«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Δευτέρα 16 Μαΐου 2022

Τα μυστήρια της Ουκρανίας – 4

 του ΕργΔημΕργ (προηγούμενα)


 

Πριν σας πω τί είναι αυτό το φίδι, θα σας αφηγηθώ το πώς πήγαν οι ιουδαίοι στις Κάτω Χώρες (Βέλγιο-Ολλανδία).

Λοιπόν, μέχρι κάπου το 1650 μΧ είχαν κατσικωθεί στην τότε θαλασσοκράτειρα Βενετία. Μετά, βέβαια, θαλασσοκράτειρα έγινε η αγγλίτσα, καί σαφώς πήγαν καί στο Λονδίνο. (Βλέπε: «Ο έμπορος της Βενετίας», του «Σαίξπηρ». Έργο, που γράφτηκε καί ως αντίδραση στην αυξανόμενη επιρροή τους στην πατρίδα του Σαίξπηρ.) Ωστόσο, παρά τα λεφτά με ουρά που βγάλανε στη Βενετία, ήθελαν καί το παραπάνω: ήθελαν καί να γραφτούν στο επίσημο βιβλίο της γενεαλογίας των ευγενών της Βενετίας, το Λίμπρο ντ’ Όρο ( = χρυσό βιβλίο). Οι Ενετοί, όμως, αρνήθηκαν πεισματικά, κι έτσι οι ιουδαίοι είπαν: «- Έτσι είσαστε; Τώρα θα δήτε!»… καί πήγαν στα τότε ψαροχώρια Αμβέρσα καί Άμστερνταμ, τα οποία τα μετέτρεψαν σε περίφημα (καί πλούσια) κέντρα επεξεργασίας διαμαντιών.

Αυτά τα γράφω, επειδή κάποιοι ανιστόρητοι καί ηλίθιοι επιμένουν πως ο Διονύσιος Σολωμός ήταν εβραίος. Με οικογενειακό επίθετο γραμμένο στο Λίμπρο ντ’ Όρο, δεν ήταν με τίποτε!!! Όμως, γιατί Σολωμός – καί Σολομών, όσο οι πρόγονοί του ζούσαν στο Ενετοκρατούμενο Ηράκλειο της Κρήτης; Επειδή οι …πρόγονοι των προγόνων του ήταν σταυροφόροι, πήγαν στα Ιεροσόλυμα, καί κόλλησαν αυτό που στη σημερινή ψυχολογία ονομάζεται «σύνδρομο της Ιερουσαλήμ»: δηλαδή, άρχισαν να νομίζουν πως έχουν σχέση (ίσως καί συγγένεια) με πρόσωπα της εποχής του Χριστού, ή συγγενείς Του (πραγματικούς καί θρυλούμενους)! Κι έτσι, γύρισαν πίσω με αλλαγμένα τα οικογενειακά τους επίθετα, οικόσημα πεντάλφες καί άστρα του Δαυΐδ (πχ οι Γκύζι στις Κυκλάδες – δες οικόσημο στον σύνδεσμο), καί τα ρέστα. Σήμερα, χαρακτηριστικό παράδειγμα βαρεμένου ατόμου με το σύνδρομο αυτό, είναι ένας τρελλάρας Αμερικάνος, που νομίζει πως είναι ο βασιλιάς Δαυΐδ, καί τριγυρνάει στους δρόμους των Ιεροσολύμων (ανάμεσα σε κοτσιδάκηδες ραββίνους) ντυμένος με γαλάζιο χιτώνα καί μιά άρπα στα χέρια!!!

. . . . . . . . . .

Γιά την πραγματική ταυτότητα του φιδιού, μας βάζει σε υποψία το σχήμα της «Ουκρανέζας» Μεγάλης Άρκτου: έ, λοιπόν, αυτό δεν είναι τίποτε άλλο, παρά το περίγραμμα γύρω από κάποιους αστερισμούς κυρίως προς τ’ αριστερά της!… αλλά καί πάνω, καί κάτω της. Ας τους δούμε:

Παρέλειψα τα ονόματα των αστερισμών, καθώς καί τα πλέγματα συντεταγμένων, με σκοπό να «ελαφρύνει» το σχήμα. Εν πάσει περιπτώσει, εξηγώ:

Το «κλειδί» γιά να καταλάβουμε περί τίνος πρόκειται (εκτός από τη Μεγάλη Άρκτο), είναι η Ιερουσαλήμ καί η Αθήνα. Μιά που σας είχα εξηγήσει παλιότερα ότι «αυτοί» έχουν απώτατη καταγωγή από το άστρο Regulus (βασιλίσκο, ή Καρδιά του Λέοντα, Core Leonis), τότε ταυτίζουμε τον Regulus με την Ιερουσαλήμ. Μετά, αφού το φίδι «πάει» στην Αθήνα, λογικά περνάει από τον αστερισμό της Παρθένου ( = θεά Αθηνά, Αθήνα). Μετά, διαπλέει τη βόρεια Μεσόγειο, περνάει τιμητικώς από την Ατλαντίδα (γαλαξιακό κέντρο στη μύτη του βέλους του Τοξότη), διαγράφει τον Οφιούχο ( = τον Ατλάντειο υπερ-βιολόγο Προμηθέα) καί το φίδι του (περίπου Γαλλία-Αγγλία, εκεί που κάνει τις καμπές), παρακάμπτει τελείως τον Ηρακλή,…

…διότι το σχήμα του φιδιού (κρατήστε το αυτό) αντιπροσωπεύει εποχές πρίν ακόμη καί από την Αργοναυτική Εκστρατεία, όπου αστερισμοί όπως πχ Ηρακλής, Αργώ, καί μερικοί ακόμη απλά δεν υπήρχαν,…

…πάει γύρω-γύρω από τον Δράκοντα, κατεβαίνει απότομα νότια, περνάει από παράλια Πόντου, καί καταλήγει πάλι στην Ιερουσαλήμ.

. . . . . . . . . .

Το κόκκινο περίγραμμα είναι όντως ανακριβές· το σχεδίασα στο περίπου, γιά να καταλάβετε το νόημα. Όμως, ούτε το σχέδιο με το φίδι που κυκλοφορεί είναι ακριβές! Γιά παράδειγμα: κανονικά, καί με δεδομένο ότι βιολογικά εργαστήρια φτιάξανε οι ηπαπαραίοι καί στη Γεωργία, το φίδι πρέπει να περνάει από τα βόρεια παράλια του Ευξείνου, όχι τα νότια. (Οι δικοί μας οι Πόντιοι δεν έχουν καμμία δουλειά μ’ αυτά! Αλλά ίσως καταλαβαίνουμε το γιατί ο Αιήτης έσπευσε στην Κολχίδα. Πιθανώτατα η Κολχίδα είχε κάποτε κάποια μεγάλη σημασία – αν καί με τα πρό Κατακλυσμού ιερά Ελληνικά τοπογραφικά πρότυπα, όπως ήδη αναφέραμε.)

Προσέξτε, όμως, ακόμη κάτι: δεν έχουμε καμμία, μα καμμία πληροφόρηση γιά το ποιός σχεδίασε το αρχικό σκίτσο του φιδιού, καί με ποιά πληροφόρηση, καί με ποιό σκεπτικό! Το ότι πράγματι, «κάποιοι» είχαν κάποια κοσμοκρατορικά σχέδια με βάση το φίδι, είναι αλήθεια, διότι αποδεικνύεται εκ των πραγμάτων. Αλλά πώς καί πόθεν προέκυψε το σκίτσο, σκοτάδι μαύρο!!! Πιθανολογώ ότι θα διέρρευσε από κανένα κρυμμένο βιβλίο στα υπόγεια του Βατικανού: κάποιος φλάρος (και προφανώς ειλικρινής πιστός καθολικός χριστιανός) διάβασε τα σχετικά, τα πήρε στο κρανίο, κι έβγαλε παραέξω τελείως ανώνυμα το αρχικό σκίτσο, το οποίο μετά αντέγραψαν άλλοι «συνομωσιολόγοι» γραφιάδες (που δεν ρώτησαν γιά την προέλευσή του). Κάπως έτσι πρέπει να έγινε.

. . . . . . . . . .

Εάν απλώς ρίξουμε μιά ματιά στα σχετικά με τους αστερισμούς, που σας παρουσίασα, καταλαβαίνουμε αμέσως κάποια πράγματα:

  • Ότι κάποτε, οι τότε πρόγονοι ημών (διότι αποκλείεται να ήταν άλλοι!) κάθησαν καί μετέφεραν όλη την τότε εικόνα του ουρανού (με τους αστερισμούς της εποχής τους) επί Γής!… αν καί δεν γνωρίζω με ποιό σκεπτικό. (Ούτε μπορώ να φανταστώ.) Όπως δεν γνωρίζω ούτε τα τοπογραφικά σημάδια που χρησιμοποίησαν. (Μενίρ; βωμούς; πόλεις ολόκληρες;…)
  • Ότι αυτό έγινε πιθανώτατα πρό καταβυθίσεως Ατλαντίδας.
  • Ότι η απεικονιστική κλίμακα δεν είναι 1:1. (Φαίνεται εύκολα, αν αντιπαραβάλουμε εικόνες από Γκούγκλ Έρθ καί Στελλάριουμ – μαζί με τα πλέγματα συντεταγμένων.)

