«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Παρασκευή 26 Απριλίου 2019

Δημ.Παπαγιαννόπουλος - Ουράνιοι Ύμνοι Μεγάλης Παρασκευής

8 σχόλια:

  1. Ο ΚΥΡΙΟΣ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ Ο ΠΑΝΑΓΝΟΣ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΠΛΗΜΜΥΡΙΖΕΙ ΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ ΜΕ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ
    ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΕΝΑ ΜΑΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΝΑ ΑΝΤΕΞΟΥΜΕ .

    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΣΑΣ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΥΓΕΙΑ.

    Αι γενεαί πάσαι, ύμνον τη Ταφή Σου, προσφέρουσι Χριστέ μου.
    Καθελών του ξύλου, ο Αριμαθείας, εν τάφω Σε κηδεύει.
    Μυροφόροι ήλθον, μύρα σοι, Χριστέ μου, κομίζουσαι προφρόνως.
    Δεύρο πάσα κτίσις, ύμνους εξοδίους, προσοίωμεν τω Κτίστη.
    Ούς έθρεψε το μάννα, εκίνησαν την πτέρναν, κατά του ευεργέτου.
    Ιωσήφ κηδεύει, συν τω Νικοδήμω, νεκροπρεπώς τον Κτίστην.

    Ω γλυκύ μου έαρ, γλυκύτατόν μου Τέκνον, πού έδυ σου το κάλλος;
    Υιέ Θεού παντάναξ, Θεέ μου πλαστουργέ μου, πώς πάθος κατεδέξω;
    Έρραναν τον τάφον αι Μυροφόροι μύρα, λίαν πρωί ελθούσαι.
    Ω Τριάς Θεέ μου, Πατήρ Υιός και Πνεύμα, ελέησον τον κόσμον.
    Ιδείν την του Υιού σου, Ανάστασιν, Παρθένε, αξίωσον σους δούλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΔΙΑ ΕΣΑΣ!
      ΚΙ ΕΠΙΣΗΣ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΝ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΝ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ!

      Διαγραφή
  2. Καλή Λαμπρή ,καλή Ανάσταση να εχουμε Κώστα μου!!ολος ο Ελληνισμός απανταχού τής γής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φωτεινούλα μου ΕΠΙΣΗΣ!!!
    Με υγεία, σοφία, μετάνοια -κυρίως με την γενικότερη έννοια-, αφύπνιση: Πατριωτισμός, λεβεντιά, τιμιότητα, ευσυνειδησία, να βγούμε από το πηγάδι του σκότους, η Ελλάδα να Αναστηθεί και να δοξαστεί ξανά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΥ-ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ26 Απριλίου, 2019 22:23

    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΣΕΝΑ ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ ΚΩΣΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΤΟΥ ΔΙΟΔΟΤΟΥ.Ο ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟΣ ΧΡΙΣΤΟΣ,ΝΑ ΜΑΣ ΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΆ ΜΑΣ ΠΑΘΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΕΥΤΕΡΙΆ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΣΑΣ ΜΑΣ.ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ,ΑΔΕΡΦΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή Λαμπρή Κώστα και σε όλους.

    Γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή