Σχόλιο Θάνου koukfamily: Πολιτική και στρατιωτική ηγεσία καταστρέφουν τις Ένοπλες Δυνάμεις... Ο Δένδιας παριστάνει τον πατριώτη αλλά από πίσω καταστρέφει τα πάντα.... οδηγώντας χιλιάδες στρατιωτικούς στην παραίτηση.... Και οι στημένη ηγεσία των Ενόπλων μας Δυνάμεων αδιαφορεί.... Τα έχουμε πει πολλές φορές... Όταν ξεπουλάς την ιδιωτική και δημόσια περιουσία της πατρίδας μας (όπως
έγινε με τα μνημόνια) είσαι προδότης... γιατί απειλείς την κοινωνία και
τον λαό μας... Όταν καταστρέφεις τις ένοπλες δυνάμεις μας είσαι ένοχος εσχάτης προδοσίας,
διότι πλέον απειλείς την ίδια την εθνική μας ανεξαρτησία και την
ελευθερία της πατρίδας μας...
Αυτά
που συμβαίνουν στις ΕΔ τα τελευταία 3 χρόνια δεν θυμόμαστε να έχουν
ξανασυμβεί ποτέ στο παρελθόν. Ακόμα και σε περιπτώσεις όπου υπήρχε
προσπάθεια να μειωθεί ο αριθμός των στρατιωτικών, όπως το 2012, όλα
γίνονταν ελεγχόμενα και μόλις η κατάσταση έφτανε σε ένα συγκεκριμένο
σημείο, η μείωση κόσμου σταματούσε. Πλέον βρισκόμαστε σε ελεύθερη
πτώση.
Σύμφωνα
με την ΠΟΕΣ, το πρώτο τρίμηνο του 26 το ΠΝ έχασε 150 άτομα, ένα πλήρωμα
Φρεγάτας! Θυμόμαστε κι άλλες φορές που μετρήσαμε τις παραιτήσεις με
πλήρωμα Φρεγάτας: σε δύο χρόνια (2019-20), σε ένα χρόνο (2023), ακόμα
και σε 7 ή 8 μήνες (τα 2 τελευταία χρόνια) αλλά ποτέ ξανά μέσα σε 4
μήνες!
Ακόμα
κι αν ο Ν.Δένδιας προσπαθεί διαρκώς να διαφημίζει τις υποτιθέμενες
ευεργετικές μεταρρυθμίσεις του, η καταστροφή δεν μπορεί να κρυφτεί, ούτε
να ωραιοποιηθεί. Όταν μόνο το ΠΝ μετράει 900 στελέχη λιγότερα τα
τελευταία 7 χρόνια, αριθμό που επίσης δεν έχουμε ξαναδεί ποτέ, υπό άλλες
συνθήκες η κατάσταση θα είχε ήδη προκαλέσει την προσωπική παρέμβαση του
πρωθυπουργού. Όχι όμως επί αυτής της κυβέρνησης που φαίνεται ότι όλα
είναι αριθμοί και από την στιγμή που οι αριθμοί εξυπηρετούν την εικόνα
του Υπουργείου Οικονομικών, ούτε γάτα ούτε ζημιά.
Για
τον Α/ΓΕΝ πλέον δεν έχουμε να προσθέσουμε κάποιο άλλο σχόλιο. Φαίνεται
ότι έχει αποδεχτεί το ρόλο του ως παρατηρητής των εξελίξεων. Είναι ο
Αρχηγός που έχει χάσει το μεγαλύτερο μέρος του προσωπικού και έχει
μειώσει τον Στόλο όσο ποτέ άλλοτε στο παρελθόν, που διέταξε το λουκέτο
σε ένα Νοσοκομείο Του ΠΝ και το επόμενο διάστημα μάλλον θα χάσει και
άλλα εμφατικά περιουσιακά στοιχεία, αλλά δεν αισθάνεται καμία ανάγκη να
παραιτηθεί έστω για λόγους ευθιξίας. Θα ήταν παράλογο να… απαιτούσαμε
κάτι διαφορετικό από αυτόν.
Τον
Ιούνιο του 2023 είχαμε αποκαλύψει έγγραφο του Στόλου που είχε προκύψει
από ιδιαίτερο προβληματισμό για την κατάσταση των παραιτήσεων. Αρχηγός
Στόλου τότε ήταν ο σημερινός Α/ΓΕΝ. Από τις προτάσεις που υπέβαλε από
την τότε θέση του προς τη σημερινή, δεν έχει υλοποιηθεί ούτε μία! Ή
μάλλον τα προβλήματα έχουν πολλαπλασιαστεί, όπως και οι παραιτήσεις και η
Ηγεσία των ΕΔ σφυρίζει αδιάφορα.
Και
για να μην θεωρηθεί ότι στοχοποιούμε το ΠΝ με αφορμή της παραιτήσεις,
να διαβεβαιώσουμε ότι γνωρίζουμε πολύ καλά ότι και στον Στρατό και την
Αεροπορία τα πράγματα πάνε από το κακό στο χειρότερο. Το ΠΝ όμως θα
είναι αυτό που θα κληθεί να σηκώσει το μεγαλύτερο βάρος σε περίπτωση
θερμού επεισοδίου ή και σύγκρουσης το καλοκαίρι που αναμένεται θερμό
λόγω της «γαλάζιας πατρίδας».
Αν συνεχίσουν έτσι, στο τέλος θα μείνουν στο ΠΝ μόνο τα κουπιά.
militaire.gr
diodotos-k-t.blogspot.com
Επί πλέον,
ΑπάντησηΔιαγραφή" Απλήρωτοι οι πιλότοι των F-16 στην Κύπρο! – «Ενιαίο Αμυντικό Δόγμα» με άδειες τσέπες!
Είναι προσβολή προς τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων"
https://www.pronews.gr/elliniki-politiki/aplirotoi-oi-pilotoi-ton-f-16-stin-kypro-eniaio-amyntiko-dogma-me-adeies-tsepes/
Είναι πλέον φανερό, ότι η ελλαδίτικη καμαρίλα ετοιμάζεται να αναλάβει ξανά τον ρόλο τού φοροεισπράκτορα των πασάδων, όπως συνέβαινε την περίοδο τής οθωμανικής κυριαρχίας.
Σε πρόσφατο βίντεο, ο εξαιρετικός γεωπολιτικός αναλυτής Col. Douglas Mcgregor, αφού αναφερθεί στην πλήρη ήττα τής άφρονης και τυχοδιωκτικής πολιτικής των ΗΠΑ και την επερχόμενη πλήρη απόσυρσή τους από την Μέση Ανατολή, αφιερώνει αρκετό χρόνο, στο ότι η Τουρκία θα προσπαθήσει να αναπληρώσει το προκύπτον κενό με την ανασύσταση τής Οθωμανικής αυτοκρατορίας, όπως έχω επισημάνει σε προηγούμενα κείμενα και σχόλια.
https://www.youtube.com/watch?v=2Eff4Pkj35Q
Η πρόσφατη πρακτική τού τζιτζιφιόγκου γαμπρού τού Τραμπ στην Βόρειο Ήπειρο ενάντια στις περιουσίες των Ελλήνων τής περιοχής, με στόχο τον παράνομο και με φασιστικά μέσα επιβαλλόμενο πλουτισμό τής οικογένειας, έδειξε την βαθιά ανθελληνική εκφορά αυτού τού κέντρου, που έχει ως μοναδική επιδίωξη τον προσωπικό πλουτισμό, παρά τα δήθεν φιλελληνικά σαλιαρίσματα τής γκιλφόιλ, που έχει υποβιβάσει την διπλωματική εκπροσώπηση σε επίδειξη λάιφστάιλ. Η πρόσδεση τής χώρας στους μεγάλους χαμένους των εξελίξεων και ειδικά η συμμαχία με τον σιωνισμό, υπάρχει κίνδυνος να αποδειχθεί χειρότερη στρατηγική ήττα από την Μικρασιατική καταστροφή.
Όσο αφορά το πρακτικό βήμα, που θα μπορούσε να προσφέρει διέξοδο στις επερχόμενες απειλές, που είναι η Ελληνορωσική Συμμαχία, ουδείς αποτολμά να κατονομάσει αυτήν την ζωτική αναγκαιότητα, κάνοντας λόγο το πολύ μόνον για "προσέγγιση" και "βελτίωση των σχέσεων", επαναπαυόμενοι ότι με το να ξημεροβραδιάζονται στα σουβλατζίδικα, θα ματώσουν οι Ρώσοι για την προάσπιση τής Ελλάδος, επειδή το προφήτευσαν κάποιοι γεροντάδες.
Μέσα σε ένα σύντομο σχόλιο ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ φίλε Διονύση!
ΔιαγραφήΚοχλάζω μέσα μου τόσο πολύ με όλα αυτά που ανέφερες, που προσφεύγω στη μουσική για να ηρεμήσω. Δεν έχω δύναμη και χρόνο να κάνω κάτι περισσότερο για την πατρίδα μου, έχω και έναν+δύο ανθρώπους να φροντίσω για την υγεία τους και την επιβίωσή τους αυτό το διάστημα.
ΘΕΕ ΜΟΥ ΒΟΗΘΑ ΜΑΣ!
Φίλτατε Κώστα,
Διαγραφήκάνεις ήδη πάρα πολλά. Σε ευχαριστώ από καρδιάς για την αποφασιστική στήριξη που πρόσφερες πρόσφατα σε κάποιες προσπάθειες.
Τελικά, Δεν είναι Όλα Μαύρα, Είναι απλά Θέμα Ιεράρχησης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχουν Εθνικά Θέματα, Στα Οποία Η Κυβερνητική Στοχοπροσήλωση Είναι Απαράβατη.
''Μαρινάκης: Βασικός στόχος είναι η αυτοδυναμία''
https://www.el.gr/ellada/kommata/marinakis-vasikos-stochos-einai-i-ayto/
Ν.Κ.
Η Κούλα θα πάρει τ'@Rchiδια μου!!!
ΔιαγραφήΚαλού, Κακού, Μη βάζεις το χέρι σου στη φωτιά.
ΔιαγραφήΜέμνησο:
Άλλαι μεν Βουλαί ψηφοφόρων, Άλλα δε η S.L. Κελεύει.
Ν.Κ.