Εδώ, θα κάνουμε μία παρένθεση, καί θα σας αποκαλύψω ένα μυστικό.

. . . . . . . . . .

Το 1:1 είναι κλίμακα χαρακτηριστική μιάς εποχής – κι αν θέλετε, καί κάποιων τόπων (κυρίως της κλασσικής Ελλάδας). Σε παλιώτερες εποχές, έπαιζαν άλλες κλίμακες. Σε άλλες, πάλι εποχές, έπαιζαν μεικτές κλίμακες. Πχ η «ζώνη» του αστερισμού του Ωρίωνα, που λέγεται πως απεικονίζεται στις τρείς πυραμίδες της Γκίζας (σε αρκετά κοντινή αναλογία με το 1:1). Ναί, αλλά ο Ωρίων έχει άλλα τέσσερα φωτεινά άστρα στις άκρες του, τα οποία με 1:1 δεν απεικονίζονται επί εδάφους! Υπάρχουν, όμως, μιά χαρά, στο 2:3 από τη «ζώνη»!!! (Έχουν επισημανθεί πυραμιδάκια στις ακριβείς θέσεις του 2:3.)

Έτσι, μπορούμε κάλλιστα να μαντέψουμε τις εποχές των αρχαίων οικοδομημάτων καί τεχνουργημάτων όπως μενίρ κτλ, απλά χρησιμοποιώντας την τοπογραφική κλίμακα – κι έχοντας ήδη χρονολογημένο ένα παρόμοιο!

Αυτά, ως δωράκι στους αρχαιολόγους! Ωστόσο, μή με ρωτήσετε γιατί αυτή η κλίμακα, κι όχι άλλη· ουδόλως γνωρίζω. Πιθανολογώ, όμως, ότι έχει να κάνει με εποχές, όπου οι αριθμοί εθεωρούντο ιερές οντότητες.

. . . . . . . . . .

Συνεχίζουμε με τα συμπεράσματά μας. Καταλαβαίνουμε, ακόμη:

  • Ότι ο αστερισμός του Δράκοντος συμπεριλαμβάνεται μέσα στο περίγραμμα του φιδιού καί τιμητικώς (διότι είπαμε ποιά η σχέση του με Ατλαντίδα), αλλά καί επειδή κάποτε το αστέρι άλφα Δράκου (alpha Draconis / Θουμπάν) ήταν ο πολικός αστέρας της Γής κάποιες χιλιετίες (3-4) πρό Χριστού! (Εάν κρίνω από το σκίτσο του φιδιού, ο Θουμπάν πέφτει περίπου στη σημερινή Μόσχα.)

Η εναλλαγή των άστρων στη νοητή προέκταση του άξονα της Γής προς βορράν οφείλεται στη μετάπτωση του άξονα της Γής, καί μ’ ένα καλό πρόγραμμα Αστρονομίας μπορούμε να βρούμε πότε ακριβώς ίσχυε η θέση του πολικού αστέρα γιά το καθένα. Σήμερα, πολικός είναι το άκρο της ουράς της Μικρής Άρκτου, το οποίο απέχει -ούτε λίγο, ούτε πολύ- 25 μοίρες από τον Θουμπάν. Επομένως:

  • Το φίδι αυτό απηχεί αρκετά παλιώτερες εποχές από το 500 πΧ, όταν (όπως υποθέσαμε) το Κρόνιο ιερατείο άρχισε να σχεδιάζει την κοσμοκρατορία του.
  • Άρα, το Κρόνιο ιερατείο του 500 πΧ άρχισε να υλοποιεί σχεδιασμό, ο οποίος πιθανώτατα ούτε κάν απηχούσε τα δικά του ακριβή σχέδια!!! Απλώς, φαίνεται πως τα δικά του σχέδια συνέπιπταν με κάποια παλιώτερα.

Ποιανών τα σχέδια υλοποιούσε, τότε;

  • Ενός Ατλάντειου πυρήνα, ο οποίος ζητούσε εκδίκηση εναντίον των Ελλήνων γιά την καταβύθιση του νησιού του! Δηλαδή, πάλι Κρόνιου ιερατείου, αλλά πολύ παλιώτερου.

Καί γιατί να εκδικηθεί, κατακτώντας αυτές τις περιοχές, κι όχι άλλες;

  • Διότι φαίνεται πως, ουσιαστικώς, αυτές είχαν κάποια σημασία -ιερατική, ή άλλη- πρό καταβυθίσεως. (Είπαμε, το 4,000 πΧ με 3,000 πΧ, αφ’ ενός η βόρεια Ευρώπη ήταν ακατοίκητη λόγωι αιωνίων πάγων, οι δε «Ευρωπαίοι» τρώγανε ο ένας τον άλλον.) Την οποία εμείς σήμερα αγνοούμε.

Βέβαια, ισχύει απόλυτα το: «…then, we take Berlin!», καί γνωρίζουμε ότι η Πρωσσία είναι μέρος Κρονίων Πελασγών. Αλλά, το τελικό συμπέρασμα είναι ότι: μιλάμε γιά ένα εκδικητικό τελετουργικό σχέδιο του Κρονίου ιερατείου, το οποίο καταστρώθηκε αμέσως μετά την καταβύθιση της Ατλαντίδας – μόνο που σήμερα απλώς παραμένει ένα «φάντασμά» του.

. . . . . . . . . .

Ακόμη κάτι:

Όταν οι Έλληνες της τότε εποχής έριξαν τα αιθερικά τους όπλα, έλιωσαν (σε μεγάλο βάθος) το υπέδαφος του νησιού της Ατλαντίδας, κι αυτό καταβυθίστηκε, φαίνεται πως κάνανε ζημιά σ’ όλον τον πλανήτη. Λογικό συμπέρασμα, διότι ο αιθέρας δεν γνωρίζει εμπόδια τόπου καί χρόνου. Λοιπόν, φαίνεται πως το λιώσιμο επεκτάθηκε σε όλη την οριακή επιφάνεια ανάμεσα στον φλοιό της Γής καί τον εξώτερο πυρήνα της… ένα θέμα, που το έχει θίξει κυρίως η Χρύσα Μπουκουβάλα (πχ εδώ), αν καί με άλλο σκεπτικό.

Οπότε, τί έγινε μετά;

Η επιφάνεια του πλανήτη μας «πατινάρησε» επάνω στον ρευστό φλοιό, σταμάτησε γι’ αρκετές μέρες ν’ ακολουθεί την περιστροφή του εσώτερου μέρους (με δραματικές συνέπειες, όπως πχ την «κατάψυξη» των μαμμούθ), έως ότου ψύχθηκε πάλι ο «συμπλέκτης», καί από τότε ξαναέχουμε περιστροφή καί της επιφάνειας της Γής.

Μόνο που ο φλοιός στην Ευρώπη, μετά την επανεκκίνηση, μετατοπίστηκε καμιά δεκαριά μοίρες προς τα βόρεια.

Οπότε, συνοψίζουμε:

Το σιωνιστικό φίδι απηχεί σχέδιο εκδικητικής «συμπαθητικής μαγείας» του Κρόνιου ιερατείου εναντίον της Ελλάδος, το οποίο εκπονήθηκε μετά τον Κατακλυσμό, αλλά με δεδομένα πρό αυτού – τα οποία, φυσικά, έπαψαν να ισχύουν στο μεταξύ. Το δέ Κρόνιο ιερατείο, τόσο του 500 πΧ, όσο καί το των χριστιανικών αιώνων, ξανάβαλε μπρός αυτό το σχέδιο είτε εν αγνοίαι του (γιά το τί πραγματικά ζητάει), είτε καθοδηγούμενο από έναν απόκρυφο πυρήνα Ατλάντων.

Αυτή ήταν η ερμηνεία του σχεδίου με το φίδι! Ακόμη κι αν δεν τήν ήξεραν ούτε κάν οι σημερινοί υλοποιητές του, τώρα την ξέρουν· όπως στο εξής θα την ξέρει ο καθένας, μιά που την έγραψα.

Αλλά, έτσι κι αλλοιώς, δεν έχει καμμία σημασία ένα πεθαμένο φάντασμα του 9,600 πΧ.

Εδώ! Εδώ, στην Ελλάδα μας, θα παιχτεί η τελευταία πράξη του δράματος!!!

Γιατί;

. . . . . . . . . .

Τί λένε τα «Πρωτόκολλα» ότι θα κάνει το φίδι;

Θα «περισφίξει» τα έθνη καί θα τα σκοτώσει.

Έ, λοιπόν, μπροστά στα μάτια μας είναι! Τα φίδια που «περισφίγγουν» τα θύματά τους, είναι δύο: ο βόας κι ο πύθωνας. Με τον πρώτο μάγκα δεν έχουμε προηγούμενα, αλλά με τον δεύτερο…

Ποιόν σκότωσε ο Απόλλων στους Δελφούς; Έεεεε;

Τον Πύθωνα!!!

Μόνο που, ως φαίνεται, δεν τον σκότωσε καλά-καλά. (Όταν λέω εγώ ότι πρέπει να πυροβολάς δύο φορές, ώστε να σιγουρευτείς ότι ο άλλος είναι πολύ πεθαμένος, κάτι ξέρω! Αν τον αφήσεις λίγο πεθαμένον, κινδυνεύεις! 🙂 )

Κι έτσι ο (Ατλάντειος) Πύθων έκανε κάμποσες ζημιές – καί στους Δελφούς, αλλά καί σ’ όλη την Ελλάδα… αφού πρώτα «μαγάρισε» το ιερατείο του Απόλλωνα, αρσενικό καί θηλυκό. Βέβαια, τα ίδια έκανε (λιγάκι πιό πρίν) καί στην Τροία (εκεί, το παράχεσε), αλλά μην ξεχνάτε ότι καί στους Δελφούς, μέσα στον ναό, κι επάνω στον βωμό, φόνευσαν οι (κρυπτο-Κρόνιοι) ιερείς τον Νεοπτόλεμο – άρα, μιλάμε γιά πρακτορίστική διάβρωση του δικού μας ιερατείου από περίπου το 2,000 πΧ. Τόσο παλιά!

Οπότε, δεν είναι ν’ απορείς που:

  • Αφ’ ενός, οι Δελφοί έκαναν την πάπια στην επέλαση των Περσών. (Οι Αθηναίοι πρέσβεις εκβίασαν τον χρησμό γιά τα «ξύλινα τείχη» με …καθιστική διαμαρτυρία!!!)
  • Αφ’ ετέρου, μπουρλότιασαν την Ελλάδα το 457 πΧ, βάζοντας τους Σπαρτιάτες να επιτεθούν εναντίον των Αθηναίων.
  • Εκ τρίτου, το ότι το Φοινικικό πλοίο ήρθε στην πολιορκημένη Αθήνα, όχι γιά να πουλήσει καθρεφτάκια, αλλά γιά να διαπιστώσει πόσο καλή δουλειά έκαναν οι κρυπτο-Κρόνιοι πράκτορες δήθεν ιερείς, καί πόσο βαθειά είχε σαπίσει τα μυαλά η εγκεφαλική μαλακία των αρχαίων ημών.

Εδώ, λοιπόν, θα παιχτεί η τελευταία πράξη του δράματος, με τον οριστικό θάνατο του Πύθωνα!

Ή, μάλλον, η προτελευταία. Έχουμε κάτι βερεσέδια ακόμη κατά Μ. Ασία μεριά· από Τροία, μέχρι Έδεσσα της Συρίας – κι από Αλικαρνασσό, μέχρι Ερζερούμ.

. . . . . . . . . .

Τελικώς, το θέμα του σιωνιστικού πύθωνος δεν έχει να κάνει με τον τωρινό πόλεμο στην Ουκρανία. Άλλως τε, οι υπόλοιπες περιοχές, απ’ όπου περνάει το φίδι, δεν κατακτήθηκαν από τους σιωνιστές με πόλεμο. Εντάξει, η Ευρωπαϊκή Ιστορία είναι γεμάτη πολεμικές συγκρούσεις κάθε τρείς καί λίγο, αλλά δεν βλέπω κάποιο (τοπικό, ή χρονικό) νοητικό σχέδιο πίσω τους, ακόμη κι αν μερικές παρακινήθηκαν στο παρασκήνιο από σιωνιστές. Το σιωνιστικό φίδι δεν έχει κάν να κάνει ούτε με την Ουκρανία καθ’ εαυτή.

Ωστόσο, μιά που το θίξαμε ως θέμα, θεώρησα ότι έπρεπε να το τελειώσω.

Ευχαριστούμε, λοιπόν, τους ηπαπαραίους, που -με την απληστία τους γιά κυριαρχία- μας βοήθησαν να «ξεκλειδώσουμε» τα γιατί καί τα πώς του σιωνιστικού Πύθωνα!

. . . . . . . . . .

Μένει ακόμη ένα τελευταίο θέμα· καί σας υπόσχομαι, τέλος το άρθρο! 🙂 Δεν θα παίξω άλλο με την υπομονή σας.

Το οποίο θέμα ίσως έχει σχέση με τα μυστήρια της Ουκρανίας, ίσως όχι. Ενστικτωδώς, όμως, αισθάνομαι πως πρέπει να γράψω κάτι καί γι’ αυτό. (Στο κάτω-κάτω, άμα παραγγέλνεις πολλά πράγματα, σου κάνουν καί δώρο! 🙂 ) Δηλαδή, εδώ η συζήτηση γιά τα μυστήρια της Ουκρανίας ουσιαστικά έλαβε τέλος, αλλά…

Εν πάσει περιπτώσει, πρόκειται γιά έναν «ιερό γάμο», αν κι όχι ανθρωπίνων όντων.

(συνεχίζεται)

 

ergdhmerg.wordpress.com 

 

5 σχόλια:

  1. Αν και δεν έχω μελετήσει ακόμη το τέταρτο μέρος τής πραγματείας τού Εργοδότου, ώστε ίσως να σχολιάσω σε αναφορά με αυτό, παραπέμπω στα σχόλια κατ' αρχήν, που έκανα προ ολίγου στο τρίτο μέρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΓΑΠΗΤΕ ΕΡΓ,
    ΑΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΒΑΛΕΣ ΝΑ ΒΟΥΤΗΞΟΥΜΕ ΣΕ ΠΟΛΥ ΒΑΘΙΑ ΝΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΛΙΓΟ ΝΑ ΠΝΙΓΟΥΜΕ, ΕΙΣΑΙ ΣΚΕΤΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ.
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΣΟΥ.

    ΕΙΧΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΑΡΘΡΟ,
    ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ ΤΩΝ ΑΣΤΕΡΙΣΜΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΟ ΟΦΙ,
    ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΣΩΣΤΑ.

    ΑΡΧΑΙΕ ΜΥΣΤΗ, ΔΩΣΕ ΜΑΣ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΟΥ, ΜΥΗΣΕ ΜΑΣ ΣΤΑ ΘΕΙΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΠΑΤΟΡΩΝ ΜΑΣ.

    ΑΝ ΕΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΙΩΛΚΟ, ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΕΙΧΑ ΑΦΗΣΕΙ ΣΕ ΗΣΥΧΙΑ.

    ΚΩΣΤΑ ΜΟΥ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΣΠΟΥΔΑΙΟΥ ΑΡΘΡΟΥ.

    Ο ΕΡΓ ΕΧΕΙ ΔΥΟ ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΓΡΑΠΤΟ ΛΟΓΟ.
    1ον ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΑ.
    2ον ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΦΟΒΕΡΗ ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΓΝΩΣΕΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΟΙΝΟ.

    ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΟΥ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ,
    ΕΙΝΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΥΣΤΗΣ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ.
    ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΤΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
    ΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΕΡΓ,
    ΟΛΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΟΡΦΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΥΗΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ-ΙΣΤΟΡΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Διονύση, την ιδέα του να χρονολογούμε αρχαία κτίσματα, ή σύνολα κτισμάτων με το κλιμακόμετρο, σου την αφιερώνω! Πιστεύω θα σου αρέσει· παρεκτός αν, σαράντα χρόνια φούρναρης / μπετατζής / φιλόσοφος, τα βαρέθηκες αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλτατε ΕργΔημΕργ σε ευχαριστώ θερμά για την αφιέρωση. Μετά από τόσα χρόνια αγώνα για επιβίωση στα γιαπιά, στις αρτηρίες και στις φλέβες μου ρέουν μπετόν, ξύλα, τούβλα και ατσαλοδοκοί, οπότε και να θέλω, δεν υπάρχουν περιθώρια να τα βαρεθώ. Ευχαρίστως παραλαμβάνω το μπαλάκι που μού έριξες προς έρευνα και εάν καταλήξω σε κάποιο συμπέρασμα θα δηλωθώ. Το ίδιο συμβαίνει και με άλλα θέματα που πρόβαλες σε αυτήν την ανάρτηση, ενώ πρόκειται για θέματα αιχμής, οπότε για το "χώνεμα" θα χρειαστώ κάποιον χρόνο.

      Διαγραφή
  4. @Ηλία three plus:
    Δέ βαρυέσαι, κάνω ό,τι μπορώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή