«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Κυριακή 2 Ιανουαρίου 2022

ΤΣΙΦΤΕΤΕΛΙΣΤΑΝ ή ΕΛΛΑΣ ;


Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ ΑΠΟΤΥΠΩΜΕΝΗ ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΑ ΛΕΠΤΑ


Με αυτή την ανάρτηση, ξέρω ότι θα μού επιτεθούν και οι πιο καλοί φίλοι, σχολιαστές από το αναγνωστικό μας κοινό.

Μαθημένα όμως τα βουνά απ' τα χιόνια.. Δείτε τί χαμός έγινε και εδώ.

Κρίνοντας όμως και από όσα είδαμε προχθές το βράδυ στο κέντρο της Αθήνας, κι αυτό επίσης δείχνει ότι οι φανεροί και κρυφοί εχθροί μας ήξεραν μέσα σε τί λαό θα αδειάσουν με τη σέσουλα όλη την ασιατική και βορειοαφρικανική ισλαμοσαβούρα. Υπήρχε κάργα πρόσφορο έδαφος, στρωμένο από απατριδο-αριστερούς τσιφτετελο-παρακμιακούς ελληνόφωνους ελλαδίτες ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ, εδώ και πολλές δεκαετίες!

Μα, θα μού πείτε, Κώστα κι εσύ ακούς κάποια λαϊκά και έχεις εκφράσει την αγάπη σου στον Καζαντζίδη. Η αλήθεια όμως είναι ότι ποτέ δεν αγάπησα πραγματικά τα ρεμπέτικα και τα τσιφτετέλια, όπως και ξεφτιλισμένα ποπ, τύπου ρουβίτσας και ρέμας. Και οι πιο συμπαθείς μου συνθέτες, Μαρκόπουλος, Ξαρχάκος, Σπανός, Πλέσσας κ.ά. απείχαν από τα αναφερόμενα είδη όσο μπορούσαν. Όσο για τον Καζαντζίδη, έχω να πω πως ο άνθρωπος τραγουδούσε στην αρχή ό,τι τού έδιναν. Η συμπάθειά μου οφείλεται περισσότερο στην τελειότητα της φωνής του, αλλά και στην φιλοπατρία του, όπως και στην τόλμη του να τα βάλει με το περιούσιο κατεστημένο.

Σαν dj, έπαιξα για πάνω από 30 χρόνια, ξένη, δυτική μουσική. Ροκ, ντίσκο, φάνκ, χάουζ κ.ά. Στο σπίτι μου στην ησυχία μου, εξερευνούσα τη τζαζ, την κλασσική, αλλά και την δημοτική παράδοση. Μάλιστα από παιδάκι του δημοτικού καταλάβαινα ότι αγαλλίαζα και χαιρόμουν με τα δημοτικά τραγούδια, ενώ για Στράτο Διονυσίου και άλλους σχετικούς τραγουδιστές που άκουγε ο πατέρας μου ένιωθα αποστροφή. Και δεν είχε να κάνει με τον τραγουδιστή, αλλά με τους ρυθμούς, τον ανατολισμό που εξέπεμπαν, και κυρίως τα λόγια, τα οποία εξέπεμπαν πάνω μου μια μιζέρια, μια παρακμή.

Καταλαβαίνετε λοιπόν την έκπληξή μου όταν άκουσα στα πρώτα λεπτά του παρακάτω βίντεο, την ίδια ακριβώς άποψη από τον Λεωνίδα Καβάκο. 

Εδώ, ο πρόλογος του youtuber:

" Το μέγιστο εθνικό πρόβλημα της υπερφαλάγγισης της δημοτικής μουσικής από την μπουζουκοκρατία και την τσιφτετελεεινότητα που οδήγησε σε αλλαγή του ορισμού περί "εθνικής μας μουσικής" και σε οριενταλική εκτροπή του μουσικού dna ακόμα και του μητροπολιτικού αρχέγονου Ελληνισμού, κάτι που ούτε 400 χρόνια τουρκικής σκλαβιάς δεν το κατάφερε. "

Μέσα στο βίντεο μάλιστα.. τα επιγράμματα του youtuber είναι ιδιαιτέρως καυστικά, ..και προκλητικά θα πείτε οι περισσότεροι που θα το δείτε. Σαν να σάς ακούω ήδη: "Ντροπή Κώστα που έβαλες αυτό το βίντεο την στιγμή που έχουμε ανάγκη να είμαστε ενωμένοι" κλπ κλπ.. Να χέσω την ανύπαρκτη πιθανότητα ένωσης που θα μπορούσε να υπάρξει! Ίσα ίσα.. χαίρομαι που ξεκαθαρίστηκαν πια οι δυο πλευρές. Και θεωρώ, όχι την κούλα και τα αφεντικά της (τη δουλειά τους κάνουν αυτοί, τα συμφέροντά τους ενισχύουν), αλλά αυτή την τσιφτετελομπολιασμένη πλευρά υπεύθυνη για ό,τι έχει πάθει ως τώρα η Ελλάδα. Και δεν θα αρνηθώ τον χαρακτηρισμό "φασιστοειδές" για το άτομό μου. Ακούστε τί είπα στην αδελφή μου και τον γαμπρό μου, πριν από 6-7 χρόνια που είχαμε πιάσει μια συζήτηση περί Ιωάννη Βατάτζη. Τα δυο αυτά παιδιά είναι εντελώς διοδοτοειδή 🙂, αλλά ο γαμπρός μου, ο οποίος γούσταρε τότε μπόλικους Ζαγοραίους, Κιάμους κ.ά., με κοίταξε με ανοιχτό το στόμα, σαν να ήμουν ο υπερ-φασίστας, όταν είπα: "Αν εμφανιζόταν ένας Ιωάννης Βατάτζης, και πες ότι είμαι εγώ, το πρώτο που θα έκανα θα ήταν να απαγορεύσω διά ροπάλου, με βαριές ποινές, την οποιαδήποτε παραγωγή τσιφτετελο-σκυλομουσικής και παιδο-αποπλανητικής διεστραμμένης ανθελληνικής καψουροπόπ (λαϊκής και μοντέρνας)." Κόκκαλο ο γαμπρός μου.. χαχαχα.

Το θέμα της ανάρτησης το είδα στο ιστολόγιο Ισχύς, κατόπιν προτροπής σχολιαστού μας.

 

ΚΩΣΤΑΣ-ΤΑΥΡΟΣ


https://www.youtube.com/watch?v=OlGr2uXsZu8&t=757s




91 σχόλια:

  1. 🤔ΑΠΟ ΠΑΛΑΙΟΘΕΝ ΑΝ ΒΡΕΙΣ ΤΗΝ 🤔ΘΡΑΚΗ!!!ΣΕ ΧΑΡΤΕΣ ΠΕΣ ΤΟ Κ ΣΕ ΜΑΣ.ΓΚΟΥΓΚΛΑΡΕ ΟΥΤΕ ΣΤΙΓΜΑ ΟΥΤΕ ΠΛΑΤΟΣ ΟΥΤΕ ΟΥΤΕ! ΟΧΙ ΩΣ ΟΝΟΜΑ ΩΣ ΣΧΗΜΑ ΩΣ ΕΚΤΑΣΗ ΩΣ!ΣΤΙΓΜΑ.👉🧠🤔🤔🤔🤔🤔ΑΣΕ ΠΟΥ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟ ΒΓΑΖΟΥΝ ΣΑΝ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΝ Κ ΧΑΡΙ...ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ..ΠΑΡΕ ΝΑΧΕΙΣ ΦΑΠΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ...ΜΑΤ..ΕΕ;ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Η ΕΛΛ.ΑΣΤ.ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ.🇬🇷👼💪

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε λίγα χρόνια θα δεις φαρδιά πλατιά να γράφει στον Ελληνικό χάρτη "Θράκη" και θα είναι μαζί Δυτική και Ανατολική!

      Διαγραφή
    2. Καλή χρονιά σε όλους
      Όντως δεν ξέρω πως το εντόπισες το παρόν βιντεο/άρθρο, αλλά όντως τα τσιφτετέλι είναι παρακμή!! Είμαι από παλιά εχθρός του και γενικά με τα κωλο μπουζούκια...
      Ευτυχώς ήρθε ο Κορονοϊος με τα μέτρα του Κούλη, μπας και στρωσουμε σαν λαός γιατί πολύ ανεβήκαμε μεταφορικά και κυριολεκτικά στα τραπέζια

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα σας, οικοδεσπότα και παίδες!

    Χρόνια πολλά σας και καλή χρονιά! Καί ό,τι εύχεται ο καθείς πατριώτης!

    Το αν τα μουσικά μας ακούσματα "ανατολοφέρνουν", είναι ένα θέμα που υπερβαίνει κατά πολύ τις γνώσεις του Καβάκου. Ποιός του είπε ότι αυτές οι μουσικές είναι τούρκικες, ή αραβικές; (Απλώς, εμείς που είμαστε Δωριείς και της πεντατονίας, τσινάμε λίγο με δαύτες.)
    Τέλος πάντων, το κακό με το τσιφτετέλι (διπλόχορδον, Ελληνιστί) δεν είναι αυτό καθ' αυτό το συγκεκριμένο άκουσμα. Αλλά το ότι οι διάφορες χαζογκόμενες: (α) νομίζουν πως κάθε βράδυ έχει (σχεδόν υποχρεωτικά!) διασκέδαση, καί κάθε μέρα ρέει χρήμα άφθονο γιά χάρη τους, (β) δίνουν περισσότερη σημασία στο πώς θα τσιφτετελιαστούν αυτές, παρά στο τί (κακό) γίνεται γύρω τους και στη χώρα μας ολόκληρη.

    Υγ: Το τσιφτετέλι είναι ερωτικός προκλητικός γυναικείος χορός, που έχει αξία, μόνον αν η γυναίκα παθιάζεται γιά τον αγαπημένο της. Αλλοιώς, σε στύλ: "- Έλα, ώπα, διασκεδάζουμε, στην υγειά μας, ρέ παιδιά!", σηκωνόμαστε και φεύγουμε.
    Φυσικά, αυτά που συνέβαιναν τον πρώτο καιρό του Πασόκ, που κάτι μουστακαλήδες με προκοίλια ανέβαιναν στα τραπέζια και κουνιόντουσαν μαζί με τις γκόμενες (δήθεν λαϊκό γλέντι κι έτσι), ούτε γι αστείο.
    Ούτε γι'αστείο, λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

      ΩΡΑΑΙΙΟΣ!!!

      Καλή Χρονιά κι από εμάς αγαπητέ μας Εργοδότα!
      Κι ό,τι ερωτικόν ποθείς να το πάθεις! 🙂

      Διαγραφή

  3. 🆘🆘🇬🇷🆘Όταν το πνεύμα κάνει κουμάντο στην ύλη ΤΟΤΕ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝ!ΟΤΑΝ Η ΥΛΗ ΚΑΝΕΙ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΤΕ ΕΙΣΑΙ ΧΑΖΑΡΟΣ..ΑΜ!ΓΙΑΥΤΟ ΛΕΜΕ ΠΑΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΣ.ΑΜ!ΓΙΑΥΤΟ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΙΙΙΙ;ΕΧΟΥΝ Κ ΜΟΥΣΙΚΗ;ΑΣΕ ΦΙΛΕ ΟΥΤΕ ΝΑ ΦΤΙΑΣΟΥΝ ΕΝΑ ΤΣΟΥΚΑΛΙ ΦΑΓΗΤΟ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ Α!ΚΟ!ΜΑΑ.ΕΜΕΙΣ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!ΟΤΑΝ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟ ΓΕΝΕΑ ΣΕ ΓΕΝΕΑ ΑΚΟΜΑ ΓΕΥΣ ΑΠΟ ΤΡΙΧΕΣ ΖΩΟΥ ΚΑΚΟ ΚΑΜΕΝΟ ΚΛΠ ΧΩΡΙΣ ΠΛΑΚΑ.ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ.ΤΣΕΚΑΡΕΤΟ.ΛΟΥΚΟΥΜΙ ΕΜΕΙΣ ΜΠΑΚΛΑΒΑ ΕΜΕΙΣ ΜΟΥΣΑΚΑ ΕΜΕΙΣ.ΑΡΧΑΙΑ ΕΜΕΙΣ, ΙΟΝΙΑ ΜΑΣ!!!💪🇬🇷👼🧠🫀 ΑΣΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑΞΕΡΣ ΟΥΡΕ GAYOURI,KOULI PARDALOULI.🤔🤔ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΟΙΜΑΜΕ ΞΥΠΝΙΟΣ! ΕΙΜΑΙ 🇬🇷

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι μεν, αλλά...
    Κι εξηγούμαι:
    Αν θέλουμε να δούμε το συγκεκριμένο βίντεο από αυστηρά ελληνική οπτική, τότε έχουμε τις εξής παρατηρήσεις:
    1. Ο Καβάκος κάνει διαχωρισμό μεταξύ δημοτικού και λαϊκού γενικώς. Θα δούμε στην πορεία γιατί αυτό περιέχει ένα λάθος.
    2. Ο δημιουργός του βίντεο, έχει συμπεριλάβει αποσπάσματα άρθρων της θρυλικής εφημερίδας "Σκριπ", της "Μακεδονίας" κλπ. Αν τα προσέξουμε, αυτά δίνουν έμφαση στον αμανέ και το τσιφτετέλι. Κυρίως όμως στον αμανέ, και πολύ καλά κάνουν!
    3. Ο δημιουργός του βίντεο, τα έβαλε όλα σ' ένα τσουβάλι στο τέλος, δημιουργώντας έναν αχταρμά.
    Πού είναι τα λάθη τώρα:
    1. Σε κάποια σημεία είδα να γίνεται συσχετισμός κλασσικής μουσικής και αμανέ... Να πάρω τώρα τα χάπια μου, ή να κρατηθώ; Ούτε το ένα είναι ελληνική μουσική, ούτε το άλλο. Δεν μπορώ να καταλάβω τη σύνδεση με τον Ελληνα και τα ακούσματα, ούτε στη μία περίπτωση, ούτε στην άλλη. Ατυχής από παντού.
    2. Ναι! Αμανές, τσιφτετέλι, λούμπεν λαϊκά και σκυλάδικα, ουδεμία σχέση έχουν με ελληνική παραδοσιακή μουσική. Ναι! Ο αμανές και το τσιφτετέλι είναι ισλαμικής προέλευσης. Ναι! Τα λούμπεν λαϊκά έχουν κάτι το ινδοπρεπές. Τα δε σκυλάδικα είναι ένας περίεργος συνδυασμός τουρκοπόπ και γυφτομπαρόκ, οπότε ούτε αυτά έχουν σχέση με Ελλάδα.
    3. Τό τραγικότερο όμως λάθος του δημιουργού του βίντεο, είναι τα ζεϊμπέκικα! Εκεί, όχι μόνο είναι οφσάιντ, αλλά έχει κάνει και πέναλτυ και παίρνει και κάρτα!
    Οταν έκανα εκπομπή στο ραδιόφωνο, είχα κάνει ολόκληρο αφιέρωμα στο ζεϊμπέκικο που κράτησε 3 δίωρες εκπομπές. Τό ζεϊμπέκικο, ονομάστηκε έτσι από μία ελληνική φυλή που ζούσε στα βάθη της Τουρκίας: τους ζεϊμπέκους. Ηταν μία σκληροτράχηλη φυλή, η οποία συχνά έκανε ληστρικές επιδρομές σε τούρκους. Δυστυχώς όμως, χρησιμοποιήθηκαν από τους Τούρκους στα γεγονότα της Σμύρνης, προκειμένου να κατηγορηθούν οι Ελληνες για θηριωδίες.
    Σύμφωνα με ιστορικές πηγές, λέγεται πως όταν ο Αχιλλέας σκότωσε τον Εκτορα, χόρεψε ζεϊμπέκικο μπροστά στις πύλες της Τροίας.
    Εν τάξει! Μπορεί να μην υπήρχε τότε το μπουζούκι και ο μπαγλαμάς, αλλά υπήρχε ο ρυθμός...
    Μιας και ανέφερα τον μπαγλαμά, να πω ότι αυτός αποτελεί ένα μουσικό όργανο το οποίο είναι ιδιαίτερα αγαπητό στους Δερβίσηδες, οι οποίοι αποτελούν μεν μία "τουριστική ατραξιόν" στην Τουρκία, όμως εκείνο που λίγοι ξέρουν είναι ότι οι δερβίσηδες είναι μισητοί στο τουρκικό καθεστώς, διότι στην πραγματικότητα είναι κυρίως κρυφοχριστιανοί κι έχουν βοηθήσει πολλούς χριστιανούς να γλυτώσουν.
    Συνεπώς, μην τα βάζουμε όλα στο ίδιο τσουβάλι. Κάπου θα πρέπει να προσέχουμε και να μελετάμε.

    Τέλος, πολύ καλό το κείμενό σου Κωστή μου! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thanks George friend !

      Αβάντι μαέστρο ένα καλαματιανό!

      Διαγραφή
    2. Γιώργο,

      Ο αμανές είναι μετεξέλιξη του χερουβεικού ύμνου. (Δεν είναι δική μου άποψη αυτό, το έχω διαβάσει.)

      Διαγραφή
  5. Περί ορέξεως ....Κολοκυθόπιτα!
    Οι πρόγονοι μας έγραψαν...ΜΈΤΡΟΝ AΡΙΣΤΟΝ και ΜΗΔΈΝ AΓΑΝ....
    Θα συμφωνήσω με τον Εργδημεργ στο ότι το ο μουσικός δρόμος του τσιφτετελιού είναι αρχαίος ιωνικός και χορεύονταν από αισθησιακές χορεύτριες....οι σκοποί και στόχοι τον χορευτριών τώρα είναι άλλο καπέλο....μην ξεχνάμε και την περσική κατοχή της Ιωνίας πριν τον Αλέξανδρο....
    Τώρα για το video...
    Το νερό στον αργιλε,αποδεδειγμένα είναι το καλύτερο φίλτρο ,(ακόμα καλύτερο είναι το γαλα)χωρια που γλιτώνεις και ότι επιβλαβές συμπεριλαμβάνεται και στο χαρτί του τσιγάρου....άρα αργιλές-τσιγάρο 2-0 και μιλάω καθαρά για το ποσο επιβλαβές είναι το καθένα!
    Η ινδική κάνναβη τώρα είναι ένα υπερβοτανο το οποιο εκτος από τις χαλαρωτικές του ιδιότητες (μαστούρα) είναι ιαματική για πληθώρα παθήσεων και αυτό την καθιστά έναν τεράστιο εχθρό της φαρμακοβιομηχανίας μα και άλλον μεγάλων βιομηχανιών (οποιος ασχοληθεί θα μάθει).
    Ναι στην χρήση...όχι στην κατάχρηση και την εξάρτηση....
    Ο ζεϊμπέκικος είναι αρχαίος πολεμικός περήφανος Θρακικός χορός.Χορεύονταν από τους ζεϊμπέκηδες της επαρχίας Αϊδινίου οι οποιοι είχαν έρθει από την Θράκη κάπου στα βατή της ιστορίας.Οι ζεϊμπέκηδες εκτελούσαν χρέη αρματολών όπως οι αρματολοί της Ρούμελης μα και του Μoρια παλαιότερα πριν τους εξολοθρεύσουν...ένας από τους εναπομείναντες ήταν ο Κολοκοτρώνης.
    Οι νομάδες τούρκοι που με την αποτρόπαια πρακτική του παιδομαζώματος κατάφεραν να επικρατήσουν στην περιοχή μας δεν έχουν κανέναν πολιτισμό παρα μονο Ποινικό Μητρώο......
    Οτιδήποτε έχει σχέση με πολιτισμό το έχουν καταχραστεί κακέκτυπα από τους λαούς που κατέσφαξαν και υποδούλωσαν.......

    Απλός ανώνυμος σχολιαστής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. !!!!!!ΟΤΑΝ ΕΜΕΙΣ! ΟΙ ΓΙΑΓΙΔΕΣ ΜΑΣ ΜΟΙΡΟΛΟΓΙΑ, ΝΑΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΘΕ Ε. ΑΜΑΝΕΣ.ΤΣ!ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΚΟΜΑ Κ ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΛΑΟΙ ΕΞΩ ΚΑΝΟΥΝ ΧΑΜΟ,ΕΜΕΙΣ!ΕΔΩ ΠΡΑΑΑΟΣ.ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΣ ΚΑΤΣΕ Κ ΚΟΙΤΑ ΑΓΑΠΗΤΕ ΕΡΓΟΔΤΑ.ΞΑΝΑ Κ ΞΑΝΑ ΕΜΕΙΣ!!🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷.ΑΓΑΠΗΤΕ ΕΡΓΟΔΤΑ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΜΗ ΜΕ ΣΚΑΣ! ΙΟΝΙΑΑΑΑΑΑΑΑ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Α!ΕΡΓΔΤ ΑΣΕ ΤΑ ΜΠΑΒΟ..ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΕΣ, ΧΡΗΜΑΑΑΑ🤣🤣🤣🤣🤣ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ποιός είναι αυτός ρε παιδιά που βάζει σημαιούλες, φωνάζει για να τον ακούσουμε και αυτά που γράφει δεν βγάζουν νόημα; Δυσλεκτικός; τρολάκι; τι; προσωπικά μόλις βλέπω τα παραπάνω τα προσπερνώ και δεν τα διαβάζω αν είναι δυσλεκτικός λυπάμαι αν είναι τρολάκι σε λάθος μπλογκ μπήκε.
    Δεν βγαίνει νόημα κανένα ούτε από τις φωνές του ούτε από τα σχεδιάκια και πολύ περισσότερο από αυτά που γράφει άσε που έχει άποψη για τα πάντα... ΕΛΕΟΣ!
    ΔΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 🤣🤣🤣
      ΟΣΑ ΕΧΩ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ, ΨΙΛΟΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΙ. ΥΠΗΡΧΑΝ ΟΜΩΣ ΆΛΛΑ ΤΟΣΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΒΑΛΑ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΑ ΓΡΙ! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

      Διαγραφή
    2. ΑΝ ΣΟΥ ΠΟΥΝ ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΔΥΣΛΕΚΤΙΚΟΣ;ΑΝ ΣΟΥ ΓΡΑΨΟΥΜ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΜ.ΕΥΡΟΠΟΥΛΑ,ΜΗΝ ΤΑ ΠΑΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ..ΝΑ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΕΓΩ ΛΥΠΑΜΑΙ.ΑΛΛΑ ΜΟΥΝΑΙ Κ ΑΔΙΑΦΟΡΟ.ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΨΙΛΟΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ ΙΣΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ..(ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΡΟΛΑΚΙ ΑΣΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ,ΑΠΛΑ ΤΟ ΛΕΩ 👉🧠ΕΧΕΙΣ;)ΟΥΤΕ! ΦΑΦΛΑΤΑΣ - ΦΑΦΛΑΤΟΥ ΕΙΜΑΙ.ΠΕΣ ΜΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΥ ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ;ΣΕ ΕΝΑ!ΜΟΥ ΣΧΟΛΙΟ.ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΑ ΝΑ ΜΗ ΣΕ ΕΧΩ ΑΣΘΕΝ.ΨΥΧΙΑΤΡΟΣ ΕΙΜΑΙ.ΒΛΑΞ!🤣🤣🤣ΠΑΝΤΑ ΓΕΛΑΩ ΠΡΩΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΕΛΕΥΤ.ΔΗΛΑΔΗ ΓΕΛΟ ΠΑΝΤΑ!ΧΩΡΙΣ ΤΕΛΟΣ..💪👼🇬🇷🤔🤔🤔🤔🤔🤔💥💯

      Διαγραφή
    3. ΑΓΑΠΗΤΗ ΔΠ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΜΕΡΕΣ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΓΙΑΤΙ ΚΡΑΤΑΕΙ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΤΟΜΟ. ΑΠΟ ΕΧΘΕΣ ΟΜΩΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΝΑ ΕΧΩ ΑΠΟΡΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΚΡΑΤΑΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΤΟΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΟΨΥΧΙΑ ΤΟΥ, ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΦΑΣΙΣΤΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ. ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΡΑΤΑΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΓΙΑ ΟΣΟ ΤΟΝ ΒΡΙΣΚΕΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΡΕΝΟΧΛΕΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ. ΟΤΑΝ ΦΥΣΙΚΑ ΠΑΡΕΚΤΡΑΠΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΤΟΜΟ, ΠΑΙΡΝΕΙ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ :)

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα, είδα το βίντεο και τα λοιπά βίντεο του καναλιού στο οποίο ανήκει το προαναφερθέν βίντεο..
    Μία ερώτηση: το ιστολόγιο σας αποδέχεται την Ορθοδοξία;;
    Θα παρακαλούσα για σταράτες κουβέντες κι όχι μισόλογα..
    Καλή χρονιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν έχετε χρόνο, μπορείτε να κάνετε μια αναζήτηση στις ετικέτες μας "Ορθοδοξία", "Χριστός", "Θρησκεία" και θα διαπιστώσετε πως ΝΑΙ. Απλά δεν είμαστε μπλογκ με πολύ θρησκευτικό περιεχόμενο, όπως τα πολύ φιλικά μας μπλογκ "Οδύσσεια TV", "Οίμος-Αθήνα", "Εθνέγερσις", "ΘΑΝΟΣ ΕΥΗ koukfamily" κ.ά..

      Καλή Χρονιά!

      .

      Διαγραφή
    2. Συγγνώμη που επεμβαίνω μα το σχόλιο του φίλου με βάρεσε στον καλο..... ;)
      Η λέξη ορθοδοξία είναι μια συνθετη λέξη που αποτελείται από το ορθός-όρθιος και την δόξα-δοξασία και σημαίνει βέβαιος-βέβαιος αυτόν που δοξάζει κάποιον-κάτι ορθός-όρθιος....
      Υπάρχουν οι ορθόδοξοι χριστιανοί....
      Οι ορθόδοξοι εβραίοι....
      Ακόμα κι εγώ που δηλώνω αδογμάτιστος (όχι άθεος)μπορώ να δοξάζω τον θεό μου η τέλος πάντων αυτό-α που πιστεύω ορθά......
      Τον τελευταίο καιρό επίσης διαπιστώνω πως μελόι τη επονομαζόμενου χριστιανικού ποιμνίου διαφοροποιούν την θέση τους από την θέση των μεγαλόσχημων μαυροφορεμένων ρασοφόρων.....
      Οι προαναφερόμενοι τα έχουν κάνει πλακάκια με τον αιρετικό κατά το δογμα τους Πάπα και οδεύουν προς πανθρησκεία....
      Τέλος και σημαντικότερο.....
      Δε μου λέτε ρε μαυροφορεμένοι ρασοφόροι του χριστιανικού δόγματος σε Ελλάδα,Κωνσταντινούπολη και οπουδήποτε αλλού;;;
      Τι ορθόδοξοι είστε εσείς όταν στις δοξασίες σας συμπεριλαμβάνεται και το λεγόμενο {ιερών προσκύνημα)......;;;;
      Καταλάβατε που έχετε μπλέξει εσείς που ακολουθείται τους μαυροφορεμένους μεγαλόσχημους ρασοφόρους;;;;;;;;

      Απλός ανώνυμος σχολιαστής

      Διαγραφή
    3. Το συνθετικό Ορθο- συνάδει και με το Ορθόν του αρχαίου ελληνικού λόγου και πνεύματος. Αυτό την καθιστά την Ορθοδοξία (για την χριστιανική μόνο μιλάω) και ως μία θεολογία επίσης, η οποία σε σύγκριση με τις θεολογίες όλων των θρησκειών του πλανήτου, έχει υμνηθεί ακόμα και από άθεους παγκοσμίου φήμης αναλυτές, ως η πιο εμπεριστατωμένη, σοφή και ανθρώπινη θεολογία, η οποία μόνο θείας εμπνεύσεως θα μπορούσε να είναι.

      Διαγραφή
    4. Η μια ερμηνεία δεν αναιρεί την άλλη.....
      Ακόμα κι εδώ όμως όπως μας γραφεις Κώστα πάλι μας παραπέμπεις στην αρχαία Ελληνική γραμμάτια και το σοφό της Πνεύμα!

      Απλός ανώνυμος σχολιαστής

      Διαγραφή
    5. Δεν σάς παραπέμπω εγώ. Οι ίδιοι οι Μεγάλοι και πολύ μορφωμένοι Ιεράρχες της Ορθοδοξίας, όπως ο Βασίλειος, ο Χρυσόστομος, ο Γρηγόριος, ο Διονύσιος ο Αρεοπαγίτης κ.ά. των οικουμενικών συνόδων, σχεδόν παραδέχονται ότι η Ορθοδοξία είναι απαύγασμα της Διδασκαλίας Του Χριστού μετά της Αρχαίας Ελληνικής Φιλοσοφίας και μεταφυσικής(βλέπε Σωκράτης, Πλάτων, Αριστοτέλης).

      Διαγραφή
    6. Πολύ όμορφα!
      Αφού λοιπόν η δοξασίες τους είναι ορθές το {ιερών προσκύνημα}που κολλάει

      Απλός ανώνυμος σχολιαστής

      Διαγραφή
    7. Δεν ξέρω τί ακριβώς εσείς εννοείτε με τη φράση "Ιερόν Προσκύνημα", αλλά όλες οι θρησκείες σήμερα έχουν ιερά προσκυνήματα, ακόμα και οι αρχαίοι Έλληνες τελούσαν προσκυνήματα.

      Διαγραφή
    8. "ΟΥΚ ΕΙΘΙΣΤΑΙ ΤΟΙΣ ΕΛΛΗΣΙ ΠΡΟΣΚΥΝΕΕΙΝ" - ΔΕΝ ΣΥΝΗΘΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΝ

      https://katahthoniosdemon.blogspot.com/2014/01/blog-post_1354.html

      Απλός ανώνυμος σχολιαστής

      Διαγραφή
    9. Γι αυτό ακριβώς σας είπα "Δεν ξέρω τί ακριβώς εσείς εννοείτε με τη φράση Ιερόν Προσκύνημα". Τελικά εννοούσατε το ΣΚΥΨΙΜΟ. Σκύψιμο στον εχθρό, σκύψιμο σε εδώλια, εικόνες κλπ. Όχι, αυτό ποτέ δεν μού άρεσε προσωπικά. Αλλά και δεν κατακρίνω όσους γονάτιζαν μπροστά σε αγάλματα της Αθηνάς ή όσους γονατίζουν μπροστά στην εικόνα της Παναγίας. Όπως αισθάνεται εκφράζει ο καθένας την πίστη του-λατρεία.
      "Εμείς και στους θεούς ορθοί μιλούμε!" έλεγε ο Κολοκοτρώνης, αλλά πολλές απεικονίσεις τον δείχνουν γονατιστό μπροστά στην εικόνα της Παναγίας. πρέπει να είναι κατακριτέο αυτό; Όχι φυσικά! Μόνο αυτός μπορούσε να ξέρει ποια συμπεριφορά θα ένιωθε πως του προσδίδει δύναμη πριν απ'τη μάχη. Και εκκλησάκια είχε χτίσει, όπως και ο Μιαούλης, πριν πάει με τους άντρες του και με δυο τρεις βάρκες να βουλιάξει πέντε τουρκικές φρεγάτες.. Χαιρετισμούς της Παναγίας έκανε πρώτα. Και αυτά είναι όλα καταγραμμένα στην Ιστορία του Ελληνικού Έθνους της Εκδοτικής Αθηνών.

      Διαγραφή
    10. Την ιστορία την γραφουν οι νικητές ....νομίζω αυτό είναι κατανοητό.....
      Δυστυχώς δεν έχουμε video τον Κολοκοτρώνη και τον Μιαούλη μα ούτε καν φωτογραφίες......
      Δεν θα παραπέμψω σε ποιο δραστικό site γιατί θα είναι αντιχριστιανικό.....
      Κατά την ταπεινή μου άποψη οι αρχαίοι πρόγονοι των Ελλήνων δεν προσκυνούσαν ούτε τους θεούς τους......
      Οι τελετές και οι σπονδές τους γίνονταν με το κορμί όρθιο και τα χερια τεντωμένα διαγώνια η σε γωνια προς τα ουρανια....
      Καληνύχτα.

      Απλός ανώνυμος σχολιαστής

      Διαγραφή
    11. AAAA ξέχασα κάτι τελευταίο....παρακαλώ ετυμολόγησε μου την συνθετη λέξη Προσκυνώ..... ;)

      Απλός ανώνυμος σχολιαστής

      Διαγραφή
    12. «ΟΥΚ ΕΙΘΙΣΤΑΙ ΤΟΙΣ ΕΛΛΗΣΙ ΠΡΟΣΚΥΝΕΕΙΝ»

      https://ellas2.wordpress.com/2013/06/19/%CE%BF%CF%85%CE%BA-%CE%B5%CE%B9%CE%B8%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CE%B9%CF%83-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%B9-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%BA%CF%85%CE%BD%CE%B5%CE%B5%CE%B9%CE%BD/

      Απλός ανώνυμος σχολιαστής

      Διαγραφή
    13. Κι εγώ πάντα αυτή την εντύπωση είχα, ότι "Οι τελετές και οι σπονδές τους γίνονταν με το κορμί όρθιο και τα χερια τεντωμένα διαγώνια η σε γωνια προς τα ουρανια".

      "Προσκυνώ" = Προς + κυνέω/κυνώ (ομηρική λέξη)
      Κυνέω = φιλώ (και λατρεύω, σέβομαι)
      κυνώ - κύσω - έκυσσα (εξ ου και το kiss)
      Mε την μετάφραση θα μπορούσε το "προσκυνώ" να λέγεται και "προσφιλώ", αλλά δεν υπάρχει τέτοιο ρήμα, γι αυτό συναντάται μόνο ως επιθετικός προσδιορισμός: προσφιλής

      Διαγραφή
    14. Ευχάριστη έκπληξη η εκδοχή που μου παρουσίασες και ομολογώ πως ενώ είχα ακούσει την λέξη δεν γνώριζα πως γράφετε με υψηλών!Όταν βρω χρόνο θα την ερευνήσω...
      Όμως είναι μια εκδοχή...δες τώρα και την άλλη....
      Κύνας=σκύλος.....προσκυνώ=προς+κύνας...δηλαδή τείνω προς σκύλο.
      Χαρακτηριστικό του συμπαθούς τετράποδου επονομαζόμενου και ως ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου, είναι ότι σε αντίθεση με τις ελεύθερες και ανεξάρτητες σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό γατες, είναι υποτακτικός προς το αφεντικό του!’Aρα όταν κάποιος σκύβει το κάφαλη σε οτιδήποτε,μεταφορικά ακολουθεί τις συνήθειες του συμπαθούς τετράποδου.....
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
    15. Από που βγαίνει το προσκυνώ; Δεν θα το πιστέψετε!

      https://coolweb.gr/proskyno-etymologia-apisteyto/

      Απλός ανώνυμος σχολιαστής

      Διαγραφή
    16. Καυστικό χιούμορ....

      Η κοινωνία μας δεν θα επιβιώσει έτσι.

      http://ermionh.blogspot.com/2021/12/blog-post_13.html

      Απλός ανώνυμος σχολιαστής

      Διαγραφή
    17. .....Τότε θα διορίσουμε έναν απόγονο του Δαβίδ ως βασιλιά του κόσμου και τα γκοϊμ που είναι τότε ακόμα ζωντανά θα τον προσκυνήσουν και θα τον τιμήσουν

      Όλοι θα ζήσουν με ειρήνη και υπακοή υπό την ένδοξη βασιλεία του.......

      ΠΡΙΝ 100+ ΧΡΟΝΙΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ - ΧΑΟΣ... ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΟΣ Η ΤΑΞΗ

      https://greek-dutch-truth.blogspot.com/2022/01/prin-100-xronia-itan-mia-synomosia-xaos-kai-mesa-apo-to-xaos-i-taxi.html

      Περί προσκυνήματος ο λόγος.....από τα πρωτόκολλα......

      Απλός ανώνυμος σχολιαστής

      Διαγραφή
  10. ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΓΕ ΤΑΥΡΟΚΩΣΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ!!

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΑΣ.

    ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ ΕΝΟΙΩΘΑ ΑΗΔΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ - ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΞΕΡΑΜΕ ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΣΑΡΑΝΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΑΝΤΕΓΡΑΦΑΝ ΤΗΝ ΑΣΙΑΤΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΤΗΣ ΕΒΑΖΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΑΝ ΩΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ. ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ dna ΜΟΥ ΑΝ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ ΑΝΤΙΔΡΟΥΣΕ.

    ΤΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΨΟΥΡΗΔΕΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΓΚΙΚΟ ΞΕΝΟΦΕΡΤΟ "ΖΕΙΜΠΕΤΙΚΟ" Ή ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΤΟ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΣΤΥΧΟ ΥΠΟΤΙΜΗΤΙΚΟ "ΤΣΙΦΤΕΤΕΛΙ" -ΞΕΝΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΚΑΙ ΞΕΝΟΦΕΡΤΟΙ ΧΟΡΟΙ .....

    (ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΣΤΟΝ ΤΡΩΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ ΧΟΡΕΨΕ ΖΕΙΜΠΕΤΙΚΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΙΣ ΠΥΛΕΣ ΤΗΣ ΤΡΟΙΑΣ? - ΤΕΤΟΙΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ ΠΟΥ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ Ο ΟΜΗΡΟΣ ΗΤΑΝ ΤΟΥΡΚΟΣ ΚΑΙ ΛΕΓΟΤΑΝ ΟΜΕΡ).

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΟΥ ΕΠΑΙΖΕ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ - ΗΤΑΝ ΕΒΡΑΙΚΗ ΟΠΟΥ ΔΕΣΠΟΖΕ ΤΟ ΤΣΙΡΙΧΤΟ ΕΒΡΑΙΚΟ ΒΙΟΛΙ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΣΕ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΜΙΑ ΑΠΕΧΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ. ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΟΥΤΕ ΔΕΙΓΜΑ ΚΑΛΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΚΛΑΣΣΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΓΑΛΛΙΚΗΣ, ΡΩΣΙΚΗΣ ΚΛΠ. Η ΔΥΤΙΚΗ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΞΕΝΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΦΟΥ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΠΥΘΑΓΟΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ, ΠΕΡΝΑΕΙ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΙ ΜΙΣΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ.
    ΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΙΩΝΩΝ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣ ΑΣΙΑΣ KAI THΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗΣ, ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.

    ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΥΤΕ ΑΝΑΤΟΛΙΤΕΣ ΟΥΤΕ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΕΛΑΣΓΟΙ ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΓΗΓΕΝΕΙΣ, ΠΟΥ ΜΕΤΟΙΚHΣΑΜΕ ΑΠΟ ΑΡΧΑΙΟΤΑΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΓΗ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΤΑ ΗΘΗ ΚΑΙ ΤΑ ΕΘΙΜΑ ΜΑΣ, ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΜΑΣ,ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΜΑΣ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΑΣ ΝΑ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΓΕΝΟΣ.

    ΑΥΤΟΣ Ο ΑΘΛΙΟΣ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ, ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΒΑΣΑΝΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΙΩΓΜΕΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΙΩΝΕΣ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΕΣ,
    ΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΤΟΝ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΜΑΚΕΛΑΡΗ ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ, ΕΝΩ ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ ΓΕΦΥΡΑΙΟΙ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΟΥ ΕΣΤΗΣΑΝ ΚΑΙ ΑΝΔΡΙΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΕΔΩΣΑΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΣΕ ΟΔΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ;

    ΔΗΛΑΔΗ Η ΓΙΑΓΙΑ Η ΧΡΥΣΩ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΛΕΥΚΟ ΔΕΡΜΑ, ΤΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΜΕΓΑΛΑ ΓΑΛΑΝΑ ΜΑΤΙΑ, ΤΑ ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΣΤΑΝΟΞΑΝΘΑ ΚΥΜΑΤΙΣΤΑ ΜΑΛΛΙΑ, ΠΟΥ ΤΑ ΧΤΕΝΙΖΕ ΟΠΩΣ ΟΙ ΚΑΡΥΑΤΙΔΕΣ, ΠΟΥ ΗΡΘΕ 18 ΕΤΩΝ ΚΟΡΙΤΣΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΜΥΡΝΗ, ΟΤΑΝ OI ΤΟΥΡΚΑΛΑΔΕΣ ΚΑΤΕΣΦΑΞΑΝ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΗΣ, ΗΤΑΝ ΤΟΥΡΚΑΛΑ;

    Η ΚΟΡΗ ΤΗΣ ΧΡΥΣΩΣ, Η ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΕΙΡΗΝΗ, ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΕ Σ ΕΝΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΑΚΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΟΤΑΝ ΖΟΥΣΕ ΣΤΗΝ ΕΛΑΣΣΟΝΑ, ΗΤΑΝ ΚΙ ΑΥΤΗ ΤΟΥΡΚΑΛΑ;

    ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΤΣΙΦΤΕΤΕΛΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΜΑΝΕΔΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΙΩΝΕΣ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣ ΑΣΙΑΣ;

    TA ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΑ ΡΕΜΠΕΤΙΚΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΗΧΟΡΥΠΑΝΣΗ ΣΤΑ ΑΥΤΙΑ, ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΕΡΕΥΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥΣ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΕ ΤΟΥ ΒΙΝΤΕΟ, ΘΑ ΗΞΕΡΕΣ ΠΩΣ ΤΑ ΕΦΕΡΑΝ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΖΟΥΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΣΤΗΝ ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ.

    ΜΗΠΩΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΟΜΗΡΟΣ ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΟΣ;
    ΜΗΠΩΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Ο ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ Ο ΕΦΕΣΙΟΣ ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΟΣ;
    MΗΠΩΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Ο ΘΑΛΗΣ Ο ΜΙΛΗΣΙΟΣ ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΟΣ;
    ΜΗΠΩΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΒΙΑΣ Ο ΠΡΙΗΝΕΥΣ ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΟΣ;
    ΜΗΠΩΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Ο ΑΝΑΞΙΜΑΝΔΡΟΣ Ο ΜΙΛΗΣΙΟΣ ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΟΣ;
    MHΠΩΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Ο ΑΝΑΞΙΜΕΝΗΣ Ο ΜΙΛΗΣΙΟΣ ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΣΡΟΣ;
    ΜΗΠΩΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Η ΥΛΟΖΩΙΚΗ ΙΩΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ, Η ΠΡΩΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, ΤΟΥΡΚΙΚΗ; ΠΟΥ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΕ Ο ΘΑΛΗΣ Ο ΜΙΛΗΣΙΟΣ;

    MHΠΩΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Ο ΔΙΟΓΕΝΗΣ Ο ΛΑΕΡΤIOΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΑΕΡΤΗ ΚΙΛΙΚΙΑΣ ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΟΣ;
    MHΠΩΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Ο ΝΕΟΠΛΑΤΩΝΙΚΟΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΣΙΜΠΛΙΚΙΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΛΙΚΙΑ, ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΟΣ;
    ΜΗΠΩΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Ο ΑΝΑΞΑΓΟΡΑΣ Ο ΚΛΑΖΟΜΕΝΙΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΛΑΖΟΜΕΝΕΣ ΤΗΣ ΙΩΝΙΑΣ, ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΟΣ;

    ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ;
    ΙΠΠΟΔΑΜΟΣ, ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΛΗΤΟ.
    ΔΙΟΓΕΝΗΣ Ο ΟΙΝΟΑΝΔΕΑΣ, ΕΛΛΗΝΑΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΝΟΑΝΔΑ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣ ΑΣΙΑΣ.
    ΚΛΕΑΝΘΗΣ, ΣΤΩΙΚΟΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΣΣΟ ΤΗΣ ΤΡΩΑΔΑΣ.
    ΘΕΜΙΣΤΙΟΣ, ΕΛΛΗΝΑΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΦΛΑΓΟΝΙΑ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣ ΑΣΙΑΣ.

    ΟΤΑΝ ΠΙΑΝΕΤΕ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΑΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΙΩΝΕΣ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΕΣ,
    ΝΑ ΤΟ ΞΕΠΛΕΝΕΤΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.

    ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ MONIMA ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ, ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ;
    ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΓΚΑΛΙΑΣΟΥΜΕ; ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΔΕΧΘΟΥΜΕ;

    ΑΝ ΟΧΙ, E ΤΟΤΕ ΣΑΣ ΑΞΙΖΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΒΑΡΒΑΡΟΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΕΣΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΑΣ ΤΟ ΣΥΓΓΕΝΙΚΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ DNA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αστυνόμος Μπέεεκας03 Ιανουαρίου, 2022 02:14

      Ηλία τίς δεκαετίες 1940-50 γράφτηκαν πολλά άρθρα με απαξιωτικό περιεχόμενο για το μπουζούκι, τους Μικρασιάτες και την Ελληνική παράδοση που κουβαλούσαν. Ένας μεγάλος πολέμιος ήταν και ο Κώστας Γιαννίδης. Ο πολύ μορφωμένος αυτός μουσικός και συνθέτης ελαφρών επιτυχιών, ήταν παρά ταύτα αυτός που έβαλε τον Βαγγέλη Περπινιάδη στη δισκογραφία δίνοντάς του το περίφημο "Τα νέα της Αλεξάνδρας', ερχόμενος σε σύγκρουση με τόν παλιό του εαυτό. Εδώ να τονίσω την αντίθεση του Καβάκου με τον βιολιστή Νίκο Χατζόπουλο, ο οποίος αντί να απαξιώνει την λαϊκή παράδοση συμμετέχει ενεργά σέ πάμπολλους λαϊκούς δίσκους.

      Διαγραφή
  12. Αστυνόμος Μπέεεκας03 Ιανουαρίου, 2022 02:04

    Μέρος 1ο:
    Όταν ήρθαν οι Μικρασιάτες πρόσφυγες κουβαλώντας Ελληνικές ανατολίτικες μουσικές, αλλά και επιιροές από τήν μαγεμένη ανατολή πού ίσως να ήταν αντιδάνεια, σχημάτισαν εδώ συγκροτήματα, με τά οποία έβγαζαν τα προς το ζείν. Τα όργανα που χρησιμοποιούσαν ήσαν κυρίως σαντούρια και βιολιά, οι περισσότεροι δε εξ αυτών αποστρέφονταν το μπουζούκι, όργανο το οποίο εμφανίζεται πριν το 1900 σε πίνακες να το έχουν Αρματωλοί και Κλέφτες. Δεν υπάρχει υποψία μπουζουκιού ούτε στην Τουρκία, ούτε σε άλλη χώρα και η καλύτερη απόδειξη είναι ότι ακόμα και σήμερα οι παραγγελίες για το όργανο δίνονται σε Έλληνες κατασκευαστές από τους πολλούς πλέον λάτρεις του οργάνο σε γειτονικές χώρες. Δείτε μόνο στο Ισραήλ πόσοι παίζουν μπουζούκι, τραγουδώντας Ελληνικότατα τραγούδια που κάποιοι και εντός συνόρων αποστρέφονται. Το όργανο αυτό που έχει αρχαίες ρίζες χρησιμοποιούνταν πλέον από τους κυνηγημένους από το νόμο και για δεκάδες ακόμα χρόνια, όποιος το κατείχε θεωρούνταν εγκληματίας. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο Σπόρος δέν κυκλοφορούσε ποτέ στο δρόμο με το όργανο, γιατί του είχε μείνει η ντροπή από τα χρόνια του πενήντα. Αργότερα ο Βαμβακάρης δειλά δειλά κατάφερε να το βάλει στο πάλκο αλλά και στη δισκογραφία. Επειδή όμως και πάλι κυριαρχούσαν τα χασικλίδικα τραγούδια ο Μεταξάς απαγόρευσε την παρουσία του στά κέντρα μέχρι που ο Μπαρμπαγιάννης Παπαϊωάννου κατάφερε να τον πείσει με την Φαληριώτισσα που πάντρευε τό νησιώτικο μέ το αστικό τραγούδι νά αρθεί η απαγόρευση. Στην πορεία εμπνευσμένοι καλλιτέχνες, όπως ο Τσιτσάνης, ο Καλδάρας, ο Μητσάκης, ο Δερβενιώτης και κυρίως ο Χιώτης το έβαλαν στά μεγάλα κέντρα και στα σαλόνια. Ο κόσμος άκουγε αυτό που τόν εξέφραζε και η ελαφρά μουσική πέρασε σιγά σιγά στο περιθώριο, κάτι που οδήγησε πολλούς άξιους μουσικούς να επιτεθούν στο μπουζούκι και στο λαϊκό τραγούδι που είχε εν τω μεταξύ επιβληθεί από τον λαό ενώ στα ραδιόφωνα ακόμα απαγορεύονταν. Η περιφρόνηση και η απαξίωση ήταν κάτι συνηθισμένο από τους μορφωμένους μουσικούς της εποχής, του επιπέδου τού συμπαθούς κατά τά άλλα σνόμπ Καβάκου. Ο Μανώλης Χιώτης πού είχε σπουδάσει βιολί στό Ωδείο χρησιμοποιούσε κάποιους κορυφαίους εξ αυτών στην ορχήστρα του. Μιλάμε γιά τα μεγαλύτερα σπουδαγμένα ονόματα τότε σέ ακκορντεόν, βιολιά κοντραμπάσο και ντραμς, θέλοντας να δώσει μια άλλη νότα στα λαϊκά που έγραφε. Μάλιστα όταν ο σπουδαγμένος στη Γαλλία Θεοδωράκης αποπειράθηκε να κάνει μία δεύτερη προσπάθεια να ακουστούν οι όμορφες μελωδίες του από το Ελληνικό κοινό, κατόπιν προτάσεως του Τάκη Λαμπρόπουλου έδωσε τα ηνία στον Χιώτη, ο οποίος πάντρεψε τις μελωδίες του με τα Χιωτικα στολίδια και μάς έδωσε αριστουργήματα. Λίγους μήνες μετά ο Χατζιδάκις, αφού είδε πώς δέν έχουν την απήχηση που θα ήθελε τα τραγούδια του με τη Νάνα Μούσχουρη, χρησιμοποίησε και αυτός τον Χιώτη με αποτέλεσμα να έχουμε σήμερα τέσσερα υπέροχα Χιώτικα εκτελεσμένα τραγούδια με το ντουέτο Στέλιου & Μαρινέλλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να προσθέσω ότι το μπουζούκι είναι απόγονος της αρχαίας θαμπούρας. (Ο "ταμπουράς", που παίζανε και οι κλεφταρματωλοί.)

      Διαγραφή
  13. Αστυνόμος Μπέεεκας03 Ιανουαρίου, 2022 02:05

    Μέρος 2ο:
    Ενδιάμεσα οι μουσικοί της ορχήστρας της Κρατικής Ραδιοφωνίας επαναστάτησαν όταν είδαν ότι τον κύριο ρόλο την εκτέλεση της ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ στο ΚΕΝΤΡΙΚΟΝ θα τον είχε ο Χιώτης, αλλά ο ανοιχτόμυαλος Μίκης δεν δέχτηκε τις απαιτήσεις τους και τελικά με την ουρά στα σκέλια έπαιξαν. Κάποιοι από αυτούς έβγαζαν κάθε μέρα μεροκάματο απ’ το Μανώλη, η οποία αχαριστία κατ΄εμέ.
    Στό θέμα του τσιφτετελιού, όπως έχουν πει και μεγάλοι γνώστες της μουσικής, ο ρυθμός του χορού αυτού έλκει την καταγωγή του από την αρχαιότητα. Τα Ελληνικά τσιφτετέλια λίγη σχέση έχουν με τα Τούρκικα και το μπουζούκι κάνει τη διαφορά. Οι Ανατολίτες τα τραγουδούν πιό αργόσυρτα και με άλλη σύνθεση οργάνων. Η επικράτηση της Τουρκικής λέξης για τον ρυθμό αυτό έχει να κάνει με την επικράτηση για αιώνες της Τουρκοκρατίας. όσον αφορά τον αμανέ πού προκύπτει ώς λέξη από τό επαναλαμβανόμενο αμάν(ούχι τόν Κανάκη και την παρέα του) φαίνεται να έχει άμεση επιρροή από τους Βυζαντινούς ύμνους. και εδώ οι Ανατολίτες έχουν μακρόσυρτους ανμανέδες, έν αντιθέσει με τους αντίστοιχους που κατά καιρούς ερμήνευσαν Έλληνες καλλιτέχνες. Κάποια στιγμή ο Θεοδωράκης κατηγόρησε τον Καζαντζίδη ως αμανετζή, όμως αν κάποιος ψάξει θα βρεί ελάχιστα τραγούδια του(περίπου έξι), που έχουν αμανέ θα διαπιστώσει ότι αυτός είναι λιτός, καμία σχέση με τους Αιγύπτιους και Τούρκους τραγουδιστές και μη άξιος αναφοράς σε σχέση με τα υπόλοιπα 850+ τραγούδια του.
    Γιά τά Ινδικά, Αιγυπτιακά και λοιπά Ανατολίτικα, που αντιγράφηκαν οι μελετητές τα προσδιορίζουν σε 105. Η λαϊκή μουσική στήν έντεχνη και στην απλή μορφή της περιλαμβάνει χιλιάδες τραγούδια, οπότε μιλάμε για ένα ασήμαντο ποσοστό. Τα περισσότερα εξ αυτών διασκευάστηκαν από τούς Μπάμπη Μπακάλη και Απόστολο Καλδάρα και πάλι είναι ένα μικρο μέρος του έργου τους. Πολλά δε είναι βασισμένα σε κομμάτι της ξένης μελωδίας καί κατασκευής πάνω σ’ αυτή ενός Ελληνικότατου ρυθμού, όπως η «Μαντουμπάλα» του Δερβενιώτη, ενώ αντιγραφή είναι η «Επιστροφή της Μαντουμπάλας», που κυκλοφόρησε λίγα χρόνια μετά από την ODEON(MINOS).
    Γιά τα ζεϊμπέκικα ακούγονται πολλά και από την ώσμωση των λαών δεν μπορείς να πείς με σιγουριά άν η κότα έκανε το αυγό η το αυγό την κότα. Μπορείς όμως να πεις ότι εκατοντάδες λεβέντικα από αυτά ΟΧΙ δέν γράφτηκαν ούτε χορεύτηκαν από οποιονδήποτε Βαλκάνιο ή Ανατολίτη, εμείς έχουμε το προνόμιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αστυνόμος Μπέεεκας03 Ιανουαρίου, 2022 02:06

    Μέρος 3ο:
    Τά τελευταία 30 χρόνια, με την περιθωριοποίηση της λαϊκής Ελληνικής μουσικής, παρατηρείται το φαινόμενο να έχουν εισβάλλει στα πλαίσια της Παγκοσμιοποίησης αυθεντικοί σύγχρονοι τσιφτετελορυθμοί από την Ανατολή και ξενόφερτα τραγούδια από τις όμορες Βαλκανικές χώρες. Το μπουζούκι έχει περάσει στο περιθώριο προς τέρψιν της σνομπαρίας που όταν ακούει οτιδήποτε θυμίζει Ελλάδα βγάζει φλύκταινες και πολλοί από αυτούς με πατριωτική προβιά. Οί ίδιοι δεν είχαν κανένα πρόβλημα, όταν την δεκαετία του 1970 δεκάδες ελαφρές μελωδίες εκ των δυτικών χωρών ενδύονταν Ελληνικούς ερωτικούς στίχους και εφορμούσαν στους αιθέρες από τα χείλη του Πάριου, του Πουλόπουλου και άλλων. Ο Ζαμπέτας, ο Καλδάρας, ο Τσιτσάνης και οι λαϊκοί ποιητές ρίχτηκαν στον καιάδα και καμία δισκογραφική δεν δεχόταν να κυκλοφορήσει τραγούδι τους νέο, το δε μπουζούκι, όπου χωνόταν ακουγόταν σαν σάζι. Τι κέρδισε ο Καβάκος και οι λοιποί σπουδαγμένοι μουσικοί από αυτό; Προφανώς τίποτα.
    Οι μάγκες ήταν ο Θεοδωράκης καί ο Χατζιδάκις, που με την καθοδήγηση του Χιώτη και του Ζαμπέτα πέρασαν τις δημιουργίες του στον πολύ κόσμο, αντί να κάθονται να γκρινιάζουν που ένα κομμάτι ξύλο, είχε περισσότερη πέραση από βιολιά, πιάνα και κλαρινέττα, που θέλουν οκτώ χρόνια θεωρία.
    Τελειώνοντας να πώ αφήστε τις μιζέριες με τα τσιφτετέλια και τα ζεϊμπέκικα. Η μουσική είναι μία δεν έχει σύνορα και ο Ζαμπέτας το κατάλαβε πολύ καλά όταν με τα Ελληνικά τραγούδια έψησε τήν Μπριζίτε Μπαρντο καί την φούχτωσε στις Κάννες, όταν αυτή του τριβότανε. Απολαύστε όμορφα τσιφτετέλια όπως αυτό:
    https://www.youtube.com/watch?v=hEATes0yh_w
    του άρχοντα τού Ελληνικού τσιφτετελιού Βαγγέλη Περπινιάδη, έχοντας ένα καλό μωρό να χορεύει γιά σάς.
    Ζείμπέκικα όπως αυτό:
    https://www.youtube.com/watch?v=j5WpIKMxBV4 αυτό:
    https://www.youtube.com/watch?v=RbfmeAi3eu8 κι αυτό:
    https://www.youtube.com/watch?v=sETBocH6Ivk
    πού δέν υπάρχουν πουθενά αλλού στόν κόσμο.
    ΥΓ Στήν ορχήστρα τού άλμπουμ ΥΠΑΡΧΩ ένας εκ των τεσσάρων βιολιστών ονομάζεται Καβάκος, ίσως συγγενής του Λεωνίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα σας
    Το πρόβλημα με το μπουζούκι που έχουν πολλοί , έχει να κάνει με τον μεταλλικό ήχο που βγάζει σε τόσο ψηλούς τόνους ή μέτρα και δεν μπορεί να απορροφηθεί από τον Νουν εάν δεν έχει τις κατάλληλες δονήσεις.
    Ότι μουσικό όργανο έχουν πιάσει στα χέρια τους Έλληνες οργανοπαίχτες , ο ήχος που βγαίνει σε φτάνει σε ανώτερο επίπεδο.
    Ο Ελληνικός χώρος μετά το Μ Αλέξανδρο έγινε τεράστιος και εκτός από Μεσόγειο έπιασε και Κασπία και Ινδικό ωκεανό. Και με το πάντρεμα που έγινε, η μουσική πήρε φοβερές δυνατότητες.
    Παρακαλώ να δείτε τί λέει ο Πετρολούκας Χαλκιάς στην εκπομπή της ΕΡΤ "συναντήσεις" για την περίοδό του στις ΗΠΑ.
    Το ζεϊμπέκικο είναι χωρός και όχι Ρυθμός, το "ταξίμι" του Τσομίδι με διάρκεια 9,27 λεπτά με ακανόνιστο ρυθμό εξυψώνει πνεύμα και σε αδειάζει από ότι κουβαλάς.
    Όλα μα όλα έχουν να κάνουν με αυτό που κουβαλάς και μεταδίδεις αλλά και ποια γλώσσα μιλάς ώστε να δουλεύει ο εγκέφαλος σωστά.( Μη μουσικό παράδειγμα ο Αντετοκούμπο που έχει σώμα αλλά με την ελληνική γλώσσα ο εγκέφαλος αποδίδει τα μέγιστα και στο σώμα).
    Αναστάσιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ποιές είναι οι πηγές που αναφέρουν ότι ο Αχιλλεας χόρεψε ζειμπέτικο στην Τροία?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 300.000 δισκοι !

    https://www.youtube.com/watch?v=SfsokWppABo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
      ΔΊΣΚΟΙ BELLA ΕΊΝΑΙ ΤΡΕΛΛΑ!

      Διαγραφή
    2. "Εγω κλεβω τις Ινδιες"
      "Τα παιδια απο'δω ασχολουνται περι την ανατολη"

      Ελληνικοτατα λεμε !
      Δισκοι Bella ειναι τρελλα !!!

      Διαγραφή
  18. Σχετικώς με την ανατολίτικη μουσική εισαγωγής στην Ελλάδα. Όντως στις αρχές της δεκαετίας του ΄60 ινδικές μουσικές που κατέφθαναν μέσω των βραχέων κυμάτων επενδύθηκαν με ελληνικούς στοίχους. Γνωστές οι επιτυχίες του Καζαντζίδη με το Μαντουβάλα και το Τσιγκουάλα. Σε γυναικεία φωνή η Βούλα Πάλα. Περί τα μέσα της αυτής δεκαετίας σε κινηματογράφους παιζόνταν δακρύβρεχτες ταινίες με την Ναρκίς από Ινδία και με την τουρκάλα Χούλια Κότσιγ.
    Στις αρχές της δεκαετίας του ΄70 έχουμε ελληνικούς στοίχους σε ποπ ήχους ή ροκ μπαλάντες. Γυναικείες φωνές η Έλενα, η Τάμμυ, η ιταλίδα Τζέλσομίνα, η Υβόννη Πετιλών, που τραγουδούσε και ισραηλινά τραγούδια. Από τους άνδρες ο με εβραίο πατέρα Τέρης Χρυσός, που θριάμβευε με ασμάτια του τύπου τακα, τάκα, τακ.
    Φυσικά και μιμητές του σκληρού ρικ όπως οι Σώκρατες.
    Τότε άρχισαν τα ναρκωτικά και η ψυχεδέλεια στην Ελλάδα...

    Άγγελος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λαθος πληροφοριες εχεις εκτος αν τα χασικλορεμπετικα ειναι της δεκαετιας του 70.

      Διαγραφή
  19. ΚΩΣΤΑ ΤΩΡΑ ΒΡΙΖΗΣ ΤΟΝ ΤΣΙΤΣΑΝΗ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗ ΚΑΙ ΛΕΣ ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΕΣ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΗΣ ΕΝΑΝ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ.ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΗΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΕΣ.ΕΓΩ ΕΧΩ.ΟΛΟΙ ΜΟΥ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΕΣ.ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΛΥ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΙ.ΦΕΡΑΝΕ ΚΑΙ ΑΝΕΠΤΥΞΑΝ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ,ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΘΙΣΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ.ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΑΛΟΥΝΟΥ ΠΑΠΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ.ΚΑΙ Η HARD ROCK ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΥΜΝΟΙ ΚΑΙ ΕΠΙΚΛΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΣΑΤΑΝΑ.ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΜΑΛΑΚΑΣΑ ΚΑΙ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΣΤΟ ΜΑΤΙ.ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΙΝΟΥΝ ΤΑ ΝΗΜΑΤΑ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΚΑΜΠΑΛΙΣΤΕΣ.ΚΟΥΝΑΝΕ ΤΑ ΕΥΡΑ ΚΑΙ ΠΕΦΤΕΙ Ο ΑΠΕΝΑΝΤΙ.ΠΟΙΑ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΑΙΔΕΙΑ;;;;;ΠΟΙΑ ΚΑΤΗΧΗΣΗ;;;;ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΣΟΝΟΥΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ.ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.Η ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΕΧΗ ΚΤΥΠΗΣΕΙ ΚΟΚΚΙΝΟ.ΟΤΑΝ ΕΓΙΝΕ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΟΙ ΒΑΥΑΡΟΙ ΞΕΡΙΖΩΣΑΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΛΑΝΕ,ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ.ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΑΛΛΟΥΣ,ΤΟΥΣ ΦΥΛΑΚΙΣΑΝ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΚΟΤΩΣΑΝ.ΖΗΤΙΑΝΟΣ ΠΕΘΑΝΕ Ο ΝΙΚΗΤΑΡΑΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ.Η ΛΕΞΗ ΚΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑΙΚΗ ΚΑΙ ΣΗΜΑΙΝΗ ΔΙΧΟΝΙΑ.ΑΥΤΗ ΜΑΣ ΤΑΛΑΝΙΖΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΗΚΩΣΟΥΜΕ ΚΕΦΑΛΙ.ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΗΡΘΑΝ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ Μ.ΑΣΙΑ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΘΩΜΑΝΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΞΕΠΟΥΛΗΣΑΝ ΟΙ ΑΡΜΕΝΙΟΙ.ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΑΓ.ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ;;;;ΜΑΡΤΥΡΙΟ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΟΥ ΜΑΡΤΥΡΙΟ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΑΥΤΟΥ ΜΑΡΤΥΡΙΟ Η ΚΛΙΣΙΣ ΑΥΤΟΥ...Ο ΘΕΟΣ ΕΔΩΣΕ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΝ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΗ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ...ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΥΕΡΓΕΤΗΣΕΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΜΙΣΟΥΝ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ Ο ΘΕΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ Ο ΜΑΜΩΝΑΣ.ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΕΙ.ΑΚΟΥΣΕ ΤΙΣ ΟΜΙΛΙΕΣ ΤΟΥ Π ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΑΙ ΘΑ,ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ δεν έβαλα το βίντεο για να βρίσω κανέναν βρε παιδιά! Εσείς φτιάξατε τα δικά σας σενάρια.
      Το βίντεο εν ολίγοις θέλει να καταδείξει ότι το ανατολικό ελληνικό μέλος, έστω κι αν έχει προέλευση από το αρχαίο ιωνικόν, στα τελευταία 50 χρόνια κάποιοι το κακομεταχειριστηκαν αναμειγνύοντάς το με Ινδικούς και Αραβικούς δρόμους καθώς και με Τουρκικούς οι οποίοι είναι μείξη Βυζαντινών και Αραβικών. Εκεί λοιπόν που το βυζαντινό και το ιωνικόν μέλος διέποντο από σημαινουσα μεταφυσικότητα και πνευματικότητα.... νοθευτικαν με χαγιατισμο, μιζέρια και μοιρολατρεια, κάτι που ευτυχώς δεν συνέβη στο δωρικον μέλος της ηπειρωτικής δυτικής Ελλάδος. Γι αυτό τα ηπειρώτικα, μακεδονίτικα, ρουμελιωτικα, μωραΐτικα, ακόμα και τα κυκλαδίτικα κ δωδεκανησιακά, αποπνέουν μέχρι και σήμερα χαρά, υψιτένια, λεβεντιά, ρωμαλαιωτητα και ετοιμοπόλεμη διάθεση. Δεν είπε κάτι διαφορετικό ο Λεωνίδας Καβάκος, ασχέτως που ο youtuber το ξεχειλωσε κάνοντας ατοπήματα.

      Νόμιζα ότι απευθύνονται σε εξαιρετικά νοημονες οι αναρτήσεις μου, ώστε να ξέρουν πώς να διυλιζουν αυτό που χρειάζεται, ακόμα και από τις κάπως ατυχείς επιλογές μου.

      Συγνώμη για τυχόν τα ορθογραφικά λάθη στο σχόλιο αυτό, γράφω από κινητό και παράλληλα εργάζομαι.

      Διαγραφή
    2. Πρωτον: μπουχαχα για το αρθρο
      Δευτερον: καλη χρονια
      Τριτον: ειχα στειλει ενα μηνυμα νωριτερα αλλα δεν το βλεπω; χαθηκε;
      Τεταρτον: επειδη ειμαι εκτος αυριο θα σας στειλω λινκ για τα περι αραβικης περι τσιφτετελιου (που αναθεμα αν ξερετε οτι αυτο που χορευετε στις μπουζουκλερι ουδεμια σχεση εχει με αυτο που χορευαν οι μικρασιατισσες) περι τουρκιας και γιατι φανατικα την μισουν οι περιξ λαοι και κυριως αραβες και περσες, περι μουσικης ιονιου

      Να χαιρετισω τις συναγωνιστριες Αστυλλαιδα και μνκ

      Μετα τιμης,
      Ελευθερια Αγωνιζομενη (για ποσο ακομα δεν ξερω)

      Διαγραφή
  20. Ρε Κωστα οι ανθρωποι κανουν κεφι με το "Η ζωη εδω τελειωνει" και να τα λουλουδια και να οι χοροι και να τα σπασιματα.
    Πιο σιχαμερο ειδος απ'αυτο το μπασταρδεμενο αραβοτουρκικο δεν υπαρχει.
    Η μαλλον αν υπαρχει πιο σιχαμερο ειναι το αραβοτουρκικο μεταμφιεσμενο σε "Ελληνικο".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξαφνικά την παραμονή της Πρωτοχρονιάς γύρω στις 8 το βράδυ ακουγόταν από το δωμάτιο του αδελφού μου "Η ζωή εδώ τελειώνει"!!!
      Πάω όλο νεύρα και του φώναζα, "αυτό βρήκες να βάλεις χρονιάρα μέρα";
      Κι αυτός σκασμένος στα γέλια μου λέει "μόλις άνοιξα την τηλεόραση (σκάϊ) να δω τι εορταστικά θα έχουν"!!!!
      ΣΚΑΙΙΙΙΙΙ και γάϊδαρο το αλαφουζοκάναλο με τις μουσικές επιλογές τους...
      Παραμονή Πρωτοχρονιάς με γρουσούζικα άσματα...
      Αντιγόνη

      Διαγραφή
  21. Το φεστιβαλ στη Μαλακασα γινεται εδω και 25 χρονια.
    Αλλα τη χρονια που καηκε το Ματι θυμηθηκε ο σατανας να το καψει.
    Τα υπολοιπα 24 χρονια ειχε αλλου δουλειες και δεν προλαβαινε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΤΑ ΘΕΛΕ Ο ΚΛΣΟΥ..ΤΑΘΕΛΕΣ ΚΑΙΣΥ..🤔🎵🎶ΝΤΑΜΠΑ ΤΟΎΜΠΑ ΝΤΑΜΠΑ ΤΟΎΜΠΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΑΣ ΕΠΕΣΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΕΣΠΑΑ ΝΤΑΜΠΑ ΤΟΎΜΠΑ ΝΤΟΥΜΠΑΝΤΟΥ..300.000 ΔΙΣΚΟΙ Κ ΠΕΡΙ ΠΛΕΟΝ..🤣🤣🤣🤣.ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ, ΟΦ ΚΟΥΟΡΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αστυνόμος Μπέεεκας03 Ιανουαρίου, 2022 13:28

    Επειδή υπάρχει πολύ παραπληροφόρηση και επιφανειακή ανάλυση στην Ελλάδα περί μουσικής και σάν λαός έχουμε εύκολη την κατηγορία και έχοντας μελετήσει πολύ το θέμα, να διευκρινήσω τα εξείς:
    - Η Μαντουμπάλα, όνομα της ηρωίδας της Ναργκίς που σημαίνει «γλυκό κορίτσι», ελάχιστη σχέση έχει με ανατολίτικο τραγούδι. Ένα μέρος του ρεφραίν προσαρμόστηκε σε Ελληνικά μέτρα από τον Δερβενιώτη. Το υπόλοιπο, που βασίστηκε σε αυτό είναι του Δερβενιώτη και ο ρυθμός Ελληνικότατος. Αντίθετα πάνω στην αρχική μελωδία βασίστηκε «Η επιστροφή της Μαντουμπάλας», το οποίο ίσως και να ήταν απαίτηση της εταιρείας γιά εμπορικους καθαρά λόγους, αφού η «Μαντουμπάλα» γιά πέντε χρόνια είχε το απόλυτο ρεκόρ πωλήσεων.
    - Η «Μαντουμπάλα» ήταν η απάντηση του Καζαντζίδη στην «Μαγκάλα» του 19χρονου τσιγγάνουΑγγελόπουλου πού είχε κάνει ρεκόρ πωλήσεων τότε σε μιά από τις πρώτες του προσπάθειες να καθιερωθεί στην δισκογραφία.
    - Η Ζιγκουάλα είναι βασισμένη ως στίχος στην ...Σουηδέζα τσιγγάνα Σινγκ’ ο άλα ηρωίδα ταινίας της εποχής εκείνης. Το όνομα τό άλλαξε η Μαρινέλλα. Τραγούδι με τον ίδιο ακριβώς τίτλο προϋπήρξεαπό το 1953 και ήταν του Χιώτη. Η χαρούμενη μελωδία του δεν έχει καμία σχέση με Ανατολή.
    - Ονόματα από τσιγγάνες είχαν πολύ πέραση στα τραγούδια της εποχής. Η «Συλβάνα» τού Χιώτη είναι τέτοιο παράδειγμα με μουσική καθαρά δική του σε γρήγορο δυτικό ρυθμό.
    - Αυτούσιο διασκευάστηκε από τον Καζαντζίδη το «Αυτή η νύχτα μένει» και ελάχιστα τραγούδια εκείνης της περιόδου με γρήγορο ρυθμό, όπως το «Μέσα στο έρημο σπιτάκι».
    - Η Βούλα Πάλλα ήταν η πρώτη ερμηνεύτρια, που κάλεσε τον Ινδό συνθέτη τραγουδιού της και του έδωσε χρήματα.
    - Ένα πολύ ωραίο τραγούδι του Ινδικού κινηματογράφου που διασκευάστηκε χωρίς αλλαγές ήταν το «Γύρισε κοντά μου» του Βαγγέλη Περπινιάδη.
    -Ο ερμηνευτής που είχε πολύ μεγάλη έφεση σε τέτοια τραγούδια ήταν ο Μανώλης Αγγελόπουλος. Κορυφαίο παράδειγμα το υπέροχο «Τά μαύρα μάτια σου» πού πρέπει να είναι Αιγυπτιακό. Το καταπληκτικό με αυτή τη μελωδία είναι ότι διασκευάστηκε ακριβώς η ίδια και από δεύτερο τραγουδιστή, πριν από τόν Αγγελόπουλο. Το έχω πετύχει είναι γνωστό σε μένα τραγούδι.
    -Γιά να δείτε που μπορεί να φτάσει ένας άξιος μουσικός μία μελωδία ακούστε το Αιγυπτιακό «ΡΕΣΑΛΑ». Ο Χρήστος Νικολόπουλος και ο Νάκης Πετρίδης του έκαναν μία καταπληκτική διασκευή και προέκυψε με την συνδρομή του Στέλιου το καταπληκτικό «Τι θέλεις από μένανε». Πρόκειται κυριολεκτικά γιά συμφωνικό κομμάτι. Μόνο την ορχήστρα να δείτε.
    - Τό "Η ζωή μου εδώ τελειώνει", που αναφέρει ο φίλος δεν έχει καμία σχέση με αραβοτούρκικους ρυθμούς. Πρόκειται για Ελληνικότατο τραγούδι του λάτρη της τζαζ Μίμη Πλέσσα πού μόνο λαϊκά δεν ήταν τα τραγούδια του για πολλά χρόνια. Το ότι ο κόσμος διασκεδάζει με λυπητερά πολλές φορές τραγούδια είναι στη φύση του, παγκοσμίως και μόνο κατακριταίο δεν είναι. Μήπως τα υπέροχα τραγούδια των SCORPIONS είναι χαρούμενα ή οι ροκ μπαλάντες που μας έβγαλαν τόσα συναισθήματα παλιότερα. Όποιος θέλει χαρούμενα τραγουδάκια ας κοιτάξει στα στρουμφάκια και στον Σάκη.
    - Ελληνικά τραγούδια διασκευάστηκαν στο εξωτερικό;
    Φυσικά και είναι πάρα πολλά. Ενδεικτικά αναφέρω:
    α) Στις μέρες μας το πανέμορφο «Άν είσαι ένα αστέρι» του Κυριάκου Παπαδόπουλου.
    β) Στά 1967 περίπου ένα τραγούδι του Στέλιου Ζαφειρίου έγινε μεγάλη επιτυχία στην Ινδία, νομίζω τό «Τάμπα τούμπα». Ο Ζαφειρίου είναι ο μπουζουκοπαίκτης της ΛΥΡΑ πού έχει παίξει στά τραγουδια του Πουλόπουλου, της Μπέλλου, της Κουμιώτη, αλλά και της Μαρινέλλας.
    γ) Την ίδια χρονιά αλλά και αργότερα διασκευάστηκε το «Έφυγε έφυγε» του Βασίλη Βασιλειάδη σε 30+ χώρες. Το ίδιο τραγούδι έγινε πασίγνωστο όταν ακούστηκε (ο σκηνοθέτης κάτι τέτοιο ήταν Έλληνας) σε επεισόδιο της δημοφιλέστατης σειράς «The wire». Παρόλο που ακούγεται στο background το αναζητούν χιλιάδες ξένοι με τον Ελληνικό τίτλο του. Μαζί ακούστηκε και το «Ψωμί της ξενητειάς»
    - Τέλος εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι σε σκηνή τού «Εξορκιστή» ακούγεται τραγούδι της Ρίτας Σακελλαρίου, σε μιά εποχή πού ήταν απλώς μία γνωστή τραγουδίστρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπαρχει μια διαφορα να ακουει καποιος μπαλαντα των Scorpions που λες και να γουσταρει, με το να ακουει "Η ζωη εδω τελειωνει, σβηνει το καντηλι μου" και να ερχεται στο τσακιρ κεφι. Δε νομιζω να εχεις δει ποτε κανεναν να κανει headbanging με μπαλαντα των Scorpions.
      Ασε που η συγκριση ειναι τελειως ακυρη. Θα μπορουσαμε να το συγκρινουμε π.χ. με καποιο τραγουσι των Sisters of Mercy η με καποιο αλλο Goth rock.
      Οσο για τα στρουμφακια και τον Σακη, νομιζω οτι τετοια υπερβολη δεν υποστηριζει την αποψη σου, μαλλον την υποβαθμιζει. Θα μπορουσες ανετα να αναφερεις τις θαλασσιες τις χαντρες που ειναι jazz του Πλεσσα, που εσυ ανεφερες, αλλα επελεξες να ριξεις το επιπεδο.
      Ο Πλεσσας μπορει ηταν λατρης της τζαζ αλλα το συγκεκριμενο δεν εχει καμια επαφη με τζαζ. Ωρα ειναι να διαβασουμε οτι το συγκεκριμενο τραγουδι παραπεμπει σε δυτικο υφος..
      Βεβαια ο Πλεσσας εγραψε πολλα τζαζ σε ολα τα υποειδη εκτος απο fusion, εγραψε μιουζικαλ, μποσανοβα, μαμπο κλπ.

      Διαγραφή
    2. Αστυνόμος Μπέεεκας04 Ιανουαρίου, 2022 01:26

      Τά τραγούδια τών Scorpions έχουν γλυκά μελαγχολικές μελωδίες καί πολύ ευαίσθητο ωραίο στίχο, τόν οποίο έχω σε βιβλιαράκι. Τά ανέφερα ώς παράδειγμα, γιά το ότι τά τραγούδια πού γουστάρουμε καί μας συγκινούν είναι ως επί το πλείστον μελαγχολικά, όπως καί πάμπολλα λαϊκά, όχι για τα γλέντια. Τώρα που τα γράφω αυτά ακούω το "Αλοίμονο" από τον Κωστή Χρήστου και το "Έχω έναν καφενέ" με τον Νταλάρα. Δεν είναι τυχαίο ότι ακούγονται 50 χρόνια τώρα, ενώ η μελωδία τους είναι μινόρε. Τα χαρούμενα τραγούδια και ο Σάκης απευθύνονται σε αυτούς που λοιδωρούν το λαϊκό τραγούδι και βλέπουν μιζέρια. Για το θέμα του γλεντιού και των τραγουδιών που ακούγονται εκεί η ψυχοσύνθεση του Έλληνα είναι λίγο ιδιόμορφη. Μέσα από πολλές καταστροφές, αρρώστιες και πολύ θάνατο στο παρελθόν, η ζωή και ο θάνατος πέρασαν στο DNA και γιά αυτό να μη σου φαίνεται περίεργο που ο κόσμος διασκεδάζει με το τραγούδι του Στράτου. Στα γλέντια σήμερα ο κόσμος χορεύει το "Τούτη Γής που την πατούμε, όλοι μέσα θε να μπούμε", χωρίς να πέφτει η διάθεσή του γιά τον ίδιο λόγο. Για το θέμα του ζειμπέκικου είσαι άδικος. Δεν υπάρχει ανατολίτικο ούτε φυσικά δυτικό, είναι Ελληνικότατο. Άν ήταν διαφορετικά θα υπήρχαν Τούρκικα και Αιγυπτιακά ζεϊμπέκικα, που δεν έχω συναντήσει τέτοια. Υπάρχει το παλιό ζειμπέκικο, το καμηλιέρικο και ο γνωστός ρυθμός στά νεώτερα μετά το 1950. Η μορφή πού χορεύουν οι Ζεϊμπέκιδες στην Τουρκία δεν έχει τίποτα κοινό με το Ελληνικό πέρα από τον ρυθμό. Ελληνικά ζεϊμπέκικα τραγουδούν στα κέντρα τους, στο δε Ισραήλ αλλά και στην τουρκία ακούγεται Ελληνικότατος στίχος. Για το όνομα που ακούγεται ξενόφερτο, δεν μου κάνει εντύπωση. Η Ελλάδα αλώθηκε τον δεύτερο πΧ αιώνα, και το μόνο που υπήρξε μετά ήταν το Ανατολικό τμήμα της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας που δεν ήταν καθαρά Ελληνικό. Πολλές δε περιοχές κατακτήθηκαν πολύ πριν το 1453. Είναι λογικό να μπουν ξενόφερτες λέξεις παντού, που κάποιες φορές ήταν αντιδάνεια παλιότερων Ελληνικών. Για το θέμα της μουσικής στήν Ανατολή είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο ότι μαζί με τον Αλέξανδρο ήρθε και ο εκπολιτισμός τους με Ελληνικά στοιχεία παντού. Γιατί να μήν έγινε το ίδιο και στην μουσική; Κάπου ανέφερες και τα χασικλίδικα. Καταρχήν επί Οθωμανικής αυτοκτατορίας το «μαύρο» ήταν ελεύθερο, οπότε οι Μικρασιάτες ήταν λογικό να το εντάξουν στην θεματολογία τους αλλά με εξευγενισμένο τρόπο. Τα εδώ αλάνια το τραγουδούσαν εκείνα τα χρόνια πριν ακόμα αλλάξει ο στίχος και εμφανιστούν τα κανταδόρικα ρεμπέτικα. Παρόλα αυτά μόνο ένας έφυγε νεαρός από αυτό ο Ανέστος Δελιάς κι αυτός γιατί τον παγίδευσε η γκόμενά του, βάζοντάς του πρέζα την ώρα που κοιμόταν επί συνεχόμενα βράδυα, έγινε εξαρτημένος, νομίζοντας ότι είναι κάποιο φάρμακο γιά καιρό στα τρέμουλα που είχε από την στέρηση, μέχρι που στην κατοχή πέθανε.

      Διαγραφή
    3. Και παρατήρηση της Φωτεινής, της γραμματέως του ιστολογίου μου:

      "- Πώς να 'ενταχθούν' στην Ελλάδα τα χασανάκια, όπως λέει ο κάθε χαζός; Υπάρχει ποτέ περίπτωση να χορέψουν ζεϊμπέκικο, ή τσάμικο, ή λεβέντικο; Όχι. Διότι δεν το αισθάνονται."

      Διαγραφή
    4. Μπέεεκα, Κρίμα που είσαι κι Αστυνόμος.

      Οι περισσότεροι ρεμπέτες -με Μπροστάρη τον Τρισμέγιστο Μάρκο- φούμαραν ''μαύρο''και, κατά κανόνα, ΜΑΚΡΟΗΜΈΡΕΥΣΑΝ. Και λες: Μήπως το ''μαύρο'' ήταν το μυστικό της μακροζωίας τους;

      Ο Ανέστης Δελιάς ''ταξίδεψε'' από ΗΡΩΊΝΗ. Και ''Άνθρωπος-με Κεφαλαίο Α-καθώς ήταν
      Αν και Επώνυμος, Καταξιωμένος Ρεμπέτης -μέλος γαρ της ''Τετράς της Ξακουστής του Πειραιώς'' (Βαμβακάρης, Παγιουμτζής, Μπάτης, Δελιάς), της πρώτης ρεμπέτικης κομπανίας, με μπουζουκομπαγλαμάδες, στην Ελλάδα, θεμέλιου λίθου του Πειραιώτικου Ρεμπέτικου-
      Αντί να κρύψει Αυτό Του Το Μοιραίο Πάθος, ΤΟ ΚΟΙΝΟΠΟΊΗΣΕ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΆ ΧΤΥΠΏΝΤΑΣ ΌΛΕΣ ΜΑΖΊ ΤΙΣ ΚΑΜΠΆΝΕΣ ΤΙΣ ΚΟΛΆΣΕΩΣ -ΠΡΟΦΑΝΏΣ- ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΉΣΕΙ - ΠΡΟΛΆΒΕΙ - ΣΏΣΕΙ ΆΛΛΟΥΣ, ΔΎΣΜΟΙΡΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΏΠΟΥΣ ΤΟΥ.

      https://youtu.be/7qXm4RigEgI?t=66

      Πως να ξεχάσεις το μπουζούκι του, ίσως το πιό γλυκόλαλο από τα όργανα της ''Τετράς της Ξακουστής του Πειραιώς''. Στο ''Ταξίμι Αθηναίικο και Ζεϊμπέκικο, ο Μπάτης παίζει μπαγλαμά και μπουζούκι ο Δελιάς

      https://youtu.be/OMolec4g2C4?t=75

      Ν.Β.

      Διαγραφή
    5. Αστυνόμος Μπέεεκας05 Ιανουαρίου, 2022 03:01

      Πρός Ν.Β:
      Άν διαβάσεις προσεκτικά την ανάρτηση θα δείς ότι γράφω γιά πρέζα(ηρωίνη). Τέτοια σκονάκια τού έβαζε η γκόμενα, πού οι μαρτυρίες λένε ότι ήταν πρεζού και εκδιδόμενη. Και το έχω διαβάσει αυτό σέ αρκετά βιβλία, καθώς είμαι κάτοχος πολλών σχετικών αναγνωσμάτων. Και επειδή βλέπω ότι γουστάρεις τα ρεμπέτικα ιδού μία ιστορία από τήν αυτοβιογραφία τού "Ψηλού":
      "Κάποια στιγμή ο Παπαϊωάννου, ο Στράτος(Παγιουμτζής) καί ο Μάρκος είναι στήν Θεσσαλονίκη, όταν «σκάνε» μύτη στό μαγαζί χωροφύλακες και τους ζητάνε νά τούς ακολουθήσουνε στό Αστυνομικό Τμήμα. Τόν Μουσχουντή, μέλλοντα κουμπάρο του Τσιτσάνη, ακολουθούσε η φήμη ως σκληρού κυνηγού των ναρκωτικών και ήταν αμείλικτος διώκτης όσων ασχολούνταν με αυτά.
      Αφού τούς ρώτησε ποιοί είναι, πουλώντας παραμύθι, ήξερε τα πάντα γι’ αυτούς, βγάζει από τό συρτάρι τού γραφείου δύο κομμάτια μαύρο και τά ακουμπάει στό τραπέζι. «Από ποιό κομμάτι θέλετε νά σάς δώσω;» ρωτάει τού τρείς, πού έχουνε μείνει κόκκαλο. Δέν έχουμε σχέση εμείς μέ αυτά τού λέει ο Παπαϊωάννου, τό ίδιο απαντάει καί ο Παγιουμτζής. Τότε ο Μουσχουντής δίνει τόν λόγο στόν Βαμβακάρη καί αυτός τού λέει «εγώ θέλω λίγο από τό ένα καί λίγο από τό άλλο γιά νά τά κάνω χαρμάνι». Κι ενώ τά πόδια τού Στράτου καί τού Παπαϊωάννου κοπήκανε ο διοικητής βάζει τά γέλια καί λέει στόν Μάρκο: «Πάρε Μάρκο καί τά δύο καί καλή διασκέδαση». Ο Μουσχουντής τους είχε φωνάξει γιατί τους γούσταρε πολύ καί ήθελε να τους ...γνωρίσει".
      Πρός Ταυροκώστα:
      Δεν πιστεύω να έχεις παράπονο, το μπλόγκ έγινε πολυθεματική εγκυκλοπαίδεια. Και μιλάμε γιά καρατσεκαρισμένες ιστορίες.

      Διαγραφή
    6. Αστυνόμε μου, Σαν έμπρακτη μετάνοια για την μοιραία αβλεψία, συνάμα δε και Ελάχιστο Φόρο Τιμής στον ΠρωθΙερέα του Ρεμπέτικου Γιοβάν Τσαούς, κατά κόσμον Γιάννη Εϊτζιρίδη

      https://youtu.be/rixDDZArwao?t=58

      Για την Ιστορία: Θρυλείται πως Εφαλτήριο Σάλπισμα για την επέλαση, επικράτηση και κυριαρχία του Μπουζουκιού υπήρξε Το Αριστουργηματικό -πρώτο δισκογραφημένο τραγούδι με μπουζούκι;- ΜΙΝΌΡΕ ΤΟΥ ΤΕΚΈ

      https://youtu.be/_Cu2Qrf8Wtg?t=39

      Και ''ντυμένο'' με Στίχους - Σαν ΜΙΝΌΡΕ ΤΗΣ ΤΑΒΈΡΝΑΣ

      https://youtu.be/oPmva_o_rds?t=87

      Μη χαθούμε. Ν.Β.

      Διαγραφή
    7. Αστυνόμος Μπέεεκας08 Ιανουαρίου, 2022 01:47

      Ο Στελλάκης Περπινιάδης στήν Ρεμπέτικη Ιστορία τού Κώστα Χατζηδουλή αναφέρει ότι τό πρώτο τραγούδι ηχογραφήθηκε στήν ΚΟΛΟΥΜΠΙΑ κρυφά από τόν Θεμιστοκλή Λαμπρόπουλο καί τραγουδούσε ο Μπάτης, λίγους μήνες πρίν ηχογραφήσει ο Μάρκος. Τελικά τό τραγούδι κυκλοφόρησε μετά τού Μάρκου, όταν ο Λαμπρόπουλος κατάλαβε ότι από τό μπουζούκι θά τά κονομήσει. Τού το μαρτύρησαν λέει ο Φαλτσάις αλλά καί άλλοι τής εταιρείας.

      Διαγραφή
  24. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣ΤΑΥΡΟΚΩΣΤΑ ΚΑΙ ΔΙΟΔΟΤΕΟΙ,ΘΑ ΦΥΓΩ!ΘΑ ΠΑΩ ΑΛΛΟΥ..ΣΑΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΑ Ε;ΑΝΤΕ ΑΣ ΦΑΓΟΘΟΥΜΕ..🤔ΣΕΒΑΣ!ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ;ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥΣ..Κ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΙ ΣΚΤ ΛΕΩΩ ΑΝ!ΜΠΟΡΕΙΣ.. ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΨΥΧΟΥΣ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.🤔🤔🤔

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΚΩΣΤΑΡΑ, ΠΑΙΡΝΩ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΩΣ ΙΣΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ ΟΤΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΥΤΗ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΔΟΣΗ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΣΟΥ. ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΞΕΣ ΚΑΝ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΑΝ ΜΑΧΑΙΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΣΟΥ ΜΕ ΒΑΘΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ ΚΛΠ. ΔΕΝ ΤΑ ΠΡΟΣΕΞΕΣ ΓΙΑΤΙ Η ΙΔΙΟΣΥΓΚΡΑΣΙΑ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ (ΕΙΣΑΙ ΔΩΡΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ) ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ (ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΥΤΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ). ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ ΕΝΙΩΘΕΣ ΠΑΝΤΑ ΑΝΕΣΗ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΜΗ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟ - ΜΑΛΙΣΤΑ Η ΑΝΑΤΟΛΗ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΤΡΟΜΑΖΕ ΜΕ ΤΟΝ ΔΕΣΠΟΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΕΝΕΠΝΕΕ ΣΚΛΑΒΙΑ, ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΤΗΚΕΣ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΖΩΗ ΑΠΟ ΣΕΛΤΖΟΥΚΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ Η ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΥΣ- ΜΕ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ ΑΛΛΑ ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΠΕΡΙΣΚΕΨΗ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΣ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΥΤΗ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΣ ΟΣΑ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΜΕ ΝΗΦΑΛΙΟΤΗΤΑ. ΕΓΩ, ΞΕΡΕΙΣ, ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΑΠ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΕ ΣΕΝΑ , ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΤΑ ΑΤΕΝΙΖΩ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΩΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΩΣ ΔΡΑΣΤΗΣ ΟΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΧΑΧΑΧΑΧΑ. ΕΚΑΝΕΣ ΝΑ ΘΥΜΩΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΗΛΙΑΣ. ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΠΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΟΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΑΠΛΑ ΗΛΠΙΖΕΣ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ.

    SEE U MAN!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΚ ΦΙΛΕ PUNISHER,

      ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ ΟΤΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΥΤΗ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΔΟΣΗ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΡΙΑ ΜΟΥ, ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑ ΣΤΗΝ ΚΥΡΊΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ 03 Ιανουαρίου, 2022 12:16
      ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΠΕΡΙΣΚΕΨΗ Ή ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΗ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΤΗΚΕ Ο YOUTUBER ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΓΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΓΕ. ΚΙ ΟΜΟΛΟΓΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ, ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΕΝΟΧΩΡΗΣΑ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΗΛΙΑ, ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ ΤΟΥ ΡΕΜΠΕΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΗΚΕ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
      ΑΥΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ, ΘΑ ΤΑ ΒΡΩ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ, ΠΟΥ ΠΟΛΛΟΙ ΜΠΛΟΓΚΕΡΣ ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ, Ο ΧΑΜΟΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΨΙΜΑΧΙΕΣ ΦΕΡΝΟΥΝ ΣΤΟ ΦΩΣ ΠΟΛΛΑ ΧΡΗΣΙΜΑ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΠΟΥ ΔΙΑΦΩΤΙΖΟΥΝ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΗΜΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΕΔΩ.

      ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ

      Διαγραφή
    2. ΑΓΑΠΗΤΕ PUNISHER, ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΩ ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ , ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΝΟΗΤΟ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΙΩΝΕΣ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΕΣ, ΥΠΑΙΤΙΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΕΤΑΛΛΑΞΗ ΚΑΙ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.

      ΕΙΜΑΙ ΑΡΚΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ.
      ΝΑΙ ΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΛΕΒΕΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΑ, ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΕ ΑΥΤΟ, ΚΑΙ ΤΑ ΑΚΟΥΩ ΚΑΙ ΤΑ ΘΑΥΜΑΖΩ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΣΤΙΧΟΙ ΜΙΛΑΝΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ.
      Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΜΟΥ Ο ΑΡΚΑΣ, ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΔΙΔΑΚΤΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΙΖΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΛΑΡΙΝΟ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ.

      ΜΕΓΑΛΩΣΑ ΜΕ ΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΠΑΣΧΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ, ΓΛΕΝΤΟΥΣΑΜΕ ΚΑΙ ΧΟΡΕΥΑΜΕ ΜΕ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ.
      ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΙΩΝΕΣ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗ, ΟΤΑΝ ΤΙΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΜΕ, ΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΟΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΜΑΣ.

      ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΙΩΝΕΣ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΕΣ, ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΖΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΖΩ ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΘΑΥΜΑΖΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΥΠΝΑΔΑ ΤΟΥΣ, ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΑ ΤΟΥΣ, ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ, ΤΟ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟ ΤΟΥΣ, ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΕΣΤΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΤΟΥΣ, ΣΤΟ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΙΑΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΝΑ ΕΧΟΥΝ, ΘΑ ΣΟΥ ΤΟ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΑΣ ΜΕΙΝΟΥΝ ΝΗΣΤΙΚΟΙ ΑΥΤΟΙ.

      ΤΙΜΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΠΟΝΕΜΕΝΟΙ ΒΑΣΑΝΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΟΓΓΟΛΟΥΣ.

      ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΘΥΜΗΘΩ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΟΧΕΙΡΑ ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ ΧΡΥΣΩΣ, ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΦΥΛΑΓΜΕΝΑ Σ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΜΠΑΟΥΛΟ ΤΗΣ ΠΕΘΕΡΑΣ ΜΟΥ.
      ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΒΟΥΡΚΩΝΑΝ ΑΠΟ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΡΓΗ, ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΕΠΡΑΞΑΝ ΣΕ ΑΜΑΧΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΟΙ ΣΙΧΑΜΕΝΟΙ ΜΟΓΓΟΛΟΙ.

      ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ TIΣ ΦΡΙΚΑΛΕΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΣΙΧΑΜΕΡΩΝ ΜΟΓΓΟΛΩΝ; ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΕΚΟΒΑΝ ΤΙΣ ΡΟΓΕΣ AΠO TO ΣΤΗΘΟΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΚΑΝΑΝ ΚΟΜΠΟΛΟΓΙΑ;

      ΟΤΙ ΤΙΣ ΒΙΑΖΑΝ ΟΜΑΔΙΚΩΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΚΑΙΓΑΝ ΖΩΝΤΑΝΕΣ;

      Η ΝΑ ΞΕΧΑΣΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ Ο ΞΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΗΣΕ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ;
      ΟΤΙ ΠΑΤΟΥΣΑΝ ΜΕ ΤΑ ΑΡΜΑΤΑ ΜΑΧΗΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΟΚΥΠΡΙΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ,
      ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΑΙΧΜΑΛΩΤΙΖΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΒΑΖΑΝ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ ΣΤΟΝ ΠΡΩΚΤΟ,
      ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΕΚΑΙΓΑΝ ΜΕ ΦΛΟΓΟΒΟΛΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ.
      ΔΕΝ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΑΛΛΟ ΑΓΑΠΗΤΕ PUNISHER ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΕΝΑΧΩΡΕΣ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ.

      ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ ΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΧΑΣΜΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΤΡΙΩΤΩΝ ΜΑΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΝΕΟΤΑΞΙΤΙΚΑ ΣΚΟΥΛΙΚΙΑ ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΝ ΔΙΧΑΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΙΡΕΜΕΝΟΥΣ.
      ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΝΩΜΕΝΟΙ, ΠΟΤΕ ΝΙΚΗΜΕΝΟΙ.

      ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΙΩΝΕΣ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΕΣ,
      ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΝΤΙΟΙ,
      ΟΙ ΕΛΛΗΝΟΚΥΠΡΙΟΙ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ,
      ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΜΑΣ, ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ DNA KAΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΙ ΟΣΟ ΖΩ ΚΑΙ ΑΝΑΠΝΕΩ.

      ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ,
      ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
      ΗΛΙΑΣ.+++.

      Διαγραφή
  26. 🇬🇷ΤΑΥΡΟΚΩΣΤΑ 🎆ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΑ ΝΑ ΚΑΝ ΕΝΑ ΚΑΤΕΒΑΤΟ ΝΑ!ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΠΑΘΕΙΟ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΦΙΛΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΧΟΛΙΟ .. ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΚΑΤΣΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ!!!ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;;;ΣΧΟΛΙΟ! ΛΕΕΙ ΟΧΙ ΕΚΘΕΣΗ.ΤΟ 🤣ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΑ ΤΟ ΤΣΙΦΤΕΤΕΛ,ΚΑΙ ΓΜ!ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΠΟΥ ΒΑΝΕΣ ΔΙΟΔΟΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ!!!Κ ΕΜΕΙΣ ΤΟΥ ΜΠΑΓΛΑΜΑ ΤΟ ΧΑiΒΑ, ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ 🛌 ΘΑΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΤΑ!ΝΤΑ Ο ΜΟΥΛΙΣΚΟΥΛΙΣ k η ΚΑΤΙΝΚΟ.ΞΥΠΝΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΠΡΩΙ Κ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΡΑΒΔΟΡΕΞΑΤΑ!!!ΝΑ ΧΑΡΟΥΝ ΚΙΑΥΤΟΥΝΟΙ..(καραμουζα σχόλιο μπας και!)δεν έχεις ακουσ κάνα παλουκαρ να λέει αρχησε η πεθερά να του λέει.. ε καραμουζα🤣

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΓΑΠΗΤΕ,

      ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΟΥ ΑΚΑΤΑΛΑΒΙΣΤΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΑΝΑΡΤΑΤΑΙ. ΩΡΑΙΑ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΙ Ο ΗΛΙΟΣ (ΤΑ ΜΌΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΤΑ), ΑΛΛΆ ΔΕΝ ΑΡΚΟΥΝ. ΘΕΩΡΕΙΣΑΙ ΗΔΗ ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟΣ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΝΩΝΎΜΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΑΣ:
      https://diodotos-k-t.blogspot.com/2022/01/blog-post_38.html?showComment=1641237873437#c7856614057638632854
      ΘΑ ΔΕΧΤΩ ΜΌΝΟ ΚΑΤΑΝΟΗΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ, ΦΤΑΝΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΟΛΛΑΡΟΥΝ Ή ΠΡΟΣΒΆΛΛΟΥΝ.

      Διαγραφή
    2. Επιτέλους! Παραλίγο να υποβαθμιστεί το ιστολόγιο σας.

      Διαγραφή
  27. https://greek-dutch-truth.blogspot.com/2021/12/krateithite-ti-brethike-sta-embolia-video.html

    ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΩΣ, ΑΛΛΑ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΙ ΕΓΩ «ΒΡΑΖΩ», ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΨΕΥΔΟΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΦΛΕΓΟΝ. ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΝΙΚΗ ΜΑΣ, ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΕΠΟΥΣΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ. ΛΟΙΠΟΝ, ΟΤΑΝ ΤΑ ΕΛΕΓΑ, ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΔΥΟ ΕΤΗ, ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΨΕΥΔΟΠΑΝΔΗΜΙΑΣ, ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ ΜΕ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ Ή ΕΙΧΑΝ ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΙΣ. ΕΓΩ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΩ ΠΤΥΧΙΟ ΙΑΤΡΟΥ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΜΟΥ, ΑΛΛΑ ΔΙΑΘΕΤΩ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ, ΚΑΧΥΠΟΨΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑ. Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΑΦΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΙ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΙΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΜΕΣΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ. ΑΥΤΟ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙ ΟΣΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ, ΟΣΗ ΣΥΣΚΟΤΙΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΑΤΑΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΤV.

      ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ!

      Διαγραφή
    2. @ Ανώνυμο 03 Ιανουαρίου, 2022 22:52

      Βιντεο δελτιου ειδησεων για γριπη απο το 2018 στις ΗΠΑ, μοιαζει με δελτιο κοβιντ.

      Διαγραφή
    3. https://www.youtube.com/watch?v=YL5cSNblNqw

      Διαγραφή
  28. Ωραίο το βίντεο (αναμενόμενο, καθώς ο Κουρήτης είναι εκλεκτικός) και μπράβο για την αναδημοσίευση. Δεν είμαι ειδικός, αλλά στην ουσία του θέματος συμφωνώ. Εξηγούμαι ότι δεν γνωρίζω από μουσικούς ρυθμούς, αλλά θαρρώ ότι όλοι οι μουσικοί ρυθμοί χρειάζονται, ειδάλλως πώς θα εκφραστεί ο πόνος; Ωστόσο, εάν επικρατήσει ο «νταλκάς του νταή» και ο «καημός του χασικλή», τότε πώς θα εκφραστεί η ψυχική ανάταση και η ανδρειοσύνη; Χωρίς αμανέδες επιβιώσαμε, χωρίς δωρικό, μουσικό ρυθμό θα επιβιώσουμε;

    Επιπλέον, ας παραθέσω κι εγώ μια σημαντική πληροφορία που δεν είδα σε κανένα σχόλιο. Κάποτε, όταν ήμουν φοιτητής και συνέχιζα τις σπουδές μου στο εξωτερικό, συνάντησα ένα άραβα. Στην ρύμη του λόγου, ο άνθρωπος αυτός μου εξήγησε ότι το τσιφτετέλι ήταν επινόημα δικό τους. Μάλιστα, μου είπε ότι ήταν, σκοπίμως, επινοημένο έτσι, ώστε να μην χορεύεται, λόγω των απαγορεύσεων της θρησκείας τους.

    Γέλασα. Εκείνος, απορημένος, με ρώτησε γιατί γελάω. Όταν του διευκρίνησα ότι στην Ελλάδα χορεύεται από τις γυναίκες, με κύτταξε άναυδος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε... Αυτοί έχουν "τον χορό της νύφης", που χορεύεται στις οάσεις απ' τους καμηλιέρηδες. Ένθα η "νύφη" δεν είναι γυναίκα. Αλλά, ξέρεις... όπως οι παλιοί ναυτικοί στο βαρέλι, με τη σειρά. (Που λέει και το ανέκδοτο.)

      Διαγραφή
    2. 🤣🤣🤣
      https://diodotos-k-t.blogspot.com/2022/01/blog-post_3.html?showComment=1641248586752#c7639102795089378581

      Διαγραφή
  29. συμφωνω απολυτα μαζι σου Κωστα,...εκει που διαφωνω ειναι ο καζατζιδης[δεν τον πηγαινα με ΤΙ ΠΟ ΤΑ]τον ακουγε ο πατερας μου και γινομαστε ΜΠΙΛΙΕΣ,μεχρι που εσπασα το κασετοφωνο τοτε. τωρα τι δουλεια εχει η ορθοδοξια με την μουσικη;;; δεν καταλαβα...πολυ ωραια εθεσε το ζητημα ο Καβακος....[οσο για τα ακουσματα του βιντεο επιεικως ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ]...συνεχιζουμε με Ναπολιτανικες '''καλτσοδετες''' οπως ειχε πει παλια ενας παρουσιαστης....Σουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Κυριες και κύριοι καλά τα τσιφτετέλια και οι αναλυσης τους....
    Εδώ όμως έχουμε ένα δεκαετές τεράστιο Ελληνικό πολιτισμικό έργο σε εξέλιξη που πρέπει να γνωρίσει οποιοσδήποτε θέλει να λέγεται Έλληνας-Ελληνίδα.....
    Ένα τεράστιο Μπράβο,μαζί με ένα μεγάλο ευχάριστο στον Σπάρτακο Πατεράκη και την ομάδα των φρυκτωριών,που ακούραστα ξετυλίγουν το ατέλειωτο κουβάρι του Ελληνικού πολιτισμού μπροστά στα κουρασμένα από τα σκουπίδια της TV ματια μας!!!

    Φρυκτωρίες Τηλεοπτικό Διαδικτυακό Κανάλι

    https://www.youtube.com/channel/UC3zJTtBSzBmWwydPpNMhbaw

    Απλός ανώνυμος σχολιαστής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αν ψήνεστε να μάθετε πέντε πράγματα, ρίξτε μιά ματιά στα γραφόμενα του πρωτοψάλτη Κηλτζανίδη: (Εννοείται, αφού κατεβάσετε το βιβλίο)

    https://anemi.lib.uoc.gr/metadata/9/8/c/metadata-00did7jj657f0ugrck8rj8t5u4_1295859324.tkl

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΤΑΥΡΟΚΩΣΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ.
    ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΑΝΑΚΑΤΕΥΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΜΠΟΥΖΟΥΚΟΣΥΖΗΤΗΣΗ Η ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ? ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΑΜΠΟΛΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝ ΕΙΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥΣ, ΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΝΩΜΑΛΙΑ ΤΟΥΣ, ΕΙΤΕ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ ΤΟΥΣ, ΕΙΤΕ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.

    ΜΕ ΤΟ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΔΗΘΕΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ - ΟΙ ΑΣΙΑΤΕΣ ΑΛΒΑΝΟΙ ΔΗΘΕΝ ΑΥΤΟΧΘΟΝΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΩΝ ΙΛΛΥΡΙΩΝ ΚΑΙΟ ΟΡΦΕΑΣ ΗΤΑΝ ΑΛΒΑΝΟΣ , ΟΙ ΣΛΑΒΟ- ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΔΗΘΕΝ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΔΗ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΗΤΑΝ ΣΛΑΒΟΣ , ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΜΙΝΩΗΤΕΣ Ή ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ, ΟΙ ΜΟΓΓΟΛΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΩΝ ΤΡΩΩΝ, ΚΑΙ ΟΤΙ Ο ΟΜΗΡΟΣ ΗΤΑΝ ΤΟΥΡΚΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΜΑΖΕΥΕΤΑΙ.

    ΟΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΥΛΟΙ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΤΑΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΥΛΟΙ ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΥΛΟΣ.
    ΑΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΣΚΛΗΡΟΙ ΝΟΜΟΙ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΥΝΑΙΔΟΥΣ Ή ΕΥΡΥΠΡΩΚΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΧΛΕΥΑΖΕΙ Ο ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ. ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΚΑΤΗ ΜΟΥΣΑ ΤΗΝ ΣΑΠΦΩ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΩΜΑΙΚΗ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΣΠΥΡΟΥΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΕΙΣ ΠΕΡΙ ΛΕΣΒΙΩΝ – ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΑΤΗΡΗΣΑΝ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ. ΡΩΜΑΙΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΑΝΤΕΓΡΑΦΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΕΓΡΑΦΑΝ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ ΣΑΝ ΝΑ ΗΤΑΝ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ. (ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΥΤΟ) .

    ΚΑΘΕ ΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΒΡΩΜΙΚΟ, ΧΥΔΑΙΟ ΚΑΙ ΑΦΥΣΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ ΑΦΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΠΟΡΕΟΥΝ ΑΠΟ ΜΙΣΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΠΟΤΕ ΝΑ ΥΠΟΤΑΞΟΥΝ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ, ΚΑΙ ΖΗΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΟΥ.
    ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΩΤΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

    ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΟΜΩΣ ΔΙΑΒΑΣΑ, ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΜΠΟΥΖΟΥΚΟΜΟΥΣΙΚΗ
    ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΟΡΟ, ΟΤΙ Ο ΟΜΗΡΙΚΟΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΧΟΡΕΨΕ ΖΕΙΜΠΕΤΙΚΟ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΥΛΕΣ ΤΗΣ ΤΡΟΙΑΣ ΟΤΑΝ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟΝ ΕΚΤΟΡΑ. ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΤΙ ΤΟ ΤΣΙΦΤΕΤΕΛΙ ΤΟ ΧΟΡΕΥΑΝ ΟΙ ΑΡΧΑΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ (ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ ΙΣΧΥΣ).

    ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ ΑΛΛΟΙΩΣ ΤΟ ΘΕΜΑ? ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΓΝΩΣΗ ΠΡΩΤΑ ΑΠ ΟΛΑ, ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΚΡΙΣΗ ? ΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΗΘΗ ΚΑΙ ΕΘΙΜΑ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ, ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΤΗΝ ΚΑΛΑΙΣΘΗΣΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΔΙΕΚΡΙΝΕ ΤΙΣ ΑΡΧΑΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΟΥ ΒΑΣΙΖΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ, ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΑΡΙΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ, ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΛΑΟ ΝΑ ΧΟΡΕΥΕΙ ΖΕΙΜΠΕΤΙΚΟ ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΣ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΑΝΘΡΩΠΟ, Ή ΝΑ ΧΟΡΕΥΕΙ ΤΟ ΠΟΡΝΟ-ΤΣΙΦΤΕΤΕΛΙ? ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΑΥΤΑ??? ΕΛΕΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. { ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΛΑΟ ΝΑ ΧΟΡΕΥΕΙ ΖΕΙΜΠΕΤΙΚΟ ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΣ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΑΝΘΡΩΠΟ, Ή ΝΑ ΧΟΡΕΥΕΙ ΤΟ ΠΟΡΝΟ-ΤΣΙΦΤΕΤΕΛΙ?}
      Ανώνυμος04 Ιανουαρίου, 2022 14:01

      Φιλε μου είναι στις παραδόσεις των Ελλήνων από αρχαιοτάτων χρονων να πλένονται να λούζονται και να γλεντάνε,τραγουδώντας και χορεύοντας ιδιαιτερα πριν από μια μεγάλη μάχη....Αυτό συνβαίνει γιατί για κάποιους ίσος είναι η τελευταία τους βραδια και θέλουν να χαρούν με τους συντρόφους τους αφήνοντας όμορφες αναμνήσεις σε αυτούς που θα επιβιώσουν....Δεν νομίζω να έγραψε κανένας ότι σκότωναν χορεύοντας ζεϊμπέκικο.....
      Το να θέλει μια γυναικα να σαγηνεύσει το ανδρικό φύλο είναι κομμάτι της αναπαραγωγικής διαδικασίας και υπάρχει έντονα μέσα στην γυναικεία φύση.....
      Ο αισθησιακός χορός δεν είναι απαραίτητα πορνο.......
      Σαφώς βεβαια χρησιμοποιείτε και από πόρνες προς αγρα πελατών....αλλα δεν μπορούμε να τα βράζουμε όλα στο ίδιο καζάνι....

      Απλός ανώνυμος σχολιαστής

      "Celts.Druids" - Tash @ Tribal Festival in Belarus 2017

      https://www.youtube.com/watch?v=F4zi7bJ-dRY

      Shiva Shambho: Most Watched Bharatanatyam Dance | Best of Indian Classical Dance

      https://www.youtube.com/watch?v=JWhA3ldZcyY

      Sexiest Pole-Dancing Audition WOW The Judges on Ukraine's Got Talent 2021 | Got Talent Global

      https://www.youtube.com/watch?v=m0__VE4_cXA

      Διαγραφή
    2. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΝΑΙ ΧΟΡΕΥΑΝ ΝΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΑΝ. ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΑ ΑΓΓΕΙΑ - ΤΟΝ ΣΥΡΤΟ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΑΝ, ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΥΡΡΙΧΙΟ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΧΟΡΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΟΥΡΗΤΕΣ. ΑΛΛΑ ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΦΙΛΕ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ?

      Διαγραφή
    3. Κι εγώ τώρα τα είδα. Μάλλον ανταποκρίνονται στην φράση "Ο αισθησιακός χορός δεν είναι απαραίτητα πορνο".

      Διαγραφή
    4. Απάντησε ο Κώστας για εμενα....
      Κοιτάξτε και αυτά....

      χοροί από την αρχαιότητα

      https://www.youtube.com/watch?v=AJTQ96luWVM

      Αρχαία Ελλάδα - ΧΟΡΕΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΤΡΙΚΑΛΩΝ - 12.5.13

      https://www.youtube.com/watch?v=QPdJ-O1JXZA

      ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΧΟΡΟΙ_ANCIENT GREEK DANCES

      https://www.youtube.com/watch?v=JFyCw35NRFM

      «4 Ιερές Μανίες» από το έργο “Φαίδρος” του Πλάτωνος. Χοροδρώμενο με κείμενα και απαγγελία στα Αρχαία

      https://www.youtube.com/watch?v=aWCkNHvOC1w

      Απλός ανώνυμος σχολιαστής



      Διαγραφή
  33. "ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ ΑΛΛΟΙΩΣ ΤΟ ΘΕΜΑ? ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΓΝΩΣΗ ΠΡΩΤΑ ΑΠ ΟΛΑ, ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΚΡΙΣΗ ? ΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΗΘΗ ΚΑΙ ΕΘΙΜΑ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ, ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΤΗΝ ΚΑΛΑΙΣΘΗΣΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΔΙΕΚΡΙΝΕ ΤΙΣ ΑΡΧΑΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΟΥ ΒΑΣΙΖΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ, ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΑΡΙΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ, ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΛΑΟ ΝΑ ΧΟΡΕΥΕΙ ΖΕΙΜΠΕΤΙΚΟ ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΣ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΑΝΘΡΩΠΟ, Ή ΝΑ ΧΟΡΕΥΕΙ ΤΟ ΠΟΡΝΟ-ΤΣΙΦΤΕΤΕΛΙ? ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΑΥΤΑ??? ΕΛΕΟΣ"

    +1

    https://mythagogia.blogspot.com/2013/05/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Οσο εσεις διαφωνειται περι ελληνικου μουσικου ρυθμου, δειτε τι κανουν οι βαρβαροι. Καταλαβαινετε τωρα, γιατι στις βιτρίνες καποιων καταστηματων της Ευρωπης τα μανεκεν δεν εχουν κεφαλια; Για να μην θιγονται οι μουσλι. Θυμαστε να συνεβαινε κατι τετοιο την δεκαετια του '80; Οχι!

    https://twitter.com/QaderiHomeira/status/1478026817898307590

    ΑπάντησηΔιαγραφή