«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.

Σάββατο 15 Ιουνίου 2024

Πώς η επίφυση κρατά το κλειδί για να απελευθερωθείτε


 


 

 ΠΗΓΗ: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΝΑΞΙΜΑΝΔΡΟΣ

 

 diodotos-k-t.blogspot.com

 

 

8 σχόλια:

  1. Διός Κούρος15 Ιουνίου, 2024 10:11

    Πολύ ΔΥΝΑΤΟ βίντεο απο τον ΑΝΑΞΙΜΑΝΔΡΟ. Το είχα παρακολουθήσει όταν το ανέβασε, αλλά το παρακολούθησα ξανά.

    Επειδή οι παρατηρήσεις μου είναι πάμπολες σχετικά με την επίφυση και επειδή έχω πολλάκις αναφερθει σε αυτήν εδώ στο blog, επιτρέψτε μου ένα δύο μικρά σχόλια, για να μην σας κουράσω πολύ.

    Η επίφυση είναι το μέσο "επικοινωνίας" με τον Ανώτερο Εαυτό μας, αλλά και το όργανο του νου που μας δίνει την αντίληψη και τον τρόπο που βλέπουμε την πραγματικότητα. Είναι απο τα πλέον ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ όργανα του σώματος και δεν είναι τυχαίο οτι και στους Δελφούς υπάρχει το κωνάριον.

    Η επίφυσή μας δέχεται "επίθεση" απο τη στιγμή που γεννιόμαστε και το σχέδιό "τους" είναι η απενεργοποίησή της. Μάταιος ο κόπος τους όμως, διότι η επίφυση μπορεί να μπαίνει σε μια κατάσταση ύπνωσης, αλλά ΔΕΝ απενεργοποιείται.

    Κατά την άποψή μου, οι άνθρωποι που ονομάζουμε διορατικούς ή οι πραγματικοί ενδιάμεσοι, έχουν την επίφυσή τους περισσότερο ενεργή απο ό,τι οι υπόλοιποι. Αν η επίφυση ήταν σε όλους μας ενεργοποιημένη, όλοι θα είμασταν διορατικοί, ενδιάμεσοι και κυρίως θα μπορούσαμε να επικοινωνούμε ευκολότερα με τον Ανώτερο Εαυτό μας.

    Έχω την εντύπωση οτι σε όλα τα "μυστήρια" των παππούδων μας (Ελευσίνια, Καβείρια κλπ), οι μύστες για να ολοκληρώσουν τη "δράση" τους, χρησιμοποιούσαν την επίφυσή τους. Αλλά και πάλι σπαταλούσαν ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΖΩΗ για να το καταφέρουν.

    Τέλος, νομίζω οτι και χωρίς αυτή την επίθεση που δεχόμαστε στην επίφυσή μας, αυτή ΔΕΝ θα ήταν πλήρως ενεργοποιημένη, διότι οι ενέργειες της Γαίας ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ δεν το επιτρέπουν, για τον ΓΕΝΙΚΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ. Ο Ήλιος, σε άμεση συνεργασία με την Αλκυώνα, είναι (για εμένα) οι παράμετροι ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ της επίφυσής μας. Όταν γίνει αυτό, τότε ΔΕΝ θα χρειάζονται "λόγια". Αυτόματα και την ίδια στιγμή ΟΛΟΙ μας θα ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ τα ΠΑΝΤΑ. Αυτό έχει ξανασυμβεί και συμβαινει αυτή την περίοδο, για αυτό βλέπουμε όλο και περισσότερους ανθρώπους να ΑΦΥΠΝΙΖΟΝΤΑΙ.

    ΑΝΑΞΙΜΑΝΔΡΕ σε ευχαριστώ για το ΔΥΝΑΤΟ σου βίντεο και Κώστα σε ευχαριστώ που το ανέδειξες. Συνιστώ στους Διοδοταίους την παρακολούθησή του πάνω απο μια φορά, για ... εμπέδωση χα χα χα

    Έρρωσθε

    Διός Κούρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα μπόυ μας!!!
      Μού ήρθε τώρα να κάνω ένα αστείο, και χωρίς παρεξήγηση: Δεν στοχεύει εσένα, αλλά οι συλλαβές μού έφεραν κάτι γνώριμο στο νου και το εκφράζω αλα Μηχάλης (/) χαχαχα
      Ε ΜΠΕ🐩 ΔΟΣΗ💉

      Διαγραφή
    2. :-)
      ΕΠΊ ΤΗΣ ΦΎΣΗΣ
      ΕΠΊΦΥΣΗ
      Ε ψιλον Υ / 3,141519 /1,618 Σ' Η,,,Σ
      :-)
      Σ' ΎΣ ΦΙΞ Η / ΞΙΦΗ
      Κ απα ΩΝ ΆΡΙΟ

      Διαγραφή
    3. Επί της φύσης Ισταμαι,

      Έχοντας την παλάμη του χεριού στο μέτωπο,
      Ώστε Ο Ήλιος νά αναδείξει την θέαση και όχι την θέση μου,
      Αγναντεύοντας από την κορφή του βουνού,
      Μετρό την σκιά μου,
      Μέχρι την ρίζα του βουνού,
      Αλλά και πέρα μέχρι τόν ορίζοντα,
      Πόσες σκιές μου μέΧρι εκεί;,,,

      Διαγραφή
    4. ΑΝΑΞ ΙΜ ΑΝΔΡΟΣ*
      ΌΝ ΟΜ* Α

      Διαγραφή
    5. "Εάν κάποιος ρωτούσε την φύση: ένεκα τίνος δημιουργεί, και η φύση ήθελε να ακούσει τον ερωτώντα και να απαντήσει, σίγουρα, θα έλεγε: "Δεν θα έπρεπε να με ρωτάς, αλλά να καταλάβεις από μόνος σου, σωπαίνοντας, όπως κι εγώ σωπαίνω και δεν συνηθίζω να μιλώ. Τί πρέπει λοιπόν να καταλάβεις; Ότι το δημιούργημά μου είναι ένα θέαμα δικό μου, της σιωπούσας, ένα αντικείμενο θέασης που προέκυψε εκ φύσεως, κι έχει λάβει από εμένα - η οποία επίσης προέκυψα από μία τέτοια θέαση - την τάση να θεάται. Και η θέασή μου δημιουργεί το βλεπόμενο, όπως ακριβώς ιχνογραφούν οι μαθηματικοί μόνο εφόσον θεώνται. Κι ενώ εγώ βέβαια δεν ιχνογραφώ, αλλά μόνο βλέπω, προκύπτουν οι γραμμές των σωμάτων κάπως σαν βροχόπτωση. Με εμένα δεν συμβαίνει τίποτε διαφορετικό, από εκείνο που συνέβη με την μητέρα μου και τους γονείς μου. Κι εκείνοι προέκυψαν από μία θέαση, κι έτσι η γέννησή μου συνέβη χωρίς εκείνοι να κάνουν κάποια πράξη, διότι αυτοί είναι ανώτερες διαμορφωτικές δυνάμεις, κι εγώ γεννήθηκα μέσω της αυτοθέασής τους"." Το Μεγάλο Βιβλίο, ΙΙΙ 8,4.

      Διαγραφή
  2. Μικρή ένσταση στο ΄μυαλό΄.
    Αν θέλουμε να είμαστε ακριβείς όπου η λέξη ΄μυαλό΄ στο βίντεο πρέπει να αντικατασταθεί με τον ΄Νου΄.
    Διότι το μυαλό -η λέξη- αρμόζει περισσότερο σε ανατομική περιγραφή οργάνων και όχι στην πνευματική διεργασία που μας ενδιαφέρει και θέλουμε να φωτίσουμε εδώ, την σύνδεση δηλαδή με τον ανώτερον εαυτόν, το σύμπαν, το Θείον.
    Η νόηση είναι μια ολιστική κατάσταση και δεν λαμβάνει χώρα σ’ ένα μέρος αλλά παντού στο σώμα και περιμετρικά και… Πόσες φορές πήρες μια απόφαση όπου η καρδιά δεν συμφωνούσε και ήταν πραγματικά η ανάλογη ας πούμε (τα βλέπουμε τα αποτελέσματα).
    Όπως έλεγε και ο παππούς: ΄κατά φρένας και κατά θυμόν΄, αλλά οι σημερινοί θαρρούν πως ο Όμηρος ήταν ένας ανόητος γέρος.
    Στην ερώτηση λοιπόν, που πρέπει να στραφούμε για να αφυπνιστούμε; Η απάντηση είναι αυτονόητη, στην Ελληνική γλώσσα και γραμματεία, οι πρόγονοι τα ’χουν άδει τούτα χιλιάδες χρόνια τώρα αν όχι περισσότερα!

    Πῦρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή