«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Πέμπτη 3 Αυγούστου 2023

MOTORHEAD - ORGASMATRON

Εγώ είμαι αυτός, ο Orgasmatron, το τεντωμένο αρπακτικό χέρι. Εικόνα μου είναι η αγωνία, οι υπηρέτες μου βιάζουν τη γη. Υποτακτικοί και αλαζόνες, μυστικοπαθείς και ματαιόδοξοι. Δύο χιλιάδες χρόνια δυστυχίας, βασανιστηρίων στο όνομά μου. Η υποκρισία έγινε υπέρτατη, η παράνοια νόμος. Το όνομά μου ονομάζεται θρησκεία- σαδιστική, ιερή πόρνη. Διαστρεβλώνω την αλήθεια, κυβερνώ τον κόσμο, το στέμμα μου ονομάζεται εξαπάτηση. Είμαι ο αυτοκράτορας των ψεμάτων, σέρνεστε στα πόδια μου. Σας ληστεύω και σας σφάζω, η πτώση σας είναι το κέρδος μου. Και ακόμα παριστάνεις τον γλείφτη και απολαμβάνεις τον πόνο σου. Και όλες μου οι υποσχέσεις είναι ψέματα, όλη μου η αγάπη είναι μίσος. Εγώ είμαι ο πολιτικός και εγώ αποφασίζω για τη μοίρα σας. Βαδίζω μπροστά σε έναν μαρτυρικό κόσμο, ένας στρατός για τη μάχη. Μιλάω για μεγάλες ηρωικές μέρες, για νίκη και δύναμη. Κρατώ ένα λάβαρο ποτισμένο με αίμα, σας προτρέπω να είστε γενναίοι. Σας οδηγώ στο πεπρωμένο σας, σας οδηγώ στον τάφο σας. Τα οστά σας θα χτίσουν τα παλάτια μου, τα μάτια σας θα κοσμήσουν το στέμμα μου. Γιατί είμαι ο Άρης, ο Θεός του Πολέμου, και θα σας καταστρέψω.

18 σχόλια:

  1. "Τα πράγματα που δίνουν αξία στη ζωή, κάηκαν....."

    Συγκλονιστική συνέντευξη για όλα τα κακά που βιώνει η Ελλάδα και η Ανθρωπότητα.
    Γιάννης Ιωαννίδης : Λόγω Κρυμμένα Λογοκριμένα /Ηθική - Επιστήμη και Κοινωνίες σε Περιδίνησηhttps://www.youtube.com/watch?v=1bsMJf0YJ48

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άκυρος, τελικά, ο ενθουσιασμός. Παρακολουθώντας το πρώτο μέρος ενθουσιάστηκα με τις αλήθειες περί επιστήμης κλπ. Στο τέλος της συνέντευξης μας το χαλάει, ενώ ξεκίνησε πολύ καλά και αληθινά. Εξακολουθεί να έχει τις ίδιες θέσεις για τα μπόλια. Παρακολουθώντας το πρώτο μέρος ενθουσιάστηκα με τα αντινεοταξίτικα και τα περί ΤΝ , που έλεγε. Επάνω στον ενθουσιασμό μου, το έστειλα ενώ δεν είχε ακόμα τελειώσει το βίντεο. Ό.

      Διαγραφή
    2. Άκυρο. Προς το τέλος της συνέντευξης μας τα χαλάει με τα μπόλια, επιμένοντας στις παλιές του θέσεις, ενώ είχε ξεκινήσει πολύ καλά. Διχασμένη προσωπικότητα; Κρίμα. Πάντως αξίζει τον κόπο να το παρακολουθήσει κανείς.

      Διαγραφή
    3. Εντάξει, μια ζωή αυτό παθαίνουμε με αυτόν. Πάνω που αρχίζει να μάς φτιάχνει, μετά μάς ξενερώνει. Με το ένα πόδι μέσα στο σύστημα..

      Διαγραφή
    4. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΡΗ χεχεχεχεχεχεχεχε ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΧΕ ΠΗ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΟΛΛΟΙ ΘΑΝΕ ΟΙ ΣΩΤΗΡΕΣ ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑ ΜΙΧ ΣΚΟΡΠ

      Διαγραφή
  2. Άντε να δούμε, θα ξυπνήσει κάποιον το βίντεο και το τραγούδι ; Και έναν να ξυπνήσει και να τον κάνει να αρχίσει να ψάχνεται, θα έχει εκπληρώσει το σκοπό του.

    Φαντάζομαι βέβαια οτι το βίντεο δεν είναι το επίσημο του τραγουδιού, αλλά "δένει" πολύ καλά με το στίχο και το νόημά του.

    Orgasmatron = Metatron. Δηλ. ό,τι χειρότερο. Πολύ σκοτεινή οντότητα.

    Mars = Άρης (;). Το δέχομαι ποιητική αδεία. Είμαι σίγουρος οτι ο στιχουργός ΔΕΝ ξέρει Ελληνική Μυθολογία.

    Διός Κούρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κομματαρα και ο Λεμι συγκλονιστικος

    ΛΟΚΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ03 Αυγούστου, 2023 18:16

    ΣΕ ΕΧΟΥΝ ΣΤΕΙΛΕΙ ΣΤΑ ΓΑΜΙΔΙΑ ΠΟΤΕ ,ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ;
    ΚΥΤΤΑ ΤΩΡΑ ΟΡΓΑΣΜΟ ΤΕΤΟΙΕ , ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΣ !!!!
    ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στα είδη της σκληρής μουσικής τα συγκροτήματα και οι τραγουδιστές πασάρουν την ιδιότητα τους χύμα και τσουβαλάτα, οι περισσότεροι κοπαδοί της συγκεκριμένης αλλά και άλλων ειδών μουσικής, φτάνουν και δηλώνουν απάτριδες άθεοι και κάποιοι γίνονται υπηρέτες του διαβόλου.

    Άλλα είδη μουσικής βάζουν έντεχνα λέξεις και φράσεις που προσβάλουν το ανθρώπινο είδος, και οι ακόλουθοι χειροκροτούν.

    Το γελοίο της υπόθεσης είναι ότι οι και καλά 'καλλιτέχνες", λένε τέτοιους στίχους , δήθεν για διαμαρτυρία.

    Δυστυχώς τα χειροκροτήματα σε όλα αυτά τα συγκροτήματα, είναι ίδια και όμοια με τα χειροκροτήματα σε πολιτικά καθάρματα.

    Μία Μέγα πλάνη της ανθρωπότητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πλάνη ξεπλάνη,
      οι Μότορχεντ είναι ένα αυθεντικό αναρχικό σκληρού ροκ συγκρότημα, το οποίο δεν προωθήθηκε από το σύστημα, αλλά το ανέδειξαν οι απανταχού ροκάδες. Ο στιχουργός σαφώς δείχνει στο τραγούδι αυτό την απέχθειά του για τις θρησκείες, θεωρώντας ότι οπαδοποιούν, κοπαδοποιούν, λένε ψέμματα, κλέβουν το λαό, είναι οι κυρίως υπεύθυνες για τους πολέμους. Δεν έχει και πολύ άδικο..

      Διαγραφή
    2. Οι μυθικοί πλεον Hawkwind έκαναν την προεργασία για τις επιρροές του Lemmy,Διοδοτε.
      Δεν είναι αριστεριστικη αναρχία,επαιξαν ρόλο τα βιβλία φαντασίας του Michael Moorcock με τους αντι-ηρωες που επηρέασαν άλμπουμ όπως το Warriors at the edge of time.

      Διαγραφή
    3. Σωστός! Τα γνωρίζω αυτά, αλλά χάριν συντομίας έκανα τον χαρακτηρισμό. Και την πραγματική αναρχική ιδεολογία, ειδικά εγώ που κινήθηκα στον χώρο, ποτέ δεν την συνέδεσα με τους αριστερούς.

      Διαγραφή
  6. an kai to kommati einai super ..i ekdosi (arxiki )ek sepultura einai agapimeni .O sundiasmos pliroforiwn me moysiki einai kalos kai me empneysi na kathisei kapoios an psaksei

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΜΕΣΟ ΣΤΑΘΜΙΚΗ ΤΙΜΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ / ΛΙΤΡΟ ΣΕ €
    31/07/2023

    ΤΟΥΡΚΙΑ - 1.218

    ΕΛΛΑΔΑ - 1.948

    ΠΗΓΗ : https://www.globalpetrolprices.com/



    David Bowie / Cat People (Putting Out Fire)

    https://www.youtube.com/watch?v=sJJjSh7jBSQ

    V P X

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. https://www.pronews.gr/elliniki-politiki/i-timi-tis-venzinis-eftase-ta-3-eyro-sto-nisi-tis-ko-espase-to-rekor-akriveias-olon-ton-epoxon/

      https://www.pronews.gr/elliniki-politiki/n-papathanasis-i-akriveia-tha-rokanisei-to-eisodima-sas-den-mporoume-na-tin-kalypsoume-leyki-petseta-rixnei-i-kyvernisi/

      Διαγραφή