ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΧΡΥΣΟΥΛΑΣ ΜΠΟΥΚΟΥΒΑΛΑ, ΣΕ ΕΡΕΥΝΑ/ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΧΕΙ ΕΙΣΕΛΘΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΚΕΝΟΥ ΠΟΥ ΑΛΛΟΙΩΝΕΙ ΤΗ ΓΝΩΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ, ΠΡΟΚΑΛΩΝΤΑΣ ΑΠΟΚΟΣΜΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ.
Διόδοτος ο Ερυθραίος (4ος αι. π.Χ.): Ένας από τους συντάκτες των Εφημερίδων του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Θέματα: Ειδήσεις, Σχολιασμός Επικαιρότητας, Αναλύσεις, Φιλοσοφικά, Πολιτικά, Ιστορικά, Εθνικά, Διεθνή και Ταξιδιωτικά Θέματα, Χιούμορ, Συνωμοσίες, Βιβλίο, Μουσική. Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιό μας. Έρρωσθε και ευδαιμονείτε εν παντί ! — ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ –
Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.
Τετάρτη 25 Μαΐου 2022
Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2021
Θα μπορέσουμε κάποτε να ξεπεράσουμε το Δεύτερο Νόμο της θερμοδυναμικής;
Σχόλιο Διόδοτου: με αυτή την ανάρτηση, παρμένη από το μυστηριώδες μπλογκ cosmoidioglossia, μπαίνουμε σε χωράφια του αγαπητού μας Μποτίλια επίσης. Πολύ χρήσιμο θά 'ταν μάλιστα, αν συνδυάζατε την ανάγνωση του άρθρου αυτού με το άρθρο " Ο στόχος του ανθρώπινου πολιτισμού είναι να δημιουργήσει Τεχνητή Νοημοσύνη και να εξαφανιστεί; ", το οποίο αναρτήθηκε εχθές στο εξαιρετικό μπλογκ hellenicrevenge. Εγώ από την μεριά μου -μέσα από μια μικρή επαφή που έχω μέσα στα χρόνια αποκτήσει με κοσμολογικά θέματα, τον Ilya Prigogine κοινή μου αγάπη με τον φίλο Μποτίλια, και τον Ισαάκ Ασίμωφ ως μεγάλη μου διαχρονική αγάπη, παράλληλα με τον Άρθουρ Κλάρκ- διαβάζοντας αυτά τα δυο ποστ, βρέθηκα φευγαλέα ξανά στις σελίδες ενός πολύ αγαπημένου μου μυθιστορήματος. Το "Η Φόρμουλα του Θεού", το οποίο, ενώ είναι ένα πολύ περιπετειώδες επιστημονικό θρίλλερ, παρόλα αυτά είναι γραμμένο όχι από επιστήμονα-συγγραφέα ως είθισται, αλλά από έναν πολύ διάσημο Πορτoγάλλο δημοσιογράφο, τον Χοσέ Ροντρίγκες Ντος Σάντος. Επειδή το πρόσθεσα στην εξίσωση, είμαι υποχρεωμένος να σάς πω πώς καταλήγει το βιβλίο αυτό: Η τεχνητή νοημοσύνη είναι ό,τι έχει απομείνει στο γνωστό μας σύμπαν. Έχει μέσα της ενσωματωμένη όλη την ανθρώπινη γνώση και επινοητικότητα. Η Γη έχουν περάσει πια εκατομμύρια χρόνια που δεν υπάρχει. Αν ζούσε ο άνθρωπος.. και πάλι θα τού ήταν ακατάληπτο το πώς και τί μορφή θα εξασφάλιζε αυτή η τεχνητή νοημοσύνη για τον εαυτό της. Θα του ήταν επίσης ακατάληπτο το γεγονός ότι ενώ άρχισε αυτή να δημιουργείται από αυτόν.., παρόλα αυτά.., αυτή είναι σε θέση πια, αντίθετα από αυτόν, να επαναλάβει μια Μεγάλη Έκρηξη! (Big Bang)

