Η φωτογραφία μου
«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΔΕΝ ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2022

Η μεθοδευμένη ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΠΕΘΝΟΠΟΙΗΣΗΣ τών ΕΛΛΗΝΩΝ

 

Η ανάρτηση αυτή αφιερώνεται στην αγαπητή φίλη και αναγνώστριά μας ΔΠ

 
Υπάρχει η άποψη πως κάπου κάπως κάποτε, οι Έλληνες πήραν τις γνώσεις τους από λαούς της Ανατολής, του Βορρά, της Δύσης, του Νότου, ίσως και από λαούς άλλων πλανητών, αρκεί να μην ήταν δικές τους και κατόπιν θεμελίωσαν με τάξη μεν αλλά φαντασία δε όλες τις θετικές και κλασσικές επιστήμες!!
 
Ωστόσο όσο και αν ψάξει κάποιος δεν υπάρχει περίπτωση να βρει ούτε έναν - ούτε έναν σημαντικό αστρονόμο με συγγράμματα που να έστειλε «εξ ανατολών το φώς» στους Έλληνες!!!!
 
Ο ελληνικός πολιτισμός εΙναι σημεΙο αναχώρησης όλων των πολιτισμών του κόσμου!!!!
 
Ο Γερμανός φιλόσοφος Γκαίτε αφού μελέτησε χρόνια τους αρχαίους έλληνες συγγραφείς καταλήγει:
«Όπως τα άνθη στολίζουν την γη και οι αστέρες τον ουρανό, έτσι και ή Ελλάς κοσμεί την οικουμένη».
 
Ο Σέλλευ γράφει:
«Όλοι είμαστε Έλληνες. Νόμοι, φιλολογία, θρησκεία, τέχνες, έχουν τις ρίζες τους στην Ελλάδα».
 
Χαρακτηριστική είναι ή φράση του μεγάλου χημικού Μπερθελότ :
«Οι Έλληνες απήλλαξαν τις φυσικές επιστήμες από το μυστήριο και την μαγεία και ίδρυσαν την λελογισμένη επιστήμη της φύσεως, όπως την εννοούμε σήμερα».
 
Στο ίδιο κλίμα βρίσκονται και οι:
Γαλιλαίος, Κοπέρνικος, Kepler, Pascal, Lavoisier, Laplace, Helmholtz, Lamarque, Darwin, Arrhenius, Lemaitre, Poincare, Einstein, Evans, Σλήμαν, Νίτσε, Μπίρτ, Σνάϊντερ, Ρενέ Ντισό και άλλοι!!!
 
Αυτοί λοιπόν οι μέγιστοι του πνεύματος και των επιστημών, δίδουν απάντηση σε ουρανοκατέβατες αυθεντίες τύπου Φαλλμεράυερ, που με σφεντόνες στα χέρια ανύπαρκτων Δαβίδ, νομίζουν πώς θα νικήσουν τον γίγαντα Ελληνικό πολιτισμό Γολιάθ!!!!!!!!!!!!
 
Οι Έλληνες δεν χρησιμοποιούν τα μαθηματικά για να ξαναβρούν τα χωράφια τους μέσα στην λάσπη τού Νείλου, αλλά τα χρησιμοποιούν για να εξερευνήσουν δρόμους άβατους και αιώνιους!!
Οι Έλληνες δεν παρατηρούσαν τα αστέρια για να οδηγηθούν σε κάποιον Θεό, αλλά για να κατανοήσουν το σύμπαν και το πώς αυτό λειτουργεί.
Η διανόηση των αρχαίων Ελλήνων επιστημόνων είναι αναντίρρητα μία πηγή ζωογόνος.
Το έργο τους άντεξε στο χρόνο επειδή ήταν μεστό και ολοκληρωμένο και έγινε η αφετηρία και το έναυσμα για όλο τον κόσμο, δίδοντας τα πρότυπα για τις σύγχρονες θεωρίες και την βάση όλων των ορολογιών!!
Εάν είχαμε ακέραια τα αριστουργήματα τους, χωρίς υπερβολή, ίσως να χαρακτηρίζαμε την ελληνική επιστήμη ως το μεγαλύτερο πνευματικό κατόρθωμα της ανθρωπότητας!!!
 
Αυτοί λοιπόν οι Δαβίδ της παγκοσμίας διανόησης χτυπούν σήμερα τον αρχαίο Ελληνικό πολιτισμό στον προσωπικό του βίο, χωρίς ίχνος αληθείας.
Η κλασσική εποχή δεν ήταν ή αρχή και το τέλος της Ελληνικής διανόησης.
Ο εμπρησμός της περίφημης βιβλιοθήκης της Αλεξανδρείας, αλλά και άλλων, είχε ως αποτέλεσμα την καταστροφή πάνω από 700.000 συγγραμμάτων.
 
Από τα ελάχιστα που σώθηκαν μπορούμε να αντλήσουμε κάποιες πληροφορίες και να εκτιμήσουμε το μέγεθος της γνώσης πού κατείχαν οι πρόγονοι μας.
 
Η διαπίστωση της σφαιρικότητας της Γής, και η ανακάλυψη των κινήσεων των ουρανίων σωμάτων, τα ημερολόγια, οι αριθμοί (1,2,3...), η στερεομετρία, η γεωμετρία, η άλγεβρα, η φυσική, χυμεία (χημεία), η αστρονομία και άλλα, δεν είναι δυνατόν να έγιναν μέσα σε δύο αιώνες, ξεκινώντας από το μηδέν!!
 
Τα αρχαιολογικά ευρήματα πανάρχαιων Ελληνικών περιόδων, όπως της Μινυακής, Μινωικής και Μυκηναϊκής, μας δίδουν αποδείξεις περί γνώσεων υψηλού επιπέδου σε πολύ παλαιά χρόνια.
Η συγκέντρωση όλων αυτών των γνώσεων έδωσε το πλεονέκτημα σε σπουδαία πρόσωπα της κλασσικής εποχής, να πατήσουν σε αυτές τις γνώσεις και να τις αναπτύξουν σε επιστήμες σε σύντομο χρόνο.
Το ίδιο συμβαίνει και με την ποίηση.
Δεν είναι δυνατόν να ξεκινά ή ποίηση στην Ελλάδα με ≈ 25.000 στίχους τού Ομήρου τον 8ον π.χ. αιώνα!!
Η λογική θέλει εκατοντάδες χρόνια πριν, την δημιουργία μικρών ποιημάτων 5-10 στίχων και κατόπιν την ανάπτυξή τους!!!
 
Τα έργα όμως αυτών και άλλων ακόμη Ελλήνων καλλιτεχνών τι απέγιναν;;;;;;;;;;;
Έπαθαν ότι ακριβώς και τα βιβλία, λεηλατήθηκαν, αρπάγησαν, εκλάπηκαν, καταστράφηκαν!!!
 
Το 146 π.χ οι Ρωμαίοι λεηλατούν την Κόρινθο.
Ο Στράβων γράφει ότι οι Ρωμαίοι στρατιώτες έρριπταν τους πίνακες κάτω και χρησιμοποιώντας τους ως τάβλι έπαιζαν ζάρια!!!
Πολλά έργα που εξαφανίστηκαν κάπου στην Ευρώπη, έμειναν γνωστά με άλλα ονόματα :
Ελγίνεια (τα μάρμαρα τού Παρθενώνος), η Παριζιάνα (η τοιχογραφία της Κνωσσού), ο Πρίγκηψ με τα κρίνα (ο νεαρός Μινωίτης), ο ιππέας τού Rampin (το περίφημο άγαλμα τού Αθηναίου ιππέως, του οποίου την κεφαλή κατείχε ένας Γάλλος διπλωμάτης, η Αφροδίτη του Kaufman (τού Πραξιτέλη), η Αφροδίτη της Arl (έργο πάλι του Πραξιτέλη),το βάζο του Francois (αγγείο του Εργοτίμου), τα μπρούτζινα αγάλματα του Ρηγίου της Κ. Ιταλίας, οι πολεμιστές του Riace (έργο του Φειδία), η Θεά του Βερολίνου (είναι από την Κερατέα Αττικής)!!
 
Αναβαπτίζονται αγγεία όπως :
Πινάκιον της Βοστώνης (έργο Πασέου 4ος αι.πχ), ο Κρατήρ του Βερολίνου (του Ευφρονίου), το αγγείον της Tarquinia (του Φειντίου), το πινακίδιον της Οξφόρδης γράφει πάνω «Μιλτιάδης Καλός».
Η Οινοχόη του Goluchow, απεικονίζει αυλητή.
Ο Κρατήρ της Νέας Υόρκης, απεικονίζει τον Σαρπηδόνα νεκρό.
Ο Ψυκτήρ του Λονδίνου, απεικονίζει σατύρους.
Τα αγγεία του αγίου Βαλεντίνου, απεικονίζει την γλαύκα της Αθηνάς.
Οι Κρατήρες της ομάδος Otchet, απεικονίζουν Έρωτες.
Οι Κρατήρες της ομάδος L.C. απεικονίζουν την Ερωτοστασίαν και ο Kρατήρας Falaieff, απεικονίζει τον Διόνυσο.
Οι αμφορείς Nola και μία αριστουργηματική κύλιξ, φέρει το όνομα Gotha.
Ο Ζωγράφος τού Dutuit (απεικονίζει σάτυρο και μαινάδες), ο Ζωγράφος του Scheurleer (ελληνικά γυμνά).
 
Οι Ζωγράφοι του Winchester, Herrow, Matsch, Tyszkiewicz, Κοπεγχάγης, Βόννης, Leningrad, Providence, Vill Giulia, Bologna, Spreekel, Γενεύης, Deepne, Clevend, Sabouroff, Bowdoin, Καρσρούης, Lewis, Czartoryski, Goghill, Christie, Barclay, Shubalov, Mannheim, Marlay, Wurzburg, Bozanquet, Suesula, Jena, Pourtales, Filottrano αντιστοίχως απεικονίζουν :
Άλτη, έρωτα, Ηρακλή, Αθηνά, Ίππαρχο, ελάφι, Αθηνά νίκη, Ερμή, Διόνυσο, Απόλλωνα Άρτεμιδα, Επτά επί Θήβας, Κάδμο, Αχιλλέα, σατύρους, οπλίτη, Απόλλωνα, Αθηνά, κανηφόρους, Ηώ, Μαινάδα, αυγή, Κώμονα, Ινώ καί Φρύξο, Αταλάντη, Ίωνα και Κρέουσα, οπλίτη, Ήλιο και Σελήνη, οδίτη, προσφορά σε νεκρό, Γιγαντομαχία, Σάτυρο, Νηρηίδα, Ελευσίνια, Διόσκουρους!!!
Οι πρώτοι είναι ξένοι ζωγράφοι και τα δεύτερα είναι τα έργα των αρχαίων Ελλήνων ζωγράφων που κατάκλεψαν!!!!!!!!
 
Πρόκειται περί απωθημένης μανίας, ευσεβείς πόθοι και πιθηκισμοί σε όλο τους το μεγαλείο!!!
Αυτοί που κατηγορούν συνεχώς τους Έλληνας, αποδεικνύονται αντιγραφείς και κλέφτες!!!
Όχι μόνο κλέβουν το έργο των Ελλήνων, αλλά τολμούν να το παρουσιάσουν ως δικό τους!!
 
Η Ελληνική ζωγραφική είναι ή λογική της γραμμής.
Ζωγράφος σημαίνει: <<ό απεικονίζων διά της γραφίδος την ζωή και φύσιν, αλλά φύσις εστί ζωή>>!!!
Η Ελληνική γλυπτική είναι η λατρεία της συμμετρίας, η Ελληνική αρχιτεκτονική είναι η γεωμετρία του μαρμάρου!!
Η αρμονία, η ενότητα, η αναλογία , το σχήμα ,προσέφεραν τόσον τη τέχνη της λογικής όσον και την λογική της τέχνης!!!
Η Ελληνική τέχνη των ψηφιδωτών, εκτελείται από τον ψηφοθέτη, ψηφωτή.
Όλα τα δυτικά μωσαϊκά είναι απομιμήσεις των Ελληνικών.
Το μωσαϊκό, προέρχεται από την λέξη Μουσείο, μουσειακό!!
Αργότερα οι Έλληνες αντί για ψηφίδες χρησιμοποίησαν τεμάχια υάλου.
Από την μέθοδο αυτήν κατάγονται τα βιτρώ, που η λέξη είναι Fειδώ + τρύω, το βλέπειν διά μέσου!!!!
Στην Κόρινθο βρέθηκαν τοιχογραφίες από γυαλί και θεωρούνται από τα σπάνια ευρήματα!!
Πήραν όμως τον δρόμο της συντηρήσεως, δηλαδή της εξαφανίσεως!!
Η ιστορία αυτή έχει αρχίσει από πολύ παλαιά.
Λίγα τα όσα γνωρίζουμε, περισσότερα τα όσα αγνοούμε!!!
 
Όταν ο Ξέρξης πυρπολεί την Αθήνα συγκεντρώνει και παίρνει μαζί του τα βιβλία των Αθηναίων, όπου ο Μέγας Αλέξανδρος τα βρίσκει στην Περσέπολη και οι διάδοχοί του τα στέλνουν πίσω στον τόπο πού ανήκουν!!
Τα περισσότερα όμως είχαν χαθεί για πάντα.
Ήδη ο Πλούταρχος στον Βίο Νουμά, αναφέρει ότι ο επιφανής Ρωμαίος νομοθέτης είχε «συνταφή μέ ιεράς κύρβεις», δηλαδή βιβλία, εκ των οποίων τα περισσότερα Ελληνικά.
Όταν μετά από 400 χρόνια έγινε εκταφή των ευρεθέντων συγγραμμάτων, ‘’αναγνώναι μεν αυτά λέγεται Πετίλιος, στρατηγών τότε, προς δε την σύγκλητον διεμήνυσε ότι δεν επετρέπετο να κοινοποιηθούν εις το πλήθος τα γραπτά :
« μή όσιον έκπυστα πολλοίς τα γεγραμμένα γενέσθαι διό και κομισθείσας εις την αγοράν τά βύβλους, κατακαήναι».!!!
 
Ο Αριστοτέλης είχε κληροδοτήσει τα βιβλία του στον Θεόφραστο, αυτός δε στον Νηλέα.
Ορισμένα εξ αυτών μεταφέρθηκαν στην Ασία και των περισσοτέρων τα ίχνη χάνονται!!!
Τα εναπομείναντα εξ αυτών αγόρασε ο Φιλόσοφος Απελλικών, την βιβλιοθήκη του οποίου απήγαγε το 83 π.χ ο Σύλλας όταν εκπόρθησε το κλεινόν άστυ.
Τα βιβλία αυτά κληρονόμησε ο Φαύστος ο οποίος τα εκποίησε λόγω χρεών.
Έκτοτε θεωρούνται εξαφανισμένα!!
 
Στη Ρώμη είχε επίσης μεταφερθεί η σπουδαιότατη βιβλιοθήκη του Βασιλιά της Μακεδονίας Περσέα, μετά την ήττα του από τον Αιμίλιο Παύλο, το 168 π.χ!!
Τότε λοιπόν τέθηκαν επισήμως τα θεμέλια των Ρωμαϊκών βιβλιοθηκών, οπότε και η Δύση γνώρισε την λέξη βιβλιοθήκη:
Bibliotheca, bibliothque, biblioteca, biblothek!!!
 
Έκτοτε οι Ρωμαίοι εξελίσσονται σε μεγάλους κυνηγούς βιβλίων, κατηγορώντας τους άλλους βαρβάρους για την τυχόν απώλεια πολύτιμων συγγραμμάτων.
Η πλουσιότατη σε Ελληνικά συγγράμματα βιβλιοθήκη του Βησσαρίωνος, κατέληξε στην βιβλιοθήκη τού Μάρκου στην Βενετία!!!
Η διασημότερη όμως καταστροφή ήταν της θρυλικής βιβλιοθήκης της Αλεξανδρείας, της πρώτης τράπεζας δεδομένων, η οποία φιλοξενούσε από 700.000-1.000.000 τόμους βιβλίων!!!!
Το 47 π.χ ο Ιούλιος Καίσαρ την έκαψε (κατά λάθος;;;) για πρώτη φορά.
Μετά το 391 μ.χ κατ’ εντολή τού αυτοκράτορα Θεοδοσίου
ξανακάϊκε, ώσπου το 640 μ.χ καταστράφηκε οριστικά από τον Εμίρη Άμρ ίμπν Άλ Άς, ως περιέχουσα βιβλία άχρηστα προς την σοφία του Κορανίου!!!!!!!
Για να καεί όλο το υλικό της βιβλιοθήκης που είχε απομείνει από τις προηγούμενες καταστροφές, απαιτήθηκαν (6) ολόκληροι μήνες!!!
Από πυρκαγιές και λεηλασίες αφανίσθηκε και ή ισάξια της Αλεξάνδρειας, βιβλιοθήκη της Περγάμου!!
Τα βιβλία της Εφέσου μετακόμισε στη Ρώμη ο γνωστός Λούκουλος, ονομαστός τόσο για τα γεύματά του όσο και για την πλουσιότατη ιδιωτική του βιβλιοθήκη!!
Από πυρκαγιά καταστρέφεται και η βιβλιοθήκη Αντιοχείας, επί Ιοβιανού (360 μ.χ).
 
Αλλά όπως γράφει και ο Λουτσιάνο Κάμφορα «οι πυρκαγιές δεν ξεσπάνε από μόνες τους..»!!!
Στην πυρκαγιά του Καπιτωλίου της Ρώμης, επί Σύλλα, καίγονται ιερά βιβλία της Κιμαίας Σίβυλλας τα οποία είχε αγοράσει ο Ρωμαίος Βασιλεύς Ταρκουίνιος, αντί ολόκληρης περιουσίας!!
Από τα πολυάριθμα συγγράμματα του Γαληνού, τα περισσότερα καταστρέφονται από φωτιά στον ναό της Ειρήνης στη Ρώμη.
Κατά την καταστροφή της Βαγδάτης καίγεται και η γεμάτη Ελληνική σοφία βιβλιοθήκη της, από το τάγμα των Ασσασίνων και τον ηγέτη τους Άλ Γκαζάλι.
Οι βιβλιοθήκες της Κων/λεως, όπου φυλάσσονται τα εναπομείναντα αρχεία της αρχαίας Ελληνικής σοφίας και αίγλης, δεν πρόκειται βεβαίως να γλυτώσουν την συστηματική καταστροφική μανία!!
 
Επί Ζήνωνος Ισαύρου (5ος αί.μ.χ.) πυρπολείται εξ εμπρησμού η φημισμένη βιβλιοθήκη του Ιουλιανού, η οποία αριθμούσε 120.000 τόμους!!!
Κατά την άλωση το 1204 μ.χ η καταστροφική μανία των Φράγκων σταυροφόρων εξαφανίζει μαζί με τα αγάλματα της Ελληνικής τέχνης και τα αθάνατα πνευματικά δημιουργήματα της Ελληνικής αρχαίας σοφίας!!!
Ενδεικτικά αναφέρεται ότι μέχρι το 1204 μ.χ, στις βιβλιοθήκες της Πόλεως ευρίσκονταν ακέραιες οι (100) τραγωδίες του Αισχύλου, οι (123) του Σοφοκλή και οι (92) του Ευριπίδη!!!!
Τελικά απέμειναν (7) τού πρώτου, (7) τού δευτέρου και (18) του πιο τυχερού Ευριπίδη!!!!!!
 
Οι καταστροφές βέβαια που έγιναν το 1453 μ.χ αποτελείωσαν ότι είχε απομείνει μετά κόπου και βασάνων!!!!
Βέβαια οι Τούρκοι « δεν είχαν σκοπό » να καταστρέψουν βιβλία, αλλά μη έχοντας δει ποτέ πριν τέτοια πράγματα, σκέφτηκαν πόσο χρήσιμα θα ήταν στον καθαρισμό του πρωκτού, αφού έως τότε τον καθάριζαν με τα χέρια τους!!!!!!!!!
Το 1555 μ.χ ο πρεσβευτής της Βιέννης στην Πόλη, διαλέγει 240 πολύτιμα βιβλία, από τα χιλιάδες πού υπήρχαν κάποτε, και τα αποστέλλει στην κυβέρνηση του.
 
Tο 1741 μ.χ Γάλλοι αρχαιοκάπηλοι φορτώνουν πλοία στην Θεσσαλονίκη, λεηλατώντας το άγιο Όρος, όπως καταγγέλλει ο Βενετός πρόξενος Μ. Φέρρο!!
Ακόμη και ο Ιβάν ο Τρομερός συγκεντρώνει με «Τρομερή » μανία Ελληνικά βιβλία, τα οποία λίγο πριν τον θάνατό του (1584 μ.χ) φροντίζει να εξαφανίσει!!!
Σήμερα οι Ρώσοι ακόμα προσπαθούν να ανεύρουν την χαμένη βιβλιοθήκη τού Ιβάν!!!
 
Περίφημη υπήρξε και ή βιβλιοθήκη τού Πατριαρχείου των Ιεροσολύμων.
Αφανίσθηκε και αυτή από επιδρομές των Περσών.
Οι καταστροφές όμως συνεχίζονται έως και τις ημέρες μας.
Η βιβλιοθήκη της Κέρκυρας με 40.000 τόμους, πυρπολήθηκε κατά τον βομβαρδισμό του 1943, ενώ η βιβλιοθήκη της Ζακύνθου καταστρέφεται ολοσχερώς από πυρκαγιά το 1953!!
 
Και σήμερα στην Αθήνα του 21ου αιώνα, είναι κοινό μυστικό ότι από την Εθνική Βιβλιοθήκη έχουν «κλαπεί» 200.000 τόμοι!!!!
Το 1888 ο μεγάλος ιστορικός και πανεπιστημιακός δάσκαλος Σπύρου Λάμπρου στην Βουλή των Ελλήνων λέει :
« στο Άγιο Όρος έχουν καταστρέψει όλα τα αρχαία Ελληνικά συγγράμματα.
Τα σκίζουν, τα πουλούν, ακόμα τα χρησιμοποιούν για να τυλίγουν τους Άρτους»!!!!
 
Και γεννάται το μέγα ερώτημα :
 
- Ποιος καταστρέφει συστηματικά τα βιβλία μας ;
- Ποιος κλέβει μεθοδικά την σοφία μας ;
- Ποιος εξαφανίζει για να σφετεριστεί κατόπιν τις πνευματικές πρωτιές των Ελλήνων πρωτοπόρων ;
(ένα μόνο παράδειγμα σφετερισμού ο Κοπέρνικος από τον Αρίσταρχο)!!!!
 
Επί Τιβερίου ο Έλληνας θαλασσοπόρος Ίππαλος ανακάλυψε τα μυστικά των Μουσώνων και πλοία Ελληνικά έφθασαν στην νότια Ινδία των Ταμίλ, αλλά και ακόμα πάρα πέρα.
H χρυσή χερσόνησος(Ταϊλάνδη) απoτέλεσε σταθμό στα Ελληνικά εμπορικά.
O Κ.Α. Αθανασιάδης στο βιβλίο του « Αι ναυτικαί εξερευνήσεις κατά την αρχαιότητα » εκδ. Παπαζήση, 1969 αναφέρει ότι επί της Βασιλείας Αδριανού οι Έλληνες ναυτικοί έφθαναν έως την Κώρουλα, μετά στην Πάλαυρα, διανύοντας 9.450 στάδια (1.814 χλμ.)!!
Κατόπιν από το βόρειο άκρο τού κόλπου της Βεγγάλης κατέπλεαν στην Σάδα και διανύοντας 3.500 στάδια (672 Χλμ.) έφθαναν στην Ταμάλα.
Από εκεί μόλις 1.600 στάδια (307 χλμ.) χρειάζονταν για την χρυσή χερσόνησο (Ταϋλάνδη).
Οι πόλεις αυτές αντιστοιχούν σήμερα στις πόλεις Ράμρι, Σαντογουέϋ, Μπασέϊν, Ραγκούν καί Θάτον.
 
Αργότερα ο Αλέξανδρος ο θαλασσοπόρος, με τους ετήσιους μουσώνες διέπλευσε τον κόλπο τού Σιάμ και έφθασε στην Καμπότζη μετά από 20 ημέρες ταξίδι.
Ο Στράβων στην περιγραφή της Ασίας και των λαών ανατολικά από τούς Βασιλείς της Βακτριανής, Σήρους και Φρύνους, ομοιάζει με τις περιγραφές των Κινεζικών χρονικών για πολέμους με τους « βαρβάρους » της Δύσης κατά τους πρώτους μεταχριστιανικούς αιώνες.
Ή « εφημερίδα » της Κινεζικής αυλής στους 3.000 τόμους της αναφέρει αποστολές εμπορικές από την Δύση κατά το 97 μ.χ, 166 μ.χ, 226 μ. χ με αρχηγό κάποιον Λούν (Λούν στα Κινέζικα, Λέοντα στα Ελληνικά) και το 286 μ.χ για τελευταία φορά.
Η γέννηση μάλιστα τού Βουδισμού Μαχαγιάνα τον 4ον και 5ον αιώνα μ.χ, οφείλεται κατά μεγάλο βαθμό στην Ελληνική κοσμοθέαση!!
 
Ο Βουδισμός δεν εισχώρησε στην Κίνα από την Ινδική χερσόνησο, αλλά από την Ελληνιστική Γκαντάρα και τα έργα τέχνης της εποχής, όπως για παράδειγμα τα αγάλματα της Θεάς Κάνον που παραπέμπουν άμεσα σε Ελληνιστικά πρότυπα!!
Τελικά ή Βραχμανική Κάστα ανέλαβε πάλι την εξουσία και το Βουδιστικό ρεύμα στράφηκε στην ανατολή και συγκεκριμένα στην χρυσή χερσόνησο.
Την δυνατότητα αυτή όμως την είχαν μόνο τα Ελληνικά πλοία που ήταν τα μόνα αξιόπλοα σε ανοιχτή θάλασσα!!!
Οι Ρωμαίοι βέβαια διέθεταν πλοία όμοια με τα Ελληνικά, αφού και εκείνων οι ναυπηγοί ήταν Έλληνες, αλλά ήταν άτολμοι σε τέτοιες εξερευνητικές αποστολές!!
Προτιμούσαν ως συνέταιροι να χρηματοδοτούν τις αποστολές!!
 
Κορυφή όλης αυτής της προσπάθειας απόδειξης της Ελληνικής παρουσίας στην Βιρμανία και Ταϊλάνδη είναι η παρουσία στο εθνικό μουσείο της Μπανγκόγκ, μεγάλων καζανιών ή χαλκίων τυμπάνων πού φέρουν τον Ήλιο της Βεργίνας περιτοιχισμένο από μαιάνδρους!!
Ο Edward Schafer στο βιβλίο του « The Vermillion Birds » γράφει πως μία φυλή του Βιετνάμ οι Chams ονομάζουν τους Βιετναμέζους Yavanas - Yuon, αλλά με αυτήν την λέξη ως γνωστό περιέγραφαν οι Ινδοί τους Έλληνες!!!
H ανεπαρκής όμως έρευνα για το πώς αναπτύχθηκαν οι περιοχές αυτές και οι λαοί αυτοί δεν δίνουν την δυνατότητα κατανόησης των ιστορικών συμβάντων που θεμελίωσαν των πολιτισμό τους.
Τα εμπορικά αυτά ταξίδια, προϋπόθεταν γνώσεις ναυτιλίας, ικανές να δώσουν την δυνατότητα στους Έλληνες να ταξιδέψουν από την Ισλανδία έως τις Ινδίες και ακόμα μακρύτερα.
 
Οι Έλληνες πριν από χιλιάδες χρόνια γνώριζαν ότι η Γη έχει σχήμα σφαιροειδές, γνώριζαν τις κινήσεις της, ως και τις φαινομενικές της κινήσεις (Αριστ. Τοπ 1.1).
Ο Ορφεύς στους « Ύμνους στην Αστρονομία » και « Φυσικά » και ο Μουσαίος στην « Σφαίρα » αναφέρουν σχετικά.
Επίσης ο Θαλής « κατέλιπεν Ναυτική αστρολογίαν», «Περί τροπής» και « Περί ισημερίας » και ο Αναξίμανδρος βεβαίωνε
« σφαίριν περιφυήναι τώ περί τήν γή αέρι..»!!!
 
Από χιλιάδες γεωγράφους και μαθηματικούς, μόνο από 200 ους γνωρίζουμε απλώς το όνομά τους και μερικούς τίτλους έργων τους.
Μας απέμειναν μόνον τα « Γεωγραφικά» του Στράβωνος, η « Γεωγραφική Υφήγησις» του Πτολεμαίου και πληροφορίες από κάποιους « ελάσσονες » όπως τον Αγαθήμερο.
Ουσιαστικά μετά δε τον νεοπλατωνικό φιλόσοφο Μαρίνο τον Νεαπολίτη και το κλείσιμο των σχολών της Αθήνας επέρχεται το βαθύ Γιαχβεδικό σκότος!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Είναι βαριά η ιστορία που κουβαλούν οι πλάτες του μέλλοντος!!!!
Μόνο τα όνειρα μένουν για να σέρνουν τις ελπίδες....κι εμείς...όσοι πέρασαν κι όσοι θα περάσουν μονίμως θα κολυμπάμε στα απόνερα της Ιστορίας!!!!
 
 
πηγή: facebook.com.....
 


41 σχόλια:

  1. Όταν το επιτρέψει, ΜΟΝΟ Ο Θεός... θα υπάρξει κάθαρσις!!

    https://www.youtube.com/watch?v=xSWmXhU2ZVo

    Steve

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γίνονται Καθημερινά Σημαντικά Βήματα Προς Τη Σωστή Κατεύθυνση, αλλά αποκρύπτονται από τα Συστημικά ΜΜΕ.

      Έτσι, καθώς τα μαύρα σύννεφα πυκνώνουν στον πάλαι ποτέ καταγάλανο ουρανό μας, 2.400 κρατικοδίαιτοι παπάδες, που προσλήφθηκαν μονοκοπανιά, ρίχτηκαν σαν λιοντάρια στον Αγώνα για Τη Σωτηρία Μας ευελπιστώντας πως ο Παντοκράτωρ έχει ώτα ακούειν ακουέτω.

      Η Ελπίδα Πεθαίνει (πάντα) Τελευταία.

      Διαγραφή
    2. Τα γνωρίζω... για τις προσλήψεις νέων κληρικών, το ανέφερε ο Νίκος Φίλης εξάλλου και οι αριστεροί καθοδηγητές της κοινής γνώμης...

      ... αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι!!

      Τες πα

      Steve

      Διαγραφή
  2. Κρήτη: Στο λιμάνι της Σούδας έδεσε το αμερικανικό αεροπλανοφόρο «George H.W. Bush»

    https://www.defencenet.gr/amyna/naytiko/920533_kriti-sto-limani-tis-soydas-edese-amerikaniko-aeroplanoforo-george-hw-bush

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παρόλο που το άρθρο αναβλύζει κατήφεια, απογοήτευση και αρνητισμό ΔΕΝ θα ρίξω τις δονήσεις μου. Αρνούμαι κι εξηγούμαι:

    Μπορεί να φαίνεται ότι καταστρέφονται συστηματικά ανά τους αιώνες τα έργα των Ελλήνων, είμαι βέβαιος όμως ότι απλά "αποσύρονται" από την κυκλοφορία και καταλήγουν σε υπηρεσίες, σέχτες και "συλλέκτες". Η γνώση είναι δύναμη και η Απόλυτη Ελληνική/συμπαντική γνώση είναι η απόλυτη δύναμη. Κανείς δεν είναι τόσο ηλίθιος να πετάξει τέτοιο όπλο. Όλες οι θρησκείες και τα φιλοσοφικά μονοπάτια αναζητούν την υπέρτατη Γνώση, ακόμα κι απόκρυφη. Η Εύα έφαγε το μήλο από το δέντρο της Γνώσης για να θυμηθούμε και τα "δικά μας (τους)" Αβρααμικά "διδάγματα".

    Το ευτύχημα με τη Συμπαντική συνείδηση -που διαπερνά τα πάντα όλα- είναι ότι ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΧΑΝΕΤΑΙ! Θέλετε να το πείτε Ακασικά αρχεία, αρχέγονη γνώση; Δεν έχει σημασία.
    Οτιδήποτε κι αν εξαϋλωθεί από τον φθαρτό μας κόσμο, το ενεργειακό του αποτύπωμα έχει ανέβει στο Συμπαντικό Cloud και περιμένει το κατέβασμα όταν του ζητηθεί, συνειδητά ή ασυνείδητα από τον καθένα μας. Πόσες φορές δεν υπάρχουν άτομα που έχουν "εφεύρει" την ίδια ιδέα; Πόσοι καλλιτέχνες στην άλλη άκρη της γης δεν έχουν γράψει την ίδια μελωδία; Όσοι έχουν ψυχή είναι πάντα on-line.

    Η έμπνευση και η δημιουργία απαιτούν να έχεις μέσα σου την σπίθα του Δημιουργού. Όσοι δεν έχουν αυτές τις εργοστασιακές ρυθμίσεις είναι ανίκανοι να παράγουν πολιτισμό, ιδανικά, ευημερία. Είναι ανίκανοι ακόμα και να αντιγράψουν γιατί, με την έπαρση που έχουν, πιστεύουν πως είναι ικανοί να βελτιώσουν το Τέλειο. Απλά ηλίθιοι, προσπεράστε τους.

    Όλοι αυτοί που σφετερίζονται τα Ελληνικά έργα και τον Ελληνισμό γενικότερα (ναι, για τους γείτονες μας λέω, τους Βόρεια απ΄τη Μακεδονία) μού θυμίζουν τα κοριτσάκια που βάζουν τα ψηλοτάκουνα της μαμάς τους. Μπορεί να είναι χαριτωμένα και αστεία στην αρχή όμως προσπαθώντας να μιμηθούν κάτι που δεν είναι στα μέτρα τους, τσακίζονται και σκάνε στο κλάμα... Τα ψηλοτάκουνα όμως, πάντα παραμένουν στην κατοχή της μάνας τους.

    Θα αφήσω τους στίχους του Σίλλερ που εκφράζουν μισαλοδοξία και θαυμασμό ταυτόχρονα. Η υπέρτατη παράνοια...αλλά δεν βαριέσαι!

    «Όπου να γυρίσω τη σκέψη μου, όπου και να στρέψω την ψυχή μου, εσένα βλέπω, εσένα βρίσκω…
    Λαχταρώ Τέχνη, Ποίηση, Θέατρο, Αρχιτεκτονική, εσύ είσαι μπροστά, πρώτος αξεπέραστος!
    Αναζητώ Επιστήμη, Μαθηματικά, Φιλοσοφία, Ιατρική, εσύ είσαι οδηγός και ανυπέρβλητος!
    Διψώ για Δημοκρατία, Εντιμότητα και Ισότητα, εσύ είσαι μπροστά μου αμίμητος και ασυναγώνιστος!
    Καταραμένε Έλληνα, καταραμένη γνώση.
    Γιατί να σε αγγίξω;
    Για να αισθανθώ πόσο μικρός είμαι, άσημος ασήμαντος;
    Γιατί δεν με αφήνεις στη δυστυχία μου και στην ανεμελιά μου;»

    - Φρειδερίκος Σίλλερ (κοριτσάκι σε γόβες)

    «...γιατί δεν με αφήνεις στη δυστυχία μου και στην ανεμελιά μου;»
    Αυτή η φράση δείχνει τις εργοστασιακές ρυθμίσεις "των άλλων".


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε μου Γιώργο με συγκίνησες!!!
      Ισχύει και για 'σένα αυτό που είπα στην αγαπητή μας ΔΠ:
      Μεγάλη τιμή για τον Διόδοτο η παρουσία σου εδώ. Στις επάλξεις της αλήθειας.

      Καλό ξημέρωμα καλέ μου φίλε!

      Διαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ αδελφέ μου Έλληνα!!! Και το φωνάζω είμαστε ακόμα εδώ όλοι μας. Η γνώση των Ελλήνων είναι μέσα μας και το ξέρουμε και το ξέρουν και επίσης ξέρουν ότι το ξέρουμε για αυτό και προσπαθούν εναγωνίως να εξαφανίσουν το μόνο που έχει μείνει στην Ελλάδα μας, τους Έλληνες!
    ΔΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποιοι "λίγοι" φαινόμαστε ότι είμαστε, που κρατάμε ακόμα την Ελλάδα στις πλάτες μας, αλλά είμαστε πολλά εκατομμύρια ακόμα διάσπαρτοι στον κόσμο. Ο ίδιος ο πλανήτης κάποτε υπήρξε ολόκληρος Ελληνικός. Κι αυτά θα αποκαλυφθούν σε αυτά εδώ τα χρόνια που διανύουμε. Θα την δούμε την ανατροπή και την αποκάλυψη της αλήθειας· είμαστε μέρος της. Εμείς θα τη φέρουμε.

      Να είσαι καλά κορίτσι μου και μεγάλη μας τιμή που στηρίζεις και είσαι στις επάλξεις αυτού του ιστολογίου, το οποίο θέλει να πιστεύει ότι είναι ακούραστος κῆρυξ και κελευστής των αθανάτων ψυχών των απανταχού Ελλήνων.

      Διαγραφή
    2. Τα είπες όλα, με δυό ''αρράδες''!

      Διαγραφή
    3. Κάποιοι "λίγοι"....πάντα ''κουβαλούσαν'' την Ελλάδα, διαμέσω των αιώνων, πειθόμενοι της ιερής και απαραίτητης για την Ανθρωπότητα, συνέχειά της.
      Όπως τα λες αδερφέ!

      Διαγραφή
    4. Φίλε Προμηθεῦ,
      γιατί οι αράδες σε εισαγωγικά και με δύο ρ ; Είναι συνθηματικό για κάτι;
      Και να ξέρεις.. ότι και η δική σου παρουσία εδώ αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για εμάς, όσο λακωνικός κι αν θέλεις να είσαι.

      Έρρωσο

      Διαγραφή
    5. Αγαπημένη Δ.Π., αυτό ΤΡΕΜΟΥΝ. Την ενθύμηση της γνώσης !! Μια ενθύμιση, η οποία ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΑ θα ΣΥΜΒΕΙ. Λίγο υπομονή.

      Και ΜΗΝ ξεχνάς οτι Έλληνες υπάρχουν απανταχού του πλανήτη (και όχι μόνο !!).

      Έρρωσο

      Διός Κούρος

      Διαγραφή
    6. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΕ ΤΡΟΜΑΞΕ Η ΙΔΕΑ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΙΓΟΙ ΠΑΝΤΑ ΛΙΓΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ... ΑΛΛΑ ΤΙ ΛΙΓΟΙ ΟΜΩΣ!!!
      ΔΠ

      Διαγραφή
  5. Ουδέν συνθηματικόν. Τα '' '' καθαρά διά λόγους μη παρεξηγήσεως της λέξεως, τα δύο ρ, επί σκοπού έμφασης της βαρύτητας των άνωθι του σχολίου μου, γραφόμενων. Δικό μου ''τριπάκι''.
    Τιμή μου η αποδοχή και η θέαση εμού εξ υμών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΣΟΚάρει η ομολογία μιας Ελβετίδας: “Μισώ τους Έλληνες διότι…”

    https://www.makeleio.gr/%CE%BA%CE%B5%CE%BD%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%B7-3/%CF%83%CE%BF%CE%BA%CE%AC%CF%81%CE%B5%CE%B9-%CE%B7-%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1-%CE%BC%CE%B9%CE%B1%CF%82-%CE%B5%CE%BB%CE%B2%CE%B5%CF%84%CE%AF%CE%B4%CE%B1%CF%82-%CE%BC/

    ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ 🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...το μίσος σας, τιμή μας...''κυρία'' μου....κι εδώ τα εισαγωγικά, ισχύουν ως τα εννοούμε!

      Διαγραφή
    2. ΕΤΣΑ,
      ΠΡΟΜΗΘΕΑ ΤΙΤΑΝΑ !!!!!!!!!!!!

      ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ 🌹

      Διαγραφή
    3. ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ.....
      ΑΚΟΥΣΤΕ ΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕΙ......
      ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ`ΧΑΜΕ ΝΑ ΛΕΓΑΜΕ

      ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΑ όπως ΚΑΙ δήποτε .........

      Ο ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΕΡΕΤΗ ΓΡΗΓΟΡΗ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ 031022

      https://www.youtube.com/watch?v=zXt7pC-zHX8

      ==============
      Ο ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΕΡΕΤΗ ΓΡΗΓΟΡΗ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ 061022

      https://www.youtube.com/watch?v=gQ7_rwO3fi0

      Υ.Γ. ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ
      301 ΓΕΡΜΑΝΟΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΟΥΣ ΤΑΛΙΜΠΑΝ


      ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ 🌹

      Διαγραφή
    4. Περισσότερο οβριοσπέρματα είναι Αγγελική μου...

      Διαγραφή

    5. 👍👍👍👍

      ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ 🌹

      Διαγραφή

  7. ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

    Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται, ζυγόν δουλείας ας έχωσι,
    θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία.
    Ανδρέας Κάλβος

    https://www.youtube.com/watch?v=J95Qob405SU

    ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ 🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ
    " 'ΕΝΤΙΜΟΥΣ " ΚΥΡ-ΠΑΝΤΕΛΗΔΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΑΣ

    Πάνος Τζαβέλας - Έντιμε άνθρωπε κυρ-Παντελή

    https://www.youtube.com/watch?v=8G1bwt3czkg&t=40s

    ΑΓΓΕΛΙΚΉ-ΑΧΑΡΝΑΙ 🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΦΥΣΙΚΑ ,ΜΕ ΟΣΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ,
    ΘΑ ΕΙΣΘΕ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΟΙ
    ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΗΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ
    ΦΥΛΕΣ ,ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ,
    ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΩΝ ΦΩΤΕΙΝΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ.
    ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα βρε ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΕ, έχουμε ήδη συναντηθεί. Έτσι δεν είναι ;

      Διός Κούρος

      Διαγραφή
  10. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΤΑΘΩ ΣΕ ΔΥΟ ΣΕΙΡΕΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΓΙΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ:
    ΛΕΕΙ...
    Η Ελληνική ζωγραφική είναι ή λογική της γραμμής.
    Ζωγράφος σημαίνει: ``ό απεικονίζων διά της γραφίδος την ζωή και φύσιν, αλλά φύσις εστί ζωή''!!!
    ΟΧΙ ΑΚΡΙΒΩΣ, Η ΑΠΕΙΚΟΝΗΣΗ ΕΧΕΙ ΡΙΖΑ ΤΟ ΡΗΜΑ ΕΙΚΑΖΩ....
    ``εικάζω [ikázo] -εται Ρ αόρ. είκασα, απαρέμφ. εικάσει, παθ. μόνο στο γ' πρόσ. ενεστ. : (λόγ.) με βάση κάποια δεδομένα καταλήγω σε μια γνώμη (κρίση, συμπέρασμα, υπόθεση κτλ.) πιθανή αλλά όχι απόλυτα βεβαιωμένη· κάνω εικασία, υποθέτω, φαντάζομαι: Είναι πολύ νωρίς ακόμα και για να εικάσει κανείς τα αποτελέσματα. Aδυνατούμε βέβαια να καταλήξουμε σε οριστική άποψη για τις προθέσεις του, μπορούμε όμως να τις εικάσουμε. Εικάζεται ότι θα ψηφιστεί το νομοσχέδιο.''
    ΑΡΑ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΝΝΟΙΕΣ, Η ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΚΑΤ' ΕΠΕΚΤΑΣΗ Ο ΕΙΚΑΣΤΙΚΟΣ, ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΔΕΝ ``ΑΙΧΜΑΛΩΤΙΖΕΙ'' ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
    ΟΜΩΣ ΤΟ ΡΗΜΑ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ``ΖΩΓΡΕΩ'' ....
    ΕΞ ΟΥ ΚΑΙ ΖΩΓΡΑΦΟΣ-ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ
    ``ζωγρέω

