«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Κυριακή 26 Απριλίου 2020

ΤΖΑΜΠΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΩΣ ΑΛΛΗΛΟΣΠΑΡΑΣΣΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ ΤΩΝ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΩΝ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ, ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ "ΑΡΧΑΙΟΘΡΗΣΚΟΙ"

ΜΙΚΡΟΓΡΑΜΜΑΤΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ 
Μετά λύπης μου, εντόπισα σε φιλικό ιστολόγιο, στα Αττικά Νέα συγκεκριμένα, και σε αναδημοσίευση άρθρου δικού μας, διχογνωμίες και αναβίωση διαξιφισμών (δηλαδή τί αναβίωση.. παντού σχεδόν το ίδιο γίνεται ακόμα) ανάμεσα στις δύο κατηγορίες αναγνωστών, που αναγράφονται και στον τίτλο της παρούσης αναρτήσεως. Το δυστύχημα είναι ότι δεν πρόκειται για δύο κατηγορίες, αλλά για μία. Έλληνες όλοι, που ο ίδιος αρχαίος εχθρός έχει παρεισφρήσει στις γνωσιακές τους αδυναμίες και στην ανάγκη τους για θρησκευτικότητα, που ανέκαθεν, κι ίσως γονιδιακά, ήταν συνυφασμένη με την φιλοπατρία, την εστία.  Δεν θα ισχυριστώ ότι εγώ γνωρίζω τα πάντα, προσπάθησα πάντως, σε πλαίσια απλοϊκά, σαν προκαταρκτικής σπουδής, να δώσω ένα έρεισμα για περαιτέρω έρευνα, με αυτά που θεωρώ ότι έχω αντιληφθεί στο επίμαχο θέμα. Και έφτιαξα αυτήν εδώ την ανάρτηση για να την τοποθετήσω εν είδει σχολίου στην ανάρτηση εκείνη των Αττικών Νέων, θέλοντας να πιστεύω πως ίσως έτσι βοηθήσω κάπως κάποιους συμπατριώτες μας εκεί, ώστε να απεγκλωβιστούν από αυτόν τον φαύλο κύκλο μιας εσκεμμένης συνάφειας.


ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΗΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΜΑΣ (ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ-ΔΩΔΕΚΑΘΕΪΣΤΕΣ) ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ!

ΚΑΙ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΑΡΧΑΙΟΘΡΗΣΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΕΣΕΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΝΗ, ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.

ΑΥΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑΣ.

ΕΙΔΑΛΛΩΣ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΜΑΘΕΙ ΟΛΟΙ ΟΤΙ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ. ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΙΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΑΠΑΤΗ (ΔΙΕΔΟΘΗ ΔΗΛΑΔΗ Η ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ, ΜΕΤΑΞΥ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ Η ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ), Η ΟΠΟΙΑ ΕΛΑΒΕ ΜΕΡΟΣ ΜΌΝΟ ΣΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΣΧΕΤΙΚΑ (ΚΑΙ ΣΚΟΤΕΙΝΗ) ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ, ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ.

ΠΡΟΩΘΗΘΗ ΔΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΕΦΥΡΑΙΟΥΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ, ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΕΚΕΙΝΗΣ. ΑΥΤΟΙ, ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΩΚΡΑΤΗ.

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ "ΚΑΙΝΑ ΔΑΙΜΟΝΙΑ" ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΗΘΗΚΕ ΟΤΙ ΕΙΣΗΓΑΓΕ Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ;
ΚΑΝΕΝΑ "ΚΑΙΝΟ" (=ΝΈΟ) ΔΑΙΜΟΝΙΟ ΔΕΝ ΠΡΟΩΘΟΥΣΕ Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ. ΑΠΛΑ ΤΟΎΣ ΤΗΝ ΕΙΠΕ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΤΟ "ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ" ΣΑΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ. ΕΝΩ ΟΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΗ ΑΚΟΜΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ (ΚΙ ΑΠΟ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΑΚΟΜΑ) ΗΤΑΝ _ Μ Ο Ν Ο Θ Ε Ϊ Σ Τ Ι Κ Ε Σ _.

ΠΙΣΤΕΥΑΝ ΣΤΟ "ΕΝ ΤΟ ΠΑΝ" ή "ΑΙΩΝΙΟΝ ΦΩΣ" (ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΝ ΕΝΑ ΘΕΟ, ΟΠΩΣ ΣΗΜΕΡΑ). ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΣΥΜΦΥΤΗ ΤΗΝ _Τ Ρ Ι Α Δ Ι Κ Ο Τ Η Τ Α_!!!

ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΑΠΟΔΕΧΟΝΤΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΘΕΟΤΗΤΩΝ ΠΟΥ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΟΥΣΑΝ ΜΕ ΕΝΝΟΙΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥ, ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΚΛΠ (ΒΛ.ΑΡΗΣ, ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ ΚΛΠ), ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΜΑΣ ΘΕΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ.. ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ! (ΒΛ. ΑΓ.ΒΑΡΒΑΡΑ-ΣΤΡΑΤΟΣ, ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ-ΝΑΥΤΙΚΟΙ ΚΛΠ).

ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΤΗΚΑΝ ΣΥΝΕΠΩΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ ΟΥΔΕΜΙΑΝ ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΒΟΛΗ ΚΑΠΟΙΟΥ "ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ" ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΩΣ. ΟΙ ΘΕΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΕΒΟΝΤΑΝ (ΔΕΝ "ΠΙΣΤΕΥΑΝ") ΗΤΑΝ _Π Ο Λ Λ Ε Σ _!

ΤΟ "ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ" ΛΟΙΠΟΝ, ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΩΣ ΕΠΙΣΗΜΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΟΙ ΓΕΦΥΡΑΙΟΙ.

ΤΙ ΗΣΑΝ ΑΥΤΟΙ;

ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΟΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ, ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΕΠΏΝΥΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΒΑΠΤΙΖΟΝΤΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ), ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑΙΟΙ (ΧΑΖΑΡΟ-ΕΒΡΑΙΟΙ ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΜΑΪΜΟΥ ΕΒΡΑΙΟΙ ΚΙΟΛΑΣ, ΚΑΜΙΑΝ ΣΧΕΣΙΝ ΜΕ ΒΙΒΛΙΚΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ).

ΓΝΩΣΤΟΤΕΡΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΓΕΦΥΡΑΙΩΝ ΤΟΤΕ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΗΤΑΝ ΟΙ ΑΛΚΜΕΩΝΙΔΕΣ (ΠΏΣ ΕΧΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟΥΣ ΧΑΖΑΡΟ-ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΜΠΕΝΑΚΗ, ΛΑΜΠΡΑΚΗ, ΜΕΡΚΟΥΡΗ ΚΛΠ).

ΓΝΩΣΤΟΙ ΑΛΚΜΕΩΝΙΔΕΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ, ΠΕΡΙΚΛΗΣ, ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΚΛΠ.
Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΗΤΑΝ Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΕΚΕΙΝΗΣ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΟΝ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΠΟΛΥ, ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ.

Η ΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ, ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ "ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ" ΕΙΔΙΚΑ, ΗΤΑΝ ΔΙΑΒΡΩΤΙΚΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟ ΤΟΥ ΑΙΜΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ.

ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΑΝΟ ΔΕΝ ΤΟΝ ΟΝΟΜΑΣΕ "ΑΠΟΣΤΑΤΗ" ΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΕΠΕΙΔΗ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΠΝΕΥΜΑ, ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ, ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΝ ΕΙΧΑΝ ΔΙΠΛΑΡΩΣΕΙ ΟΙ ΓΕΦΥΡΑΙΟΙ.
ΑΛΛΟΙ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΙ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΕΣ ΔΕΝ ΚΑΤΕΣΦΑΞΑΝ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥΣ ΕΠΕΙΔΗ ΗΤΑΝ "ΕΘΝΙΚΟΙ" (ΔΗΛΑΔΗ ΕΛΛΗΝΕΣ), ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΔΙΠΛΑΡΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΑΡΕΣΥΡΑΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΙ ΓΕΦΥΡΑΙΟΙ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΕΚΕΙΝΗΣ ΜΕ ΤΟ "ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ" ΤΟΥΣ. 
 
ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙ ΒΥΖΑΝΤΙΝΩΝ ΑΙΩΝΩΝ. 
 
ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΗΞΕΡΑΝ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΑΝ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΤΟΥΣ ΠΑΙΖΑΝ ΣΤΑ ΔΑΚΤΥΛΑ ΚΑΙ ΟΡΙΖΑΝ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ.

ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ, ΤΑ "ΑΝΑΘΕΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ" ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ.. ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΑΝΑΘΕΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.

ΣΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ, ΣΤΗΝ ΦΡΑΣΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΕΙ "Η ΤΩΝ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΤΑΣ ΠΛΟΚΆΣ ΔΙΑΣΠΩΣΑ", ΟΙ "ΑΘΗΝΑΙΟΙ" ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕ "ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ". ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ "ΙΟΥΔΑΪΚΟΝ" ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΣΠΥΡΟΣ ΧΑΤΖΑΡΑΣ.. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

ΤΟ "ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ" ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ (ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΙΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ '70, '80, '90, ΑΛΛΑ ΚΡΑΤΑΕΙ Η ΑΠΑΤΗ ΑΚΟΜΑ), ΠΡΟΗΛΘΕ ΑΠΟ ΕΒΡΑΙΟ-ΜΑΣΩΝΙΑ. ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΤΟΕΣ ΚΑΙ ΤΑΓΜΑΤΑ, ΕΚΚΟΛΑΥΤΗΚΑΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΕΣ (ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ) ΚΑΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ, ΠΕΡΙ "ΟΜΑΔΟΣ ΕΨΙΛΟΝ", ΑΝΔΡΟΜΕΔΙΩΝ, "ΠΑΝΕΛΛΗΝΩΝ" ΚΑΙ "ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ" ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΔΗΘΕΝ ΑΚΡΟΔΕΞΙΩΝ ΕΛΛΗΝΟΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ, ΤΑΓΜΑΤΑ ΣΑΝ ΤΟΥΣ "ΚΡΙΝΑΕΤΟΥΣ" ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΝΟΥΘΕΤΗΘΗΚΑΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΣΥΡΙΖΑ, ΠΏΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΜΕΝΗ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΠΕΛΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,

..ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ.....Ο Λ Ο Ι _ Α Υ Τ Ο Ι _...
ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΞΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ (ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΥΣ) ΕΛΛΗΝΕΣ.

Η ΟΠΟΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ, ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΜΕ, ΠΡΟΣΟΜΟΙΑΖΕΙ ΑΛΗΘΙΝΟΤΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ (ΑΝΤΙΛΗΨΙΝ ΠΕΡΙ ΘΕΙΟΥ) ΤΩΝ ΕΙΣ ΒΑΘΟΣ ΧΙΛΙΕΤΗΡΊΔΩΝ ΑΕΙ ΕΛΛΗΝΩΝ. 

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΑΝΟΙΞΑ ΕΝΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑΚΙ ΕΡΕΥΝΗΣ ΤΩΡΑ, ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΤΖΑΜΠΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΩΣ ΑΛΛΗΛΟΣΠΑΡΑΣΣΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ ΤΩΝ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ.

"ΚΑΠΟΙΟΙ" ΠΟΝΗΡΟΙ ΤΡΙΒΟΥΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΝΤΡΕΣ ΜΑΣ, ΤΙΣ ΕΚΑΤΕΡΩΘΕΝ ΠΡΟΣΒΟΛΕΣ, ΤΙΣ ΛΟΓΟΜΑΧΙΕΣ, ΤΗΝ _Δ Ι Χ Ο Ν Ο Ι Α-.

ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΤΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ:

"Σαστίζει ο Γέρος, με στηλά στα μάτια την κοιτάζει και μες σε θάμπος ιερό «ποια είσαι», τη ρωτά. «Τι θες να μάθεις;» τ’ απαντά με λόγια ξεκομμένα.«Πες με αν θέλεις Παναγιά, πες με Αθηνά παρθένα. Είμαι το πνεύμα της φυλής από χιλιάδες χρόνια, που δεν αντέχει πια να ζει στη μαύρη καταφρόνια".  



ΚΩΣΤΑΣ-ΤΑΥΡΟΣ
  

58 σχόλια:

  1. ΕΥ-ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ26 Απριλίου, 2020 21:09

    ΑΣΕ ΡΕ ΚΩΣΤΗ, ΕΔΩ ΤΣΑΚΩΝΟΜΑΣΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ, ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΙΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΜΑΣ ΜΑΡΆΝΑΝΕ. ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΤΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΠΙΤΙΘΕΝΤΑΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΨΕΥΔΟΜΠΟΥΡΔΟΑΓΑΠΟΛΟΓΟΙ ΝΑ ΣΕ ΞΕΤΙΝΑΞΟΥΝ.
    ΚΑΛΑ ΜΟΥ ΤΑ'ΛΕΓΕ Ό ΚΕΚΟΙΜΗΜΕΝΟΣ Ό ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ, "ΕΞΥΠΝΟΤΕΡΟΣ ΤΟΥ ΕΞΥΠΝΟΥ, ΕΙΝΑΙ Ό ΒΛΑΚΑΣ, ΔΕΝ ΝΙΚΙΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ" ΚΑΙ'ΣΎ ΛΕΣ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ.
    ΠΕΡΊΣΣΕΨΕ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΩΝΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΝΤΡΥΦΗΣΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, ΔΗΛ. ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ.
    ΕΣΥ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΔΙΚΟ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ, ΠΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ, ΝΑ'ΧΕΙ ΥΠΟΜΟΝΗ Ν'ΑΚΟΥΕΙ, ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΠΟΥ ΤΟ'ΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟ,(ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΛΗ ΩΡΑ) ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠ'ΌΣΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ.ΤΑ ΑΝΑΘΕΜΑΤΑ ΠΑΝΕ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΙΑΒΟΛΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.
    ΠΑΝΤΩΣ Ό ΤΣΑΚΩΜΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΠΑΤΡΙΩΤΩΝ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΒΑΙΝΕΙ ΑΔΗΣΩΠΗΤΟΣ.
    ΜΕΓΑΛΑ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΑ ΜΠΛΟΓΚ ΤΣΑΚΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΧΝΑ ΜΕ ΒΑΡΕΙΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ, ΚΡΙΜΑ ΜΕΓΑΛΟ ΑΛΗΘΕΙΑ.
    ΚΡΙΜΑ.....ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΔΡΟΜΟ ΑΚΟΜΑ.
    ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΝΑ ΓΡΑΦΩ, ΜΗΝ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΑΣ "ΞΥΠΝΙΟΣ" ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΧΩ ΨΥΧΙΚΑ ΤΡΑΥΜΑΤΑ!!!!!!

    ΤΕΛΙΚΑ, ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΟΝΟΣ.
    ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΝΩ ΚΑΙ ΛΟΓΟ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ.
    ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΘΕΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ;

      ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΨΥΧΙΚΑ ΤΡΑΥΜΑΤΑ;


      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      🧡 💛 💚 💙 💜 🖤

      Διαγραφή
    2. Μην το κανουμε και μεγα θεμα οτι ταχα τσακωνονται οι ελληνες μεταξυ τους για τετοια θεματα. Απλα υπαρχει καποια συγκρουση μερικων απειροελαχιστων μπετοβλακων δωδεκαθειστων κ γιαλαντζι αρχαιολατρων που θελουν να την βγουν στο 90% των Ελληνων ορθοδοξων Χριστιανων

      Διαγραφή
    3. Ἡ ἀλήθεια εἶναι,ἀγαπητέ Εὖ-Στρατιώτη,πώς ὅσο πιό πολύ Γνώσιν λαμβάνει κάποιος τόσο περισσότερο μόνος αἰσθάνεται...

      Χριστός Ἀνέστη !

      Διαγραφή
    4. ΕΥ-ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ28 Απριλίου, 2020 13:37

      ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ, ΑΓΑΠΗΤΗ ΠΕΛΑΣΓΙΚΗ.

      ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ.

      Διαγραφή
  2. Για μερικους που επικαλουνται την χριστιανικη πλειοψηφια σε σχεσει με τα θεματα που απτονται των θρησκευτικων ελευθεριων νομιζω οτι υπαρχουν ορισμενες συντεταγμενες που δεν μπορουν να αγνοηθουν.Εαν βεβαια επιδιωκουμε ως πολιτες να συγκροτησουμε ενα Ελληνικο κρατος που να μπορει να συνεξει τους πολιτες του ακομα και αν αυτοι εχουν διαφορετικους θρησκευτικους και φιλοσοφικους προσανατολισμους. Θα ειμαι κατα το δυνατον συντομος. 1)Η θρησκευτικη ελευθερια (οπως και πολλα αλλα πανανθρωπινα δικαιωματα του ανθρωπου και του πολιτη) ειναι ΑΥΤΑΞΙΑ, δεν υποκειται δηλαδη στο κριτηριο της πλειοψηφιας η της μειοψηφιας και ειναι κυριολεκτικα εκτος πεδιου εφαρμογης των πλειοψηφικων δικαιωματων... 2)Ομως ακομα και αν επιχειρηθει μια αριθμητικη εκτιμηση, η προσμετρηση του Χριστιανικου πληθυσμου εχει ορισμενα χαρακτηριστικα που απομειωνουν την διαλαλουμενη απο την Εκκλησια ποσοστωση του κατα πολυ. Για παραδειγμα εκτος των αλλοθρησκων υπαρχουν αγνωστικιστες, αθεοι(σχεδον οι περισσοτεροι αριστεροι), ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ, κλπ. Το ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ομως ειναι οτι στην πληθυσμιακη ομαδα των θρησκευομενων προσμετρουνται αυθαιρετα τα παιδια και οι εφηβοι πριν φτασουν στην ηλικια της ωριμοτητας και του φιλοσοφικου και θρησκευτικου αυτοπροσδιορισμου.ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ως θρησκευομενοι αντιστοιχα χωρις να ερωτηθουν αφου ειναι ατοπο κατι τετοιο λογω του νεαρου της ηλικιας.Ομως καταγραφονται!!!!! Με οτι αυτο συνεπαγεται!! ........ 3)Η ουσιαστικη ανεξιθρησκεια θα πρεπει να μην ειναι ψευδεπιγραφη και να μην ακυρωνεται απο διαταξεις οπως αυτη της επικρατουσας θρησκειας ουτε απο τα επιγενομενα μιας τετοιας αντιληψης που ειναι η ουσιαστικη νομικη ασυλια της εκκλησιας, η μισθοδοσια του κληρου απο τους φορολογουμενους,η ανεγερση ναων χωρις αδεια, η οιονει εκπροσωπηση του κρατους απο ιερωμενους, κλπ........ 4)Το κρατος δια του Καταστατικου του Χαρτη αλλα και δια της νομοθεσιας του θα πρεπει να ΑΠΕΧΕΙ απο την εκδηλωση των οποιοδηποτε θρησκευτικων φρονηματων για τους ΑΥΤΟΝΟΗΤΟΥΣ λογους δικαιοσυνης, ισονομιας, αλλα και κυριαρχιας του στο συνολο των πολιτων και οχι σε τμηματα αυτων.......5)Ταυτοχρονα ενω ΟΛΑ τα θρησκευματα μπορουν και επιβαλλεται να ειναι ελευθερα, το κρατος (το κοινον δηλαδη των Ελληνων) εχει το δικαιωμα και την υποχρεωση να παρεμβαινει στα θεματα των θρησκειων οταν αυτα ερχονται σε αντιθεση με την ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΑΞΗ και την ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ....... Γιατι Η ΕΛΛΑΣ, η ΠΑΤΡΙΔΑ δηλαδη και το ΕΘΝΟΣ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Θαλή,
      συμφωνώ με όσα λες, αλλά να επισημάνω, και για τους άλλους αναγνώστες, ότι απλώς έπιασες και ένα άλλο θέμα.
      Η συγκεκριμένη ανάρτηση ασχολείται μόνο με τα επιζήμια φίλτρα (τουτέστιν πλασματικά διαχωριστικά στοιχεία) στα οποία υπόκεινται και η πλειοψηφία των ορθόδοξων συμπατριωτών μας.. και η πλειοψηφία των επιθυμούντων θρησκεύεσθαι αρχαιοπρεπώς.

      Διαγραφή
    2. Δεν εχεις αδικο σαυτο. Προσπαθησα απλα να αναλυσω μια απο τις πολλες αλλα σημαντικες πτυχες της ανοητης αυτης αντιπαλοτητας που ειναι η θρησκευομενη πλειοψηφια εναντιον της μειοψηφιας αλλα και το αντιθετο.Η ΑΝΕΞΙΘΡΗΣΚΕΙΑ που ουσιαστικα εκλιπει ειναι κατ εμε το ζητουμενο.Θα πρεπει κατα την γνωμη μου καθε πολιτης να θρησκευει Η ΟΧΙ κατα την προαιρεση του και οι θρησκειες να μην ειναι ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ασκησης της εθνικης πολιτικης.Αλλιως θα φιλονικουμε στο διηνεκες χωρις κανενα αποτελεσμα. Και προς οφελος των εχθρων μας. Η προτεινομενη απο μενα αποστασιοποιηση των θρησκευτικων ιερατειων απο την πολιτικη ταυτοχρονα πιθανοτατα θα βοηθησει στην επικοινωνια και συνεννοηση (δυσκολα βεβαια) και με τον μαρξιστικο κοσμο που ΚΑΙ αυτοι εχουν στις γραμμες τους Ελληνες!!!Θα αμβλυνθουν τροπο τινα οι διαχωριστικες γραμμες. Οπως και ναχει ολοι θα πρεπει να θυμομαστε την γνωστη ρηση του ΗΡΟΔΟΤΟΥ. ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ ΟΜΟΓΝΩΤΕΟΝ ΟΥΔΕΝ ΕΘΝΟΣ ΑΥΤΩ ΠΕΡΙΓΙΓΝΕΣΘΑΙ!!!!!

      Διαγραφή
    3. Ανοίγεις θέματα, και μ' αρέσει αυτό. Γιατί κάλλιστα κάποιος θα ονόμαζε και τον κομμουνισμό ως μία ακόμα θρησκεία. Οπότε παρουσιάζονται κομμουνιστο-διεθνιστές εναντίον εθνικιστών κ.ά. πολλά.
      Τα δίπολα φυγείν αδύνατον στην δύστροπη ελληνική φυλή, και παρά τις νουθεσίες του Ηρόδοτου.

      Διαγραφή
  3. https://fullfact.org/online/elisa-granato-fake


    ΚΩΣΤΑ ΔΕΣ ΑΥΤΟ ΔΙΝΕΙ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΗΝ ΛΙΖΑ...

    Ρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απάντησα ήδη εδώ:

      https://diodotos-k-t.blogspot.com/2020/04/blog-post_57.html?showComment=1587921555595#c295172810208297929

      Διαγραφή
  4. Πάρα πολύ διαφωτιστικό το άρθρο –σχόλιο που δημοσιεύεται κ. Κώστα. Δυστυχώς κάποιοι , που το παίζουν και αντιαριστεροί ενδεδυμένοι τον μανδύα των φιλελέ, ΔΕΝ θέλουν ακόμα και σήμερα να καταλάβουν πως τους πήραμε χαμπαρί…

    Εξαιρετικά διαφωτιστικό ΑΠΟ ΤΟ 2012 το παρακάτω άρθρο όπως και αρκετά εκ των σχολίων.
    Εάν μου επιτρέπεται ένα μικρό απόσπασμα , που δένει απόλυτα με το ΠΝΕΥΜΑ του δικού σας άρθρου-σχολίου:

    “Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2012
    ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΣΤΕΣ Ή ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ;
    Ο Θεόδοτος με μεγάλη χαρά δημοσιεύει το ακόλουθο δοκίμιο και παρακαλεί όλους τους φίλους του να το προσέξουν ιδιαιτέρως, γιατί υποδεικνύει λύση σε καταστροφικά ψευτοδιλήμματα της εποχής και του τόπου μας.
    Γράφει ο Αναστάσιος Γιαννάς

    Oι μέλισσες συλλέγουν το νέκταρ από όλα τα λουλούδια
    Η ανάλυση που ακολουθεί δεν αναφέρεται στις προσωπικές επιλογές και περιπλανήσεις του καθενός, που είναι απόλυτα σεβαστές,αλλά στις οργανωμένες προσπάθειες για την αναβίωση κάποιων καταστάσεων.
    Κατά καιρούς, σαν την εποχιακή γρίππη, εμφανίζονται σε διάφορους κύκλους, διλήμματα του τύπου: Χριστιανισμός ή αρχαιελληνισμός; Και αρχίζουν τα όργανα...
    Ένα από τα χαρακτηριστικά της αδυναμίας αντίληψης του κοσμικού γίγνεσθαι, είναι η μανιχαϊκή σκέψη: Λευκό ή μαύρο; Αδυνατεί να δει τους ενδιάμεσους χρωματισμούς, να ελιχθεί, να καταλάβει τις λεπτομέρειες, να βρει το ουσιαστικό. Δυστυχώς, και λόγω της κατάντιας της σύγχρονης παιδείας στην Ελλάδα, αυτή η μανιχαϊκή νοοτροπία έχει επικρατήσει μέσα στους εγκεφάλους πολλών Νεοελλήνων. Ας ξεκινήσουμε με κάτι που συνήθως λέγεται και είναι μια απλοποίηση : «το αρχαίο Ελληνικό πνεύμα». Αυτή η φράση από μόνη της δεν σημαίνει τίποτα. Πρέπει, πράγματι, να ξεκαθαρίσουμε για ποιο ακριβώς πνεύμα ακριβώς μιλάμε. Του Επίκουρου ή του Ηράκλειτου; Του Δημόκριτου ή του Πλάτωνα, που ήθελε να κάψει τα βιβλία του Δημόκριτου; Των στωικών ή των σοφιστών φιλοσόφων που διέφεραν μεταξύ τους έτη φωτός; Της πόλης των Αθηνών ή της Σπάρτης; Του Σωκράτη ή του Αριστοφάνη που γελοιοποιούσε τον Σωκράτη συνεχώς;
    Όλα μαζί δεν μπορούμε να τα θέλουμε. Πρέπει να επιλέξουμε τι είναι για τον καθένα από εμάς το Αρχαίο Ελληνικό πνεύμα. Και νομίζω ότι κάθε σώφρων άνθρωπος δεν θα πει «διαλέγω αυτούς και πετάω τους υπόλοιπους», αλλά θα συλλέξει το καλύτερο που ο καθένας από τους παραπάνω έδωσε.


    Για φανταστείτε, πράγματι, έναν συνειδητό και καλλιεργημένο Ορθόδοξο Χριστανό, που έχει ματώσει εσωτερικά, να συζητά με έναν επίσης καλλιεργημένο και εσωτερικά αγωνιζόμενο Πλατωνικό ή Πυθαγόρειο. Η ακρόαση και μόνον μιας τέτοιας συζήτησης δεν θα έδινε φτερά στην ψυχή όλων μας; Ακόμη και αν στο τέλος αυτοί που θα συζητούσαν δεν συμφωνούσαν σε όλα, όμως έστω εκείνα τα λίγα στα οποία θα συμφωνούσαν, εάν εφαρμόζονταν, θα ήταν κάτι εξαιρετικά ωφέλιμο για όλους μας.


    Θεόδοτος 15 Μαρτίου 2012 - 9:13 π.μ.


    oι συριζο-"αρχαιόθρησκοι" είναι σχεδόν εξ ολοκλήρου ελληνικό φαινόμενο. Κάποια στιγμή θα γραφεί ένα κείμενο για αυτούς διότι το θέμα αν και πλέον έχει ξεφτίσει πρέπει να αποκαλυφθεί. Πόσοι για παράδειγμα ξέρουν πως κορυφαία μορφή του αρχαιόθρησκου κινήματος που αποκαλεί μη-Έλληνα όποιον είναι χριστιανό μεγάλωσε και ανατράφηκε σε Κιμπουτζ στο Ισραήλ;”
    http://theodotus.blogspot.com/2012/03/blog-post_14.html

    ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ 2012
    “Κατά καιρούς, σαν την εποχιακή γρίππη, εμφανίζονται σε διάφορους κύκλους, διλήμματα του τύπου: Χριστιανισμός ή αρχαιελληνισμός; Και αρχίζουν τα όργανα...”

    ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2020
    Εποχή της γρίππης του ΚΟΡΟΪΔΟΪΟΥ!

    Πέρασαν οκτώ χρόνια. Μάθαμε πάρα πολλά. Τώρα πια δεν μπορούν να διχάσουν τους Ελληνες οι οποίοι ήταν ,είναι και θα παραμείνουν στον αιώνα τον άπαντα,
    ΕΛΛΗΝΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ!

    Υ.Γ.
    ΕΥ-ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ ,
    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ , ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.
    "ΕΞΥΠΝΟΤΕΡΟΣ ΤΟΥ ΕΞΥΠΝΟΥ, ΕΙΝΑΙ Ό ΒΛΑΚΑΣ, ΔΕΝ ΝΙΚΙΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ"
    Απλά καταπληκτικό.
    Εύχομαι ο Τριαδικός θεός μας να αναπαύει την ψυχή του Πατέρα σου. Σίγουρα θα νοιώθει πολύ υπερήφανος για εσένα.
    ΔΕΞΙΑ ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΜΕ ΝΟΜΙΣΜΑ ΕΘΝΙΚΟΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥ-ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ27 Απριλίου, 2020 01:20

      ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ Ό ΚΎΡΙΌΣ ΜΑΣ ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ ΚΑΛΕ, ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑΗ ΠΑΝΑΓΊΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΟΛΟΥΣ ΚΑΛΑ, ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΆ ΣΟΥ.
      ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΜΟΥ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ, "ΜΗΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΜΟΝΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ, ΒΛΕΠΕ ΠΑΝΤΟΤΕ ΣΤΟ ΑΥΡΙΟ".
      ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ, ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΛΙΓΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΉΣΟΥΝ ΤΟ "ΑΥΡΙΟ" ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ Σ'ΑΥΤΉΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ.
      ΣΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ, ΜΙΛΑΣ ΓΛΩΣΣΑΝ ΑΛΗΘΕΙΑΣ, ΧΤΥΠΑΣ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ, ΚΡΑΤΑΣ ΤΑ ΓΚΕΜΙΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ, ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΕ.
      ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΘΕΛΕΙ Ό ΤΟΠΟΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ, ΧΩΡΙΣ ΑΓΧΟΣ, ΧΩΡΙΣ ΤΥΦΛΩΣΗ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ, ΚΑΘΑΡΟ ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΝΟ ΒΛΕΜΜΑ.
      ΒΛΕΠΕΙΣ, ΤΟ ΝΑ ΠΕΙΣ ΕΝΑΝ ΣΤΟΧΑΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΑΝΘΡΩΠΟ, ΚΑΘΑΡΟ ΙΣΡΑΗΛΙΤΗ" ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕ Ό ΚΎΡΙΌΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΕΌΣ ΜΑΣ, ΙΣΩΣ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΕΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ.
      ΠΑΙΡΝΩ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΤΩΝ ΛΟΓΩΝ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΕΩ ΕΙΣ ΕΣΕΝΑ.
      ΈΤΣΙ ΚΙ'ΑΛΛΟΙΏΣ ΔΕΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ ΤΙ ΘΑ ΜΟΥ "ΣΟΥΡΟΥΝΕ" ΚΑΠΟΙΟΙ. ΓΡΟΣΣΙ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.
      ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΣΧΗΜΟ ΠΟΙΌ ΕΙΝΑΙ, ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΥΝΕΧΊΖΟΥΝ ΝΑ ΒΡΊΖΟΥΝ, ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΠΟΊΗΣΕ, ΚΑΚΟ ΔΕΝ ΕΚΑΜΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΣΤΑΥΡΩΘΗΚΕ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.
      ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ, ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΕΝ'ΧΡΙΣΤΩ ΑΔΕΛΦΕ, ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΓΡΑΦΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΤΗΣ ΠΑΡΆΝΟΙΑΣ, ΠΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΠΙΕΊ Η ΛΗΘΗ.
      ΤΑ ΟΝΌΜΑΤΆ ΜΑΣ, ΑΥΤΑ ΤΑ "ΟΠΛΑ" ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΊΖΟΥΝ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΙΣΤΉ ΜΕΣΑ ΜΑΣ, ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΣΑΝ ΦΥΣΗΜΑ ΤΟΥ ΑΓΕΡΑ, ΣΤΟΝ ΟΡΥΜΑΓΔΟ ΤΗΣ ΝΕΟΤΑΞΊΤΙΚΗΣ ΦΛΟΓΑΣ.
      ΚΙ'ΑΝ ΧΑΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΥΠΆΡΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΌΝ.
      ΕΧΕΙΣ ΔΉΚΙΟ ΤΕΛΙΚΑ, "ΔΕΞΙΑ ΕΛΛΑΣ", Η ΜΕΡΙΑ ΤΩΝ ΑΓΝΩΝ ΠΛΑΣΜΑΤΩΝ.


      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια αγαπητέ "Δεξιά Ελλάς".
      Ευχαριστούμε και για την χρήσιμη αυτή καταχώρηση από Θεόδοτο.

      Διαγραφή
    3. Ἀγαπητέ 00:20,ἀπό τήν παράθεσιν τῶν παραγράφων τοῦ Θεοδότου,κρατῶ :
      « Πρέπει, πράγματι, να ξεκαθαρίσουμε για ποιο ακριβώς πνεύμα ακριβώς μιλάμε. Του Επίκουρου ή του Ηράκλειτου; Του Δημόκριτου ή του Πλάτωνα, που ήθελε να κάψει τα βιβλία του Δημόκριτου; Των στωικών ή των σοφιστών φιλοσόφων που διέφεραν μεταξύ τους έτη φωτός; Της πόλης των Αθηνών ή της Σπάρτης; Του Σωκράτη ή του Αριστοφάνη που γελοιοποιούσε τον Σωκράτη συνεχώς; Όλα μαζί δεν μπορούμε να τα θέλουμε. Πρέπει να επιλέξουμε τι είναι για τον καθένα από εμάς το Αρχαίο Ελληνικό πνεύμα»

      Γιά ν᾿ἀπαντήσω πώς: ναί,ὅλα αὐτά εἶναι Ἀρχαῖο Ἑλληνικό Πνεῦμα. Ὅλα ! Δέν μ᾿ἐνδιαφέρει τό καλλίτερο ἀπ᾿ὅλους,μ᾿ἐνδιαφέρει τό πᾶν ὅλων.Διότι μέσῳ αὐτοῦ θά καταλάβω τήν ἀξία ἐκείνου πού πραγματικῶς ἦτο ἄξιον καί ἄξιος. Χωρίς τούς χλευασμούς πρός τόν Σωκράτη,ἐκ μέρους τοῦ Ἀριστοφάνους,δέν θά ὑποπτευόμουν τόν «μεγάλο κωμωδιογράφο» καί τόν ὕποπτον ῥόλον του καί τίς ἐπιρροές του στά λαϊκά κυρίως στρώματα. Καί χωρίς τόν Πλάτωνα καί τήν ἀντίθεσίν του μέ τόν Ἀριστοτέλη δέν θά μποροῦσα νά ἰσοσταθμίσω τήν ἀξίαν τοῦ Πνεύματος καί τῆς Ὕλης ἐκεῖ καί ὅπου,ὅταν χρειάζεται...
      Τό αὐτό ἱσχύει καί γιά τούς Σοφιστές διότι ἄνευ αὐτῶν πιθανῶς καί ἡ φιλοσοφία νά εἶχε ἁπλῶς μείνῃ κἀτι σάν τίς «διδασκαλίες» τῶν «πεφωτισμένων» ἐρμητικῶς κλειστή κι᾿ἀποκλειστικό δικαίωμα γιά τούς ὁλίγους...

      Συνεπῶς ὅλα αὐτά εἶναι τό Ἀρχαῖο Ἑλληνικό Πνεῦμα. Ὅλα,ἀκόμη καί ἡ προϊστορία καί οἱ συμβολισμοί της,ἡ ὁποία ἀποτελεῖ (γιά ἐμένα τοὐλάχιστον) ἕνας ἰδιαίτερος τομέας γνώσεως.

      Πάντα ὅσα γράφω,εἶναι ἐκ καλῆς διαθέσως,εἰλικρινῶς.

      Χριστός Ἀνέστη !

      Διαγραφή
  5. Ταμπέλες,θρησκείες και αλλου είδους παπαργιες καμαρωτές.....

    https://www.youtube.com/watch?v=apMKV5ntITM

    Απλός ανώνυμος σχολιαστής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ''Το ιδεώδες κάθε ανθρώπου είναι να γίνει Έλλην''....

    George Wilhelm Friedrich Hegel .

    Η ΑΘΑΝΑΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ

    https://www.youtube.com/watch?v=ApdD6FY3Yp0&t=71s

    Οι 12 ενεργειακές μορφές του Ανθρώπου

    https://www.youtube.com/watch?v=Kd8g1DiRBXU

    Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

    https://www.youtube.com/watch?v=PXPt2OENFoE

    ΤΑ ΔΕΛΦΙΚΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΜΑΤΑ.

    https://www.youtube.com/watch?v=RGkOmCEwc7Y

    ΟΙ ΕΠΤΑ ΣΟΦΟΙ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

    ΦΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΙ ΤΩΝ ΕΠΤΑ ΣΟΦΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΚΟΣΜΟΥ...
    ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΑΣ,
    ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ...

    1. ΧΙΛΩΝ Ο ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΣ
    2. ΠΙΤΤΑΚΟΣ Ο ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ
    3. ΒΙΑΣ Ο ΠΡΙΗΝΕΥΣ
    4. ΣΟΛΩΝ Ο ΑΘΗΝΑΙΟΣ
    5. ΠΕΡΙΑΝΔΡΟΣ Ο ΚΟΡΙΝΘΙΟΣ
    6. ΘΑΛΗΣ Ο ΜΙΛΗΣΙΟΣ
    7. ΚΛΕΟΒΟΥΛΟΣ Ο ΡΟΔΙΟΣ

    ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΑΞΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ...

    https://www.youtube.com/watch?v=VqsZ-3N2BVk

    16 Ρήσεις του Απολλωνίου Τυανέως ~ 16 Phrases of Apollonius of Tyana

    16 ΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΥ ΤΥΑΝΕΩΣ * 16 PHRASES OF APOLLONIUS OF TYANA.
    ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ.
    ΗΛΙΟΔΡΟΜΙΑ 2012 - HELIODROMIA 2012

    -Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ... 0:17΄
    -ΒΡΑΧΥΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΑΔΟΛΕΣΧΙΑ... 0:31΄
    -Η ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΑΓΕΛΗ... 0:52΄
    -ΣΥΝΗΓΟΡΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΟΙ... 1:19΄
    -ΑΝΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΨΕΥΔΕΣΘΑΙ... 1:38΄
    -ΠΩΣ ΑΝΑΚΤΗΤΕΑ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ; 1:51΄
    -ΣΟΦΩΙ ΑΝΔΡΙ ΕΛΛΑΣ ΠΑΝΤΑ. 2:03΄
    -ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ. 2:42΄
    -ΝΥΝ ΟΥ ΧΡΗ ΖΗΤΕΙΝ, ΑΛΛΑ ΔΙΔΑΣΚΕΙΝ... 2:58΄
    -ΟΥΔΕΝΙ ΦΘΟΝΗΤΕΟΝ... 3:08΄
    -ΘΕΟΙ, ΔΟΙΗΤΕ ΜΟΙ ΤΑ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΑ... 3:19΄
    -ΠΕΝΕΣΘΑΙ ΚΑΤΑ ΦΥΣΙΝ Ή ΔΙ' ΑΙΣΧΡΑΝ ΑΙΤΙΑΝ; 4:10΄
    -ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΠΟΙ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ... 4:33΄
    -ΕΛ-ΛΗΝ ΚΑΙ ΕΛ-ΕΥ-ΘΕΡ-ΙΑ. 5:29΄
    -ΘΕΟΙ ΜΕΝ ΓΑΡ ΜΕΛΛΟΝΤΩΝ... 5:41΄
    -ΘΑΡΡΕΙ... 6:00΄

    https://www.youtube.com/watch?v=LLKCCWLeK4g

    Άλλο Πνευματικότητα και άλλο ιερατεία…

    Η Αλήθεια είναι πολύ απλή,
    Αλλά καλά κρυμμένη γιά τον επιπόλαιο
    Ή ανάξιο ερευνητή .

    Καλή Λευτεριά Ψυχής και Ελλάδας !!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητέ Κώστα Χριστός Ανέστη!
    Κατ’ αρχάς συγχαρητήρια για την εξαιρετική σου ανάλυση και τα επιχειρήματα που παραθέτεις…
    Ωστόσο διαφωνώ με την κεντρική ιδέα του άρθρου σου και επισημαίνω τη φράση κλειδί που αναφέρεις:
    «ΤΟ "ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ" ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ (ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΙΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ '70, '80, '90, ΑΛΛΑ ΚΡΑΤΑΕΙ Η ΑΠΑΤΗ ΑΚΟΜΑ), ΠΡΟΗΛΘΕ ΑΠΟ ΕΒΡΑΙΟ-ΜΑΣΩΝΙΑ.»
    ΕΒΡΑΙΟ-ΜΑΣΩΝΙΑ = Σιωνισμός

    Συμπωματικά:
    Ο Κομμουνισμός δημιουργήθηκε από την Σιωνισμό.

    Συμπωματικά:
    Η Αθεΐα/ Ορθολογισμός προωθήθηκε από τον Σιωνισμό. Θα αναφέρω απλά το παράδειγμα του Μαρξ, ο οποίος όντας Εβραίος, βαφτίστηκε Χριστιανός και στη συνέχεια δήλωσε άθεος και πολέμιος του θρησκεύειν... Και τούτο γιατί ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΠΟΚΥΡΥΞΕΙ ΤΟΝ ΘΕΟ ΩΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΩΣ ΕΒΡΑΙΟΣ

    Συμπωματικά:
    Αιρέσεις / Ψευδοθρησκείες (Χιλιασμός, Θεοσοφία κλπ) δημιουργήθηκαν από την Σιωνισμό…

    Και οι παραπάνω είναι κάποιες μόνο από τις «συμπτώσεις»!
    Για όλα δε, υπάρχουν πηγές και επαρκή στοιχεία που τα αποδεικνύουν. Δεν χρειάζεται να μπω σε λεπτομέρειες, αφενός για να μην μακρηγορήσω, αφετέρου γιατί είμαι σίγουρη ότι τις γνωρίζεις…
    Και ερωτώ:
    Είναι άλλη μια σύμπτωση που όλοι αυτοί ΜΑΧΟΝΤΑΙ ΜΕ ΛΥΣΣΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ;;
    Γιατί αν ήταν απλά αδιάφοροι, όντως ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΧΩΡΙΣΟΥΜΕ… Άλλωστε στο πνεύμα του χριστιανισμού είναι η ελεύθερη βούληση του ανθρώπου, να επιλέγει ότι θέλει!
    Αντ΄ αυτού μόνο αδιαφορία δεν βλέπουμε από την πλευρά τους. Αντίθετα:
    • Τους άθεους να διοργανώνουν δημόσιες κρεατοφαγίες Μεγάλη Παρασκευή! Σκασίλα μας μεγάλη βέβαια, αλλά κάνουν φανερή τη χολή και το μίσος τους εναντίον των Χριστιανών.
    • Τους δωδεκαθεϊστές να χλευάζουν τους Χριστιανούς σε κάθε ευκαιρία αποκαλώντας τους («Εβραιόπληκτους», «τσομπάνηδες της Ερήμου» και άλλα νόστιμα, δείχνοντας παράλληλα μίσος και εμπάθεια!
    • Για τους κομμουνιστές δεν χρειάζεται να πω κάτι… Έχει μιλήσει η Ιστορία και ήταν πολύ «φλύαρη»!!
    Και έρχομαι στο δια ταύτα:
    Γράφεις:
    «Το δυστύχημα είναι ότι δεν πρόκειται για δύο κατηγορίες, αλλά για μία. Έλληνες όλοι….»
    Όντως θα μπορούσαν να αποτελέσουν μια κατηγορία, αν έχοντας διαφορετικά θρησκευτικά πιστεύω, ήταν απλά αδιάφοροι για τα πιστεύω των άλλων…
    Αλλά εδώ έχουμε πολεμική εχθρότητα, λύσσα…
    ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΟΙΝΟ ΜΕΤΩΠΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΑΝΟΥΣ ΣΕ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!
    ΑΝΤΙΘΕΤΑ, φοβάμαι, ότι θα μπορούσαν να συνταχθούν με τον οποιονδήποτε, αν ήταν να πολεμήσουν την Ορθοδοξία! Γιατί είτε τους αρέσει, είτε όχι, η Ελλάδα επέζησε χάριν της Ορθοδοξίας και είναι άρρηκτα συνδεδεμένη μαζί της. Ας μην έχουμε λοιπόν αυταπάτες!
    Εδώ έχουμε λοιπόν ΔΥΟ ΟΜΑΔΕΣ.
    Ούτε ΜΙΑ όπως γράφεις, αλλά ούτε περισσότερες! ΜΟΝΟ ΔΥΟ!
    ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟ ΔΙΠΟΛΟ:
    ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ – ΣΙΩΝΙΣΜΟΣ ή
    ΧΡΙΣΤΟΣ - ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ή
    ΘΕΟΣ – ΔΙΑΒΟΛΟΣ!
    Είναι δυνατόν αυτοί οι δύο πόλοι ποτέ να συνεργαστούν;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δανάη μου,

      Μάλλον δεν κατάλαβες ότι οι αρχαιόθρησκοι στους οποίους αναφέρομαι δεν είναι οι βαλτοί/πρακτορικοί, αλλά διάφοροι γνωστοί μας που φλερτάρουν με την αρχαιολατρεία και τον ελληνοκεντρισμό, και ήδη ξέρουμε ότι δεν έχουν καμία σχέση με στοές, καθώς επίσης που απεχθάνονται και αυτοί τους σιωνιστές, αλλά κάνουν το λάθος να ξεσπούν στον Χριστό και στην Ορθοδοξία ωσάν να πρόκειται για ένα εξολοκλήρου πακέτο που χρησιμοποιούνταν ανέκαθεν από τους εβραίους για να χτυπηθεί ο Ελληνισμός.

      Ελπίζω να έπιασες το σκεπτικό μου.

      Κατά τα άλλα, που αναφέρεις εν ολίγοις ότι καλύτερα να ανέφερα κατευθείαν τον σιωνισμό, εφόσον είναι πίσω από όλα αυτά, μασωνία, ψευτο-αθεΐα, κομμουνισμό κλπ, δίκιο έχεις.

      Χριστός Ανέστη,
      καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
    2. Κώστα το σκεπτικό σου και το κατάλαβα και συμφωνώ σε γενικές γραμμές...
      Επιπλέον φρονώ ακριβώς τα ίδια με σένα, για την πλειονότητα των αρχαιολατρών...
      Όντως θεωρούν εαυτούς "Ελληναράδες", πνευματικούς απόγονους της κλασσικής Ελλάδας κλπ...
      Όντως απεχθάνονται τον Σιωνισμό...
      Απλά είναι οι τελευταίοι τροχοί της αμάξης, τα χρήσιμα πιόνια!
      Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει με Ιεχωβάδες και λοιπούς που ανέφερα...
      Οι κεφαλές είναι αόρατες στις μάζες, που άγονται και φέρονται έντεχνα...

      Απλά επισήμανα κάτι συγκεκριμένο, αλλά μάλλον δεν έγινα κατανοητή...
      Επεξηγώ λοιπόν και πάλι:
      Εμείς ως Ορθόδοξοι όντως δεν έχουμε κανένα πρόβλημα μαζί τους.
      Σεβαστό να πιστεύουν σε ότι θέλουν και να είμαστε σε κοινό μέτωπο για την Πατρίδα...
      ΑΥΤΟΙ ΟΜΩΣ;;;
      Που επιτίθενται ΑΠΟΚΛΗΤΑ, που σε κάθε ευκαιρία χλευάζουν και υβρίζουν ότι έχουμε ιερό, ΘΕΩΡΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΛΥΣΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΡΑΣΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΑΣ;;;
      Ε λοιπόν εγώ δεν το πιστεύω! Και δεν είναι η ιδέα μου... Έχω γνωρίσει πολλούς τέτοιους ανθρώπους, όπως και συ φαντάζομαι...
      Μπορεί σε μας να είναι αδιάφορη η πίστη τους, αλλά σε αυτούς καθόλου αδιάφορη δεν είναι η δική μας. ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΕΜΙΚΉΣ ΤΟΥΣ… Έχουν υποστεί τεράστια πλύση εγκεφάλου και ας μην πιστεύουν από πού εκπορεύεται!
      Και είμαι βεβαία, μακάρι να βγω ψεύτρα, ότι σε κρίσιμη στιγμή ΘΑ ΣΥΝΤΑΧΘΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ, θα είναι πολέμιος του Χριστού… Ακόμη και ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, που θα φαντάζονται, ότι προσπαθούν να τη σώσουν από τους οπαδούς του «Εβραιοχριστιανισμού»…
      Παρόλο που έχεις δίκιο σε όσα επισημαίνεις, γι΄ αυτούς θα είσαι «φωνή βοώντος εν τη ερήμω»… Blogger είσαι σχόλια παίρνεις, μπορείς να διαπιστώσεις του λόγου μου το αληθές...
      Στο δια ταύτα: ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΕΎΟΜΑΙ! Το έχω πιθανότερο να προκαλέσουν εμφύλιο σε κρίσιμες στιγμές.
      Και πάλι εύχομαι να πέφτω έξω!

      Διαγραφή
    3. Δυστυχῶς,ἀγαπητέ Κώστα,ἡ Δανάη ἔχει ἀπόλυτο δίκαιον. Γιά νά σοῦ δώσω ἕνα παράδειγμα :Διάβασα προθχές,ἀνήμερα τοῦ Ἁγίου Γεωργίου,μίαν ἀνάρτησιν στό φ/β ὅπου κάποιος βαρεμένος δωδεκαθεϊστής,ἀλλά καί ἡμιμαθής ἤ ἀδαής ( γιατί τέτοιους ἐπιλέγουν γιά νά τούς κάνουν πλῦσιν ἐγκεφάλου ἤ τέτοιοι εἶναι ἐκεῖνοι πού προσχωροῦν στίς ὀμάδες αὐτές -τῶν δωδεκαθεϊστῶν-),ἔγραψε : Νά μέ συγχωρέσουν οἱ φῖλοι καί φῖλες,Γιώργηδες καί Γιωργίες,ἀλλά δέν θά τούς εὐχηθῶ,διότι ἔχετε καταλάβῃ ποιός ἦταν ὁ δράκος πού σκότωσε ὁ Ἅγιος Γεώργιος; Ποῦ νά τό καταλάβετε ! Σκεφθεῖτε μόνον πόσο τυχαῖο εἶναι πού βρίσκεται στήν σημαία τῶν Ἄγγλων;Ὁ κόκκινος δράκος,λοιπόν εἶναι ὁ Ἑλληνισμός.Καί ἐγώ,ὡς Ἕλλην εἶμαι μέ τόν κόκκινο δράκο.

      Αὐτά ἔγραψε ὁ βλάξ,ὁ ἀδαής,ὁ ἡμιμαθής ἐπικίνδυνος τῦπος,χωρίς νά βάλῃ τό,ἔστω ὑποτυπῶδες μυαλουδάκι του,νά σκεφθῆ γιατί τό Σίτι τοῦ Λονδίνου,εἶναι ὁριοθετημένο ἀπό 4 κόκκινους δράκους; Ἔλα ντέ;

      Κατάλαβες τώρα ἀγαπητέ Κώστα πόσο δίκαιον ἔχει ἡ Δανάη ὅταν λέει πώς ὅλοι αὐτοί εἶναι ἰκανοί νά συνταχθοῦν,μέ τόν ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΕΧΘΡΟ ἀπέναντι στούς Ἕλληνες Χριστιανούς;Ἀπό μία ἁπλή εὐχή,πού ἀρνεῖται νά δώσῃ ὁ ἠλίθιος,ἕως τοῦ νά σηκώσῃ τό ὅπλο ἑναντίον τοῦ Ἕλληνος Χριστιανοῦ,ἡ ἀπόστασις εἶναι μηδενική. Δυστυχῶς...

      Χριστός Ἀνέστη,ἀγαπητή Δανάη καί Κώστα καί σ᾿ὅλους τούς ἀγαπητούς σχολιαστές,τίς καλλίτερες εὐχές μου γιά μία Ἑλλάδα πού θά ᾿δῆ,συντόμως,τήν Ἀνάστασίν της καί τήν ὁριστική της Ἀνύψωσιν ἐκεῖ ὅπου τῆς ἀξίζει !

      Διαγραφή
    4. ΚΟΡΊΤΣΙΑ ΠΑΩ ΠΑΣΟ. ΤΟ ΘΕΣΑΤΕ ΑΦΟΠΛΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΙ ΌΛΑΣ.
      ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΎ ΘΑ ΟΔΗΓΗΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ "ΕΛΛΗΝΕΣ", ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ.
      ΘΑ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΟΥΜΕ ΠΡΙΝ ΣΦΑΓΟΥΝ ΟΙ ΕΝΑΠΟΜΕΙΝΑΝΤΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΜΕΤΙΑ, Ή ΘΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΑ ΜΕΜΕΤΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΕΜΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΧΑΖΆΡΙΑ ΠΟΥ ΛΥΜΑΙΝΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΛΛΗ ΥΠΟΔΟΜΗ ΓΥΡΩ ΜΑΣ...

      ΟΙ ΘΕΟΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΕΟΙ ΑΣ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΦΩΤΗΣΗ!

      Διαγραφή
    5. Δέν ὑπάρχουν «θεοί» ἀλλά ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ.Γιατί αὐτοαναιρεῖσαι ;

      «ΠΙΣΤΕΥΑΝ ΣΤΟ "ΕΝ ΤΟ ΠΑΝ" ή "ΑΙΩΝΙΟΝ ΦΩΣ" (ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΝ ΕΝΑ ΘΕΟ, ΟΠΩΣ ΣΗΜΕΡΑ). »

      Συνεπῶς Ἕνας ὁ Θεός τῆς Ἑλλάδος ἀπό τά πανάρχαια χρόνια.Κάποιοι (ξέρετε ποιοί) τό ἐκμεταλλεύτηκαν,ὅπως τά πάντα τά τῶν Ἑλλήνων.Τό πλέον βέβαιον εἶναι πώς πιά δέν μποροῦν νά κρύψουν τήν μηδαμηνότητά τους.

      Ἕνας ὁ Θεός !

      Χριστός Ἀνέστη !

      Διαγραφή
    6. Έχεις δίκιο αγαπητή Πελασγική,

      ακόμα κι ως σχήμα λόγου δημιουργεί επιπλοκές.

      🌷

      Διαγραφή
  8. Οι θρησκείες έχουν ανθρώπους προφήτες , η Ορθοδοξία είναι ο Ιδιος ο Θεός που ενσαρκώθηκε, είναι ο μεγαλύτερος πλούτος που έχουμε ως ανθρωπότητα, για να αγιάσουμε και να μην ξερνάμε τον εαυτό μας ,τη ζωή και το πνεύμα που μας δόθηκε, μέσα στον βόθρο του εκπεσόντος και κάθε ακόλουθου του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ακόμα και τον Επιτάφιο βαρέθηκαν να τον στολίσουν και να βάλουν σε κάποιους ναούς έστω το κουβούκλιο, την είδαν ρεπό τώρα που πέταξαν το κοπάδι έξω, το κοπάδι όμως θα πιέσει για Πάσχα όπως είδαμε σε άλλες χώρες και δεν θα την χαρίσει σε κανέναν, ας φροντίσουν τα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας να πάνε όλοι στις ακολουθίες, την διπλή Πασχαλιά θα την κάνουν οι ορθόδοξοι, κάποιοι δεν ξέρουμε αν θα συμμετέχουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  10. Σε ποια ημερομηνία ορίσατε να κάνουμε Ανάσταση 2020 και χαιρετισμούς κύριοι της αρχιεπισκοπής? Πότε θα ενημερωθεί το ποίμνιο σας για το Πάσχα που θα κάνουμε έστω και με καθυστέρηση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ας γνωρίζουν όλοι πως στο εξής κάθε τι και καθένας υπεύθυνος σχετικά με την ορθοδοξία, θα μελετάται εξονυχιστικά, σχολαστικότατα, με εξαιρετική διαύγεια και λεπτομέρεια, και θα κρίνεται σε ό, τι λέει, κάνει, ενεργεί, αν συνάδει με την Πατερική Θεολογία, τις Οικουμενικές Συνόδους, πρωτίστως με το Ευαγγέλιο, τους Κανόνες της Ορθοδοξης Εκκλησίας και τους βίους των Αγίων και κάθε μαρτυρολόγιο, το πιο βασικό, αν διάγει ΒΙΩΜΑΤΙΚΑ ορθόδοξο βίο πράξεις όπως είπαν οι άγιοι και ο Χριστός, από κει θα τους καταλαβαίνουμε όλους πλέον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Στους συνέλληνες που αναφέρεσαι Κώστα, παρακαλώ να διαβάσουν πολύ καλά τα κείμενα και τον βίο των τριών ιεραρχών, για να κατανοήσουν ότι ο Ελληνισμός και η Ορθοδοξία είναι ένα, άλλωστε ο Χριστός ήταν Έλλην στην καταγωγή, ιουδαίος στο θρήσκευμα και ρωμαίος πολίτης, η επιγραφή στον Σταυρό αυτό δηλώνει, όπως και ο θάνατος με σταύρωση αντί λιθοβολισμού, ήταν ξένος, δος μοι τούτον τον ξένον, να μελετήσουν τον θάνατο των προφητών της Π διαθήκης, προτείνω πολύ καλή μελέτη των πατερικών κειμένων, με εκτίμηση πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Στην σχετική ανάρτηση σου σχετικά με στρατό στους δρόμους και τεστ που δεν ξέρουμε πώς το κάνουν και τί έχει, ας κατεβάσουν στους δρόμους όποιον θέλουν, αν θέλουν να χυθεί αίμα, είδα σήμερα έναν φίλο που είναι άθεος, με παιδιά και εγγόνια και δεν υπάρχει περίπτωση μου είπε όχι εμβόλιο να κάνω, αλλά ούτε και να δεχτώ οποιαδήποτε πίεση σχετική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο κύριος Τσιόδρας παρακαλώ να φροντίσει να ενημερωθούν οι ισλαμιστές στις γλώσσες τους σχετικά με το ραμαζάνι, όπως κι εμείς δεν κάναμε Ανάσταση , έτσι κι αυτοί, λογικά θα έχουν τα τζαμιά κλειδωμένα και θα γίνονται κεκλεισμένων, γιατί απαγορεύονται οι συναθροίσεις, αν τους επιτραπεί να συμμετέχουν, να δράσουν οι αστυνομικοί, όλοι είναι ίσοι απέναντι στον νόμο, ως ορθόδοξος ψάλτης θα πρέπει να ενεργήσει καταλλήλως να ψάλλει ελεύθερα το Πάσχα που θα κάνουμε κι εμείς , έστω καθυστερημένα, είναι μέσα στα πράγματα και δίπλα στους υπεύθυνους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δυο γρήγορα επιχειρήματα χρειάζονται γι'αυτές τις διχογνωμίες
    1)με παγανισμό μας ξεντέριασαν οι ρωμαίοι
    2)με χριστιανισμό μας ξεντέριασαν γερμανοενετότουρκοι

    Διαλέξτε και πάρτε όποια προδοσία θέλετε.

    ΥΓ:το ότι ο Χριστιανός Θεοδόσιος απαγόρευσε όλες τις θρησκείες πλην της Ιουδαΐκής,δεν αφήνει περιθώρια σύγχυσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή τα 1000 χρόνια του Βυζαντίου δεν ήσαν Ελληνικά, ήσαν Ιουδαϊκά , αυτό θέλεις να ισχυρισθείς;
      Δηλαδή ισχυρίζεσαι πως ο ιουδαϊσμός κυριαρχεί στον πλανήτη μας έδω και τουλάχιστον 2,000 χρόνια;
      Δηλαδή παραδέχεσαι πως οι Ιουδαίοι κυριαρχούν στον πλανήτη γη , για δύο χιλιάδες ολόκληρα χρόνια και διευθύνουν τους πάντες και τα πάντα;;
      Φαντάζεσαι πόση υπερηφάνεια θα νοιώθουν οι ιουδαίοι διαβάζοντας κάποιον Ελληνα , ως εσένα, να ισχυρίζεται πως ο ιουδαϊσμός ε νίκησε τον Ελληνισμό και κυβερνά τον πλανήτη για 2,000 ολόκληρα χρόνια, όταν ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, το κατόρθωσε αυτό μόνο για 30; Με αυτήν την λογική εάν ο Αλέξανδρος είναι Μέγας, οι ιουδαίοι τι είναι; Για την ιστορία , όχι για εμένα η εσένα!
      Φαντάζεσαι πόσο πολύ θα ήθελαν οι Ιταλοί , να έβαζες στην θέση των ιουδαίων τους Λατίνους = Ιταλοί;
      Θα έκαναν η δεν θα έκαναν τα πάντα για να αποδείξουν πόσο δίκιο έχεις;
      Το ίδιο για τους Γερμανούς η Αγγλους η Ισπανούς η οποιοδήποτε άλλο έθνος έχει η θα ήθελε να του αναγνωρίσει η ιστορία πως έχει ιστορικό βάθος ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ όσο και το ΕΛΛΗΝΙΚΟ!
      Μήπως ΑΘΕΛΑ σου παίζεις το παιχνίδι του βιογράφου των ρότσιλντ ;
      Φαντάζομαι θα γνωρίζεις τι προσπάθησε να αποδείξει ο γελοιωδέστερος των γελοίων νομίζοντας πως απευθύνεται σε Ελληνες αμόρφωτους και αγραμμάτους.

      ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΜΕ ΝΟΜΙΣΜΑ ΕΘΝΙΚΟΝ

      Διαγραφή
    2. ΟΛΟΙ ΟΙ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΙ ΝΟΜΟΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

      https://www.facebook.com/notes/voice-of-truth-greece/%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-%CE%B2%CF%85%CE%B6%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CE%B9-%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CF%89%CE%BD/1842768569316857/

      Διαγραφή
    3. Βυζάντιο και την Εκκλησία! ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ πως εκχριστιανιστηκαν οι Ελληνες Διάβασε και φρίξε

      https://www.e-synews.gr/wp/2019/02/05/sfagi-ton-ellinon-to-vyzantio-tin-ekklisia-diavaste/

      Διαγραφή
    4. Ιουλιανός και Θεοδόσιος

      https://neoskosmos.com/el/17847/%CE%B9%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CF%8C%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B8%CE%B5%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CF%83%CE%B9%CE%BF%CF%82/

      Διαγραφή
    5. Ελλάς Ελλήνων λάθος κατάλαβες.Αυτό που εννοούσα είναι πως με όποιον θεό και να συνταχθείς αν δεν πράξεις εσύ ο ίδιος τα δέοντα για τη σωτηρία σου,κανένας Θεός δε θα σε βοηθήσει.Η νίκη στηρίζεται στην οργάνωση πρώτ'απ'όλα και όχι στην προσευχή.

      Διαγραφή
    6. Οι Χριστιανοί που με την βία εκχριστιάνισαν τους Ελληνες , ποίας φυλής ήσαν;

      Υ.Γ.
      Συν Αθηνά και χείρα κίνει...

      ΔΕΞΙΑ ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΜΕ ΝΟΜΙΣΜΑ ΕΘΝΙΚΟΝ

      Διαγραφή
    7. 28 Απριλίου, 2020 23:17
      Δεν το γνωρίζω.Δεδομένου πως οι Έλληνες δεν αλλάζουν εύκολα θρησκεία από μόνοι τους,υποθέτω εβραίοι ή/και κρόνιοι πελασγοί.

      Διαγραφή
  16. ΕΥ-ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ,
    Στο έχω ξαναγράψει. Δύσκολο να σε παρακολουθήσω. Και εσένα και τον Κ. Κώστα και τον ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟ και τον ΑΧΟΗ. Οι ελάχιστες ΓΕΝΙΚΕΣ γνώσεις μου δεν μου το επιτρέπουν.
    Πιστεύω ακράδαντα πως με Την Βοήθεια Της Υπεραγίας μας Θεοτόκου , θα μπορέσετε να αφυπνίσετε πολλούς από εμάς.
    Συνεχίστε τον Αγνό αγώνα σας. Ολο και περισσότεροι , πάρα πολλοί περισσότεροι , περισσότεροι από ότι ίσως αντιλαμβάνεσθε , αρχίζουμε και ΞΥΠΝΑΜΕ!
    Ο δρόμος όμως είναι μακρύς. Οσο και εάν δεν έχουμε χρόνο… ο δρόμος δεν μπορεί παρά να είναι μακρύς . Οτιδήποτε άλλο είναι απλώς ευχής έργον!

    ΔΕΞΙΑ ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΜΕ ΝΟΜΙΣΜΑ ΕΘΝΙΚΟΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥ-ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ28 Απριλίου, 2020 12:50

      Αγαπητέ,έν Χριστώ αδελφέ, ΔΕΞΙΑ ΕΛΛΑΣ, θά προσπαθήσω νά απαντήσω σέ εσένα, αλλά καί σέ άλλους συν-σχολιαστές κάποιες σκέψεις αλλά καί παραδείγματα:

      1η εντολή-Εγώ ειμι Κύριος ο Θεός σου. Ουκ έσονταί σοι θεοί έτεροι πλήν εμού.
      (Εγώ είμαι ο Κύριος ο θεός σου. Δεν θα υπάρχουν για σένα άλλοι θεοί εκτός από μένα).

      2η εντολή-Ου ποιήσεις σεαυτώ είδωλον, ουδέ παντός ομοίωμα. Ου προσκυνήσεις αυτοίς, ουδέ μη λατρεύσεις αυτοίς.
      (Δεν θα κατασκευάσεις για σένα είδωλα και κανενός είδους ομοίωμα. Δεν θα τα προσκυνάς ούτε θα τα λατρεύεις).

      3η εντολή-Ου λήψει το όνομα Κυρίου τού Θεού σου επί ματαίω ου γάρ μη καθαρίση Κύριος ο Θεός σου τον λαμβάνοντα το όνομα αυτού επί ματαίω.
      (Δεν θα προφέρεις καταχρηστικά το όνομα του Κυρίου, του θεού σου. Εγώ ο Κύριος δεν θ’ αθωώσω κανέναν που προφέρει το όνομα μου καταχρηστικά.

      Κατά Ματθαίο ΚΒ’ (22), 36-40

      διδάσκαλε, ποία ἐντολὴ μεγάλη ἐν τῷ νόμῳ;
      ὁ δὲ ᾿Ιησοῦς ἔφη αὐτῷ· ἀγαπήσεις Κύριον τὸν Θεόν σου ἐν ὅλῃ τῇ καρδίᾳ σου καὶ ἐν ὅλῃ τῇ ψυχῇ σου καὶ ἐν ὅλῃ τῇ διανοίᾳ σου.
      αὕτη ἐστὶ πρώτη καὶ μεγάλη ἐντολή.
      δευτέρα δὲ ὁμοία αὐτῇ· ἀγαπήσεις τὸν πλησίον σου ὡς σεαυτόν.
      ἐν ταύταις ταῖς δυσὶν ἐντολαῖς ὅλος ὁ νόμος καὶ οἱ προφῆται κρέμανται.
      Νεοελληνική Απόδοση

      «Δάσκαλε, ποια εντολή είναι μεγάλη μέσα στο νόμο;»
      Εκείνος του είπε: «Να αγαπήσεις Κύριο το Θεό σου με όλη την καρδιά σου και με όλη την ψυχή σου και με όλη τη διάνοιά σου.
      Αυτή είναι η μεγάλη και πρώτη εντολή.
      Και δεύτερη, όμοια με αυτή: Να αγαπήσεις τον πλησίον σου σαν τον εαυτό σου.
      Σε αυτές τις δύο εντολές κρέμεται όλος ο νόμος και οι προφήτες».

      Όπως καταλαβαίνεις, κανένας δέν μπορεί νά αμφησβητήσει τήν ύπαρξη καί παντοδυναμία τού Θεού.Βέβαια, υπάρχει μία σύγχιση σέ ότι αφορά τό ''ιουδαικοχριστιανικό'' πνεύμα καί γιατί πολλοί άνθρωποι, δυσανασχετούν μέ αυτή τήν λέξη-έννοια.Βέβαια εδώ έχουμε ένα παράδοξο, ότι εμείς είμαστε μετά τούς Ισραηλίτες, αυτοί πού δέχθηκαν τόν Μεσσία, πάρ'όλα αυτά όμως δείχνουμε καί μιά παράξενη απείθεια στήν έν'Χριστώ ζωή καί διδασκαλία.
      Δέν χρειάζεται νά πούμε τί έλεγε γιά τούς δωδεκαθειστές ό Ιωάννης Φουράκης καί από ποιές στοές παίρνανε ιδέες, απλά τό δυστυχές τής υπόθεσης είναι, ότι λαοί πού δέν έχουν τήν λαμπρή ιστορία τών Ελλήνων, όπως Ρώσσοι, Ουκρανοί, Βούλγαροι, Σέρβοι, Σύριοι (αυτοί μάλιστα μέ τόν πόλεμο, ανοίξανε νέο Μαρτυρολόγιο) καί άλλοι λαοί,δέν δέχονται ''μύιγα στό σπαθί τους'' όταν μιλάς γιά Χριστόν, σέ αντίθεση μέ εμάς πού όπως προείπα στό πρώτο σχόλιο τής ανάρτησης,''ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ''.

      Αυτό είναι κάτι πού θά τό πληρώσουμε ακριβά καί θά σού πώ γιατί μέ άλλο παράδειγμα:

      Αγία Αικατερίνη:πως αποστόμωσε 50 δεινούς ρήτορες της εποχής.
      Η Αγία ήταν γνωστή για τη σοφία της και είχε σπουδάσει στις εθνικές σχολές της Αλεξάνδρειας φιλοσοφία, ποίηση, ρητορική, ιατρική μουσική, φυσική, μαθηματικά και αστρονομία. Στις αρχές του 4ου αιώνα μ.Χ. όταν βασίλευε στο Ρωμαϊκό κράτος ο αυτοκράτορας Μαξέντιος η Αγία ομολόγησε την πίστη της στο Χριστό και κατηγόρησε δημόσια το Ρωμαίο αυτοκράτορα για τις θυσίες του στα είδωλα.
      ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ..

      Διαγραφή
    2. ΕΥ-ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ28 Απριλίου, 2020 13:22

      ΣΥΝΕΧΕΙΑ...

      Η συνομιλία με τους ρήτορες

      Ο αυτοκράτορας συγκέντρωσε 50 ρήτορες απ΄όλη την αυτοκρατορία για να την πείσουν να αρνηθεί το Χριστό. Αντί όμως οι ρήτορες να πείσουν την Αγία πείστηκαν οι ίδιοι από τα επιχειρήματά της διότι αυτά ήταν βασισμένα στα ρητά και στις προφητείες των Ελλήνων φιλοσόφων περί της ελεύσεως του Ιησού Χριστού επί της γης.
      Οι λόγοι της Αγίας στάθηκαν αφορμή να στραφούν οι 50 ρήτορες προς το Χριστιανισμό. Έξαλλος ο αυτοκράτορας διέταξε να ριφθούν στην πυρά και η Αγία φυλακίστηκε και βασανίστηκε.

      Οι 50 ρήτορες παρουσιάζονται ενώπιον της Αγίας και ο σπουδαιότερος από αυτούς αμφισβητεί τη θεότητα του Ιησού υποστηρίζοντας ότι ουδέποτε οι αρχαίοι φιλόσοφοι ονόμασαν ή τίμησαν αυτόν: «Λοιπόν, μη παρασυρόμενη από την απάτη επιμένεις εις τον Εσταυρωμένον ως Θεόν, τον οποίον ουδείς εκ των παλαιών δεν τον ονόμασε σοφό, ούτε εγνώριζε αν ονομαζόταν Θεός». Στην απάντησή της η Αγία χρησιμοποιεί τις γραπτές προφητείες των αρχαίων φιλοσόφων, όπως του Διοδώρου, του Πλουτάρχου, του Ομήρου, του Ορφέως, του Σοφοκλέους και ως αποκορύφωμα δύο χρησμούς της Σίβυλλας και του Απόλλωνος, οι οποίοι αφήνουν κυριολεκτικά άναυδους του 50 ρήτορες.

      Οι δύο χρησμοί καταγράφονται στην Γ’ εκδοχή του Μαρτυρίου της Αγίας (Μαρτυρολόγιον του Σινά σελ. 100- 133) αλλά και σε ένα χειρόγραφο από περγαμηνή του 12ου αιώνος το οποίο φυλάσσεται στη Μονή Δοχειαρίου του Άγιου Όρους. Οι ρήτορες αναφέρουν στην Αγία ότι ουδέποτε διάβασαν στα βιβλία τους για κάποιον Εσταυρωμένο Θεό.
      Η απάντηση της Αγίας είναι καταπέλτης:

      «Το ότι ο Εσταυρωμένος, είπε, δεν έτυχε να τιμηθεί από κανέναν από τους παλαιούς δεν θα έπρεπε να δαπανώμεν τον χρόνο μας, ούτε να το πολυεξετάζομεν, ούτε να κάνωμε ερεύνας δι΄αυτών με ανθρωπίνους λογισμούς διότι είναι ο αληθινός θεός του ουρανού και της γης, της θαλάσσης, του ηλίου, της σελήνης, των άστρων και δημιουργός όλου του ανθρωπίνου γένους ακατάληπτος, ανεξερεύνητος, απέραντος, ανεξιχνίαστος, άρρητος.

      Διά να σου αποδείξω τα σχετικά μ’ αυτόν με τη βοήθεια των δικών σου, διότι έτσι η απόδειξής μου θα είναι απολύτως έγκυρη, πρόσεξε τι αποκαλύπτει ξεκάθαρα, η πιο σοφή απ’ όλας τας γυναίκας, Σίβυλλα, διά την κατά σάρκα γέννησή του, διά την πρόνοιάν του δι’ ημάς, και διά την αμέτρητόν του φροντίδα.

      Αν θέλεις ας ακούσουμε τα ίδια της τα λόγια: «ύστερα από πολύν καιρό θα φτάσει κάποιον εις αυτήν την πολυδιηρημένην γη και θα γεννηθεί με σάρκαν αμόλυντον. Με ανεξάντλητα όρια ως θεότητα θα λυτρώσει τον άνθρωπο από την φθορά των ανιάτων παθών. Και θα τον φθονήσει άπιστος λαός και θα κρεμαστεί υψηλά ως κατάδικος εις θάνατον. Όλα αυτά θα τα υποφέρει με πραότητα».

      Πρόσεξε και τον αληθινό μάντη Απόλλωνα, που έχει ξεχάσει την συνηθισμένη του ασάφια και τα αμφιλεγόμενά του και φανερώνει γυμνή την αλήθεια χωρίς τη δικήν του βούλησιν. Λέγει αυτός: «Ένας ουράνιος με πιέζει ισχυρά, ο οποίος είναι φως τριλαμπές. Αυτός είναι ο παθών Θεός, χωρίς να πάθει τίποτε η Θεότης του, διότι είναι συγχρόνως θνητός και αθάνατος.

      Αυτός είναι συγχρόνως Θεός και άνθρωπος, όλα υποφέρων από τους θνητούς, δηλαδή τον σταυρόν, την ύβριν, την ταφήν. Αυτός κάποτε από τα μάτια έχυσε δάκρυα θερμά. Αυτός πέντε χιλιάδες χόρτασε με πέντε άρτους, κάτι που ήθελε δύναμιν θεϊκήν.

      Ο Χριστός είναι ο δικός μου Θεός, ο οποίος εσταυρώθει εις το ξύλον, ο οποίος εξέπνευσε, ο οποίος εκ του τάφου ανήλθεν εις τον ουρανόν».

      Αυτά διηγείται ο Θεός σου. Διότι είναι συνάναρχος μ΄αυτόν που τον εγέννησε και αιώνιος αρχή και ρίζα και πηγή όλων των αγαθών, όλα τα δημιούργησε χωρίς να υπάρχουν πριν και όλα τα κοσμεί και τα διακρατεί και τα διαπερνά και με το δικό του χέρι εδημιούργησε ημάς τους ανθρώπους και πολλούς δρόμους ήνοιξε διά την σωτηρία μας».

      ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...

      Διαγραφή
  17. ΕΥ-ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ28 Απριλίου, 2020 13:23

    ΣΥΝΕΧΕΙΑ...

    ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑΣ ΑΔΕΡΦΕ ΔΕΞΙΑ ΕΛΛΑΣ, ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ, ΛΑΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΘΕΟ, ΧΩΡΙΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ, ΣΑΝ ΑΛΛΟΙ ΕΚΑΝΤΟΝΤΑΡΧΟΙ ΚΑΙ ΣΑΝ ΑΛΛΟΙ ΛΟΓΓΙΝΟΙ.

    «Κύριε, ουκ ειμί ικανός ίνα μου υπό την στέγην εισέλθης.
    Αλλά ειπέ λόγω, και ιαθήσεται ο παίς μου».
    Όταν ο Ιησούς τον άκουσε, θαύμασε και είπε σε όλους όσους τον ακολουθούσαν: «Σας βεβαιώνω πως τόση πίστη ούτε ανάμεσα στους Ισραηλίτες δεν βρήκα. Και σας λέω πως θα έρθουν πολλοί από την ανατολή και τη δύση και θα καθίσουν μαζί με τον Αβραάμ, τον Ισαάκ, τον Ιακώβ στο τραπέζι της βασιλείας των ουρανών, ενώ αυτοί που κανονικά θα έπρεπε να κληρονομήσουν την βασιλεία θα πεταχτούν έξω στο σκοτάδι. Εκεί θα κλαίνε και θα τρίζουν από την οργή τα δόντια τους».

    Ύστερα, γύρισε προς τον εκατόνταρχο και του είπε: «Πήγαινε κι ας γίνει αυτό το οποίο πίστεψες». Και γιατρεύτηκε ο δούλος του εκατοντάρχου εκείνη τη στιγμή.

    (Ματθ. 8, 5-13)
    ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΕΘΝΙΚΟΙ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ, ΟΙ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ, ΠΙΣΤΕΨΑΝ ΠΙΟ ΖΕΣΤΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ.
    ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΘΕΩΝ Η ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΕ ΣΚΟΤΕΙΝΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ, ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΗΚΑΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΙ ΣΩΘΗΚΑΝ, ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΣ 180 ΜΟΙΡΕΣ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ. ΤΙ ΘΑ ΛΕΓΑΝΕ ΑΡΑΓΕ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΤΟΥ 1940, ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΒΛΕΠΑΝ ΟΛΟΖΩΝΤΑΝΗ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΝΕ ΓΙΑΤΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΙΜΙΟΣ.
    ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΠΟΛΥ ΠΟΝΗΡΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ. Ο ΕΧΘΡΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ, ΛΑΘΡΟΞΕΝΟΙ κλπ. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ''ΣΠΙΤΙΟΥ ΜΑΣ''.
    «Μη νομίσητε ότι ήλθον βαλείν ειρήνην επί την γην΄ ουκ ήλθον βαλείν ειρήνην, αλλά μάχαιραν» (Ματθ. 10, 34).
    Έτσι είπε ο Κύριος. Διάβαζε σαν να είναι ειπωμένο: δεν ήρθα να συμφιλιώσω την αλήθεια και το ψέμα, την σοφία και την βλακεία, το καλό και το κακό, το δίκαιο και την βία, την κτηνωδία και την ανθρωπιά, την αγνότητα και την ασωτία, τον Θεό και τον μαμωνά αλλά έφερα το ξίφος για να κόψω το ένα από το άλλο, για να μην ανακατεύονται.
    ΤΟ ΞΙΦΟΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ, Η ΤΟ ΞΙΦΟΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ;
    Ο απόστολος Παύλος συμβουλεύει: πάρετε «την μάχαιραν του Πνεύματος, ό εστι ρήμα Θεού» (Εφ. 6 ,17). Ενώ ο άγιος Ιωάννης στο όραμα για τον Υιό τού Ανθρώπου Τον έβλεπε «εν τω μέσω των επτά λυχνιών όμοιον υιώ ανθρώπου… και εκ του στόματος αυτού ρομφαία δίστομος οξεία εκπορευομένη» (Αποκ. 1, 13-16). Το ξίφος που βγαίνει από το στόμα τί άλλο μπορεί να είναι παρά ο λόγος τού Θεού, ο λόγος τής αλήθειας; Τούτο το ξίφος έφερε ο Ιησούς Χριστός στη γη.
    «ήλθον γαρ διχάσαι άνθρωπον κατά του πατρός αυτού και θυγατέρα κατά της μητρός αυτής και νύμφην κατά της πενθεράς αυτής» (Ματθ. 10, 35).

    «εν τω κόσμω θλίψιν έξετε» (Ιω. 16,33) και «έσεσθε μισούμενοι υπό πάντων δια το όνομά μου» (Ματθ. 10,22) και «ει εμέ εδίωξαν και υμάς διώξουσι» (Ιω. 15,20) και πάλι: «υμείς έστε οι διαμεμενηκότες μετ’ εμού εν τοις πειρασμοίς μου» (Λουκ. 22,28)

    Και στην αρχιερατική του προσευχή αναφέρει: «Πάτερ δέδωκα αυτοίς τον λόγον σου και ο κόσμος εμίσησεν αυτούς» (Ιω. 17,14).

    Από όλα αυτά γίνεται αντιληπτό ότι η οδός «η απάγουσα εις την ζωήν» είναι «στενή και τεθλιμμένη και ολίγοι εισίν οι ευρίσκοντες αυτήν» (Ματθ. 7,14).
    ΕΛΠΙΖΩ, ΚΑΠΩΣ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΑ.
    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΕΚ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

    ΥΓ.http://greekhistoryandprehistory.blogspot.com/2017/09/blog-post_24.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ ΕΥ-ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ!
      θά ήθελα να σε ρωτήσω κάτι άλλο και εάν χρόνο και διάθεση μου απαντάς.
      Εμείς λέμε σήμερα πως υπάρχει μια σχεδόν αιώνια και διαρκής διαμάχη, μεταξύ Ελληνισμού και Ιουδαϊσμού, έτσι δεν είναι;
      Οι πρό Χιστού πρόγονοι μας αναφέρονται καθόλου σε αυτήν, την διαμάχη , όπως εμείς σήμερα;
      Εχουν γράψει τίποτα για τον Ιουδαϊσμό - σιωνισμό;
      Ποία γνώμη είχαν για τους Ιουδαίους;
      Γνώριζαν την ύπαρξη τους η τους ήταν εντελώς αδιάφοροι;

      ΔΕΞΙΑ ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΜΕ ΝΟΜΙΣΜΑ ΕΘΝΙΚΟΝ.

      Διαγραφή
    2. Εγώ απλά θα σού πω, αγαπητέ ΔΕ,
      ότι όταν πρωτοείδε ο Σωκράτης να καταφθάνει πλοίο με Φοίνικες-Ιουδαίους στον Πειραιά, αναφώνησε: "Ιδού ο κίνδυνος!"

      Διαγραφή
    3. Πολύ ὁρθῶς,ἀγαπητέ Κώστα.Ἔτσι εἶπε ὁ παμμέγιστος Σωκράτης.Ὅμως ἦταν καί πολύ πιό οὐσιαστική ἡ ἐπισημανσις τοῦ κινδύνου γι᾿αὐτούς.Πώς μέσῳ τοῦ ἐμπορίου,συνεπῶς ἐπαφή μέ ἄλλους λαούς,χρῆμα,ἀλλά καί τά παρελκόμενα τοῦ ἐμπορίου ὅπως οἱ ἐμπορικοί σταθμοί πού σήμαινε κατ᾿ἀρχήν ἕδρα μέ ὅ,τι φέρει μαζύ της αὐτή,ὅπως καταστήματα ἐξυπηρετήσεως τῶν ἐμπορευομένων ἕως πορνεῖα.Καί νομίζω πώς ὁ καθείς γνωρίζει τί γινόταν ἤ τί ἐπιδιωκόταν πάντα μέσῳ τῶν πορνῶν (δές τόν ...περιβόητο Περικλῆ). Ἄρα,κῦττα νά δῇς πού μπορεῖ νά φθάσῃ ἡ «ἐξυπηρέτησις» πού παρέχει μία πόρνη !Μία Ἐσθήρ,μία Ῥούθ... Μέχρι κρατικῶν μυστικῶν ἀποκαλύψεις,μέχρι καί τήν κατάκτησιν τῆς ἴδιας τῆς ἐξουσίας,παρασκηνιακῶς μέν,οὐσιαστικῶς δέ !

      Ἡ ἀρχαία Κόρινθος ἦταν ἕνα τέτοιο παράδειγμα.Φῖσκα στήν ἑβραΐλα καί τίς πόρνες.Ἡ Κόρινθος πού ἦταν καί ἀπό τούς κυρίους ἐποικιστές τῆς Κερκύρας.Τῆς Κερκύρας...

      Ὁ Σωκράτης,λοιπόν,ὑποδείκνυε τόν κίνδυνο,διότι ἤξερε περί ποίων δολίων,ὑπούλων, καί δολοπλόκων ἐπρόκειτο. Καί ἤξερε πώς ὁ πλέον εὔκολος τρόπος ἐπικρατήσεώς τους ἦταν τό ἐμπόριο.Τό θαλάσσιο ἐμπόριο...

      Καί ὅντως,ὁ διασκορπισμός τους ἀνά τόν Κόσμον,ἦταν καί εἶναι τό πλέον δυνατό τους χαρτί.Ξέρουν αὐτοί,ἤξερε ὁ Σωκράτης μόνον ἡ δική μας ἀφέλεια μᾶς καθιστοῦσε ἀδυνάτους στό νά τούς ἀντιμετωπίσουμε ὅπως τούς ἄξιζε καί τότε καί τώρα...

      Καλησπέρα ἀγαπητέ μου Κώστα !

      Διαγραφή
    4. Καλησπέρα αγαπητή μας Πελασγική!
      Ευχαριστούμε που μοιράζεσαι μαζί μας, και εδώ, από τον πλούτο των ερευνών σου.

      Καλόν Αγώνα!
      Χριστός Ανέστη!

      Διαγραφή
  18. ΙΣΛΑΜ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ, ΟΙ ΔΟΥΛΟΙ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ

    https://www.youtube.com/watch?v=Iw8Yg2SZ9CY

    ΣΤΗΝ ΔΗΘΕΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΟΥΛΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ Η ΕΒΡΑΪΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ
    ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑ ,
    ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΕΒΡΑΙΟΚΡΑΤΕΙΤΑΙ !
    ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΜΜΕ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, ΚΡΑΤΗ, ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ....
    ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΤΡΟΣ Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ, Η ΕΛΛΑΔΑ,
    ΒΑΔΙΖΕΙ ΒΑΣΗ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣ ΑΦΑΝΙΣΜΟ....

    ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΜΚΟ ΣΤΟ - ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ - ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑΙΩΝ !!!

    ΕΝΩ ΣΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ,ΤΟΥΣ ΔΙΩΧΝΟΥΝ ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. “Δεδομένου πως οι Έλληνες δεν αλλάζουν εύκολα θρησκεία από μόνοι τους,υποθέτω εβραίοι ή/και κρόνιοι πελασγοί.”

    Oι Εβραίοι σκότωναν τους Χριστιανούς όποιας εθνικότητας και εάν ήσαν. Εδω Σταύρωσαν Τον Ιδιο Τον Θεάνθρωπο και εσυ μου λές πως σκότωναν τους Ελληνες διότι δεν δέχονταν τον Χριστό μας ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΣΤΑΥΡΩΣΑΝ;
    Λίγο μπερδεμένα μου τα λές.

    Τέλος πάντων άπειρες συζητήσεις έχουν γίνει για το θέμα Χριστιανισμός Ελληνισμός. Είμαι σίγουρος πως εάν ήθελες να βρείς τον αντίλογο στα όσα μου λές να διαβάσω θα το είχες ήδη κανει και δεν θα περίμενες να σου τα υποδείξω. Το κάνω όμως διότι υπάρχει έστω και μια πιθανότητα να μην έχεις βρεί τον αντίλογο.

    Για να τα διαβάσει κανείς θέλει χρόνο και θέληση για μάθηση.

    Κάτι τελευταίο.
    Και στον συμμοριτοπόλεμο Χριστιανοί σκότωναν τους αριστερούς!
    Μόνο που οι Χριστιανοί ήσαν ΕΛΛΗΝΕΣ!
    Ψάξε λίγο και βρείς πολλές ομοιότητες της Ελλάδος και των Ελλήνων σήμερα με τους προγόνους μας ΠΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥ , διότι απο οτι φαίνεται θα επαναληφθούν...
    Και ΣΗΜΕΡΑ όσοι δεν είναι Χριστιανοί (πλήν ελαχιστοτάτων εξαιρέσεων οι οποίοι όμως ΔΕΝ ΜΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟ ΙΗΣΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΜΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟ), ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!

    Και σε μία ενδεχόμενη σφαγή οι Χριστιανοί (οι Ελληνες δηλαδή) θα δολοφονούν ελληνες αλλά δεν θα είναι καθόλου Ελληνες. Ελληνόφωνοι ναι , Ελληνες ΟΧΙ!

    Η ερώτηση λοιπόν επαναλμβάνεται , σαν να μην πέρασε μια ημέρα.

    Το 4.000 μ.Χ.

    Οι Χριστιανοί που δολοφόνησαν(;) ...ελληνες , το 202; ποίας εθνικότητας ήσαν;;;
    Το τι είναι θα μας το πείς εσύ.


    "ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ & ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ
    Αληθεύει ότι ο Χριστιανισμός ήρθε σε αντίθεση με τον Ελληνισμό, ως διδάσκουν οι νεοπαγανιστές; Αν ο ελληνισμός θεωρηθεί ο παγανισμός, τότε η προηγούμενη πρόταση δεν μπορεί παρά να απαντηθεί με ένα ξερό, μονολεκτικό και ισχυρό ναι. Στις άλλες περιπτώσεις το ζήτημα «ποικίλλει»
    ...
    http://www.apologitis.com/gr/ancient/xr_gr.htm


    ΡΩΜΗ-ΤΡΟΙΑ‎ > ‎
    Το πραγματικό τέλος της αρχαίας Ελλάδας
    Ερευνα: Δημήτρης Σκουρτέλης
    Στην Πύλη του (Αυτοκράτορα) Αδριανού, καμάρι (;;;)της Αθήνας
    υπάρχουν δυο επιγραφές:
    ΑΙΔ' ΕIΣΙΝ ΑΘΗΝΑΙ ΘΗΣΕΩΣ Η ΠΡΙΝ ΠΟΛΙΣ
    (Εδώ είναι η Αθήνα, που παλιά ήταν η πόλη του Θησέα).
    Και η άλλη:
    ΑΙΔE ΑΔΡΙΑΝΟΥ ΚΟΥΧI ΘΗΣΕΩΣ ΠΟΛΙΣ (αυτή είναι η πόλη του Αδριανού, και όχι του Θησέα)
    Επιμένετε πως το Βυζάντιο κατάστρεψε την Ελλάδα;
    Ή μήπως πιστεύετε πως οι Έλληνες που ανέχτηκαν αυτές τις επιγραφές
    άξιζαν τίποτα παραπάνω από την περιφρόνησή μας,
    ειδικά μάλιστα όταν παράλληλα βασάνιζαν και εκτελούσαν Χριστιανούς,
    όπως τον φιλόσοφο Αριστείδη επειδή
    έστειλε μια αναφορά υπέρ των Χριστιανών στον Αδριανό;

    Σουητώνιος «Ζωή των δώδεκα Καισάρων» Κλαύδιος, 16.
    Ο Αυτοκράτορας Κλαύδιος «όχι μόνο διέγραψε από την λίστα των Δικαστών έναν ευγενή, έναν από τους αρίστους της Επαρχίας της Ελλάδος, επειδή δεν μίλαγε Λατινικά, αλλά του στέρησε και την ρωμαϊκή υπηκοότητα.»
    Ιωάννης ο Λυδός, De Magistratibus ΙΙΙ, 68
    «Ηταν από παλιά νόμος, οτιδήποτε διαβήματα έκαναν οι έπαρχοι, αλλά και οι υπόλοιποι κρατικοί υπάλληλοι, να γίνονται στη γλώσσα των Ιταλών (τα Λατινικά)» «Και αυτά που γίνονταν στην Ευρώπη στην παλιά εποχή, από ανάγκη παρέμειναν εν ισχύ για τους πολίτες, παρά το ότι ήταν Έλληνες κατά πλειοψηφία, να μιλάνε δηλαδή Λατινικά, ειδικά όταν ασχολούνταν με δημόσιες υποθέσεις»



    Σάρδεις, Μ. Ασία.
    Η ρωμαϊκή Σύγκλητος είναι και ιερή,
    είναι και φίλη, είναι και σύμμαχος...

    Η ΥΠΟΤΑΓΗ ΣΤΗ ΡΩΜΗ...
    ...
    https://sites.google.com/site/archaiaelladaealetheia/rome-troia/to-pragmatiko-telos-tes-archaias-elladas

    Υ.Γ.
    Κ. Κώστα σας είχα υποσχεθεί παλαιότερα να βρώ επιγραφές με ανάμικτους χαρακτήρες Ελληνικούς και Λατινικούς. Οπως τώρα που έχουμε παρακμάσει εντελώς έτσι και τότε.
    Ελληνικά Λατινικά τότε...
    Ελληνικά Αγγλικά εμείς σήμερα.

    Και πάλι ΜΟΝΟ Ο ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ
    ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟΤΕ.

    ΔΕΞΙΑ ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΜΕ ΝΟΜΣΙΜΑ ΕΘΝΙΚΟΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΟΣΤΙΣ ΘΕΛΕΙ ΟΠΙΣΩ ΜΟΥ ΕΛΘΕΙΝ

    ΟΙΚΙΑ ΒΟΥΛΗΣΕΙ

    Οποιος αναγκάζει κάποιον να γίνει Χριστιανός (εννοείται δια της βίας) , αυτός δεν είναι Χριστιανός ορθόδοξος.

    Είναι τόσο απλό.

    ΟΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ ΔΙΩΓΜΟΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΩΝ:
    Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΔΙΩΞΕ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ!
    http://users.uoa.gr/~nektar/history/2romanity/nonexistent_persecutions.htm

    Η συντριπτική πλειονότητα των Αγίων της Ορθοδοξίας μας , είναι Ελληνες.
    Αυτούς ποίοι τους βασάνισαν;
    Αυτούς Τους Ελληνες Αγίους μας ποίοι και γιατί τους ΚΑΤΑΚΡΕΟΥΡΓΗΣΑΝ;
    Ολα αυτοί οι βασανισμοί απο τα πρώτα μετά Χριστόν χρόνια!!!

    Κλείνοντας θα ήθελα να γραψω πως , καμία χρήση βίας δεν είναι δυνατόν να κάνει τους Ελληνες (ιδίως αυτούς) να ασπαστούν κάτι το οποίο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ.
    Πόσο μάλλον να ριζώσει μέσα στις ψυχές και την καρδιά μας για δύο χιλιάδες ολόκληρα χρόνια!!!

    Αυτό το ξέρουν και το κατάλαβαν ακόμα καλλίτερα κατά τον συμμοριτοπόλεμο, αυτοί που προωθούν τον παγκόσμιο κομμουνισμό! Για αυτό και παράτησαν την “επανάσταση του “προλεταριάτου”” και εφηύραν τον
    ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΞΙΣΜΟ
    ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΡΘΟΤΗΤΑ
    ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ!

    Και επειδή ξέρουν πως οι Ελληνες είναι Χριστιανοί και είναι και αυτός ένας απο τους πολλούς λόγους για τους οποίους δεν θα υποκύψουμε ποτέ στον κομμουνισμό, για αυτό και βάλθηκαν να μας κάνουν να πιστέψουμε πως Ελληνισμός Χριστιανισμός είναι έννοιες αντίθετες.
    Και επειδή δεν μπορούν να το ισχυριστούν αυτό αποδεικνύοντας μας μας την ΔΗΘΕΝ διαφορετική φιλοσοφία Ελληνισμού Χριστιανισμού , εφηύραν , ως γνήσιοι αριστεροί , όπως εφηύραν και τα εκατομμύρια του ολοκαυτώματος, εκατομμύρια νεκρούς Ελληνες απο του Χριστιανούς πρίν απο ...χιλιάδες χρόνια!

    Μια τρύπα στο νερό έκαναν!
    Οπως πάντα η αλήθεια είναι μια και είναι

    ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΚΑΙ ΝΥΝ ΚΑΙ ΑΕΙ ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΑΣ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ ΑΜΗΝ!

    ΔΕΞΙΑ ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΜΕ ΝΟΜΙΣΜΑ ΕΘΝΙΚΟΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 👍
      Αλλά μην βασανίζεις άλλο το μυαλουδάκι σου. Παίζουν και τα δύο:
      και αυτό που είπες.."Οποιος αναγκάζει κάποιον να γίνει Χριστιανός (εννοείται δια της βίας) , αυτός δεν είναι Χριστιανός ορθόδοξος"
      (δηλαδή 1-2 αιώνες οι εβραίοι είχαν στο βρακί τους τους φαναριώτες χριστιανούς της Πόλης και τους Επισκόπους και τούς χριστιανούς αυτοκράτορες.. και τούς έστρεφαν κατά των αυτοχθόνων Ελλήνων (με κατηγορίες τάχα τον αντιχριστιανισμό των) για να σφαγούν όσο το δυνατόν περισσότεροι Έλληνες.

      Ισχύει όμως παράλληλα και αυτό που έγραψα στο κείμενο. Ότι οι εβραίοι δωδεκαθεϊστές αναμειγνύονταν με αυτόχθονες Έλληνες ώστε να χαρακτηρίζονται (σκόπιμα) όλοι μαζί "δωδεκαθεϊστές". Γι αυτό και την πλήρωσαν (εσφάχτηκαν από χριστιανούς) αδίκως πολλοί Έλληνες που δεν σχετίζονταν με την αίρεση. Το ζητούμενο των γεφυραίων (εβραίων) και πάλι ερχόταν εις πέρας. Να γενοκτονηθούν Έλληνες.

      Διαγραφή
  21. Τον Ελληνισμο ειναι που διωκουν παντου κατω απο συνεχως επιννοουμενα προσχηματα-απατες!!! Ειναι μονιμη, εμμονικη και πολυδιαστατη η καταδιωξη (συνηθως δια της τεθλασμενης) της Αρχαιας Ελληνικης Φιλοσοφιας και Σκεψης. Και του Ελληνικου τροπου ζωης και του βιωματος κοινωνειν!!!! Καταδιωξη που τελειται υπο το προσχημα συνηθως της δηθεν αποδοχης του Ελληνικου λογου απο τιν Χριστιανισμο, απορριπτοντας ομως το ιστορικο και πνευματικο πλαισιο μεσα απο το οποιο και εκβλαστησε!!!!!Εννοω οτι οι πολυπληθεις υπονομευτες του Ελληνισμου απορριπτουν την Αρχαια Ελληνικη Θρησκεια την οποια οι υπο διαφορα προσωπεια 'κατηγορουν' ιδιως τωρα τα τελευταια 10-20 χρονια οτι ελκει την καταγωγη εξ Ιουδαιας, εξ Αιγυπτου η ακομα εκ της Βαβυλωνος!!!! Οπουδηποτε αλλου δηλαδη πλην της Ελλαδος!!!!! Ομως το φαινομενο ΕΛΛΑΣ δεν καταυγασε την οικουμενη δια παρθενογεννεσεως!!! Διαμορφωθηκε κατω απο ενα πολυτροπο, πολυποικιλο και μακραιωνο ιστορικο και πνευματικο μικροκλιμα!! Τα καθε ειδους Νεοταξιτικα ιερατεια(μαζι και της Χριστιανικης θρησκειας κατα την γνωμη μου) λογω της συνηθους βιαιης και τυραννικης επικρατησης τους κατα το παρελθον θεωρουν οτι και σημερα γιατι οχι??????Οτι μπορουν να μεταχειριστουν τα ιδια κατασταλτικα μεσα ΔΗΘΕΝ κατα της αρχαιας Ελληνικης Θρησκειας ενω ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΙΩΚΟΥΝ ΜΕ ΜΑΝΙΑ!!!!!Ο κοσμος ομως σιγα-σιγα, λιγο-λιγο αφυπνιζεται απο τον ληθαργο!!! Οι Ελληνικες Ιδεες της Δημοκρατιας, της Ελευθερογνωμιας και της Αμφισβητησης ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΝ σχεδον αβιαστα στον πλανητη χωρις καν διευθυνον κεντρο. Η παγκοσμια Ελλας ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ εν μεσω ενος κοσμου ακομα τυραννικου και αυταρχικου!!! . Καποιος σοφος εχει πει οτι τα δενδρα κρινονται απο τους ευγευστους και ευωδιαστους καρπους τους!!!!Η Ελλας ΚΡΙΘΗΚΕ απο τα αιωνια και αθανατα αριστουργηματα της τεχνης, της επιστημης, της φιλοσοφιας και του πολιτισμου της!!!! ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΝΕΒΗ με τον Ιουδαικο πολιτισμο που οταν δεν μιμειται τον Ελληνικο ειναι στηριγμενος σε μια εντελως διαφορετικη οπτικη. Στην καλυτερη περιπτωση αυτη της πιστης, αυτη της τελετουργικης συμμορφωσης στην παραδοση, της εναρετης εστω υπακοης, της ανεκκλητης δεσμευσης εντελει σ ενα υπερτερο σκοπο!!!!!! ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΝΕΒΗ επισης οπουδηποτε στην Ασια η στην Ευρωπη που κυριαρχουσαν τυραννικες μοναρχιες και οι ανθρωποι ηταν και ειναι ακομα σκλαβοι!!!! ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΝΕΒΗ ουτε με το καθ ημας θεοκρατικο Βυζαντιο οπου κυριαρχουσε το δογμα και το ιερατειο και ο Ελληνισμος επαιζε κρυφτο στα ψηλα βουνα και στα ανοιχτα πελαγα!!! !! Πιστευω οτι δεν ενοχλει η αιωνια δοξα της Ελλαδος οσο ενοχλει η ΒΑΣΙΜΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΨΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ!!!! Και δεν εννοω την σημερινη ψοφοδεη Ελλαδα των Ρωμιων !!!!Αυτο που φοβουνται ειναι η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ του Ελληνισμου οχι μονο ως επιρροη σκεψης που ηδη υπαρχει αλλα ως βιωμα πολιτευματος και κοινωνιας! Για μενα αυτη ειναι η ουσιαστικη ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!! Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ, Η ΠΑΛΙΝΟΡΘΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ!!!! Θα επρεπε επισης εκτος πολλων αλλων να υπαρχει περισσοτερη περισκεψη και σωφροσυνη για την επιννοηση και διακινηση του ιδεολογηματος του δηθεν φοινικικου ιερατειου της Αρχαιας Ελλαδος (που διακινειται κατα κορο απο τους υπονομευτες) οταν το μονο σιγουρο ειναι το ΚΑΤ ΕΞΟΧΗΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΥΛΑ ΙΟΥΔΑΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟ της Χριστιανικης Εκκλησιας!!! Και οταν ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ δεν αναπτυχθηκε ισοβαρης και ΙΣΑΞΙΟΣ με αυτον της ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ στα μερη εκεινα οπου δηθεν "προηλθε η αρχαια Ελληνικη θρησκεια". Αφου ολα ηρθαν απο την Ανατολη απο τους Φοινικες και αφου η Αφροδιτη ηταν μαυρη τοτε γιατι εκει υπηρχε βαρβαροτητα με το τσουβαλι???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Θαλή,

      είναι σαν να θέλεις να με ακυρώσεις με αυτό σου το σχόλιο, αλλά δεν θα το κάνω θέμα.
      Αλλά πες τα και στον Καβάφη αυτά,
      ο οποίος αν και υπήρξε στο πλείστον του βίου του αρχαιολάτρης, και με μεγάλη αγάπη στον Ιουλιανό..
      ..εντούτοις δεν κώλωσε (γιατί αυτοαναιρούνταν παράλληλα) να αποκαλύψει (στο τελευταίο ποίημα της ζωής του) ξεφτιλίκια του Ιουλιανού, στα οποία τον οδήγησε η γεφυραία κουστωδία του.
      Και σίγουρα του Καβάφη είχαν δει πολλά τα μάτια του στα διάφορα κέντρα/πόλεις του Ελληνισμού στη Μεσόγειο, στα οποία περιηγήθηκε. Σίγουρα είχε δει και ακούσει πολύ περισσότερα από ό,τι εσύ και εγώ.

      https://attikanea.blogspot.com/2014/03/blog-post_9282.html

      Διαγραφή
  22. https://isxys.blogspot.com/2018/12/1872.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή