«Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι» ( Σωκράτης/Πλάτων:Κρίτων, 51β ). Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΜΕΤΩΠΟΣ. Η ΕΛΛΑΣ, Η ΚΟΙΤΙΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. Ο ΠΟΛΥΣΧΙΔΗΣ ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΩΝ, ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΑΥΤΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΚΤΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥ. Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ "ΔΙΟΔΟΤΟΣ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΟΠΡΕΠΗΣ ΟΥΤΕ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ Ή ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ Ή ΤΗΝ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΑΠΟΤΙΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΕΣ, ΠΑΤΡΩΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ, ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΑΥΤΩΝ ΕΛΟΧΕΥΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΥΤΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΘΡΙΑΜΒΟΛΟΓΕΙ.

Καλλιτεχνική σύνθεση, ειδικά για τον Διόδοτο, από τη φίλη και αναγνώστρια Δ.Π.
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Μητροπολίτες. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Μητροπολίτες. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2019

Ο ΚΟΚΟΡΑΣ ΣΤΟ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ

γράφει ο Marco De Sade

Σχόλιο Διόδοτου: Άλλος ένας, σαν τον Ιερώνυμο, άφησε την ποιμαντική για να ασχοληθεί με την αστροφυσική και τον μαρξισμό.  Ρε πού τούς βρήκαμε όλους αυτούς;.. στα γαριδάκια;.. ΡΕ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΤΡΑΓΟΙ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΑΔΕΣ.. ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΤΑ ΜΑΖΕΥΟΥΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΛΕΤΕ; ..ΟΛΗ ΣΑΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ, ΠΟΥ ΓΙΝΕΣΤΕ ΑΒΑΝΤΑΔΟΡΟΙ ΤΩΝ ΠΡΟΔΟΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ, ΑΡΑ ΕΙΣΤΕ ΕΞΙΣΟΥ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΚΙ ΕΣΑΣ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΤΡΙΧΙΝΕΣ ΓΡΑΒΑΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΚΑΜΕ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ;... ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΤΟ ΘΕΑΜΑ ΚΑΙ Ο ΛΑΪΚΟΣ ΚΛΗΡΟΣ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑΠΙΕΖΕΤΕ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΕΙΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ;;... ΒΓΑΛΤΕ ΠΙΑ ΤΟΝ ΣΚΑΣΜΟ ΠΙΟΝΙΑ ΤΩΝ ΚΑΜΠΑΛΙΣΤΩΝ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ! 
Πληροφορούμε τους αναγνώστες μας ότι αν φούντωσαν από θυμό με την εγκύκλιο του Ιερώνυμου, στην ανάρτησή μας "ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟΝ ΚΕΙΜΕΝΟΝ.." , ..όταν διαβάσουν το χθεσινοΚυριακάτικο κήρυγμα του Άνθιμου.. μπορεί να θελήσουν να χώσουν μπουνιά στην οθόνη του υπολογιστή τους από την οργή. Γι αυτό.. τους συμβουλεύουμε να συγκρατηθούν και να απολαύσουν καλύτερα τα μπινελίκια του 
αγαπητού μας Μάρκο.