«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2022

Ω Π Α ......??!!!!! - Τα Άλιεν της Σιγκούρνι Γουίβερ (Ρίντλεϊ Σκωτ).. και τα Γκρέμλινς του Στίβεν Σπίλμπεργκ....?? ---- Ό Χ Ι !!! ... Αυτά βρίσκονται σε καθεδρικό ναό από το 1.500 μ.Χ. ..!!!!!

Ερπετοειδή πλάσματα στην πρόσοψη του καθεδρικού ναού "Santa Iglesia Catedral Basílica de San Antolín" στην ισπανική πόλη Palencia


Ερπετοειδή πλάσματα στην πρόσοψη ενός καθεδρικού ναού; 

Ο γοτθικός καθεδρικός ναός που ονομάζεται "Santa Iglesia Catedral Basílica de San Antolín" στην ισπανική πόλη Palencia έχει δύο μάλλον αινιγματικές φιγούρες πάνω από μία από τις πέντε εισόδους που ήταν προσαρτημένες στην πύλη ως διακόσμηση.
Στην πραγματικότητα μοιάζουν σαν να έχουν βγει κατευθείαν από μια από τις ταινίες του Alien, δίνοντας την εντύπωση ότι πρόκειται είτε για κάποιο περίεργο αστείο από τους αρχιτέκτονες είτε για ένα κρυφό μήνυμα.

Η κατασκευή του καθεδρικού ναού ξεκίνησε το 1321 και ολοκληρώθηκε το 1504. Η χορωδία του καθεδρικού ναού χτίστηκε ακριβώς πάνω από την κρύπτη του San Antolín, για την οποία ο θρύλος λέει ότι τα λείψανα του μάρτυρα και Βησιγότθου πρίγκιπα της Narbonne Antolín φυλάσσονται στην κρύπτη.

Πέθανε στην Τουλούζη στα τέλη του 5ου αιώνα και ο βασιλιάς των Βησιγότθων Wamba έχτισε γι' αυτόν αυτή την κρύπτη στην Παλένθια το 672. Ο San Antolín (Antoninus de Pamiers) έγινε επίσης ο προστάτης άγιος της πόλης.

Η εξωτερική αρχιτεκτονική του καθεδρικού ναού είναι υστερογοτθική και στο εσωτερικό του αναμειγνύονται στοιχεία υστερογοτθικού, ισαβελλικού, πλατερίσιου (Plateresque)και αναγεννησιακού ρυθμού.

[Το Plateresque , που σημαίνει «με τον τρόπο του αργυροχρυσοχόου» ( η plata είναι ασήμι στα ισπανικά ), ήταν ένα καλλιτεχνικό κίνημα, ιδιαίτερα αρχιτεκτονικό , που αναπτύχθηκε στην Ισπανία και τα εδάφη της , το οποίο εμφανίστηκε μεταξύ της ύστερης Γοτθικής και της πρώιμης Αναγέννησης στα τέλη του 15ου αιώνα, και εξαπλώθηκε στους επόμενους δύο αιώνες.Το Plateresque θεωρείται μέχρι σήμερα αναγεννησιακό στυλ από πολλούς μελετητές.

Το ύφος της Ισαβέλλας, που ονομάζεται επίσης γοτθικό Ισαβέλλα ( ισπανικά : Gótico Isabelino ) , ή Καστιλιάνικο ύστερο γοτθικό , ήταν το κυρίαρχο αρχιτεκτονικό στυλ του Στέμματος της Καστίλλης κατά τη διάρκεια της βασιλείας των Καθολικών Μοναρχών , της Βασίλισσας Ισαβέλλας Α' της Καστίλης και του Βασιλιά Φερδινάνδου Β' της Αραγονίας. στα τέλη του 15ου έως τις αρχές του 16ου αιώνα. Ο Γάλλος Émile Bertaux ονόμασε το στυλ από τη βασίλισσα Ισαβέλλα]

Παρεμπιπτόντως, φέρει επίσης το παρατσούκλι "ο όμορφος άγνωστος" επειδή, σε αντίθεση με τους άλλους ισπανικούς καθεδρικούς ναούς, έχει μια πολύ απλή εξωτερική πρόσοψη, η οποία τον κάνει να φαίνεται δυσδιάκριτος, αλλά κρύβει υπέροχους θησαυρούς στο εσωτερικό του.

Θέλουμε όμως να ασχοληθούμε περισσότερο με τη λεγόμενη «Πόρτα των Βασιλέων» ή την «Πόρτα του Σαν Χουάν» που οδηγεί στην αυλή «Plaza de Cervantes».

Είναι η μόνη από τις πέντε συνολικά εισόδους που έχει παραμείνει κλειστή για το κοινό από τότε που άνοιξε και είναι ανοιχτή μόνο για βασιλιάδες. Πάνω από αυτή τη γιγάντια πόρτα τοποθετήθηκαν εξαιρετικά μυστηριώδεις φιγούρες.
Είναι δύο συμμετρικά πλάσματα με ανθρώπινο σώμα και δυσανάλογα μεγάλα κεφάλια. Αντικρίζουν ο ένας τον άλλον και αρπάζουν και οι δύο το στέλεχος ενός «λουλουδιού» ανάμεσά τους με την ουρά τους. Υπάρχουν επίσης παράξενες δομές στην πλάτη τους που θυμίζουν μια ραχιαία κορυφή ερπετών. Το τι εννοούν και ποιον υποτίθεται ότι εκπροσωπούν δεν είναι προφανώς γνωστό.

Καθώς οι φιγούρες είναι τοποθετημένες πολύ ψηλά στην εξωτερική πρόσοψη, δεν γίνονται αμέσως αντιληπτές και πρέπει να καταφύγετε σε κιάλια ή το ζουμ μιας κάμερας για να δείτε τις ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες αυτών των δομών.

Υπάρχουν όμως και φιγούρες στην εξωτερική πρόσοψη που μπορείτε να δείτε με γυμνό μάτι και επίσης φαίνονται πολύ μυστηριώδεις. Ένα μεγάλο άγαλμα ήταν στερεωμένο οριζόντια στον εξωτερικό τοίχο, το οποίο φαίνεται να κρατά στα χέρια του μια ασυνήθιστη συσκευή: μια κάμερα! Πώς όμως ο καλλιτέχνης από τον 15ο ή 16ο αιώνα σκέφτηκε την ιδέα να απεικονίσει μια τέτοια τεχνική συσκευή; Σε αυτή την περίπτωση η λύση είναι πολύ απλή. Σχεδιασμένο από τον αρχιτέκτονα Jerónimo Arroyo τον 20ο αιώνα, τιμά τη μνήμη ενός φωτογράφου που έπεσε και πέθανε ενώ εργαζόταν στην οροφή του καθεδρικού ναού.

Βίντεο: Ακόμα πιο περίεργα πλάσματα από τον καθεδρικό ναό «Santa Iglesia Catedral Basílica de San Antolín»

==

από τη σχετική μας ανάρτηση

12 Οκτωβρίου 2022

η Μάχη του Αρμαγεδδώνα έχει ήδη ξεκινήσει... Ο Μπάιντεν αποσαφηνίζει την προειδοποίηση του πυρηνικού «Αρμαγεδδώνα».


http://hellenicrevenge.blogspot.com/2022/10/blog-post_12.html

το γεγονός είναι ότι η Μάχη του Αρμαγεδδώνα έχει ήδη ξεκινήσει
ως άτομα και ως κοινωνία είμαστε παγιδευμένοι στη μέση από τη μεγαλύτερη και πιο καταστροφική σύγκρουση που έχει βιώσει ποτέ η ανθρώπινη φυλή.
Ωστόσο, αυτή η εκδοχή της Μάχης του Αρμαγεδδώνα δεν είναι μια απτή μάχη ανθρώπινης σφαγής και σφαγής που λαμβάνει χώρα στο τοπίο κάποιων περιοχών στη Μέση Ανατολή - όπως είχε προβλεφθεί στο Βιβλίο της Αποκάλυψης.
αυτή η πολύ πραγματική και καταστροφική Μάχη του Αρμαγεδδώνα λαμβάνει χώρα αυτή τη στιγμή στον τομέα της ανθρώπινης συνείδησης -μέσα στον δικό μας νου.
Η Global Elite, αντιπροσωπεύει την απόλυτη αποκρυστάλλωση αρκετών χιλιάδων ετών καταστροφικής επίθεσης στην ανθρώπινη συνείδηση.
Οι ψυχοπαθείς που συναντάμε στη ζωή μας,οι επιστημονικά καθοδηγούμενοι ψυχοπαθείς του Στρατιωτικού Βιομηχανικού Συγκροτήματος, τα ΜΜΕ, οι Big Pharma και η πολιτική -βομβαρδίζουν το μυαλό μας με τα πάντα, από ψυχοφάρμακα μέχρι υποσυνείδητο και νευρογλωσσικό προγραμματισμό με τη μορφή επίσημης εκπαίδευσης (κατήχηση), ψυχαγωγίας και ειδήσεων.
Οι σκέψεις μας δεν είναι δικές μας.
Καθώς η δυαδικότητα εκφράζεται σε όλο τον κόσμο - από αρνητικό στο θετικό, αρσενικό και θηλυκό, φως και σκοτάδι, στο αριστερό και το δεξί ημισφαίριο του εγκεφάλου μας - υπάρχει επίσης μια δυαδικότητα της συνείδησης.
Υπάρχει θετική συνείδηση ​​και αρνητική συνείδηση.
Οι απόψεις μας που θεωρούμε πολύτιμες είναι ως επί το πλείστον κατασκευασμένα παραδείγματα στα οποία πρέπει να «πιστεύουμε» και έτσι μας καθοδηγούν από μικρή ηλικία να υπερασπιζόμαστε κατασκευασμένα πακέτα πεποιθήσεων σαν να είναι αληθινά - ή ως αποτέλεσμα κάποιου φυσικού νόμου του σύμπαντος.
Τίποτα από αυτά δεν είναι πραγματικό
Δεν είναι τίποτα άλλο από έναν αντικατοπτρισμό που μας παρουσιάζεται από τους ψυχοπαθείς μάγους στην κορυφή της πυραμίδας. Μας δίνονται αυτά τα πακέτα πεποιθήσεων για να μαλώνουμε, να τσακωθούμε και να σφάξουμε ο ένας τον άλλον - καθώς η Global Elite (σύστημα ελέγχου) συνεχίζει με τη δική της ατζέντα ενώ εμείς είμαστε τόσο φανατικοί με τις ψευδαισθήσεις του μάγου που ελέγχει.
Σε αντίθεση με ό,τι μας έχουν κάνει όλοι να πιστεύουμε, ήρθαμε σε αυτήν την πραγματικότητα για έναν πολύ μεγαλύτερο σκοπό από το να γίνουμε τροφή για τους θεσμούς του Global Elite Ελέγχου.
ως άνθρωποι είμαστε οντότητες συνείδησης που αυτή τη στιγμή υφίστανται μια βιολογική εμπειρία.
Τεράστιες προσπάθειες - σε εξέλιξη από την εποχή της Βαβυλωνιακής Αυτοκρατορίας - έχουν γίνει από τους ψυχοπαθείς μάγους για να εμποδίσουν αυτή τη συνειδητοποίηση.Γνωρίζουν αρκετά για να μας θεωρούν ζώα στη φάρμα που ονομάζεται γη.
Αυτή η φάρμα δεν είναι τίποτα άλλο από μια ψευδαίσθηση, ένα κομμάτι παθολογικού θεάτρου που έχει σχεδιαστεί για να μας εμποδίσει να αφυπνιστούμε στο μέγιστο των δυνατοτήτων μας ως ανθρώπινα όντα. Συγκρατείται από τη μαγεία του ελέγχου του νου και της κουλτούρας - δεν έχουμε λόγο για την εφαρμογή της ατζέντας και την έκβαση της.
Σκεφτείτε τα τροπικά ψάρια σε ένα ενυδρείο. Αρκετές φορές την ημέρα, εμφανίζεται ένα γιγάντιο ασαφές σχήμα που ρίχνει τροφή από πάνω από την επιφάνεια του νερού και τα ψάρια σύντομα συνειδητοποιούν ότι αυτή είναι ολόκληρη η πραγματικότητά τους όσον αφορά την προμήθεια τροφής.
Ίσως σε κάποια πρωτόγονη συνείδηση ​​σε επίπεδο ψαριών, αυτοί οι υποβρύχιοι κάτοικοι της δεξαμενής ψαριών μπορεί ακόμη και να θεωρήσουν αυτό το γιγάντιο ασαφές σχήμα ως τον καλοπροαίρετο θεό τους. Εξάλλου, το γιγάντιο ασαφές σχήμα ταΐζει τα ψάρια με κανονικότητα. Αυτό επιτρέπει την ειρήνη και τη συγκατοίκηση μεταξύ των διαφορετικών ειδών ψαριών στο ενυδρείο.
Δηλαδή, μέχρι την ημέρα που το γιγάντιο ασαφές σχήμα δεν εμφανίζεται για τον χρόνο σίτισης και τα ψάρια σύντομα αρχίζουν να καταβροχθίζονται μεταξύ τους, με τα μικρότερα είδη μέσα στη δεξαμενή ψαριών να τρώγονται πρώτα.
Αυτά τα τροπικά ψάρια δεν έχουν ιδέα ότι είναι τεχνητά περιφραγμένα σε μια γυάλινη δεξαμενή και φυλάσσονται μακριά από τα ποτάμια, τις λίμνες και τις θάλασσες από τις οποίες προήλθαν οι πρόγονοί τους.
Επίσης,   αυτά τα ψάρια δεν καταλαβαίνουν ότι η ύπαρξή τους ελέγχεται πλήρως από το γιγάντιο ασαφές σχήμα που φροντίζει επίσης το νερό να έχει το σωστό επίπεδο pH, διατηρεί τον θερμοστάτη αναμμένο για να βεβαιωθεί ότι τα ψάρια δεν πεθαίνουν από υποθερμία, και στη συνέχεια αυτό το γιγάντιο ασαφές σχήμα - η θεότητα του ψαριού - κάθεται αναπαυτικά και θαυμάζει τη συλλογή του από άγνοια που κολυμπούν ευχάριστα μέσα σε πέντε υαλοπίνακες καθώς διαπραγματεύονται τον δρόμο τους μέσα και γύρω από μια φανταστική χώρα από πλαστικά βυθισμένα πλοία και βυθισμένα κάστρα για τη διασκέδαση του υπέροχου σχήματος.
Αυτή η εικόνα είναι μια κατάλληλη μεταφορά για εμάς, την ανθρώπινη φυλή σήμερα, και είμαστε έτσι για πολύ καιρό. Είμαστε το ψάρι στη δεξαμενή και η Global Elite είναι το δικό μας γιγάντιο ασαφές σχήμα, που μας κρατά ζωντανούς όσο είμαστε χρήσιμοι.
Τώρα και ξανά,μας στερούν το φαγητό μας και αρχίζουμε να καταβροχθίζουμε ο ένας τον άλλο για τη διασκέδαση των καλοπροαίρετων αρχόντων μας.
Στη συνέχεια, σφαγιαζόμαστε, εφαρμόζοντας τα πάντα, από την Ευγονική μέχρι τον «οικογενειακό προγραμματισμό ».
είναι απλά η αντζέντα
Εσείς ως άτομα, ο χώρος εργασίας μας, η κοινότητά μας ή η χώρα μας είχαμε κάτι που η Global Elite ήθελε και μας χειραγωγούσε για να το παραδώσουμε.
Θα μπορούσε να ήταν οτιδήποτε, από το σεξ μέχρι τα αποτελέσματα μιας συλλογικής προσπάθειας, τα περιουσιακά στοιχεία της χώρας μας αφού κατέστρεψε την εθνική μας οικονομία σε τέτοιο βαθμό που εμείς πλέον ως φορολογούμενοι
έχουμε "καθήκον" να διασώσουμε αυτούς τους δισεκατομμυριούχους και παγκοσμιοποιητικούς θεσμούς.
Οι ψυχοπαθείς στην κορυφή της τροφικής αλυσίδας λειτουργούν ακριβώς με τον ίδιο βασικό τρόπο με αυτούς που συναντάς στους δρόμους.

ο Αυστριακός σκηνοθέτης Fritz Lang έδωσε στον κόσμο την ταινία Metropolis - μια ταινία που απεικόνιζε μια ζοφερή μεταανθρωπιστική κοινότητα την οποία ο Lang ανέφερε ως ο Νέος Πύργος της Βαβέλ.

οι ουρανοξύστες - πύργοι της Νέας Βαβέλ - έμοιαζαν να αποτελούν μέρος μιας συνέχειας όπου η δύναμη και η επιρροή εξακολουθούσαν να καταφεύγουν στην προστασία των «Παντοδύναμων» δολαρίων τους και άλλων ιερών θεσμών με φρικτά ομοιώματα από πέτρα και ατσάλι.αλλά γιατί? Γιατί το τέρας, ο δράκος, ο μισός άνθρωπος-μισός θηρίο;
γιατί να παρουσιάζουμε μια πρόσοψη φρίκης και ασχήμιας στον κόσμοΗ προέλευση των ισχυρών και πλουσίων που χρησιμοποιούν γαργκόιλ (gargoyles) ή γκροτέσκο (grotesques) φαίνεται να είναι πολύ παλαιότερη από τον Μεσαίωνα.
Προηγούμενοι πολιτισμοί στην Ευρώπη και πέραν αυτής έχουν χρησιμοποιήσει το μοτίβο του δαίμονα σε οτιδήποτε, από τα μακριά πλοία των Βίκινγκ μέχρι τις κινεζικές παγόδες. Σαφώς, έχουμε να κάνουμε με κάτι πολύ πιο βαθύ και διορατικό από μια αρχιτεκτονική λεπτομέρεια .
τα λαξευμένα πέτρινα γκροτέσκα υπαινίσσονται κάτι πολύ πιο αρχαίο και ίσως ακόμη και προς ένα κρυφό υπόγειο ρεύμα δαιμονολατρίας που πηγαίνει ακριβώς πίσω στη Βαβυλώνα και το οποίο συνεχίζεται εν γνώσει και εν αγνοία τους από τους ιερείς και τους μαύρους μάγους της θεοκρατίας και του εμπορίου μέχρι σήμερα.
Το γκροτέσκο και απαίσιο σχέδιο του γαργκόιλ λέγεται, σύμφωνα με τον δημοφιλή μύθο, ότι τρομάζει και προστατεύει τους ανθρώπους από κάθε κακό ή επιβλαβές πνεύμα.

-Δεν μας φαίνεται μάλλον παράξενο το γεγονός ότι από το εξωτερικό της τυπικής γοτθικής εκκλησίας μας θα μπορούσαμε να συγχωρέσουμε τη σκέψη ότι κάποιος επρόκειτο να μπει σε ναό δαιμονικής λατρείας;

-πώς συνδέεται η αιτιολόγηση τέτοιων σκαλισμένων εικόνων με την ατελείωτη δοκιμασία κατά των εικόνων που περιέχονται στις σελίδες της Βίβλου;
Στην Παλαιά Διαθήκη, η δημιουργία σκαλιστών εικόνων τιμωρείται αυστηρά.
Ωστόσο, η χριστιανική εκκλησία , η οποία ισχυρίζεται ότι είναι απόγονος της ίδιας παράδοσης και θεματοφύλακας του ιερού δόγματος , παραβιάζει συνεχώς αυτό το διάταγμα.
Για να κατανοήσουμε την εμμονή με το γαργκόιλ, το τέρας και το δαιμόνιο, πρέπει να επιστρέψουμε σε μια παλαιότερη εποχή. Σε έναν τόπο και πολιτισμό που ήταν πλημμυρισμένος από δαιμονολατρία και δαιμονικά ομοιώματα: τη Βαβυλώνα. (προ-γιουνγκιανού αρχέτυπου)
Από το 1894 π.Χ. έως το 320 π.Χ., η Βαβυλώνα ήταν η ακκαδική πόλη-κράτος στην αρχαία Μεσοποταμία , τώρα στη σημερινή επαρχία Μπαμπίλ του Ιράκ. Κατά τη διάρκεια της ακμής της, η Βαβυλώνα ήταν ένας πολιτισμός που είχε εμμονή και καταναλώθηκε από τη δαιμονολατρία και την εικονική αναπαράσταση των δαιμονικών ομοιωμάτων σε όλες τις πτυχές της θρησκευτικής, κοινωνικής και πολιτικής ζωής αυτής της κοινωνίας.
Σύμφωνα με τη Θρησκεία της Βαβυλωνίας και της Ασσυρίας του Morris Jastrow , αυτοί οι δαίμονες κρύβονταν σε απομακρυσμένα ή κρυφά μέρη όπως τάφους, βουνοκορφές και στις σκιές των ερειπίων.
Έβγαιναν τη νύχτα, έμπαιναν στα σπίτια από τρύπες και χαραμάδες και βασάνιζαν τα θύματά τους. Ήταν υπεύθυνοι για οτιδήποτε κακό συνέβαινε - από καταστροφικούς ανέμους, λοιμώδεις πυρετούς και ασθένειες μέχρι πονοκεφάλους, μικροκαυγάδες, μίσος και ζήλια.
Μεταξύ αυτών των δαιμόνων ήταν το Alu - το Alu είναι μια μετάφραση του σουμεριακού «Gallu» (γαλλικά: gargouille?) που σημαίνει «τρικυμία». Οι Alu ήταν μισοί άνθρωποι και μισοί ζώα που τριγυρνούσαν στους δρόμους κρυμμένοι σε σκοτεινές γωνιές.
Αυτή η περιγραφή είναι πολύ σημαντική όταν συγκρίνουμε τη φύση του δαίμονα Alu με αυτή των ομοιωμάτων γαργκόιλ.
Εδώ υπάρχουν μυθολογικά πλάσματα που είναι μισά ζώα και μισοί άνθρωποι που τριγυρνούν στους δρόμους, κρυμμένα σε σκοτεινές γωνιές. Υπάρχει επίσης μια ισχυρή συσχέτιση μεταξύ της υποτιθέμενης πρακτικής λειτουργίας του γαργκόιλ και ορισμένων βαβυλωνιακών τελετών που περιλαμβάνουν δαιμονικά ειδώλια και νερό.
Οι ναοί της Βαβυλωνίας ήταν ουσιαστικά ναοί δαιμόνων, υπερφυσικά όντα που έχουν μπει σε σκαλισμένες εικόνες ή ογκόλιθους.
Οι Βαβυλώνιοι πίστευαν ότι τα πνεύματα κατέβαιναν στη βροχή και εισέρχονταν σε άψυχα και ζωντανά πράγματα μέσα από το έδαφος. Κατά το μεγαλύτερο μέρος του χρονολογικού πλαισίου του Σουμερίου πολιτισμού, οι θεοί ήταν οι δαίμονες - δεν υπήρχε καμία διάκριση.

Οι απεικονίσεις τους αναπαριστώνται σε πολλές διαφορετικές ανθρωπόμορφες γκροτέσκες:
φτερωτοί ταύροι ή λιοντάρια με ανθρώπινα κεφάλια, κεφάλι φιδιού, σώμα καλυμμένο με λέπια, μπροστινά πόδια λιονταριού, πίσω πόδια αετού και ερπετό κάτω μέρος του σώματος.
Σε ένα από τα μαγικά τελετουργικά λατρείας του δαίμονα, το τελετουργικό της έκχυσης νερού εφαρμόστηκε για άτομα που αναζητούσαν να απελευθερώσουν έναν δαίμονα που μπορεί να προκαλούσε ασθένειες και κακουχίες.
αλλά πού πηγαίνει η δαιμονική ενέργεια ή οντότητα ακριβώς αφού ξεπλυθεί από το ομοίωμα;
Λαμβάνοντας υπόψη τον αριθμό αυτών των γαργκόιλ στους μεγάλους καθεδρικούς ναούς της Ευρώπης και αλλού, πρόκειται για μια σημαντική ποσότητα δαιμόνων που πρέπει να ξεπλυθούν από την εκκλησία από τις βροχές.
Οι πατέρες της εκκλησίας του Μεσαίωνα και μέχρι τη σημερινή εποχή λάτρευαν εν γνώσει τους ή εν αγνοία τους δαίμονες και συλλέγοντας «δαιμονικές» δυνάμεις;
Τα εγκλωβισμένα σε υλικό τέρατα της ψυχής εξαγνίζουν τη δυστυχία στις μάζες προς όφελος των λίγων που έχουν τον έλεγχο;
Μήπως κλέβοντάς την πνευματική, οικονομική και προσωπική ενδυνάμωση;
είναι το Ιερατείο της Πολιτικής , οι Καρδινάλιοι του Καπιταλισμού, οι Απεσταλμένοι της Βαβυλώνας ακόμα μαζί μας μέχρι σήμερα.
Οι Νέοι Πύργοι της Βαβέλ και οι μουσκεμένοι από τη βροχή δαίμονές τους δεν μας άφησαν ποτέ. Από τότε ζούμε κάτω από αυτό το ίδιο βαβυλωνιακό σύστημα.
Οι δαίμονες του παρελθόντος που λάτρευαν οι Βαβυλώνιοι είναι οι διασημότητες και τα αστέρια μας σήμερα. Η τάξη των Βαβυλωνίων ιερέων μάγεψε τον πληθυσμό με περίπλοκες τελετουργίες και θεάματα που γίνονταν τη νύχτα.
Η συνείδησή μας δέχεται συνεχώς επίθεση - οι ψυχοπαθείς δεν γνωρίζουν άλλο τρόπο ύπαρξης.
Όταν αρνείσαι να παίξεις τα παιχνίδια τους απλώς αγνοώντας τους, αρχίζεις να ανακτάς τη συνείδηση σου
ξεκινάμε από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.
Το να σβήσουμε την τηλεόραση ή ακόμα καλύτερα να την ξεφορτωθούμε εντελώς θα έχει τα πιο αξιοσημείωτα αποτελέσματα στον ψυχισμό σας.
Στην αρχή, μπορεί να βρείτε τον εαυτό σας να έχει λαχτάρα για την πραγματικότητα, τα αθλήματα και τα προγράμματα πορνό βαμπίρ στα οποία έχουμε εθιστεί. Αυτό θα περάσει μετά από περίπου ένα μήνα.
Τότε θα αρχίσουμε να παρατηρούμε ότι είμαστε λιγότερο φοβισμένοι και ότι η αρτηριακή μας πίεση δεν επηρεάζεται πλέον παρακολουθώντας τη νυχτερινή εκπομπή ειδήσεων των ίδιων ελέγχων που προκαλούν φόβο στους οποίους μας υποβάλλουν τα κυβερνητικά και εταιρικά γραφεία τύπου. Οι εξωτερικά επιβεβλημένοι Δαίμονες του Μυαλού έχουν ένα δρόμο λιγότερο προς τον ψυχισμό σας.
Οι αυτόχθονες λαοί εξακολουθούν να διατηρούν αυτή τη γνώση των αόρατων δαιμόνων του νου.
Πρέπει να προστατεύσουμε τους εαυτούς μας από αυτές τις ληστρικές επιδρομές της συνείδησης των ψυχοπαθών, των ανεγκέφαλων κυβερνητικών kill-bots και των κοινωνικών ζόμπι του σύγχρονου κόσμου, που είναι άμεσα συνδεδεμένοι σε αυτές τις αρχετυπικές καταστάσεις «δαιμονικής» συνείδησης.



hellenicrevenge.blogspot.com


8 σχόλια:

  1. Λεγεται με καποιο στομφο οτι αν αφαιρεθουν τα φανερα αλλα ιδιως τα κρυμμενα Ελληνικα και τα ετυμα απο τις Ευρωπαικες γλωσσες θα μεινουν μονο οι βρυχηθμοι!!!! Κατα την ιδια λογικη αν αφαιρεθουν απο τα Ευρωπαικα και οντως καλαισθητα κτιρια και οικοδομηματα οι Ελληνικοι κιονες τα κιονοκρανα και τα αετωματα ιδου τι θα μεινει!!!!!Αποκρουστικες γωνιες-αιχμες, αγαλματα τερατων, δρακων, πεοθηλαστων, παιδοφαγων,ανθρωποφαγων και τα ρεστα!!!! Τα απομειναρια των Ερουλων δηλαδη!!!! Οταν λεμε οτι η Ελλας εκπολιτισε και εξανθρωπισε τον κοσμο και υπηρξε ο ηνιοχος του πολιτισμου εννοουμε ακριβως αυτο.Τι μορφη θα ειχε σημερα ο κοσμος αν δεν ειχε συμβει αυτο???????. Η που θα ειχε φτασει σημερα ο κοσμος αν η Ελλας δεν υφιστατο διαχρονικα την μανιωδη και ακρως καταστροφικη επιδρομη των βαρβαρων???????.Πολλοι διαισθανονται (οχι αβασιμα) οτι η ανθρωποτητα θα ηταν ηδη στα αστρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παρομοιως στην Ruen της Γαλλιας ενα κεντρικό τουριστικο σημειο ειναι η μοντερνα εκλησια της Jean d ark..
    Μεσα δεν διακρινεις κατι περιεργο περα απο την μοντερνα σχεδιαση..
    Αν κανεις μια καλη βολτα περιμετρικά ανακαλύπτεις οτι ολο το οικοδομημα ανηκει σε ενα ΕΡΠΕΤΌ στο οποιο και αποθετουμε την ψυχη μας..
    Λογω ΑΓΝΟΙΑΣ...


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΑΧΗ ΦΩΤΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΚΟΤΟΥΣ .
    ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΑΝ ,ΗΞΕΡΑΝ .
    ΣΤΟ ΧΟΛΥΓΟΥΝΤ ΗΞΕΡΑΝ.
    ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΑΜΕ .
    ΜΑΘΑΜΕ .
    ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΤΟΜΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΚΟΤΕΙΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΡΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΠΑΡΑΖΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ .
    ΗΘΕΛΗΜΕΝΑ ! .ΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΡΕΧΕΙ ΠΑΡΟΜΟΙ ΑΙΜΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ,ΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ,ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΧΟΝΤΡΑ ,
    ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΑΠΑΤΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΙΝΟΥΝ ΤΟ ΑΙΜΑ .
    ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ .
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΥΡΕΟΣ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΦΛΩΡΕΝΤΙΑΣ ,ΝΟΜΙΖΩ ,ΜΕ ΑΥΤΟ .
    Ο ΔΡΑΚΟΣ ΝΑ ΚΑΤΑΣΠΑΡΑΖΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟ .
    ΕΣΣΕΤ ΗΜΑΡ ΟΤΕ ΦΟΙΒΟΣ ΠΑΛΙΝ ΕΛΕΥΣΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΣ ΑΕΙ ΕΣΤΑΙ .
    ΚΑΙ ΦΟΙΒΟΣ ΓΑΡ ΑΦΙΧΘΗ .
    ΔΟΘΗΚΑΝ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΑ ΤΕΡΑΤΑ ΝΑ ΑΝΑΧΩΡΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΗ .
    ΑΛΛΟΙ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ,ΑΛΛΟΙ ΟΧΙ ,ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΝ .
    ΤΩΡΑ .....ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΑΨΟΥΛΕΣ ,ΣΤΑ ΕΓΚΑΤΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ....
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ! ΕΛΠΙΖΟΥΝ ....
    ΟΧΙ ΠΙΑ .ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΒΕΒΑΙΟ .
    ΩΣΤΕ ΕΤΡΩΓΑΝ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΣΦΑΖΑΝ ΚΑΙ ΕΠΙΝΑΝ ΑΙΜΑ ;
    ΤΩΡΑ ,ΝΑ ΔΗΣ ΤΙ ΠΑΘΑΙΝΟΥΝ !!!!
    ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα έχουν προχωρήσει οι αναρτήσεις, αλλά μέχρι την Κυριακή θα μπορέσω να πάω να φωτογραφήσω να σας στείλω τέμπλο εκκλησίας στην Πάτρα που είναι γεμάτο δράκους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι δυο πρώτες φωτό μού θύμισαν τον ελβ H.R Giger υπεύθυνο design των ταινιών Alien, Alien 3 κ.αλλων ο οποίος θεωρείται ιδρυτής του φανταστικού ρεαλισμού, έγινε γνωστός για τα Alien γλυπτά του και περιέγραφε μέσα από την δουλειά του με γλυπτα, την ενωση μηχανων με άνθρωπο χαρακτηρίζοντας την "biomechanisch“. Πιθανότατα να τα εμπνεύστηκε από αυτον τον γοτθικό καθεδρικό ναό. Ρωξάνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για αυτο εξοντωνουν τις γάτες και τούς λύκους και γενικά την άγρια πανίδα συστηματικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. την διαφήμιση της volkswagen την έχει δει κανείς;;; Με την πειρατή και καλά και τα δάχτυλα στο τέλος;;;
    ΔΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή