«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Τρίτη 5 Ιουνίου 2018

Ο «αντιρατσισμός» στην σύγχρονη ελληνική μουσική. (βίντεο)

Εικόνα από βίντεο-κλιπ του Πάνου Κιάμου, με Ελληνίδα να σχετίζεται με ιρακινό μετανάστη.

(Σημείωση: Οι μουσικές επιλογές -βίντεο- του άρθρου γίνονται βάσει του παράγοντα "ανθελληνική και νεοταξική προπαγάνδα" ή απουσίας του)  


Συχνά κάνουμε λόγο για τα μέσα επιβολής των απόψεων του κατεστημένου της Δημοκρατίας. Των μέσων, όπως φερειπείν τα ΜΜΕ, που χρησιμοποιεί για να εμποτίζει τα ιδεολογήματα του στις συνειδήσεις του λαού. Χωρίς προπαγάνδα οι διάφοροι νόμοι που περνά η εκάστοτε κυβέρνηση είναι απλά κούφιες διατάξεις, αν δεν ταυτιστούν συναισθηματικά με αυτές οι πολίτες.
.
Οι νεοφιλελεύθεροι Μαρξιστές που μας κυβερνούν, έχουν αποφασίσει εδώ και δεκαετίες να εγκαθιδρύσουν ένα καθεστώς όχι απλά πάνω σε νόμους, διατάξεις και ψηφίσματα, αλλά πάνω ή πιο συγκεκριμένα μέσα στα μυαλά των πολιτών. Δημιουργώντας έναν κόσμο απ’ τον οποίο όχι μόνο που κανείς δεν μπορεί να δραπετεύσει, αλλά κυριότερα που κανείς δεν θέλει να δραπετεύσει. Αυτός είναι ο νέος «Γυάλινος Κόσμος» του Φιλελευθερισμού και σήμερα θα δούμε έναν απ’ τους πολλούς τρόπους μέσω των οποίων μπολιάζεται στις καρδιές της νεολαίας.


Όλοι γνωρίζουμε πως η pop μουσική βιομηχανία δημιουργήθηκε από συγκεκριμένα λόμπι γαμψομύτηδων για να την αποβλακώσει. Ξεκίνησε να το κάνει ακόμα και πριν τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο. Σήμερα έχει θεμελιώσει μια παντοκρατορία όπου σε συνδυασμό με την βιομηχανία ταινιών του Χόλιγουντ ελέγχουν σε παγκόσμιο επίπεδο τις απόψεις, τις μόδες και τα ενδιαφέροντα της νεολαίας. Οι «μεγάλοι» σταρ που ανεβαίνουν και κατεβαίνουν ανάλογα με τις διαθέσεις των Καπιταλιστών (ή της χρήση ναρκωτικών που κάνουν), αποτελούν τα απανταχού πρότυπα προς μίμηση. Οι νέοι ντύνονται όπως αυτοί, μιλούν, συμπεριφέρονται το ίδιο. Επειδή, όμως, νέοι είμαστε κι εμείς που ποτέ δεν γοητευτήκαμε από αυτή τη σάπια κουλτούρα, οφείλουμε να καταδείξουμε τα βρώμικα μέσα που χρησιμοποιεί για να μας διαφθείρει.
.




                Παπαρίζου – Courtney Parker
Σε αυτό το άρθρο, θα εστιάσουμε στην ελληνική μουσική σκηνή και συγκεκριμένα στα βίντεο κλιπ των πιο «μεγάλων» και διάσημων
«καλλιτεχνών». Δεν θα κρίνουμε την ποιότητα ή το επίπεδο των στίχων, ούτε της μουσικής. Αυτά είναι άλλες φορές καλά και άλλες κακά. Για άλλους αριστουργήματα και άλλους σκουπίδια. Η τέχνη άπτεται της προσωπικότητας και της ιδιοσυγκρασία του καθενός, είναι κυριολεκτικά μια προσωπική υπόθεση. Η τέχνη όμως, κατά κύριο λόγο στον σύγχρονο κόσμο, στρατεύεται υπέρ του καθεστώτος. Προπαγανδίζει τις θέσεις και τις απόψεις του.
.
Η τέχνη σε ένα εθνικό καθεστώς, σε ένα κράτος που μόνο στόχο έχει να υπηρετεί το λαό του, να προασπίζει τα συμφέροντα του και στοχεύει στην εξέλιξη του πολιτισμού του, δεν χωράει εικόνες που ποντάρουν μονάχα στην διάλυση του.
.
Η διάδοση της ομοφυλοφιλίας δεν είναι άποψη, είναι καρκίνος για το ίδιο το έθνος! Το να έχεις συντρόφους διαφορετικού αίματος και χρώματος από σένα δεν είναι «εναλλακτικότητα», ούτε μοντερνισμός. Είναι δολοφονία για τη φυλή μας! Η ανοχή στους λαθρομετανάστες είναι υπόθαλψη τρομοκρατίας και η προάσπιση των συμφερόντων της Δημοκρατίας, θάνατος για ολόκληρο τον ελληνισμό και την ιστορία του!
.
Το κατεστημένο έχει ανθρώπους παντού. Είναι στα μίντια, στη βουλή και τον τύπο. Σε μεγαλοκεφαλαιουχικές εταιρίες και δήμους. Σε στοές και κέντρα διασκέδασης. Οι γραμμές, οι ιδέες, τα σύμβολα τους είναι παντού και μας το δείχνουν περήφανα.
.
Η μουσική βιομηχανία αποτελεί έναν απ’ τους βασικότερους πυλώνες αυτής της προπαγάνδας που από την αρχή της βασίστηκε, και πάντα θα βασίζεται, στην Εικόνα. Ένας στίχος είναι ατόφιος μόνο στο άκουσμα του από ένα ραδιόφωνο. Μόνο εκεί μπορείς να τον κρίνεις για την ποιότητα του. Σε μια τηλεόραση, όμως, ή σε ένα βίντεο στο διαδίκτυο γίνεται κάτι το τελείως διαφορετικό αν ο σκηνοθέτης το επιλέξει.
.
Ο πρώτος που αποφασίζει είναι ο Καπιταλιστής ιδιοκτήτης της δισκογραφικής. Αυτός θα δώσει τη γραμμή στον σκηνοθέτη που αποτελεί πιστό του πιόνι (πολλές φορές και γκόμενο)… Ο τραγουδιστής θέλει απλά να γίνει γνωστός, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι άμοιρος ευθυνών. Στις περισσότερες περιπτώσεις, όμως, είναι απλά ένα θύμα του Καπιταλισμού. Σπάνια έχει γνώμη ή άποψη κι αν τύχει και διαφωνήσει θα έρθει αντιμέτωπος μόνο με ένα «δημοκρατικό» βέτο: «Αυτό θα είναι το κλιπ κι αν σ’ αρέσει«. Συνήθως, όμως, δεν τον ενδιαφέρει τίποτα πέρα απ’ το να γίνει γνωστός. Να αποκτήσει δόξα και χρήμα. Μάλιστα πολλές φορές είναι τόσο απελπισμένος για ένα «hit», μια επιτυχία, που θα κάνει τα πάντα για να την αποκτήσει. Είναι αυτά που το κοινό δεν μαθαίνει ποτέ γιατί γίνονται όταν τα φώτα και οι κάμερες κλείνουν.
.
Ο σκηνοθέτης, λοιπόν, μαζί με τον παραγωγό είναι αυτοί που επιλέγουν τις εικόνες που θα περάσουν στο κοινό και θα χαράξουν στην καρδιά του ένα συναίσθημα το οποίο θα συνοδεύεται από μια άποψη. «Το δράμα του μετανάστη«, «ο χωρισμός που βιώνει ένα διαφυλετικό ζευγάρι«, «το ποσό κουλ είναι να είσαι γκέι«. Αυτά είναι τα κυριότερα θέματα που αφηγούνται τα περισσότερα βίντεο κλιπ όπως και τα υπόλοιπα τηλεοπτικά και κινηματογραφικά προγράμματα. Ας ακούσουμε στο σημείο αυτό τις απόψεις του πιο γνωστού και πολύτιμου για την νέα τάξη σκηνοθέτη.


Στην συνέχεια θα παρουσιάσουμε μια σειρά με τα πιο τρανταχτά παραδείγματα που μπορέσαμε να συγκεντρώσουμε από μια πληθώρα επιλογών. Επιλέξαμε ένα μόνο βίντεο από κάθε καλλιτέχνη μολονότι πολλοί εξ’ αυτών έχουν πολλά τα οποία θα μπορούσαμε να παραθέσουμε. Δεν διαλέξαμε βίντεο από τραγουδιστές που είναι μαύροι ή Ρομά καθότι το θεωρούμε περιττό. Βάλαμε μόνο απ’ όσους θεωρούνται ή όντως είναι Έλληνες. Τέλος, τα βίντεο κλιπ είναι από το χώρο του «λαϊκού» ή ποπ τραγουδιού, από καλλιτέχνες που θεωρούνται καταξιωμένοι κι έχουν χιλιάδες υποστηρικτές και όπως θα δείτε εκατομμύρια διαδικτυακών προβολών.

Ως κατακλείδα αυτού του άρθρου παρουσιάζουμε 3 παραδειγματικά βίντεο κλιπ που για μας προάγουν κάτι το υγιές και πραγματικά ελληνικό. Τρία παραδείγματα προς μίμηση για κάθε ενσυνείδητο σκηνοθέτη μουσικών βίντεο κλιπ.
  

Τέλος, παραθέτουμε ένα παραδειγματικό βίντεο κλιπ από έναν Τούρκο, δυστυχώς, ο οποίος όμως δείχνει να σέβεται την καταγωγή και την παράδοση του κι έτσι αν και ασχολείται με ένα είδος μουσικής απόλυτα μοντέρνο και σύγχρονο, το παντρεύει με εικόνες απόλυτα εθνικές και παραδοσιακές. Αυτό για όσους θα πουν ότι τέτοιες εικόνες δεν «κολλάνε» με την σύγχρονη μουσική…

Αλέξανδρος Τζούλιος

3 σχόλια:

  1. Καλημέρα σας, οικοδεσπότα!