    αιχμαλωτίζω κάποιον ζωντανό
    τοὺς μὲν ἀπέκτειναν, τινὰς δὲ καὶ ἐζώγρησαν
    ὅσοι αὐτῶν ἐζωγρήθησαν, πέδας τε ἔχοντες τὰς ἐφέροντο αὐτοὶ καὶ σχοίνῳ διαμετρησάμενοι τὸ πεδίον τὸ Τεγεητέων ἐργάζοντο (: όσοι απ΄αυτούς πιάστηκαν ζωντανοί, δέθηκαν με τις αλυσίδες που είχαν φέρει αυτοί οι ίδιοι και μέτρησαν την πεδιάδα της Τεγέας με το σχοινί καλλιεργώντας τη γη)
    σώνω τη ζωή κάποιου
    ζώγρει δέσποτ᾽ ἄναξ, τὸν σὸν ναετῆρα (κράτα ζωντανό άρχοντα τον υπήκοό σου -Θράκη, ελληνιστικό επίγραμμα)''
    ΕΔΩ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ``ΑΙΧΜΑΛΩΤΙΖΕΙΣ'' ΤΗΝ ΩΜΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
    ΜΙΑ ``ΠΑΓΩΜΕΝΗ'' ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΚΑΛΠΑΣΜΟΥ ΕΝΟΣ ΑΛΟΓΟΥ ΠΟΥ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΖΩΝΤΑΝΗ, ΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΛΑΜΠΕΙ ΑΠΟ ΧΑΡΑ, ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΜΕ ΡΥΤΙΔΕΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΧΑΡΑΞΕ Ο ΧΡΟΝΟΣ.
    ΝΑ ``ΑΙΧΜΑΛΩΤΙΖΕΙΣ'' ΤΟ ΘΕΙΟΝ.
    ΟΠΩΣ ΟΙ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΙΑΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΤΟΥ ΔΟΜΗΝΙΚΟΥ ΘΕΟΤΟΚΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΜΙΧΑΗΛ ΑΓΓΕΛΟΥ.
    ΚΑΤ' ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ``ΖΩΓΡΑΦΙΚΕΣ'' ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΓΑΛΜΑΤΩΝ.
    ΕΠΙΣΗΣ Η ΓΑΛΗΝΙΑ ΜΟΡΦΗ ΤΗΣ ΚΟΙΜΩΜΕΝΗΣ ΤΟΥ ΧΑΛΕΠΑ, ΚΑΙ ΑΣ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΣΜΙΛΗ.

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όσα έθνη ενστερνίστηκαν την Ελληνική κοσμοθέαση και τα Ελληνικά ιδεώδη, προόδευσαν και εκπολιτίστηκαν. Ο Έλλην ΠΟΤΕ δεν ζήτησε αντάλλαγμα, διότι η φύση του είναι τέτοια.

    Όσα έθνη ΔΕΝ ενστερνίστηκαν την Ελληνική κοσμοθέαση, είναι καταδικασμένα να λησμονηθούν από προσώπου ΓΑΙΑΣ.

    Ζούμε την εποχή που προσπαθούν ΜΑΤΑΙΑ να αφελληνίσουν τον πλανήτη. Εννοείται ότι ΔΕΝ θα τα καταφέρουν, διότι πολύ απλά Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ. Το ξέρουμε και ξέρουν ότι το ξέρουμε. Τα θεμέλια ΔΕΝ γκρεμίζονται επειδή κάποιοι το δείχνουν σε μια τηλε-όραση και παίζουν με το νου των ανθρώπων. Είπαμε, πρώτα ο ΑΝΤΙΝΟΟΣ.

    Δεν έχει νόημα να απαριθμήσω τα επιτεύγματα ή το τί έφερε ο Ελληνισμός στη ΓΑΙΑ. Ο Αργοναύτης από τη Μεσσηνία με κάλυψε 100% και είμαι ευγνώμων που διάβασα το σχόλιό του.

    Αυτό που ΠΡΕΠΕΙ όλοι οι Έλληνες να ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ, είναι ότι "Η μεθοδευμένη ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΠΕΘΝΟΠΟΙΗΣΗΣ των ΕΛΛΗΝΩΝ" στην πραγματικότητα ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ !!!

    Αυτό που υφίσταται είναι η παραπλάνηση κάποιων, να κάνουν την προσπάθεια να φαίνεται σαν γεγονός !!! Όπως ένας άντρας ΔΕΝ μπορεί να γίνει γυναίκα (και το αντίστροφο), έτσι και ο πλανήτης ΓΑΙΑ - ΔΗΜΗΤΡΑ, πολύ απλά ΔΕΝ μπορεί να αφελληνιστεί ή να απεθνοποιηθεί. Για αυτό το λόγο, όσα αριστουργήματα, είτε γλυπτά, είτε ναοί, είτε συγγράμματα βρίσκονται σήμερα εκτός Ελλαδικού χώρου, εμένα ΔΕΝ με ενοχλεί, διότι πολύ απλά βρίσκονται κάπου στον πλανήτη ΕΛΛΑΣ. Είναι ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ κληρονομιά και απλόχερα την προσφέρουμε ως Έλληνες σε όλους.

    ΜΗΝ παρασύρεστε και ΜΗΝ ρίχνετε τους κραδασμούς σας, με ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ άρθρο ή ανάρτηση "παίζει" με τον εσωτερικό μας κόσμο. Γνωρίζουν ΠΟΥ να χτυπήσουν για να μας εκνευρίσουν και το κάνουν πολύ καλά εδώ και χιλιετίες.

    Ο χρησμός έλεγε "Έστ’ ήμαρ ότε Φοίβος πάλιν ελεύσεται καί ές αεί έσσεται". Εγώ ΠΙΣΤΕΥΩ ότι ο Φοίβος ΔΕΝ έφυγε ποτέ. Απλά περιμένει τον διαχωρισμό της ήρας από το σιτάρι. Αλίμονο στην "ήρα του σιταριού" !!!!

    Και, τέλος, ΜΗΝ ξεχνάτε ότι ο Φοίβος ΕΙΝΑΙ (όχι ήταν) ο Θεός του ΦΩΤΟΣ, δηλαδή του Ήλιου. Προσοχή στον Ήλιο, λοιπόν !!!!!

    Έρρωσθε Αδέλφια.

    Διός Κούρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Για αυτό το λόγο, όσα αριστουργήματα, είτε γλυπτά, είτε ναοί, είτε συγγράμματα βρίσκονται σήμερα εκτός Ελλαδικού χώρου, εμένα ΔΕΝ με ενοχλεί, διότι πολύ απλά βρίσκονται κάπου στον πλανήτη ΕΛΛΑΣ. Είναι ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ κληρονομιά και απλόχερα την προσφέρουμε ως Έλληνες σε όλους."

      Πιο λιανά δεν θα μπορούσες να τα πεις. Όσοι δεν μπορούν να το κατανοήσουν είναι ή πιωμένοι/ερωτευμένοι ή από "τους άλλους".

      Διαγραφή
    2. Θα με τρελλάνετε με αυτά που συνεχίζετε να λέτε και οι δυο σας! Πώς να μην σάς αγαπώ λοιπόν.
      Γι αυτό και με οδηγήσατε στο σημείο να συνταχτώ μαζί σας, με μία απάντηση η οποία συντάχτηκε από την πλευρά μου, από το 2001!!!

      Ρε 'σεις... ΕΜΕΙΣ ΟΛΟΙ ΕΔΩ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ, ΚΙΝΟΥΜΕΘΑ ΠΛΕΟΝ..ΣΕ ΥΠΕΡΧΡΟΝΙΚΕΣ ΔΙΌΔΟΥΣ! 🙂

      Διαγραφή
  12. Ένα από τα Μεγαλύτερα Επιτεύγματα της Ζωής είναι η Κατανόηση του Εαυτού.

    A.Γνωρίζοντας τον εαυτό σας είσαι στην αρχή όλης της σοφίας
    B.Αυτός που ξεπερνά τους φόβους του είναι πραγματικά ελεύθερος
    Γ.Θεωρώ περισσότερο ανδρείο εκείνον που νικά τις επιθυμίες του παρά εκείνον που νικά τους εχθρούς του, γιατί η πιο δύσκολη νίκη είναι εναντίον του κακού εαυτού.
    Δ.Ο αναπόφευκτος πόλεμος πρέπει να καταλήγει στην εδραίωση της ειρήνης»

    Αριστοτέλης, 384-322 π.Χ.

    * Αθάνατο Ελληνικό Πνεύμα αφού το παραπάνω αποτελεί έναν κόκκο άμμου από το Σύν ολον του !


    ΔΕΛΦΙΚΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΜΑΤΑ

    https://www.youtube.com/watch?v=2vnOw7Pg-Xs

    ( απός τους 7 Σοφούς Έλληνες Πανεπιστήμονες - το άκουσες ΠΑΓΩΝΟΤΣΟΔΡΑΒΑΣΙΛΑΚΟΠΟΥΛΕ Κ όχι Μόνο...? Καθηγητές χωρίς Μαθητές με Διπλώματα / Παπλώματα.. ΣΤΗ ΕΛΛΑΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΑΥΤΑ ).

    ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΟΠΤΙΚΩΝ ΙΝΩΝ & ΤΟΝ ΚΥΜΑΤΑΤΙΣΜΟ - ΔΙΑΘΛΑΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ( Η όποια... - αφού σήμερα τα περισσότερα μεταφερόμενα bits είναι για τα σκουπίδια λέγε με ΣΟΣΙΑΛ ΜήΔΕΙΑ...κλπ).
    https://coolweb.gr/ti-einai-optikes-ines-pos-leitourgoun/

    ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΣΟΦΟΥ ΗΛΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙ ΟΛΗ Η ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ... ( ΚΑΝΤΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΙΡΜΟΥΣ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ) Κ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΔΙΚΑΣΕΙ Κ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ

    ΑΦΟΥ ΥΨΙΣΤΗ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ !

    μουσικό Διάλειμμα

    https://www.youtube.com/watch?v=Um9kd-mhhK4

    Κ ΕΧΕΙ ΕΝΑΝ ΗΛΙΟ ΣΗΜΕΡΑ ΕΠΙ ΣΤΗΜΟΝΙΚΟ...

    ΠΑΩ ΝΑ ΑΝΟΙΞΩ ΜΙΑ ΑΜΦΙΔΡΟΜΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ... Κ ΝΑ ΤΟΥ ΠΩ...

    VPX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 🤣
      Ω Ρ Α Ι Ο Σ !!!

      - πώς να μην σε αγαπώ, με τέτοια θεία άσματα! 🙂-

      Διαγραφή
    2. ΠΕΔΙΟΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΛΑΜΠΡΟΝ: ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΟΠΤΙΚΩΝ ΙΝΩΝ
      & ΤΟΝ ΚΥΜΑΤΑΤΙΣΜΟ - ΔΙΑΘΛΑΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΩΝ ΕΚ ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ
      ΟΙ ΕΚ ΤΩΝ ΟΥΚ ΑΝΕΥ ''ΣΕΡΜΑΓΙΕΣ'' ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗ, ΣΩΤΗΡΙΑ, ΑΛΑΘΗΤΗ, ΚΑΛΟΥ-ΚΑΚΟΥ ΑΚΑΤΑΔΙΩΚΤΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΣΥΝΗ ΤΟΥΣ;

      Διαγραφή
    3. @Ανώνυμος07 Οκτωβρίου, 2022 20:36

      ''ΣΕΡΜΑΓΙΕΣ'' ? ΔΕΝ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΗΝ ΛΕΞΗ Κ ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΑ ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ , ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΤΩΡΑ , ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΕΓΙΝΕ ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΟ , ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΟΗΣΑ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΑ .ΕΛΠΙΖΥΩ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΕΑΝ ΟΧΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ , ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΚΕΙ...

      @ΓΙΑ ΤΟΝ ΩΡΑΙΟ ΕΛΛΗΝΑ ΚΩΣΤΑ - ΤΑΥΡΟ!
      ALWAYS THERE
      https://www.youtube.com/watch?v=XQnlTyXFWS0

      ~~~ Όπως δεν ωφελεί η ιατρική αν δεν νικάει τις αρρώστιες, έτσι και η φιλοσοφία αν δεν αποβάλει την κακία από την ψυχή~~~
      Πυθαγόρας (Ανθ. Στοβ. ΠΒ, 6)

      VPX

      Διαγραφή
    4. Και μία vocal εκτέλεση από 'μένα, που την έχω παίξει δεκάδες δεκάδων φορές σε μπαράκια στην εποχή της.
      https://www.youtube.com/watch?v=X6JM8iagb8o

      Διαγραφή
    5. XAXA..& Οι Μούμιες...κυμάτιζαν... με αυτό !!!

      STATION ONE , NOA-NOA , NOTURNO , ABC & LATICIA , EΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ...ΕΚΕΙ !
      ΕΓΩ ΗΜΟΥΝ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΠΙΣΤΑΣ...
      https://www.youtube.com/watch?v=A8UWMFV7ONE

      VPX

      Διαγραφή
    6. [ είχα για 20 λεπτά διακοπή ηλεκτρ.ρεύματος]

      don't stop the dance λοιπόν...

      "Στό ἀκίνητο σημεῖο, τοῦ κόσμου πού γυρίζει. Οὔτε σάρκα οὔτε μή σάρκα.
      Οὔτε ἀπό, οὔτε πρός· στό ἀκίνητο σημεῖο, ἐκεῖ εἶναι ὁ χορός,
      ἀλλά οὔτε στάση, οὔτε κίνηση. Καί μήν τό ὀνομάσεις μονιμότητα,
      ὅπου συγκλίνουν παρελθόν καί μέλλον. Οὔτε κίνηση ἀπό, οὔτε πρός,
      οὔτε ἄνοδος, οὔτε πτώση. Χωρίς τό σημεῖο, τό ἀκίνητο σημεῖο,
      δέν θά ὑπῆρχε ὁ χορός, καί ὑπάρχει μόνον ὁ χορός."

      Τόμας Στερνς Έλιοτ
      .

      Διαγραφή
    7. ΠΡΟΣ VPX

      Η σερμαγιά ( θηλυκό )

      Κεφάλαιο, αρχικό χρηματικό κεφάλαιο επιχείρησης.

      ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ 🌹

      Διαγραφή
  13. ...και διηγώντας τα να κλαίς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. https://linkpicture.com/view.php?img=LPic6349c2380f16f872384681

    14/10/2022 Κ έχουμε...>
    Κάποια στιγμή είπα στον σύντροφό μου “θέλω να κάνουμε ένα παιδί και εκείνος αναρωτήθηκε αν είναι εφικτό”», είπε αρχικά ο Φώτης Σεγουλόπουλος.
    Φώτης Σεργουλόπουλος: «Μπαμπά εσείς πώς με κάνατε;» – Η ερώτηση του γιου του και η τρυφερή απάντηση

    https://www.enikos.gr/lifestyle/fotis-sergoulopoulos-baba-eseis-pos-me-kanate-i-erotisi-tou-giou-tou-kai-i-tryferi-apantisi/1869577/

    ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟ !

    VPX

    ΑπάντησηΔιαγραφή