«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2022

Η μαλθακοποίηση των αγοριών

γράφει ο ΑΓΙΣ


 

Ίσως να ανήκω στη τελευταία γενιά αγοριών όπου έζησε τα παιδικά της χρόνια στην αλάνα, την βρομιά, την αντιπαλότητα και το βουνό. Δεν υπήρχε μέρα που να μην επιστρέφω στο σπίτι βρόμικος και με εκδορές σε όλο το σώμα μου. Ιδιαίτερα την καλοκαιρινή περίοδο, ξεκινούσαμε από το πρωί τις δραστηριότητες και τελειώναμε αργά το βράδυ, ακούραστοι και ανεξάντλητοι από ενέργεια. Παίζαμε ποδόσφαιρο, ποδήλατο, καλαθοσφαίριση, κρυφτό, κυνηγητό και κάναμε κάθε λογής παιδικές μπαγαποντιές και αταξίες. Αρπάζαμε μούρα και δαμάσκηνα από τις αυλές, επισκευάζαμε μόνοι μας τα ποδήλατά μας, φτιάχναμε ξίφη από σανίδες και δόρατα από χοντρά κλαδιά και παλεύαμε μεταξύ μας. Στο σχολείο υπήρχε αντιπαλότητα και ανταγωνισμός, μπορεί να είχε και νταήδες, αλλά μαθαίναμε να τους αντιμετωπίζουμε. Γενικά δεν ήμασταν τόσο ευαίσθητα παιδιά, ούτε παίρναμε βαριά ο,τι μας έκαναν, το ξεπερνούσαμε γρήγορα. Σήμερα θα μας χαρακτήριζαν αγροίκους και απολίτιστους. Όμως παρά τις σκανδαλιές και το θράσος που υπήρχε μεταξύ μας, διαπνεόμασταν από ένα σεβασμό και φρόνιμο ήθος, για να χρησιμοποιήσω λόγια του Κολοκοτρώνη περί φρονίμου ελευθερίας, προς τους μεγαλύτερους, τους δασκάλους, τα όργανα της τάξης και τους γονείς μας. Δεν θέλω να εξιδανικεύσω εκείνη την εποχή και τη γενιά μου, αλλά δεν μπορώ να πω ότι σήμερα είναι καλύτερα τα πράγματα.

Τα σύγχρονα αγόρια διακρίνονται για την μαλθακότητα και την ηττοπάθειά τους. Γεννήματα υπερπροστατευτικών γονέων που έχουν αναθρέψει μία γενιά άβουλων ανθρώπων που δεν λερώθηκαν ποτέ, δεν χτύπησαν ποτέ, δεν τσακώθηκαν και γενικώς έπαψαν να ζουν πριν προλάβουν να γεράσουν. Μία ολόκληρη γενιά γαλουχημένη μονάχα με τις θηλυκές αρετές, όπως η φροντίδα, η ευαισθησία και η λεπτότητα, ενώ απέβαλε και στιγμάτισε τις ανδρικές αρετές, το θάρρος, την ακεραιότητα, την σκληραγωγία και την τιμή. Όλα αυτά για να γίνουν πιο πολιτισμένα και ευγενικά τα παιδιά. Παραδόξως έφερε τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα. Τα παιδιά έγινα πιο ακοινώνητα, αφού δεν επιτρέπεται η έντονη αλληλεπίδραση για να μην έλθουν σε ρήξη, για να μην λερωθούν γιατί πλέον “έχουμε εκσυγχρονιστεί” με συνέπεια να γεμίσουν το κενό και την απουσία των εξωτερικών δράσεων με βιντεοπαιχνίδια και κάθε λογής δώρα που κατέστησαν τα παιδιά αποβλακωμένα και κακομαθημένα. Χωρίς κανένα σεβασμό απέναντι στους γονείς, τους δασκάλους, την έννομη τάξη, τους μεγαλυτέρους, αφού μεγάλωσαν με την νοοτροπία ότι δεν είναι καλό να τα τιμωρείς όταν αυθαδιάζουν, οι δάσκαλοι δεν μπορούν και δεν τολμούν να τα πειθαρχήσουν γιατί οι γονείς δεν θέλουν να πληγωθούν και να καταπιεστούν τα καμάρια τους, ενώ οι ίδιοι οι γονείς δεν τα τιμωρούν γιατί προτιμούν τον διάλογο.

Σήμερα θεωρείται κατακριτέο να υποστηρίζεις ότι δεν είναι κακό να παίζει το παιδί με όπλα, να φτιάχνει ξίφος από κλαδί, να παίζει στο ύπαιθρο και να χτυπήσει, παρουσιάζεται ως λάθος να θεωρούμε ότι οφείλει να αντιδρά όταν προσβάλλεται και παρενοχλείται. Είναι επίσης απαράδεκτο να το τιμωρήσεις και αναχρονιστικό να το μεγαλώσεις με πειθαρχία. Δεν θα ξεχάσω την τραγελαφική δήλωση του Καναδού πρωθυπουργού που είχε πει “αν εξοντώσεις τους αντιπάλους σου, αυτοί νικούν”. Σήμερα επιβραβεύονται τα θύματα, όχι οι αγωνιζόμενοι. Δεν χαίρουν σεβασμού οι θαρραλέοι που αντιμετώπισαν τους θύτες και τους δυνάστες τους. Αυτό είναι το πρότυπο που επιλέξαμε να δώσουμε στα παιδιά μας: αποδέξου τον ρόλο του θύματος και θα κερδίσεις. Η ηττοπάθεια έχει ποτίσει τις δυτικές κοινωνίες και γαλουχούνται ολόκληρες γενιές άβουλων και μουδιασμένων ανθρώπων που έχουν ασπαστεί τον φεμινισμό και την κουλτούρα του θύματος.

Ο πυρήνας αυτού του προτύπου είναι η αφελής αντίληψη του προοδευτικού ότι ο άνθρωπος είναι κατά βάση καλός. Η αλήθεια είναι ότι ο άνθρωπος δεν είναι φύσει καλός και ανιδιοτελής. Είναι κτητικός, άπληστος και ιδιοτελής. Ελάχιστοι θα θυσίαζαν το συμφέρον τους για να υπερασπιστούν το καλό και το δίκαιο. Γι’ αυτό όσοι το κάνουν θεωρούνται ξεχωριστοί και αξιέπαινοι και τους αποδίδουμε φόρο τιμής. Αν οι περισσότεροι άνθρωποι έπρατταν το ίδιο, δηλαδή έθεταν το δίκαιο πάνω από το συμφέρον τους, τότε δεν θα θεωρείτο κάτι ξεχωριστό και αξιέπαινο, αφού θα το έκαναν οι περισσότεροι. Όμως αυτό δεν ισχύει. Είναι λοιπόν προτιμότερο να προετοιμάσουμε τα παιδιά μας για τον κόσμο όπως πραγματικά είναι και όχι όπως θα θέλαμε να είναι.

Προσωπικά προτιμώ την συνολική άσκηση των αρετών, τόσο την συντροφικότητα, την συμπόνοια, την ευγένεια και την καλοσύνη, όσο την ανδροπρέπεια, το θάρρος, τη μαχιμότητα και την σκληραγωγία. Να αφήσουμε τα παιδιά να λερωθούν, να χτυπήσουν, να τσακωθούν και μετά να τα βρουν. Αυτή είναι η ανθρώπινη κοινωνία, δεν χρειάζεται και δεν γίνεται να αγαπιόμαστε συνέχεια, ούτε πρέπει να δημιουργήσουμε μία γενιά λοβοτομημένων και νεκροζώντανων ανθρώπων για να σταματήσουμε τις διαμάχες.


themermaidtavern.gr


6 σχόλια:

  1. Όσα λέει το άρθρο τείνουν να είναι σωστά για μια πλειοψηφία αγοριών που ζούν στις μεγαλουπόλεις. Τα αγόρια στην επαρχία, πιστεύω οτι είναι αλλιώς.

    Όμως, ακόμα και στις πόλεις, τα αγόρια που είναι όπως τα λέει ο αρθρογράφος, είναι μεν πλειοψηφία, αλλά όχι τόσο μεγάλη. Μην ξεχνάτε οτι όταν εμείς μεγαλώναμε, δεν είχαμε τις ίδιες "εικόνες", ούτε τα ίδια "μέσα". Δεν λέω ποια εποχή είναι καλύτερη, διότι δεν μπορούν να συγκριθούν. Αν τα παιδιά μας είχαν τα ίδια μέσα με εμάς θα ήταν σαν εμάς και αν εμείς είχαμε τα ίδια μέσα με τα σημερινά παιδιά θα ήμασταν σαν αυτά.

    Το σωστό που αναφέρει είναι οτι για όλα ευθύνονται οι γονείς. Η σωστή αντιμετώπιση είναι κάπου στη μέση. Ούτε μαλθακά ούτε αγροίκοι. Μέτρον άριστον. Εύκολο όμως να το λές, δύσκολο να το εφαρμόσεις.

    Προσωπικά, τα αγόρια μου τα άφησα να βγούν στο δρόμο να παίξουν (με διακριτική επίβλεψη), να λερωθούν, να ματώσουν, να δυσκολευτούν, να αντιμετωπίσουν "μπούληδες", να παίξουν με όπλα (ακόμα τα έχουν διακοσμητικά), να "πλακωθούν" μέχρι σημείου να μην πηγαίνουν σχολείο λόγω πόνου, να πληγωθούν απο φίλους και να αναλάβουν (ανάλογα την ηλικία τους) τις ευθύνες τους. Τους έστειλα όμως και απο 4 ετών να ξεκινήσουν μια πολεμική τέχνη, για να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση και πειθαρχία. Δεν λέω οτι είμαι ο καλύτερος, αλλά δεν ήθελα να βγούν φοβισμένοι στον κόσμο.

    Τέλος, σας ομολογώ οτι έχω ΑΠΟΛΥΤΗ εμπιστοσύνη στη νέα γενιά και ΔΕΝ συμμερίζομαι τους αφορισμούς προς αυτήν. Να είστε σίγουροι οτι για ακόμα μια φορά η νέα γενιά θα ξελασπώσει τον κόσμο. Μην ξεχνάτε οτι και το 1940, η τότε "γερουσία" κατηγορούσε την τότε νέα γενιά για μαλθακότητα και αδιαφορία. Και όλοι ξέρουμε τι έκανε εκείνη η γενιά στο έπος του 40.

    Έρρωσθε

    Διός Κούρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το σχολιο μου αυτο απευθυνεται στους αναγνωστες ανω των 50..........Θυμαστε το Δημοτικο Σχολειο και το Γυμνασιο καθολου?Θυμαστε να υπηρχαν αγορια με κραυγαλεα προδηλη γυναικεια συμπεριφορα οπως σημερα?Παρτε τις κιτρινισμενς φωτογραφιες και θυμηθειτε.Ποσα αγορια ειχαν αμφιβολα χαρακτηριστικα φυλλου? Σχεδον κανενα!!!!!Πολυ πολυ σπανια καποιο παιδι να ειχε ενα τετοιο φαινοτυπο.Σημερα οσοι ειστε παρατηρητικοι μπορειτε να δειτε τα αγορια ας πουμε της 2ας Γυμνασιου.Ειστε σιγουροι οτι δεν εχουν γινει ΟΥΣΙΩΔΕΙΣ γενετικες αλλαγες??Λυπαμαι πολυ που το λεω ,θλιβομαι κυριολεκτικα,αλλα ειμαι σχεδον βεβαιος οτι κατι εχει γινει στην γεννετικη μηχανικη.Οχι δεν ειναι επικτητα χαρακτηριστικα αλλιωσης.Προκειται για βιολογικη παρεμβαση.Μακαρι να κανω λαθος.Εχετε σκεφτει τι κολοσσιαιο ρολο εχουν παιξει οι εξωσωματικες, οι αβερτα-κουβερτα καισαρικες, οι ειδικες κλινικες με τους 'αγνωστους' δοτες και τις παρενθετες μητερες? Ακομα και τα αθωα ως τωρα εμβολια των παιδιων?? Δεν ειμαστε γιατροι και δεν γνωριζουμε.Ομως δικαιουμαστε εξ ονυχος να κρινουμε τον λεοντα .Η την λεονταρινα.Παιχτηκαν δισεκατομμυρια στην αγορα της τεχνολογιας ασφαλους συλληψης, κυησης και τοκετου.Μηπως η απληστια των επιστημονων καθοδηγηθηκε απο τα γνωστα κεντρα? Τι λεω τωρα! Ποιος διεδωσε αυτη την τεχνολογια?Σαρανταφευγα πενηνταρες και εξηνταρες ακομα εγιναν μαμαδες?Πολλες με διδυμα.Ειναι τοσο απλο να παρεμβαινουμε στην φυση??Ειμαστε τοσο σοφοι??Δεν το νομιζω.Απο την αλλη η διατροφη και τα "φαρμακα" ειναι ενας αλλος υποπτος παραγοντας.Μονο μια ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ ενας Ιπποκρατης, ενας Γαληνος μπορουν να δωσουν νομιζω απαντησεις στα παραπανω.Ως τοτε ομως ας εμπιστευτουμε και το ενστικτο μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. https://www.washingtonpost.com/theater-dance/2022/11/23/downstate-bruce-norris-pedophiles/ des kai ayto na patheis koloybra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάσου τί γαμημένος ανώμαλος παιδέρας πρέπει να είναι και ο ίδιος ο συγγραφέας του θεατρικού έργου...
      Τέσσερις πρώην παιδοβιαστές - που έχουν εκτίσει την ποινή τους στη φυλακή- μένουν μαζί σε ένα σπίτι της πρόνοιας (!). Ένα πέμπτο άτομο, τους επισκέπτεται μαζί με τη γυναίκα του, για να κάνει συζήτηση με έναν από αυτούς, κατόπιν αιτήματος της πρόνοιας, ο οποίος τον είχε βιάσει όταν ήταν παιδάκι.
      Ο κωλοσυγγραφέας προσπαθεί να παρουσιάσει αυτόν, το μόνο θύμα από τους πρωταγωνιστές, γραφικό!
      Και το έχει φτιάξει σε δραματικούς τόνους, σαν να βλέπεις Ίψεν. Ξεφτίλα!

      Αναίδεια στα ύψη, ενός συνολικά ανώμαλου καλλιτεχνικού κατεστημένου. Είναι όλοι για εκτέλεση!

      Διαγραφή
  4. Είναι φορές που οι Τρανς σε φέρνουν σε Δύσκολη Θέση. Όπως εν προκειμένω:
    Καθώς είναι τόσο Γλυκούλικο, Λαχταριστό Κουκλί Το Άτιμο,
    Πως να Αντέξεις να Tο κακολογήσεις, πολλώ δε μάλλον να Το Τιμωρήσεις
    Με Ποινή Βαρυτέρα από ένα γλυκό φιλάκι στο καραφλικό;

    http://www.oparlapipas.gr/2022/11/b_29.html#more

    ΑπάντησηΔιαγραφή