    Γνωστές ιστορίες.

    Παλιότερα, όταν τα ιδιωτικά κανάλια είχαν ακόμη (κλεψιμέϊκα) λεφτά, ο Αντέννας μας είχε ταράξει με τα "αντιρατσιστικά" σήριαλ του Μανούσου Μανουσάκη. Γύφτισσα με "μπαλαμό", φοιτήτρια δική μας με μεμέτη απ' τη Θράκη, κτλ κτλ κτλ.
    'Ντάξ', τώρα επεκτάθηκε αυτή η ανοησία καί στα βιντεοκλίπς.

    Παρενθετικώς: η μουσική δεν χρειάζεται καμμία οπτική κάλυψη. Απλούστατα, επειδή την δημιουργεί! Φαντάζεστε ο Βιβάλντι να έφτιαχνε βιντεοκλίπ γιά τις "4 εποχές"; Δηλαδή, πρέπει να δούμε σε βίντεο χωριάτες να πατάνε τα σταφύλια, γιά να καταλάβουμε τί παίζουν οι βιόλες στο "Φθινόπωρο";
    Αλλά, όπως γράφει καί το κείμενο, όλα συντείνουν στο εύπεπτο. Στο να μή σκέφτεσαι.

    Παρενθετικώς, πάλι... Αυτό το εύπεπτο έκαψε κόσμο καί κοσμάκη! Δε λέω, ωραίο το ρόκ 'ν' ρόλλ, αλλά επίσης ωραία (καί σαφώς πιό σύνθετα από μουσική επεξεργασία) ήταν καί τα διαμαντάκια του είδους Mondo Exotica, τα οποία δυστυχώς δεν θυμάται κανείς σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα αγαπητέ Εργοδότα!

      Προσωπικά, ποτέ δεν έτρεχα να δω ένα καινούριο βιντεοκλίπ, αν δεν το άκουγα πρώτα στο ραδιόφωνο, μόνο και μόνο γι αυτό: Για να μην επηρεαστεί από την εικόνα το μουσικό κριτήριο.

      π.χ. αν άκουγες πρώτη φορά στο ραδιόφωνο το I want to break free Queen, έλεγες "χμ..αξιόλογο ποπ τραγουδάκι". Αν όμως το άκουγες εξ αρχής από το βίντεο-κλιπ..έλεγες "τί μακακία είναι πάλι αυτή!" γιατί ξενέρωνες με τον Φρέντυ Μέρκιουρι να κάνει την οικιακή βοηθό αλα Δέσποινα Στυλιανοπούλου με μουστάκι!
      Αυτά στη δεκαετία του '90.
      Στην σημερινή εποχή καταστρέφουν την αισθητική μας με Κοντσίτα Βουρστ...

      Διαγραφή
  2. 05 Ιουνίου 2018
    Τζανακόπουλος: «Θέλουμε Υιοθεσία Παιδιών Από Ομοφυλόφιλους»!!!
    -------
    Yπερ της νομοθετικής κατοχύρωσης του δικαιώματος στον πολιτικό γάμο και του δικαιώματος στην τεκνοθεσία από ομόφυλα ζευγάρια και το σύνολο της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας τάχθηκε την περασμένη Παρασκευή ο Δημήτρης Τζανακόπουλος.
    «Είναι ανάγκη να προχωρήσουμε πια στη ρητή νομοθετική κατοχύρωση του δικαιώματος στον πολιτικό γάμο και του δικαιώματος στην τεκνοθεσία» τόνισε χαρακτηριστικά ο κυβερνητικός εκπρόσωπος σε εκδήλωση νεολαίας του ΣΥΡΙΖΑ με τίτλο «Είναι θέμα αγάπης, όχι φύλου».
    Όπως τόνισε ο Δημήτρης Τζανακόπουλος μετά τα νέα νομοθετήματα για διεύρυνση των ελευθεριών αναδύονται νέες διεκδικήσεις.
    Μετά το σύμφωνο συμβίωσης, σημείωσε, ανοίγει η συζήτηση για τον πολιτικό γάμο, μετά την υπερψήφιση για τον αυτοπροσδιορισμό της ταυτότητας φύλου ανοίγει αμέσως και το πεδίο αναφοράς για τον πολιτικό γάμο για το σύνολο της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας και μετά το
    ν/σ για την ανάδοχη η συζήτηση πηγαίνει στο επόμενο επίπεδο, αυτό της παιδοθεσίας και της αναγνώρισης του δικαιώματος στη γονεϊκότητα...
    ☆ΝΑ ΔΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΤΗΘΟΥΝ ΚΡΕΜΑΛΕΣ☆

    ΑπάντησηΔιαγραφή