Διόδοτος ο Ερυθραίος (4ος αι. π.Χ.): Ένας από τους συντάκτες των Εφημερίδων του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Θέματα: Ειδήσεις, Σχολιασμός Επικαιρότητας, Αναλύσεις, Φιλοσοφικά, Πολιτικά, Ιστορικά, Εθνικά, Διεθνή και Ταξιδιωτικά Θέματα, Χιούμορ, Συνωμοσίες, Βιβλίο, Μουσική. Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιό μας. Έρρωσθε και ευδαιμονείτε εν παντί ! — ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ –
«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.
Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ετοιμότητα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ετοιμότητα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Δευτέρα 2 Απριλίου 2018
Τρίτη 6 Μαρτίου 2018
ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ... [ΕΘΝΙΚΗ ΝΤΡΟΠΗ!]
Εκτιμούμε, ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΨΕΥΣΘΟΥΜΕ ΦΥΣΙΚΑ, ότι η ένταση δεν θα αποκλιμακωθεί ομαλά.
Ο Ερντογάν, γυρνώντας από Αφρική την Δευτέρα, θα μαγειρέψει έτσι τα πράγματα, ώστε να ανασυρθεί η κατηγορία της Κατασκοπείας, και κάπως έτσι θα αποκτήσουν περισσότερη βάση οι έως τώρα υπαινιγμοί για κράτηση των αξιωματικών μας επί 3 μήνες στην Τουρκία και δικάσιμος τον Ιούνιο. Φυσικά, δεν τα βγάζουμε από το κεφάλι μας τέτοια σενάρια...Σε ανάρτηση του pentapostagma.gr (ΕΔΩ), διαβάζουμε πως "Αλλαγή του κατηγορητηρίου φοβάται η Αθήνα - Οι Τούρκοι εισαγγελείς που χειρίζονται την υπόθεση διερευνούν εάν χρειάζεται διεύρυνση του φακέλου με κατηγορίες περί κατασκοπείας - Η Άγκυρα εξετάζει δύο σενάρια, (α) κατασκοπείας και (β) συνεργασίας των δύο Ελλήνων αξιωματικών με αντικαθεστωτικούς της Τουρκίας - και για το λόγο αυτό η επιστροφή των Ελλήνων στρατιωτών ενδέχεται να καθυστερήσει..."
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗ ΕΞΕΛΙΞΗ... ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΕΜΟ ΦΥΣΙΚΑ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΙΑΣΥΝΟΡΙΑΚΗ ΑΨΙΜΑΧΙΑ ΡΟΥΤΙΝΑΣ. ΕΠΡΑΧΘΕΙ ΑΙΧΜΑΛΩΣΙΑ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ, ΚΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ ΕΑΝ ΔΕΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΑΙΧΜΑΛΩΤΩΝ ΣΕ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ. ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΔΙΕΥΘΕΤΗΣΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΙΔΙΑΖΟΝΤΩΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ, ΣΕ ΠΛΑΙΣΙΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ! Η ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ/ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ/ΠΡΟΔΟΤΕΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΑΝΑΓΚΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΤΡΑΤΟ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΙΑ ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΕ ΕΧΘΡΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ...ΜΑΣ ΔΙΑΣΥΡΟΥΝ ΔΙΕΘΝΩΣ. ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ!!!
Ένα ακόμα επιβαρυντικό στοιχείο στην όλη υπόθεση, είναι ότι κατά την διάρκεια μίας τέτοιας έκρυθμης κατάστασης, με τον λαό και το στράτευμα "μέσα στα νεύρα με τους Τούρκους και την ανίκανη ελληνική κυβέρνηση", οι Τούρκοι θα συνεχίσουν να στέλνουν βάρκες και φουσκωτά γεμάτα λαθρομετανάστες, προς την Ελλάδα, μοιράζοντας, όπως πάντα, και μαχαίρια στους ψευτοπρόσφυγες για να σκίζουν τα φουσκωτά και να περισυλλέγονται αβλεπτί από το Ελληνικό Λιμενικό.
Είναι να τρελλαίνεσαι όλα αυτά! Ένας θρασύς εφιάλτης που παίρνει σάρκα και οστά κάθε ημέρα που περνάει... και που κάνει για πρώτη φορά επιτακτική την ανάγκη να αρχίσει να οργανώνεται ο απλός κόσμος με τρόφιμα και "μέσα άμυνας", γιατί... το "πανηγύρι" ξεκίνησε...
Ο Ερντογάν, γυρνώντας από Αφρική την Δευτέρα, θα μαγειρέψει έτσι τα πράγματα, ώστε να ανασυρθεί η κατηγορία της Κατασκοπείας, και κάπως έτσι θα αποκτήσουν περισσότερη βάση οι έως τώρα υπαινιγμοί για κράτηση των αξιωματικών μας επί 3 μήνες στην Τουρκία και δικάσιμος τον Ιούνιο. Φυσικά, δεν τα βγάζουμε από το κεφάλι μας τέτοια σενάρια...Σε ανάρτηση του pentapostagma.gr (ΕΔΩ), διαβάζουμε πως "Αλλαγή του κατηγορητηρίου φοβάται η Αθήνα - Οι Τούρκοι εισαγγελείς που χειρίζονται την υπόθεση διερευνούν εάν χρειάζεται διεύρυνση του φακέλου με κατηγορίες περί κατασκοπείας - Η Άγκυρα εξετάζει δύο σενάρια, (α) κατασκοπείας και (β) συνεργασίας των δύο Ελλήνων αξιωματικών με αντικαθεστωτικούς της Τουρκίας - και για το λόγο αυτό η επιστροφή των Ελλήνων στρατιωτών ενδέχεται να καθυστερήσει..."
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗ ΕΞΕΛΙΞΗ... ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΕΜΟ ΦΥΣΙΚΑ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΙΑΣΥΝΟΡΙΑΚΗ ΑΨΙΜΑΧΙΑ ΡΟΥΤΙΝΑΣ. ΕΠΡΑΧΘΕΙ ΑΙΧΜΑΛΩΣΙΑ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ, ΚΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ ΕΑΝ ΔΕΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΑΙΧΜΑΛΩΤΩΝ ΣΕ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ. ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΔΙΕΥΘΕΤΗΣΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΙΔΙΑΖΟΝΤΩΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ, ΣΕ ΠΛΑΙΣΙΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ! Η ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ/ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ/ΠΡΟΔΟΤΕΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΑΝΑΓΚΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΤΡΑΤΟ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΙΑ ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΕ ΕΧΘΡΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ...ΜΑΣ ΔΙΑΣΥΡΟΥΝ ΔΙΕΘΝΩΣ. ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ!!!
Ένα ακόμα επιβαρυντικό στοιχείο στην όλη υπόθεση, είναι ότι κατά την διάρκεια μίας τέτοιας έκρυθμης κατάστασης, με τον λαό και το στράτευμα "μέσα στα νεύρα με τους Τούρκους και την ανίκανη ελληνική κυβέρνηση", οι Τούρκοι θα συνεχίσουν να στέλνουν βάρκες και φουσκωτά γεμάτα λαθρομετανάστες, προς την Ελλάδα, μοιράζοντας, όπως πάντα, και μαχαίρια στους ψευτοπρόσφυγες για να σκίζουν τα φουσκωτά και να περισυλλέγονται αβλεπτί από το Ελληνικό Λιμενικό.
Είναι να τρελλαίνεσαι όλα αυτά! Ένας θρασύς εφιάλτης που παίρνει σάρκα και οστά κάθε ημέρα που περνάει... και που κάνει για πρώτη φορά επιτακτική την ανάγκη να αρχίσει να οργανώνεται ο απλός κόσμος με τρόφιμα και "μέσα άμυνας", γιατί... το "πανηγύρι" ξεκίνησε...
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)


