«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Γιώργος Μπαλταδώρος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Γιώργος Μπαλταδώρος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 21 Απριλίου 2018

Γιάαα... να τα κάνουμε "πενηνταράκια" μπας και ξυπνήσουμε σιγά σιγά...


Κάποιοι, ..αν έκαναν τον κόπο να κατανοήσουν καλύτερα τον ΣΡΕΝΤΙΓΚΕΡ, τον ΠΡΙΓΚΟΖΙΝ, τον ΧΑΪΖΕΜΠΕΡΓΚ... θα καταλάβαιναν ότι ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ / Κώστας Ταύρος...
προσπαθεί να δημιουργήσει "προηγούμενο" διά του Λόγου.
Η όλη κατάσταση, "στοιχείων και παρατηρητή" μέσα στο χρόνο (κατά Στίβεν Βάινμπεργκ - και δεδομένου ότι έχουμε κατανοήσει πως ο σωματιδιακός κόσμος έχει αντίκρυσμα στην ανθρώπινη καθημερινότητα) ικανοποιούνται από μία κυματοσυνάρτηση.
Ουσιαστικά, ένα ΚΥΜΑ! 


Τετάρτη 18 Απριλίου 2018

Παραλειπόμενα στην πτώση του Μιράζ. (ΑΠΟ 16/4/18 - ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟ 2ο ΜΕΡΟΣ 18/4/18)

από τον ΕργΔημΕργ

σχόλιο από το ιστολόγιο ΕργΔημΕργ: Bougas Απρ. 16, 2018 @ 13:06:39
Hθικόν δίδαγμα:
Δεν εμπιστευόμαστε κανένα ηλεκτρονικό σύστημα που δεν κατασκευάζουμε οι ίδιοι
Όσο τα όπλα μας θα έχουν πάνω κωδικούς ΝΑΤΟ δεν θα είναι δικά μας αλλά του ΝΑΤΟ. Οποιαδήποτε στιγμή αν θέλουν τα απενεργοποιούν ή τα ρίχνουν. Δεν είναι εύκολο αλλά είναι εφικτό ειδικά σε κρίσιμες φάσεις.
Επειδή τα ηλεκτρονικά κυριαρχούν στο πεδίο του πολέμου και στο μέλλον θα αντικατασταθούν και από αυτόνομα συστήματα, ουσιαστική εθνική ανεξαρτησία θα έχουν μόνο χώρες με 100% δικιά τους αμυντική βιομηχανία. Η λύση των μετατροπών όπως πχ κάνει το Ισραήλ είναι ημίμετρο.
Άσχετο-σχετικό: κάθε πιλότος που σκοτώνεται στο Αιγαίο θα πρέπει η οικογένεια του να παίρνει 1 εκ ευρώ τιμής ένεκεν, δια νόμου.