Σχολιασμός του Διονύση Κλαδά ('Μποτίλια στο Πέλαγος') για τις κινητοποιήσεις αγροτών κ.ά. ανα την Ελλάδα, και όχι μόνο..
Την σημαντικότερη διαπίστωση σχετικά έκφρασε ένας
αγρότης σε πρόσφατο αποκλεισμό κεντρικής αρτηρίας (μπλόκο): "Κατάφεραν
να μάς ενώσουν".
Αυτή η διαπίστωση έχει εξέχουσα σημασία και αξίζει μια αναφορά, πέρα από τις προφανείς αιτίες, που επέφεραν αυτήν την ενότητα και στις βαθύτερες αιτιάσεις της, καθότι αυτή η ενότητα, ως έχουσα διπλή αφετηρία, συνιστά και εντονότατο ΔΙΠΛΟ κίνδυνο για τα θεμέλια τού κατεστημένου.
Ο προφανής λόγος που ενώνει πλέον τόσο τα
λαϊκά, όσο και τα μεσοαστικά στρώματα, με εξαίρεση την άκρως διεφθαρμένη
αλήτ και τον προσαρτημένο σε αυτήν αντικοινωνικό συρφετό, είναι η
ΕΞΟΝΤΩΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ που δέχεται η ΒΑΣΗ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ τής μεγάλης πλειοψηφίας,
ως ακραία κορύφωση τής μνημονιακής λαίλαπας. Η διαδικασία εξαγοράς τής
κοινωνικής συναίνεσης, που επιτεύχθηκε από το σύστημα στις δεκαετίες 80
και 90 με οικονομικές παροχές, αφειδώς προωθούμενη δανειοδότηση,
εκτεταμένη παροχή θέσεων απασχόλησης στον υπερδιογκωμένο δημόσιο τομέα
σε πελατειακή βάση, στρεβλή υπερανάπτυξη τού τουρισμού, που προσέδωσε
μονοδιάστατη οικονομία και φετιχισμό τού μπετόν σε πλείστες περιοχές και
την πιπίλα τής μιντιοκρατίας και τού αμοραλισμού, αντικατέστησε στην
συνέχεια η πολιτική τού καρότου και τού μαστίγιου, που κατέληξε πλέον
στην επιβολή τού ρόπαλου με καρφιά. Αυτή η πορεία είναι αποτέλεσμα
συστημικής στρατηγικής επιλογής. Η αναφορά στην επιλογή αυτής τής
στρατηγικής, που έχει βαθύτερες αιτιάσεις, ως "οικοδόμηση τής
αποδόμησης" είναι σύνθετο ζήτημα και δεν μπορεί να προσεγγιστεί εδώ επί
τού παρόντος. Βασικό είναι, ότι η απόληξή της σείει τα θεμέλια τού
συστήματος και κορυφώντας τήν κοινωνική δυσαρέσκεια, οδηγεί σε τριγμούς
με έντονες εξεγερσιακές διαδικασίες.
Όμως ανέκαθεν το σύστημα έχει αναπτύξει τρόπους και πρακτικές, όχι μόνον να μπορεί να εκτονώνει εξεγερσεις που εκδηλώνονται, αλλά συχνά είναι σε θέση να καναλιζάρει τέτοιες πορείες και να τις διοχετεύει σε κατευθύνσεις που αυτό επιλέγει, ώστε να τις εκμεταλλεύεται με στόχο την ενίσχυση τής μεσοπρόθεσμης κατισχύσεώς του. Πλην όμως, στην τρέχουσα φάση δεν μπορεί να ισχύσει αυτή η πρακτική, λόγω τής δεύτερης αιτίας, στην οποία έχει οδηγήσει η συστημική ιδιοδυναμική στην διαμόρφωση αυτής τής ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ.
Η δεύτερη αιτία , που οδήγησε στην διαμόρφωση αυτής τής
ενότητας, ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΗΣ και είναι αποτέλεσμα
ενδογενών διαδικασιών τού συστήματος, που μακροπρόθεσμα το ναρκοθέτησαν
από δική του αναπόφευκτη επιλογή και το οδηγούν σε μοιραία αδιέξοδα, που
διαφαίνεται ότι δεν θα καταφέρει να ξεπεράσει. Οι ινστρούχτορες τού
συστήματος, που διαμόρφωσαν μετά την μεταπολίτευση τις συστημικές
επιλογές, δεν μπόρεσαν να διακρίνουν τις μακροπρόθεσμες συνέπειες που
επέφεραν αυτές και κυρίως το βάθος αυτών των συνεπειών στην διαμόρφωση
τής κοινωνικής συνείδησης.
ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΕΛΕΞΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ
ΑΠΟΪΔΕΟΛΟΓΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ, ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΣΤΗΝ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΜΕΤΩΡΙΣΜΟΥ. Το σύστημα θεώρησε, ότι
επιβάλοντας έντεχνα την χρεωκοπία ΟΛΩΝ των πολιτικών ιδεολογιών και
οραμάτων, θα οδηγούσε την κοινωνία σε συνειδησιακή αγκύλωση, αμηχανία
φρονήματος, στέρηση τής ελπίδας για διέξοδο και πολιτική απραξία. Πλην
όμως, η ιδεοληψίες, τις οποίες το σύστημα είχε ως υποτιθέμενες
ιδεολογίες συγκροτήσει και προωθήσει, είχαν επιφέρει μια παραταξιακή
πόλωση στο κοινωνικό σώμα, καθιστώντας εύκολη την χειραγώγησή του, βάσει
τού "διαίρει και βασίλευε". Έτσι, η εν δυνάμει έρπουσα πολωτική τάση
μεταξύ εξουσιαζόντων και εξουσιαζομένων είχε αλλοτριωθεί, μετατρεπόμενη
σε πόλωση μεταξύ ετεροφρονούντων κοινωνικών στρατοπέδων.
Αυτή η
πόλωση αποτέλεσε την βάση τής πολιτικής ηγεμονίας τού συστήματος, που
τού παρείχε τις προϋποθέσεις να άγεται και να φέρεται η κοινωνία,
αναλωνόμενη σε αδιέξοδες, ανούσιες, ανόητες και καταστροφικές
συγκρούσεις, που στο παρελθόν προσέλαβαν χαρακτήρα εμφυλιοπολεμικών
διενέξεων, επιφέροντας μεγάλα χάσματα σε βάρος τής κοινωνικής συνοχής.
Το
"τέλος των ιδεολογιών" με την πλήρη απογοήτευση τής λαϊκής βάσης από το
ισχύον πολιτικό κατεστημένο κάθε είδους, χρώματος και κοπής, με
εξαίρεση τα κομματόσκυλα, τούς κολαούζους και όσους παραμένουν
αμετανόητοι και σχηματικά προσκολλημένοι σε παρωχημένα απόβλητα τού
παρελθόντος, οδήγησε ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ των κοινωνικών εξεγέρσεων
που εκδηλώνονται στην τρέχουσα φάση και που είναι αναμενόμενο να
ενταθούν μέχρι πιθανών ανεξέλεγκτων καταστάσεων.
΄Έτσι, η
ιδιοδυναμική τού συστήματος, το οδήγησε μοιραία στην εκδήλωση τής πάγιας
αρχής, ότι οτιδήποτε υφίσταται, υπόκειται σε αρχή, μέση και τέλος.
Βεβαίως,
δεν είναι δυνατόν να διακρίνουμε στην οποιαδήποτε εξεγερσιακή
διαδικασία αφ' εαυτής, διαστάσεις επιβολής κατάρρευσης στο σύστημα. Για
να επέλθει κάτι ανάλογο, υφίστανται συγκεκριμένες υποκειμενικές
προϋποθέσεις, που σχετίζονται με ύπαρξη συγκεκριμένου προγράμματος,
οργανωτικές δομές, συγκρότηση συνεκτικής πνευματικής και επιτελικής πρωτοπορίας κλπ.
Πλην όμως, η κατάσταση που έχει επέλθει, είναι
άκρως κρίσιμη για το σύστημα, διότι το βάθος των ζυμώσεων που έχουν
γίνει, δεν περιορίζεται στην σφαίρα τής κοινωνικής συνείδησης, αλλά
επεκτείνεται σε βάθος ΠΟΥ ΑΝΑΤΡΕΠΕΙ ΤΗΝ ΙΣΧΥΟΥΣΑ ΨΥΧΟΣΥΝΘΕΣΗ ΚΑΙ
ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΚΗ ΒΑΣΗ, που έχει επιβληθεί εδώ και χιλιετίες.
Η βασικότερη συνέπεια τής πολιτικής πόλωσης, που έχει
εδώ και αιώνες επιβληθεί, έγκειται, όπως έχως ναπτύξει σε προηγούμενες
αναφορές, στην λοβοτομή τού ανθρώπινου εγκεφάλου, και κατά συνέπεια ΕΧΕΙ
ΒΑΘΥΤΑΤΑ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ.
Στο αριστερό ημισφαίριο (λοβό) τού εγκεφάλου εδράζεται η εστίαση στο συγκεκριμένο και ως εκ τούτου η πρόσληψη και η αντίληψη τού ατομικού. Ενώ στον δεξιό λοβό προωθείται αισθητηριακά η συνολική εικόνα, που περιβάλλει κάθε τι συγκεκριμένο, όπως ανέπτυξε σε λειτουργικό βάθος ο εξαίρετος νευροψυχολόγος Ian Mc Gilchrist.
Η δεξιά ιδεολογία απολυτοποιεί την ατομική πρωτοβουλία, ενώ η
ιδεολογία τής αριστεράς απολυτοποιεί την συλλογικότητα, αποπέμποντας
τον "φιλελευθερισμό" ως δήθεν μικροαστικό κόμπλεξ. Έτσι, η επιβολή τής
παραταξιακής νοοτροπίας προάγει την εγκεφαλική λοβοτομή.
Και δεν είναι τελικά πρώτος ο Mc Gilchrist, αυτός ο οποίος ενέτριψε διεξοδικά στην λειτουργία των εγκεφαλικών δομών. Ήδη ο ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ στο έργο του "ΠΕΡΙ ΦΥΣΙΟΣ" (ή «Περί Φύσεως»), στο οποίον πραγματεύεται με ριζοσπαστικότατο τρόπο το ζήτημα τής ΛΟΓΙΚΗΣ, υπεισέρχεται με την συμβολική γλώσσα τής Προσωκρατικής φιλοσοφικής ποίησης εκτός των άλλων και στην καταστροφική επίδραση που έχει η λοβοτομή, την οποίαν προωθούσαν τουλάχιστον από τότε τα εξουσιαστικά κατεστημένα.
Η διαδικασία επιβολής τής λοβοτομής και ο αγώνας για την κατάργησή της σφραγίζουν την σύνολη πορεία τής ανθρώπινης ιστορίας, όπου οι ελληνόφωνοι έχουν διεξάγει πρωταγωνιστικό ρόλο για την επιβολή της και οι Έλληνες για την κατάργησή της. Χωρίς την κατανόηση αυτής τής προβληματικής και την συστηματική της ιστορική αναψηλάφηση, δεν είναι δυνατόν να καταστεί κατανοητό το βάθος των συγκρούσεων, που διεξήχθησαν στην Κλασσική Ελλάδα, στην Ρωμανία (Βυζάντιο) και στην Αναγέννηση στην Δύση, αλλά ούτε και στα πλαίσια τής σύγχρονης ιστορίας (σύγκρουση Ρωσίας - ΝΑΤΟ, δεδομένου ότι η Ρωσία είναι πιστό τέκνο τού Ελληνικού Πνεύματος).
Ο διάλογος τού Πλάτωνος
"Παρμενίδης" δεν έχει καταστεί κατανοητός από την συντριπτική πλειοψηφία
των μελετητών, ενώ η σύγχυση σε κάποιους από αυτούς, φτάνει μέχρι να
αμφισβητούν την πατρότητα αυτού τού διαλόγου από τον Πλάτωνα, ένεκα μη
κατανόησης. Εννοείται, ότι η αναλυτική παρέμβαση επί τού θέματος είναι
ζωτικής σημασίας και υπόσχομαι ότι θα γίνει σύντομα.
Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ, που πραγματώνουν οι αγρότες, οι οδηγοί ταξί και οι αλιείς στις πρόσφατες εξεγέρσεις αποτελεί έμπρακτη γροθιά στο στομάχι τής λοβοτομής, που έχουν επιβάλει από αρχαιοτάτων χρόνων τα κρόνια ιερατεία. Αυτή αποκαθιστά ΕΜΠΡΑΚΤΩΣ σημαντικά ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ, εισάγοντας σε μια νέα αντισυστημική νοοτροπία, η οποία αναμένεται να συμβάλλει αποφασιστικά ως πρακτική στούς αγώνες για κοινωνική, ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΝΟΗΤΙΚΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ, πετώντας στα άχρηστα τα καλαμπαλίκια τής προωθούμενης κοινωνικής δυστοπίας.
(ο σχολιασμός εδώ)

Το "τέλος των ιδεολογιών"
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια διαδικασία που θα εφαρμοστεί όταν όι δύο παρατάξεις τού εγκεφάλου ενωθούν μέσω του Μεσολόβιου.
"Κατάφεραν να μάς ενώσουν".
Μέσω των κεντρικών Αρτηριών, που καθόλου τυχαία στον Ανθρώπινο οργανισμό όι κεντρικές αρτηρίες είναι 72, όσοι και όι Γλωσσοφαγιώνες, που αναφέρονται στον εξορκισμό.
Δυστυχώς, οι μαγικές διεργασίες (από ποιους ακριβώς;;) επιφέρουν σύγχυση και φόβο.
Έχω την εντύπωση ότι το χάος θα ήταν χρήσιμο για την βάση.
Αγαπητέ αδελφέ,
Διαγραφήεκτος από την πολύ ανεπτυγμένη διαίσθηση που διαθέτεις, φαίνεται να λειτουργεί επί πλέον ένας δίαυλος επικοινωνίας, που συνδέει τις σκέψεις μας. Συχνά έχεις αναφερθεί σε ζητήματα που με απασχολούν έντονα, χωρίς να έχει προηγηθεί κάποια επικοινωνία.
Στο σχόλιο σου θέτεις δυο ζητήματα, που με έλκουν την προσοχή μου, χωρίς όμως να έχει προηγηθεί μέχρι στιγμής κάποια αναφορά σε αυτά, κρίνοντας ότι άρμοζε να προταχθούν άλλες αναφορές.
Το πρώτο είναι η διαπίστωση "...οι μαγικές διεργασίες (από ποιους ακριβώς;;) επιφέρουν σύγχυση και φόβο". Το Ποίημα τού Παρμενίδη επανέφερε στην προσοχή μου μια συζήτηση προ εβδομάδων με θέμα το βιβλίο τού PETE KINGSLEY "REALITY", που ασχολείται διεξοδικά με αυτό το ποίημα.
https://pdfcoffee.com/reality-by-peter-kingsley-pdf-free.html
Ο Peter Kingsley προβαίνει σε μια στρέβλωση των απόψεων των Προσωκρατικών φιλοσόφων τής Κάτω Ιταλίας Παρμενίδη και Εμπεδοκλή, εξαίροντας στο τέλος τού βιβλίου τον Γοργία, ο οποίος, κατά την εκτίμησή μου, μαζί με τον Πρωταγόρα ως Σοφιστές, διατυπώνουν τελείως ανόητες θεωρήσεις.
Η φιλοσοφία που διατύπωσε ο Παρμενίδης βρίσκεται σε οργανική σχέση με αυτήν τού Εμπεδοκλή. Ο Peter Kingsley εντάσσει τούς δυο προηγούμενους φιλοσόφους σε ένα είδος που αποκαλεί "παραμελημένη αρχαϊκη σκέψη", το οποίον προσπαθεί να επικαιροποιήσει και να προβάλλει εκ νέου, ως άκρως σημαντικό και μάλιστα αντιτιθέμενο στην σκέψη άλλων φιλοσόφων, όπως ο Ηράκλειτος και ο Πλάτων. Ο συγγραφέας, ενώ ορθά αμφισβητεί στο βιβλίο του (και στα άλλα που έχει συγγράψει) την τυπική λογική, ερμηνεύοντας σε αυτό το ζήτημα ορθά το Ποίημα τού Παρμενίδη, προσπαθεί να διαστρεβλώσει την διδασκαλία των δυο αυτών Προσωκρατικών, αποδίδοντάς σε αυτήν χαρακτήρα μαγείας και αποκρυφισμού. Οι δυτικοί έχουν πολύ μεγάλες δυσκολίες να διαχωρίσουν τις μυστικές διδισκαλίες από τον αποκρυφισμό και την μαγεία. Η σκέψη των δυτικών, από την Αναγέννηση και μετά βρίσκεται εγκλωβισμένη σε στεγανά, που έχουν μεν ωςπρομετωπίδα τον Αριστέλη, παρότι πίσω από αυτήν κυριαρχεί ο αποκρυφισμός, με κέντρο αναφοράς τούς μαγικούς παπύρους τής Αιγύπτου (Ερμής Τρισμέγιστος, Αβρασάξ κλπ.).
Ανάλογες πολύ μεγάλες δυσκολίες κατανόησης των Ελεατών και των φιλοσόφων τής Σικελίας (Εμπεδοκλής) έχουν και οι μελετητές στην Ελλάδα, καθότι είναι βαθιά επιρρεασμένοι από την δυτική σκέψη. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η έριδά τους κατά την ερμηνεία τής διαπίστωσης τού Εμπεδοκλέους, ότι "ο νους βρίσκεται στα περιρρέοντα το αίμα". Οι μεν ισχυρίζονται, ότι ο Εμπεδοκλής εννοεί το αίμα, ως έδρα τής νόησης και οι δε ισχυρίζονται ότι πρόκειται για την καρδιά, ως αυτή που μεταφέρει το αίμα. Πλην όμως, ο Εμπεδοκλής εννοεί το οξυγόνο που μεταφέρει το αίμα, το οποίον αναβιβάζει τις λειτουργίες τού εγκεφάλου, κατά την διαδικασία τής ενοράσεως. Και εκτός των άλλων ήταν το σημαντικότατο κίνημα των Ησυχαστών ζηλωτών κατά τον 12ο αιώνα, με επικεφαλής τον Άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά, που τόνισε με έμφαση την αξία των αναπνευστικών ασκήσεων κατά την "Νοερά Προσευχή".
Συνεχίζεται...
Συνέχεια προηγούμενου...
ΔιαγραφήΤο δεύτερο ζήτημα που έθεσες αφορά το χάος.
Η μαθηματική θεωρία τού χάους, ενσωματώνοντας περισσότερες μεταβλητές που υπόκεινται σε χρονική εξέληξη, διαμορφώνει πολύπλοκα συστήματα διαφορικών εξισώσεων, τα οποία κατέστησαν επιλύσιμα με την πρόοδο των ηλεκτρονικών υπολογιστών. Η επίλυση αυτών των συστημάτων κατέδειξε, ότι για ένα πρώιμο πεδίο τιμών για αυτές τις μεταβλητές, το γράφημα των αποτελεσμάτων περιστάμενο σε τρισδιάστατο σύστημα συντεταγμένων (δηλαδή στον χώρο) αφορά σύνολο σημείων ατάκτως περιστάμενων. Εάν προχωρήσουν όμως οι τιμές των μεταβλητών σε επόμενο πεδίο, τότε το γράφημα το οποίον προκύπτει είναι δυο συνεχείς γραμμές, χαρακτηρίζεται δηλαδή από κανικότητα. Αυτές είναι καμπύλες και περιελίσσονται κατευθυνόμενες προς δυο κέντρικές περιοχές, που ονομάζονται "παράξενοι ελκυστές". Αυτή η παράσταση μοιάζει με πεταλούδα και εξ αυτού τού σχήματος προέκυψε η ρήση, ότι "το πέταγμα μιας πεταλούδας στην Νότι Αμερική μπορεί να προκακλέσει μια καταιγίδα στην Κίνα.
Εξ αυτού πρικύπτει, ότι μια χαοτική κατάσταση αποτελεί βάσει μαθηματικής αναγκαιότητος το ΠΡΟΣΤΑΔΙΟ μιας ΚΑΝΟΝΙΚΗΣ κατάστασης. Στα πλαίσια τού κοινωνικού συμπλέγματος αποτελεί Ο ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΥ ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ. ΕΤΣΙ Η ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΔΗΛΩΘΟΥΝ ΟΙ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΕΛΚΥΣΤΕΣ, η κεντρική περιοχή των οποίων , για να το πούμε με απλά λόγια, ρυθμίζει που θα κασταλήξει η μπίλια, όταν επέλθει η νέα κανονικότητα.
Υπό αυτήν την έννοια, το χάος αποτελεί διαδικασία, η οποία επιτρέπει συγκεκριμένη στάθμιση, μέσω τού τρόπου που διαμορφώνεται η κοινωνική δυναμική. Βεβαίως, η αντίστοιχη παρέμβαση προς την επίτευξη ενός επιθυμητού αποτελέσματος είναι ιδιαίτερα πολύπλοκη και απαιτεί υψηλές ικανότητες και αποφασιστική ετοιμότητα, δεδομένου ότι το κοινωνικό γίγνεσθαι δεν είναι δυνατόν να προσοιμοιωθεί αυστηρά με μαθηματικά μοντέλα. Πλην όμως, δεν παύει να ισχύει και σε αυτήν την άκρως πολύπλοκη διαδικασία ο τρόπος εξέλιξης που περιγράφτηκε. Και για την παρακολούθηση τού αντίστοιχου γραφήματος, παρότι αυτό δεν είναι δυνατόν να πασταθεί, καθίσται δυνατή η παρακολούθηση ανά πάσα στιγμή των εκάστοτε τιμών που προκύπτουν. Έτσι, ενώ η όλη διαδικασία δεν είναι δυνατόν να καθοριστεί εκ των προτέρων, η κλίση τής καμπύλης, όπως αυτή προκύπτει, μπορεί να γίνεται αναγνωρίσιμη σε κάθε φάση, σαν μια πολύτιμη ένδειξη, σε όσους μπορούν να διακρίνουν και να σταθμίζουν τέτοιου είδους ζυμώσεις, για την διαδικασία επιλογής των επόμενων βημάτων.
Αγαπητέ Αδελφέ
ΔιαγραφήΈκανα το λάθος εχθές να γράψω Ανώνυμα το σχόλιο, (για συγκεκριμένο λόγο) έτσι λοιπόν " το δύς εξαμαρτείν ,,," με έπιασε στα πολύ πρωινά σχόλια μου,,,
Θά προσπαθήσω να τά γράψω ξανά, όπως τά έγραψα και το ξημέρωμα,,,
Όμως, θέλω να τονίσω ότι η επαφή με Το Πνεύμα δεν είναι εύκολη υπόθεση.
Εύχομαι ό Οικοδεσπότης να μην έσβησε τα πρωινά σχόλια και να τά αναρτήσει αν έχει την ευγενή καλοσύνη,,,
Διόρθωση σε προηγούμενο σχόλιο,
Διαγραφήεκ παραδρομής γράφτηκε "κίνημα των Ησυχαστών ζηλωτών κατά τον 12ο αιώνα", ενώ το κίνημα αυτό έδρασε κατά τον 14ο αιώνα, ως μεγίστης αναλαμπής πνευματική τομή που έκδηλώθηκε πριν την πλήρη κατάρρευση τής Ρωμανίας.
Αγαπητέ (/),
Διαγραφήδεν φταίω εγώ που διέγραψα τα πρωινά σχόλιά σου.
Εχθές απευθυνόμενος στον Μποτίλια, έγραψα:
"" Ο σχολιαστής στον οποίο αναφέρθηκες, δεν λέγεται Φούφοτος. Εγώ τον ονόμασα έτσι. Αν και αξιόλογο το σχόλιό του, γι αυτό και άλλωστε το ανάρτησα, ήρθε εντελώς ανώνυμο. Και τα εντελώς ανώνυμα με εξοργίζουν αφάνταστα, εφόσον υπάρχει πλέον και επισήμανση στην κορυφή του μπλογκ για αυτά. Τα διαγράφω χωρίς δεύτερη σκέψη, αλλά αν κάνουν σε κάτι κλικ, τα αναρτώ με αυτό το όνομα. ""
Όχι ότι δεν ήταν αξιόλογα και αυτή τη φορά τα πρωινά σχόλιά σου, αλλά συμπέρανα πως ο "εντελώς ανώνυμος" ΜΕ ΕΓΡΑΨΕ ΣΤ' @ΡΧΙΔΙΑ ΤΟΥ γι αυτό τα διέγραψα κι αυτά.
Ζητώ συγνώμη, αλλά..Προσέξτε λίγο αδελφέ! δεν είστε νέοι στο μπλογκ. Ξέρετε να το χειρίζεστε. Στο φινάλε, αν σάς δυσκολεύει το URL, βάλτε στο τέλος του σχολίου το ψευδώνυμό σας.
Παραθέτω ξανά το πρωινό σχόλιο,,,
Διαγραφή"Αίμα και Σπέρμα"
Ένα καλοστημένο τραπέζι, όπως και ένα καλοστημένο κρεβάτι προδιαθέτουν την Τάξη, το Χάος έπεται.
Ό Λόγος (Έρωτας) συμβάλλει στο Ορθόδοξο Ίσον της Πράξης.
Μουσικές Αρτηρίες διαθέτει και η καρδιά τής Αλήθειας.
Πρόσεχε λίγο βρε σλασ : )
ΔιαγραφήΤο blog είναι του Κώστα και ότι θέλει το κάνει!
Άντε να μη ζοχαδιαστεί τα πάρει στο κρανίο και διαγράψει όλο το blog εντελώς!
...ικανό τον έχω!
και μετά που θα γράφουμε σχόλια; στου Μάρκου;
θα πρέπει να είναι μόνο μπινελίκια : )
Ενώ εδώ... μουσικούλα το ένα το άλλο κι ας σιχαίνεται τη mainstream μουσική της νεολαίας : (
Tί θέλεις να πεις βρε Νίκο..; Μου αρέσει η σύγχρονη μουσική της νεολαίας. Μόνο τα τραπ σιχαίνομαι. Και σιχαίνομαι φυσικά.. Αργυρούς, Βανδές, Φουρέιρες, Ρέμους, Μαζωνάκηδες κι άλλα σκ@τ@...
Διαγραφήχαχα ; )
ΔιαγραφήΚώστα... Κώστα...!
όλα μα όλα όσα ανέφερες κι εγώ τα σιχαίνομαι!
Θα πρέπει να είσαι πιο ελαστικός με τα λάθη των Διοδοταίων
διότι οι περισσότεροι που έρχονται εδώ να σχολιάσουν έχουν Θετικό πρόσημο.
Τα τρολ που εντοπίζεις και όσοι έχουν εκ διαμέτρου αντίθετη άποψη από το blog σου ναι να τους ξεσκίζεις στη διαγραφή.
Η Μπακογιάννη επιβεβαιώνει ότι ο πατέρας της, πάντρεψε συγγενή του «Φραπέ»!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.pirinoslogios.com/post/%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CF%81%CE%AC-%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%83%CF%84%CF%85%CF%87%CE%B1-%CE%B3%CF%81%CE%AC%CE%BC%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%B1-%CE%BB%CE%B1-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC
Καλά και αναλυτικά όλα όσα λέει ο Διονύσης...
ΑπάντησηΔιαγραφή...αλλά λίγο μου θυμίζουν αυτό "με την καλή έννοια"
ελπίζω να έχει και χιούμορ!
δείτε:
https://www.youtube.com/watch?v=LLagsqvtLaU&t=731s
Φίλτατε Κώστα,
ΑπάντησηΔιαγραφήθερμά ευχαριστώ για την ανάδειξη τού θέματος, που έθεσα σε σχόλια και που θεωρώ εξόχως σημαντικό, διότι αυτό δεν άπτεται μόνον τής νέας πιοότητητος που προσλαμβάνει η κοινωνική δυναμική στην Ελλάδα, αλλά έχει βαθύτατες προεκτάσεις τόσο αναφορικά με την θεώρηση τού διαχρονικού ιστορικού γίγνεσθαι, όσο και με ζητήματα φιλοσοφίας, που διαχέουν έντονα την Προσωκρατική της περίοδο, όσο και την διαμόρφωσή της κατά την κλασσική αρχαιότητα.
Αναμφίβολα, η διαπίστωση που διατύπωσα, ότι το συνολικό ιστορικό γίγνεσθαι εδράζεται στην σύγκρουση με αιτία την λοβοτομή, ηχεί ως αυθαίρετη. Επί τού προκειμένου, εντοπίζεται και κατονομάζεται αρχικά μόνον ΕΝΑΣ ΜΙΤΟΣ, ενώ για να ξεδιπλωθεί το κουβάρι, την άκρη τού νήματος τού οποίου αυτός ο μίτος αποτελεί, ώστε να προαχθεί ένα νέο πρωτότυπο όργανο για την αποτίμηση τής σύνολης ιστορικής πορείας, απαιτούνται εκτενείς προσεγγίσεις. Όσοι τυχαίνει να έχουν παρακολουθήσει κάποια παλαιότερα κειμενά μου (όπως πχ. σχετικά με την σύγκρουση Πλατωνισμού και Αριστοτελισμού, ή για τον τρόπο που λειτουργεί η ανθρώπινη αντιληπτική ικανότητα, ή για την μέθοδο βάσει τής οποίας επέτυχαν οι Ρώσοι υπεροπλία έναντι των δυτικών) αλλά και κάποια πρόσφατα σχόλιά μου εδώ για την Ρωμανία (Βυζάντιο) ίσως έχουν προϊδεαστεί ανδιαμέσως, σχετικά με κάποια προβληματική, προς την οποία στρέφω εδώ και μήνες βήμα προς βήμα την συνολική προσοχή μου, με αποτέλεσμα να ερευνώ εντατικά, έχοντας περιορίσει στο ελάχιστο τις δημόσιες τοποθετήσεις μου. Αυτός είναι και ο λόγος, που δεν σχολίασα την άκρως σημαντική ανάρτηση τού ΕργΔημΕργ εδώ προ ημερών, σχετικά με την πτωτική τάση που εκδηλώθηκε στην Ρωμανία μετά το πέρας τής Μακεδονικής Δυναστείας, δεδομένου ότι επιθυμώ να καταθέσω κάποιες κατασταλαγμένες γενικότερου χαρακτήρα εκτιμήσεις σχετικά, αφού ολοκληρώσω κάποιες μελέτες και συλλογισμούς. Εκτιμώ ότι, τα συμπεράσματα τα οποία έχουν ήδη συναχθεί, επαρκούν για να ξεκινήσει να κατατίθεται αυτή προβληματική στο άμεσο μέλλον στα πλαίσια τού δημόσιου διαλόγου, οπότε τα σχόλια που αναρτήθηκαν με αφορμή τις πρόσφατες εξεγερσιακής διαδικασίες, αποτελούν προανάκρουσμα αυτής πρόθεσης.
Συνεχίζεται...
''(σύγκρουση Ρωσίας - ΝΑΤΟ, δεδομένου ότι η Ρωσία είναι πιστό τέκνο τού Ελληνικού Πνεύματος).''
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ Διονύση Κλαδά ('Μποτίλια στο Πέλαγος'),
Μήπως πρέπει να το ξαναδείς;
Εάν Το Ελληνικό Πνεύμα –Αν ξαναγεννιόταν σήμερα– θα έτρεχε ασθμαίνον να πετύχει τους Στόχους της ΑΤΖΕΝΤΑ 2030 είναι Ένα Ε Ρ Ώ Τ Η Μ Α;
Α.Κ.
Αγαπητέ φίλε / φίλη Α.Κ.,
Διαγραφήεκτιμώ, ότι το ερώτημα που θέτεις, έχω χειριστεί στα πλαίσια τού βιβλίου "Το ξεχαρβάλωμα των Συμπράγκαλων...", που παραθέτει ο Κώστας στα gadgets τού εδώ ιστολογίου.
Χωρίς να αμφισβητώ διόλου την σοβαρότητα τής αφετηρίας στην αντίρρηση που διατυπώνεις και χωρίς να αμφισβητώ στο ελάχιστο ότι το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ είναι ριζικά αντίθετο προς τις στοχεύσεις τής Ατζέντας 2030, το συγκεκριμένο ζήτημα είναι περισσότερο πολύπλοκο, για να απαντηθεί με μια φράση, υπέρ ή κατά, αναφορικά με τις διαχρονικές επιλογές των διοικήσεων τής Ρωσίας.
Εάν επιθυμείς, ρίξε μια ματιά σε αυτό το βιβλίο, ώστε στην συνέχεια να συζήτησουμε σε εκείνη την βάση, που μπορεί να υφίσταται πραγματικά κάποια δοφωνία μας. Πέραν αυτού, κάθε διαφωνία είναι ευπρόδεκτη, ώστε να εισχωρούμε περισσότερο στην ουσία των ζητημάτων. Στην προκειμένη περίπτωση όμως δεν θεωρώ πρόσφορο, να παρακαμφθεί η διαδικασία που προτείνω για την συνέχιση τής συζήτησής μας.
Κυριε Κλαδα να ξανανοιξετε το share της μελετης σας για εμας που δεν προλαβαμε να την κατεβασουμε.
ΔιαγραφήΛΟΚΙ
https://diodotos-k-t.blogspot.com/2022/09/blog-post_88.html
ΔιαγραφήΟι πρόσφατες και υπό διεξαγωγή κινητοποιήσεις με πρωτοβουλία των αγροτών, προσλαμβάνοντας μια πρωτόγνωρη έντση σε μέγεθος και αποφασιστικότητα, αποτέλεσαν για τον γράφοντα μια ευχάριστη έκπληξη πρώτου μεγέθους, όχι μόνον βάσει ποσοτικών, αλλά κυρίως ποιοτικών κριτηρίων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πρώτη μου επαφή με αυτές τις διαδικασίες έγινε τυχαία μέσω μιας βιντεοσκόπησης τού Μάριου, με τον συνταρακτικό τίτλο "Το πάνε για επανάσταση οι αγρότες". Ενώ η σχετική αναφορά γίνεται στο τέλος αυτής τής βιντεοσκόπησης, τα κλικ επεφημίας σε αυτό έπεφταν βροχή, καθόσον το παρακουλουθούσα. Ενώ η εκδήλωση επεφημίας αποτελούσε πολύ μεγάλο ποσοστό επί των θεάσεων, ο ρυθμός εκδήλωσης επεφημίας ήταν πρωτόγνωρος για τα πλαίσια τού youtube. Αυτές δεν καταγραφόντουσαν μια προς μια, αλλά η αύξηση τού αριθμού πάνω από το χέρι αυξανόταν μονίμως εντός δευτερολέπτων με μέσο όρο πέντε μονάδες. Η ραγδαία αυτή αύξηση με οδήγησε στο συμπέρασμα, ότι αυτή είχε αφορμή τον τίτλο τής βιντεοσκόπησης, που ανταποκρινόταν με έμφαση στις διαθέσεις των θεατών. Ο όρος "επανάσταση" έμοιαζε να οδηγεί σε συναισθηματική φόρτιση μεγάλου μέρους των θεατών, εκδηλώνοντας μια νέου τύπου αντίδραση, διαδικασία που με οδήγησε να παρακολουθήσω προσεκτικά τα βίντεο των ανταποκρίσεων από τούς χώρους των κινητοποιήσεων. Έτσι διαπίστωσα, ότι πέραν τής συναισθηματικής φόρτισης που προκάλεσε ο συγκεκριμένος όρος, καταγράφοταν πλέον μια ποιοτικά νέα δυναμική στο κοινωνικό γίγνεσθαι, που αφορούσε ΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗ τού ρόλου τής ενότητας στην βάση.
Επί τού προκειμένου αξίζει να αναφερθεί, ότι αυτή η νέα συνειδησιακή ποιότητα, δεν εμφανίστηκε αίφνης εξ ουρανού, αλλά αποτελεί συνέχεια συγκεκριμένων ζυμώσεων που έχουν προηγηθεί. Χαρακτηριστική είναι η επιλογή και η δημόσια τοποθέτηση τής κυρίας Μαρίας Καρυστινού, η οποία ηγείται των κινητοποίησεων ενάντια στο έγκλημα των Τεμπών, ότι "δεν σκοπεύει να οργανώσει κάποιο νέο κόμμα, αλλά πρόκειται να εντείνει τις πολιτικές της παρεμβάσεις".
΄Έτσι καταγράφεται η ετοιμότητα ενός πολύ σημαντικού προσώπου, που συμμετέχει με έμφαση στην διαμόρφωση τής κοινωνικής δυναμικής, ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΕΙ ΑΥΤΗ ΣΕ ΠΛΑΙΣΙΑ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΠΟΛΥΔΙΑΣΠΑΣΗ, ΔΙΕΜΒΟΛΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΛΟΒΟΤΟΜΗΣ, ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΣΜΟ.
Με αυτό τον τρόπο καταγράφεται έμπρακτα ΜΙΑ ΝΕΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ. Αυτή εστιάζεται στην ανάπτυξη ενός κοινωνικού χειμμάρρου διαμαρτυρίας, που δεν χειραγωγείται πλέον από κομματικά κατεστημένα.
Πού μπορεί να οδηγήσει μεσοπρόθεσμα όμως μια τέτοια στρατηγική και ποιές είναι οι προοπτικές, που αυτή μπορεί να δομήσει; Αυτό το ζήτημ θέτει ο φίλτατος Φούφοτος (μαζί με άλλα πολύ αξιόλογα) γράφοντας στο πρώτο σχόλιο αυτής τής ανάρτησης" Έχω την εντύπωση ότι το χάος θα ήταν χρήσιμο για την βάση" . Οπότε επιθυμώ να καταθέσω κάποιες σκέψεις σχετικά σε τποθέτηση στο σχόλιο τού αγαπημένου φίλου, που πρόκειται να ακολουθήσει.
Συνεχίζεται...
Συνέχεια προηγούμενου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην συνέχεια ακολουθεί το απόσπασμα από το "Περί Φύσιος" τού Ελεάτη φιλοσόφου Παρμενίδη, που αφορά την λοβοτομή, ως μια πρώτη αναφορά στο έργο αυτό, ενώ σύντομα θα γίνει και εκτενής σχολιασμός του. Ειδικά αυτό το χωρίο είναι το μόνον από το συνολικό έργο, που έχει διασωθεί μόνον σε λατινική μετάφραση (Εκδόσεις ΖΗΤΡΟΣ) οπότε κατατίθεται σε νεοελληνική μετάφραση.
"Όταν η γυναίκα και ο άνδρας αναμιγνύουν τα σπέρματα τού έρωτα,
η δύναμη που σχηματίζεται στις φλέβες από διαφορετικό αίμα,
αν διατηρεί την καρτάλληλη αναλογία, καλοκτισμένα σώματα παράγει.
Διότι , αν οι δυνάμεις αντιμάχονται όταν τα σπέρματα αναμιγνύονται
και δεν σχηματίζουν ενότητα στο σώμα, το γεννημένο από διπλό
σπέρμα φύλο, συχνές και δεινές ταλαιπωρίες θα βασανίσουν".
Στο πόνημα, το οποίον έχει γραφτεί με την χαρακτηριστική για την διατύπωση φιλοσοφίας από Προσωκρατικούς φιλοσόφους μορφή ποίησης, οι διατυπώσεις έχουν συμβολικό χαρακτήρα. Η αντίστοιχη διδασκαλία έχει μυστικό χαρακτήρα και απευθύνεται σε εκείνους που είναι εις θέσιν να την ερμηνεύσουν. Το πόνημα αποτελείται από ροή συμβολικων αναφορών σχετικά με την λογική, την διαίσθηση, την γνώση, την εμπειρία και την προσέγκιση τής αλήθειας. Αντίστοιχη μορφή διατυπώσεων ακολουθεί συχνά και ο Πλάτων, ακολουθώντας τα ίχνη των προκατόχων του, όπως συμβαίνει πχ. στον Διάλογο "Φαίδρος", όπου γίνεται αναφορά στον "ηνίοχο" και στους "δυο ίππους", που συμβολίζουν το λογικό και το θυμικό μέρος τής ψυχής, χωρίς οι αναφορές τού Πλάτωνος να αφορούν τα όποια "πράσινα άλογα".
Οι ερμηνεία αυτών των κειμένων δεν είναι διόλου εύκολη υπόθεση. Και όποιος εκλάβει αυτολεξεί τις αντίστοιχες διατυπώσεις, καταλήγει σε ανόητα συμπεράσματα. Οι πανεπιστημιακοί καθηγητές, που σχολιάζουν το συγκεκριμένο εκδοτικό των εκδόσεων ΖΗΤΡΟΣ, παραθέτουν μεγάλο αριθμό σχολιασμών τού κειμένου τού Παρμενίδη από αρχαίους φιλοσόφους, όπως ο Ζήνων και ο Αέτιος, καθώς και ερμηνευτικά σχόλια Ευρωπαίων λογίων. Όμως κανείς εξ αυτών δεν ερμηνεύει το συγκεκριμένο χωρίον, το οποιον αποτολμά να ερμηνεύει ο γράφων έδώ, ανάγοντάς το στην λοβοτομή, πέρα από κάθε αυτολεξί παραπομπή στην γεννετήσια επαφή μεταξύ των δυο φύλων και στις οποιες συνέπειές της στην γέννηση τέκνων .
Εξ άλλου, στην αρχή τού ποιήματος, ο Παρμενίδης τονίζει, ότι αυτός που τολμά να διασχίσει το κατώφλι προς την περιοχή τής Αλήθειας, θα τον μυήσει σε αυτήν η Θεά, που τον προσμένει. Εκεί θα φτάσει αυτός ανεβασμένος σε άρμα, που οδηγούν οι κόρες τής νύκτας. ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΤΩΦΛΙ ΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΟΥ ΑΡΜΑΤΟΣ ΤΡΙΖΟΥΝ. Και όπως μού ερμήνευσε αυτούς τούς τριγμούς προ ημερών κάποιος λίαν αξιόλογος φίλος, που είναι πνευματικός διδάσκαλος στον χώρο του και λάτρης τής αρχαίας Ελληνικής Φιλοσοφίας σε μια συζήτηση μεταξύ μας, που μού ζήτησε να τού πω τις απόψεις μου για το ποίημα, "δεν μπορεί να φθάσει κάποιος στην αλήθεια, εάν η καρδιά δεν υποστεί ένα ρήγμα, από το οποίον αναβλύζει το αίμα της".
Φίλε Διονύση,
Διαγραφήσε ευχαριστώ ξανά για τις διευκρινήσεις και τις πρόσθετες απόψεις. Η λέξη "Επανάσταση" είναι, όπως θα έχεις προσέξει και παλαιότερα στον Διόδοτο, μια λέξη που ζητάει λυσσαλέα να γίνει πραγματικό γεγονός.
Ο σχολιαστής στον οποίο αναφέρθηκες, δεν λέγεται Φούφοτος. Εγώ τον ονόμασα έτσι. Αν και αξιόλογο το σχόλιό του, γι αυτό και άλλωστε το ανάρτησα, ήρθε εντελώς ανώνυμο. Και τα εντελώς ανώνυμα με εξοργίζουν αφάνταστα, εφόσον υπάρχει πλέον και επισήμανση στην κορυφή του μπλογκ για αυτά. Τα διαγράφω χωρίς δεύτερη σκέψη, αλλά αν κάνουν σε κάτι κλικ, τα αναρτώ με αυτό το όνομα.
Να μπεις στο ημέηλ σου, σού έστειλα κάτι.
Καλό ξημέρωμα αδελφέ!
Φίλτατε Κώστα,
Διαγραφήαν και σε νεαρή ηλικία συμμετείχα ενεργά σε οργάνωση, που προπαγάνδιζε την επαναστατική ανατροπή, στην μετέπειτα πορεία προσλαμβάνω με σκεπτικισμό αυτό το πρόθεμα.
Στην διάρκεια τής ιστορίας, οι επαναστάσεις που εκδηλώθηκαν, ήσαν είτε δοτές, ελεγχόμενες από αλλότρια κέντρα, είτε είχαν πραξικοπηματικό χαρακτήρα και έγιναν από οργανισμούς που διέθεταν ήδη ισχυρή οργανωτική βάση, όπως κύκλοι τού στρατού, των σωμάτων ασφαλείας (πχ. "επανάσταση" τού 1917 στην Ρωσία) ή ιερατεία (πχ. η περίπτωη τού Ιράν) είτε, στον βαθμό που είχαν άδολες προθέσεις, συνήθως αλλοτριώθηκαν από εγκάθετους στην πορεία. Εννοείται, ότι παρόλα αυτά, εάν εκδηλωνόταν κάποια επαναστικού χαρακτήρα ανατροπή στην Ελλάδα, κάθε άλλο παρά θα τις απέδιδα εκ προοιμίου αρνητικού πρόσημο.
Από τις επιγνώσεις που απέκτησα στην πορεία, κατέληξα στο συμπέρασμα, ότι η βάση επιβολής των αντικοινωνικών συστημάτων είναι η κοινωνική συναίνεση, η κοινωνική ανοχή και "ο φόβος μπροστά στο κατώφλι" εν όψει μιας ριζικής ανατροπής. Εάν αρθεί από την κοινωνία ΕΝΕΡΓΑ η συναίνεση απέναντι στο κατεστημένο, αυτό χάνει την βάση επιβολής του. Κλασσικό πρόσφατο παράδειγμα είναι ο αγώνας ενάντια στα ενέσιμα δηλητήρια, μέσω τού οποίου ματαιώθηκε αυτή η επιβολή για το 1/3 τής κοινωνίας. Εάν η αμφισβήτηση ήταν καθολική, το μέτρο αυτό θα είχε ματαιωθεί. Η κοινωνία γενικώς αποτελείται από 10% αφυπνισμένους (με έντονα στην τρέχουσα φάση αύξηση τού ποσοστού) 60% παθητικούς ανθρώπους, που προσπαθούν να ελιχθούν μέσα στα πλαίσια τού συστήματος και 30% περίπου καθίκια, που συνδράμουν φανερά ή καλυμμένα το σύστημα.
Η διαδικασία μιας πολιτικής ανατροπής με μακροπρόθεσμες συνέπειες εδράζεται εν δυνάμει πρωτίστως σε πνευματικά δεδομένα, δευτερευόντως σε νοητικά, κατά τρίτο λόγο σε συναισθηματικά δεδομένα και όλα τα πρακτικά δεδομένα έπονται. Η πνευματική και νοητική ανασυγκρότηση τής κοινωνίας αποτελεί τη βάση μιας επερχόμενης απελευθέρωσης. Για την συναισθηματική φόρτιση φροντίζει το ίδιο το κατεστημένο με την ολομέτωπη επίθεση ενάντια στην κοινωνία, που εφαρμόζει στην φάση τής ολοκληρωτικής σήψης του. Όσο αφορά τα πρακτικά μέτρα, δεν αντίθεμαι κατ' αποκοπήν στην εφαρμογή υλικής βίας. Εξ άλλου, οι αποκλειμοί (μπολόκα) σε κεντρικές αρτηρίες, συγκοινωνικούς κόμβους και κέντρα μεταφορών, επιβάλλουν πρακτικές, που αντιτίθενται έμπρακτα στην κρατική αυθαιρεσία.
Μια επανάσταση υπό την γενική έννοια μπορεί να επιβληθεί και από τμήμα τής κοινωνίας που αποτελεί μειοψηφία της, δεδομένου ότι η επιτυχής εφαρμογή υλικής βίας δεν υπόκειται αναγκαία στην πλειοψηφική ποσόστοση. Εγώ θεωρώ πολύ πιο αποτελεσματικό, το τράβηγμα τού χαλιού κάτω από τα πόδια τής εξουσίας. Αυτή η διαδκασία προϋποθέτει σθεναρή κοινωνική ομοψυχία, ωριμασμένη συνειδητότητα, άκρα αποφασιστικότητα και ετοιμότητα αυτοθυσίας. Γι αυτό κρίνω, ότι τα πρακτικά μέτρα που επιβάλλουν σε πρωτόγνωρο βαθμό οι τρέχουσες εξεγερσιακές διαδικασίες, είναι λιγότερο σημαντικά από την συναίσθηση τής ενότητος στην βάση που εκδηλώνεται στις κινητοποιήσεις, όπως αυτή με καλπάζοντα ρυθμό διογκούται.