«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Δευτέρα 6 Μαρτίου 2023

ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΕΝΟΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ...


ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΕΝΟΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΣΕ 20 ΒΙΝΤΕΟ

 

1) youtu.be/H-IX2BF4ryM

2) youtu.be/DVJAsFvxpTU

3) youtu.be/oDvevaESQvw

4) youtu.be/sVK03ZRsVWw

5) youtu.be/kFQht8lLy5M

6) youtu.be/PLMvW5RcFbE

7) youtu.be/cIu3yHYOofM

8) youtu.be/TzhDIB88vxk

9) youtu.be/H-fKmfpsiks

10) youtu.be/BH0Zgt39WOw

11) youtu.be/CPIdi7lytYE

12) youtu.be/lhHe5w6mVYI

13) youtu.be/a2TUZDQ1894

14) youtu.be/86-Y7FOSG7I

15) youtu.be/ZlnNJ5JTiZo

16) youtu.be/Qryq1VOyQ34

17) youtu.be/wYiKEyPoEGs

18) youtube.com/watch?v=cV4OVD

19) youtu.be/4gkDO7dN1J4

20) youtu.be/FbaXw-Dd

 

 

59 σχόλια:

  1. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ

    ΑΚΟΥΣΤΕ ΚΙ ΑΥΤΟ....
    ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ !

    https://www.youtube.com/watch?v=4oCDZ3bYut8

    ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Video ντοκουμέντο: Καταγραφή από κάμερα της μοιραίας λανθασμένης πορείας | Βραδινό δελτίο.
    2 ΩΡΕΣ ΠΡΙΝ Mar 5, 2023
    https://www.youtube.com/watch?v=L8SkJpllR3U

    ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι χαζομάρα επικίνδυνη είναι πάλι αυτό: https://katohika.gr/diethni/foroelegchoi-me-techniti-noimosyninees-methodous-katapolemisis-tis-forodiafygis-me-ti-chrisi-technitis-noimosynis-etoimazetai-na-energopoiisei-i-aade/
    ks7

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο πρώτος «σύμβουλος» που χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη στη Pουμανική Kυβέρνηση.

      https://www.news247.gr/kosmos/roymania-i-kyvernisi-proselave-symvoylo-technitis-noimosynis.9958121.html
      ====
      Δείτε το βίντεο ξανά και ξανά για να καταλάβετε τι ετοιμάζουν.

      https://www.youtube.com/watch?v=R6eUmm9978Q

      ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ

      Διαγραφή
  4. ΗΛΙΑΣ ⚡⚡⚡06 Μαρτίου, 2023 00:02

    ΚΩΣΤΗ, ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΝ ΘΕΣ, ΚΡΑΤΗΣΕ ΤΗΝ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΟΥΝ ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ, ΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ.
    ΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΣΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ.
    Ο ΝΕΟΕΛΛΗΝΟΦΩΝΟΣ ΡΑΓΙΑΣ ΕΧΕΙ ΚΟΝΤΗ ΜΝΗΜΗ.
    Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΘΥΜΑΤΑΙ, ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ.
    ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΣΑΣ.
    ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΣΑΣ.
    ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΣΑΣ.
    ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΣΑΣ.
    ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ΗΛΙΘΙΟΙ ψηφοφόροι τυχαίνει να μην διαβάζουν Διόδοτο...

      Διαγραφή
  5. ΗΛΙΑΣ ⚡⚡⚡06 Μαρτίου, 2023 00:30

    Αυτό το βίντεο δεν είναι πλέον διαθέσιμο
    20) https://youtu.be/FbaXw-Dd
    ΚΩΣΤΗ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΑΝΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τους #@μημένους! Τί να κάνω τώρα.. να κάτσω να τα κατεβάσω όλα σε mp4; Έχω βαρεθεί αυτή τη δουλειά. Επί 2 χρόνια αυτό κάνω.. Και δεν θυμάμαι τί έδειχνε αυτό το βίντεο. Σίγουρα κάτι που τους πόνεσε.

      Διαγραφή
    2. ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΚΩΣΤΗ...ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ...
      ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΟΝΑΜΕ,ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ.

      https://scontent.fath4-2.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/334259605_167774566046766_5255189056990934042_n.jpg?_nc_cat=108&ccb=1-7&_nc_sid=0debeb&_nc_ohc=F1uGXr6kyvUAX9Eo5AU&_nc_ht=scontent.fath4-2.fna&oh=00_AfCqv6a1Ax4TsXHpuvUhna2D-rGt9WIuGVOnwQJONt1crw&oe=640952D2

      ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ

      Διαγραφή
    3. Παρόλα αυτά, και μόνο που συνέβη αυτό,
      έκατσα πριν από λίγο και τα κατέβασα όλα. Τα υπόλοιπα 19 δηλαδή.

      Καλό ξημέρωμα Αγγελικούλα μου!

      Διαγραφή
  6. Τέμπη - έρευνες στην μοιραία αμαξοστοιχία.

    https://www.youtube.com/watch?v=vSA1WsXbz-U

    ΑΣ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΚΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΤΡΑΙΝΟΥ ΠΟΥ ΛΕΓΑΜΕ....

    ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μποτίλια στο Πέλαγος06 Μαρτίου, 2023 12:17

      Εάν πράγματι, το βίντεο που παραθέτει η φίλτατη Αγγελική, απεικονίζει τμήμα τής εμπορικής αμαξοστοιχίας, ΕΓΕΙΡΕΤΑΙ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑ (αναφορικά με μια περίπτωση, πού θεωρώ ως την πλέον πιθανή).
      Το εικονιζόμενο ΠΡΩΤΟ λευκό βαγόνι / κοντέινερ, που βρίσκεται στην θέση, όπου κάτω από κανονικές συνθήκες είναι επόμενο να βρίσκεται η "εξαφανισμένη" ατμομηχανή, με την ένδειξη "ZIMonotor", όπου στο τελευταίο όμικρον έχει προστεθεί το σημείο με καμπύλες, ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ, σχεδόν ΠΙΣΤΟΠΟΙΕΙ, ΟΤΙ Η ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΠΡΟΩΘΕΙΤΟ ΧΩΡΙΣ ΑΤΜΟΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΥΣ (ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ) ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΗΛΕΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ, όπως συμβαίνει με αρκετά τραίνα στο εξωτερικό, αλλά και με οδικά οχήματα. Στα πλαίσια εφαρμογής τής λεγόμενης τεχνητής νοημοσύνης σχεδιάζεται στο προσεχές μέλλον, να κινούνται τα οχήματα χωρίς οδηγό.
      ΑΥΤΗ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΑΡΑΝΟΜΗ. Οπότε εγείρονται τα εξής ερωτήματα,
      - ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ ΣΤΗΝ ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΑ ΔΕΝ ΣΗΜΜΕΤΕΙΧΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ
      - ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ Η ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΚΙΝΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΠΟΡΕΙΑΣ, ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΑ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ
      - ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ Η ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΦΟΡΤΙΟ ΤΗΣ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΡΑΤΕΙΤΑΙ ΜΥΣΤΙΚΟ. Η σιδηροδρομική μεταφορά με θειικό οξύ, το οποίο αναφέρεται σε σχόλιο στην πρηγούμενη ανάρτηση ως φορτίο αυτής τής αμαξοστοιχίας ΔΕΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ.
      - ΕΦΟΣΟΝ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ ΣΤΗΝ ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ, ΠΟΙΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΦΟΡΤΩΣΗ ΤΟΥ ΦΟΡΤΙΟΥ, ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΑΠΟ ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΗ ΜΥΣΤΙΚΟΤΗΤΑ.
      Στο ζήτημα τής πιθανότητας, η αξοστοιχία αυτή να είχε αυτόματη προώθηση, έκανε ο Χρήστος Κασταμονίτης σε βίντεο τού περασμένου Σαββάτου, την οποία απέκλεισε αμέσως μετά. Στο βίντεο αυτό επιχειρεί ο Κασταμονίτης να τεκμηριώσει, χωρίς επαρκή στοιχεία κατά την εκτίμησή μου, ότι η σύγκρουση αποτελεί "ανθρωποθυσία στην έρπουσα σκιά", άποψη, που επιχειρώ να ανατρέψω. Πέραν αυτού, στο εν λόγω βίντεο υπάρχει μια "παράξενη" αναφορά, η οποία ακούγεται παράτερη προς τα συμφραζόμενα, η οποία μού επιφέρει την υποψία, ότι έχει γίνει κοπτοραπτική στο συγκεκρεμένο σημείο τού βίντεο. Σε αυτήν την αναφορά θα αναφερθώ προσεχώς, διότι ακόμη δεν έχω τοποθετηθεί σχετικά με το είδος τού φορτίου, που πλέον αποκαλύπτεται όλο και πιο έντονα από τις υπάρχουσες ενδείξεις.

      Διαγραφή
  7. https://www.youtube.com/watch?v=RJupPGnHef0

    Ιφιγένεια εν Θετταλίοις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λούκας Γιώρκας - Για Την Ελλάδα

    https://www.youtube.com/watch?v=rfefb59kh_s

    Αν δεν ανατριχιασεις με αυτό το τραγούδι δεν είσαι ΕΛΛΗΝΑΣ🇬🇷

    AYTO KAI MIA ΓΛΥΚΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

    ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγγελικη μου το εχουν κατεβασει ...ποιο ειναι μηπως το βρω απο αλλου..καλη σου μερα..Σουλα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΟΥΛΑ,ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ....
      ΠΟΙΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ.....
      Εξήγησέ μου σε παρακαλώ....

      ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ

      Διαγραφή
    2. Αγγελική μου, μάλλον εννοεί το βίντεο αριθ.20 της ανάρτησης.

      Διαγραφή
  10. https://www.sdna.gr/politiko-deltio/ellada/1060842_eimaste-i-spora-ton-nekron-se-mia-strofi-ton-tempon

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΩ ΠΩ !!!!!!!!!!!!!! Ένα αριστούργημα φίλε!!!
      Θα αναρτηθεί. Σε ευχαριστούμε ΠΟΛΥ!!!!!

      Διαγραφή
  11. ΗΤΑΝ ΕΝΕΔΡΑ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ.
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΡΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΤΡΑΙΝΟΥ;
    Το εμπορικό τραίνο έστησε ενέδρα μέσα στο τούνελ στα Τέμπη. Το εμπορικό τραίνο δεν κατέβαινε. Άλλο έγινε. Ο οδηγός του εμπορικού στήνει κανονική παγίδα.
    Η μηχανή δεν είναι μπροστά από τα βαγόνια.
    Η μηχανή είναι από πίσω.
    Είναι μέσα στο τούνελ, από την άλλη άκρη όμως.
    Όταν έρχεται το επιβατικό, η μηχανή του εμπορικού σπρώχνει λίγο τα βαγόνια προς τα πίσω να πέσουν πάνω στο επιβατικό που έρχεται.
    Το τελευταίο βαγόνι (δηλαδή το πρώτο καθώς το βλέπει ο οδηγός του επιβατικού που ανεβαίνει) έχει εκρηκτικό μηχανισμό ώστε να σκάσει και να καούν τα πάντα.
    Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει και άλλος άνθρωπος ο οποίος είναι έξω, που παρακολουθεί από μακρά το επιβατικό που έρχεται ώστε να ειδοποιήσει τον οδηγό του εμπορικού να ξεκινήσει να σπρώχνει τα βαγόνια.
    Δεν συγκρούστηκαν 2 μηχανές τραίνου μεταξύ τους. Συγκρούστηκε η μηχανή του επιβατικού, με ένα βαγόνι του εμπορικού.
    Φαίνεται όμως ότι τα έσπρωξε περισσότερο από ότι έπρεπε και τα πρώτα βαγόνια πρόλαβαν και βγήκαν εκτός τούνελ και έτσι η σύγκρουση έγινε εκτός τούνελ.
    Ήταν εκεί ο οδηγός του εμπορικού και είχε στήσει καθαρή ενέδρα.
    ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΙ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΠΟΥΘΕΝΑ. ΑΥΤΟΣ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ.
    ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΗΤΑΝ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ 350-400 ΑΤΟΜΑ, ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΕΡΚΑΛΥΨΕΙ ΤΟΥΣ ΘΑΝΑΤΟΥΣ ΝΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ.
    https://attikanea.info/%CE%B7%CE%B8%CE%B5%CE%BB%CE%B1%CE%BD-%CE%BD%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CF%85-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CF%85%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%BF-%CE%B1%CF%84%CF%85%CF%87/?fbclid=IwAR1czbTlkqm4eNec3p3OZ5mwl7KGAB_bdIPN38D355mhWKpdMJm_9nWaRxk
    Αντιγόνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μποτίλια στο Πέλαγος06 Μαρτίου, 2023 13:29

    Οι απόψεις, που καταθέτει ο STRANGER στο βίντεο, που αναφέρει στο πρώτο σχόλιό της (αλλά και σε επόμενο) η Αγγελική, θεωρώ ότι είναι πολύ αξιόλογες. Σε ευτές αναφέρει τρεις πιθανές εκδοχές για την σύγκρουση, μια από τής οποίες πλησιάζει αρκετά την δική μου ερμηνεία.
    Το πρόβλημα είναι, ότι ο STRANGER συγχέει δυο δεδομένα, η διαφοροποίηση μεταξύ των οποίων είναι πολύ λεπτή, αλλά σημαντική και προϋποθέτει ειδικές γνώσεις και βαθύτερη ενασχόληση. Ο εν λόγω ερευνητής αναφέρεται σε ζητήμτα ΣΥΓΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑΣ, χωρίς όμως να την κατανομάζει, συγχέοντας μεταξύ τους δυο διαφορετικά ήδη συγχρονικότητας, που μπορεί να προκύψουν εν δυνάμει ως χρονική κίνηση από το μέλλον προς το παρόν. Το πρώτο είδος δομείται συνειδητά με δρομολόγηση συμβόλων σε βάση μαύρης μαγείας (ή και με άλλες, μη επιλήψιμες μεθόδους). Το δεύτερο είδος προκύπτει αφ' εαυτού (χωρίς έξωθεν συνειδητή και σκόπιμη παρέμβαση) στην βάση διαδικασίών συντονισμού και επαγωγής. Κάποια από τα φαινόμενα συγχρονικότητας, τα οποία καταγράφηκαν στην πρόσφατη σύγκρουση ανήκουν στο πρώτο είδος (όπως ίσως η ενεργοποίηση τού αριθμού 118, όπως ισχυρίζεται ο STRANGER στο βίντεο τής ΑΓΩΓΗΣ) και κάποια άλλα στο δεύτερο είδος, όπως η αναφορά σε καζαμία για σύγκρουση τραίνων την πρώτη Μαρτίου (την οποία προβάλλει ο STRANGER στο γενικότερο βίντεό του για το θέμα, τον σύνδεσμο τού οποίου έδωσε η Αγγελική σε επόμενο σχόλιό της) η οποία ως εκ τούτου δεν σχετίζεται με κρόνια τελετουργικά.
    Στο ζήτημα τής συγχρονικότητος έχω τοποθετηθεί με δυο σχόλιά μου σε πρόσφατη ανάρτηση τού Διοδότου, δίνοντας την μαθηματική της υπόσταση, η οποία στηρίζεται στην τετραγωνική ρίζα τού μείον ένα, παίρνοντας αφετηρία από μια εκπληκτική διαπίστωση, που έκανε ο ΕργΔημΕργ, σε ανάρτηση του. Κάποιο διάστημα μετά από αυτά τα σχόλια, διαπίστωσα μελετώντας, ότι και ο STEPHEN HAWKING έχει προβεί σε μια μελέτη, στην οποία αναφέρεται στην αντίστροφη πορεία τού χρόνου, στηριζόμενος στούς λεγόμενους φανταστικούς αριθμούς (τετραγωνικές ρίζες αρνητικών αριθμών). Μετά από αυτό ετοιμάζω την δημοσίευση μιας αναφοράς, στην οποία θα υπεισέλθω στο εν λόγω θέμα αναλυτικότερα, αλλά και με προεκτάσεις στην κβαντική διάσταση τού χρόνου ως μήκος, όπως και στον απειροστικό λογισμό, με την μορφή που αναλύει ο P. D. OUSPENSKY στο "Tertium Organum".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διός Κούρος07 Μαρτίου, 2023 10:27

      Φίλτατε Διονύση, έχοντας διαβάσει την ανάλυσή σου περί τετραγωνικής ρίζας του μείον ένα (και φυσικά και το άρθρο του Εργοδότη), θα περιμένω με ανυπομονησία αυτή την ανάρτησή σου, διότι δεν σου κρύβω οτι είμαι ΤΡΟΜΕΡΑ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΟΣ με την έννοια "συγχρονικότητα". Οι δε "ερευνητές" (κυρίως Stranger και Κασταμονίτης) σε όποια παρουσίαση έχω παρακολουθήσει, αντί να μου ξεκαθαρίσουν τη σκέψη μου την έχουν περισσότερο μπερδέψει.

      Είμαι πεποισμένος οτι η συγχρονικότητα εξηγείται ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, αλλά το κακό είναι οτι (τουλάχιστον εγώ) δεν έχουμε τόσο βαθιά γνώση για να μπορέσουμε να ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ όχι μόνο την έννοια, αλλά και την εξήγησή της. Ελπίζω τουλάχιστον να την προσεγγίσουμε. Είναι σαν να προσπαθούμε να κατανοήσουμε την μαθηματική εξήγηση της ψυχής στον Τίμαιο !!!

