«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2024

Αυτή είναι η ζωή μου

Την Τρίτη το απόγευμα, ο 62χρονος Τζον Μπον Τζόβι γύριζε ένα μουσικό βίντεο στη γέφυρα John Seigenthaler στο Νάσβιλ. Τότε, αντιλήφθηκε μια γυναίκα να στέκεται στην εξωτερική πλευρά του κάγκελου της γέφυρας και να είναι έτοιμη να πηδήξει για να δώσει τέλος στη ζωή της. Με μία συνεργάτη του την πλησίασε, της μίλησε και την επόμενη στιγμή σκύβει πάνω από το κάγκελο, τη σηκώνει και την φέρνει στο εσωτερικό της γέφυρας και τη σφίγγει στην αγκαλιά του.

Η είδηση και το βίντεο από κάμερα της γέφυρας γύρισε όλο τον κόσμο και συγκίνησε δισεκατομμύρια ανθρώπους. 



Σε αυτή την ανάρτηση θα ακούσουμε τρεις εκτελέσεις του "It's Μy Life". 

Tρίτη στη σειρά, την αυθεντική πρώτη εκτέλεση (βίντεο-κλιπ) του 2000,

Δεύτερη, μία λάιβ του 2020 μέσα στο σπίτι του,

και Πρώτη, μία ακουστική εκτέλεση που κυκλοφόρησε το 2003, την οποία όποιος την ακούει πρώτη φορά τού σηκώνεται η τρίχα!  Είναι τόσο συγκινητική και όμορφα ενορχηστρωμένη που πολλοί έχουν πει ότι αν κυκλοφορούσε έτσι από την αρχή.. θα είχε γίνει ακόμα μεγαλύτερη επιτυχία! 


Καλή ακρόαση!

Κ-Τ





Αυτό δεν είναι ένα τραγούδι για τους πληγωμένους
Δεν είναι σιωπηλή προσευχή για τους αποθανόντες της πίστης
Δεν θα είμαι απλά ένα πρόσωπο στο πλήθος
Θα ακούσετε τη φωνή μου
Όταν θα φωνάξω δυνατά
Αυτή είναι η ζωή μου
Τώρα ή ποτέ
Δεν θα ζήσω για πάντα
Απλά θέλω να ζήσω όσο είμαι ζωντανός
Αυτή είναι η ζωή μου
Η καρδιά μου είναι σαν τον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο
Όπως είπε ο Frankie (Σινάτρα), "I did it my way"
Απλά θέλω να ζήσω όσο είμαι ζωντανός
Αυτή είναι η ζωή μου
Αυτό είναι για αυτούς που στάθηκαν στο ύψος τους
Είναι για τον Τόμι και την Τζίνα που ποτέ δεν έκαναν πίσω
Το αύριο θα είναι πιο δύσκολο, μην κάνετε λάθος.
Η τύχη δεν είναι αρκετή, πρέπει να κάνεις τις δικές σου ευκαιρίες.
Αυτή είναι η ζωή μου
Τώρα ή ποτέ
Δεν θα ζήσω για πάντα.
Απλά θέλω να ζήσω όσο είμαι ζωντανός.
Αυτή είναι η ζωή μου
Η καρδιά μου είναι σαν τον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο
Όπως είπε ο Frankie, "I did it my way"
Απλά θέλω να ζήσω όσο είμαι ζωντανός
Αυτή είναι η ζωή μου
Καλύτερα να στέκεσαι όρθιος όταν σε φωνάζουν
Μην λυγίσεις, μην σπάσεις, μωρό μου, μην κάνεις πίσω
Αυτή είναι η ζωή μου



Διόδοτος



9 σχόλια:

  1. Μπράβο Κώστα σε ευχαριστώ για την υπενθύμιση μιας εποχής,με διασκέδαση και με χαρά,μιας εποχής που νομίζαμε ότι θα αλλάξουμε τον κόσμο χωρίς να γνωρίζουμε το πώς ακριβώς αλλά μάλλον τώρα είναι η εποχή αυτή και μάλλον η δική μας γενιά θα φέρει την αλλαγή.Υπέροχο αυτό που έκανε ο Τζον Μπον Τζόβι και ο συνεργάτης του αγκαλιάζοντας την γυναίκα που ήθελε να πέσει από τη γέφυρα.
    💙💙💙

    Ευρυδίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευρυδίκη μου, νομίζω πως η γενιά μας θα το πετύχει αυτό, ακριβώς επειδή έχει γνωρίσει πιο ουσιώδεις στιγμές. Τις έχουμε χαράξει στο νου και στην καρδιά, πεισμωμένοι να τις μεταλαμπαδέψουμε όταν έρθει η ώρα στις πιο ταλαιπωρημένες νέες γενιές. Γι αυτές πονάω περισσότερο, διότι η εποχή τους -και συνεχίζεται το κακό- είναι πιο ανελεύθερη, πιο αυταρχική, πιο παράλογη, πιο εκφυλιστική. Έχουμε σκληρό αγώνα μπροστά μας.

      Διαγραφή
    2. Η νέα γενιά θα το καταφέρει, με τη δική μας "ευχή". Η νέα γενιά αποτελείται από "νέα μοντέλα" και (μεταξύ άλλων) έχει κάτι που εμείς δεν είχαμε. Οι διαφορές μεταξύ ανθρώπων της ίδιας - νέας - ηλικίας είναι ΕΜΦΑΝΕΙΣ και ΜΕΓΑΛΕΣ (ξύπνιοι vs κοιμησμένοι), ενώ εμείς είμασταν πάνω κάτω οι ίδιοι. Έτσι, εμείς ΔΕΝ μπορούσαμε εύκολα να διακρίνουμε τι πραγματικά συμβαίνει, ενώ τα νέα παιδιά μπορούν και το σημαντικό είναι ότι ΔΕΝ τους αρέσει αυτό που βλέπουν.

      Είδωμεν ...

      Διός Κούρος

      Διαγραφή
  2. Ωωωωω διοδοτε εισακούστηκαν οι στίχοι που θυμήθηκα το πρωί διαβάζοντας το γεγονός αυτό.
    Αναπτύξαμε συναισθήματα με τέτοιους στίχους. Ερωτεύτηκαμε έστω και πλατωνικά στην εφηβεία μας με το always και το bed of roses 🌹.,
    Μην χάνετε την ελπίδα αδέρφια. Living on a prayer 🙏, έλεγαν σε άλλον ύμνο τους. We have each other and that's a lot for love, just give it a shot..
    Θα ονειρευτώ το ταξίδι μας σε άλλα πεδία όπως μας πληροφορεί ο Διός Κούρος. Είθε η ενεργοποίηση μέσω των ηλιακών συστημάτων να ενεργήσει το είναι μας.
    Νιώθω ότι θα προλάβουμε να δούμε την αλλαγή.
    Keep the faith λοιπόν:)
    Αναχωρησασα/ έτοιμη για αναχώρηση (είπαμε δεν αυτοκτονω Ε?) :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και οι δημόσιοι υπάλληλοι παλιότερα κάτι τέτοιο τραγουδούσαν και γυρεύαν αλισβερίσια,
    Και οι γιατροί τότε κάτι τέτοιο τραγουδούσαν και ζητούσαν φακελάκια,
    Τώρα οι γιατροί την κάνουν στο εξωτερικό τραγουδόντας το κι εμείς δεν έχουμε γιατρούς στα νοσοκομεία.
    Και οι δημοσιογράφοι ακόμη αυτό τραγουδούν για αυτά που βλέπουμε κι ακούμε κάθεε μέρα.
    Οι πολιτικοί χοροπηδάνε ποιο δυνατά σήμερα με αυτό το τραγούδι.
    Είναι η ζωή μου
    Η ζωή μου
    Λέγανε και λένε

    Αυτό το μου
    που πότισε το συνειδητό και ασυνείδητο του καθενός
    μέσα από τέτοιου είδους στίχους και εικόνες
    και έγινε συνήθεια η καταστροφή μας,
    όπως πάει να γίνει συνήθεια η ανωμαλία.

    Κι εγώ........;
    Πολλές φορές πάω να χαμογελάσω με αυτούς τους στίχους και να το ρίξω λίγο έξω,
    αλλά μου έρχονται στο νού τα χαμόγελα και τα πανηγύρια των προαναφερθέντων.......

    Ποιά ζωή μου; Μήπως η καταστροφή μας;



    kyrios

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υγ
    Έχει λεχθεί από τους ίδιους που βγάλανε στο φως την ιστορία με το αδρενοχρώμιο , πως καί το εν λόγω πρόσωπο έχει κάνει χρήση του.

    kyrios

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ποιο πρόσωπο ήταν αυτό που έβγαλε την ιστορία έξω?
    Πιστεύω ότι έπαιρναν όλοι τους.
    Εμείς γερνάμε και αυτοί είναι φρέσκοι...
    Όσον αφορά τους στίχους τραγουδιών της δεκαετίας του 90 , λυπάμαι αλλά ήμουν έφηβη. Οπότε στα 14 λίγο θα μπορούσα να επιρρεασω το σύστημα.
    Οι άνω των 60 δεν τα άκουγαν αυτά τότε. Σπατάλησαν χρήματα στα μπουζούκια και άκουγαν άλλα...
    Με όλο το σεβασμό, το δικαίωμα να ονειρευόμαστε δεν θα το πάρει κανένας.
    Γιατροί δεν πιστεύω να μείνουν γενικά πολλοί, λόγω φολας ίσως.
    Θα πεθάνω όμως δεν θα προσκυνήσω τίποτα. Έτσι ήταν η ζωή μου.
    Λυπάμαι αλλά και το pull me under ταιριάζει..(dream theater)
    Με εκτίμηση στο πρόσωπο σας, χωρίς κάτι προσωπικό φυσικά.
    Αποχωρησασα

    ΑπάντησηΔιαγραφή