΙ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΙ ΕΠΙΒΗΤΟΡΕΣ ΣΑΣ, ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ.
    GAME OVER 2020 2021.

    ΗΛΙΑΣ.+++

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Ηλία, δυστυχώς γι' αυτούς, δεν αφήνω ΚΑΝΈΝΑΝ! Όλοι στο στόχαστρο, ώσπου να καταλάβει επί τέλους τούτος ο λαός τι ρεμάλια τον κυβερνάνε.
      Το μόνο πρόβλημα είναι ότι πήρε αυτό μου το κείμενο εκείνος ο γιαλαντζί ντελικανής, ο Πολάκης, και το έκανε παντιέρα στο facebook... Του απάντησα κι αυτουνού δέοντος.

      Διαγραφή
  2. ΔΕΙΞΤΕ ΜΟΥ ΡΕ ΑΘΛΙΟΙ ΕΝΑΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ THΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Η ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΧΩΡΑΣ Η ΕΝΑΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΣΑΝ ΤΟΝ DONALD JOHN TRUMP,
    ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΤΗΣΙΟ ΜΙΣΘΟ ΤΟΥ 400,000 ΔΟΛΑΡΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΝΕΙ ΣΕ ΟΡΦΑΝΟΤΡΟΦΕΙΑ ΣΕ ΑΜΕΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ.
    ΔΕΙΞΤΕ ΜΟΥ ΕΝΑΝ.
    ΗΛΙΑΣ.+++

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΝΕ ΣΕΙΡΑ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ: - ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΕΡΠΕΤΑ ΠΟΥ ΡΗΜΑΞΑΝ ΚΑΙ ΡΗΜΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΑΔΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 50 ΧΡΟΝΙΑ – ΟΣΟΙ ΞΕΣΚΙΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΗΝΕΣ, ΤΟΥΣ ΚΡΕΜΑΣΑΝ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΤΟ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ ΧΡΕΟΣ ΤΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΣΤΗΝ ΞΕΝΗΤΙΑ ΜΙΣΟ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΟ ΕΛΗΝΟΠΟΥΛΑ – ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΙ ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΗΘΙΚΟΙ ΑΥΤΟΥΡΓΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΛΗΝΩΝ (κε εξακολουθουν να αυτοκτονουν κάθε μερα) – ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΒΟΘΡΟ-ΛΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΛΟΥΤΙΣΑΝ ΚΑΙ ΠΛΟΥΤΙΖΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ 50 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ – ΤΑ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ ΠΟΥ ΤΡΩΝΕ ΜΕ ΔΕΚΑ ΜΑΣΕΛΕΣ ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΡΟΧΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΕΛΗΝΩΝ ΕΔΩ ΚΑΙ 50 ΧΡΟΝΙΑ – ΟΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΔΙΑΚΙΝΗΤΕΣ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟ-ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ ΠΟΥ ΠΛΟΥΤΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΙΟ ΨΥΧΩΝ, ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ Μ.Κ.Ο. ΤΗΣ ΕΦΙΑΛΤΙΚΗΣ ΦΑΜΗΛΙΑΣ ΤΩΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΔΩΝ – ΤΑ ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΑ ΚΟ-ΜΟΥΝΙ-ΣΤΙΚΑ ΚΤΗΝΗ ΠΟΥ ΕΚΑΨΑΝ ΤΡΕΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΜΑΡΦΙΝ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΑΝ ΔΥΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ - ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΣΟΣΙΑ-ΛΗΣΤΙΚΑ ΖΩΑ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΤΗΣ ΑΘΡΟΑΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΒΙΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ ΠΟΥ ΕΛΙΩΣΑΝ ΜΕ ΜΙΑ ΠΕΤΡΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΗΣ ΜΥΡΤΩΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟ – ΤΑ ΞΕΥΤΕΛΙΣΜΕΝΑ ΚΩΛΟΠΑΙΔΑ ΚΑΙ ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΓΕΝΗΜΑΤΑ ΠΟΥ 50 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΡΗΜΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΤΩΝ ΒΙΟΠΑΛΑΙΣΤΩΝ – ΤΑ ΡΟΥΣΦΕΤΟΛΑΓΝΑ ΚΟΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΠΟΥ 50 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΑΝΙΚΑΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΒΡΥΚΟΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΠΙΝΟΥΝ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΗΣ ΕΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΗΝΩΝ - - - Α ΡΕ ΠΑΤΑΚΟΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΞΕΥΤΕΛΙΣΜΕΝΑ ΚΑΘΗΚΙΑ. Δυστυχως ΠΑΤΑΚΟΣ βγαινει ΕΝΑΣ ΚΑΘΕ ΕΚΑΤΟ ΧΡΟΝΙΑ σ’ αυτό το ερημο κρατος, οπου ΟΛΑ ΤΑΣΚΙΑΖΕ Η ΦΟΒΕΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΑΚΩΝΕ Η ΣΚΛΑΒΙΑ - - - ΘΑ ΔΙΚΑΣΤΟΥΝ?? Ε όχι βεβαια. Μην τρελαθουμε κιολας. Βρυκολακας δεν δικαζει αλον βρυκολακα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το σκατο και με χρυσαφι να το τυλιξεις, παραμενει σκατο.....Σουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή