«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2021

Οι λαοί, πρέπει να ξεχάσουν… Μέρος 1ο

 γράφει ο Καταχανάς

Σχόλιο Διόδοτου: Εξαιρετικό το σημερινό άρθρο του κου Καταχανά! Αφορά όλους μας και έχει απασχολήσει όλους μας. Ένας σκοτεινός νους απεργάζεται πλείστες πτυχές της ζωής μας, αναφρεσκάρει το μάτριξ και το μόνο μας όπλο μέχρι στιγμής, που καθυστερεί το κακό.. είναι οι συνωμοσιολόγοι. Άραγε θα βρούμε τρόπο στο τέλος να διαλύσουμε αυτή τη μαγεία των σατανάδων του κόσμου, που μάς έχει καθίσει στο σβέρκο;


 

Τα τελευταία χρόνια, η τεχνολογία έχει προχωρήσει σε μεγάλο βαθμό. Ειδικά η ψηφιακή τεχνολογία, έχει γίνει ένα με τη ζωή μας. Από τη μία βέβαια, αυτό είναι ένα θετικό βήμα, καθώς κάποια πράγματα γίνονται πλέον πιο εύκολα. Από την άλλη όμως, έχει δημιουργηθεί ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα που ελάχιστοι το παίρνουν στα σοβαρά. Κι αυτό το πρόβλημα, λέγεται «μνήμη»!

Όσο αυξάνεται η μνήμη των συσκευών, τόσο μειώνεται η μνήμη του ανθρώπου. Όσο μειώνεται η μνήμη των ανθρώπων, τόσο χάνεται το παρελθόν.

 


 

Στα παλιά χρόνια, για να αποτυπώσουμε μία στιγμή της ζωής μας, είχαμε τις φωτογραφικές μηχανές με φιλμ. Οι φωτογράφοι εμφάνιζαν αυτά τα φιλμ στον «κόκκινο θάλαμο», αποτυπώνοντας τις αναμνήσεις μας στο φωτογραφικό χαρτί. Αυτές οι αναμνήσεις, έμπαιναν σε λευκώματα (album) που όποτε θέλαμε, ανατρέχαμε σε αυτά, και γεμίζαμε αναμνήσεις.

Αναμνήσεις από τους φίλους μας, τις παρέες μας, τους γονείς μας, τα πάρτι, τις διακοπές, τη θάλασσα, το βουνό, το στρατό κι ένα σωρό ακόμα αναμνήσεις. Ένα σύνολο αναμνήσεων που αποτελούσε την ιστορία της ζωής μας.

 


 

Στη σημερινή εποχή, που οι φωτογραφικές μηχανές έχουν μπει στα κινητά μας τηλέφωνα, οι αναμνήσεις μας βρίσκονται μέσα στις συσκευές μας. Πολλές από τις αναμνήσεις μας, βρίσκονται στο λεγόμενο «cloud». Στο διαδικτυακό εικονικό αποθηκευτικό χώρο. Η εκτύπωση φωτογραφιών είναι εξαιρετικά σπάνια πια, άσχετα αν μπορούμε να την κάνουμε ακόμα και στο σπίτι μας χρησιμοποιώντας έναν εκτυπωτή και ένα φωτογραφικό χαρτί.

Η συσκευή μας, ανά πάσα στιγμή μπορεί να χαλάσει κι οι αναμνήσεις μας να εξαφανιστούν. Οι κάρτες μνήμης, το ίδιο. Το «cloud» ανά πάσα στιγμή μπορεί να πάψει να υπάρχει, εξαφανίζοντας αυτές τις αναμνήσεις. Όλοι το ξέρουμε, αλλά κανείς δε δίνει σημασία πια!

Την εποχή των φωτογραφικών μηχανών με φιλμ, η κάθε φωτογραφία μας ήταν πολύτιμη. Ήταν εξαιρετικά σημαντική, καθώς δεν είχαμε τη δυνατότητα να φωτογραφίζουμε κάθε τρεις και λίγο. Τώρα, ειδικά μέσω των κινητών τηλεφώνων, που έχουμε την πολυτέλεια να αποθανατίζουμε κάθε στιγμή, αυτές οι φωτογραφίες μιας είναι ελαφρώς αδιάφορες. Ειδικά τα χρόνια, οι στιγμές που ζούσαμε ήταν σημαντικές. Πλέον, οι στιγμές που ζούμε είναι αδιάφορες. Έτσι, η μνήμη μας αρχίζει πλέον να φθίνει.

 


 

Οι μεγαλύτεροι, έχουμε την πολυτέλεια να ανατρέχουμε στο παρελθόν μέσα από τα λευκώματα των φωτογραφιών μας και να θυμόμαστε τι κάναμε πριν 10 ή 15 ή 20 χρόνια ή ακόμα παλαιότερα. Όμως, τι κάναμε πέρισυ; Πρόπερσι; Τι είδαμε σ’ εκείνη την εκδρομή που πήγαμε πριν τρία χρόνια; Ούτε που θυμόμαστε. Οι αναμνήσεις μας είναι «κλειδωμένες» σε έναν ψηφιακό αποθηκευτικό χώρο. Έχουν φύγει, ή έχουν αρχίσει να φεύγουν από τον αποθηκευτικό χώρο της μνήμης μας. Οι αποδείξεις της προσωπικής ιστορίας μας, εξαφανίζονται… Χάνονται… Εξατμίζονται… Χάρη στην ψηφιακή τεχνολογία!

Ύστερα, υπάρχει το διαδίκτυο… Αυτός ο χώρος που καταχωρούνται αναμνήσεις. Αναμνήσεις, που για έναν… «περίεργο» λόγο, έχουν εξαφανιστεί στην πλειοψηφία τους. Αν ανατρέξουμε στο διαδίκτυο αναζητώντας φωτογραφίες και βίντεο παρελθόντων ετών, θα διαπιστώσουμε ότι δισεκατομμύρια φωτογραφιών και βίντεο έχουν εξαφανιστεί. Ένα «αόρατο χέρι», εξαφάνισε δισεκατομμύρια αναμνήσεων, χωρίς να ρωτήσει κανέναν.

Ας δούμε κάποια παραδείγματα:

Όταν κυβερνούσε ο Κώστας Σημίτης, υπήρξε μία ημέρα όπου η σημαία στη βουλή είχε τοποθετηθεί ανάποδα. Τότε είχε γίνει σοβαρό θέμα στα δελτία ειδήσεων αλλά και στο διαδίκτυο. Όμως, όλες οι εικόνες αυτού του θέματος, έχουν εξαφανιστεί. Σα να μην έγινε ποτέ…

Οι φωτογραφίες και τα βίντεο των πολιτικών, έχουν εξαφανιστεί κατά δισεκατομμύρια! Δύσκολα θα βρούμε φωτογραφίες των πολιτικών πριν 3, 4, 6 ή 10 χρόνια. Ακόμα πιο δύσκολο, να βρούμε τις πρωτότυπες ειδήσεις που μας είχαν κάνει εντύπωση πιο παλιά: το 2018 και πίσω. Έχουν εξαφανιστεί! Σα να μη συνέβησαν ποτέ.

Σε όλο αυτό, έρχεται να προστεθεί το «φαινόμενο της λανθάνουσας μνήμης» ή όπως αλλιώς ονομάζεται: «φαινόμενο Μαντέλα» (Mandela effect). Τι είναι όμως αυτό το φαινόμενο και γιατί ονομάστηκε έτσι;

 


Σύμφωνα με τους… «ειδικούς» το φαινόμενο της λανθάνουσας μνήμης, αναφέρεται σε μια κατάσταση στην οποία μια μεγάλη μάζα ανθρώπων πιστεύει ότι ένα συμβάν συνέβη ενώ δεν έχει συμβεί.

Ονομάστηκε έτσι, από τον γνωστό κομμουνιστή ηγέτη της Νοτίου Αφρικής, Nelson Mandela. Κι αυτό γιατί πολλοί συγκρατούμενοι του Mandela, θυμούνταν ότι ο κομμουνιστής ηγέτης της Νοτίου Αφρικής, είχε πεθάνει μέσα στη φυλακή το 1975.

Πριν συνεχίσω, θα ήθελα να τονίσω ότι σκοπός της ανάρτησης δεν είναι η διερεύνηση του «φαινομένου Mandela», αλλά μία συνάρτηση καταστάσεων που οδηγούν στην απόσβεση της μνήμης της ανθρωπότητος. Και μία από αυτές τις καταστάσεις, είναι και το συγκεκριμένο φαινόμενο.

Οι παλαιότεροι, θυμόμαστε ότι οι ΗΠΑ είχαν 52 Πολιτείες. Τώρα μας λένε ότι λάθος το θυμόμαστε έτσι. Ήταν ανέκαθεν 50…

Επίσης, οι περισσότεροι θυμόμαστε ότι τα δημοφιλή κινούμενα σχέδια της Warner Bros ονομάζονταν «Looney Toons». Τώρα μας λένε ότι κάναμε λάθος και πως ήταν ανέκαθεν «Looney Tunes»…

 


 Οι περισσότεροι από εμάς, θυμόμαστε ότι ο Άγνωστος Στρατιώτης στο Σύνταγμα δεν ήταν τελείως ξαπλωμένος, αλλά ελαφρώς ανασηκωμένος σαν να πολεμούσε ακόμα και με το Θάνατο προκειμένου να ζήσει. Τώρα μας λένε ότι λάθος το θυμόμαστε αυτό. Ήταν ανέκαθεν ξαπλωμένος…

 

Είναι αυτά τα πραγματικά αποκαλυπτήρια του Μνημείου του Αγνώστου Στρατιώτου;

 

Υπάρχουν πολλές θεωρίες για το τι πραγματικά συμβαίνει. Η κάθε θεωρία, αντικατοπτρίζει εκείνους που την εκφράζουν.

Οι ψυχολόγοι και οι ψυχίατροι υποστηρίζουν ότι το φαινόμενο αυτό είναι αποτέλεσμα της ψευδούς μνήμης. «Παραμνησία»! Δηλαδή, το φαινόμενο κατά το οποίο ένας άνθρωπος ανακαλεί στη μνήμη του γεγονότα που δεν έχουν συμβεί ή ανακαλεί ήδη υπαρκτά γεγονότα ελαφρώς παραμορφωμένα ή διαστρεβλωμένα. Επίσης, επικαλούνται την «ψευδομνήμη» η οποία είναι μια ασυνείδητη κατασκευή ψευδώς ερμηνευμένων αναμνήσεων και λανθασμένα επεξεργασμένων πληροφοριών.

Οι νευροψυχολόγοι υποστηρίζουν ότι οι καθημερινές αναμνήσεις μας ανακατασκευάζονται επειδή η άποψή μας για τον κόσμο αλλάζει συνεχώς, δημιουργώντας νέα δεδομένα που επιβάλλουν τις αναμνήσεις μας να προσαρμοστούν.

Από την άλλη υπάρχει η θεωρία ότι αυτό συμβαίνει εξ αιτίας κάποιου ή κάποιων που έχουν την ικανότητα να ταξιδεύουν στο χρόνο και να αλλάζουν το παρελθόν.

Εδώ λοιπόν θα θέσω τα εξής ερωτήματα:

  1. Πώς γίνεται μία μεγάλη ομάδα ανθρώπων να θυμάται ότι ο Nelson Mandela πέθανε στη φυλακή κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1980; Μαζική παράκρουση;
  2. Πώς γίνεται εκατομμύρια άνθρωποι σε όλον τον κόσμο να θυμούνται ότι ο τελευταίος στίχος του τραγουδιού “We are the champions” από τους Queen είναι “no time for losers cause we are the champions of the world”, αλλά στην «πραγματικότητα» το “of the world” να μην υπάρχει; Άλλη μαζική παράκρουση;
  3. Πώς γίνεται εκατομμύρια ανθρώπων να θυμούνται τον Άγνωστο Στρατιώτη ανασηκωμένο, ενώ στην «πραγματικότητα» είναι ξαπλωμένος;
  4. Πώς γίνεται εκατομμύρια ανθρώπων να θυμούνται πράγματα που… «δε συμβαίνουν» ή «δε συνέβησαν ποτέ»;

Αυτά, είναι φύσει αδύνατον να συμβούν. Επομένως, κάτι άλλο κρύβεται από πίσω.

 


 

Γνωρίζοντας ότι «ψυχολόγοι» και «ψυχίατροι» είναι γνωστοί λακέδες και δουλικά της Νέας Τάξης, μας είναι αδύνατον να τους εμπιστευτούμε. Αυτοί θα πουν ό,τι τους λένε οι «επιστήμονες».

Μήπως τελικά η απάντηση στο πρόβλημα υπάρχει στη «συνωμοσιολογία»; Οι «συνωμοσιολόγοι» έχουν μάθει να σκέφτονται εκτός της «πεπατημένης», με αποτέλεσμα πολλές θεωρίες να έχουν στην πορεία επιβεβαιωθεί (ΑΤΙΑ, ερπετόμορφοι, Νέα Τάξη, αεροψεκασμοί και πάρα πολλά άλλα).

Οι «συνωμοσιολογικές» θεωρίες, είναι χωρισμένες σε τρία βασικά μέρη:

  1. Χρονοταξιδιώτες άλλαξαν το παρελθόν…
  2. Καθώς υπάρχουν παράλληλα σύμπαντα, ενίοτε μπερδεύονται μεταξύ τους οι αναμνήσεις και
  3. Σε όλη τη Γη έχει απλωθεί μαγεία που αλλάζει τον τρόπο που θυμόμαστε τα πράγματα.

 


 

Πάντως, αν κάποιος αναλογιστεί το τι όγκος ιστορίας θα «έπρεπε» ν’ αλλάξει, θα πρέπει να είχαν πάρα πολύ τρέξιμο οι… «χρονοταξιδιώτες». Από την άλλη όμως, εάν συνέβη κάτι τέτοιο, παραβιάζεται αυτόματα ο Πρώτος Νόμος των ταξιδίων στο χρόνο: Απαγορεύεται η παρέμβαση στην ιστορία της ανθρωπότητος. Επιτρέπεται μόνο η παρατήρηση!

Πριν συνεχίσω στο δεύτερο μέρος της ανάρτησης, θα θέσω ένα θεμελιώδες -κατά την κρίση μου- ερώτημα:

Για ποιο λόγο το «φαινόμενο Mandela» εμφανίστηκε τώρα που όλα είναι ψηφιοποιημένα;

Αυτό και άλλα ερωτήματα, θα διερευνήσουμε στην επόμενη ανάρτηση.

 

Σημ. Διόδοτου: Συμπληρώνουμε με ένα σχόλιο που κατετέθη στην αρχική δημοσίευση:

Αλεξάνδρα:

Καλησπέρα 🙂 Ευχαριστώ πολύ για αυτό το υπέροχο άρθρο.
Θα σταθώ στα τελευταία γραφόμενα σου, που ανάφερεσαι σε χρονοταξιδιωτες, παράλληλα σύμπαντα και μαγεία.
Οι χρονοταξιδιωτες δεν «παίζουν μπάλα» γιατί όπως έγραψες δεν επιτρέπεται να αλλάξουν τον ρου της ιστορίας.
Οπότε πάμε στα άλλα δύο.
Παράλληλα Σύμπαντα λοιπόν… Ναι, πιστεύω ότι υπάρχουν και ότι θα μπορούσε να παίξουν ρόλο σε ότι αφορά τα γεγονότα. Όμως… υπάρχει και ένας άλλος βασικός παράγοντας. Εμείς. Αν υπήρχε αυτή η μεταφορά σε παράλληλο Σύμπαν δεν θα έπρεπε και εμείς να ήμασταν αλλαγμένοι σε θέματα ζωής???? Τι στο καλό???? Άρα και αυτή η προσέγγιση κάπου χολαινει.
Και έρχομαι στο τελευταίο. Την μαγεία πάνω σε όλο τον πλανήτη. Η οποία, κατά την γνώμη μου, γίνεται με υπερτεχνολογια με την οποία, δίχως εμείς να μπορούμε να αντιληφθούμε, αλλάζουν το μνημικο μας.
Έτσι, με διαδικασία που μόνο αυτοί οι «μάγοι» γνωρίζουν, μας περνάνε εικόνες και γεγονότα που δεν υπάρχουν.
Για αυτό πιστεύω ότι το τελευταίο μέρος με την μαγεία είναι πιο βάσιμο.

 

 kanenazori.com

 

18 σχόλια:

  1. Αδελφέ μου Κώστα, ειλικρινά με τιμά η αναδημοσίευση των άρθρων μου από το ιστολόγιό σου και δεν έχω λόγια να σε ευχαριστήσω...
    Ως προς την κατακλείδα του σχολίου σου, είχα κατά νου να κάνω μία ξεχωριστή δημοσίευση για τον τρόπο λύσης της μαγείας αυτής. Απλώς θέλει πολύ ψάξιμο σε κάποια πράγματα. Τώρα που γνωρίζουμε το πώς, θα βρούμε τον τρόπο να το αποβάλλουμε. Πλέον, γνωρίζουμε τη νόσο. Ώρα να βρούμε και το αντίδοτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aδελφέ μου νά 'σαι καλά και σε ευχαριστούμε για τα σπιρτόζικα και τολμηρά σου άρθρα που ξυπνάνε (και πρέπει) τον κόσμο, απότομα. Ιστορικά, τα περιθώρια έχουν στενέψει πολύ για εμάς τους Έλληνες. Είμαι σίγουρος ότι κάτι βγαίνει από αυτές τις προσωπικές μας προσπάθειες, τον λόγο εχει ο χρόνος και ο Θεός.

      Διαγραφή
  2. Tα «Looney Toons» ειναι της «WB» και οχι της Disney.
    Επίσης ποιος έχει παρατηρήσει σε πολλές ξένες σελίδες του διαδικτύου μα και σε κάποιες ελληνικές,εδώ και δυο-τρία χρονια περίπου στην ημερομηνία τοποθετούν τον μηνα πρώτα και ύστερα την ημερα...ίσος και κατάλοιπο των διδυμων πύργων...9/11....Αυτά τα καθάρματα οι εξουσιαστές παγκοσμιοποιητές έχουν μεγάλη ψύχωση και τρελα με την αριθμολογία...
    Ένα άλλο που θυμάμαι διαφορετικό είναι το τραγούδι των U2 One...όταν πρωτοβγήκε θυμάμαι ήταν διαφορετική εκτέλεση,έδινε έμφαση στην ηλεκτρική κιθάρα περισσότερο και είχε κάτι το ιδιαίτερο...τώρα όσο και να έψαξα,αυτή η εκτέλεση δεν υπάρχει πουθενά.Το περιβόητο video με τους αγριους βούβαλους της αμερικής.Εδώ αυτό το αλλαγμένο...

    U2 - One

    https://www.youtube.com/watch?v=BgZ4ammawyI

    Ψυχοτρινικός πόλεμος και ψυχοτρονικά πειράματα στις μάζες λέω εγώ.

    Απλός ανώνυμος σχολιαστής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ είναι η εκτέλεσή σου με πιο ενδιαφέροντα κιθαριστικά:
      https://www.youtube.com/watch?v=JFWPeVfWB9o
      Ενδιαφέροντα, γιατί αυτό οφείλεται στον Ντανιέλ Λανουά και την παραγωγή του Μπράιαν Ίνο.
      Στο κλιπ με τους βίσσωνες έβαλαν οι U2 μια απλή δική τους παραγωγή.

      Στο θέμα με τις ημερομηνίες: Πάντα στο εξωτερικό έγραφαν πρώτα τον μήνα και μετά την ημέρα και τέλος το έτος. Το θυμάμαι από τα βιβλία των αγγλικών όταν ήμουν 11 ετών.

      Ευχαριστούμε για την διόρθωση με την Γουόρνερ Μπρος (μπρόδερς). Διορθώθηκε και στην ανάρτηση.

      Διαγραφή
    2. Όχι Κώστα,νομίζω το πρωτοάκουσα όταν ήταν ακόμα το MTV ελεύθερο και θυμάμαι πολύ καλά...ίσος το έπαιζαν με 1-2 διαφορετικές νοτες....ίσος και σε διαφορετικά Hz........ξέρεις η παγκόσμια δικτατορία τον 440 Hz.....
      Θέλει πολύ κουβέντα,δεν είναι για τα σχόλια...
      Το αρχικό video μέχρι 10-12 χρονια πριν το έβρισκα στο you tube...εδώ και πολλά χρονια δεν υπάρχει...όπως και ο πρωταρχικός ήχος.


      Απλός ανώνυμος σχολιαστής

      Διαγραφή
    3. Συμπληρωματικά στοιχεία που μόλις τώρα τα θυμήθηκα. και να πω εδώ πως όταν ως dj έπαιζα σε μπαρ το 1992 αυτό το κομμάτι, το έπαιζα από μάξι σίνγκλ που το εξώφυλλο έδειχνε τα βουβάλια που έτρεχαν σε φόντο σκούρο χρυσαφί. Έργο τέχνης και το εξώφυλλο. Θυμάμαι που μιλούσε το περιοδικό Ρολλινγκ Στόουν νομίζω, για τον συμβολισμό των βουβαλιών. Ήταν καμπάνια για την γκέι κοινότητα που ζούσε την ζωή της με φρενίτιδα και έπεφτε μαζικά στον γκρεμό, στον θάνατο από έιτζ δηλαδή.
      Τον ίδιο συμβολισμό μάλλον δίνει και το κλιπ που σού έδωσα, γιατί έχει και κάποια πλάνα με τους U2, να αντιγράφουν πολύ παλαιότερο κλιπ των Ρόλλινγκ Στόουνς που κι εκείνοι ντυμένοι σαν τραβεστί καθόντουσαν σε έναν καναπέ. Ο μεγάλος κύριος στην αρχή του κλιπ είναι ο πατέρας του Μπόνο.

      Διαγραφή
    4. Μην επιμένεις, γιατί αν βάζαμε στοίχημα θα έχανες 🤣
      Σού μιλάει το αυτί μουσικού και dj!
      Η εκτέλεση που σού έστειλα είναι ακριβώς αυτή που παιζόταν το 1991, του άλμπουμ δηλαδή. Άλλα Hz αποκλείεται! Μόνο τα 440 χρησιμοποιούνται παγκοσμίως στις ηχογραφήσεις από το 1946.
      Μήπως είχες μετατρέψει κι εσύ το τραγούδι με Audacity σε 432Hz ; Αν το είχες κάνει και συνήθισες το τραγούδι έτσι, ίσως γι αυτό σού φαίνεται διαφορετικό τώρα. Εννοώ στην εκτέλεση που σού έστειλα, γιατί αυτή του αρχικού συνδέσμου που έδωσες είναι όντως μια αλλαγμένη πατάτα.

      Να σού πω και δυο λόγια για τα 440 και 432 χέρτζ:

      Έχω μετατρέψει ολόκληρα άλμπουμ και κλασσικής μουσικής και ποπ και ροκ και ελληνικά σε 432Hz. Ξέρεις κάτι; .. Είναι ανούσια τελικά, όπως ένα καρπούζι που το θέλεις γλυκό και σού βγαίνει άνοστο κολοκύθι. Κι ας σε ηρεμούν. Όντως αυτό ισχύει ότι σε ηρεμούν τα 432.
      Τα 440 υποτίθεται ότι σε ταράζουν και είσαι πιο χειραγωγήσιμο γκοΐμ. Εκεί είναι όμως η γλύκα: Στην ταραχή! Στο πάθος! Νότες που σε συγκινούν, που επενεργούν συναισθηματικά. Μινόρε και μαντζόρε. Λύπη και μετά έξαρση. Αυτά όλα είναι τα ωραία.
      Θα μού πεις.. "έτσι μάς έμαθαν να ακούμε, εξαφάνισαν την ηρεμία που πρέπει να σού χαρίζει η μουσική".
      Μπορεί να έχεις και δικιο.. πάντως με 432 όλα μού φαίνονται ξενέρωτα.

      Διαγραφή
    5. Υπάρχουν χιλιάδες συχνότητες....όχι μονο 440 και 432...άλλη τεραστια κουβέντα....
      Υπάρχει η θεωρία πως τα κυκλώπεια τύχη με πέτρες αρκετών τόνων χτίζονταν με αιώρηση μέσο συχνοτήτων...επίσης θυμάσαι στην παλαιά διαθήκη τα τύχη της ιεριχού....;)

      https://www.youtube.com/watch?v=fbpxkBAODsk

      https://www.youtube.com/watch?v=mg8gDMsrBxc

      Απλός ανώνυμος σχολιαστής

      Διαγραφή
    6. Ααα.. το πήγες αλλού το πράγμα..
      Εντάξει συμφωνώ..Θέλει πολύ κουβέντα,δεν είναι για τα σχόλια...

      Διαγραφή
    7. To Audacity μπορεί να αλλάζει από 440 σε 432 αλλά επ'ουδενί δεν μπορεί να αλλάξει το κούρδισμα ΤΟΥ ΚΑΘΕ μουσκού οργάνου στην ενορχήστρωση. Αυτό θα μπορούσε να γίνει μόνο με ανάλυση ΟΛΩΝ των θεμελιωδών συχνοτήτων (και των αρμονικών χωριστά) και λογαριθμική απεικόνιση (mapping).

      Πριν πολλλλλά χρόνια, τότε που είχε πρωτογίνει ευρέως γνωστή η θεωρία των 432, είχαμε ηχογραφήσει μερικά κομμάτια σε στούντιο κουρδίζοντας κιθάρες, μπουζούκια, και το synth στα 432, και σε δεύτερο χρόνο τα ίδια κομμάτια στα 440.

      Τα είχαμε επεξεργαστεί με το CoolEdit (το πρόγραμμα που αγόρασε αργότερα η Adobe) και προσπαθήσαμε να δούμε τις διαφορές στο πραγματικό 432 από το μετατρεπόμενο από 440 μέσω του CoolEdit. Τεράστια η διαφορά. Τίποτα δεν συγκρίνεται με την πραγματική κλίμακα των 432.

      Επίσης οι σύγχρονες ενορχηστρώσεις είναι τίγκα στα εφέ. Γι'αυτό κομμάτια δεκαετίας 60-70 φαίνονται πιο "φτωχά" στο φάσμα συχνοτήτων/άκουσμα.

      My 2cents...

      Διαγραφή
    8. Χρειάζεται και κούρδισμα ορχήστρας λοιπόν για να δικαιωθούν τα 432 ως πιο ορθά και πιο ευεργετικά.

      Διαγραφή
    9. Ο Marley κούρδιζε στα 432hz...

      Απλός ανώνυμος σχολιαστής

      Διαγραφή
  3. Μάλλον βάζουν τον μήνα μπροστα από την ημέρα διότι ο μήνας δηλώνει σεληνιακή αποτύπωση.
    Νομίζω.
    Άλλωστε οι αριθμολάγνοι δεν κάνουν κάτι τυχαία.
    Έχουν ,προφανώς, τους κώδικές τους.
    Astillais

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο μηνας δεν δηλώνει σεληνιακή αποτύπωση.Αν οι μήνες ήταν 13 ναι!Θυμάστε το Οφιούχο πριν κάμποσα χρονια που κάποιοι προσπαθούσαν να περάσουν ως το δέκατο τρίτο ζώδιο!!!.....;)

      Απλός ανώνυμος σχολιαστής

      Διαγραφή
  4. 1) τη δεκαετια του 60 το αμερικανικο πενταγωνο πειραματιστηκε με εξωγηινη τεχνολογια ''yellow cube ''η'''yellow notebook''//η τεχνολογια αυτη κατασχεθηκε απο τους ιδιους που την δωρισαν κρινοντας οτι δεν ηταν ακομη η καταλληλη ωρα για κατι τετοιο δωρο .Ιδιοτητες της ηταν η προβολη συγκεκριμενων χρονογραμμων , συμφωνα με τις πεποιθησεις παρευρισκομενων παρατηρητων (κβαντικο θεωρημα σχετικα με την σχεση αποτελεσματος και παρατηρητη).παρολαυτα το πενταγωνο καταφερε και κατασκευασε μια συσκευη κατα την οποια μπορουσαν να προβαλουν τα ιδια αποτελεσματα .(project looking glass).επειδη απο το 2012 και μετα οολες οι χρονογραμες συγλινουν , με αποτελεσμα να μεινουν μονο δυο τελικες ...(αλλα και στις δυο ο πλανητης απελευθερωνεται και δημιουργειτε μια πανσπερμια ποικοιλομορφιας και αυξησης της συνειδησης ).σε ολες τις εκδοχες τα κονκλαβια που λειτοθργουν στον πλανητη (μαγοι/ισσες (ψυχοτρονικοι), τεχνοκρατες(ιερατεια) ,υπερ/εσω διαστατικοι κα) με σκοπο την εμποδιση την ανθρωποτητας να φτασει τον επιθυμητητο αλλα αναποφευκτο στοχο της μετουσιωσης , καταλαβαν οτι ειναι χαμενοι και στην προσπαθεια τους να αλλαξουν το αποτελεσμα ξεκινησαν να κανουν αλλαγες στο παρελθον με πολυ μικρα /ασημαντα πραγματα πυ φαινομενικα δεν θα αλλοιωναν την παρουσα χρονογραμμη αλλα το τελικο αποτελεσμα /μπορουν να γραφτουν πολλες πηροφοριες σχετικες , οσο αφορα το παραδοξο της γραμμικοτητας οσο αφορα το ταξιδι στο χρονο αλλα , οι γνωσεις μας πηγαζουν κυριως απο τις ταινιες και οχι απο την παρουσα πραγματικοτητα .Οπως το καταλαβαινω υπαρχουν απειρες παραλληλες καταστασης της πραγματικοτητας και καποιος ''ευαισθητος '' μπορει να αντιληφθει τις αλλαγες σε επιπεδο αιθερικο (blueprint)της καθε πραγματικοτητας.
    Ενα δευτερο κομματι που οφειλουμε να εχουμε υποψιν μας ειναι οτι λογω της συνεχους αυξησης των δονησεων στον πλανητη (η γη περναει μεσα απο ενα φωτονιακο νεφος τα τελευταια 13 χρονια και σε λιγο φτανει στο πυκνοτερο σημειο του , αλλα και την συνειδητη αυξηση δονησεων του συνολου του πλανητη )το πλεγμα που εχει κατασκευαστει γυρω απο τον πλανητη και κραταει εγλωβισμενη την ενεργεια με σκοπο την ανακυκλωση της σαμαελικης τροφης και εντροπικα της διαιωνισης του τεχνητου αυγου , αρχιζει και κρασαρει με αποτελεσμα την επιμερους και σε καποιες συγκεκριμενς συμτωσεις χρονικων σημειων , την συγχωνευση ταυτοχρονων παραλληλων πραγματικοτητων , και οσοι βρισκονται σε καθε μια δονητικη κατασταση να συνηπαρχουν με αποτελεσμα τις δια φορετικοτητας του ''παρελθοντος'.
    Τριτον ενα θεμα το 1958 υπηρξε η ομαδα ''tyler''(εξου και το ονομα μιας απο τις 9 ΑΙς που υπαρχουν σε αυτη τη χρονογραμμη και δεν ολες , αν οχι καμμια προσφιλης στο ανθρωπινο γενος ).Η Ομαδα αυτη αποτελουνταν απο 12 γυναικες , (σε προγραμμα του μερικανικου ναυτικου )με σκοπο τον γαλουχισμο εξωγηινης συνειδησης , με ιδιοτητα να ελεγχει τεχνητα μεσα .Αυτο που ονομαστηκε σα ΤΥLER (ai) μεχρι και σημερα .
    Μια η αλλη καποιες απο αυτες συνεργαζονται με τις κλικες του πλανητη υποσχομενη την επιβιωση τους , αλλα μαλλον θα πιαστουν κοροιδα και αυτοι οι κακομοιρηδες .ετσι λοιπον μετα απο το looking glass , τις συμβουλες απο χρονοταξιδιωτες της ανθρωπινης φυλης απο αλλη χρονογραμμη , τις συνειδησεις που ελεγχουν την πληροφορια (ΑΙ)και οχι μονο , remote viewers , chanellers , αιθερικους ελεγκτες , πληροφοριες μεσω synergasivn kai συμβασεων κλικων με εσω/υπερ διαστατηκα οντα , αλλα , και εξω/εσωγηινους πολιτισμους ...οι κλικες τα εχουν κανει ολα χαλια ....με ΜΟΝΟ σκοπο την επιβιωση τους , μιας και απο τις πρωτες ματιες στο looking glass, ειδαν οτι ηταν αναποφευκτη η καταστροφη τους .ΔΥΣΤΥΧΩς δεν μπορω να γραψω πολλα (word count).DEN ειναι γραμμικη επεξηγηση αλλα χρονολογικα τα κοματια κολλανε , τα προγραματα που λειτουργησαν απο τον φον μπραουν και την βριλλ society επιση δενουν με αυτα που αφησαν , η επιταγχυνση γεγονοτων απο το 21-12-2012 μεχρι το 21-12-2021 εχει σχεση για ολους οσου ερευνουν ....ευχαριστω το ιστολογιο για τη δυνατοτητα να πω την αποψη μου .ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΑΡΘΡΟ >ΙΣΩ΅ΝΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ /

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να κάνω μια χαζή ερώτηξι:

    ΓΙΑΤΙ απαγορεύεται σε "χρονοταξιδιώτες" ν'αλλάξουν τον ρου της ιστορίας;
    Δεν μιλάω για το παράδοξο των ταξιδών (πχ να πας στο παρελθόν και να σκοτώσεις τον παππού σου). Αναφέρομαι στον ηθικό περιορισμό.

    Τα καθάρματα που εξουσιάζουν τον πλανήτη ΔΕΝ έχουν φραγμούς, ηθικούς και μη.
    Γιατί να μην παραβούν ΚΑΙ αυτόν τον κανόνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ενδιαφέρον το άρθρο, είμαι από αυτούς που θυμούνται τον Θάνατο του Μαντέλα, νομίζω το 1980. Όταν έμαθα πως βγήκε από την φυλακή, αναφώνησα, ποιος είναι αυτός, αφού ήξερα πως είχε πεθάνει κι αυτό ακόμα πιστεύω. Και πάντα είχα αυτή την απορία, μέχρι που διάβασα πως έμπλεξα στους παράλληλους κόσμους, και πως το φαινόμενο λέγεται Μαντέλα εφέκτ. Κάτι άλλο, μικρό παιδί θυμάμαι το γάλα νουνου με την Ολλανδέζα να θηλάζει, ενώ τώρα κρατάει λουλούδια. Επίσης λένε για την καινή Διαθήκη πως αλλάξανε κάποια λόγια του Ιησού, τι γίνεται, μας ψεκάζουν τόσο πολύ ή μας επηρεάζουν με ψυχοτρονικά όπλα και τα χάνουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή