«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Τετάρτη 27 Μαΐου 2020

Βουλή: «Όχι» σε άρση ασυλίας 54 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ για τη Συμφωνία των Πρεσπών.




Απορρίφθηκαν κατά πλειοψηφία και με 207 ψήφους στην Ολομέλεια της Βουλής οι αιτήσεις άρσης ασυλίας κατά του πρώην πρωθυπουργού και προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίπρα, του πρώην υπουργού Εξωτερικών Γιώργου Κατρούγκαλου και 52 ακόμα εν ενεργεία βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, οι οποίοι είχαν κυρώσει στις 25 Ιανουαρίου του 2019 στη Βουλή, τη Συμφωνία των Πρεσπών.

Το εισαγγελικό αίτημα στάλθηκε στη Βουλή μετά από αναφορά πολίτη εναντίον όλων των επανεκλεγέντων βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, που είχαν υπερψηφίσει τη Συμφωνία.

Ειδικότερα, σε σύνολο 219 παρόντων βουλευτών, κατά της άρσης ασυλίας ψήφισαν 207 βουλευτές, ενώ 11 βουλευτές τάχθηκαν υπέρ και ένας δήλωσε «παρών».

Όλα τα κόμματα, πλην της Ελληνικής Λύσης, συμφώνησαν ότι η εισαγγελία του Αρείου Πάγου δεν έπρεπε να στείλει στη Βουλή τη δικογραφία, αλλά να τη θέσει στο αρχείο, καθώς το θέμα είναι πολιτικό και όχι νομικό και αφορά την ελεύθερη γνώμη, έκφραση και ψήφο του βουλευτή, όπως προσδιορίζεται από το Σύνταγμα.

Οι εκπρόσωποι από ΝΔ, ΚΙΝΑΛ, ΚΚΕ και ΜεΡΑ25 είχαν ξεκαθαρίσει ότι θα καταψηφίσουν, ενώ μόνο η Ελληνική Λύση είχε δηλώσει ότι θα υπερψηφίσει το εισαγγελικό αίτημα.

Η Επιτροπή Κοινοβουλευτικής Δεοντολογίας είχε απορρίψει ομόφωνα, πλην μίας ψήφου την άρση ασυλίας των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ.


naftemporiki.gr

7 σχόλια:

  1. ΘΕΛΩ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΗ, ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΦΤΑΣΕΙ ΕΚΕΙΝΗ Η ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΡΑΣΩ ΕΓΩ ΤΗΝ ΘΗΛΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΙΜΟ; KAI META ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΑΣ ΤΟΝ ΚΛΩΤΣΗΣΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ. ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ ΤΗΝ ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΚΡΕΜΑΛΑ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΘΕΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΙ ΔΙΑΥΛΟΙ ΑΦΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΕΡΙΑ ΝΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΠΡΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΣΜΟ.
    ΗΛΙΑΣ.+++

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΧΩΡΩ ΑΓΑΠΗΤΕ ΗΛΙΑ.
      ΕΓΩ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ.. ΠΟΛΥ ΚΟΛΛΗΤΟ ΤΟΥ.

      Διαγραφή
  2. ΑΥΤΟΙ ΚΩΣΤΑ ΜΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΔΙΑΒΟΛΙΚΕΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΙΤΣΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΜΕ ΛΙΓΑ ΚΙΛΑ ΠΥΡΙΤΙΔΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΑ ΡΑΔΙΚΙΑ ΑΝΑΠΟΔΑ, ΠΩΣ ΤΙΣ ΛΕΝΕ ΜΩΡΕ ΟΙ ΝΕΟΙ MAΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΙΑΒΟΛΟΠΕΤΑΛΟΥΔΙΤΣΕΣ; ΝΤΡΟΟΥΝ ΝΟΜΙΖΩ;
    ΣΤΟ ΝΕΟΤΕΡΟΝ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟΝ ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΠΑΣΣΑ, ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΟΤΙ 7 ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΟΥ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΜΟΥ ΑΡΚΑΔΕΣ ΕΙΧΑΝ ΜΥΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΦΙΛΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, ΟΙ 6 ΗΤΑΝ ΜΠΟΥΡΛΟΤΙΕΡΗΔΕΣ ΚΑΙ Ο 7ος ΙΕΡΕΑΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΜΥΟΥΣΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΥΛΟΓΟΥΣΕ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΥΣΤΙΚΟ.
    ΣΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΟΜΟ ΚΑΙ ΣΕΛΙΣ ΕΧΩ ΒΑΛΛΕΙ ΜΕΣΑ ΕΝΑ ΦΥΛΛΟ ΔΑΦΝΗΣ.
    ΑΜΑ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ, ΘΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΩ ΤΟ ΕΠΙΘΕΤΟ ΤΩΝ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΩΝ ΠΡΟΠΑΤΟΡΩΝ ΜΟΥ ΣΤΟ ΝΕΟΤΕΡΟΝ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟΝ ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΛΙΟΣ.
    ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΝΤΟΥΦΕΚΙ ΠΟΥ ΑΠΕΜΕΙΝΕ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ 1874 ΤΟ ΕΧΩ ΚΕΙΜΗΛΙΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΕΓΩ, ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΙΑΝΩ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΔΑΚΡΥΖΩ ΑΠΟ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ, ΚΑΘΕ ΓΡΑΤΖΟΥΝΙΑ ΚΑΘΕ ΧΤΥΠΗΜΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΕΙΜΗΛΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΠΡΟΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ. ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΟΥΚΛΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΤΟΥ ΑΞΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ.
    ΗΛΙΑΣ.+++
    ΗΛΙΑΣ.+++

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aγαπητέ Ηλία με συγκίνησες.
      Μεγάλη μου τιμή να μάθω τα ονόματα των αγωνιστών προγόνων σου!
      Θα σού αποκάλυπτα, από κοντά, και εγώ τον προπάππο μου και λεπτομέρειες της αποστολής του τον Ιανουάριο του 1821. Γιατί κοίτα να δεις σύμπτωση...! Μόλις σήμερα τοποθέτησα, σε φιλικό ιστολόγιο, κάποιο σχόλιο, στο οποίο τον αναφέρω. Να, εδώ: http://panusis.blogspot.com/2020/05/blog-post_96.html?showComment=1590535681463
      Για να καταλάβεις όμως το στόχο του σχολίου μου πρέπει να ρίξεις μια ματιά και στα άλλα σχόλια, περισσότερο δε, στον αμέσως προηγούμενο από εμένα.

      Καλό ξημέρωμα αγαπητέ Ηλία!

      Διαγραφή
  3. ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ ΚΩΣΤΑ, ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΠΑΠΠΟΥ ΣΟΥ.
    ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΟ ΓΟΥΔΗ ΤΟΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΚΗΔΕΙΑ ΤΟΥ ΜΠΑΡΜΠΑΓΙΑΝΝΗ ΦΟΥΡΑΚΗ, ΔΕΝ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΠΟΨΗ, ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΚΤΩΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΗΜΑΣΙΑ.
    ΟΠΩΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΚΟΙ, ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΜΕΣΑ Σ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΥ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΚΤΟΝΕΣ ΚΑΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΜΕ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΗΘΙΚΟΙ ΚΑΙ ΤΙΜΙΟΙ ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΕΚΤΟΝΕΣ ΣΚΑΡΤΟΙ.
    ΑΠ ΟΣΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΧΟΥΝ ΧΩΡΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΣΕ ΔΥΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ, ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΔΙΕΘΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΔΙΑΜΑΧΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ. ΚΩΣΤΑ ΜΟΥ ΟΠΟΥ ΑΝΑΚΑΤΕΥΤΗΚΑΝ ΟΙ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΕΞΑΓΟΡΑΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΧΡΗΜΑ, ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΣΑΛΑΤΑ.
    Σ ΑΦΗΝΩ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΟΥ, ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑ ΠΟΥΜΕ ΤΟ ΒΡΑΔΥ.
    ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΗΛΙΑΣ.+++

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κορακας κορακου ματι δεν βγαζει......λιμοκοντοροι της συμφορας,τυχοδιωκτες,κριμα που ο αμβροσιος δεν αφορισε ΚΑΙ τους 300.......ΣΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παντως το εκκρεμές..
    Είναι πολυ καλό ...

    Τικ..τακ..τικ..τακ..

    Ο χρόνος μετρα αντίστροφα..


    💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀

    ΑπάντησηΔιαγραφή