      Έρρωσο

      Διός Κούρος

      Διαγραφή
  13. Το εμπορικο πηγαινε αναποδα, με τον κωλο,οπισθεν και τα βαγονια ξεκοτσαρισμενα τα εσπρωχνε που λεμε Θελανε να γινη μεσα στο τουνελ για να μην μεινη κανεις ζωντανος αλλα δεν τους βγηκε το τρενο εφυγε τραβωντας τα βαγονια κανονικα Επομενος ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΓΑΜΙΕΣΕ ΛΕΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ ΜΙΧ ΣΚΟΡΠΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Θυμάμαι τό έγκλημα στό Μάτι. Σ΄αυτήν τήν τραγωδία ποτέ δέν μάθαμε τόν αληθινό αριθμό τών θυμάτων. Θυμάμαι ακόμα τό τί είχε γραφεί καί πόσα αποδεικτικά στοιχεία υπήρχαν πώς ήταν μιά θυσία, ένα ειδεχθές σατανικό έγκλημα καί όχι ένα ατύχημα. Όμως, ό καιρός πέρασε, όλα ξεχάστηκαν καί οί ένοχο μάς καλούν νά τούς ψηφίσουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κ. Μητσοτάκης: “Ξέρω ότι πολλοί σήμερα θα θυμούνται τη φράση ενός προκατόχου μου ότι αυτή είναι η Ελλάδα” και η οποία στη συνέχεια καταλήγει: “Προσωπικά είμαι στην πολιτική για να αλλάξω αυτή την «ΚΑΚΙΑ ΤΗ ΧΩΡΑ», αυτήν την παλαιά Ελλάδα που μας πληγώνει. Γι’ αυτό προσπαθώ, κάθε μέρα”.....
    Μας λέει δηλαδή ο πορφυρογέννητος γόνος ότι υπάρχει η κακιά χώρα, η καθυστερημένη, η παλαιά Ελλάδα, και υπάρχει και Αυτός. Υπάρχει Αυτός που θα αλλάξει (σε πρώτο ενικό) τη χώρα και την κακή της μοίρα. Ποιος δηλαδή; Ο Μητσοτάκης, που ως πρωθυπουργός κυβερνά τη χώρα 4 χρόνια, που ως υπουργός κυβέρνησε άλλα 4 χρόνια, που ο μπαμπάς του κυβέρνησε επίσης 4 χρόνια, και που το κόμμα του κυβέρνησε σχεδόν 20 χρόνια κατά τη μεταπολίτευση. Αυτός λοιπόν, που σήμερα μετά από τις δεκάδες νεκρούς στα Τέμπη τον αποκαλούν «σταθμάρχη» όλοι οι Έλληνες, αποφάσισε, ότι “θα σώσει τη χώρα”. Λιγότερη έπαρση είχε ο Λουδοβίκος 14ος.
    https://skeftomasteellhnika.blogspot.com/2023/03/blog-post_625.html#more https://www.facebook.com/michail.charalampidis
    Αντιγόνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ Η ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΗΣ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗΣ ,ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΦΗΜΗΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΑΛΑΙΟΝΤΟΛΟΓΟΣ -ΓΕΩΛΟΓΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΤΟ
    ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΠΑΤΑΓΟΝΙΑΣ .
    Ο ΜΙΚΡΟΣ ΑΔΕΛΦΟΣ ΤΟΥ,ΒΑΙΟΣ ΒΛΑΧΟΣ, ΗΤΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΘΥΜΑΤΑ.
    ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΚΕΛΕΙΟ .
    ΓΚΟΥΓΚΛΑΡΕΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ .
    ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΙ ΛΕΕΙ.
    20/2/2012 ΤΡΕΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ,ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΡΓΑΣΙΜΗ ΗΜΕΡΑ ,ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΠΟΛΥΝΕΚΡΟ ΣΙΔΗΡΟΦΡΟΜΙΚΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ .
    ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΕΔΩ !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΤΡΕΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ,ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΡΓΑΣΙΜΗ ΗΜΕΡΑ .
    ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΝ ΒΑΓΓΕΛΗ ΒΛΑΧΟ ΓΙΑ ΤΑ
    ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ.
    ΤΙ ΣΥΜΠΤΩΣΙΣ !!!!!!!!!!!!!!!
    Ε ;;
    ΚΛΑΔΑ ! ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ,ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΜΕ ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ .
    ΕΚΑΤΟΜΒΕΣ ΘΥΜΑΤΩΝ .ΤΥΧΑΙΑ ;
    ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΚΟ .ΔΕΝ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΤΥΧΑΙΑ ΤΑ ΛΕΥΚΑ ΚΑΠΕΛΑ .
    EVIL .ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΚΑΚΟ .
    ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μποτίλια στο Πέλαγος07 Μαρτίου, 2023 00:47

    Σε ανάρτηση τού ιστολογίου greeknewsondemand

    https://greeknewsondemand.com/2023/03/03/%cf%83%cf%8d%ce%b3%ce%ba%cf%81%ce%bf%cf%85%cf%83%ce%b7-%cf%84%cf%81%ce%ad%ce%bd%cf%89%ce%bd-%cf%83%cf%84%ce%b7-%ce%bb%ce%ac%cf%81%ce%b9%cf%83%ce%b1-%ce%bc%ce%b7%cf%80%cf%89%cf%83-%cf%84%ce%bf%cf%85/

    διάβασα για ένα δεδομένο, που δεν αισθάνομαι πλέον την ανάγκη να διατηρώ απέναντί στο κατά πόσο ισχύει αυτό επιφυλάξεις, όπως ανέφερα σε σχόλιο προηγούμενης ανάρτησης. Αυτό αφορά το δεδομένο, ότι στο μήκος τής γραμμής ανόδου, που έγινε από τον σταθμάρχη η μεταφορά τής επιβατικής αμαξοστοιχίας στην άλλη γραμμή, ΥΠΗΡΧΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Όπως αναφέρεται σε αυτήν την ανάρτηση “Το καλώδιο ρευματοδότησης έχει κοπεί οπότε δόθηκε εντολή από την ιταλική εταιρεία να μπει το τρένο στη γραμμή καθόδου και να κατευθυνθεί προς Θεσσαλονίκη ώστε να μην ακυρωθούν επόμενα δρομολόγια και χαθούν έσοδα!!! “. ΑΡΑ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΑΘΜΑΡΧΗ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ. ΟΙ ΒΑΣΙΚΟΙ ΕΝΟΙΧΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΛΛΟΙ.
    Στην ίδια ανάρτηση αναφέρεται επίσης το εξής, για οποίο είμαι πεισμένος από πολύ πριν.
    “Στην γραμμή καθόδου εκτάκτως είχε μπει εμπορική αμαξοστοιχία που κατέβαινε προς Αθήνα με σιωπηρή εντολή της κυβέρνησης και του Υπουργείου Αμύνης για να παραλάβει εμπορεύματα, τα οποία ήταν στην πραγματικότητα όπλα και ανθρωπιστική βοήθεια για την Ουκρανία!!!”.
    Εκεί που αναφέρεται “εκτάκτως” πρέπει να γραφεί “με υποχθόνιο, εγκληματικό τρόπο και με πλήρη απόκρυψη από το Κέντρο Ελέγχου τής κίνησης των σιδηροδρόμων”. Επί πλέον εκεί που γράφεται “με σιωπηρή εντολή της κυβέρνησης και του Υπουργείου Αμύνης”, πρέπει να γραφεί “από τούς διαπλεκόμενους δήθεν υπεύθυνους, που παραβιάζοντας πάσα έννοια νομιμότητος και δημοκρατικής διαφάνειας, δεν διαλύουν μόνον βήμα προς βήμα την αμυντική ικανότητα της χώρας, ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ”.
    Εξ αυτών συνάγω εν κατακλείδι, εν πρώτοις σε πλαίσια αυτών των σχολιασμοών, τα κάτωθι βασικά συμπεράσματα:

    Συνεχίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μποτίλια στο Πέλαγος07 Μαρτίου, 2023 01:34

    Συνέχεια προηγούμενου…

    1. Το έγκλημα δεν αποτελεί τελετουργικό αίματος κρόνιας λατρείας. Η επίδραση ανάλογων πρακτικών περιορίζεται αποκλειστικά στην περιρρέουσα ατμόσφαιρα, η οποία δεν είναι βεβαίως διόλου αμελητέα, δεδομένου ότι οι πρακτικές σατανολατρείας μάς κατακλύζουν. Η επίδραση αυτών των πρακτικών προφανώς πυροδότησε την συγκεκριμένη χρονική στιγμή και τον χώρο εκδήλωσης τού εγκλήματος.
    2. Όσα αναφέρονται σχετικά με εντοπισθέντες συμβολισμούς αριθμητικού ή άλλου χαρακτήρα, ή με καταγεγραμμένες προγνώσεις των συμβάντων, αποτελούν εκδήλωση συγχρονικοτήτων στην βάση επιδράσεως αντίστροφης πορείας τού χρόνου.
    3. Το έγκλημα τής σύγκρουσης δεν ήταν προσχεδιασμένο από κάποιο κυβερνητικό, ή άλλου είδους επιτελείο. Ήταν συνακόλουθη μετεξέλιξη τού άλλου ΠΟΛΥ ΒΑΡΥΤΕΡΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ, όταν η διαδικασία προσέλαβε διαφορετική από την προβλεπόμενη πορεία, το οποίον αναφέρεται στο προηγηθέν τμήμα αυτού τού σχολίου ΚΑΙ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΕΝΕΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΑΦΩΣ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΥΨΗΛΑ ΕΠΕΤΕΛΕΙΑ, ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΟΜΑΣΘΗΚΑΝ ΗΔΗ.
    4, Η εμπορική αμαξοστοιχία ήταν σε ένα από τα περισσότερα παράνομα δρομολόγια, που επιχειρούνται ανέκαθεν σε όλη την Ευρώπη, μεταφέροντας επί τού προκειμένου πίσω από τις πλάτες τού Ελληνικού λαού πυρομαχικά με προορισμό την Ουκρανία. Ο έλεγχος αυτής τής αμαξοστοιχίας γινόταν προφανώς με τηλεκίνηση.
    5. Η ανάθεση τής διερεύνησης τού εγκλήματος στον Ισίδωρο Ντογιάκο, που έχει συγκαλύψει περισσότερα εγκλήματα, όπως τής ζήμενς, τής νοβάρτις κα. καταδεικνύει την ολοφάνερη προσπάθεια συγκάλυψης τού εγκλήματος και τον πραγματικών ενόχων.
    6. Το ελλαδικό κρατίδιο βρίσκεται πλέον υπό πλήρη διάλυση και είναι εμφανώς „failed state“ με πλήρη ευθύνη τού συνολικού πολιτικού προσωπικού.
    7. Η ποιοτική υποβάθμιση τής αμυντικής ικανότητας τής χώρας και το συνολικό ξεχαρβάλωμα των πάντων προλειαίνουν παραχωρήσεις περιοχών τής κρατικής επικράτειας σε ξένες δυνάμεις. Πέραν τής ζοφερής τουρκικής επιθετικότητος, δεν αποκλείω, να περάσει η χώρα από την εν ψυχρώ εποπτεία και καλυμμένη ποδηγέτηση, σε άμεση επικυριαρχία των δυνάμεων, που την δυναστεύουν, ΕΕ. Και ΗΠΑ, ως μη ικανή να συγκροτεί έστω τύποις λειτουργούσες κρατικές δομές.
    8. Στις 23 Μαρτίου εισέρχεται στο ζώδιο των Ιχθύων, στο οποίο ανήκει ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο πλανήτης Κρόνος . Από τα ολίγα περί αστρολογίας που τυχαίνει να γνωρίζω, δεν μπορώ να διακρίνω στον ορίζοντα συμμετοχή του στις εκλογές. Για τα πρόσωπα, που εικάζω ότι θα τον συνοδεύσουν σε σωφρονιστικά καταστήματα στο επόμενο μέλλον, επιφυλάσσομαι να τοποθετηθώ προσεχώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  19. Ακούω τον Λιάγκα να τους τα ψέλνει και νομίζω ότι βλέπω όνειρο!
    Δεν περίμενα ποτέ, ότι θα έρθει η μέρα που θα συμφωνώ με λόγια του Λιάγκα.
    Ο ΧΡΟΝΟΣ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ,ΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΠΟΤΕΡΩ ΣΚΟΠΌ
    ΚΑΠΟΙΟ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ.ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ.
    ΑΥΤΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΟΜΩΣ ΑΞΙΖΟΥΝ,ΓΙΑ ΤΑ ΠΛΑΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ
    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ.
    ====
    ΕΞΑΛΛΟΣ ο Λιάγκας ΞEΣKΙZΕI τον Καραμανλή επειδή είχε "ΣΚΟΝΑΚΙ" στην παράδοση του Υπουργείου.

    https://www.youtube.com/watch?v=HafgQ3YcDo4
    ====
    Ο Λιάγκας περνάει ΠΡIΟΝOΚOΡΔEΛΑ τους Πορτοσάλτε, Πάολα και Βέρτη και ΠΡΟΚΑΛΕΙ του πολιτικούς!

    https://www.youtube.com/watch?v=lYBtr6MxAB8

    ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aυτό δεν σημαίνει ότι θα γλυτώσει την καταπακτή...

      Διαγραφή
    2. ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ.......

      ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ

      Διαγραφή
  20. Ιδού η πόλη Tempe (Τέμπη) της…ΑΡΖΟΝΑ. Μήπως την ξέρετε;;; ΚΑΙ ΕΚΕΙ έγιναν…ΑΝΘΡΩΠΟΘΥΣΙΕΣ!!! Έχει και τη δική του ιστορία με τα…ΤΡΕΝΑ!!!

    https://greeknewsondemand.com/2023/03/06/%ce%b9%ce%b4%ce%bf%cf%8d-%ce%b7-%cf%80%cf%8c%ce%bb%ce%b7-tempe-%cf%84%ce%ad%ce%bc%cf%80%ce%b7-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%b1%cf%81%ce%b6%ce%bf%ce%bd%ce%b1-%ce%bc%ce%ae%cf%80%cf%89%cf%82-%cf%84%ce%b7/

    ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΗΡΑΚΛΕΙΟΣ.ΟΙ ΔΥΟ/ΤΡΕΙΣ ΣΠΙΝΘΗΡΕΣ ΕΠΙΣΗΣ ΔΥΟ ΕΩΣ ΤΡΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΚΡΗΞΗ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΕΚΡΗΞΗΣ,ΤΙ ΓΥΡΕΥΑΝ ΕΚΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΩΡΑ. ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΦΩΤΕΙΝΗ ΚΙΝΟΥΜΕΝΗ ΣΦΑΙΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ,ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΟΤΑΝ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΚΡΗΞΗΣ ΦΩΤΙΖΕΤΑΙ Ο ΧΩΡΟΣ. ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΑΝ Η ΕΙΚΟΝΑ ΝΑ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΗ,ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Η ΦΩΤΕΙΝΗ ΣΦΑΙΡΑ, ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΗΛΑΔΗ,ΕΦΑΠΤΑΙΤΑΙ ΤΗΣ ΜΠΡΟΣΤΗΝΗΣ ΚΟΛΩΝΑΣ,ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΤΕ ΜΟΝΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΟΙΚΙΩΘΗ ΤΟ ΜΑΤΙ.ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΤΑΙ,ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΑ.ΕΝΝΟΩ ΤΟ VIDEO ΠOΥ ΕΧΕΙ Ο ΔΙΟΔΟΤΟΣ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ.Η ΡΙΠΗ,ΤΗΣ ΡΙΠΗΣ ΚΑΙ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΠΑΡΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΗΡΑΚΛΕΙΟΣ. ΣΥΓΝΩΜΗ ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ, ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ.ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΥΤΕ ΣΤΑΜΑΤΑ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΡΗΞΗ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΝΕΒΗ ΤΙΠΟΤΑ.ΑΥΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΞΑΦΝΙΑΣΤΗΚΕ,ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΠΑΘΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ ΤΥΦΛΩΣΗ, ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΛΑΜΨΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΡΗΞΗ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ.ΕΝΣΤΙΚΤΩΔΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΜΕΙΩΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ.ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αυτήν εδώ η ΦΩΤΟ μάλλον τους έχει ξεφύγει…

    https://www.pronews.gr/wp-content/uploads/2023/03/05/treno-tempi-3-scaled-1.webp

    Βλέπουμε στην εικόνα οτι υπάρχει αυτό το βαγόνι το οποίο διακρίνουμε ότι έχει κάτι σαν καζάνι μέσα και στην οροφή.`Ενα κόκκινο καλώδιο ή σκοινί , το οποίο ενώνει το άσπρο κοντέινερ.
    Φαίνονται και καποια νούμερα των κοντέινερ( με μεγέθυνση της εικόνας).
    Το ενα ειναι πιο ευδιακριτο απο το αλλο
    https://katohika.gr/wp-content/uploads/2023/03/332756315_5987609208024991_1162909304412769475_n.jpg

    oocl 687031

    Στην εμπορική αμαξοστοιχία υπήρχαν container της ZIMonitor με δορυφορική σύνδεση παρακολούθησης GPS και έλεγχος θερμοκρασίας!

    https://www.zim.com/services/digital-services/zimonitor/zimonitor-faq
    ===
    ZIMonitor: Track your Temperature Controlled Cargo - ZIM service

    https://www.youtube.com/watch?v=JU2F-0kTl3I
    ===
    Orient Overseas Container Line (OOCL)

    https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=GBgh5obzULk
    ===
    Κάποιοι είπαν σε σχόλιο--- (Το σχόλιο προς ΣΚΕΨΗ)
    Η μηχανή του εμπορικού είναι στην άλλη πλευρά του τρένου . Επειδή τα τρένα τα τραβάς δεν τα σπρώχνεις,το επιβατικό έπεσε επάνω στο τελευταίο βαγόνι του εμπορικού,όχι στην μηχανή.

    TI METEΦΕΡAN???????
    ΔΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ...
    http://ebook.oocl.com/intraeurope_iet/mobile/index.html#p=5

    ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Όταν ο Παπαδόπουλος ίδρυσε τον Ο.Σ.Ε.:Το έργο μιας τριετίας που
    εγκαταλείφθηκε (ΦΩΤΟ)

    https://evosmosnews.gr/%ce%8c%cf%84%ce%b1%ce%bd-%ce%bf-%ce%a0%ce%b1%cf%80%ce%b1%ce%b4%cf%8c%cf%80%ce%bf%cf%85%ce%bb%ce%bf%cf%82-%ce%af%ce%b4%cf%81%cf%85%cf%83%ce%b5-%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%9f-%ce%a3-%ce%95-%ce%a4%ce%bf/
    `Επί Κυβερνήσεων Γεωργίου Παπαδοπούλου, μέ τό Ν.Δ. 674/70, ἱδρύθηκε ὁ Ὀργανισμός Σιδηροδρόμων Ἑλλάδος, (Ο.Σ.Ε.)

    http://yme.gov.gr/nomos/basilika_diatagmata/bd532fek16111091972.htm

    ΠΡΟΣ ΜΕΛΕΤΗ.........

    ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλημέρα,
    Όπως είπε και ο προρδοσάλτε ήταν ανθρωποθυσία. Ήταν εγκληματική ενέργεια προμελετημένη και οργανωμένη. Ενώ, θέλουν να πιστέψουμε ότι είναι ανίκανοι και χαζοί, είναι ικανότατοι και ευφυείς. Γνώριζαν πριν γίνει ότι θα γίνει και κάποιοι άλλοι, εκτός των διοργανωτών. Το Φως θα δείξει την Αλήθεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μποτίλια στο Πέλαγος07 Μαρτίου, 2023 10:14

      Αγαπητέ φίλε,
      άλλο είναι η ευφυία και άλλο η πονηρία και η πανουργία. Η πρώτη, όταν συνδυάζεται με την αρετή, λειτουργεί προς όφελος τής ανθρωπότητος, η δεύτερη οδηγεί στην ακολασία και στον θάνατο, πρωτίστως των πανούργων και δευτερευόντως όσων τούς κουβαλάνε στην πλάτη τους. Τουναντίον, η προσφορά τής ζωής των Γενναίων στον βωμό τής Ελευθερίας οδηγεί στην Αθανασία και καθίσταται λίπασμα για να ανθίσουν οι οδοί τής αρετής, που θα διαβούν οι νεότεροι. Υφίσταται μαθηματική απόδειξις βάσει τού απειροστικού λογισμού (που προτίθεμαι να παρουσιάσω) ότι η ανιδιοτέλεια, η ενσυναίσθηση και η αυτοπροσφορά οδηγούν στην Ένωση με το Θείο.
      Όπως και άλλο είναι η ικανότητα και άλλο είναι η ψευδαίσθηση δυνάμεως, που υποβάλλει η υποδούλωση στα ακάθαρτα "πνεύματα". Η ικανότητα είναι το σθένος με το οποίον οπλίζει ο Ήλιος τής Δικαιοσύνης. ΑΓΙΟΣ ΙΣΧΥΡΟΣ. Η Αγιότης συνιστά την μόνη πηγή ισχύος. Η επισυσώρρευση δυνάμεως με στόχο την καταδυνάστευση τής ανθρωπότητος οδηγεί στον όλεθρο. Οι προσωπίδες που φέρουν άνωθεν τού λαιμού ως υποτιθέμενα πρόσωπα οι ένοχοι τού εγκλήματος επισκιάζονται ήδη από το μένος τής Νεμέσεως. ΑΠΟ ΜΑΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, καλέ μου φίλε.

      Διαγραφή
  26. Διός Κούρος07 Μαρτίου, 2023 10:46

    Τείνω να συμφωνήσω με τον Διονύση. Μάλλον ΔΕΝ ήταν ανθρωποθυσία αλλά λόγω της περιρρέουσας ατμόσφαιρας, οι απανταχού "συνομωσιολόγοι" (εμού συμπεριλαμβανομένου) συνδέουν καταστάσεις και γεγονότα. Μάλλον πρόκειται τελικά για έναν συνδυασμό γεγονότων με ΚΥΡΙΟ γεγονός την μυστικότητα του εμπορικού. Απλά μπήκαν "μεταβλητές" στην "εξίσωση" οι οποίες ήταν ΑΓΝΩΣΤΕΣ. Αυτό βέβαια ΔΕΝ σημαίνει οτι δέν υπάρχουν ευθύνες !!!

    Απο την άλλη, με μπέρδεψε αυτό που ειπώθηκε οτι "Στην γραμμή καθόδου εκτάκτως είχε μπει εμπορική αμαξοστοιχία που κατέβαινε προς Αθήνα με σιωπηρή εντολή της κυβέρνησης και του Υπουργείου Αμύνης για να παραλάβει εμπορεύματα, τα οποία ήταν στην πραγματικότητα όπλα και ανθρωπιστική βοήθεια για την Ουκρανία!!!”. Αν κατέβαινε να ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ, αυτό σημαίνει οτι θα έπρεπε να είναι ΑΔΕΙΟ. Τελικά ήταν άδειο ή όχι ;

    Τέλος, για να μην βαυκαλιζόμαστε, είμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ οτι τα ερωτήματά μας ΔΕΝ πρόκειται να απαντηθούν. ΠΡΕΠΕΙ να ψάξουμε ΤΙ ΑΛΛΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ και δεν το βλέπουμε επειδή η προσοχή μας είναι στο δυστύχημα. Για να είναι τόσο μεγάλη η απόσπαση της προσοχής μας, μάλλον κάτι ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ δίπλα μας, το οποίο ΑΠΑΙΤΕΙ ΣΥΓΚΑΛΗΨΗ και ΔΕΝ το βλέπουμε.

    Έρρωσθε

    Διός Κούρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίπλα μας ή από κάτω μας;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
      ΔΠ

      Διαγραφή
  27. για σκεψη
    ειδικα απο τους αναλυτικους
    https://greeknewsondemand.com/2023/03/07/%cf%84%ce%ad%ce%bc%cf%80%ce%b7-%ce%b7-%ce%b5%cf%84%ce%b1%ce%b9%cf%81%ce%b5%ce%af%ce%b1-zim-shipping-containers-ltd-%ce%b7-%ce%b9%cf%84%ce%b1%ce%bb%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%bc%ce%b1%cf%86%ce%af%ce%b1/
    ταυτοχρονα χρισλαμ αχχαχαχα
    https://greeknewsondemand.com/2023/03/07/chrislam-%ce%b9%ce%b4%ce%bf%cf%85-%ce%b7-%ce%bd%ce%ad%ce%b1-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%ce%b2%ce%bf%ce%bb%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%b8%cf%81%ce%b7%cf%83%ce%ba%ce%b5%ce%af%ce%b1-%cf%80%ce%bf%cf%85-%cf%80%cf%81/
    και στο καπακι της καριολας στην αλεξανδρουπολη (οπου και θα πηγαινε το ΖΙΜ εμπορευμα )
    https://www.pentapostagma.gr/ethnika-themata/7155329_brazei-i-soyda-toy-borra-me-synehi-apobibasi-stratiotikoy-ylikoy-ton-ipa

    και ακομη ο βλακας ντεναναναναναχιιοουυ αχαχα (ονομα ειναι αυτο με τον μαλακα )?
    https://www.el.gr/war/amyna/to-israil-vomvardise-ti-megalyteri-po/

    https://anatropitora.blogspot.com/2023/03/dr-naomi-wolf.html
    και αεροζολ στο ιραν αχχαχαχα τυχαιο
    https://www.oparlapipas.gr/2023/03/ipan.html

    και καποιοι προσπαθουν να κανουν δευτερη ουκρανια την γεωργια
    http://sinomosiologos.blogspot.com/2023/03/blog-post_86.html

    kai telos καποιος εδω ανεφερε το μενος της νεμεσης το καλοκαιρι (κλαιω ηδη με ανυπομονησια )αλλα ελπιζω να μην εννοει τις εκλογες και να τους δουμε ΟΛΟΥΣ τιμωρημενους οπως αρμοζει και τους αξιζει .

    καλημερες






    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα στο αγόρι μας!!!
      Ευχαριστούμε για τους συνδέσμους!

      Διαγραφή
    2. Φίλε Papanas, εννοούσα, ότι αντί για συμμετοχή στις εκλογές θα πάνε στην φυλακή. Όσο αφορά την διεξαγωγή εκλογών (ποιών εκλογών καλέ;) έχει τοποθετηθεί ήδη ο Σπαθάρης, με την παράσταση "Ο Γάμος τού Καραγκιόζη", όταν κάηκε ο μπερντές και τα πιτσιρίκια φώναζαν "δώστε μας τα πνηνταράκια πίσω"..

      Διαγραφή
    3. TI METEΦΕΡAN???????
      ΔΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ...
      http://ebook.oocl.com/intraeurope_iet/mobile/index.html#p=5

      ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ

      Διαγραφή
  28. Μποτίλια στο Πέλαγος07 Μαρτίου, 2023 12:58

    Αγαπητέ Διόσκουρε,
    τα σχόλια σου συχνά μού προσφέρουν μια ευχάριστη ψυχική και νοητική τέρψη, διότι εκτός από την ορθοκρισία, η σκέψη σου είναι δομημένη βασιζόμενη στην μαθηματική λογική. Επειδή θεωρώ, ότι οι μεταβλητές τής εξίσωσης που προδιαγράφεις είναι κατά βάση προσβάσιμες, εάν αναλογιστούμε βαθύτερα, κάνοντας χρήση των παρεχόμενων από την μαθηματική εργαλειοθήκη, δεδομένου ότι γνωρίζουμε τόσο το αποτέλεσμα τής εξίσωσης (εγκληματική σύγκρουση) όσο και τις σταθερές της (πλήρης διάλυση των υποδομών, υπερβολική τάση υποχθόνιων πρακτικών των κέντρων λήψης αποφάσεων, το γνωστό απεχθές "βρισκόμαστε σε πόλεμο με την Ρωσία" και τον κατακλυσμό από πρακτικές κρόνιας λατρείας) θα ήθελα να καταθέσω τον προσδιορισμό των μεταβλητών, όχι πλέον με την μέθοδο τής διερεύνησης, την οποία θεωρώ ότι στα βασικά της σημεία ολοκλήρωσα με τα προηγούμενα σχόλιά μου, αλλά με συγκεκριμένο (εννοείται φυσικομαθηματικό) τρόπο.
    Πριν από αυτό όμως, θέλω να αναφερθώ σε κάποια δεδομένα, που αφορούν το πολύ γόνιμο ερώτημα που έθεσες, σχετικά με το εάν υπήρχε φορτίο στην εμπορική αμαξοστοιχία, διότι θεωρώ, ότι υπάρχει ήδη απάντηση σε αυτό το ερώτημα.
    Μνεία περί τής απαντήσεως στο ερώτημα αυτό, έκανα σε προηγούμενο σχόλιό μου (αναφερόμενος εν παρόδω σε κάποιο βίντεο τού Χρήστου Κασταμονίτη. που προφανώς έχει υποστεί κοπτορραπτική) χωρίς όμως να επεκταθώ επαρκώς στο ζήτημα αυτό.
    Ας ξεκινήσουμε από την βασική διαπίστωση, ότι το εμπορικό τρένο σχετίζεται με μεταφορά πυρομαχικών στην Ουκρανία. Η τοποθέτηση τού greekondemand είναι μεν ορθή αναφορικά με την αποστολή, που διεκπεραίωνε αυτό (βασική διαπίστωση και γι αυτόν τον λόγο την πρόβαλα). Πλην όμως, η πληροφορία, ότι αυτό κατέβαινε "για να παραλάβει εμπορεύματα" δεν ευσταθεί. Κατ΄ αρχάς ο όρος "εμπορεύματα" μπορεί να χαρακτηρισθεί ως άκρως αδόκιμος. Τα πυρομαχικά δεν είναι αρακάς, για να πουλιόνται σε παζάρι. Ακόμη και οι πόρνες μπορεί να εμπορεύονται το κορμί τους, τα εν λόγω όμως κυβερνητικά και επιτελικά μόμολα απλά στήνονται, υποκλέπτοντας την αμυντική δομή τής χώρας. Ούτε και περί παραλαβής πρόκειται. Βάσει των επιτελικών σχεδίων, μπορεί να αντιληφθεί και ο κάθε μη ειδικός, δεν προβλέπεται επίθεση τού τουρκικού στρατού στο Λουτράκι, ή στην Βάρκιζα, όπου βαρκούλες αρμενίζουν, αλλά στον Έβρο. Ο κύριος όγκος των πυρομαχικών και πρωτίστως αυτών που είναι για εκατοντάδες LEOPARD, βρίσκονται στην βόρειο και προ πάντων βορειοανατολική Ελλάδα. Πέριξ τής Πάρνιθας μπορεί να μαζέψει κάποιος ραδίκια και μαργαρίτες, όχι όμως οβίδες. Οι πλέον σημαντικές ελλείψεις τού Ουκρανικού στρατού αφορούν αυτή την στιγμή προ πάντων πυρομαχικά.

    Συνεχίζεταιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τα κάνανε σαλάτα.. και άντε να τα κουκουλώσουν...

    https://www.pronews.gr/elliniki-politiki/stin-kideia-tou-mixanodigou-spyrou-voulgari-o-kyriakos-mitsotakis-ton-gnorize-prosopika/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα αποφασίσει να απέχω από τα σχόλια επειδή ακόμα πενθώ τους συμπολίτες μας. Όμως αυτή η είδηση με ξεπερνά. Ο γАμημЕЙ0ς ο Ҡούλης πήγε στην κηδεία του φίλου του γιατί δεν τους έκατσε ότι είχαν στήσει. Αν αυτό δεν είναι ΔΙΑΠΛΟΚΗ τότε τι είναι;

      Προφανώς είναι στεναχωρημένος για το φορτίο που έχασε - ότι κι αν ήταν αυτό, αν και όλοι φανταζόμαστε τι μπορεί να περιείχε: από υλικό για τον Ζελέ ως ασυνόδευτα προς βρώση - και δευτερευόντως για τον συνεργάτη του.
      Αντε τώρα να βρεις έμπιστο και εχέμυθο μηχανοδηγό.

      Διαγραφή
  30. Μποτίλια στο Πέλαγος07 Μαρτίου, 2023 13:53

    Συνέχεια προηγούμενου…

    Η μεταφορά πυρομαχικών από την Ελλάδα στην Ουκρανία με σιδηρόδρομο περνάει μέσα από χώρες, που δεν έχουν κηρύξει ανοικτά πόλεμο στην Ρωσία, όπως έκαναν οι μασίστες τού Μαξίμου. Και ο παντόπτης οφθαλμός των δορυφόρων δεν συγχωρεί γενικά. Τουναντίον, τούς Ελλαδίτες εφοπλιστές χρειάζεται το Κρεμλίνο και αυτοί συνεργάζονται με αυτό (άρα όπως λέει ο Πουλικάκος “είτε προφίλ είτε αμφάς, θέλεις δεν θέλεις θα τον …..) πέραν, ότι ο στόλος των ΗΠΑ οργώνει την Μεσόγειο.
    Ο Χρήστος Κασταμονίτης, ο οποίος έχει πολύ καλές επαφές και γνώση καταστάσεων, τον οποίον κατ’ ουδένα τρόπο μέμφομαι γι αυτό, επειδή δεν γνωρίζω τον βίο και την πολιτεία του σε βάθος και τον οποίον παρακολουθώ συχνά, ασχέτως ότι σε αρκετά διαφωνώ, ενώ με άλλα συμφωνώ, διότι παρέχει πολύ χρήσιμες πληροφορίες γενικότερα, λέει κατά λέξη στο 6ο λεπτό τού βίντεο τα εξης (για το οποίο βλέποντας την συγκεκριμένη θέση με προσοχή ξανά, ανακαλώ την άποψη, που διατύπωσα προηγούμενα, ότι έχει υποστεί κοπτοραπτική).
    “Επειδή κάποιοι είπανε, γιατί λες για Ουκρανία, τότε λέει θα πήγαινε για Αλεξανδρούπολη, όχι παιδιά, κατέβαινε για το λιμάνι τού Πειραιά, μαζεύονται και από άλλες περιοχές, για να φύγει από κει με καράβι για να περάσει από Βόσπορο”.
    Η εκδοχή διέλευσης σκαφών από τον Βόσπορο εμπορικών πλοίων με πολεμικό πλοίο δεν μού φαίνεται πιθανή. Θεωρώ την θαλάσσια πορεία προς Πολωνία πιο ρεαλιστική. Όμως προχθές πέρασε από τον Βόσπορο ένα Ρωσικό πλοίο, προερχόμενο από την Συρία φορτωμένο με πολεμικά υλικό. Δεν μπορώ να σταθμίσω την ετοιμότητα των τούρκων, ή των Ρώσων, να προβούν σε νηοψίες εμπορικών πλοίων άλλων χωρών, εφόσον οι δεύτεροι έχουν δώσει άδεια μεταφοράς σιτηρών από την Ουκρανία. Και στην περίπτωση, που σε ένα πλοίο έχουν φορτωθεί πυρομαχικά κάτω από πολλούς τόνους σιτηρών, για να διεξαχθεί νηοψία, είναι αναγκαίο να γίνει εκφόρτωση τουλάχιστον μεγάλου μέρους τού φορτίου σε λιμάνι άλλης χώρας, οπότε διεξάγεται βίαιη κατάληψη τού πλοίου. Στην πιθανή ανοχή των Ρώσων απέναντι στον ελλαδικό εφοπλισμό αναφέρθηκα ήδη. Βεβαίως, δεν μπορώ να αποκλείσω άλλες δυνατότητες, όπως απρόβλεπτες παράξενες βλάβες, εφαρμογή ηλεκτρομαγνητικών όπλων κλπ. Όμως όλα αυτά έχουν συνέπειες, που μπορεί να οδηγήσουν σε ανοικτή ρήξη, που μάλλον δεν επιθυμεί οποιοσδήποτε.

    Συνεχίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αγαπητέ Διος Κούρε,
    σχετικά με το σχόλιό σου για την μαθηματική υπόσταση τής συγχρονικότητος, θεωρώ, ότι γενικά τα μαθηματικά ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ, ΔΙΟΤΙ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΛΗ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ, Ή ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ.
    Το πρόβλημα τής κατανόησης των μαθηματικών, έγγειται στο ότι αυτά δομούνται στην βάση λογικών συνεπαγωγών. Δηλαδή τα επόμενα στηρίζονται στα προηγούμενα βήμα προς βήμα. ΕΑΝ ΟΜΩΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΟΥΜΕ ΑΞΙΟΛΟΓΕΣ ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ. Εάν πχ. θέλουμε να εξηγήσουμε σε κάποιον την πορεία από την Αθήνα στην Δράμα, ώστε να αναλάβει αυτός την οδήγηση από την Θεσσαλονίκη στην Δράμα, δεν χρειάζεται οπωσδήποτε να τον κάνουμε νταλικιέρη και να τον βάλουμε να κάνει δεκάδες φορές την μετάβαση από τη Αθήνα στην Θεσσαλονίκη. Μπορούμε να βάλουμε κάτω ένα χάρτη και να τού εξηγήσουμε τα βασικά τής μετάβασης από την Αθήνα στην Θεσσαλονίκη, ώστε μετά να μπούμε αναλυτικά στην εξήγηση τής πορείας από την Θεσσαλονίκη στην Δράμα, μέσα στο όχημα. Ως γνώστες αυτής τής πορείας, θα τού εξηγήσουμε αναλυτικά τις σημάνσεις, τι πρέπει να προσέξει στα σημεία διακλάδωσης των οδών, ποιες είναι οι επικίνδυνες στροφές, πού πρέπει εγκαίρως να κόψει προηγουμένως ταχύτητα, σε ποια σημεία έχουν εκδηλωθεί ατυχήματα, κλπ. Φυσικά, η κατανόηση των ζητημάτων που θα αποκομίσει αυτός έτσι, δεν μπορεί να συγκριθεί με την κατανόηση ενός οδηγού, που κάνει αυτήν την απόσταση κάθε εβδομάδα. Πλην όμως, θα μπορέσει να κατανοήσει τα βασικά, έστω κι αν είναι βλαξ, είτε θέλει, είτε δεν θέλει, γιατί οι στραβοτιμονιές στο οδικό δίκτυο πληρώνονται με τρακαρίσματα. Αξιώ και επιμένω, όταν προβαίνω σε μια εξήγηση μαθηματικών, να γίνομαι κατανοητός ακόμη και από τις πέτρες. Πέραν τού ότι γνωρίζω, ως πολιτικός μηχανικός, που εδώ και διάστημα τριών ετών εφαρμόζω την αλχημία στο επαγγελμά μου, ότι αυτοί με τους οποίους μπορώ να συνενοηθώ καλύτερα από τον καθένα, είναι οι πέτρες. Το γεγονός, ότι είμαι στην ευτυχή θέση, να ξύνω τον αφαλό μου με τον γκασμά και να γράφω σχόλια νύκτα μέρα, ή να μελετάω, έχοντας κάποιο λίγο παραδάκι στην πάντα ως λιτοδίαιτος μινιμαλιστής, μέχρι να μού φέρει το χελιδόνι το επόμενο παραδάκι, το οφείλω, στο ότι μού μιλάνε οι πέτρες. Όταν κάνω πολύ αραιά πραγματογνωμοσύνες σε βλάβες κατασκευών, που οι άλλοι κολλάνε βάζοντας το δάκτυλο στο στόμα, ρωτάω τα τούβλα και τα μπετά από τι αυτά πάσχουν. Και αυτά μού απαντάνε. Εάν αυτό είχε συμβεί μια ή δύο φορές, θα έλεγα, ότι είναι τυχαίο, ή συγχρονικότητα, για να έλθω στο θέμα μας. Έτσι έμαθα να υποκλείνομαι μπροστά στην σοφία που έχουν οι πέτρες, γιατί αυτές μού δίνουν ψωμί, αλλά και μπροστά στην σοφία κάθε ανθρώπου, που δέχεται να μιλήσουμε. Χωρίς να τού κάνω προηγουμένως τεστ νοημωσύνης. Διότι το κύριο που επιθυμώ, δεν είναι να με καταλάβει, αλλά να με νιώσει. Η γνώση είναι α-λήθεια, ενθύμηση. Και όπως μάς δίδαξε ο Ηράκλειτος, "εάν μεν κοινωνήσομεν, αληθεύομεν". Όπως λέει το τραγούδι, "δυο που αγαπιούνται έχουν πολλά".

    Συνεχίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Συνέχεια προηγούμενου...

    Αδελφέ μου και αδελφή μου, θέλεις να μιλήσουμε; Εάν θέλεις θα τα βρούμε ΟΛΑ. Ούτε θα σού τα μάθω, ούτε θα μού τα μάθεις. Θα τα βρούμε όλα ΜΑΖΙ.
    Όσο αφορά τον Τιμαίο, πρόκειται για έργο, που περιέχει μυητική γνώση. Ο Πλάτων δεν σκόπευε να κατανοηθεί αυτό από τούς πολλούς. Ο Πρόκλος όμως στο "Σχόλια στον Τιμαίο" εξηγεί αρκετά. Όμως, μετά τον Πλάτωνα ήλθε ο Ιησούς Χριστός, που κήρυξε το "είρηκα τοις πάσι", τα λέω σε όλους, όλα. Στην εκκλησία τού Χριστού υπάρχει το τέμπλο, που χωρίζει τα άδυτα τής ιεροπραξίας από το πλήρωμα. ΕΔΩ ΟΜΩΣ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕ ΠΑΣΑ ΑΥΛΑΙΑ. ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ. Δεν θα μάς τα αποκαλύψει κάποιος. Ενωμένοι, με το ένα χέρι στην καρδιά, κρούουμε με το άλλο την Θύρα τής Γνώσεως. "Ζητήσατε και θα σάς δοθεί". Ναι, ζητάμε. Εις γνώση των ευθυνών μας, διότι η γνώση είναι Φως που καίει, αλλά ταυτοχρόνωνος είναι και ύδωρ καθάρσεως από την άγνοια και την φαυλότητα. Πιστεύουμε στην απέραντη ευσπλαχνία τής Γνώσεως και την επιζητούμε χωρίς εκπτώσεις. Διότι το Δέντρον τής Γνώσεως τού Παραδείσου είναι ένα και το αυτό με το Ξύλον τής Ζωής. Από την δική μας ετοιμότητα εξαρτάται η εκφανσή του. Διότι, όπως μάς καλεί ο Γέρος τού Μοριά στον λόγο του στην Πνύκα, "Φροντίστε η μόρφωσή σας να γένη σκεπάρνι δια την κοινωνία και όχι σκάνδαλο ιδιοτέλειας".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΦΥΣΙΚΟΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΕΞΙΣΩΣΗΣ ΠΟΥ ΕΘΕΣΕ Ο ΦΙΛΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΟΣ ΣΕ ΣΧΟΛΙΟ.

    Εξ αρχής εξηγούμαι ότι δεν είμαι φυσικομαθηματικός. Τυγχάνω μηχανικός μελέτης κατασκευών με 37 έτη επαγγελματική εμπειρία, ανέκαθεν ως ανεξάρτητος επαγγελματίας. Αντικείμενό μου είναι η μοντελοποίηση υπαρκτών δομών σε αφηρημένα σχήματα, τα οποίο μελετώ σε αριθμητική, υπολογιστική βάση και στην συνέχεια (η εκπόνηση κατασκευαστικών σχεδίων, με μετατροπή των υπολογιστικών αποτελεσμάτων σε λειτουργικά σώματα μέσα στον χώρο. Αυτό ονομάζεται στατική μελέτη. Δηλαδή αρχικά μεταβαίνω από την συγκεκριμένη δομή (αρχιτεκτονικά σχέδια) σε αφηρημένα μοντέλα (στατικά συστήματα) και κατόπιν μετατρέπω τα αριθμητικά μεγέθη των αποτελεσμάτων των υπολογισμών, σε απτά φέροντα κατασκευαστικά τμήματα, τα οποία απεικονίζονται σε χαρτί, πριν αποκτήσουν υλική οντότητα από κατασκευαστικά συνεργεία. Δηλαδή πρόκειται για μετάβαση από το συγκεκριμένο στο αφημρημένο και μετά από το αφηρημένο στο συγκεκριμένο. Αυτή η διαδικασία δομεί στην πορεία ένα τρόπο σκέψης. Αναγνώρισε δηλαδή το κρυφό μέσα στο φανερό και κατόπιν φανέρωσε την υπόσταση αυτού που είναι ακόμη κρυφό. Γι αυτόν τον λόγο θεωρώ, ότι το επάγγελμά μου έχει σαμανιστικές ιδιότητες, φγι όσους μπορούν να καταλάβουν την βαθύτερη ουσία του. Για την πλειοψηφία των συναδέλφων πρόκειται για ένα είδος μπακαλικής, που αντί για τευτέρια αγορών, πωλήσεων και βερεσέδων γίνεται μηχανική εφαρμογή κάποιων τεχνικών πινάκων.

    Οι υπολογισμοί διεξάγονται με προγράμματα υπολογιστών. Αυτό σημαίνει, ότι η σχέση μου με αριθμητικές πράξεις καθημερινά φθίνει όλο και περισσότερο. Η αυτοματοποίηση των προγραμμάτων απαιτούν όλο και λιγότερη επαφή με αυτό που συμβαίνει στην διαδικασία των υπολογισμών, όπου είναι ενσωματωμένες οι αντοχές των υλικών, η αμοιβαία επίδραση και συνοχή των επί μέρους στοιχείων, που ενσωματώνονται σε ένα τμήμα κατασκευής και ο τρόπος που ενέχονται στην υπολογιστική διαδικασία χιλιάδες προδιαγραφές και νόρμες τεχνικών κανόνων. Είμαι δηλαδή κάποιος, ο οποίος χειρίζεται μια μηχανή, που τής βάζουν μέσα ένα γουρούνι και αυτή βγάζει σε πολύ μικρό χρόνο δεκάδες λουκάνικα. Ως ένας μικρός θεός, έχω εναποθέσει στούς αγγέλους που με υπηρετούν, την διεξαγωγή όλης τής διαδικασίας. Η εν τέλη αποστολή μου είναι η εποπτεία. Να ελέγχω δηλαδή την αγνότητα (από πλευράς ορθότητος και σκοπιμότητος) αυτού που εισάγεται στην μηχανή των αγγέλων, καθώς και τις αμαρτίες αυτού που εξέρχεται (από πλευράς ασφάλειας και οικονομικού οφέλους).

    Αυτή η διαδικασία μού πρόσδωσε μια ιδιότητα μετά από πρακτική δεκαετιών, η οποία συνίσταται στο να επιλέγω αριθμητικούς υπολογισμούς, που μόνον ποιοτικώς μπορώ να καθορίζω και να ελέγχω την συμπεριφορά τους από το αποτέλεσμα, χωρίς να τούς βλέπω. Αυτή η ιδιότητα συνεπάγεται την ανάπτυξη μιας σχέσεως με τους αριθμούς, που δεν μπορεί να είναι μόνον εγκεφαλική, εάν επιθυμεί κάποιος να εργάζεται αποτελεσματικά. Σε αυτήν συμμετέχει μεγάλο μέρος τού νευρικού συστήματος, τής καρδιάς, τής πέψεως, των τριχών στα μπράτσα, που συνιστούν τις κεραίες τρόμου όταν ανατριχιάζω και αρκετά άλλα. Διότι, εάν πέσει κάποια πλάκα από μπετόν, είτε όταν αυτή βρίσκεται υπό κατασκευή, είτε όταν βρίσκεται σε χρήση, οφείλω να φορέσω ράσο και να αναζητήσω κάποια ιερά μονή, όπου θα ξεπλύνω τις αμαρτίες μου, εάν δεν συλληφθώ και καταδικαστώ, αφού χορτάσω προηγουμένως βρωμόξυλο και ονειδισμό.

    Αυτό δεν συνεπάγεται μια αφημένη σχέση με τούς αριθμούς, όπως συμβαίνει στην περίπτωση των μαθηματικών επιστημόνων, αλλά πρόκειται για σχέση επιβίωσης. Με τούς αριθμούς ή ζω, ή πεθαίνω. Άρα, πριν χαθώ στις λεπτομέρειες, οφείλω να ξεκαθαρίσω το κύριο και λειτουργικό ζητούμενο. Αυτή είναι η σχέση μου με τα μαθηματικά. Πού βρίσκεται δηλαδή το πιο κοντινό σαπιόξυλο, όταν βρεθώ εν ώρα τρικυμίας μέσα στην θάλασσα. Αυτό με οδήγησε να επιδιώκω στέρεες δομές, ακολουθώντας μια αντίστροφη πορεία, από αυτήν που ακολουθείται στην πράξη. Το θεμέλιο φτιάχνεται πρώτο, αλλά υπολογίζεται τελευταίο.

    Συνεχίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΣΤΑΛΙΝΟΦΑΣΙΣΜΟΣ07 Μαρτίου, 2023 19:08

    θλιβερά Τραγική Κατάσταση στην Σύγχρονη Ελλάδα...τώρα με αφορμή το Συγκλονιστικό Περιστατικό "εξεγέρθηκαν" τα Συνδικάτα-Δημοσίου/Ιδιωτικού Τομέα (λέμε τώρα),Φοιτητικοί Σύλλογοι, στις παραδοσιακές+Προκατασκευασμένες Πορείες-Συγκεντρώσεις Διαμαρτυρίας (Μνήμης όπως τις ονομάσανε...) οι οποίες είναι καθαρά Εκτονωτικού Χαραχτήρα ώστε όσοι παραβρεθούν εκεί να εκφράσουν τα Συναισθήματα τους,Χωρίς όμως να έχει κάποιο Νόημα όλο αυτό Πλέον.Οι άλλοι (κουκουλοφόροι) χρησιμοποιούν ως Πρόσχημα το θλιβερό γεγονός να παίξουν το παιχνίδι Κλέφτες-Αστυνόμοι...κτλ.κτλ.κτλ. και το Αποτέλεσμα ποιο είναι;; Είμαστε βαθιά Υποκριτική Κοινωνία διότι σε λίγο καιρό θα έχει ξεχαστεί αυτό το περιστατικό κ θα έχει πάρει την θέση του κάποιο άλλο γεγονός...όπως έγινε με τις Πυρκαγιές,πλημμύρες,Χιονοκαταιγίδες κτλ.κτλ.κτλ.κτλ.Αν όντως όλοι αυτοί που διοργάνωσαν τις Πορείες Διαμαρτυρίας ενδιαφερόντουσαν για την Ελλάδα θα έπρεπε τουλάχιστον 1 Φορά τον Χρόνο να διοργανώνουν Ημερίδες ή και Συγκεντρώσεις για τον Σύγχρονο Εμφύλιο που γίνεται στους Ελληνικούς Δρόμους....αναφέρομαι στην Μάστιγα των Τροχαίων=Χιλιάδες Νεκροί-Τραυματίες οι οποίοι αν είναι βαριά μπορεί και να μείνουν Ολικά Ανάπηροι για το Υπόλοιπο της Ζωής του....,χάνεται ο ανθός της Ελλάδας-Ελληνική Νεολαία με τον τρόπο που οδηγούμε στους Δρόμους (Υψηλές Ταχύτητες,Μεθυσμένοι,Παραβίαση STOP ή και Κόκκινου κτλ.κτλ.) κάθε Χρόνο χάνεται μια μικρή Κωμόπολη....για τα θύματα των Τροχαίων-τους Συγγενείς-τα παιδιά που αφήνουν πίσω και τα Τραύματα μέσα στις Ψυχές τους...ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΕ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΠΟΧΡΩΣΕΩΝ...Δεκαετίες τώρα...;;;;;!!!!!!!!! σε έναν ενδεχόμενο πόλεμο με την Τουρκία ο αριθμός των θυμάτων θα είναι πολύ μικρότερος απο το ετήσιο απολογισμό των Τροχαίων...όμως εκεί απλά είμαστε αδιάφοροι/το θεωρούμε σύνηθες...εντάξει και τι να κάνουμε...;; η Αλήθεια είναι ότι έχουμε αποκτηνωθεί ψυχικά...για αυτο και συμβαίνουν όλα αυτά..+θα γίνουν και άλλα μάλλον...Καλή Δύναμη και όσο μπορεί ο καθένας/καθεμία να βοηθάει.@!@!!! Σε 10 με 15 ημέρες απο σήμερα θα έχει κωπάσει όλος αυτός ο θόρυβος για το θέμα...μνήμη Χρυσόψαρου Νεοέλληνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Συνέχεια τού προηγούμενου…

    Αυτό σημαίνει, ότι η σχέση μου με τα μαθηματικά έχει τα εξής χαρακτηριστικά:
    1. Είναι σχέση εποπτείας. Δεν γουστάρω να χάνομαι μέσα στους κυκεώνες των αριθμητικών πράξεων και των υπολογισμών. Εστιάζω την προσοχή μου στο δάσος και όχι στο δέντρο. Δεν με απασχολούν κυρίως οι ποσότητες των αριθμητικών δεδομένων, αλλά οι ποιότητες τής μαθηματικής λογικής που τα διέπουν και αναδεικνύονται από αυτά.
    2. Είναι σχέση λειτουργικών δομών. Δεν με ενδιαφέρουν κυρίως τα κοκορέτσια, που μπορεί να βρίσκονται μέσα σε ένα θεμέλιο, αλλά η έδρασή του στη γη και η επάρκειά του να αντέχει στην φόρτιση από την κολώνα, που καλείται να υποστεί.
    3. Είναι τάση έρευνας για την κατανόηση και ανάδειξη τής αρμονίας, που διέπει την δημιουργία, διότι αυτή έχει μαθηματική υπόσταση, που μπορεί να διατυπωθεί με συγκεκριμένο και κατανοητό τρόπο, εφ’ όσον εντοπισθεί.
    4. Είναι σχέση ερωτική, διότι η μαθηματική υπόσταση τής Δημιουργίας χαρακτηρίζεται από απέραντο κάλλος. Προσπαθώ να μεταβώ από την μαθηματική λογική στον Θείο Λόγο, που αυτή πραγματώνει στα πλαίσια τής Δημιουργίας. Με οδηγό την ρήση τού Πλάτωνος, “ο Θεός αεί γεωμετρεί” και την ρήση των Δελφών “ο Θεός δεν λέει ούτε ναι, ούτε όχι, αλλά αποκαλύπτει τα σημεία του”, τα οποία κατά την εκτίμησή μου αυτά δεν μπορεί παρά να έχουν μαθηματική υπόσταση στα πλαίσια τής μετάβασης από το συγκεκριμένο στο αφηρημένο, προσπαθώ να ανιχνεύσω την Θεία Πνοή εντός μου και σε οτιδήποτε υπάρχει.
    5. Επειδή η Δημιουργία αποτελείται από ολότητες, οι οποίες έχουν υπόσταση ολογράμματος, τα μαθηματικά πιστοποιούν την ενεργό ένωσή μου, με κάθε τι που υπάρχει στα πλαίσια τής Δημιουργίας. Είτε πρόκειται για ανθρώπους (συνειδητά δεν γράφω “άλλους ανθρώπους”, διότι είμαι ένα και το αυτό με αυτούς) είτε πρόκειται για όντα (συνειδητά δεν γράφω “άλλα από εμένα”) οργανικά ή ανόργανα. Η ολογραφική ιδιότητα μιας ολότητος αφορά την ομοιότητα μεταξύ ενός μέρους προς το όλον. Όπως στην περίπτωση ενός δένδρου τα κλαράκια έχουν την ίδια δομή με τους κλάδους σε μικρότερη κλίμακα και οι κλάδοι την ίδια δομή μέ το δέντρο, ή με τα κύτταρα ενός ζώντος οργανισμού, όπου ο γονότυπος που περιέχουν, συμπεριλαμβάνει την πληροφορία όλων ανεξαιρέτως των χαρακτηριστικών τού σύνολου οργανισμού. Η μαθηματική υπόσταση τού ολογράμματος θα παρατεθεί με άλλη ευκαιρία. Πρόκειται για τα λεγόμενα “fractals“, „μορφοκλάσματα” τής λεγόμενης “Θεωρίας τού Χάους”, που μόνον χάος δεν αφορά, αλλά κρυμμένη τάξη.

    Συνεχίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Συνέχεια προηγούμενου…

    Κατά συνέπεια η ερμηνεία, που θα επιχειρήσω στην μαθηματική εξίσωση, που ανέφερε ο Διός Κούρος, δεν θα αναφέρεται σε προσθαφαιρέσεις, πολλαπλασιασμούς, διαιρέσεις, λογαρίθμους, ή το λουρί τής μάνας, αλλά κυρίως στην δεοντολογία που προανέφερα. Όμως δεν είναι δυνατόν να μην συμπεριληφθούν σε αυτήν κάποιες αναφορές στην κβαντική φυσική και την “Θεωρία τού Χάους”, με όσο το δυνατόν πιο απλό και κατανοητό τρόπο.
    Επειδή όμως η συνέχιση τής αναφοράς αυτής πρόκειται να πάρει αρκετή έκταση ακόμη, ενώ σε αυτήν την ανάρτηση τα σχόλιά που έγραψα καλύπτουν ήδη αρκετό χώρο των σχολιασμών, πρακτική που δεν θεωρώ εν τέλει ευγενική απέναντι στούς άλλους φίλους και φίλες σχολιαστές, που διαικαιούνται να προβάλλουν και αυτοί τις απόψεις τους ευκρινώς, χωρίς να χρειάζεται να παρακαμφθούν σεντόνια, θεώρησα σκόπιμο να κλείσω το θέμα αυτό κατ' αρχήν σε αυτό το σημείο. Αφού το ολοκληρώσω (ίσως απόψε) θα στείλω την συνέχεια στον φίλτατο Κώστα με μέιλ σε συνεννόηση μαζί του, για την χειριστεί, όπως αυτός κρίνει και επιθυμεί. Αυτή η επιλογή παρέχει την δυνατότητα να ενσωματωθούν στο κείμενο και κάποια υπάρχοντα βίντεο και εικόνες, που μπορούν να υποκαταστήσουν στην παράθεση κάποιων θεωρητικών ζητημάτων τον γραπτό λόγο. Έτσι, θα δωθεί η δυνατότητα αποσυμφόρησης τού κειμένου από ζητήματα, που μπορούν να προβληθούν με διαφορετικό τρόπο, ώστε αυτό να επικεντρωθεί σε δικές μου απόψεις και θεωρήσεις, ίσως σε πιο εύληπτα πλαίσια. Δεν αποκλείω επίσης, ένα τμήμα αυτής τής αναφοράς να το κάνω με μορφή βίντεο, ώστε να μην καταπονήσω με μακροσκελή ανάγνωση, όσους ενδιαφέρονται σχετικά.
    Ευχαριστώ από καρδιάς όλους όσους έχουν την υπομονή, να διαβάζουν τούς συχνά μακροσκελείς σχολιασμούς μου. Προτιμώ όμως τα κείμενα από τις βιντεοσκοπήσεις, διότι τα γραπτά μένουν (τουλάχιστον στον σκληρό δίσκο μου).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΜΗΠΩΣ ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΠΡΟΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΑ;
    Ο ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΕΡΕΤΗ ΓΡΗΓΟΡΗ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ 06-03-23

    https://www.youtube.com/watch?v=vSAp5-KfIXc&t=2s

    ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Σε μία διαφορετική Χρυσή Τηλεόραση,ο Νικόλαος σχολιάζει όσα είδαμε σχετικά με την τραγωδία στα Τέμπη.

    https://www.youtube.com/watch?v=uFlRl6j1fCc
    ====
    Ράδιο Αρβύλα | Ολόκληρο Επεισόδιο | 6/3/2023

    https://www.youtube.com/watch?v=ZsE3GVGxjYc&t=4s
    ====
    Χρυσή Τηλεόραση - Μέρος A' | Καλό Μεσημεράκι | 07/03/2023

    https://www.youtube.com/watch?v=HGaTZJfcsbg

    Υ.Γ. Μπράβο ρε μάγκες μαζί σας ..όλοι μαζί σε αυτό ..μην το αφήσουμε έτσι μην ξεχαστεί όπως τόσα και τόσα άλλα ..
    ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ,ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΑΚΟΥΣΤΗΚΑΝ ΜΟΝΟΝ ΑΛΗΘΕΙΕΣ...ΤΕΛΟΣ

    AΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή