«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2022

Greg Lake - From the Beginning (1992 TV show)

Σάς έχω ζαλίσει με αυτό το τραγούδι.. ( εδώ η άλμπουμ εκτέλεση, 1972: diodotos-k-t.blogspot...), αλλά δεν μπορώ να κάνω αλλιώς.. είναι το τραγούδι της ζωής μου. Κ-Τ

Ίσως να μου ξέφυγαν κάποια πράγματα
Αλλά μην είσαι απότομη..
Δεν σημαίνει ότι είμαι τυφλός..
Ίσως υπάρχει ένα κάτι, ή δυο
Που σκέφτομαι ξαπλωμένος στο κρεβάτι,
Που δεν έπρεπε να είχα πει..
Αλλά νά το...
Βλέπεις είναι όλα ξεκάθαρα..
Ήταν γραφτό να είσαι εδώ..
Από την αρχή.
Ίσως να είχα αλλάξει..
Και να μην ήμουν τόσο σκληρός..
Να μην ήμουν τόσο ανόητος..
Ό,τι έγινε, έγινε..
Απλά δεν μπορώ να το αναιρέσω..
Δεν έχει καμία σημασία.
Βλέπεις είναι όλα ξεκάθαρα..
Ήταν γραφτό να είσαι εδώ
Από την αρχή

15 σχόλια:

  1. Καστοριά: Το θλιβερό τέλος στην ιστορία αγάπης των δύο κύκνων – Ο αρσενικός θρηνεί την απώλεια της αγαπημένης του
    Πριν από περίπου μία εβδομάδα, το θηλυκό δέχθηκε επίθεση από αδέσποτα σκυλιά με αποτέλεσμα να τραυματιστεί πολύ σοβαρά και να χρειαστεί ιατρική φροντίδα. Παρά τις προσπάθειες όμως κατέληξε νοσηλευόμενη.
    Όλες αυτές τις ημέρες, ο αρσενικός κύκνος δεν έφυγε από το Κέντρο Περίθαλψης στο οποίο νοσηλευόταν τραυματισμένη η αγαπημένη του. Αποφασίσαμε να τον μεταφέρουμε σε ένα σημείο από την απέναντι πλευρά της λίμνης, περίπου 20 χιλιόμετρα μακριά. Δεν του άρεσε καθόλου αυτό. Έκρωζε διαρκώς, δυσανασχετούσε, ήθελε να επιστρέψει. Όταν τελικά τον αφήσαμε, θεωρήσαμε ότι από τη στιγμή που δεν μας βλέπει θα προσπαθήσει να πάρει χρόνο και να εγκλιματιστεί. Αλλά όχι. Μέχρι να γυρίσουμε εμείς στην Καστοριά με το αυτοκίνητο, αυτός είχε ήδη επιστρέψει», συμπληρώνει ο αντιπρόεδρος της Εταιρείας Προστασίας Περιβάλλοντος της περιοχής.
    https://www.pronews.gr/perivallon/1059979_kastoria-thlivero-telos-stin-istoria-agapis-ton-dyo-kyknon-o-arsenikos-thrinei
    Μόνο με το τραγούδι του Meat Loaf ταιριάζει η ιστορία των κύκνων:
    Meat Loaf - I'd Do Anything For Love (But I Won't Do That) (Official Music Video)
    https://www.youtube.com/watch?v=9X_ViIPA-Gc
    Τώρα μόλις έμαθα ότι πέθανε στις 20/1/22 στα 74…Κρίμα…
    Meat Loaf - Bat Out of Hell
    https://www.youtube.com/watch?v=3QGMCSCFoKA
    Αντιγόνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφυγε κι αυτός.. αλλά το I'd Do Anything For Love θα μάς φέρνει πάντα τη μορφή του στο μυαλό. Η αθανασία υπάρχει στη μνήμη, τα έργα το καθιστούν εφικτό.

      Διαγραφή
    2. ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΜΑΣ ΚΑΛΩΣ ΕΠΑΝΗΛΘΕΣ.
      ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΑΝ ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ.
      ΑΙΣΘΗΤΗ Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΣΟΥ.
      ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
      ΗΛΙΑΣ.+++.

      Διαγραφή
    3. Ηλία μου ευχαριστώ πολύ.
      Πάντα με τα καλά λόγια και τις αφιερώσεις για όλους μας!
      Έχω πρόβλημα με το κομπιούτερ, είναι στα "τελευταία του" και άλλοτε δουλεύει κι άλλοτε όχι. Είναι 15 ετών και δεν φτιάχνεται πιά...
      Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους
      Αντιγόνη

      Διαγραφή
  2. ΕΝΑΣ ΚΥΚΝΟΣ ΣΑΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΤΡΑΓΟΥΔΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΝ ΟΛΟΙ Ω ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΊΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΜΑΝΤΈΝΙΑ ΟΨΗ...ΚΩΣΤΑΚΗΣ ΑΠΛΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κώστα, ειλικρινά δεν ξέρεις τι έκανες μ' αυτό...
    Είναι το αγαπημένο μου τραγούδι. Έχω μείνει 😯
    Οι συμπτώσεις τελευταία σκάνε συνέχεια στη ζωή μου κι εγώ τις θεωρώ σημάδια που οδηγούν...σαν χάρτη.
    Το αγαπημένο μου βίντεο/ εκτέλεση είναι με τον νεαρό Greg Lake να λέει αυτό το τραγούδι ενώ μασάει την τσίχλα. Ξέρεις...
    Ήταν ένας άγγελος... ❤️

    Ευχαριστώ γι' αυτό που μόλις μπήκα είδα. Τα γεγονότα τρέχουν, στεναχωριέμαι πολύ, κι εγώ. Δεν είχα κουράγιο να γράψω κάτι, και τι να πω εγώ?

    Μου έκανες τεράστιο καλό, να τι σύμπτωση είναι πάλι αυτή? Το τραγούδι σου ή μου 🤯

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό και το still you turn me on 😍 δηλαδή. Κατάλαβες όμως 🙂

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα πού τα πρόλαβες παιδί μου εσύ αυτά, μια σταλιά κοριτσάκι;
      Με το Brain Salad Surgery χειρουργήθηκε το εφηβικό μου μυαλό προς το καλύτερο. Τώρα, στα 57 μου, ακόμα μπορώ να σερφάρω στα αιθερικά ρεύματα του αστρικού χώρου που δημιουργούν μουσική.
      Σου αφιερώνω με πολλή αγάπη αυτό:
      https://diodotos-k-t.blogspot.com/2021/06/emerson-lake-palmer-cest-la-vie-live.html#more

      Διαγραφή
  5. Μα δεν είμαι απ' αυτή την εποχή!Χαχχχαχαχα 😆
    (Μακάρι να τα προλάβαινα)

    Φυσικά μπορείς, στον αστρικό χώρο των μουσικών ταξιδιών δεν υπάρχει ηλικία κι ούτε οι ψυχές έχουν 😉 χαχαχα

    Σ' ευχαριστώ πολύ!! Κι εγώ ανταποδίδω με αυτό

    https://youtu.be/Nm7-cysfE2c

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την τσίχλα την έχω προσέξει σε αρκετά τραγούδια, αλλά δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιος λόγος που την μασάει.

      Διαγραφή
  6. Ούτε εγώ, αλλά ξέρω ότι από τον συγκεκριμένο όχι απλά δεν μ' ενοχλεί, μάλιστα μ' αρέσει 😂
    Νομίζω ίσως βοηθάει σε κάποιους που χρειάζεται, εννοώ καθώς τραγουδάει πολλή ώρα λάιβ, στυφό στόμα, αν μπορώ να το πω έτσι.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας κάνουμε ένα όμορφο κλείσιμο, για καληνύχτα και ένα λαμπερό ξημέρωμα με περισσότερη ελευθερία στον κόσμο.

      https://www.youtube.com/watch?v=U_IObUySaC4

      Καληνύχτα κοριτσάκι μας! 🌷

      Διαγραφή
    2. Τί να πρωτοδιαλέξω..
      ΑΝΤΕ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ:
      https://www.youtube.com/watch?v=l-NAMddQO1k

      Διαγραφή
  7. Υποκλίνομαι 💙 προσευχή 🙏


    Καλό ξημέρωμα, φίλε μου ☺️

    ΑπάντησηΔιαγραφή