Σχόλιο Διόδοτου:
"Αποφασίζομεν και διατάσσομεν" είπε η κομμουνιστική δικτατορία της ΝΔ. "Ούτε διπλανά νησάκια, ούτε λόγος για απέλαση, ούτε αποσυμφόρηση. Εκεί, θα τους φάτε στη μάπα μέχρι να γίνουν πολλοί και να σάς σφάξουν, και τα νησιά τουρκικά γιατί έτσι έχουμε συμφωνήσει". Κι ο Δαναός πιο κάτω.. σαν να διαβάζει Διόδοτο..🙂
Σχόλιο ΔΑΝΑΟΥ, από το pronews: Κουμουτσακος:
«Ένα τόσο μεγάλο θέμα όπως το προσφυγικό, δεν μπορεί να λυθεί με ΜΑΤ και Αστυνομία. Εάν δεν το αγκαλιάσει η τοπική κοινωνία, δεν μπορεί να λυθεί», κατέληξε....
Συνεχιζετε
κ λετε τις ιδιες παπαριες ! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ρε ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΟ!! ΔΕΝ
ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΤΡΕΓΜΕΝΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΥΠΕΡΗΛΙΚΟΙ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ..ΑΝΗΜΠΟΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ στο συνολο τους . Ειναι ενα μωσαικο
απο ολα τα παγκοσμια κουμασια /λαμογια/ μεγαλοτσουτσουνους εγκληματιες
χωρις χαρτια αλλα με λεφτα κ λογισμικα στα ακριβα τηλεφωνα τους που τους
λενε που κ τι να κανουν . Οχι οτι δεν τα ξερετε , τα θελετε κ τα στηριζετε . Ολοι σας κ οι σημερινοι 300 κ τα τσιρακια σας . Ειστε καταστροφικοι -ανεντιμοι -ψευτες- προδοτες . Εαν
ηταν μια ελεγχομενη μεταναστευση για την βοηθεια της αγροτικης ζωης κ
της υπαιθρου ,με πιστοποιησεις ιατρικες-χαρτια νομιμα-κ οτι χρειαζεται
να μην κινδυνευσει ο Ελληνας, ας ερχοντουσαν σε αναλογα χρονικα
διαστηματα να δουλεψουν κ οχι ...να μας δουλεψουν . ΚΑΜΙΑ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΓΚΑΛΙΑΣΕΙ ΤΟΥΣ ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΤΟΥΣ ΒΙΑΣΤΕΣ ΤΟΥΣ ΚΤΗΝΟΒΑΤΕΣ Κ ΟΛΑ ΤΑ ΣΙΧΤΙΡΛΙΚΙΑ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΤΕ . ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΕ ''ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ'' ! ..;Eχετε μπλοκάρει όποια αντίδραση θα σας φοβιζε. ΜΟΝΟ ΚΑΤΙ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟ, ΞΑΦΝΙΚΟ 1/100, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ..ΠΛΑΝ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ, ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ. Υπαρχει μια παροιμια: "σεισμος = σωσμος" ..δηλαδη μετα απο μια πληρη
καταστροφη ,οσοι μεινουν κ εχοντας παρει το μαθημα ζωης ,για πολλα
πολλα χρονια προσπαθουνε να γινουν καλλιτεροι ...