«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Παρασκευή 3 Απριλίου 2020

H Βρετανία επιστρέφει τα Γλυπτά του Παρθενώνα στην Ελλάδα!

«Τα  Γλυπτά του Παρθενώνα ήταν το μεγαλειώδες τμήμα του ναού της Αθηνάς –ενός μνημείου που στέκει επί 2.500 χρόνια στην κορυφή της Ακρόπολης. Είναι ένα από τα πιο σημαντικά κτήρια στην παγκόσμια ιστορία και ανεγέρθηκε το 447 π.Χ. αφού οι Έλληνες είχαν απωθήσει τις στρατιές των Περσών-. Τώρα γυρίζουν στην Ελλάδα ,με την βοήθεια και της Αυστραλίας



Τα Γλυπτά του Παρθενώνα επιστρέφουν μόνιμα στην Ελλάδα. Το βρετανικό Μουσείου υπέκυψε, τελικά, στις πολύχρονες πιέσεις, που ξεκίνησαν πριν δεκαετίες από την Μελίνα Μερκούρη και δέχθηκε να επιστρέψει τα Γλυπτά στην Ελλάδα.

Οι Βρετανοί υποστηρίζουν ότι ο Έλγιν πήρε νόμιμα τα Γλυπτά στην Ελλάδα και δεν πρόκειται για «κλοπή».
«Αποτελούν Μνημείο της Παγκόσμιας Κληρονομιάς» λέει το Μουσείο και συμπληρώνει ότι «τα προστάτευσε».
«Τώρα πια όμως με το Μουσείο της Ακρόπολης θα είναι ασφαλή στην Ελλάδα και θα τα επιστρέψουμε σπίτι τους» τονίζεται.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σθεναρά υπέρ της επιστροφής των Γλυπτών στην Ελλάδα στάθηκε όλα αυτά τα χρόνια και η Αυστραλία.

Η βρετανική εφημερίδα Independent έγραψε σχετικά:

«Τα  Γλυπτά του Παρθενώνα ήταν το μεγαλειώδες τμήμα του ναού της Αθηνάς –ενός αρχαίου μνημείου που στέκει επί 2.500 χρόνια στην κορυφή της Ακρόπολης. Είναι ένα από τα πιο σημαντικά κτήρια στην παγκόσμια ιστορία και ανεγέρθηκε το 447 π.Χ. αφού οι Έλληνες είχαν απωθήσει τις στρατιές των Περσών– μια εξαιρετική στιγμή στην ιστορία η οποία άνοιξε τον δρόμο για την άνθηση της δημοκρατίας, του κράτους δικαίου, της φιλοσοφίας, της ηθικής, του θεάτρου, της τέχνης και της αρχιτεκτονικής στον δυτικό πολιτισμό. Διάφοροι εισβολείς και κατακτητές ήρθαν και παρήλθαν, όμως όλοι κοίταζαν με δέος το κάλλος του Παρθενώνα και τον άφησαν άθικτο.

Ακόμη και οι Ναζί δεν επιδίωξαν να κλέψουν από τον Παρθενώνα τους θησαυρούς του. Αντί γι’ αυτό ύψωσαν μια γιγάντια σημαία με τη Σβάστικα πάνω από το κτήριο τον Απρίλιο του 1941, όταν άρχισε η γερμανική κατοχή της Ελλάδας. Τον επόμενο μήνα, δύο έφηβοι σκαρφάλωσαν στην Ακρόπολη και την κατέβασαν. Σε μια εποχή που η Γαλλία συνεργαζόταν με τους Ναζί και ο Στάλιν ήταν σύμμαχος του Χίτλερ, αυτή ήταν η πρώτη πράξη αντίστασης από δύο Έλληνες –εμπνευσμένη από την άρνηση του Τσώρτσιλ να υποκλιθεί στον Ναζισμό– που έδειξε στον κόσμο ότι θα υπάρξει αντίσταση στη βεβήλωση της κοιτίδας της δημοκρατίας» σημειώνει επίσης ο αρθρογράφος.

«Το 1801 η Βρετανία έγινε η μόνη χώρα στην Ιστορία που επιτέθηκε απ’ ευθείας στον Παρθενώνα, όταν ένας βρετανός αξιωματούχος έστειλε εργάτες με τσεκούρια, βαριές και πριόνια για να κόψουν και να πάρουν τα ωραιότατα
αγάλματα θεών, ανθρώπων και αλόγων από το πάνω μέρος των τοίχων του Παρθενώνα.

Τώρα εκτίθενται στο Βρετανικό Μουσείο αφού τα λεύκαναν ανίδεοι έφοροι — παρόλο που ο Παρθενώνας, όπως όλοι οι ναοί της εποχής, ήταν βαμμένος με ζωηρά χρώματα.

Ο Τόμας Μπρους, ο έβδομος κόμης του Έλγιν, ήταν πρεσβευτής στην Κωνσταντινούπολη στη διάρκεια της Οθωμανικής κυριαρχίας στις αρχές του 19ου αιώνα. Σκωτσέζος στρατιωτικός και ακόλαστος, είχε κολλήσει σύφιλη εξαιτίας της οποίας είχε πέσει η μύτη του. Έστειλε έναν πράκτορα στην Αθήνα για να κλέψει τα μάρμαρα και δωροδόκησε τον Οθωμανό κυβερνήτη της πόλης, ο οποίος υπέθεσε ότι ο Λόρδος Έλγιν είχε καλό όνομα στην Οθωμανική Αυτοκρατορία και ότι είχε τις ευλογίες της για την κλοπή.

Το Βρετανικό Μουσείο και διαδοχικοί βρετανοί υπουργοί προσποιήθηκαν πως υπήρχε επίσημο έγγραφο –ένα φιρμάνι– που είχε δοθεί από τους Οθωμανούς στον Έλγιν, αλλά ουδείς κατάφερε ποτέ να βρει κάποιο αντίγραφο είτε στα οθωμανικά αρχεία είτε στα χαρτιά του Έλγιν. Όταν προκλήθηκε από έρευνα του Κοινοβουλίου αφού επέστρεψε στο Λονδίνο, είχε κομπάσει για μια ιταλική μετάφραση του οθωμανικού εγγράφου, αλλά ουδέποτε την παρουσίασε» γράφει ο ΜακΣέιν.

«Τώρα, σ’ ένα νέο βιβλίο για ένα από τα χειρότερα στην Ιστορία παραδείγματα εγκεκριμένης από το κράτος κλοπής έργων τέχνης και πολιτιστικού βανδαλισμού, ο Τζέφρι Ρόμπινσον, δικηγόρος που ασχολείται διεθνώς με τα ανθρώπινα δικαιώματα, εξετάζει ενδελεχώς κάθε δήλωση και ψέμα που ειπώθηκαν από τον Έλγιν και κατά τους δύο αιώνες της δικαιολόγησης από το βρετανικό κράτος της λεηλασίας των Μαρμάρων του Παρθενώνα.
Αισθάνεσαι ντροπή όταν το διαβάζεις. Ο λόρδος Βύρων, ο οποίος πέθανε πολεμώντας για την ανεξαρτησία της Ελλάδας το 1824, καταδίκασε τον Έλγιν με τη φράση: «Χωρίς μύτη ο ίδιος, φέρνει εδώ μορφές χωρίς μύτη για να δείξει τι έχει κάνει ο χρόνος και τι η σύφιλη».

Η βρετανική κυβέρνηση επίσης αντιμετώπισε τον Έλγιν με περιφρόνηση για την κλοπή, πληρώνοντάς τον μόνο το μισό ποσό από τις 75.000 στερλίνες που κόστισε να αποκοπούν τα μάρμαρα με τα τσεκούρια και να σταλούν στο Φόρεϊν Όφις.

Έκτοτε διαδοχικές βρετανικές κυβερνήσεις κωφεύουν στις εκκλήσεις του ελληνικού λαού να του επιστραφεί η τέχνη του με τον ίδιο τρόπο που η λεία των Ναζί επιστράφηκε στους δικαιωματικούς ιδιοκτήτες της.
Η Μελίνα Μερκούρη, η ηθοποιός και πρωταγωνίστρια της ταινίας Ποτέ την Κυριακή, απηύθυνε έκκληση για την επιστροφή των Μαρμάρων όταν έγινε υπουργός Πολιτισμού της Ελλάδας στα χρόνια του ’80. Η Μάργκαρετ Θάτσερ, τότε πρωθυπουργός της Βρετανίας, απάντησε “Ποτέ καμιά ημέρα”. Τώρα έχουμε έναν αυτοανακηρυχθέντα κλασικιστή και Φιλέλληνα στον αριθμό 10 της Ντάουνινγκ Στριτ. Όμως η ιδέα ότι ο Μπόρις Τζόνσον θα κάνει το σωστό για τους Έλληνες προκαλεί γέλια».

Και ο βρετανός αρθρογράφος, κλείνοντας την αναφορά του στην ιστορία των Μαρμάρων του Παρθενώνα γράφει: «Στη Γερμανία, ο Χάρτμουτ Ντόργκερλιχ, διευθυντής του Humboldt Forum, επιμένει ότι η “λεηλατημένη τέχνη πρέπει πάντα να επιστρέφεται”. Ωστόσο ο Χάρτβεγκ Φίσερ, ο Γερμανός διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου, έχει άλλες ιδέες και περιέγραψε τη λεηλασία του Παρθενώνα από τον Έλγιν ως “δημιουργική τέχνη”.

Κάποια μέρα το αγγλικό κατεστημένο θα αναγνωρίσει το άδικο που έκανε στην Ελλάδα αποκόπτοντας κάποια από τα ωραιότερα έργα τέχνης από το σπουδαιότερο κτήριο του κόσμου, λευκαίνοντάς τα και αφήνοντάς τα σε μια ανήλιαγη αίθουσα στο Λονδίνο».

Τελικά το άδικο αναγνωρίστηκε.


neoskosmos.com

 

10 σχόλια:

  1. "Ακόμη και οι Ναζί δεν επιδίωξαν να κλέψουν από τον Παρθενώνα τους θησαυρούς του. Αντί γι’ αυτό ύψωσαν μια γιγάντια σημαία με τη Σβάστικα πάνω από το κτήριο τον Απρίλιο του 1941, όταν άρχισε η γερμανική κατοχή της Ελλάδας. Τον επόμενο μήνα, δύο έφηβοι σκαρφάλωσαν στην Ακρόπολη και την κατέβασαν."

    Πιο κάτω εννοείται δεν άντεξα να διαβάσω άλλες κομμουνιστικές γελοιότητες!
    Το άρθρο του φίλου του Λευτεράκη , που δημοσίευσε η Φιλονόη και αναφέρεται στα Ελγίνεια και τους Εβραίους το έχετε υπόψιν σας, απο ότι μου έχετε γράψει παλαιότερα.
    Το ότι μια πασοκογουμαν κομμμουνίστρια και οεπίσης αριστερός σύζυγός της ,ξεκίνησαν την ιστορία με τα Ελγίνεια , πως σας ακούγεται;

    Καλό είναι να ακούμε τους ειδικούς. Ετσι δεν λένε οι "μενουμεσπιτάκηδες";
    Διαβάστε λοιπόν τι γράφουν , ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΔΙΚΟΙ , όσοι ξέρουν ιστορία!

    "Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΙΑΜΕΠ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΛΛΑΔΑ Μέρος Β΄

    Ευρισκόμεθα, όπως βεβαίως θα θυμούνται οι προσεκτικοί αναγνώστες μας, στο έτος 1983. Δύο χρόνια έχουνε κιόλας περάσει αφότου το ΠΑΣΟΚ ανέβηκε, χάρη στην υποστήριξη του Κωνσταντίνου Καραμανλή (του θείου), στην εξουσία και μπόρεσε έτσι να αλλάξει τα φώτα της Ελλάδας. Ο Ελληνικός Λαός όμως πανηγυρίζει: Επιτέλους η Δημοκρατία –έστω και εξ Αμερικής- επέστρεψε στη χώρα όπου γεννήθηκε! …

    ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΒΟΜΒΑ: ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΤΑΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ – ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ ΚΑΟΥΡΑΣ ΜΕΛΙΝΑΣ – ΝΤΑΣΕΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΓΙΝΕΙΑ ΜΑΡΜΑΡΑ (ΕΛΙΑΜΕΠ 7)

    http://mapysak.blogspot.com/2016/01/blog-post_26.html
    Υ.Γ.
    Στον ιστότοπο της φιλονόης οι σελίδες αυτές , στις οποίες παραπέμπει το άρθο
    https://filonoi.gr/2011/03/09/mpampinioths-kores-kai-sympetheroi-eliamep-6-enhmerosis/
    “Στὴν τοποθεσία αὐτὴν δὲν βρέθηκε τίποτε”
    Μήπως φαντάζεται κανείς γιατί εξαφανίστηκε το άρθρο που απαντά στον διακαή πόθο των Ελλήνων να επιστραφούν τα Ελγίνεια;

    ΔΕΞΙΑ ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΜΕ ΝΟΜΙΣΜΑ ΕΘΝΙΚΟΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρόσεξα κι εγώ ότι δεν ξέχασε να αναφερθεί στην τεκνατζού. Μόνο που βρωμάει πολύ αυτή η ιστορία. Εκτός του ότι παπαγάλιζε τότε ελεγείες περί των γλυπτών, όπως τίς είχε ξεσηκώσει από τον Καβάφη, τον πρώτο πραγματικό αγωνιστή με δεκάδες επιστολές του προς τους Άγγλους, για να επιστραφούν τα μάρμαρα, ο Καβάφης πάλευε για όλα τα εκθέματα. Η τεκνατζού όμως είχε φαγωθεί περισσότερο για τμήματα από τις μετόπες του Παρθενώνα. Όχι επί συνόλου των κλεμμένων. Γιατί..; Γιατί το τσουλάκι η Γεφυραία, ήταν εντεταλμένη να απαιτεί τα συγκεκριμένα, τα οποία επιβεβαιώνουν με παραστάσεις τους την συνεχή παρουσία των γεφυραίων φοινικ-οβριών στην Αττική, που τούς συνιστούσαν, κατ' αυτούς, Έλληνες. Το αιώνιό τους πρόβλημα και κόμπλεξ να αποδείξουν ότι ανέκαθεν ήταν συνιδιοκτήτες του πολιτισμού μας.

      Διαγραφή
    2. Χμ.. μόλις τώρα διάβασα κι αυτό της Φιλονόης που μάς έδωσες αγαπητέ Δ.Ελλάς. Με επιβεβαιώνει, απλώς με άλλη διατύπωση. Σε ευχαριστώ πολύ για τον σύνδεσμο!

      Διαγραφή
    3. Συνιδιοκτήτες;
      Προσέξτε ,έλεγε ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κυρός Χριστόδουλος , να μην σας πάρουν τα πρωτεία.

      Συνιδιοκτήτες είπατε;
      Δηλαδή οι ιδρυτές του κομμουνισμού θέλουν να αρπάξουν την κληρονομιά μας;
      Και εμείς, εμείς τι κάνουμε; Τραγουδάμε χωρίς να καταλαβαίνουμε πως εννοούν ...ΣΥΝΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ;;;

      "Αυτό το χώμα είναι δικό τους και δικό μας, δεν μπορεί κανείς να μας το πάρει;"
      (Ποίων δηλαδή;
      Ελλήνων και Εβραίων;
      Η καπιταλιστών και εργατών;)

      Οπως λέτε και εσείς έχουμε φάει πολύ σανό!
      Οσοι ακόμα αριστεροί , καταλαβαίνουν τι τραγουδάνε;
      Ο μικη μαους λέτε να μην ήξερε ποίο το βαθύτερο και κρυφό μήνυμα του τραγουδιού αυτού; Σίγουρα το ήξερε! Και όμως ακόμα και σήμερα υπάρχουν Ελληνες που τραγουδούν μαζύ του! Που τον βάζουν μπροστάρη στους ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΑΓΩΝΕΣ!

      Μήπως αυτό το θέμα (με τα ελγίνεια) είναι το κλειδί ινα κατανοήσουμε ΤΙ ΕΣΤΊ ΑΡΙΣΤΕΡΑ και τελικά γιατί τόσο μίσος οι αριστεροί με τον Ελληνοχριστιανικό πολιτισμό μας και εμάς τους Ελληνες;
      Για να κατανοήσουμε γιατί επετέθησαν με τέτοιο μίσος εναντίον μας μετά την αποχώρηση των Γερμανών;
      Για να κατανοήσουμε γιατί επιθυμούν διακαώς να αρπάξουν την γη των προγόνων μας μέσω της μαρξιστικής προλεταριακής αμπελοφιλοσοφίας;

      Υ.Γ.
      Αρχαίοι Εβραίοι Γεφυραίοι κλπ. υπάρχουν; Δεν έχουν εξαφανιστεί;
      Οι εμφανιζόμενοι ως τέτοιοι , ιδρυτές του κομμουνισμού,πρέπει να ξεσκεπαστούν!

      Υ.Γ.
      Ο παρακάτω σύνδεσμος της Φιλονόης ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΕ!

      https://filonoi.gr/2011/03/09/mpampinioths-kores-kai-sympetheroi-eliamep-6-enhmerosis/
      Ισως ο φίλος σας ο Μεταξάς να ξέρει γιατί!

      ΔΕΞΙΑ ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΜΕ ΝΟΜΙΣΜΑ ΕΘΝΙΚΟΝ

      Διαγραφή
    4. Η Φιλονόη έχει σβήσει κάθε ανάρτηση ροής/ενημέρωσης. Άφησε μόνο κάποια θέματα πολιτισμικού και ιστορικού ενδιαφέροντος νομίζω.

      Όσο για τούς Γεφυραίους .. ναι, υπάρχουν ακόμα. Και οι οικογένειες αυτές γνωρίζουν καλά την γραμμή αίματός τους από την αρχαιότητα. Γεφυραίοι είναι πολλές γνωστές σημερινές αθηναϊκές οικογένειες, όπως οι Λαμπρακαίοι και οι Μερκουραίοι (της Μελίνας). Οι τελευταίοι δε, έχουν στην ιδιοκτησία τους τρία τέσσερα ολόκληρα οικοδομικά τετράγωνα γύρω από την Μητρόπολη Αθηνών.

      Διαγραφή
  2. Ξυπνήστε με!!
    Όνειρο ζω!!


    Τα γλυπτά του Παρθενώνα,που λεηλατησε η πουστρα ο Έλγιν γυριζουν στη χωρα του φωτός??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ μου μήπως είναι πρωταπριλιάτικο;;;;;;
    δπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. To σάιτ "Νέος Κόσμος" είναι ελληνικό σάιτ της Μελβούρνης. Υποψιάζομαι ότι το άρθρο μπορεί να ήταν πρωταπριλιάτικο αστείο, εφόσον δημοσιεύτηκε 1 Απριλίου. Γιατί τα μόνα στοιχεία στο θέμα που έχω βρεί ως πρόσφατα, είναι αυτά:

    https://www.offsite.com.cy/eidiseis/ellada/syzitisi-gia-ta-glypta-toy-parthenona-sti-boyli-ton-koinotiton

    https://www.lifo.gr/now/world/270751/vretaniko-moyseio-nai-stin-epistrofi-arxaiotiton-alla-oxi-ton-glypton-toy-parthenona

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΑ ΓΛΥΠΤΆ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΤΗΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗΣ ΘΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΠΙΣΩ ΣΤΟΝ ΒΡΑΧΟ ΤΗΣ ΗΘΟΝΟΗΣΗΣ.

    ΜΑ ΒΡΕ ΡΙΤΑ ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ;ΞΕΡΩ 'ΓΩ;ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΊΒΥΛΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΨΙΘΥΡΊΖΕΙ ΤΑ ΜΕΛΛΟΥΜΕΝΑ,ΙΣΩΣ...

    ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΑΠΛΩΣ,ΟΧΙ!!!
    ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΝΕ ΓΙΑ ΣΥΓΧΏΡΕΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΜΕ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΕΞΟΔΑ.ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΎΝ ΝΑ ΚΑΜΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟΙΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ " MERCOURIO" ΒΕΝΕΤΊΑΣ ΠΟΥ ΘΑΦΤΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΟΥΣΤΑΝΙ ΤΗΣ ΛΙΛΙΘ ΛΑΜΑΣΘΟΥ,ΑΠΑΞΙΩ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΣΕ ΘΗΛΥΚΑ ΣΑΤΑΝΙΣΤΙΚΑ ΑΝΩΜΑΛΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διάβασε και την συζήτηση που προέκυψε πιο πάνω, με τον κο ΔΕΞΙΑ ΕΛΛΑΣ.

      Διαγραφή