«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Πέμπτη 9 Μαρτίου 2023

ΕΙΔΗΣΗ _ Β Ό Μ Β Α _ !!! Το ξέρατε "ΑΥΤΌ" για τον ΣΤΑΘΜΑΡΧΗ..;;


 

"...Μία ἄλλη πτυχή παρασκευῆς τοῦ Δυστυχήματος, εἶναι ἡ πρόσληψη τοῦ σταθμάρχη Βασ. Σαμαρᾶ. Ὁ Σαμαρᾶς τοῦτος ἦταν ἀχθοφόρος στόν σιδηροδρομικό σταθμό Λαρίσης, ἀργότερα ἀπεσπάσθη στό ὑπουργεῖο παιδείας, τό ὁποῖον ἀποτελεῖ ἰουδαϊκή χάβρα. Ἐκεῖ ὑπό τήν προστασία τῆς Ν. Κεραμέως προσηλυτίζεται στόν ἰουδαϊσμό καί ἐπιστρέφει στή Λάρισα ὡς σταθμάρχης, βεβαίως, μεμυημένος καί μέ ἕνα τσέκ στά θυλάκιά του .."

 

Αυτό που μόλις διαβάσατε είναι απόσπασμα από το προχθεσινό άρθρο του Δωρόθεου Μοναχού, ΕΔΩ

Ξέρετε ΤΊ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Δωρόθεος Μοναχός..;;;

Από το 2017, μόνο το ΕργΔημΕργ και ο Διόδοτος, κάνουν αναφορές στα άρθρα του τεράστιου αυτού δυναμικού και αποκαλυπτικού συγγραφέα και ιστολόγου, με το ιδιαίτερο επίσης χιούμορ.

Κάθε του δήλωση και πληροφορία είναι καρατσεκαρισμένη και ΈΓΚΥΡΗ. Έχει ευρύ κύκλο πληροφοριών, με πρώτο και καλύτερο τον εκκλησιαστικό.

Και καλά θα κάνετε να βάλετε μόνιμα στους σελιδοδείκτες σας το ιστολόγιό του!

Ας δούμε όμως όλο το άρθρο του, το οποίο αναδημοσίευσε σήμερα και η φίλη Φωτεινή:

 

ΠΛΗΓΜΑ ΣΟΒΑΡΟ ΚΑΤΑ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ

Α΄.  Σοβαρό φονικό πλῆγμα δέχτηκε ὁ Ἑλληνισμός στήν ποιητική, ὅμως ἀράσιμο (ἀπό ἄλλα δυστυχήματα, πού συνέβησαν ἐκεῖ τό 1999, μέ 6 ἀπώλειες, καί τό 2013, μέ 26 ἀπώλειες) φοβᾶμαι, κοιλάδα τῶν Τεμπῶν, τό βράδυ τῆς Τρίτης 28 Φεβρουαρίου 2023, μέ θύματα πολλές δεκάδες. 

Β΄.  Τήν ὥρα αὐτή ὁ ψυχοπονετικος ἄνθρωπος ἀναλύεται σέ θρῆνο, καί πῶς νά μή θρηνῇ, ὅταν θεωρεῖ τούς συγγενεῖς τῶν θυμάτων νά ὀδύρονται καί τούς δράστες τοῦ ἐθνικοῦ ἐγκλήματος νά χαριεντίζονται θρυαμβολογοῦντες; Ὅμως ὁ ἀσύμβατος καί ψυχόρμητος ἀρχίζει νά περιεργάζεται τά αἴτια τοῦ δυστυχήματος, τίς συνθῆκες, τά ὅποια συμβάντα. Ὁ τοιοῦτος, ὤν ἀγχίνους καί βαθύνους, θά ἐρευνήσει τίς διάφορες συναρτήσεις καί θά διεξαγάγει ἀποκαλυπτικό καί ἀνατρεπτικό πόρισμα. Ὅποιος φιλέρευνος νοῦς ἄς διακινδυνεύσει τήν πορεία αὐτῆς τῆς κελεύθου. 

Γ΄.  Ἀπό τήν ἐγκατάσταση τοῦ σιδηροδρόμου στήν Χώρα μας, ἐπί πρωθυπουργίας Χαρ. Τρικούπη (1882 ἕως 1895, μέ διαλλείματα), μέχρι Πάτρα καί μέχρι Λάρισα, εἶχε τεθῆ δομικό ἀξίωμα ὁ ἀποκλεισμός δυστυήματος. Σ’αὐτό βοηθοῦσε ἡ παρουσία τῶν σταθμαρχῶν μέ τά φανάρια τους καί ἡ συνεχής ἐπίβλεψη τῶν λεγομένων γεφυροποιῶν πού διέτρεχαν ὅλη τή σιδηροδρομική γραμμή ἐποπτεύοντες. Ἦταν καί τό καθορισμένο ὡράριο τῆς διελεύσεως ἑκάστου τραίνου σέ συγκεκριμένο σημεῖο. Ἀργότερα ἐπί δικτατορίας θά ἐκγατασταθοῦν σέ σταθμούς ὀθόνες παρακολουθήσεως τῆς κινήσεως τῶν συρμῶν. Ἔτυχε καί ἐγώ νά παρακολουθήσω γιά ὥρα τήν πορεία τῶν τραίνων στήν ὀθόνη τοῦ σιδηροδρομικοῦ σταθμοῦ Λειανοκλαδίιου, πού μοῦ ἐπέτρεψε εὐγενῶς ὁ σταθμάρχης. Ἔβλεπα ἐπί τῆς ὀθόνης φωτάκια νά ἀναβοσβήνουν τά ὁποῖα καί σήμαιναν τήν πορεία τοῦ κάθε συρμοῦ. Τό συμπέρασμα πού ἀπεκόμισα ἦταν πώς, δυστύχημα ἀποκλείεται. Πλήν ἐσχάτως, κατά τό τελευταῖο πεντάμηνο ἔγιναν τρεῖς ἐκτροχιασμοί ὀφειλόμενοι σέ ἐλλείψεις ἀντιληπτές. 

Δ΄.  Τό δυστύχημα, ἔγκλημα προσχεδιασμένο, ἔχει ἀρχή τό 2017. Τότε ὁ Ο.Σ.Ε. (Ὀργανισμός Σιδηροδρόμων Ἑλλάδος) πουλήθηκε ἀπό τήν προδοτική συμμορία τῆς ”Σύριζα” στήν μαφιόζικη “Ferrovie dello Stato Italiane, S.p.A.), (γνωστή ὡς Ὅμιλος F.S.). Ἀξίας 2 δισεκατομμυρίων ὁ Ο.Σ.Ε., πουλήθηκε ἔναντι τοῦ εὐτελοῦς ποσοῦ τῶν 45 ἑκατομμυρίων ! Ὄχι μόνον δέν ἔλαβαν οἱ προδότες τά 45 ἑκατομμύρια, ἀλλά πρόσθεσαν καί ἄλλα 50 ἑκατομμύρια, ἐτήσια ἐνίσχυση, ἀπό τό “Ἑλληνικό” κράτος στήν “Helling Train”, ὅπως μετωνομάσθη ὁ Ο.Σ.Ε. !

Ε΄  Μία ἄλλη πτυχή παρασκευῆς τοῦ Δυστυχήματος, εἶναι ἡ πρόσληψη τοῦ σταθμάρχη Βασ. Σαμαρᾶ. Ὁ Σαμαρᾶς τοῦτος ἦταν ἀχθοφόρος στόν σιδηροδρομικό σταθμό Λαρίσης, ἀργότερα ἀπεσπάσθη στό ὑπουργεῖο παιδείας, τό ὁποῖον ἀποτελεῖ ἰουδαϊκή χάβρα. Ἐκεῖ ὑπό τήν προστασία τῆς Ν. Κεραμέως προσηλυτίζεται στόν ἰουδαϊσμό καί ἐπιστρέφει στή Λάρισα ὡς σταθμάρχης, βεβαίως, μεμυημένος καί μέ ἕνα τσέκ στά θυλάκιά του. Ὁ ἀχθοφόρος ὄν κομματόσκυλο, ἐν συνεχείᾳ, προσήλυτος ὑπό “κυνηγῶν συμβιβασμένων ἀτόμων”, εἶναι ἕτοιμος νά προβεῖ σέ ὅποιο ἔγκλημα. Ἄκουσε νά τοῦ λένε : “Ἁπλῶς θά πατήσεις ἕνα κουμπί καί μετά τή σύγκρουση θά πεῖς ὅτι πάτησα τό κουμπί νά κλίνουν οἱ αἰχμές,  ἡ δικλείδα ἀσφαλείας δέν λειτούργησε. Ὁρίστε καί τό δωράκι σου (ἕνα τσέκ πενταψήφιο)”. 

στ΄.  Τό τραῖνο ξεκινᾶ, γιά τήν ἄλλη ζωή. Φέρει “σχεδόν 350 ἐπιβάτες”. Ἔχει 15 κρίσιμα λεπτά μέχρι τή σύγκρουση, ὅμως ὁ ἀχθοφόρος ξέρει. Δέν εἰδοποιεῖ τόν μηχανουργό τοῦ “Intercity 62” καί ἐπέρχεται τό μοιραῖον. 

Ζ΄.  Καί συντελεῖται τό οὐρανόμηκες ἐθνικό ἔγκλημα. Καταφθάνουν οἱ “ἐπίσημοι”, προσωποποιημένος ὁ μισελληνισμός, νά κάνουν δηλώσεις. Καί δέν κρύβουν τή χαρά τους. Ὁ Μητσοτά ξεχειλίζει ἀπό σατανική χαρά, τόσο πού οἱ σύνοδοί του ἀκούγονται νά τοῦ λένε : “Μή χαμογελᾶς !”. Καί στό διάγγελμά του ὁμιλεῖ μέ σηκωμένο τόν γιακά, στέλνοντας εὔγλωττο μήνυμα  : “Δέν μ’ἐνδιαφέρει...”. Ὁμοίως καί ὁ Τσίπρας ἐθεάθη χαριεντιζόμενος. Καί ἡ σαψάλω πρόεδρος πού πέταξε ἄνθη στό καμμένο βαγόνι, ἀντί πού πρέπει νά γίνουν τρισάγια. 

Ἡ παρουσία τῶν ἀραχνιαίων στά Τέμπη ἀπέβλεπε στήν ἀπόσειση τῆς ἐνοχῆς. Πρῶτος ὁ λόγος τοῦ τζουγκασβίλι πού ἀπεφάνθη δογματικῶς, ὅτι “Πρόκειται γιά ἀνθρώπινο λάθος”. Πολλοί βεβαίως δισκολεύονται νά ἀποδεχθοῦν ὅτι πρόκειται περί συνωμοτικῆς πράξεως. Προτιμοῦν νά ἐπαναπαύονται στό πρωθυπουργικό ψεῦδος. Ἄλλοι πάλι ἀποδίδουν τό συμβάν στήν κακή συντήρηση. Ἀρκετοί ἔχουν πεῖ, ὅτι “Δέν λειτουργεῖ τίποτα, ὅλα γίνονται χειροκίνητα. Manual…”. Ὅμως τό δυστήχημα, δολοφονία προσχεδιασμένη, θά γινόταν, ἄν καί ὅλα λειτουργοῦσαν στήν ἐντέλεια. Μή μᾶς διαφεύγει, ἄν καί ὅλα γόνονταν ἐμπειρικά καί πρωτόγονα, κίνδυνος δυστυχήματος ἀποκλείεται, ἀφοῦ οἱ ἐκκινήσεις καί οἱ σταθμεύσεις τῶν τραίνων γίνονται στήν καθορισμένη στιγμή. Νά προσέξουμε, διότι ἡ προσπάθεια μεταθέσεως, ἀπό ἀνθρώπους ὑπαιτίους στό πεπαλαιωμένο δίκτυο, ἀπαλλάσσει τῆς κατηγορίας τούς ὑπαιτίους.  

Νά κλείσουμε τό κεφάλαιο· τό ἐθνικό ἔγκλημα, εἴτε μέ σηματοδότες εἴτε μέ τούτων χωρίς, ἦταν προσχεδιασμένο νά γίνει καί ἔγινε ! Τί, δέν βλέπετε, ὅτι ἐργάστηκαν πολλοί παράγοντες. Ἄς προσπαθήσουμε νά τούς παρουσιάσουμε.

Η΄.  Ἀπεκαλύφθη ὅτι γιά ἀπόλυτη ἀσφάλεια ὁ Ο.Σ.Ε. εἶχε προμηθευθεῖ ἤδη ἀπό τό 2000, ὅλα τά συστήματα ἀσφαλοῦς ἐλέγχου, καθώς καί G.P.S.. Ὅμως δέν χρησιμοποιήθηκαν ποτέ! Ἀπαγόρευαν οἱ ὑπουργοί συγκοινωνιὠν, πάντες σέ ἀπό κοινοῦ συνεννόηση, νά χρησιμοποιηθοῦν. 

Θ΄.  Θέλουμε νά σταθοῦμε, ὅσο μᾶς εἶναι δυνατόν, στή μυστηριώδη ἐμπορική ἀμαξοστοιχία πού συνεκρούσθη μέ τήν “Intercity 62”. Παρατηροῦμε ὅτι γύρω ἀπό τό τραῖνο τοῦτο ἁπλώθηκε πέπλος σιγῆς. Τοῦτο ἄν καί τό κύριο ἐργαλεῖο τῆς συγκρούσεως ὡθεῖται στό σκότος, ἄθικτο, ἁπαλλαγμένο τῆς ὅποιας περίεργης ἐξετάσεως. Τό τί μετέφερε ἡ ἁμαξοστοιχία ἀκόμα δέν ἔγινε γνωστό καί οὔτε θά γίνει. Ἀσφαλῶς ἐρχόταν ἀπό τήν Ἀλεξανδρούπολη (ἀντιλαμβάνεστε, πιστεύω) καί μετέφερε, ὑποψιάζομαι, ραδιενεργό ὑλικό, ἴσως καί ὑδρογόνο. Τό ἐρώτημα, περί τοῦ προορισμοῦ τοῦ τραίνου, ἐπέρχεται ἀπό τά μέχρι στιγμῆς δεδομένα: τό ἐμπορικό τραῖνο τί σκοπό εἶχε; Ἄ, ἐρχόταν γιά τή σύγκρουση εἰδηκά ἐντός τῆς σήραγγος. Ἦταν ἡλεκτροκίνητο, δέν ἔφερε φιάλες ὑγραερίου πού, ἄλλωστε, ἀπαγορεύονται. Ἐπεσημάνθη ἡ θερμοκρασία πού ἀνέβηκε στούς 1200 βαθμούς. Πολεμικό τό ὑλικό, ἀπό τήν ἀμερικάνικη βάση τῆς Ἀλεξανδρούπολης τῶν φονιάδων ἀποικιοκρατῶν...

Ι΄.  Νά σημειώσουμε κάτι τό ἰλιγγιωδῶς τρομερό: τό δυστύχημα ἦταν προγραμματισμένον νά γίνει μέσα στή σήραγγα, ὅμως γιά 3-4 δευτερόλεπτα συνετελέσθη ἔξω τῆς σήραγγας, μάλιστα τό τελευταῖο βαγόνι μόλις καί ἐξήρχετο. Ἀντιλαμβάνεστε, ἐάν ἡ σύγκρουση γινόταν ἐντός τῆς σήραγγας, θά ἀντιμετώπιζαν φρικτό θάνατο καί “οἱ περίπου 350 ἐπιβάτες”. Μεγάλο θανατικό καί μεγάλη καταστροφή πού ἀπέτρεψε ὁ Ἰησοῦς Χριστός. 

ΙΑ΄.  Εἶναι καί ἄλλες λεπτομέρειες πού ἀφοροῦν τά συνωμοτικά τραῖνα. Τό χημικό φορτίο πού μετέφερε ἡ ἐμπορική ἁμαξοστοιχία, ἦταν μεγάλης ἰσχύος, διότι σέ ἀκτίνα 50 μέτρων ἐξαϋλώθηκαν τά σώματα. Το ἐκτυφλωτικό φῶς, πού φάνηκε δύο-τρία δευτερόλεπτα πρίν τή σύγκρουση, ἦταν μία σφαῖρα ἐκτυφλωτικοῦ φωτός. Τή σφαῖρα συνόδευσαν καί δύο ἄλλα χαρακτηριστικά κατά δήλωση μαρτύρων : ἡ βαρειά ὀσμή σάν πετρελαίου καί ἡ ὀλισθηρότητα τῶν δαπέδων τῶν βαγονιῶν. Σημειώνουμε, ἡ σφαῖρα φωτός διεχύθη πρίν, ὅταν οἱ δύο ἀτμομηχανές ἦταν σέ ἀπόσταση 8-10 μέτρων, ἡ μία ἀπότήν ἄλλη, ὥστε τό φλογισμένο ὑγρό νά κατευθυνθῆ ὁριζοντίως, νά κυκλώσει τά δύο-τρία βαγόνια τοῦ ἐπιβατηγοῦ. Τό στιγμιότυπο αὐτό δέν ἐμφανίστηκε πουθενά στά ἑλληνικά μέσα, κατά τό πρῶτο εἰκοσιτετράωρο. Καί ποῦ ἐνεφανίσθη; στή γιούσα ! : Ὁ πρῶτος πού μετέφερε τήν εἰκόνα ἀπό τή γιούσα στήν Ἑλλάδα ἦταν ὁ Ἑλληνοαμερικανός Γιάννης Κουντούρης. 

Αὐτό σημείνει ὅτι οἱ πράκτορες τῆς Mossad πού ἦταν παρόντες στή σύγκρουση, ὡς οἱ κύριοι δράστες, τήν εἰκόνα πού ἀφήνει πολλά ἐρωτήματα ἔστειλαν στήν ἰουδαιομασονική στοά τῆς Νέας Ὑόρκης B’ nai B’ rith. Ἐκεῖνοι πρῶτοι ἔδειξαν σκηνές τῆς τραγωδίας, διότι ἦταν οἱ χειριστές αὐτής. Αυτοί προξένησαν τή σφαῖρα διά τηλεχειριστηρίου. 

ΙΒ΄. Ἡ δραματική σελίδα τῆς τραγικῆς συγκρούσεως πρέπει νά μείνει ἀνοικτή καί νά ἀρχίσει μεγάλο κῦμα συλλήψεων. Δισταγμός αὐθόρμητος ἤ τεχνητός ἀποκλείεται. Ἐπίθεση ἀνυποχώρητη πρός χιλιάδες λυμαντικούς ἐχθρούς τοῦ Ἑλληνισμοῦ. Χιλιάδες! Ἔχετε δικαίωμα θεῖο.Σκεφθῆτε, γιά ἕνα φόνο διελύθη ἕνα ὁλόκληρο κόμμα, μέ κοινοβουλευτική ἐκπροσώπιση, καί φυλακίσθηκαν 50 κομματικοί παράγοντες. Ἐδῶ γιά 50 καί πλέον φόνους ἐπιτρέπεται νά φυλακισθοῦν πεντηκονταπλάσιοι, ἤτοι 1 φόνος = 50 φυλακίσεις, 50 φόνοι =2.500 φυλακίσεις! Λοιπόν ἔχουμε προηγούμενο...

ΙΓ΄. Τί; Δυσκολεύεστε νά τούς ἀπαριθμήσετε; Ἐγώ θά σᾶς τούς ὑποδείξω: 

Κυρ. Μητσοτά, ὁ τζουγκασβίλι, λόγῳ πού ὑπῆρξε ὁ διαχειριστής τοῦ ἐγκλήματος.

Κυρ. Τσίπρας, ὡς ὁμόθρησκος καί συμμύστης τοῦ τζουγκασβίλι. 

Κυρ. Βελόπουλος, πού ὑποστηρίζει τόν τζουγκασβίλι καί ἀθετεῖ λόγῳ τίς ἐκλογές. 

Κων. Καραμανλῆς, ὡς ψεύτης ὑπουργός Συγκοινωνιῶν. 

Οἱ ὑπουργοί Συγκοινωνιῶν καί ὑφυπουργοί τῶν τελευταίων 7 ἐτῶν ἀπό τοῦ ξεπουλήματος (2017) τοῦ ΟΣΕ καί ἐντεῦθεν. 

Ἡ μαφιόζικη συμμορία τῆς Hellenic Train. 

Ὁ Σταθμάρχης Βασ. Σαμαρᾶς, λόγῳ τῆς παρ’ἀξίαν προωθήσεώς του ὡς κομματόσκυλο, μέ 3.500 € μηνιαῖο μισθό. 

Ὁ ἕταιρος σταθμάρχης πού συγκαλύπτει τόν Α΄.

Ὁ Γρ. Ψαριανός, τό ψυχανώμαλο ρεμάλι, τό κολλημένο στόν Πικραμένο.

Οἱ Ντογιάκοι, πατήρ καί υἱός, ὡς βουτηγμένοι στό ἔγκλημα καί βουτηγμένοι στήν εὔνοια. 

Οἱ γύφτοι ἀναδρομικῶς, ὅσοι ἀφαιροῦν μέταλλα ἀπό τίς σιδηροτροχιές καί εἶναι ἑκατοντάδες. 

Ὅσοι ὑπεύθυνοι διεκώλυαν τήν τοποθέτηση τῶν συστημάτων ἐλέγχου πού προμηθεύθηκε ὁ ΟΣΕ, ἔναντι 2 (;) δισεκατομμυρίων euros, ἤδη ἀπό τό 2000.

Οἱ μπάτσοι, ὅσοι κατεδίωξαν τούς νέους ἀπό τή διαδήλωσή τους κατά τῆς “Hellenic Train”.

Δημοσιογράφοι τινές, ὅσοι συγκαλύπτουν τήν μητσοτάκεια ἀράχνη. 

Οἱ τῆς ἀμερικάνικης βάσης Ἀλεξανδρουπόλεως πού τροχιοδρόμησαν τό φονικό τραῑνο.

Τά ὅποια ὑπουργικά συμβούλια ὑπεστήριξαν τήν μαφιόζικη ἑταιρεία τῶν ἰταλῶν. Σύν τούτοις καί ἐκεῖνοι, τό κάθαρμα ὁ Γ. Κεφαλογιάννης, πού συμφώνησαν νά μή καταβάλη ἡ μαφιόζικη ἑταιρεία καμία ἀποζημίωση σέ θύματά της μέχρι τό 2024. Ἄρα οἱ δολοφονημένοι τοῦ σιδηροδρομικοῦ δυστυχήματος μένουν χωρίς ἀποζημίωση !

Οἱ ἀναρχικοί, αὐτά τά μισητά παλιόσκυλα, πού παρεμποδίζουν τις ἀντικυβερνητικές διαδηλώσεις.

Τέλος νά ἐρωτηθοῦν οἱ 80 περίπου λαθρομετανάστες, ποιός βοσκός τούς κατευθύνει μέ ἀσφάλεια, τοποθετῶντας τους στό τελευταῖο βαγόνι; 

Ἄς μή κατασταλῆ ἡ ἀνεξάντλητη ὀργή καί ἡ ζέουσα ἐκδικητικότητα, γιά τά νέα παιδιά πού ἀπωλέσαμε. Νά ἐπαναλάβουμε : ἡ Σύγκρουση ἀποτελεῖ ἐθνικό ἔγκλημα, ὁργανωμένο ἀπό τήν ἰουδαιομασονική Ἀράχνη. Νά συστήσουμε : Ἡ ἑτοιμότητα γιά δίκαιη ἀνταπόδωση νά εἶναι τό χαρακτηριστικό ὅλων. Νά εἰδοποιήσουμε : μή τύχει κάποιος καί ψηφίσει τίς συμμορίες τῶν καθαρμάτων· ἄν τό διαπράξει νά τόν ἀκολουθεῖ ἡ ὀργή τοῦ Θεοῦ σέ ὅλη του τή ζωή· νά εἶναι καταραμένος, ἰσόβιος ἐχθρός τοῦ Ἑλληνισμοῦ. Νά εὐχηθοῦμε : Ὅσοι Ἑλληνικῆς συνειδήσεως καί ἀγωγῆς πατριῶτες ἀγωνίζονται ὑπέρ Πατρίδος νά εἶναι εὐλογημένοι ἐν τῷ νῦν αἰῶνι καί ἐν τῷ μέλλοντι. 

       Καί μέ τή Νίκη,

            δ.μ.

       Μάρτιος 6, 2023

 

 

 

21 σχόλια:

  1. ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΕΠΕΙΣΜΕΝΟΣ ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΔΙΑΙΣΘΗΣΗ ΜΟΥ ,
    ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΥΡΟΥΣ .
    ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ,ΓΡΑΦΩΝΤΑΣ ΜΑΥΡΟΥΣ ,ΕΝΝΟΩ ,ΤΟΥΣ ΑΙΘΕΡΙΚΟΥΣ .
    ΕΝΤΟΛΗ ΕΔΩΣΑΝ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΑΝ ΟΙ ΓΗΙΝΟΙ ΜΑΥΡΟΙ .
    ΜΟΛΩΧ ,ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΟΝΟΜΑΤΑ .
    ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΗΛΙΘΙΟΣ Ο ΣΤΑΘΜΑΡΧΗΣ .
    ΔΙΟΛΟΥ ΑΠΙΘΑΝΟ ,ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΕΛΙ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΥΨΕΙΣ ,
    ΤΥΨΕΙΣ.....ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΠΛΑ ΠΟΥ ΣΕ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ,ΜΕ ΚΑΡΔΙΑΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΡΚΙΝΟΥΣ .
    ΜΕ ΠΟΝΗΡΕΨΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΤΟ ΜΑΚΕΛΕΙΟ .
    ΤΗΝ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ ΒΛΑΧΟΥ ,ΑΔΕΛΦΟΥ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΒΑΙΟΥ ΒΛΑΧΟΥ ,ΘΥΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΤΡΕΝΟ .
    ΕΙΠΕ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ :
    ΤΡΕΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΣΤΗΝ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ ,ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ
    ΕΡΓΑΣΙΜΗ ΗΜΕΡΑ ,ΕΓΙΝΕ ΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ .
    ΤΟ 22/2/2012.
    ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΩΣΑΝ ΦΥΛΑΚΗ .
    ΚΑΙ ΕΔΩ ΛΟΙΠΟΝ ,ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ .ΤΡΕΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΕΡΓΑΣΙΜΗ .
    ΑΥΤΑ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΗΤΑΝ ΠΟΝΗΡΕΜΕΝΟΣ .....
    ΠΟΙΟΙ ΤΡΑΒΗΞΑΝ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΡΗΞΕΙΣ ;;;;;;;;;;;;;;;
    ΜΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΗΜΙΑ ΚΟΝΤΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ .
    Η ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ,ΣΙΓΟΥΡΑ ,ΘΑ ΞΕΡΗ ΤΟ ΥΛΙΚΟ .ΕΣΤΩ ,ΚΑΤΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ .
    ΠΡΟΣΕΧΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ .
    ΑΥΤΟ ΩΡΥΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΔΩ ,ΠΟΛΛΕΣ ΦΩΝΕΣ .
    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ .
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΣ ΚΑΙΡΟΣ ,ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΤΑΩ ΤΟ ΠΟΔΙ ΜΟΥ ΣΕ ΜΕΡΗ ΜΕ ΠΛΗΘΟΣ .
    ΓΗΠΕΔΑ ,ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ,ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ,ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ .
    ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΑΙ ΜΙΑ ΣΥΣΣΥΩΡΕΥΣΗ ΑΡΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
    ΚΑΙ ΓΙΝΕΣΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΜΕΖΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΥΡΟΥΣ.
    ΚΛΕΙΝΩ .ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΘΥΣΙΑ .
    ΚΑΠΟΙΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΑΤΙ .
    ΕΚΑΤΟΜΒΗ......
    ΕΙΧΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ :
    ΠΡΙΝ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΑΓΥΡΙΣΤΟ ,ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΤΑ
    ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΑ ΡΗΜΑΔΙΟ .
    ΚΑΙ ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ !:
    ΜΠΙ ΣΚΑΤΑΚΙΣ ,ΤΣΙΠΡΑΣ ,ΣΑΚΕΛΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΛΩΝΟΙ
    ΚΑΙ ΔΗ ΜΕ ΜΠΟΛΙΚΗ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ .ΤΟΥ ΑΡΠΑ ΚΟΛΑ .
    ΜΗΝ ΠΑΡΑΞΕΝΕΥΕΣΘΕ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΤΟΥΣ ..
    ΑΛΙ ,ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΚΑΝ .
    ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΑ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ .......
    ΣΙΓΟΥΡΑ ,ΚΑΠΟΙΑ ΗΜΕΡΑ ,ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ,ΑΠΟ
    ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ .
    ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ``ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΠΛΑ ΠΟΥ ΣΕ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ,ΜΕ ΚΑΡΔΙΑΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΡΚΙΝΟΥΣ .''
      ΜΟΝΟ;;;
      ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ...
      ΤΑ ``ΟΠΛΑ'' ΑΥΤΑ, ΜΟΝΟ ΠΑΝΩ ΣΕ ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ; ΣΤΟ ΘΥΜΙΚΟ; ΣΤΗΝ ΣΚΕΨΗ; ΣΕ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ, Η ΜΗ ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΗΠΩΣ;
      ΠΡΑΞΕ ΑΥΤΟ, ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ.... Η, ΜΗΝ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ;
      ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΙΩΠΗΛΑ ΟΠΛΑ ΓΙΑ ΗΣΥΧΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ.... ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΗΠΙΑ ΖΟΜΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΦΟΛΙΑΣΜΕΝΩΝ, ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΕΝΟΣ ΣΤΑΘΜΑΡΧΗ ΦΟΛΙΑΣΜΕΝΟΥ ΣΤΟΧΕΥΟΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΓΝΩΣΤΟ ΓΙ' ΑΥΤΟΥΣ ΔΩΔΕΚΑΨΗΦΙΟ ΑΡΙΘΜΟ ΤΟΥ;
      ΑΦΟΥ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ``ΚΑΛΟΥΔΙΑ'' ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ.
      ΔΕΝ ΜΕΤΑΤΡΑΠΗΚΑΝ ΜΗΠΩΣ ΣΕ ΚΕΡΑΙΕΣ; ΣΕ ΔΕΚΤΕΣ;
      ΕΞ ΑΛΛΟΥ, ΔΕΝ ΘΥΜΑΤΑΙ, ΛΕΕΙ....

      ΔΗΜΗΤΡΗΣ

      Διαγραφή
    2. https://apr-news.fr/fr/actualites/aprnews-xylazine-la-drogue-zombie-qui-cree-des-plaies-jamais-vues

      Ξυλαζίνη, το φάρμακο "ζόμπι" που δημιουργεί πρωτοφανείς πληγές

      Διαγραφή
  2. Και γαμω τα άρθρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΚΤΟΣ ΕΑΥΤΟΥ ο Λιάγκας ΠΕΤΑΞΕ το ακουστικό του και συνέχισε να ΚΡΑΖΕΙ το σποτ της Hellenic Train

    https://www.youtube.com/watch?v=wDiaoiR1nrU
    =====
    Νεαρός διασωθέντας ΤΑ ΧΩΝΕΙ σε Πορτοσάλτε! - "Αν τον έβλεπα μπροστά μου..."

    https://www.youtube.com/watch?v=WbREDqX9ilU

    AΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά Νέα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Νατοκινάση !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    https://www.pronews.gr/ygeia/peter-mccullough-i-toksikotita-ton-emvolion-kata-tis-covid-19-einai-athroistiki-min-emvoliasteite-ksana/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. https://www.youtube.com/watch?v=uGGMqc9pktU tsimentvnoun...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η Ευρώπη να καεί για να σωθεί η Ελλάς!10 Μαρτίου, 2023 20:42

    Ανοίγεις μέγα θέμα Διόδοτε γιατί από το Μάτι και μετά βλέπουμε να συμμετέχει στην εθνοκάθαρση των Ελλήνων και το χαμηλόβαθμο κράτος: μπάτσοι, πυροσβέστες, λιμενικοί, γιατροί, νοσοκόμοι, κ.ο.κ. Γνωρίζουμε ότι το υψηλόβαθμο κράτος αλληλογ@μιέται στις στοές. Οπότε είναι λογικό να υποθέσουμε ότι και οι χαμηλόβαθμοι στο Μάτι, στον ΕΟΔΥ, στα Τέμπη έχουν μεταφυσική "ταύτιση απόψεων". Ας θεωρήσουμε δεδομένο ότι είναι μνημονιακή μας υποχρέωση η περισσότερη "ανεξιθρησκεία" στις προσλήψεις και προβιβάσεις του δημοσίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μποτίλια στο Πέλαγος11 Μαρτίου, 2023 00:40

    Ορθώς το ιστολόγιο Διόδοτος προβάλει όλες τις βασικές εκδοχές σχετικά με την σύγκρουση των τραίνων, ώστε μέσω μιας κατά το δυνατόν σφαιρικής ενημέρωσης, να μπορέσουν οι επισκέπτες να προβληματιστούν στο μέτρο τού δυνατού για τα συμβάντα.
    Σε μια προσπάθεια να μπουν σε μια σειρές οι εκδοχές που υπάρχουν αναφορικά με την κύρια αιτία αυτού τού εγκλήματος, διαπιστώνεται είναι τρεις και χωρίζονται σε δυο κατηγορίες.

    Η πρώτη θεωρεί, ότι το έγκλημα δεν ήταν προσχεδιασμένο και προέρχεται από την καταστροφική κατάσταση, που έχουν επιβάλλει στο σιδηροδρομικό δίκτυο οι τελευταίες κυβερνήσεις, με πρώτη στην απόδοση ευθυνών την τρέχουσα, μέσω τής ματαίωσης των επενδύσεων στις υποδομές, όπως και με την τοποθέτηση σε νευραλγικές θέσεις ελέγχου τής κυκλοφορίας των τραίνων καμματόσκυλα. Αυτή η εκδοχή αφορά διαφθορά και είναι αυτή που έχει επικρατήσει στην μέση αντίληψη, δεδομένου, ότι η συντριπτική πλειοψηφία ούτε προσπαθεί, ούτε μπορεί, αλλά και ούτε θέλει να σκέφτεται λίγο βαθύτερα. Η αποδοχή αυτού που σερβίρεται κάθε φορά ως προφανές, χαρακτηρίζει την νωχελική αντίληψη τής ανθρώπινης μάζας, η οποία μόνον όταν αισθανθεί ότι κινδυνεύει άμεσα, είναι έτοιμη να ξεσπάσει σε σύνδρομα και αλαλαγμούς δυσαρέσκειας με διαμαρτυρίες. Αυτό καταγράφηκε με οδυνηρό τρόπο στην αντιμετώπιση των ενέσιμων δηλητηρίων από ΤΑ 2/3 ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΣΤΙΣ ΔΥΤΙΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ, που προτίμησαν να δηλητηριάσουν και να μεταλλάξουν γονιδιακά το σώμα τους, προκειμένου να διατηρήσουν αυτά, που θεωρούν κεκτημένα, στα πλαίσια μιας σάπιας ζωής. ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ, ΟΤΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΘΕΣΜΟΙ ΠΟΥ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΑΙΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ.

    Η δεύτερη κατηγορία αφορά δυο διαφορετικές εκδοχές, που θεωρούν ότι το έγκλημα ήταν προσχεδιασμένο. Η πρώτη από αυτές θεωρεί, ότι το έγκλημα οφείλεται στον “εβραιοσιονισμό” και την μασονία και ότι αποτελεί τελετουργική θυσία πολλών δεκάδων ανθρώπων στις “δυνάμεις” τού σκότους. Ως εκτελεστής τού εγκλήματος αναφέρεται η μυστική υπηρεσία τού κρατιδιακού μορφώματος με την επωνυμία “ισραήλ” μοσσάντ. (Εν παρόδω ας αναφερθεί, ότι η αναγνώριση τού μορφώματος αυτού ως κράτος από την Ελλάδα έγινε από τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη στις αρχές τής δεκαετίας τού ‘90, όταν αυτός υπέστη εντονότατες απειλές, μετά την τοποθέτησή του, ότι το εργοστάσιο οξικού ανυδρίτη, με τον οποίον μετατρέπεται το όπιο σε ηρωίνη, που λειτουργεί στα σκόπια, κατασκευάστηκε από το “ισραήλ” και λειτουργεί με την καθοδήγησή του).

    Η τριτη εκδοχή, που προβάλλει και ο υποφαινόμενος, στηρίζεται στο δεδομένο, ότι το εμπορικό τραίνο μετέφερε πυρομαχικά για την Ουκρανία σε μυστικά και παράνομα πλαίσια, ενώ η διέλευσή του έγινε σε συνωμοτική βάση, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ.

    Η πρώτη εκδοχή, έστω κι αν στηρίζεται σε αναμφίβολα γενικού χαρακτήρα δεδομένα, αφήνει αναπάντητα ΟΛΑ τα δεδομένα, τού τρόπου με τον οποίον εκδηλώθηκε η σύγκρουση. Η δεύτερη εκδοχή αποτελείται από ισχυρισμούς, οι οποίοι εκτιμώ ότι δεν είναι τεκμηριωμένοι στο ελάχιστο. Ούτε ως προς τα χαρακτηριστικά τής σύγκρουσης, ούτε και ως προς την σκοπιμότητα τής συγκεκριμένης πρακτικής στον συγκεκριμένο χρόνο. Εάν λάβουμε υπ’ όψει μας, ότι το έγκλημα είχε συνέπεια μια τεράστια αποσταθεροποίηση, όχι μόνον τού παρόντος “κυβερνητικού” σχήματος, αλλά τού συνολικού καθεστώτος, είναι αναπόφευκτο να εκδηλωθούν πολύ σύντομα τα γενικότερα σχέδια, που στοχεύει αυτή η ηθελημένη και προσχεδιασμένη αποσταθεροποίηση, δεδομένου, ότι για τούς θιασώτες αυτής τής εκδοχής, ο “εβραιοσιονισμός” και η μασονία ελέγχουν το σύστημα.

    Συνεχίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μποτίλια στο Πέλαγος11 Μαρτίου, 2023 10:31

    Συνέχεια προηγούμενου…

    Ένα πολύ σοβαρό επιχείρημα, που συνηγορεί υπέρ τής τελετουργικής εκδοχής, είναι η πολύ γρήγορη παρουσία τής άφιξης των 45 ασθενοφόρων στο σημείο τής σύγκρουσης. Αυτή ερμηνεύεται από αυτούς που θεωρούν, ότι ισχύει αυτή η εκδοχή, ως γνώση εκ των προτέρων αυτών που σχεδίασαν την σύγκρουση και έδωσαν εγκαίρως εντολή στα συνεργεία περίθαλψης να προστρέξουν τάχιστα, με στόχο να συγκαλύψουν απέναντι στην μέση συνείδηση άλλες εγκληματικές ολιγωρίες και παραλήψεις τού κράτους, που σχετίζονται με την σύγκρουση. Χωρίς να αμφισβητώ την σοβαρότητα αυτού τού επιχειρήματος, δεν μπορώ να αποκλείσω το ενδεχόμενο, πράγματι η “πολιτεία” να διαθέτει στα πλαίσια τής πολιτικής προστασίας ικανό αριθμό σωστικών μέσων στην μείζονα περιοχή μιας πόλης με 280.000 κατοίκους, που μπορεί να εκδηλωθεί η όποια μαζική καταστροφή. Τα οποία όμως είναι οργανωμένα με τέτοιο τρόπο, ώστε υπό κανονικές συνθήκες να μην λειτουργούν, καθότι ο αποπληθυσμός τής Ελλάδας αποτελεί στόχευση τού συστήματος τής καμπάλ . Στα πλαίσια αυτά αναλογεί ένα ασθενοφόρο για 6.200 κατοίκους, που βρίσκεται σε σχετική ετοιμότητα. Ένα αεροπορικό δυστύχημα, ή μια έκρηξη σε ένα εργοστάσιο είναι πιθανές περιπτώσεις, που καθιστούν αυτή την ετοιμότητα σε μια περιοχή με εκατοντάδες χιλιάδες κατοίκους διόλου απίθανη, πέραν τού τρόπου και των σκοπιμοτήτων, που αποφασίζει κάθε φορά η “πολιτική ηγεσία” να τεθεί αυτή σε δράση. Τουναντίον, ότι έσπευσε στρατός στο σημείο τής σύγκρουσης, κάθε άλλο παρά συνάδει με αυτήν την εκδοχή, παραπέμποντας στο επιμελώς συγκαλυπτόμενο φορτίο. Η επίσημη δικαιολογία, ότι ο στρατός έστησε σκηνές, δεν δικαιολογεί την συμμετοχή συνταγματάρχη στην επιχείρηση.

    Την τρίτη εκδοχή ανέπτυξα εδώ με εκτενείς σχολιασμούς, στούς οποίους κατέθεσα μια σειρά σοβαρότατες, σύμφωνα με την εκτίμησή μου, ενδείξεις. Παρότι κατά την διάρκεια των δυο τελευταίων ημερών έχουν προστεθεί στις ενδείξεις κάποιες επί πλέον, δεν έχει νόημα να επιμείνω σε αυτές προς ώρας. Στόχος μου είναι να προβληματίζω, και όχι να εμμένω σε απόψεις. Συμπερασματικά καταλήγω, ότι πέραν τής πρώτης εκδοχής, η οποία όσο οδυνηρές συνέπειες κι αν έχει για την κυβέρνηση και το καθεστώς, στην ουσία συγκαλύπτει τις βαθύτερες αιτίες τού εγκλήματος, που φθάνουν πολύ μακρύτερα από ότι εγκληματικές ολιγωρίες, που εκδηλώθηκαν λόγω τεράστιας διαφθοράς. Αυτή η εκδοχή μπορεί να αποκλειστεί, επειδή παρακάμπτει πλήρως σημαντικό μέρος των δεδομένων τής σύγκρουσης και επικαλείται εμφανώς ψευδή επιχειρήματα για άλλα από αυτά. Όσα αφορά την βασική αιτία τού εγκλήματος, δεν έχει στοιχειοθετηθεί μέχρι τώρα μια συνεκτική και αδιάσειστη τεκμηρίωση. Σχετικά με την δεύτερη εκδοχή, προβάλλονται επιχειρήματα, που αποτελούν ισχυρισμούς χωρίς αποδεδειγμένη τεκμηρίωση, ενώ η μόνη σοβαρή ένδειξη που προβάλλεται σχετικά, παρόλο που έχει πολύ σοβαρή βάση, μπορεί να μην ισχύει εν τέλει. Η εκδοχή, που θεωρώ ως μόνη πιθανή, στηρίζεται μόνον σε σωρεία ενδείξεων, ενώ δεν διαθέτει αδιάσειστα πειστήρια. Η κατάθεση τέτοιων στοιχείων προϋποθέτει εσωτερική γνώση των δεδομένων τού εγκλήματος και την διεξαγωγή αυτοψίας και ανακρίσεων σε ειλικρινή βάση. Αυτά είναι βέβαιο, ότι δεν πρόκειται ποτέ να διεξαχθούν, από ένα βαθύτατα διαβρωμένο σύστημα, που επιδιώκει την συγκάλυψη. Παρ’ όλα αυτά θα επιμείνω με ένταση στην διερεύνηση τού θέματος.

    Συνεχίζεται…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μποτίλια στο Πέλαγος11 Μαρτίου, 2023 11:12

    Συνέχεια προηγούμενου…

    Το άρθρο, που προβάλλει η ανάρτηση, γνωρίζω από προχθές, από παραπομπή συνδέσμου σε σχόλιο στο pronews. Όταν το διάβασα για πρώτη φορά σχημάτισα μάλλον θετική εντύπωση, επειδή αναφέρεται σε αυτό, ότι η εμπορική αμαξοστοιχία μετέφερε “Πολεμικό τό ὑλικό, ἀπό τήν ἀμερικάνικη βάση τῆς Ἀλεξανδρούπολης τῶν φονιάδων ἀποικιοκρατῶν... “, εκτίμηση, που συνάδει με την τρίτη εκδοχή, που προσπαθώ να στοιχειοθετήσω.
    Όταν όμως διάβασα προσεκτικά εκ νέου το άρθρο, διαπίστωσα, ότι αυτό περιλαμβάνει κατά βάση επιχειρήματα, που είναι τελείως εκτός πραγματικότητος, και ισχυρισμούς που δεν τεκμηριώνονται, πέραν τού γενικού προσανατολισμού τού αρθρογράφου, να αποδίδει κάθε κακοδαιμονία στον “εβραιοσιονισμό”. Για την ανατροπή τού τελευταίου απαιτείται ειδική μελέτη, που δεν είναι τής στιγμής. Αναμφίβολα ο σιονισμός έχει σατανολατρικό υπόβαθρο. Πλην όμως, ενώ είναι ένας πολύ βασικός μοχλός τής κρόνιας λατρείας, μακράν απέχει από το να αποτελεί την έδρα και την βάση της.
    Ο αρθρογράφος ισχυρίζεται ότι:
    “Ἔτυχε καί ἐγώ νά παρακολουθήσω γιά ὥρα τήν πορεία τῶν τραίνων στήν ὀθόνη τοῦ σιδηροδρομικοῦ σταθμοῦ Λειανοκλαδίιου, πού μοῦ ἐπέτρεψε εὐγενῶς ὁ σταθμάρχης. Ἔβλεπα ἐπί τῆς ὀθόνης φωτάκια νά ἀναβοσβήνουν τά ὁποῖα καί σήμαιναν τήν πορεία τοῦ κάθε συρμοῦ”.
    Δεν προτίθεμαι να αμφισβητήσω την ειλικρίνεια τού αρθρογράφου, όσο αφορά την δήλωσή του σχετικά με τις εμπειρίες του. Πλην όμως υπάρχουν αρκετά βίντεο και μαρτυρίες, που τεκμηριώνουν, ότι ο πίνακας ελέγχου στο σταθμαρχείο τής Λάρισας δεν διέθετε τις δυνατότητες, που ισχυρίζεται ο αρθρογράφος.
    Επί πλέον ισχυρίζεται, ότι
    “...σημειώνουμε, ἡ σφαῖρα φωτός διεχύθη πρίν, ὅταν οἱ δύο ἀτμομηχανές ἦταν σέ ἀπόσταση 8-10 μέτρων, ἡ μία ἀπότήν ἄλλη, ὥστε τό φλογισμένο ὑγρό νά κατευθυνθῆ ὁριζοντίως, νά κυκλώσει τά δύο-τρία βαγόνια τοῦ ἐπιβατηγοῦ. Τό στιγμιότυπο αὐτό δέν ἐμφανίστηκε πουθενά στά ἑλληνικά μέσα, κατά τό πρῶτο εἰκοσιτετράωρο. Καί ποῦ ἐνεφανίσθη; στή γιούσα ! : Ὁ πρῶτος πού μετέφερε τήν εἰκόνα ἀπό τή γιούσα στήν Ἑλλάδα ἦταν ὁ Ἑλληνοαμερικανός Γιάννης Κουντούρης. 
    Αὐτό σημείνει ὅτι οἱ πράκτορες τῆς Mossad πού ἦταν παρόντες στή σύγκρουση, ὡς οἱ κύριοι δράστες, τήν εἰκόνα πού ἀφήνει πολλά ἐρωτήματα ἔστειλαν στήν ἰουδαιομασονική στοά τῆς Νέας Ὑόρκης B’ nai B’ rith. Ἐκεῖνοι πρῶτοι ἔδειξαν σκηνές τῆς τραγωδίας, διότι ἦταν οἱ χειριστές αὐτής. Αυτοί προξένησαν τή σφαῖρα διά τηλεχειριστηρίου…”.
    Όποιος όμως προσέξει τις αναρτήσεις τού newsondemand, μπορεί να διακρίνει, ότι το βίντεο τής σύγκρουσης, που προβλήθηκε εκεί την 1η Μαρτίου, δεν προέρχεται από την μοσσάντ, αλλά από την εφημερίδα “Πρώτο Θέμα”.

    https://greeknewsondemand.com/2023/03/01/%ce%b2%ce%af%ce%bd%cf%84%ce%b5%ce%bf-%ce%bd%cf%84%ce%bf%ce%ba%ce%bf%cf%85%ce%bc%ce%ad%ce%bd%cf%84%ce%bf-%ce%b7-%cf%83%cf%84%ce%b9%ce%b3%ce%bc%ce%ae-%cf%84%ce%b7%cf%82-%cf%83%cf%8d%ce%b3%ce%ba%cf%81/

    Ο ισχυρισμός, ότι ο Γιάννης Κουντούρης ενημερώθηκε για πρώτη φορά σχετικά με το βίντεο τής σύγκρουσης από στοιχεία, που έδωσε στη δημοσιότητα η στοά μπνάι μπέριθ τής Νέας Υόρκης είναι επιεικώς μη σοβαρός και στερείται τεκμηρίωσης.
    Επί πλέον δεν παρέχεται η παραμικρή ένδειξη, για να μην αναφερθώ σε αποδείξεις, αναφορικά με τον προσηλυτισμό τού σταθμάρχη στον Ιουδαϊσμό, της χρηματικής επιταγής που αυτός παρέλαβε και τα λοιπά συμφραζόμενα.
    Αναμφιβόλως, δεν μπορεί να αμφισβητηθεί, ότι το στενό περιβάλλον τού σταθμάρχη διατηρεί σχέσεις με το μαξίμου, καθότι η αδελφή του προΐσταται σε ΜΚΟ, που αυτό χρηματοδοτεί. Πλην όμως αυτό δεν επαρκεί, για να τεκμηριώσει την συνειδητή συμμετοχή του ως κύριο εκτελεστικό όργανο στην όποια μαζική ανθρωποθυσία. Στις κρατικές υπηρεσίες, στους θεσμούς και στους οργανισμούς συμμετέχει πληθώρα διαπλεκόμενων “ανθρώπων”, που εν δυνάμει είναι πρόθυμοι να συμμετέχουν σε εγκλήματα με άνωθεν εντολή. Πλην όμως για να στοιχειοθετηθεί μια συγκεκριμένη ενοχή, απαιτούνται αδιάσειστα πειστήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προλόγησα ως εξής: "Κάθε του δήλωση και πληροφορία είναι καρατσεκαρισμένη και ΈΓΚΥΡΗ. Έχει ευρύ κύκλο πληροφοριών, με πρώτο και καλύτερο τον εκκλησιαστικό".
      Οπότε..δεν νομίζω ότι τον παίρνει να μάς πει από ποιους μητροπολιτάδες ή άλλα εκκλησιαστικά λαγούμια του έρχονται πληροφορίες. Μπορεί να μην είναι ανακατεμένος ο σταθμάρχης σε μία σιωνιστική συνωμοσία ανθρωποθυσίας, την καμπαλ όμως μια χαρά φαίνεται να την προσκύνησε μαζί με την κεραμέως.

      Διαγραφή
  10. ΑΓΑΠΗΤΕ ΔΙΟΝΥΣΗ, ΑΣ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΟΤΙ ΒΡΕΘΗΚΑΝ 45 ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΠΕΥΣΟΥΝ ΣΕ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ. ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΤΕΙ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟ 45 ΟΔΗΓΩΝ, ΣΥΝ ΕΝΑΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΑΡΙΘΜΟ ΤΡΑΥΜΑΤΙΟΦΟΡΕΩΝ ΠΟΥ ΣΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΣΕ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ, ΜΗΔΕΝΟΣ ΕΞΑΙΡΟΥΜΕΝΟΥ, ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΜΑΧΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΕΙΧΕ ΚΑΠΟΙΟ ΚΩΛΥΜΑ ΚΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΑΝΔΡΩΣΗ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ. ΑΡΑ;;;;
    ΟΥΤΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΝΑ ΗΤΑΝ....
    ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΣΚΗΣΗ ΣΑΝ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΜΟΥ ΘΗΤΕΙΑ ΣΤΟ ΠΥΡΟΒΟΛΙΚΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΧΑΛΑΡΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...
    ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΣΕ ΕΠΙΛΕΚΤΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ.

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μποτίλια στο Πέλαγος11 Μαρτίου, 2023 15:15

    Αγαπητέ Κώστα,
    συμφωνώ με τον εντοπισμό σου. Πράγματι είναι φρόνιμο και αλληλέγγυο απέναντι. στις πηγές πληροφόρησης να εφαρμόζεται εχεμύθεια.

    Αγαπητέ ΔΗΜΗΤΡΗ,
    συμφωνώ υπό μια έννοια με τον εντοπισμό σου, χωρίς όμως να θεωρώ, τουλάχιστον προς ώρας, τελείως αδύνατη την ύπαρξη ετοιμότητας των μηχανισμών περίθαλψης σε αυτό το μέγεθος, έστω κι αν θεωρώ αυτήν την πιθανότητα πολύ μικρή, επειδή το συνολικό κράτος είναι στην Ελλάδα ξεχαρβαλωμένο. Ζω μακρά περίοδο εκτός Ελλάδος, οπότε δεν διαθέτω άμεση εικόνα. Εξ άλλου έκφρασα ήδη χωρίς περιστροφές την αποδοχή τής σοβαρότητας αυτού τού επιχειρήματος. Πλην όμως, αυτό είναι το μοναδικό, από όσα προβάλλονται, που εκτιμώ ότι συνάδει έμπρακτα με αυτήν την εκδοχή, ενώ μια σειρά άλλα δεδομένα δεν συνάδουν, ή αντιφάσκουν. Θεωρώ, ότι η τεκμηρίωση, που προβάλλεται για την δεύτερη εκδοχή, είναι, τουλάχιστον προς ώρας, ισχνή.
    Έχω δηλώσει, ότι ακόμη δεν είμαι πλήρως πεπεισμένος για την ισχύ τής εκδοχής, που θεωρώ ως την πλέον πιθανή. Ένας λόγος που σχολιάζω αυτό το θέμα με έμφαση, είναι για να συλλέξω και μελετήσω τις σχετικές αντιρρήσεις. Εξ άλλου, δεν υπάρχει άλλη δυνατότητα, για όποιον επιθυμεί να ερευνήσει σε βάθος τα συμβάντα, από το να μελετήσει σχολαστικά τα στοιχεία που βγαίνουν στην επιφάνεια, να ακούσει με προσοχή όλες τις σχετικές απόψεις και να τις αντιπαραβάλει με κριτική διάθεση. Έχω ένα συγγενή, ο οποίος σπουδάζει διασώστης. Θα τον παρακαλέσω να ρωτήσει σχετικά κάποιους πιο έμπειρους και να με ενημερώσει.
    Αυτό, με το οποίο διαφωνώ, είναι η εμμονή σε εκδοχές, που δεν είναι αδιάσειστα τεκμηριωμένες. Αυτό όμως δεν συνεπάγεται, ότι δεν επιμένω στην κριτική αξιολόγηση όλων των επιχειρημάτων που προβάλλονται. Όσοι εκτιμούν, ότι για την όποια εκδοχή υφίσταται επαρκής τεκμηρίωση, είναι δικαίωμά τους να την αποδέχονται. Όπως επιχειρηματολόγησα ήδη στα προηγούμενα σχόλια, θεωρώ, ότι μια συνεκτική τεκμηρίωση ενοχής στο συγκεκριμένο έγκλημα μπορεί να προκύψει μόνον από εσωτερική ενημέρωση και την ειλικρινείς αυτοψίες και ανακρίσεις.
    Για την πτώση τού αεροπλάνου τού Μπαλταδόρου πριν μερικά χρόνια διεξάχθηκαν στην σελίδα τού ΕργΔημΕΡγ αρειμάνιες συζητήσεις αναφορικά με τα αίτιά της, χωρίς όμως να σταθεί δυνατή η εξαγωγή τελικών συμπερασμάτων. Κάποιοι επέμεναν, να περιμένουμε την δημοσίευση τού πορίσματος, πριν συμπεράνουμε. Το σχετικό πόρισμα όμως ήταν μια προφανής συγκάλυψη.
    Στην περίπτωση τής πυρπόλησης στο Μάτι στάθηκε δυνατόν να διατυπωθούν μόνον σοβαρότατα ερωτηματικά έναντι τού κυβερνητικού αφηγήματος και των μαζικών μέσων. Αντιθέτως, στην περίπτωση τού εγκλήματος στα Γλυκά Νερά, θεωρώ, ότι έχει διατυπωθεί μια ερμηνεία, που ανταποκρίνεται στα βασικά στοιχεία των πραγματικών συμβάντων, από πρόσωπο, που φαίνεται να γνωρίζει καταστάσεις εκ των έσω, από πρώτο ή δεύτερο χέρι.
    Προσωπικά βρίσκομαι στο στάδιο τής διερεύνησης για τα Τέμπη και είμαι ευγνώμων για κάθε υπόδειξη, αντίρρηση, ή διαφορετικό σκεπτικό. Όταν αναφέρομαι σε απτά δεδομένα, το δηλώνω, όπως και όταν αναφέρομαι σε προσωπικές εκτιμήσεις, το δηλώνω επίσης. Δεν διαθέτω τελικές βαβαιότητες, εξακολουθώ να ερευνώ και να προβληματίζομαι.
    Αποδίδω αξία και στην μαθηματική διάσταση αυτής τής διερεύνησης. Ενώ έχω προαναγγείλει κάποια σχετική τοποθέτηση, δεν βιάζομαι να το πράξω, ενώ μελετώ ακόμη εντατικά ταυτοχρόνως κάποιες μαθηματικές θεωρείες, που θεωρώ βασικές, ώστε να μπορώ να τοποθετούμαι με αίσθηση ευθύνης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεωρώ πως με το έγκλημα των Τεμπών εξακολουθούμε να είμαστε μπερδεμένοι, κι ίσως τελικά έτσι μείνουμε, διότι στην περίπτωση αυτή δεν έχουμε εντοπίσει με ακρίβεια ΠΟΙΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ βγαίνει ωφελημένος από αυτό. Πράγμα που θα φωτογράφιζε ακόμα περισσότερο τον ένοχο.
      Είπα "ΑΚΡΙΒΩΣ", γιατί ήδη, έτσι κι αλλιώς, ξέρουμε το "ΓΕΝΙΚΩΣ", το οποίο είναι οι σατανάδες του WEF οι οποίοι θέλουν να περιορίσουν τους ανθρώπους από το να μετακινούνται.

      Διαγραφή
  12. Καλημέρες!

    Επεξεργάζομαι στο μυαλό μου *δύο* προσεχή άρθρα, γιά το έγκλημα στα Τέμπη. Το ένα άρθρο εύκολο, το άλλο δύσκολο να γραφεί - διότι απαιτεί βαρειά τεκμηρίωση τεχνολογικής φύσεως. (Καί ποιός έχει χρόνο να τη βρεί!... Δεν είναι αρκετή, δηλαδή, γιά να πειστεί ο αναγνώστης, η δική μου γνώση της τεχνολογίας των σιδηροδρόμων, ώστε να "καθαρίσω" με το άρθρο σε σύντομο χρόνο.)
    Εν πάσει περιπτώσει, σας φανερώνω εδώ μονάχα ένα από τα ερωτήματα του δευτέρου άρθρου, ικανό όμως να στρέψει τις σκέψεις σας στην ορθή ..."γραμμή ανόδου"!

    Λοιπόν, λένε ότι το εμπορικό τραίνο μετέφερε (με λαθραίο τρόπο) πυρομαχικά γιά την Ουκρανία. Κατ' αρχήν, δεν διαφωνώ... πλήν όμως, υπάρχει μιά τόση δά μικρούλα, αλλά ΆΚΡΩΣ ενοχλητική λεπτομέρεια:

    Η Ουκρανία βρίσκεται ΒΟΡΕΙΑ.

    - Εάν, επομένως, οι ηπαπαραίοι (ξεφόρτωναν από πλοίο δικό τους, καί μετά) φόρτωναν πυρομαχικά γιά την Ουκρανία στην Αλεξανδρούπολη (νύν ηπαπαραίϊκη στρατιωτική βάση), το τραίνο θα έφευγε γιά Βουλγαρία. Δεν θα κατέβαινε προς Αθήνα.
    - Ακόμη καί δικά μας πυρομαχικά να ήταν φορτωμένο, δεν είχε καμμία δουλειά προς Αθήνα.
    - Ακόμη κι αν δεν ξεκινούσε από Αλεξανδρούπολη το εμπορικό τραίνο, πάλι δεν είχε καμμία δουλειά προς Αθήνα. (Αποθήκες πυρομαχικών των δικών μας ΕΔ υπάρχουν αρκετές βορείως της Αθήνας... ακόμη καί βορείως της Λάρισας.)
    - Τέλος, ακόμη κι αν απαιτείτο τελική μεταφορά προς Ουκρανία των πυρομαχικών μέσω αεροπλάνου, πάλι δεν χρειαζόταν να κατεβεί κάποιο τραίνο με δαύτα προς Αθήνα.

    Άρα, κάτι άλλο συνέβη.

    Προς το παρόν, θα περιοριστώ να διαπιστώσω το (λυπηρό) γεγονός ότι, ακόμη καί ευφυιείς άνθρωποι "τσίμπησαν" με μιά εξοφθάλμως άνευ νοήματος δήλωση των "επισήμων" καί των αρδ... αλλά καί των "συνομωσιολόγων", που την κατάπιαν αμάσητη· την οποία, τόσες μέρες μετά, δεν αμφισβήτησε κανείς... αν καί όλον αυτόν τον καιρό η γεωγραφική θέση της Ουκρανίας ήταν μπροστά στα μάτια μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μποτίλια στο Πέλαγος12 Μαρτίου, 2023 12:58

    Φίλτατε Εργοδότη,

    χαίρομαι ιδιαίτερα με την αναγγελία σου να καταθέσεις αναλύσεις σου σχετικά με τα συμβάντα τής σύγκρουσης, ώστε να εμβαθύνει μια μεστή συζήτηση.
    Χωρίς να θέλω να προκαταλάβω την συλλογιστική των απόψεών σου, τις οποίες αναμένω και προτίθεμαι να μελετήσω με προσοχή, επειδή ήδη έχεις εξάρει προκαταβολικά κάποια σημεία, έναντι των οποίων υπάρχει από την μεριά μου σκεπτικισμός, τοποθετούμαι κατ’ αρχήν επ’ αυτών. Ίσως συμβάλλει κάπου και αυτή η τοποθέτηση στην όλη προβληματική. Υπογραμμίζοντας, ότι ακόμη βρίσκομαι στο στάδιο τής διερεύνησης, χωρίς να καταλήξω σε οριστικά συμπεράσματα. Χωρίς να είμαι και εγώ σε ζητήματα τραίνων γνώστης ειδικών δεδομένων, έχω στο περιβάλλον μου κάποια πρόσωπα, που συμβουλεύομαι σε διάφορους τομείς, που δεν διαθέτω προσωπική εμπειρία.
    Γράφεις λοιπόν σχετικά:
    “- Εάν, επομένως, οι ηπαπαραίοι (ξεφόρτωναν από πλοίο δικό τους, καί μετά) φόρτωναν πυρομαχικά γιά την Ουκρανία στην Αλεξανδρούπολη (νύν ηπαπαραίϊκη στρατιωτική βάση), το τραίνο θα έφευγε γιά Βουλγαρία. Δεν θα κατέβαινε προς Αθήνα…”.
    Όπως ήδη έχω γράψει, σύμφωνα προς την εκτίμησή μου, τη εμπορική αμαξοστοιχία μετέφερε πυρομαχικά τού Ελλαδικού στρατού. Όπως έχω ενημερωθεί από γερμανικά ιστολόγια, έχουν καταπλεύσει σε λιμάνια τής Πολωνίας αρκετά πολεμικά πλοία των ΗΠΑ εδώ και τρεις εβδομάδες περίπου, που έχουν μεταφέρει μεγάλες ποσότητες πολεμικού υλικού. Το ίδιο συμβαίνει και σε λιμάνια των Βαλτικών χωρών, οπότε δεν διακρίνω κάποια αναγκαιότητα για μεταφορά υλικού των ΗΠΑ από την Μεσόγειο. Η εκκίνηση τού εμπορικού τραίνου από την Αλεξανδρούπολη σχετίζεται, κατά την γνώμη μου, με άλλα δε δεδομένα, που έχω καταθέσει ήδη στους εδώ σχολιασμούς μου.
    Επίσης αναφέρεις σχετικά:
    “- Ακόμη καί δικά μας πυρομαχικά να ήταν φορτωμένο, δεν είχε καμμία δουλειά προς Αθήνα”.
    Η Αγγελική, η οποία μονίμως εμπλουτίζει μαζί με άλλους σχολιαστές τον Διόδοτο με σημαντικούς συνδέσμους, καθιστώντας τον βασική πύλη για κάποιον, που επιθυμεί να ερευνήσει καταστάσεις σε βάθος (ιδιότητα, που και εσύ έχεις υπογραμμίσει σε κάποια ανάρτησή σου, αναφερόμενος στα Κατοχικά, τα Αττικά Νέα και τον Κώστα – Ταύρος) έχει καταθέσει σε πρόσφατη ανάρτηση εδώ τον εξής άκρως πολύτιμο σύνδεσμο, που αφορά την ιστοσελίδα τής εταιρίας Orient Overseas Container Line (OOCL) που είναι πολύ μεγάλη εταιρεία θαλασσίων μεταφορών και είναι αυτή, το λογότυπο τής οποίος φέρουν τα κοντέϊνερ τής εμπορικής αμαξοστοιχίας.

    https://www.youtube.com/watch?v=vSA1WsXbz-U
    Εάν μεγενθύνει κάποιος με διπλό κλικ τον πρώτο χάρτη στην ιστοσελίδα αυτής τής εταιρείας, μπορεί να διακρίνει, ότι υπάρχει βασικό δρομολόγιο τής OOCL Πειραιάς – Αμβέρσα – Αμβούργο. Άρα, εν δυνάμει, σε συνδυασμό με αυτά που γράφω στην συνέχεια, ο Πειραιάς είναι ο μόνος αναμενόμενος προορισμός για ένα τέτοιου είδους φορτίο.
    Συνεχίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μποτίλια στο Πέλαγος12 Μαρτίου, 2023 13:27

    Συνέχεια προηγούμενου…
    Την μεταφορά πολεμικού φορτίου μέσω Βουλγαρίας έχω αξιολογήσει ως άσκοπη και μη πιθανή σε προηγούμενο σχόλιό μου, διότι θεωρώ αυτονόητο, ότι το συγκεκριμένο φορτίο μέσω σιδηροδρομικής διέλευσης σε μια χώρα, ιδιαίτερα στην περίπτωση πυρομαχικών, πρέπει να δηλώνεται. Επίσης θεωρώ αυτονόητο, ότι η χώρα διέλευσης τράνζιτ έχει δικαίωμα αυτοψίας. Αυτό θα καθιστούσε την Βουλγαρία (αλλά και άλλες χώρες διέλευσης) υπεύθυνες έναντι τής Ρωσίας. Η Ελλάδα και η Γερμανία εφοδιάζουν σε αντίθεση με την Βουλγαρία χωρίς προσκόμματα με πολεμικό υλικό την Ουκρανία.
    Επίσης αναφέρεις:
    “- Ακόμη καί δικά μας πυρομαχικά να ήταν φορτωμένο, δεν είχε καμμία δουλειά προς Αθήνα.
    - Ακόμη κι αν δεν ξεκινούσε από Αλεξανδρούπολη το εμπορικό τραίνο, πάλι δεν είχε καμμία δουλειά προς Αθήνα. (Αποθήκες πυρομαχικών των δικών μας ΕΔ υπάρχουν αρκετές βορείως της Αθήνας... ακόμη καί βορείως της Λάρισας.) “.
    Υποθέτω, ότι ο σημαντικός όγκος τού οπλισμού, όπως ήδη έχω σχολιάσει, βρίσκεται στην βορειοδυτική Ελλάδα, λόγω ότι, μια η χερσαία επίθεση τού τούρκικού στρατού αναμένεται να γίνει από τον Έβρο. Εκεί βρίσκεται και κυριότερος όγκος προφανώς των αρμάτων λέοπαρντ με τα πυρομαχικά. Πρόσφατα δημοσιεύτηκε άρθρο στο Pronews.gr, που αναφέρεται σε επίσκεψη στρατιωτικών τού ισραήλ στην Αλεξανδρούπολη. Στα πλαίσια αυτής τής επίσκεψης, έγινε και “ξενάγηση” των ιστραηλινών στα επιτελικά σχέδια δράσης των λέοπαρντ. Αυτή την αποκάλυψη τόσο ευαίσθητων δεδομένων για την άμυνα της χώρας θεωρώ άκρως απαράδεκτη και επιζήμια. Μήπως οι ισραιλινοί ήλθαν για να επιλέξουν στραγαλοφυστίκια από το ταμπλάτσο τού μικρού, που δουλεύει στο μπαρ;
    Όσο αφορά την μεταφορά πυρομαχικών με αεροπλάνο, είδαμε ήδη τα αποτελέσματα τής πτώσης τού αεροπλάνου στην Βόρειο Ελλάδα, που ακόμη ερευνούν τα τσακάλια τού συστήματος. Οι Ρώσοι διαθέτουν τεχνολογία και δεν αστειεύονται. ‘Όπως εξεφώνησε ο κυριάκος μητσοτάκης “βρισκόμαστε σε πόλεμο με την Ρωσία”, ανοίγοντας την πόρτα διάπλατα σε στρατιωτικού τύπου αντίμετρα και δολιοφθορές.
    Εννοείται, ότι αναμένω τις αναρτήσεις σου, πάντοτε με ιδιαίτερη προσοχή σε όσα αναφέρεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οκ· ας αποκλείσουμε, λοιπόν, τα πυρομαχικά προς Ουκρανία, και ας μας μείνει η υπόθεση πυρομαχικών γιά τον ΕΣ. Παραμένουν, όμως, οι ερωτήσεις:
      - Γιατί πρός νότον;
      - Αφετηρία από πού;
      - Αν Αλεξανδρούπολη, γιατί; Έχει πυριτοδοποιείο / καλυκοποιείο η Αλεξανδρούπολη;
      - Αν μεταφορά πρώτα από πλοίο προς Ελληνικό έδαφος, δεν υπάρχουν λιμάνια νοτιώτερα; Δεν είναι λιμάνια ο Πειραιάς και το Νέο Ικόνιο;
      - Πυρομαχικά προελεύσεως ποιάς χώρας;

      Δεν βγαίνει κανένα νόημα.

      Εκτός απο μία περίπτωση (γιά πυρομαχικά) : ΛΑΘΡΑΙΑ μεταφορά επισήμως ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΩΝ προς εξαγωγή πυρομαχικών των ηπαπαραίων, γιά παράδοση προς Οξαποδουήλ. Συνεπώς, έπρεπε να φύγουν από άλλο λιμάνι (νότια), γιά ξεκάρφωμα.
      (Όμως, ακόμη κι αυτή η περίπτωση έχει κάποια λογικά κενά. Πχ το ότι λιμάνι είναι και η Χάϊφα - καί το Οξαποδουήλ δεν το τιμωρεί κανένας. Άρα, γιατί εμμέσως, κι όχι αμέσως; )

      Υπάρχουν, βέβαια, κι άλλες περιπτώσεις (μή πυρομαχικών εκρηκτικών ουσιών), αλλά δεν είναι του παρόντος.

      Διαγραφή
  15. https://www.lamiareport.gr/index.php/topika/item/250353-epikindyno-polemiko-yliko-kato-apo-ti-sidirodromiki-grammi (ta fyteyoyn siga siga san pithanotites amfibolias )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μποτίλια στο Πέλαγος12 Μαρτίου, 2023 21:07

    Σχετικά με την προηγούμνη αναφορά περί ισταηλινού στρατού καταθέτων και τον σύνδεσμο:

    https://armyvoice.gr/2023/02/160-israilinoi-stratiotikoi-ekanan-apovasi/

    Μεταξύ άλλων αναφέρεται ότι,
    "...Στην εκπαίδευση ισραηλινών αξιωματικών των Τεθωρακισμένων στο Κέντρο Εξομοιωτών (ΚΕΞ) στην Αλεξανδρούπολη, καθώς και στην ενημέρωσή τους για τις δυνατότητες του Συστήματος Διαχείρισης Μάχης Ηνίοχος των αρμάτων LEO 2HEL".

    ΑπάντησηΔιαγραφή