«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2024

Mετά την ψηφιακή εκπαίδευση, η Σουηδία επιστρέφει στο χαρτί!


 

Ήδη, η απόφαση για τον εκσυγχρονισμό της σχολικής εκπαίδευσης με την κατάργηση των σχολικών βιβλίων και την επιβολή οθονών παντού ήταν ένα ασυγχώρητο λάθος. Γιατί έγινε αυτό; Είναι πολύ απλό: εδώ και αρκετές δεκαετίες, η επιστήμη έχει αποδείξει τις βλαβερές συνέπειες των οθονών στη νευρωνική ανάπτυξη και τη μάθηση. Πριν από 13 και πλέον χρόνια, ο Michel Desmurget δημοσίευσε το μπεστ σέλερ TV Lobotomie - La vérité scientifique sur les effets de la télévision, βασισμένο σε εκατοντάδες επιστημονικές μελέτες.

 


 

Αυτό δεν είναι θέμα συζήτησης, η επιλογή της τεχνολογίας των υπολογιστών στα σχολεία δεν είναι τίποτα λιγότερο από ένα έγκλημα, σαμποτάζ που τιμωρείται με προδοσία, η καταστροφή του πολιτισμού καθαρά και απλά. Όλοι το γνωρίζουν αυτό εδώ και πολύ καιρό, και αρκεί να κοιτάξετε διεθνείς εκθέσεις όπως η αξιολόγηση PISA για να το συνειδητοποιήσετε.

Πρακτική εργασία
 
Στη σελίδα 136 της πρώτης έκδοσης του βιβλίου του που εκδόθηκε από τον Max Millo, ο Michel Desmurget δημοσίευσε ένα πείραμα που διεξήχθη σε δεκάδες χιλιάδες γερμανικά παιδιά. Τους ζητήθηκε να ζωγραφίσουν μικρούς, αρκετά απλούς χαρακτήρες. Η διαφορά ήταν τρομακτική, ανάλογα με τον αριθμό των ωρών τηλεόρασης που παρακολουθούσαν την ημέρα (βλ. παρακάτω).
 
 

 

Είναι απλά τρομακτικό και καταστροφικό. Η πολλή οθόνη σας κάνει ηλίθιους. Επίσης, σε δυσκολεύει να συγκεντρωθείς. Μετατρέπει τα μικρά παιδιά του σχολείου σε μελλοντικά καταναλωτικά ζόμπι που ταιριάζουν απόλυτα στην κοινωνία του αύριο που θέλουν να μας επιβάλουν οι παρακμιακές ελίτ του WEF. (Davos Forum )


lelibrepenseur.org 

 

diodotos-k-t.blogspot.com 

 

 

1 σχόλιο:

  1. Δεν ειναι το χαρτι και δεν ειναι οι οθονες .. γιατι ολα χρειάζονται.
    Το προβλημα έγκειται στην εκπαίδευση και τους στόχους της.
    Καποτε ο Φίλιππος Β βασιλεύς της Ελληνικης Μακεδονίας μας , επισκέφτηκε τον τοτε δάσκαλο του μικρού γιου του Αλέξανδρου ητοι τον μεγα Αριστοτελη μας να ενημερωθεί για την πρόοδο των μαθημάτων. .. .. και εμεινε έκπληκτος καθως ο Δάσκαλος Αριστοτελης του ειπε οτι ακομη ειναι στα προκαταρκτικά .. .. ητοι τους διδασκει .. ΠΩΣ ΝΑ ΣΚΈΠΤΟΝΤΑΙ , πως να ειναι ενεργοι , πως να ειναι σε εγρήγορση και να εχουν ευθύνη .. των σκέψεων και πραξεων τους...
    Αυτός ηταν ο στόχος και ο σκοπός τού α ληθη νου Δασκαλου κατι στο οποιο σημερα ειμαστε ολοι ελλειμματικοί..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή