«Τί πραγματικά συμβαίνει στην Ελληνική Θράκη;»
«Απειλείται η εθνική μας κυριαρχία;»
«Ποιός ο ρόλος του Τουρκικού Προξενείου στην Κομοτηνή;»
«Ποιοί μηχανισμοί λειτουργούν με στόχο τη χειραγώγηση των μουσουλμανικών μειονοτήτων;»
Ο Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος, εφιστά την προσοχή μας στην Θράκη, έπειτα από τα αποτελέσματα των εκλογών που σε δύο νομούς εξέλεξαν το Κόμμα «Ισότητας, Ειρήνης και Φιλίας». Η πρόεδρος του κόμματος δήλωσε πως πρόκειται για ένα «τουρκικό κόμμα, αλλά συγχρόνως και ένα επίσημο κόμμα του Ελληνικού Κράτους, που απλά έχει ιδρυθεί από Τούρκους» κάτι που πρέπει να διαχειριστούμε άμεσα, όπως τονίζει ο Μητροπολίτης.
Η δήλωση της Προέδρου του Κόμματος «Ισότητας, Ειρήνης και Φιλίας» κ. Τσιγδέμ Ασάφογλου, μετά τις ευρωεκλογές 2019, ότι το ΚΙΕΦ είναι «τουρκικό κόμμα, αλλά συγχρόνως και ένα επίσημο κόμμα του Ελληνικού Κράτους, που απλά έχει ιδρυθεί από Τούρκους», δημιούργησε ένα νέο κύκλο προβληματισμού, ανησυχίας και διαλόγου στην Χώρα μας. Το εκλογικό αποτέλεσμα ανέδειξε μια σειρά από «κρυμμένα» μυστικά, πολιτικές συμπεριφορές, φοβικά σύνδρομα, στρεβλές κρατικές αντιλήψεις, λάθη και σφάλματα.
Το θέμα είναι πολυδιάστατο και πολύπλοκο με βαθιές ρίζες. Η ανάλυσή του
απαιτεί γνώση των πραγματικών διαστάσεών του, αλλά και νηφαλιότητα στις
ερμηνείες του, προκειμένου να εξαχθούν τα σωστά συμπεράσματα. (Είχα
αναφερθεί και παλαιότερα στο ζήτημα, με άρθρο μου που αναρτήθηκε στην
ιστοσελίδα μας, στις 23-6-2014: «Η εκλογική συμπεριφορά της
μουσουλμανικής Μειονότητος στις Ευρωεκλογές του 2014. Προβληματισμοί
επάνω στους «άτεγκτους» αριθμούς»).
Οπωσδήποτε δεν χωρεί περαιτέρω ολιγωρία. Εξάπαντος πρέπει να δοθούν απαντήσεις σε ερωτήματα, όπως:
«Τί πραγματικά συμβαίνει στην Ελληνική Θράκη;»
«Απειλείται η εθνική μας κυριαρχία;»
«Ποιός ο ρόλος του Τουρκικού Προξενείου στην Κομοτηνή;»
«Ποιοί μηχανισμοί λειτουργούν με στόχο τη χειραγώγηση των μουσουλμανικών μειονοτήτων;»
«Πώς θα αναδειχθεί και θα κατοχυρωθεί η ταυτότητα των Πομάκων και των Ρομά;»
«Πέτυχαν οι μειονοτικές πολιτικές που εφαρμόσθηκαν στην Ελληνική Θράκη;»
«Ποιά είναι η ευθύνη των Κομμάτων;»
Θα επιχειρήσω καταγραφή των δρώμενων και ο κάθε αναγνώστης ας βγάλει συμπεράσματα.
Το ΚΙΕΦ αναδείχθηκε ηγεμονικό κόμμα στη Ροδόπη και στην Ξάνθη(25,04%). Όμως, είχε μια πτώση σε σχέση με τις ευρωεκλογές του 2015: (Ροδόπη από 26.042 ψήφοι, σε 23.069. Ξάνθη από 15.391 ψήφοι σε 14.972). Αυτό σημαίνει ότι το 50% του εκλογικού μειονοτικού σώματος ελέγχεται από την Τουρκία και κατευθύνεται όπου η Άγκυρα κάθε φορά επιθυμεί. Το άλλο, όμως μισό, πώς εκφράζεται;
Στις ευρωεκλογές, η υποψήφια της Νέας Δημοκρατίας κ. Αμέτ Ογλού Χιουμεϊρά έλαβε 10.617 ψήφους· του ΣΥΡΙΖΑ, η κ. Μουσταφά Οφούκ 17.426· του ΚΙΝΑΛ, η κ. Σαδουλά Σεβτζάν 1.259 και του ΚΚΕ, ο κ. Κερατζή Ιμπράμ 904 ψήφους.
Το ΚΙΕΦ είναι η μετεξέλιξη των δύο κομμάτων («Εμπιστοσύνη» & «Πεπρωμένο») που ίδρυσε το 1989 ο Αμέτ Σαδίκ. Στις εθνικές εκλογές του 1989 έλαβαν το 25,09% των ψήφων.
Έκτοτε, φαίνεται ότι ο σκληρός μειονοτικός πυρήνας παραμένει συμπαγής, αλλά έχει συγκεκριμένη εμβέλεια και όρια.
Τα πολιτικά Κόμματα καιροσκοπικά και για ιδιοτελείς λόγους, είναι διαχρονικά συνομιλητές του Τουρκικού Προξενείου της Κομοτηνής και των ακραίων μειονοτικών, με σκοπό την εκλογή βουλευτών (μειονοτικών και μη).
Δύο χαρακτηριστικά παραδείγματα:
Ο κ. Αχμέτ Χατζηοσμάν, διετέλεσε πρόεδρος του ΚΙΕΦ στο χρονικό διάστημα 1999-2007. Παράλληλα εκλέχθηκε βουλευτής του ΠΑΣΟΚ.
Στις εκλογές του 2015 εκλέχθηκαν 3 μειονοτικοί βουλευτές στη Ροδόπη και ένας στην Ξάνθη με τον ΣΥΡΙΖΑ.
Οι πολιτικές σχέσεις και οι εκλογικές εξαρτήσεις των Κομμάτων από τους ηγέτες της μειονότητος (για τη μαζική χειραγώγηση των ψηφοφόρων της μειονότητος) είναι ένα μεγάλο πρόβλημα του πολιτικού συστήματος της Χώρας μας.
Τα μέτρα μειονοτικής πολιτικής που έλαβε η Πατρίδα μας, ιδιαίτερα στον τομέα της εκπαίδευσης (με την υιοθέτηση της θετικής διάκρισης), δεν έφεραν ουσιαστικά αποτελέσματα. Η θεσμοθέτηση της ισονομίας και ισοπολιτείας με την άρση διοικητικών μέτρων, η πτώση της «μπάρας», η κατάργηση του άρθρου 19 του Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, δεν έφεραν ανατροπή στο εσωτερικό καθεστώς των μουσουλμανικών μειονοτήτων.
Η υιοθέτηση της αρχής του αυτοπροσδιορισμού της ταυτότητος, επέτρεψε στους σκληροπυρηνικούς τουρκογενείς μειονοτικούς να ασκήσουν επιθετική πολιτική, τόσο απέναντι στη μεγάλη μάζα των μουσουλμάνων, με στόχο την μη ενσωμάτωσή τους στον κοινωνικό, πολιτισμικό και οικονομικό ιστό της Ελλάδος, όσο και απέναντι στους Πομάκους, στους Ρομά και στους Αλεβίτες. Ασκώντας εθνικιστική και ρατσιστική ρητορική, αλλά και πρακτική, επιχειρούν να καταργήσουν την διαφορετικότητα των συγκεκριμένων μειονοτικών και την κατοχύρωση του προτάγματος ότι η μειονότητα είναι «μία και τουρκική»!
Ασκούν πιέσεις και διακρίσεις με στόχο την ομογενοποίηση και τον έλεγχο όλων των μειονοτικών ομάδων της ελληνικής Θράκης.
Σ’ αυτή την απόπειρα το ελληνικό Κράτος αδυνατεί (ή αδιαφορεί) να προστατεύσει τα δικαιώματα των Πομάκων, των Ρομά και των Αλεβιτών-Μπεκτασήδων. Και εμφανίζεται να μην τολμά να αναδείξει και να κατοχυρώσει την ιδιαίτερη διακριτή ταυτότητα τους.
Το ίδιο εξαιρετικά ανησυχητικό είναι και το φαινόμενο της
επαμφοτερίζουσας συμπεριφοράς βουλευτών – πολιτευτών – αυτοδιοικητικών
απέναντι στους ψευτο-μουφτήδες.
Ο συγχρωτισμός, η συνεργασία, αλλά και η ανοχή απέναντί τους, επιτρέπει την ακραία εθνικιστική μειονοτική ελίτ να εργαλειοποιεί την μουσουλμανική μειονότητα της ελληνικής Θράκης υπέρ των συμφερόντων της Τουρκίας. Η οποία, πρόθυμα δημιουργεί σταθερές δομές παρέμβασης και ελέγχου, ακόμα και της οικονομικής ζωής των μειονοτικών, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την περίπτωση της Τράπεζας Ziraat.
Η στρατηγική επιλογή της Τουρκίας να αναδειχθεί σε αυτόκλητη προστάτιδα δύναμη μιας ομογενοποιημένης μειονότητος που αυτοπροσδιορίζεται ως «τουρκική», είναι ένα κρίσιμο εθνικό θέμα που ξεπερνά μικροκομματικές και μικροπολιτικές τακτικές.
Στο παρελθόν είχε κατατεθεί η πρόταση να ελεγχθούν όσες δράσεις του Τουρκικού Προξενείου Κομοτηνής υπερβαίνουν τις διπλωματικές του αρμοδιότητες.
Αυτό σήμερα, είναι επιθυμητό; Είναι εφικτό;
Οι παραπάνω προβληματισμοί εντείνονται κάτω από το φάσμα της υπογεννητικότητος των χριστιανικών πληθυσμών της ελληνικής Θράκης, καθώς διαμορφώνουν επικίνδυνα ανησυχητική την εικόνα του μέλλοντός της. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και τις δημογραφικές αναλύσεις, στις πεδιάδες της Ροδόπης και της Ξάνθης στο άμεσο μέλλον, θα κατοικούν, όπως σήμερα στον ορεινό όγκο, συμπαγείς μουσουλμανικοί πληθυσμοί, ενώ στις πόλεις, θα ενισχυθούν οι συσπειρώσεις μειονοτικών.
Η κατάσταση της ελληνικής Θράκης, λόγω των συγχρόνων γεωπολιτικών εξελίξεων, είναι σοβαρή και κρίσιμη. Απαιτείται σοβαρός και υπεύθυνος εθνικός στοχασμός, για το μείζον αυτό ελληνικό θέμα. Θεωρώ ότι, περισσότερο από κάθε άλλη εποχή, είναι επίκαιρη η υιοθέτηση από τη νέα Βουλή της επιτακτικής πλέον προτάσεως για την συγκρότηση «Διακομματικής Επιτροπής» για την ελληνική Θράκη.
Κλείνω, με ένα επιστημονικά θεωρητικό ερώτημα:
Όταν στη Γερμανία η κοινωνία αμφισβητεί, σοβαρά πλέον, την λειτουργικότητα του ιδεολογήματος του Γιούργκεν Χάμπερμας και η ίδια η καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ ομολογεί ότι «η ιδέα του πολυπολιτισμού είναι νεκρή», μήπως θα έπρεπε και στην Ελλάδα «να ανακρούσωμε πρύμναν» και να διερευνήσουμε την προοπτική μιας συνεκτικά δομημένης κοινωνίας; Λέω, μήπως!
πηγή
«Απειλείται η εθνική μας κυριαρχία;»
«Ποιός ο ρόλος του Τουρκικού Προξενείου στην Κομοτηνή;»
«Ποιοί μηχανισμοί λειτουργούν με στόχο τη χειραγώγηση των μουσουλμανικών μειονοτήτων;»
Ο Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος, εφιστά την προσοχή μας στην Θράκη, έπειτα από τα αποτελέσματα των εκλογών που σε δύο νομούς εξέλεξαν το Κόμμα «Ισότητας, Ειρήνης και Φιλίας». Η πρόεδρος του κόμματος δήλωσε πως πρόκειται για ένα «τουρκικό κόμμα, αλλά συγχρόνως και ένα επίσημο κόμμα του Ελληνικού Κράτους, που απλά έχει ιδρυθεί από Τούρκους» κάτι που πρέπει να διαχειριστούμε άμεσα, όπως τονίζει ο Μητροπολίτης.
Η δήλωση της Προέδρου του Κόμματος «Ισότητας, Ειρήνης και Φιλίας» κ. Τσιγδέμ Ασάφογλου, μετά τις ευρωεκλογές 2019, ότι το ΚΙΕΦ είναι «τουρκικό κόμμα, αλλά συγχρόνως και ένα επίσημο κόμμα του Ελληνικού Κράτους, που απλά έχει ιδρυθεί από Τούρκους», δημιούργησε ένα νέο κύκλο προβληματισμού, ανησυχίας και διαλόγου στην Χώρα μας. Το εκλογικό αποτέλεσμα ανέδειξε μια σειρά από «κρυμμένα» μυστικά, πολιτικές συμπεριφορές, φοβικά σύνδρομα, στρεβλές κρατικές αντιλήψεις, λάθη και σφάλματα.
Οπωσδήποτε δεν χωρεί περαιτέρω ολιγωρία. Εξάπαντος πρέπει να δοθούν απαντήσεις σε ερωτήματα, όπως:
«Τί πραγματικά συμβαίνει στην Ελληνική Θράκη;»
«Απειλείται η εθνική μας κυριαρχία;»
«Ποιός ο ρόλος του Τουρκικού Προξενείου στην Κομοτηνή;»
«Ποιοί μηχανισμοί λειτουργούν με στόχο τη χειραγώγηση των μουσουλμανικών μειονοτήτων;»
«Πώς θα αναδειχθεί και θα κατοχυρωθεί η ταυτότητα των Πομάκων και των Ρομά;»
«Πέτυχαν οι μειονοτικές πολιτικές που εφαρμόσθηκαν στην Ελληνική Θράκη;»
«Ποιά είναι η ευθύνη των Κομμάτων;»
Θα επιχειρήσω καταγραφή των δρώμενων και ο κάθε αναγνώστης ας βγάλει συμπεράσματα.
Το ΚΙΕΦ αναδείχθηκε ηγεμονικό κόμμα στη Ροδόπη και στην Ξάνθη(25,04%). Όμως, είχε μια πτώση σε σχέση με τις ευρωεκλογές του 2015: (Ροδόπη από 26.042 ψήφοι, σε 23.069. Ξάνθη από 15.391 ψήφοι σε 14.972). Αυτό σημαίνει ότι το 50% του εκλογικού μειονοτικού σώματος ελέγχεται από την Τουρκία και κατευθύνεται όπου η Άγκυρα κάθε φορά επιθυμεί. Το άλλο, όμως μισό, πώς εκφράζεται;
Στις ευρωεκλογές, η υποψήφια της Νέας Δημοκρατίας κ. Αμέτ Ογλού Χιουμεϊρά έλαβε 10.617 ψήφους· του ΣΥΡΙΖΑ, η κ. Μουσταφά Οφούκ 17.426· του ΚΙΝΑΛ, η κ. Σαδουλά Σεβτζάν 1.259 και του ΚΚΕ, ο κ. Κερατζή Ιμπράμ 904 ψήφους.
Το ΚΙΕΦ είναι η μετεξέλιξη των δύο κομμάτων («Εμπιστοσύνη» & «Πεπρωμένο») που ίδρυσε το 1989 ο Αμέτ Σαδίκ. Στις εθνικές εκλογές του 1989 έλαβαν το 25,09% των ψήφων.
Έκτοτε, φαίνεται ότι ο σκληρός μειονοτικός πυρήνας παραμένει συμπαγής, αλλά έχει συγκεκριμένη εμβέλεια και όρια.
Τα πολιτικά Κόμματα καιροσκοπικά και για ιδιοτελείς λόγους, είναι διαχρονικά συνομιλητές του Τουρκικού Προξενείου της Κομοτηνής και των ακραίων μειονοτικών, με σκοπό την εκλογή βουλευτών (μειονοτικών και μη).
Ο κ. Αχμέτ Χατζηοσμάν, διετέλεσε πρόεδρος του ΚΙΕΦ στο χρονικό διάστημα 1999-2007. Παράλληλα εκλέχθηκε βουλευτής του ΠΑΣΟΚ.
Στις εκλογές του 2015 εκλέχθηκαν 3 μειονοτικοί βουλευτές στη Ροδόπη και ένας στην Ξάνθη με τον ΣΥΡΙΖΑ.
Οι πολιτικές σχέσεις και οι εκλογικές εξαρτήσεις των Κομμάτων από τους ηγέτες της μειονότητος (για τη μαζική χειραγώγηση των ψηφοφόρων της μειονότητος) είναι ένα μεγάλο πρόβλημα του πολιτικού συστήματος της Χώρας μας.
Τα μέτρα μειονοτικής πολιτικής που έλαβε η Πατρίδα μας, ιδιαίτερα στον τομέα της εκπαίδευσης (με την υιοθέτηση της θετικής διάκρισης), δεν έφεραν ουσιαστικά αποτελέσματα. Η θεσμοθέτηση της ισονομίας και ισοπολιτείας με την άρση διοικητικών μέτρων, η πτώση της «μπάρας», η κατάργηση του άρθρου 19 του Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, δεν έφεραν ανατροπή στο εσωτερικό καθεστώς των μουσουλμανικών μειονοτήτων.
Η υιοθέτηση της αρχής του αυτοπροσδιορισμού της ταυτότητος, επέτρεψε στους σκληροπυρηνικούς τουρκογενείς μειονοτικούς να ασκήσουν επιθετική πολιτική, τόσο απέναντι στη μεγάλη μάζα των μουσουλμάνων, με στόχο την μη ενσωμάτωσή τους στον κοινωνικό, πολιτισμικό και οικονομικό ιστό της Ελλάδος, όσο και απέναντι στους Πομάκους, στους Ρομά και στους Αλεβίτες. Ασκώντας εθνικιστική και ρατσιστική ρητορική, αλλά και πρακτική, επιχειρούν να καταργήσουν την διαφορετικότητα των συγκεκριμένων μειονοτικών και την κατοχύρωση του προτάγματος ότι η μειονότητα είναι «μία και τουρκική»!
Ασκούν πιέσεις και διακρίσεις με στόχο την ομογενοποίηση και τον έλεγχο όλων των μειονοτικών ομάδων της ελληνικής Θράκης.
Σ’ αυτή την απόπειρα το ελληνικό Κράτος αδυνατεί (ή αδιαφορεί) να προστατεύσει τα δικαιώματα των Πομάκων, των Ρομά και των Αλεβιτών-Μπεκτασήδων. Και εμφανίζεται να μην τολμά να αναδείξει και να κατοχυρώσει την ιδιαίτερη διακριτή ταυτότητα τους.
Ο συγχρωτισμός, η συνεργασία, αλλά και η ανοχή απέναντί τους, επιτρέπει την ακραία εθνικιστική μειονοτική ελίτ να εργαλειοποιεί την μουσουλμανική μειονότητα της ελληνικής Θράκης υπέρ των συμφερόντων της Τουρκίας. Η οποία, πρόθυμα δημιουργεί σταθερές δομές παρέμβασης και ελέγχου, ακόμα και της οικονομικής ζωής των μειονοτικών, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την περίπτωση της Τράπεζας Ziraat.
Η στρατηγική επιλογή της Τουρκίας να αναδειχθεί σε αυτόκλητη προστάτιδα δύναμη μιας ομογενοποιημένης μειονότητος που αυτοπροσδιορίζεται ως «τουρκική», είναι ένα κρίσιμο εθνικό θέμα που ξεπερνά μικροκομματικές και μικροπολιτικές τακτικές.
Στο παρελθόν είχε κατατεθεί η πρόταση να ελεγχθούν όσες δράσεις του Τουρκικού Προξενείου Κομοτηνής υπερβαίνουν τις διπλωματικές του αρμοδιότητες.
Αυτό σήμερα, είναι επιθυμητό; Είναι εφικτό;
Οι παραπάνω προβληματισμοί εντείνονται κάτω από το φάσμα της υπογεννητικότητος των χριστιανικών πληθυσμών της ελληνικής Θράκης, καθώς διαμορφώνουν επικίνδυνα ανησυχητική την εικόνα του μέλλοντός της. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και τις δημογραφικές αναλύσεις, στις πεδιάδες της Ροδόπης και της Ξάνθης στο άμεσο μέλλον, θα κατοικούν, όπως σήμερα στον ορεινό όγκο, συμπαγείς μουσουλμανικοί πληθυσμοί, ενώ στις πόλεις, θα ενισχυθούν οι συσπειρώσεις μειονοτικών.
Η κατάσταση της ελληνικής Θράκης, λόγω των συγχρόνων γεωπολιτικών εξελίξεων, είναι σοβαρή και κρίσιμη. Απαιτείται σοβαρός και υπεύθυνος εθνικός στοχασμός, για το μείζον αυτό ελληνικό θέμα. Θεωρώ ότι, περισσότερο από κάθε άλλη εποχή, είναι επίκαιρη η υιοθέτηση από τη νέα Βουλή της επιτακτικής πλέον προτάσεως για την συγκρότηση «Διακομματικής Επιτροπής» για την ελληνική Θράκη.
Κλείνω, με ένα επιστημονικά θεωρητικό ερώτημα:
Όταν στη Γερμανία η κοινωνία αμφισβητεί, σοβαρά πλέον, την λειτουργικότητα του ιδεολογήματος του Γιούργκεν Χάμπερμας και η ίδια η καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ ομολογεί ότι «η ιδέα του πολυπολιτισμού είναι νεκρή», μήπως θα έπρεπε και στην Ελλάδα «να ανακρούσωμε πρύμναν» και να διερευνήσουμε την προοπτική μιας συνεκτικά δομημένης κοινωνίας; Λέω, μήπως!
πηγή
Τα μαντάτα λένε ,ότι τους ετοιμάζουν με 1,000,000 ψήφους στην βουλή ,πρόδρομος χαλιού η νέα σιωνιστοκρατια,πέρασαν την ουτεροτητα της θρησκείας ,θα αφαιρέσουν τώρα τον σταυρό από σημαία ,να δης τρόμο που θα πάρουν οι μαϊμούδες ,τελευταία προειδοποίηση :χάνεται η πατρίς .ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφή1)
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην ανησυχείς Σεβασμιότατε.
Η αγάπη του Θεού δεν θα αφήσει να χαθεί κανένας άνθρωπος. Τι διαφορά εξάλλου έχουν οι Τούρκοι Μουσουλμάνοι από τους Έλληνες Μουσουλμάνους;
Τι διαφορά έχουν οι Ισραηλίτες Εβραίοι από τους Έλληνες Εβραίους.
Μήπως και οι Εβραίοι δεν έφτιαξαν στην Ελλάδα μας το κομμουνιστικό κόμμα;
Μας έκαναν κανένα κακό;
Απεναντίας για τους εργάτες ενδιαφέρονταν και για την ελευθερία της πατρίδας μας πολεμούσαν ακόμα και όταν οι παππούδες μας αγωνίστηκαν για τα αδέλφια μας στην Μικρά Ασία!
Ακόμα και όταν μας κήρυξαν τον πόλεμο οι Ιταλοί. Για θυμήσου τον Φριντζή!
Αποκλείεται δηλαδή και οι Τούρκοι να πολεμήσουν για την Ελλάδα μας και ταυτόχρονα να αγωνίζονται και για ισότητα για ειρήνη και για τα δικαιώματα της εργατιάς ενάντια στα Ελληνικά αφεντικά που τους πίνουν το αίμα;
Και τους δεύτερους δεν τους υποστηρίζει το Κ. Ισραηλιτικό Σ; Μήπως έκαναν η κάνουν κακό στην Ελληνοχριστιανική Ελλάδα μας;
Όχι!
Διότι δεν σε άκουσα ποτέ να διαμαρτυρηθείς για τα κομμουνιστικά κόμματα , αγάπης ειρήνης αδελφότητας ισότητας , που ίδρυσαν στην Ελλάδα μας οι Εβραίοι!
Άρα γιατί θα μας κάνουν κακό οι Τούρκοι;
Μήπως υπονοείς ότι οι Έλληνες είναι καλλίτεροι από άλλους λαούς;
Δεν το πιστεύω διότι εσύ είσαι δημοκράτης!
Δεν μπορείς να αποκλείεις από τα κοινά όσους δεν είναι Έλληνες , έτσι δεν είναι Σεβασμιότατε;
Διότι εάν έχεις αρχίσει και φοβάσαι τους ξένους , εάν έχεις υπόνοιες πως δεν είναι καλοί άνθρωποι εάν πιστεύεις πως δεν θα ενδιαφερθούν για το καλό της Ελλάδας μας,....ίσως και να πρέπει να αλλάξεις ιδεολογία;;;;
2/5/2013!!!
Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως: Δεν είναι ελληνική η ιδεολογία της Χρυσής Αυγής
02/05/2013, 12:06
«Η Xρυσή Αυγή πρέπει να αναθεωρήσει την ιδεολογία της. Αν έχει ιδεολογία που αποκλείεει όσους δεν είναι Έλληνες, αυτή δεν είναι ιδεολογία ούτε ελληνική, ούτε χριστιανική» σχολίασε ο κ. Άνθιμος
Ο ανθρωπισμός αφαιρεί δικαίωμα αποκλεισμού συμπλήρωσε ο κ. Άνθιμος και κάλεσε τη Χρυσή Αυγή να μην προκαλεί άλλο την ελληνική κοινωνία.
https://www.protothema.gr/greece/article/276060/mhtropoliths-aleksandroypoleos-den-einai-ellhnikh-h-ideologia-ths-xryshs-ayghs/
Βέβαια και τον Ελληνορθόδοξο Ιεράρχη μας , των Καλαβρύτων όταν τόλμησε να θίξει τα όνειρα του
“ Γράφτηκε από τον/την Ι.Μ. Αλεξανδρουπόλεως. Πέμπτη, 30 Ιουλίου 2015
Αλεξανδρουπόλεως:
''Ο Τσίπρας θα γίνει αναμορφωτής η ένας απλός πολιτικός του συρμού''
Ελπίσαμε στην Αριστερά που κόμιζε νέα πρόσωπα και αδιάφθορες υπολήψεις...
Επειδή και η αποθήκη των υποψηφίων πολιτικών της Πατρίδος μας δεν είναι ανεξάντλητη. Νεκραναστάσεις ονομάτων δεν είναι εφικτές και επιστροφή στα «τζάκια» δεν ενδείκνυται λόγω της αιθαλομίχλης που αποπνέουν."...
https://www.romfea.gr/epikairotita-xronika/10-apopseis/2148-alejandroupoleos-o-tsipras-tha-ginei-anamorfotis-i-enas-aplos-politikos-tou-surmou”
τον στόλισε καταλλήλως!!!
“ «Φτάνει πια!»: Ο Μητροπολίτης Άνθιμος απαντά στον Αμβρόσιο
...
Σεβασμιώτατε,
Λυπάμαι, αλλά ο «άθεος» Πρωθυπουργός μίλησε με περισσότερη ανθρωπιά και ευαγγελική πραότητα για τους πονεμένους της πυρκαϊάς από ότι εσείς. Κάλεσε τον πληγωμένο λαό μας σε ενότητα και ομοψυχία, ενώ εσείς εξαπολύσατε κήρυγμα μίσους, κήρυγμα αντιχριστιανικό, απάνθρωπο. Φτάνει πιά! Δεν είναι ο Χριστός μας, αυτός που τάχα εκφράζετε. Δεν είναι έτσι η Ορθόδοξη πίστη μας, αυτή που τάχα υπηρετείτε.
...
http://www.avgi.gr/article/10813/9056871/-phtanei-pia-o-metropolites-anthimos-apanta-ston-ambrosio
("Τζάκια αποπνέουν αιθαλομίχλη" το 2015. Τώρα;;;
Συνεχίζεται
2)
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως τώρα εσείς , λέω μήπως , εξαπολύεται κηρύγματα μίσους αντιχριστιανικά και απάνθρωπα;
Αφήστε τους Τούρκους, συγγνώμη τους μουσουλμάνους ήθελα να γράψω, αλλά τώρα πια είναι αργά για να σβήσω την λέξη , να μαθαίνουν την γλώσσα τους την θρησκεία τους...
“ΚΟΙΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΩΝ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ
Η πρόσφατη πρωτοβουλία του Τμήματος Θεολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης για την Λειτουργία στην ελληνική ακαδημαϊκή κοινότητα «Κατευθύνσεως Μουσουλμανικών Σπουδών» είναι σημαντική και βρίσκει ανταπόκριση στην αρχική μας θέση, η οποία, μέσα στο όλο ποιμαντικό μας έργο, προσβλέπει στην επικοινωνία και εποικοδομητική συμβίωση μεταξύ χριστιανών και μουσουλμάνων στην Θράκη....
https://www.katanixis.gr/2014/12/blog-post_36.html
Έστι δίκης οφθαλμός, ός τα πανθ' ορά
Υ.Γ.
Εύχομαι την Δίκαιη τιμωρία Του Τριαδικού Θεού μας να ΜΗΝ την πληρώσουν όσοι δεν είχαν δύναμη και εξουσία για να αποτρέψουν αυτό που όλοι βλέπαμε να έρχεται καθώς και όλοι οι ακροδεξιοί εθνικιστές ...φασίστες ναζιστές που τόσο πολύ λοιδορηθήκαν και λοιδορούνται ακόμα από όλους τους γνωστικούς ειδήμονες μορφωμένους και “δημοκράτες”!
ΔΕΞΙΑ ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΜΕ ΝΟΜΙΣΜΑ ΕΘΝΙΚΟΝ